Elvis Manu speelt voor de rest van het seizoen in het geel-blauwe shirt van SC Cambuur. De 20-jarige aanvaller komt over van Feyenoord, waarvoor hij dit seizoen vier keer in actie kwam.
De voormalig jeugdinternational speelt sinds het seizoen 2010/2011 voor de Rotterdammers, en werd vorig jaar verhuurd aan stadsgenoot SBV Excelsior. Bij de Kralingers kwam Manu tot twintig optredens, waarin hij acht keer het net wist te vinden.
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.
Welkom!!!! |:)
Welkom!
Ik hoop dat hij mij kan overtuigen!
Ik denk een verkeerde keus!
3x rood vorig jaar als aanvaller, en ook buiten het veld wat maniertjes!
Zijn laatste vier berichten op twitter
"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"
Ik hoop dat hij het kan laten zien!
Van harte welkom bij onze mooie club! |:)
Anco jansen pakte ook zijn kaarten galdiano... We moesten actie voorin hebben en geen suurtjes en nu hebben we er tenminste iemand staan. Ben er blij mee
Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.
Citaat van: TM op januari 09, 2014, 18:24:23
Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.
Ik ook, hij kan op de buiten en in de spits toch?
Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over 8)
Citaat van: RonnieT op januari 09, 2014, 18:26:53
Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over 8)
Neem aan dat hij met een bosje rozen voor Nienhuis naar de eerste training komt toch!
we zullen zien, ken m als speler niet echt
mentaal is anders, hoop niet op scenario brands
Lekkere jongen! Heeft bij excelsior al 3 rode kaarten gehad. Nienhuis kan hem denk ook nog wel herinneren.
Uitstekende speler, in mijn ogen stukken beter dan Lukoki. Let maar op, als de man zijn kop erbij houdt, gaat hij het hier hartstikke goed doen. Hij kan ook een goaltje maken. Herinner me nog een fijne tegen dkv uit...
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Heeft al ervaring met scoren tegen DKV! :proost
van Voetbalzone, voor wat het waard is:
"Precies! Deze elvis was vroeger 1 van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van manu maar de laatste jaren zit de klad erin. Jammer want deze jongen is aggresief, kan bbikkelen en heeft vlijmscherpe steekpasses. Verwacht veel van hem"
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter
"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"
Ik hoop dat hij het kan laten zien!
Serieus :O , jezus nou dan haal je ook wat binnen :?
SC Cambuur NIEUWS @SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv
Dat was 2 jaar geleden. Daarna is het alleen maar slechter geworden. Lukoki hadden we ook veel verwachtingen van. Ik moet het nog zien. Bij Excelsior is hij meestal alleen maar negatief opgevallen.
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter
"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"
Ik hoop dat hij het kan laten zien!
wat is zijn twitter dan?
welkom! |:)
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.
Zijn naam is : Elvis Mwah
Zag liever Te Vrede hier spelen!
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.
Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.
Prima gedaan door Vd Belt en co. Een echte linksbuiten met snelheid en scorend vermogen. Ik denk het hoogst haalbare en een niet al te dure oplossing voor die positie. :thumbsup
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:48:12
Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.
Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.
Zeuren blijven hier ook altijd!!! We hebben niet veel te besteden en de winter is een zeer moeilijke tijd om spelers te halen. Ik vraag me soms wel eens af waarom je zelf niet op de directiestoel gaat zitten en spelers gaat halen en de club financieel gezond houd en de andere dingen eromheen. Wat er de afgelopen jaren is vernield, moeten de heren nu allemaal oplossen!!
voor een clubje als cambuur een goede zet.met ons budget moeten we het toch van dit soort kansjes hebben.
kan links en in de spits.word het niks jammer dan.half jaar huur kwijt.waren we ook kwijt geweest met brands.Dit lijkt me beter.Met een beetje geluk laat dit talent zien wat hij kan.
:thumbsup TS.
