Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dennis Telgenkamp

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 16:00:04

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

#45
Citaat van: denistel op februari 16, 2013, 20:24:04
vind em zeer onrustig hoor begon de 1e min al dat koste al bijna een goal.

hij mut gewoon heel sober keepen vind ik en geen gekke dingen doen.
vliegt op de gekste momenten de goal uit terwijl ie totaal niet bij die
ballen ken veroorzaakt oek daar onrust bij de verdedigers.

tegen goal was fout van meerderen dat klopt.
De eerste minuut had hij alle geluk van de wereld,dat staat buiten kijf,maar hij pakte ook een paar ballen waarvan ik dacht hoe doet hij het... Dat hij onrustig is komt ook wat door de leeftijd denk ik,het is ook maar een jong ventje..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

25 jaar vind ik geen jong ventje meer... Alhoewel, vergeleken bij :clint natuurlijk wel.

Zoals al aangegeven, prima lijnkeeper.. Alleen zijn er teveel situaties waar hij zijn doel uit komt en er niks heeft te zoeken óf de bal moet hebben. Aangezien hij ondanks zijn lengte heel onzeker is bij hoge ballen, kan hij beter op zijn lijn blijven staan.

GerardFraneker


Het lijkt mij het beste om hem aankomende maandag en de daarop volgende wedstrijden maar goed toe te zingen.
What else can we do...

Dokkumer

Wat wil je zingen?

Dennis op je lijn olé olé? :devil

richard

Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?

Dokkumer

Een enkele keer, na zijn eigen fout die Martijn weer moest herstellen ;)

speculeter

Zat vrijdag met mijn zoon voor eredivisielive.
Hoe vaak ik wel niet gezegd heb.....kom er nou eens
uit....met die hoge ballen....
Ms als Bakens weer terug is meer rust.

Grijskijkert

Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.

Nightmarelwd

Een keeper wordt hier beoordeeld op de ballen die hij doorlaat, ipv dat hij wordt beoordeeld op de ballen die hij tegenhoud en dat zijn er per wedstrijd meer  dan de ballen die hij doorlaat.

MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.

De laatste goede keeper die we hier hebben gehad was Fred Grim.

Bizot en Meul vond ik beide ook matige keepers. Vooral Meul heeft je punten gekost.
MI-Sider for Life

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.
Bizot oke dat was een topper,maar jong en had af en toe een foutje, maar Meul, die heb ik toch ook heel vaak zien prutsen,zodat ik dacht waarom moest v/d Vlag weg.. En te Loeke wou zelf weg,maar was hij gebleven was hij waarschijnlijk 1e keeper geweest als hij een eerlijke kan had gekregen.
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Nightmarelwd op februari 17, 2013, 12:21:08
Citaat van: zeewolde op februari 17, 2013, 12:18:09
@Grijskijker

Het gaat er vooral om dat Telgenkamp niet zo'n betrouwbare keeper is zoals Bizot of Meul dat was. Dat waren keepers die ook punten pakten. Dat doet hij zeker niet. Ze hadden beter te Loekke kunnen houden die was toch echt wel gelijkwaardig aan Telgenkamp.

Laat ze vooral zsm kijken naar een betere keeper voor volgend seizoen.


Vergeleken met Grim was alles daarna minder. Ik persoonlijk was ook niet weg van de Ron. Vond Bizot gewoon een goede keeper. Meul in het begin matig maar vond hem in laatste seizoen een redelijk goede keeper.

Vd Vlag was goed in eerste enin laatste seizoen.
De laatste goede keeper die we hier hebben gehad was Fred Grim.

Bizot en Meul vond ik beide ook matige keepers. Vooral Meul heeft je punten gekost.

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Oh, ga je nu drammen als een kleuter die zijn zin niet krijgt?
Een betrouwbare keeper pakt punten voor zijn team, dat heeft Telgenkamp nog nauwelijks gedaan. Mag je dan kritisch zijn? Het is al meerdere keren aangegeven dat hij op de lijn een puike keeper is met prima reflexen, alleen zijn wij zeer kritisch op zijn vaak onzekere uitkomen. Daarin straalt hij NIKS uit, ja ok angst. Plus dat je met 1,90 meter best wel meer baas mag zijn in je eigen gebied. Dat zijn punten waar Dennis en René gewoon keihard aan moeten werken.

Is dat afzeiken? Nee, het is een constatering die wij maken. Mag dat van jou? Anders kunnen we meteen dit forum weer op slot gooien.

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op februari 17, 2013, 12:33:58
Citaat van: grijskijker op februari 17, 2013, 11:58:55
Citaat van: richard op februari 17, 2013, 09:35:38
Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Meerdere keren...... :?
Ja meerdere keren(zowel eerste als tweede helft), kijk de hele wedstrijd maar eens terug..

Maar je mag schijnbaar alleen positief zijn als iemand 100% foutloos is, maar dat is geen 1 speler dus dan de hele selectie maar gaan afzeiken.. Hemmen scoort niet,Droste kan niet verdedigen,Oebele kwam zijn man niet voorbij,Bakker mist een penalty  en zo kan ik wel doorgaan, iedereen is dus waardeloos ? En kan je komen dat een keeper wordt beoordeeld op momenten, maar dat geldt voor spelers net zo goed..

Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
Oh, ga je nu drammen als een kleuter die zijn zin niet krijgt?
Een betrouwbare keeper pakt punten voor zijn team, dat heeft Telgenkamp nog nauwelijks gedaan. Mag je dan kritisch zijn? Het is al meerdere keren aangegeven dat hij op de lijn een puike keeper is met prima reflexen, alleen zijn wij zeer kritisch op zijn vaak onzekere uitkomen. Daarin straalt hij NIKS uit, ja ok angst. Plus dat je met 1,90 meter best wel meer baas mag zijn in je eigen gebied. Dat zijn punten waar Dennis en René gewoon keihard aan moeten werken.

Is dat afzeiken? Nee, het is een constatering die wij maken. Mag dat van jou? Anders kunnen we meteen dit forum weer op slot gooien.
Dus jij mag wel een mening hebben en ik niet?

Maar goed wat ik al eerder zei... Maar ik hou op met spelers van mijn club te verdedigen op deze site, want dat heeft hier toch geen zin.Dus jongens ga je gang,ga lekker de spelers van je eigen club afzeiken..
IN HENK WE TRUST!!!