Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Chipke op januari 22, 2013, 16:00:04

Titel: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 16:00:04
Dennis Telgenkamp (Wierden, 9 mei 1987) is een Nederlands voetballer die sinds 2008 onder contract staat bij Heracles Almelo.

Carrière

Telgenkamp speelde in de gecombineerde jeugd van FC Twente en Heracles Almelo. Hij doorliep de academie tot en met de A-jeugd en werd in 2006 aan Jong FC Twente toegevoegd. Na twee seizoenen in dat elftal ging hij naar het beloftenelftal van Heracles. Op 22 november 2009 maakte hij zijn profdebuut voor de club uit Almelo in de uitwedstrijd tegen PSV, nadat eerste doelman Pieckenhagen een rode kaart had gekregen. In het seizoen 2012/2013 zal hij op huurbasis spelen voor SC Cambuur.

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcdn.c.photoshelter.com%2Fimg-get%2FI0000ZLXZ_TJPQVk%2Fs%2F900%2F900%2FA0C8838-g.jpg&hash=ac55867e6bf9d4022422a82f6ebf68a4a23a2893)
Titel: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Destroyer op februari 03, 2013, 17:32:01
Zonde.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 17:34:10
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Eerder al 2 punten verloren door zeer matige afronding. Daar lag de basis van de nederlaag al.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 17:52:52
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Natuurlijk joh, en hij heeft helemaal geen cruciale reddingen verricht de 2e helft..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 03, 2013, 18:01:39
Slotje? Of heeft onze keeper 2 topic verdiend?
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 18:20:23
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 18:01:39
Slotje? Of heeft onze keeper 2 topic verdiend?
Nee en nee, voeg de topics wel even samen...
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: sunderland op februari 03, 2013, 18:40:14
Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:52:52
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Natuurlijk joh, en hij heeft helemaal geen cruciale reddingen verricht de 2e helft..
feit is dat deze keeper ons dit seiz nog geen pnt heeft bezorgd.Ik vind hem niet slecht maar ik had veel meer van hem verwacht.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Sonnema op februari 03, 2013, 18:57:13
Het is niet alleen telgenkamp wat dacht je van de verdediger???? Of Telgenkamp heeft geroepen dat hij hem zou pakken.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: marrumer op februari 03, 2013, 19:59:18
hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2013, 20:09:24
Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 19:59:18
hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.
Voor een keeper geldt een heel belangrijke regel, "Komen is hebben". Hij komt, dus hij moet dan ook doorzetten en vol voor die bal gaan. In plaats daarvan stapt hij achteruit en dan ben je al verloren. Ik reken hem niet het volle verlies aan, maar wel het punt wat we eigenlijk "in de búse" hadden. Die andere 2 reken ik Tighadouini, de Leeuw, Bakker en ook Hemmen aan. Die hadden móeten scoren.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2013, 21:11:49
Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 19:59:18
hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.
Of hij komt verkeerd of hij staat verkeerd iig hij kosten punten
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: roepieh op februari 04, 2013, 07:52:43
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch

dit soort momenten moet een keeper er gewoon staan, dan pakt ie punten voor het elftal en ben je een kandidaat voor een hoge notering aan het einde van het seizoen. Beide keepers kosten ons nu gewoon punten en dat zorgt er uiteindelijk voor dat we met hangen en wurgen de play off's halen. En dat is dan nog te danken aan het bedroevende niveau van de competitie...
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 08:26:21
Citaat van: roepieh op februari 04, 2013, 07:52:43
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch

dit soort momenten moet een keeper er gewoon staan, dan pakt ie punten voor het elftal en ben je een kandidaat voor een hoge notering aan het einde van het seizoen. Beide keepers kosten ons nu gewoon punten en dat zorgt er uiteindelijk voor dat we met hangen en wurgen de play off's halen. En dat is dan nog te danken aan het bedroevende niveau van de competitie...
Vroeger hadden we inderdaad keepers die punten voor de ploeg konden pakken,tegenwoordig kunnen wij die keepers niet meer betalen!
En ik blijf erbij dat als er van de 5, 100% kansen er 2 ingaan, niemand(behalve de vaste azijnpissers) iets over Telgenkamp had gezegd.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:17:34
nou, ik wel. Vanaf het begin al twijfel (zie vorige forum) en gaande de weg ben ik minder tevreden geworden over de Telg. Als je meerdere keren op cruciale momenten weifelend optreedt (ja, die bal gisteren toch ook hoor), dan is er sprake van een patroon. Natuurlijk pakt 'ie ok wel goeie ballen, maar per saldo hewwe het hier over een hele gemiddelde keeper voor JL begrippen.