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..
rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach
8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien :y :y
had natuurlijk jansen wel liever gehad..
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..
rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach
8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien :y :y
had natuurlijk jansen wel liever gehad..
Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
Ik vind dit niet zo verkeerd. De rode kaart tegen Cambuur geeft wel aan hoe gretig hij was en hopelijk is. Het is iemand die dreiging brengt en ook spelers aan zich bindt. Daardoor komt er meer ruimte in het midden want Lukoki doet aan de andere kant hetzelfde. Ik zie de opkomende middenvelders en verdedigers daardoor ook meer in scoringspositie komen.
En Feldballe heeft me tot nu toe niet kunnen bekoren en Brands ook niet.
Ik ga er trouwens voor het gemak even van uit hij ook op links uit de voeten kan.
|:) _O_ |:) _O_
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter
"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"
Ik hoop dat hij het kan laten zien!
Stond dit ook niet op de Twitter van Romario?
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS @SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv
Kan lukoki ook :_schater, zegt me niets
Citaat van: Bubba op januari 09, 2014, 19:04:35
Stond dit ook niet op de Twitter van Romario?
:_schater
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter
"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"
Ik hoop dat hij het kan laten zien!
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.
Elvis Manu
@FR12brandon
Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.
Elvis Manu
@FR12brandon
inderdaad, hij zei ook school is saai dus dit kan hem niet zijn.
Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven :( :(
Oke, nu hem maar toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden _O_
Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.
Elvis Manu
@FR12brandon
I stand corrected!
Welkom! |:)
Laat het maar zien vriend!
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:51:53
Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 09, 2014, 19:15:44
Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven :( :(
Oke, nu hem maar toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden _O_
De winnende scoren op de 26e :devil
Maar ik zeg
:0=
WELKOM ELVIS KUNGFU!
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:59:30
Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.
Welkom!!
Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:29:39
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.
Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 19:32:29
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk
Maar dat zijn maar tweets van Gerard Bos
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.
Welkom!!
Belde ook met een Rotterdamse collega, ook erg enthousiast
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.
Welkom!!
:thumbsup
Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost
Welkom! |:)
Tenminste iemand die kan voetballen (snel, kan een man passeren, goed schot, etc.), die hebben we het hele seizoen nog niet op linksbuiten gezien. Mentaal moet hij misschien in het gareel worden gehouden, maar wie zegt dat dat niet lukt?!
Citaat van: Bullie op januari 09, 2014, 19:47:09
:thumbsup
Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost
Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 19:35:59
Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.
Spelers die al wel wat hebben laten zien kiezen niet voor Cambuur, die gaan voor meer geld en zekerheid wat wij hen niet kunnen bieden.
Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.
Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.
Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.
En daarom lijkt het me een prima aankoop/huur.
Toch zou ik het stiekem wel heel lekker vinden als die transfer van Jansen alsnog doorgaat! We hebben stap 1 van de 3 iig gezet :)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:56:40
Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.
Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.
Bij elkaar opgeteld? :devil
Het gekke is dat ik wel veel vertrouwen heb in het voetballende vermogen van Oebele...
Oebele heeft een prima indruk gemaakt in Portugal.
Krijgt ms wel kans op de 10. ...eindelijk!
Oebele is te traag en fysiek nét niet goed genoeg om op 10 te spelen in de eredivisie. Misschien eens in de laatste 20 minuten in een thuiswedstrijd tegen Rkc ofzo, maar verder niet.
Het is een gokje.. Maar de andere twee versterkingen moeten toch echt wel wat meer routine hebben dan Manu
Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:54:18
Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.
Idd...en daar moet je mazzel mee hebben....of t flopt of ze rammen der 20 in, nog niks van te zeggen.
Welkom Elvis! Laat t maar zien |:) |:) |:)
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 19:49:02
Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!
T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.
Citaat van: Lwdscc op januari 09, 2014, 20:37:57
T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.
Is ook zo! Nou gelijk maar 90mn, dan kunnen we eens goed kijken........
