Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dennis Telgenkamp

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 16:00:04

Vorige topic - Volgende topic

dennisw8

Het is de bedoeling om da bal te pakken!!!

Dokkumer

Grootenhuis, kan Telgenkamp niet een maandje meetrainen met rugby-ers en alleen op hoge ballen? Wordt hij misschien een kerel van!

scclwd

Ik vind het zo sneu voor die jongen maar heel eerlijk: op de lijn keept hij goed, maar met hoge ballen zit hij te vaak mis. Kan Te Loeke niet terugkomen? Die wil maar al te graag.

AL

Citaat van: scclwd op februari 15, 2013, 22:36:23
Ik vind het zo sneu voor die jongen maar heel eerlijk: op de lijn keept hij goed, maar met hoge ballen zit hij te vaak mis. Kan Te Loeke niet terugkomen? Die wil maar al te graag.

Denk dat die andere keeper van Veendam hier volgend seizoen onder de lat staat. Er is/was in ieder geval interesse in hem.

John Hiatt

Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.

Dokkumer

Zoals bij bijna elke hoge bal. Blijft een zeer zorgelijk punt waar Grotenhuis keihard mee aan de slag zou moeten.

666

Oh oh oh Tegelenkamp, wat ben jij een rare keeper. Jij kost ons met je gestuntel een hoop punten. Het is altijd billenknijpen met jou. De reddingen die jij verricht komen uit situaties die jij zelf veroorzaakt waarna je ze recht moet zetten. Gisteren het geluk dat we 2 doelpunten voor stonden, maar oh oh Tegelenkamp.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Sonnema

Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2013, 07:48:30
Zoals bij bijna elke hoge bal. Blijft een zeer zorgelijk punt waar Grotenhuis keihard mee aan de slag zou moeten.

Dit gaat er bij Telgenramp niet uit, als je na een half jaar nog niet onder de knie hebt en dan ben je niet goed genoeg voor het profvoetbal. Op de lijn is zijn reflex goed maar met alle hoge balen is hij geen baas in zijn gebied.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Onze keeper is een goede lijnkeeper, maar op hoge ballen is het 1 groot drama. Die gaat het in het betaald voetbal zo niet redden.

John Hiatt

Citaat van: grijskijker op februari 16, 2013, 09:13:30
Citaat van: John Hiatt op februari 16, 2013, 07:13:10
Zat weer helemaal fout bij die goal van mvv.
Natuurlijk... En wie liet zijn back voor de zoveelste keer lopen in deze wedstrijd en stond de bij ons uitgeleerde Droste goed te verdedigen?

Maar ja het allemaal de schuld van de keeper, die bij 0-0 ons meerdere keren in de wedstrijd houd.. En ik zeg niet dat hij foutloos was,maar wie is dat wel?

Een keeper wordt beoordeeld op momenten. Hij begon zeer matig, pakte een paar goede ballen, maar stond hopeloos verkeerd bij de goal. Een keeper wordt betaald om ballen tegen te houden en om punten te pakken. En dan scoort hij bij mij geen voldoende.

gewoon een fan

@Grijskijker voor een grijskijker zie jij wel alles heel florissant  :P
Dit is echt een drama keeper,hij heeft 1 echt goede redding gemaakt  en voor de rest was het weer niets helaas.

Grijskijkert

#42
Citaat van: gewoon een fan op februari 16, 2013, 09:45:28
@Grijskijker voor een grijskijker zie jij wel alles heel florissant  :P
Dit is echt een drama keeper,hij heeft 1 echt goede redding gemaakt  en voor de rest was het weer niets helaas.
Je kan ook zeggen dat ik het een beetje objectiever bekijk dan de rest hier.. Over die goal van MVV staat eerst adje niks te doen waardoor zijn tegenstander een voorzet kan geven en Droste staat als een pupil te verdedigen.. Maar bekijk de beelden van die goal maar goed en zie je dat Telgenkamp niks kan doen omdat er een aantal spelers voor zijn neus staan.

Maar in plaats die jongen elke keer af te zeiken, kan je hem ook eens steunen(goed voor zijn vertrouwen) want met hem moeten we het doen deze competitie als we dat nu leuk vinden of niet.
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ja ik geef ook toe dat er jongens staan te slapen. Maar waarom kómt Telgenkamp dan als hij toch niks kan doen? Op de lijn is hij sterk genoeg, sterker nog dan vind ik hem gewoon een goede keeper... Maar oh wee zodra hij van die lijn afkomt krijgt hij heimwee... Wat dat betreft lijkt hij qua stijl veel op van der Vlag.

denistel

vind em zeer onrustig hoor begon de 1e min al dat koste al bijna een goal.

hij mut gewoon heel sober keepen vind ik en geen gekke dingen doen.
vliegt op de gekste momenten de goal uit terwijl ie totaal niet bij die
ballen ken veroorzaakt oek daar onrust bij de verdedigers.

tegen goal was fout van meerderen dat klopt.