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Ik vond Bizot toch zeker geen slechte keeper. Had na z'n blessure een of twee slippertjes, maar die ranselde er toch zeker ook diverse bijna zeker goals uit. En dat mis ik bij Telgenkamp.

Per saldo: met Telgenkamp en Nienhuis binne we er t.o.v. Bizot en te Loeke echt op achteruut gaan.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 04, 2013, 10:22:41
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch
Dat deden ze niet, dus moet T. gewoon die bal pakken en niet eerst komen en dan weer terug sjokken... Zonde, want een keeper met iets meer persoonlijkheid en durf had gewoon die bal gepakt.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:25:06
Su ist. Of der minimaal in kletst.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 10:37:02
Citaat van: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:17:34
nou, ik wel. Vanaf het begin al twijfel (zie vorige forum) en gaande de weg ben ik minder tevreden geworden over de Telg. Als je meerdere keren op cruciale momenten weifelend optreedt (ja, die bal gisteren toch ook hoor), dan is er sprake van een patroon. Natuurlijk pakt 'ie ok wel goeie ballen, maar per saldo hewwe het hier over een hele gemiddelde keeper voor JL begrippen.

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.
Ik vond Bizot toch zeker geen slechte keeper. Had na z'n blessure een of twee slippertjes, maar die ranselde er toch zeker ook diverse bijna zeker goals uit. En dat mis ik bij Telgenkamp.

Per saldo: met Telgenkamp en Nienhuis binne we er t.o.v. Bizot en te Loeke echt op achteruut gaan.
Bizot was een mazzeltje en Te Loeke had van mij zeker mogen blijven want hij viel prima in toen Bizot geblesseerd was..
En misschien moeten we wel genoegen nemen met een hele gemiddelde keeper zolang we ze zelf niet kunnen opleiden,want geld voor een "top"keeper is er niet..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Goudvinger op februari 04, 2013, 12:16:04
Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 12:48:18
Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 12:16:04
Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.
Het liefst 2, een ervaren keeper en 1 voor de toekomst, maar of dat lukt.. Het heeft allemaal met geld te maken.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: YellowBlue op februari 12, 2013, 15:19:40
Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Bizot was een prima keeper!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 12, 2013, 16:49:02
Citaat van: YellowBlue op februari 12, 2013, 15:19:40
Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Bizot was een prima keeper!

Bij Hiatt tellen andere sentimenten mee 8)
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 12, 2013, 20:10:43
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 12, 2013, 16:49:02



sentimenten
Tellen die hier dan?
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 12, 2013, 21:47:12
Voor een objectieve beeldvorming dienen sentimenten niet meegenomen te worden. Helaas is dat bij velen onder ons niet altijd mogelijk ;)
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2013, 16:01:26
Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 12:16:04
Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.
Lees net dat Room van Vitesse komende zomer"vrij" komt,lijkt me een prima keeper en ook niet zo oud..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:24:32
Wil Room wel zoveel salaris inleveren? Die jongen zal echt niet voor een appel en een ei bij Vitesse onder contract staan...
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 13, 2013, 19:33:59
Citaat van: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:24:32
Wil Room wel zoveel salaris inleveren? Die jongen zal echt niet voor een appel en een ei bij Vitesse onder contract staan...
Hij wil de komende jaren veel spelen misschien is hem dat wel wat waard..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:36:39
Wat mij betreft mogen v.d. Belt c.s. wel een hengeltje uitgooien richting Room.

Zolang ze maar geen Menzo aan de haak slaan  :zweep
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: dennisw8 op februari 15, 2013, 21:53:26
Het is de bedoeling om da bal te pakken!!!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 15, 2013, 22:24:42
Grootenhuis, kan Telgenkamp niet een maandje meetrainen met rugby-ers en alleen op hoge ballen? Wordt hij misschien een kerel van!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: scclwd op februari 15, 2013, 22:36:23
Ik vind het zo sneu voor die jongen maar heel eerlijk: op de lijn keept hij goed, maar met hoge ballen zit hij te vaak mis. Kan Te Loeke niet terugkomen? Die wil maar al te graag.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: AL op februari 15, 2013, 22:39:00
Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:36:23
Ik vind het zo sneu voor die jongen maar heel eerlijk: op de lijn keept hij goed, maar met hoge ballen zit hij te vaak mis. Kan Te Loeke niet terugkomen? Die wil maar al te graag.

