Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dennis Telgenkamp

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 16:00:04

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Dennis Telgenkamp (Wierden, 9 mei 1987) is een Nederlands voetballer die sinds 2008 onder contract staat bij Heracles Almelo.

Carrière

Telgenkamp speelde in de gecombineerde jeugd van FC Twente en Heracles Almelo. Hij doorliep de academie tot en met de A-jeugd en werd in 2006 aan Jong FC Twente toegevoegd. Na twee seizoenen in dat elftal ging hij naar het beloftenelftal van Heracles. Op 22 november 2009 maakte hij zijn profdebuut voor de club uit Almelo in de uitwedstrijd tegen PSV, nadat eerste doelman Pieckenhagen een rode kaart had gekregen. In het seizoen 2012/2013 zal hij op huurbasis spelen voor SC Cambuur.


Galdiano

Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Eerder al 2 punten verloren door zeer matige afronding. Daar lag de basis van de nederlaag al.

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Natuurlijk joh, en hij heeft helemaal geen cruciale reddingen verricht de 2e helft..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Slotje? Of heeft onze keeper 2 topic verdiend?
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 18:01:39
Slotje? Of heeft onze keeper 2 topic verdiend?
Nee en nee, voeg de topics wel even samen...

sunderland

Citaat van: grijskijker op februari 03, 2013, 17:52:52
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2013, 17:24:06
Weer punten verloren door slecht keeperswerk! Prutser!
Natuurlijk joh, en hij heeft helemaal geen cruciale reddingen verricht de 2e helft..
feit is dat deze keeper ons dit seiz nog geen pnt heeft bezorgd.Ik vind hem niet slecht maar ik had veel meer van hem verwacht.

Sonnema

Het is niet alleen telgenkamp wat dacht je van de verdediger???? Of Telgenkamp heeft geroepen dat hij hem zou pakken.

marrumer

hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.

Dokkumer

Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 19:59:18
hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.
Voor een keeper geldt een heel belangrijke regel, "Komen is hebben". Hij komt, dus hij moet dan ook doorzetten en vol voor die bal gaan. In plaats daarvan stapt hij achteruit en dan ben je al verloren. Ik reken hem niet het volle verlies aan, maar wel het punt wat we eigenlijk "in de búse" hadden. Die andere 2 reken ik Tighadouini, de Leeuw, Bakker en ook Hemmen aan. Die hadden móeten scoren.

SCC-J

Citaat van: marrumer op februari 03, 2013, 19:59:18
hier kan de keeper toch niet zo veel aan doen? ik heb net de samenvatting gekeken.
Of hij komt verkeerd of hij staat verkeerd iig hij kosten punten

denistel

voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch

roepieh

Citaat van: denistel op februari 03, 2013, 23:00:36
voorin mutte ze die kansen er in beuken dan praat niemand of
die ene tegen goal toch

dit soort momenten moet een keeper er gewoon staan, dan pakt ie punten voor het elftal en ben je een kandidaat voor een hoge notering aan het einde van het seizoen. Beide keepers kosten ons nu gewoon punten en dat zorgt er uiteindelijk voor dat we met hangen en wurgen de play off's halen. En dat is dan nog te danken aan het bedroevende niveau van de competitie...

John Hiatt

Voor het tweede achtereenvolgende jaar een matige keeper op de goal. Erg jammer, want hierdoor wordt een verdediging ook onzeker.