En hem daarna volledig afbranden!
Welkom jongen!! |:) Komt in ieder geval van een mooie club naar een mooie club :thumbsup
Mijn eerste reactie zegt blindganger eerste klas , en dan ook nog eens een mentaal drama ! Maar ik heb het beeld van afgelopen seizoen nog in me hoofd van deze jongen , misschien wel stapjes gemaakt maar een echte aanwinst kan ik het niet noemen.
Erg blij mee....
Deze jongen laat zich wel gelden. Hij kon naar meer clubs, maar wil laten zien dat zijn huidige trainer het mis heeft.
Nu maar hopen dat de lukoki virus niet besmettelijk is of nog beter, dat lukoki de virus kwijt is.
Ik ben wel enthousiast over deze knaap. Absoluut beter dan Feldballe, Brands etc.
Mijn enige zorg iss dat hij ook een actie man is en niet voor de voorzetten is...
Welkom jonguhh .Zeer onvoorspelbaar type .Zeer snel en durft zijn actie te maken
Goede 'aankoop'! Was idd in de voorbereiding topscorer bij Feyenoord, en zat aan het begin van het seizoen dicht tegen de basis aan vertelde R. Koeman toen. Jongen kan dus wel wat! Nu hopen dat Henk en Dwight 'm in het gareel kunnen houden!
En nu gas gevuhh!!!
Misschien hebben we juist ook wat jongens nodig die niet in het gareel lopen .Denk dat je met Manu niet met veel ruimte in de rug hoeft te spelen want hij snel en explosief .Dus kun je in uitwedstr wel goed counteren . Lukoki is te dom om te counteren
Ik ben benieuwd, het is goed dat gretige jonge jongens toch wel deze kant op willen komen en hun kans hier willen benutten... We kunnen nu meteen weer zeggen dat het niks wordt of dat het fantastisch wordt, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor, alleen de overstap van Rotterdam naar "het kleine" Leeuwarden kan al een grote stap zijn en kan veel invloed hebben op Elvis... Laten we hopen dat hij lekker gaat ballen, veel assists geeft en betere voorzetten aflevert dan de voorgaande linksbuitens, dan is het voor alle partijen een perfecte ontwikkeling van de situatie; topclubs zien de voordelen in van het huren aan ons, spelers kunnen zich in de kijker spelen en wij worden er (hopelijk) beter van... We zullen zien!
Nu een soort Lukoki op lings en op rechts. Kan goed uitpakken, hebben beide een goede actie in huis, als ze die bal dan vaker voorbrengen ipv eigen actie (wat soms wel mag), dan kan Hemmen ze er mooi allemaal intikken! ;) Goede aankoop!
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..
'
rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach
8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien :y :y
had natuurlijk jansen wel liever gehad..
_O_ waarvan akte!
Citaat van: Cambuur123 op januari 09, 2014, 21:31:15
Nu een soort Lukoki op lings en op rechts. Kan goed uitpakken, hebben beide een goede actie in huis, als ze die bal dan vaker voorbrengen ipv eigen actie (wat soms wel mag), dan kan Hemmen ze er mooi allemaal intikken! ;) Goede aankoop!
lukoki en manu kun je niet vergelijken .
Citaat van: sunderland op januari 09, 2014, 21:58:09
lukoki en manu kun je niet vergelijken .
Jawel hoor,
Zijn beide man
Zijn beide verhuurd
Spelen beide bij Cambuur
Als ik het zo lees, bijna tweeling die gasten!
Citaat van: sunderland op januari 09, 2014, 21:58:09
lukoki en manu kun je niet vergelijken .
Veel filmpjes van Manu gekeken, vind het uit de filmpjes blijkend, toch wel een type lukoki.. Misschien zie ik het eenzijdig op de filmpjes, kende hem verde niet..
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.
een klasse beter dan die Feldballe in ieder geval.