Denk dat die andere keeper van Veendam hier volgend seizoen onder de lat staat. Er is/was in ieder geval interesse in hem.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 07:48:30
Zoals bij bijna elke hoge bal. Blijft een zeer zorgelijk punt waar Grotenhuis keihard mee aan de slag zou moeten.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: 666 op februari 16, 2013, 08:20:41
Oh oh oh Tegelenkamp, wat ben jij een rare keeper. Jij kost ons met je gestuntel een hoop punten. Het is altijd billenknijpen met jou. De reddingen die jij verricht komen uit situaties die jij zelf veroorzaakt waarna je ze recht moet zetten. Gisteren het geluk dat we 2 doelpunten voor stonden, maar oh oh Tegelenkamp.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Sonnema op februari 16, 2013, 08:53:24
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 07:48:30
Zoals bij bijna elke hoge bal. Blijft een zeer zorgelijk punt waar Grotenhuis keihard mee aan de slag zou moeten.

Dit gaat er bij Telgenramp niet uit, als je na een half jaar nog niet onder de knie hebt en dan ben je niet goed genoeg voor het profvoetbal. Op de lijn is zijn reflex goed maar met alle hoge balen is hij geen baas in zijn gebied.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Bernardo op februari 16, 2013, 09:40:31
Onze keeper is een goede lijnkeeper, maar op hoge ballen is het 1 groot drama. Die gaat het in het betaald voetbal zo niet redden.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: John Hiatt op februari 16, 2013, 09:45:21
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Een keeper wordt beoordeeld op momenten. Hij begon zeer matig, pakte een paar goede ballen, maar stond hopeloos verkeerd bij de goal. Een keeper wordt betaald om ballen tegen te houden en om punten te pakken. En dan scoort hij bij mij geen voldoende.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: gewoon een fan op februari 16, 2013, 09:45:28
@Grijskijker voor een grijskijker zie jij wel alles heel florissant  :P
Dit is echt een drama keeper,hij heeft 1 echt goede redding gemaakt  en voor de rest was het weer niets helaas.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2013, 18:44:31
Citaat van: gewoon een fan op februari 16, 2013, 09:45:28
@Grijskijker voor een grijskijker zie jij wel alles heel florissant  :P
Dit is echt een drama keeper,hij heeft 1 echt goede redding gemaakt  en voor de rest was het weer niets helaas.
Je kan ook zeggen dat ik het een beetje objectiever bekijk dan de rest hier.. Over die goal van MVV staat eerst adje niks te doen waardoor zijn tegenstander een voorzet kan geven en Droste staat als een pupil te verdedigen.. Maar bekijk de beelden van die goal maar goed en zie je dat Telgenkamp niks kan doen omdat er een aantal spelers voor zijn neus staan.

Maar in plaats die jongen elke keer af te zeiken, kan je hem ook eens steunen(goed voor zijn vertrouwen) want met hem moeten we het doen deze competitie als we dat nu leuk vinden of niet.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 19:45:26
Ja ik geef ook toe dat er jongens staan te slapen. Maar waarom kómt Telgenkamp dan als hij toch niks kan doen? Op de lijn is hij sterk genoeg, sterker nog dan vind ik hem gewoon een goede keeper... Maar oh wee zodra hij van die lijn afkomt krijgt hij heimwee... Wat dat betreft lijkt hij qua stijl veel op van der Vlag.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: denistel op februari 16, 2013, 20:24:04
vind em zeer onrustig hoor begon de 1e min al dat koste al bijna een goal.

hij mut gewoon heel sober keepen vind ik en geen gekke dingen doen.
vliegt op de gekste momenten de goal uit terwijl ie totaal niet bij die
ballen ken veroorzaakt oek daar onrust bij de verdedigers.

tegen goal was fout van meerderen dat klopt.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 16, 2013, 20:34:26
Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 20:24:04
vind em zeer onrustig hoor begon de 1e min al dat koste al bijna een goal.

hij mut gewoon heel sober keepen vind ik en geen gekke dingen doen.
vliegt op de gekste momenten de goal uit terwijl ie totaal niet bij die
ballen ken veroorzaakt oek daar onrust bij de verdedigers.

tegen goal was fout van meerderen dat klopt.
De eerste minuut had hij alle geluk van de wereld,dat staat buiten kijf,maar hij pakte ook een paar ballen waarvan ik dacht hoe doet hij het... Dat hij onrustig is komt ook wat door de leeftijd denk ik,het is ook maar een jong ventje..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 20:58:25
25 jaar vind ik geen jong ventje meer... Alhoewel, vergeleken bij :clint natuurlijk wel.

