Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Utrecht-cambuur

Gestart door Daddy T., februari 07, 2014, 16:11:24

Vorige topic - Volgende topic

S(CC)upporter

Sin an, kenne we vandaag de 500 meereizende supporters nog halen??  |:) (400 is ook mooi!)

Viper

Dinsdagochtend kun je ook nog kaarten halen.

runner 1

Beginnen met Schepers voor blinde Lukoki en Bakker voor van Moorsel en we zijn veilig met 38 punten.
Echt mensen met die Lukoki spelen we met 10 man hij voegt niets toe en van Moorsel is te licht voor het grote werk.Waarvan ak...

zandokan

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 09:18:03
Is het al woensdag?
bijna :))

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Forza Peersman

Lwdscc


Dokkumer


Dokkumer

Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 10:28:14
Beginnen met Schepers voor blinde Lukoki en Bakker voor van Moorsel en we zijn veilig met 38 punten.
Echt mensen met die Lukoki spelen we met 10 man hij voegt niets toe en van Moorsel is te licht voor het grote werk.Waarvan ak...
Nu inhoudelijk ;)
Lukoki vind ik na zijn schorsing slecht terugkomen, Schepers heeft me echter ook niet overtuigd. van Moorsel ondanks een paar behoorlijke wedstrijden ook weer minder aan het worden.
En dat we woensdagavond veilig zijn is gewoon een feit |:)

bok

vanmorgen 2 kaarten gehaald en al 9 bussen (450 man).

Bernardo


papier

Heb m'n omwisselbiljet al wel maar m'n uitkaart nog niet, is dat een probleem?

Montana


Cambuur123

Spandoekje voor Dwight?  :(

John Hiatt


HilversumOnTour

Liever een spandoek voor HENK

Sonnema

De man verdient geen spandoek alleen het nummer vuile Huichelaar