Cambuur heeft een beperkt budget en dan kun je geen toppers kopen. Geld uitgeven aan een speler die op al op voetballeeftijd zijn en over de top van hun kunnen is ook nooit een succes gebleken. Heel veel clubs die dat in het verleden gedaan hebben zijn alsnog gedegradeerd en vaak daardoor ook in problemen gekomen. De Graafschap is daar wel het beste voorbeeld van. Ik vind het dan goed beleid als je kiest voor jonge gasten met talent. Als club met een klein budget kom je dan uit bij spelers met een "verhaal". Jongens die fantastisch kunnen voetballen maar waar iets aan mankeert. Jonge talentvolle jongens die terugkomen van een blessure of jongens waar het mentaal even mis is gegaan.
Wij moeten niet vergeten dat de nu geprezen en gewilde Anco Jansen ooit speler van Cambuur was en dat zijn contract destijds is ontbonden. Volgens mij ook omdat men twijfelde aan zijn mentale gesteldheid. Jansen was het grootste talent van Zwolle en maakte op 16 jarige leeftijd al zijn debuut in het betaalde voetbal. Een jongen die eerst bij Veendam en nu bij De Graafschap gekneed is tot een spelers die een aanwinst is voor menige eredivisieploeg. Cambuur heeft hem in het verleden laten lopen omdat men niet bij hem in staat was om op de juiste knoppen te drukken.
Anco Jansen is verleden tijd maar Elvis Manu zou weleens de nieuwe Jansen kunnen zijn. Hij kan volgens mij ook fantastisch voetballen maar is niet doorgebroken omdat hij op het mentale vlak een minder goede "prof" is. Als de huidige technische staf nu wel kan wat men destijds bij Jansen niet kon, dan kon het ook weleens een hele sterke zet zijn. Eerlijk is eerlijk ik vind dit beter dan een speler van name die bij wijze van spreken met de rollator op het veld komt.
Citaat van: Cambuur123 op januari 09, 2014, 22:02:39
Veel filmpjes van Manu gekeken, vind het uit de filmpjes blijkend, toch wel een type lukoki.. Misschien zie ik het eenzijdig op de filmpjes, kende hem verde niet..
ik zie lukoki niet van die onverwachte goals maken..
Met de mogelijkheden die we hebben vind ik deze jongen een prima aanwinst. Hopelijk kan hij zondag al meedoen. Brands terug naar Willem 2 dus de huur kost niks volgens mij.
Volgende week hopelijk nog 1 man erbij en dan gas geven tegen de eagles!!! |:)
Citaat van: carlo de leeuw op januari 09, 2014, 18:55:18
voor een clubje als cambuur een goede zet.met ons budget moeten we het toch van dit soort kansjes hebben.
kan links en in de spits.word het niks jammer dan.half jaar huur kwijt.waren we ook kwijt geweest met brands.Dit lijkt me beter.Met een beetje geluk laat dit talent zien wat hij kan.
:thumbsup TS.
helemaal mee eens!
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Gelijk heb je, iedereen verdient een kans!
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Dat is het leven van een profvoetballer! 8)
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS @SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv
Hij maakt vast een hattrick, yessss zie het al helemaal voor me..
Ut was bij Excelsior een gevaarlijke onberekenbare koekebakker en met un
bitsje pech hadden we nauw nog in de JL sitten!!!
Van Geel over Elvis:
http://www.voetbalfreaks.com/videos/reacties/1429/-meerdere-clubs-wilden-hem-maar-elvis-koos-voor-cambuur-.html
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 23:39:12
Van Geel over Elvis:
http://www.voetbalfreaks.com/videos/reacties/1429/-meerdere-clubs-wilden-hem-maar-elvis-koos-voor-cambuur-.html
Wel een goed teken dat hij zelf voor Cambuur gekozen heeft.