Zoals al aangegeven, prima lijnkeeper.. Alleen zijn er teveel situaties waar hij zijn doel uit komt en er niks heeft te zoeken óf de bal moet hebben. Aangezien hij ondanks zijn lengte heel onzeker is bij hoge ballen, kan hij beter op zijn lijn blijven staan.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: GerardFraneker op februari 16, 2013, 21:08:51

Het lijkt mij het beste om hem aankomende maandag en de daarop volgende wedstrijden maar goed toe te zingen.
What else can we do...
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2013, 23:44:49
Wat wil je zingen?

Dennis op je lijn olé olé? :devil
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 17, 2013, 10:30:50
Een enkele keer, na zijn eigen fout die Martijn weer moest herstellen ;)
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: speculeter op februari 17, 2013, 11:49:51
Zat vrijdag met mijn zoon voor eredivisielive.
Hoe vaak ik wel niet gezegd heb.....kom er nou eens
uit....met die hoge ballen....
Ms als Bakens weer terug is meer rust.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Nightmarelwd op februari 17, 2013, 12:19:42
Een keeper wordt hier beoordeeld op de ballen die hij doorlaat, ipv dat hij wordt beoordeeld op de ballen die hij tegenhoud en dat zijn er per wedstrijd meer  dan de ballen die hij doorlaat.

Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Nightmarelwd op februari 17, 2013, 12:21:08
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.

De laatste goede keeper die we hier hebben gehad was Fred Grim.

Bizot en Meul vond ik beide ook matige keepers. Vooral Meul heeft je punten gekost.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2013, 12:23:25
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.
Bizot oke dat was een topper,maar jong en had af en toe een foutje, maar Meul, die heb ik toch ook heel vaak zien prutsen,zodat ik dacht waarom moest v/d Vlag weg.. En te Loeke wou zelf weg,maar was hij gebleven was hij waarschijnlijk 1e keeper geweest als hij een eerlijke kan had gekregen.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: zeewolde op februari 17, 2013, 12:25:09
Citaat van: Nightmarelwd op februari 17, 2013, 12:21:08
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.


Vergeleken met Grim was alles daarna minder. Ik persoonlijk was ook niet weg van de Ron. Vond Bizot gewoon een goede keeper. Meul in het begin matig maar vond hem in laatste seizoen een redelijk goede keeper.

Vd Vlag was goed in eerste enin laatste seizoen.
De laatste goede keeper die we hier hebben gehad was Fred Grim.

Bizot en Meul vond ik beide ook matige keepers. Vooral Meul heeft je punten gekost.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 17, 2013, 12:33:58
Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Oh, ga je nu drammen als een kleuter die zijn zin niet krijgt?
Een betrouwbare keeper pakt punten voor zijn team, dat heeft Telgenkamp nog nauwelijks gedaan. Mag je dan kritisch zijn? Het is al meerdere keren aangegeven dat hij op de lijn een puike keeper is met prima reflexen, alleen zijn wij zeer kritisch op zijn vaak onzekere uitkomen. Daarin straalt hij NIKS uit, ja ok angst. Plus dat je met 1,90 meter best wel meer baas mag zijn in je eigen gebied. Dat zijn punten waar Dennis en René gewoon keihard aan moeten werken.

Is dat afzeiken? Nee, het is een constatering die wij maken. Mag dat van jou? Anders kunnen we meteen dit forum weer op slot gooien.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Grijskijkert op februari 17, 2013, 12:38:10
Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 12:33:58
Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Oh, ga je nu drammen als een kleuter die zijn zin niet krijgt?
Een betrouwbare keeper pakt punten voor zijn team, dat heeft Telgenkamp nog nauwelijks gedaan. Mag je dan kritisch zijn? Het is al meerdere keren aangegeven dat hij op de lijn een puike keeper is met prima reflexen, alleen zijn wij zeer kritisch op zijn vaak onzekere uitkomen. Daarin straalt hij NIKS uit, ja ok angst. Plus dat je met 1,90 meter best wel meer baas mag zijn in je eigen gebied. Dat zijn punten waar Dennis en René gewoon keihard aan moeten werken.

Is dat afzeiken? Nee, het is een constatering die wij maken. Mag dat van jou? Anders kunnen we meteen dit forum weer op slot gooien.
Dus jij mag wel een mening hebben en ik niet?

Maar goed wat ik al eerder zei... Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: richard op februari 17, 2013, 13:03:35
Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..

