Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dennis Telgenkamp

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 16:00:04

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op februari 04, 2013, 07:52:43
Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch

dit soort momenten moet een keeper er gewoon staan, dan pakt ie punten voor het elftal en ben je een kandidaat voor een hoge notering aan het einde van het seizoen. Beide keepers kosten ons nu gewoon punten en dat zorgt er uiteindelijk voor dat we met hangen en wurgen de play off's halen. En dat is dan nog te danken aan het bedroevende niveau van de competitie...
Vroeger hadden we inderdaad keepers die punten voor de ploeg konden pakken,tegenwoordig kunnen wij die keepers niet meer betalen!
En ik blijf erbij dat als er van de 5, 100% kansen er 2 ingaan, niemand(behalve de vaste azijnpissers) iets over Telgenkamp had gezegd.
IN HENK WE TRUST!!!

papagaaiensoep

nou, ik wel. Vanaf het begin al twijfel (zie vorige forum) en gaande de weg ben ik minder tevreden geworden over de Telg. Als je meerdere keren op cruciale momenten weifelend optreedt (ja, die bal gisteren toch ook hoor), dan is er sprake van een patroon. Natuurlijk pakt 'ie ok wel goeie ballen, maar per saldo hewwe het hier over een hele gemiddelde keeper voor JL begrippen.

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Ik vond Bizot toch zeker geen slechte keeper. Had na z'n blessure een of twee slippertjes, maar die ranselde er toch zeker ook diverse bijna zeker goals uit. En dat mis ik bij Telgenkamp.

Per saldo: met Telgenkamp en Nienhuis binne we er t.o.v. Bizot en te Loeke echt op achteruut gaan.

Dokkumer

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch
Dat deden ze niet, dus moet T. gewoon die bal pakken en niet eerst komen en dan weer terug sjokken... Zonde, want een keeper met iets meer persoonlijkheid en durf had gewoon die bal gepakt.

papagaaiensoep

Su ist. Of der minimaal in kletst.

Grijskijkert

Citaat van: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:17:34
nou, ik wel. Vanaf het begin al twijfel (zie vorige forum) en gaande de weg ben ik minder tevreden geworden over de Telg. Als je meerdere keren op cruciale momenten weifelend optreedt (ja, die bal gisteren toch ook hoor), dan is er sprake van een patroon. Natuurlijk pakt 'ie ok wel goeie ballen, maar per saldo hewwe het hier over een hele gemiddelde keeper voor JL begrippen.

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.
Ik vond Bizot toch zeker geen slechte keeper. Had na z'n blessure een of twee slippertjes, maar die ranselde er toch zeker ook diverse bijna zeker goals uit. En dat mis ik bij Telgenkamp.

Per saldo: met Telgenkamp en Nienhuis binne we er t.o.v. Bizot en te Loeke echt op achteruut gaan.
Bizot was een mazzeltje en Te Loeke had van mij zeker mogen blijven want hij viel prima in toen Bizot geblesseerd was..
En misschien moeten we wel genoegen nemen met een hele gemiddelde keeper zolang we ze zelf niet kunnen opleiden,want geld voor een "top"keeper is er niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Goudvinger

Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 12:16:04
Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.
Het liefst 2, een ervaren keeper en 1 voor de toekomst, maar of dat lukt.. Het heeft allemaal met geld te maken.
IN HENK WE TRUST!!!

YellowBlue

Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Bizot was een prima keeper!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: YellowBlue op februari 12, 2013, 15:19:40
Citaat van: John Hiatt op februari 04, 2013, 08:17:13
Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.

Bizot was een prima keeper!

Bij Hiatt tellen andere sentimenten mee 8)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Voor een objectieve beeldvorming dienen sentimenten niet meegenomen te worden. Helaas is dat bij velen onder ons niet altijd mogelijk ;)

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op februari 04, 2013, 12:16:04
Ik hoop dat Cambuur vanaf volgend jaar een keeper onder contract heeft staan. Het liefst iemand met ervaring die de boel neerzet en weet wanneer je het spel moet vertragen of juist vaart moet maken.
Lees net dat Room van Vitesse komende zomer"vrij" komt,lijkt me een prima keeper en ook niet zo oud..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Wil Room wel zoveel salaris inleveren? Die jongen zal echt niet voor een appel en een ei bij Vitesse onder contract staan...

Grijskijkert

Citaat van: Dokkumer op februari 13, 2013, 19:24:32
Wil Room wel zoveel salaris inleveren? Die jongen zal echt niet voor een appel en een ei bij Vitesse onder contract staan...
Hij wil de komende jaren veel spelen misschien is hem dat wel wat waard..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Wat mij betreft mogen v.d. Belt c.s. wel een hengeltje uitgooien richting Room.

Zolang ze maar geen Menzo aan de haak slaan  :zweep