Toch ook leuk voor Lukoki. Kan hij samen met Elvis lekker Fifa14 spelen :P
Ik ben er blij mee want wanneer hij zijn koppie goed heeft, kan hij goed voetballen!! Nu moet de technische staff hun werk goed doen met die jongen... Gezeur wat ik lees... We mogen blij zijn dat er iemand eindelijk naar ons clubje is gekomen.. Er zijn altijd meer clubs geintresseerd in spelers en je moet ook aan de financien denken...
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Inderdaad en dan raar opkijken dat geen hond hier naartoe wil.
Ik zeg welkom!!!!
Citaat van: vialli op januari 09, 2014, 23:33:50
Ut was bij Excelsior een gevaarlijke onberekenbare koekebakker en met un
bitsje pech hadden we nauw nog in de JL sitten!!!
Ja maar dat was dan omdat hij geen rood had gepakt maar er 2 in had geschoten........
Mooi dat afbranden voordat ie een seconde gespeeld heeft 8P
Ik zeg laat maar zien wat je kan, het kan nooit minder zijn dan Feldballe of Lukoki.
Citaat van: drg op januari 10, 2014, 09:25:54
Mooi dat afbranden voordat ie een seconde gespeeld heeft 8P
Ik zeg laat maar zien wat je kan, het kan nooit minder zijn dan Feldballe of Lukoki.
As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn :devil (Gert kruys met de sneeuwpop :P)
OHHH ELVIS MANUUUUUUUUUUUUU
MAAK DIE ACTIE VOOR MIJ!!!!!
|:)
Trouwens best bizar dat https://twitter.com/FR12brandon er al bij werd gehaald. Dat is dus NIET zijn officiële Twitter account :_schater :_schater :_schater :_schater
Zou wat zijn als zijn echte tweets "Moe", "Wil weekend", "Slape", "Moe" en "Talk tooo my hand" zijn :D :D
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki).
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)
Citaat van: Lwdscc op januari 10, 2014, 12:34:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)
En?
Of bedoel je dat iedere keeper moet oppassen en angst moet hebben om uit te komen.
We hebben eerder dit soort types in huis gehad. En weet je. Dat werden vaak de helden van het legioen.
Bijvoorbeeld: Mark Payne en Dave Rogers.
De ultieme wil om te winnen.
Hij is er nog niet eens en nu al 7 paginas vol over hem op
ons forum.toch knap!
Citaat van: 666 op januari 10, 2014, 09:39:02
As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn :devil (Gert kruys met de sneeuwpop :P)
elvis manu ole ole
Citaat van: Goutum op januari 10, 2014, 11:50:40
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki).
Eens!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: Leovardia op januari 10, 2014, 18:55:15
Eens!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
wat een onzin
Elvis, gewoon scoren tegen DKV, dan kun je hier niet meer stuk!! (ik hoop dat je weet wie DKV is)
Citaat van: 666 op januari 10, 2014, 09:39:02
As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn :devil (Gert kruys met de sneeuwpop :P)
Haha, dat dacht ik oek al ja! Ik ben voor! |:)
Citaat van: Lwdscc op januari 10, 2014, 12:34:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)
Mooie is wel dat mede door deze actie Manu nu naar Cambuur komt. Zie interview van van Geel, waarin hij uitlegt dat de schorsing er mede voor gezorgd heeft dat hij basis niet heeft gehaald. Het heeft zo moeten lopen
Ronald Koeman: Unieke kans Elvis Manu
LEEUWARDEN – De van Feyenoord gehuurde Elvis Manu trainde vandaag voor het eerst mee bij Cambuur. Na afloop van zijn eerste 'optreden' in het geel-blauwe tenue werd er uiteraard een gesprekje aangeknoopt met de razendsnelle vleugelspits.
Gisteren werd bekend dat je voor de rest van het seizoen op huurbasis uit zal gaan komen voor Cambuur. Hoe is jouw overgang van Rotterdam naar Leeuwarden tot stand gekomen?