Is toch gewoon vraag jonge.....ieder zijn mening doe niet su zielig, als jij dat vind prima!! Ik vind dat hij qua coaching en hoge ballen veel onrust veroorzaakt bij onze eigen verdediging, op de lijn is ie aardig dus maak dan de keuze door te blijven staan en coach je spelers tijdig en goed aan!!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:05:44
Eindelijk punten gepakt! Mag ook wel eens gezegd worden  :y
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Bernardo op februari 18, 2013, 22:26:33
Jep, haalde die vrije trap er best uit.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: De Gast op februari 18, 2013, 22:37:09
Schitterende redding, net als afgelopen vrijdag
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Dokkumer op februari 18, 2013, 22:42:00
Even later toch ook nog een cruciale redding? Of zat Geert weer te zwetsen? ;)
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: denistel op februari 18, 2013, 23:10:22
cruciale reddingen en daar door tercht motm,,,jammer dat ie in de 91 e
minuut niet de oscar Zijlstra trap in huis had....keeper was mee spelers
van eindhoven allemaal op onze helft dan ram je die bal toch meteen
zo ver mogelijk richting die goal.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Clint op februari 19, 2013, 07:24:36
Kom op D. Hij had al 3 keer over de middellijn geschoten. Voor de vierde keer had ie de kracht niet meer. :devil

Maar verder keurig gekeept en terecht MOTM.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: gewoon een fan op februari 19, 2013, 08:59:39
Ik snap het positieve niet zo  :? of zijn wij zo snel verwend voor wat betreft deze keeper  ;)
Hij heeft deze wedstrijd inderdaad geen cruciale fouten gemaakt en dat is voor hem natuurlijk al heel wat,de reddingen die hij maakte waren normale reddingen vind ik.
De redding op de vrije trap was 1tje die hij ook moest maken mijns inziens.
De bal was in het midden van de goal en van een hele grote afstand en nog presteert Telgenkamp het nog om de bal met zijn linkerhand,terwijl hij met rechts veel meer bereik heeft als de bal rechts van hem komt,via de lat uit de goal te frummelen.
Hij straalt nog steeds niets uit en heerst nog niet in zijn eigen 16.
Begrijp mij goed ik ben blij dat er tenminste de laatste 2 wedstrijden een klein beetje progressie te zien is maar ik verwacht gewoon meer van een keeper van dit niveau  :proost
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Andre-Lwd op februari 19, 2013, 09:01:34
Wat een gezeik, die jongen heeft een prima pot gespeeld, klaar.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: 666 op februari 19, 2013, 09:13:08
Een zwaluw maakt nog geen zomer 
De zwaluw is weer terug in het land. Deze trekvogel overwintert in Afrika en keert ieder voorjaar weer terug om op dezelfde plek een nest uit te broeden. De uitdrukking betekent dat je niet te snel tevreden moet zijn, met andere woorden je moet niet te vroeg juichen.   :devil

Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: papagaaiensoep op februari 24, 2013, 13:03:49
Inderdaad. Super natuurlijk die redding tegen Eindhoven en mooi voor 'em dat MOTM wudden is. Maar keeper op dit niveau moet minimaal geen tot heel weinig fouten maken. Zolang daar nog geen sprake van is, ben ik nog geen fan. Tien wedstijden foutloos (tja, toch het lot van een keeper) en een paar keer punten pakken, kijk dan hewwe het ergens over.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: MP4L op februari 25, 2013, 01:16:58
Hij word met de wedstrijd beter. Er zijn nog een aantal dingen wat beter kan. Zoals het spel opbouw, duurt allemaal net nog te lang.

Maar de reddingen die hij maakt zijn een genot om naar te kijken, ga zo door! Stiekem blijf ik het spannend vinden als er weer een bal in de buur komt :P
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: richard op maart 05, 2013, 09:29:42
Kleine tip, stop met keepen, je kunt er helemaal niks van, verschrikkelijk!!
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Sonnema op maart 05, 2013, 09:37:35
Drama heel snel terugsturen
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:43:24
Zonder keeper spelen lijkt me het beste. Graag stoppen met keepen.
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: Galdiano op mei 22, 2013, 13:39:07
Pasveer vertrekt mogelijk bij Heracles. Bosz geeft aan al een goede vervanger te hebben, genaamd Telgenkamp!

Jongens we degraderen sowieso niet direct volgend jaar!!  |:)
Titel: Re: Dennis Telgenkamp
Bericht door: SCCRulez op mei 22, 2013, 23:10:09
 :_schater |:)