,,Ik wist al een tijdje dat ik weinig aan spelen toe zou komen bij Feyenoord en dus uit mocht kijken naar een andere club waar ik wel veel zou kunnen spelen. Tussen Feyenoord en Cambuur was er al een aantal weken contact. Toen dat 'ver genoeg was' werd ik woensdag, tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, gebeld door trainer Dwight Lodeweges. Ik was er tijdens dat gesprek snel van overtuigd dat ik de rest van dit seizoen in Leeuwarden wilde gaan spelen."
Heeft Ronald Koeman je nog geadviseerd over waar je de rest van dit seizoen onderdak zou moeten vinden?
,,Zeker weten. Zijn advies wat Cambuur betrof was kort en overduidelijk. 'Een unieke kans als je in Leeuwarden mag spelen', zo vertelde hij me."
Hoe goed ken je Cambuur?
,,Ik heb vorig seizoen natuurlijk met Excelsior tegen Cambuur gespeeld. Jody Lukoki en Lucas Bijker kende ik al van de jeugdelftallen van Oranje. Marcel Ritzmaier ben ik in die tijd ook wel tegengekomen. Jammer genoeg zat ik tijdens Cambuur – Feyenoord niet bij de selectie; Ik had graag in dit sfeervolle stadion gespeeld, maar ik reken erop dat ik daar nog genoeg kansen voor ga krijgen."
Kijkend naar de resultaten tot nu toe is het overduidelijk dat Cambuur in de uitwedstrijden weinig resultaten boekt. Veel spelers kijken kennelijk op tegen de ambiance op vreemde bodem. Hoe kijk jij daar tegenaan?
,,Dat is jammer maar kan heus anders. Wat mijzelf betreft maak ik me daar helemaal geen zorgen over. Als je voor een club als Feyenoord hebt gespeeld dan zit je daar echt niet mee."
Je pakt gemiddeld iets meer dan een goal per drie wedstrijden mee. Een snelle rekensom leert dat -mits je alle zestien resterende wedstrijden meespeelt bij Cambuur- je er een stuk of zes moet kunnen maken. Gaat dat lukken?
,,Oh daar ga ik zeker mijn best voor doen. Een aantal assists schrijf ik dan ook nog wel op mijn naam."
Bron de Pseudojournalist Henk Albers :devil
Bij de oefenwedstrijd CamGra geweest. En niet eens de goal meegerekend. Heb ik hem daar op links buiten meer gevaar zien brengen dan we de hele eerste seizoenskaart helft hebben gezien op die positie.
Denk wel dat ie een toegevoegde waarde is, als ie dit wat volhoud!
Citaat van: Straicar op januari 12, 2014, 18:32:29
Bij de oefenwedstrijd CamGra geweest. En niet eens de goal meegerekend. Heb ik hem daar op links buiten meer gevaar zien brengen dan we de hele eerste seizoenskaart helft hebben gezien op die positie.
Denk wel dat ie een toegevoegde waarde is, als ie dit wat volhoud!
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Vond hem ook wat onwennig. Maar dat doelpunt maakte echt veel goed. Er zijn weinig in ons elftal die zo rustig blijven als hij deed.
Citaat van: Goutum op januari 10, 2014, 11:50:40
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki).
wat een flauwe kul
Vond em vanaf rechts beter vandaag .Stukken beter dan onze leider lukoki.Hij weet wel wat er om hem heen gebeurd in het veld
Citaat van: sunderland op januari 12, 2014, 20:13:19
wat een flauwe kul
Waarom? Hij weet wat het is om voor een volksclub te spelen met hondstrouwe en bloedfanatieke supporters. Geniet je toch een andere opleiding als bij een ajax of dkv
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Die jongen heeft nog maar 1 training en dan deze wedstrijd bij ons in de benen. Dus vond ik t niet verkeerd. Dat de keuze vaker mis ging dan goed. Ok mee eens. Maar ons probleem voorin is, dat er vaak geen keus word gemaakt. Dan de tempo uit t spel is en het balletje weeeeer voor de zoveelste x naar achteren gaat.
Hij probeerde tenminste naar voren. En dat is iets wat we nodig hebben. Dat t nog niet goed genoeg is staat buiten kijf.
Dus met enig ritme heb ik goede hoop...
gewoon ff de tijd geven |:)
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Even voor de duidelijkheid. Hij is hier net, moet wennen. En scoort meteen. En buiten dat. De andere spelers op die positie hebben totaal niets laten zien...
Citaat van: Ruppppert op januari 12, 2014, 20:33:19
gewoon ff de tijd geven |:)
zou mooi zijn als ze de tijd hadden.. hoop op een sterk begin tegen Egels waarna hij de rest van het seizoen door publiek wordt gedragen en draai snel vindt. Tijd is er niet meer, januari wordt zeer belangrijke maand.
Citaat van: Leovardia op januari 12, 2014, 20:18:30
Waarom? Hij weet wat het is om voor een volksclub te spelen met hondstrouwe en bloedfanatieke supporters. Geniet je toch een andere opleiding als bij een ajax of dkv
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
hest al 10 jaar geen Ajax meer gekeken.
Citaat van: SCC-J op januari 12, 2014, 21:26:40
hest al 10 jaar geen Ajax meer gekeken.
zijn hondstrouw..
Citaat van: Scc01 op januari 12, 2014, 21:15:35
Even voor de duidelijkheid. Hij is hier net, moet wennen. En scoort meteen. En buiten dat. De andere spelers op die positie hebben totaal niets laten zien...
Dat is een heel ander verhaal , natuurlijk moet die jongen nog even wennen daar heb ik ook geen enkel probleem mee ( als hij maar opschiet ;) ) . Maar ik reageerde nu enkel en alleen op iemand die ook in het stadion zat en hem al een toegevoegde waarde vond hebben, en dat heb ik persoonlijk niet gezien vanmiddag.
Hij maakte heel veel verkeerde keuzes en speelde nog niet heel goed. Maar toch hij staat er en hij weet hoe die moet scoren. Hij is sowieso een klasse beter dan die vent uit 020. Elvis moet nog wennen maar komt er wel, met zijn scorend vermogen zit het dus wel goed.
Citaat van: SCCRulez op januari 12, 2014, 21:30:26
zijn hondstrouw..
haha hondstrouw ajax? ik kan me dat spandoek op 410 in een periode dat het even niet goed ging met ajax nog goed herinneren. Dat ze met zijn allen niet kwamen opdagen haha
Citaat van: Official-Sphere op januari 12, 2014, 22:12:22
Hij maakte heel veel verkeerde keuzes en speelde nog niet heel goed. Maar toch hij staat er en hij weet hoe die moet scoren. Hij is sowieso een klasse beter dan die vent uit 020. Elvis moet nog wennen maar komt er wel, met zijn scorend vermogen zit het dus wel goed.
haha hondstrouw ajax? ik kan me dat spandoek op 410 in een periode dat het even niet goed ging met ajax nog goed herinneren. Dat ze met zijn allen niet kwamen opdagen haha
Ik dacht nog iets positiefs te zeggen over ze; bloedfanatiek zijn ze iig zeker niet :zweep
jij zult het moeten doen zondag |:)
maar gaat deze jongen wel het verschil maken???
ja
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D
Citaat van: Bullie op januari 14, 2014, 20:49:53
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D
:_schater :_schater, lijkt me wat overdreven dit. Ik denk dat hij eerder in de 65e minuut het strijdtoneel verlaat met een :rodekaart
Citaat van: Bullie op januari 14, 2014, 20:49:53
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D
of 2 assists op Cristovao! |:)
Citaat van: Harry L. op januari 14, 2014, 21:09:51
:_schater :_schater, lijkt me wat overdreven dit. Ik denk dat hij eerder in de 65e minuut het strijdtoneel verlaat met een :rodekaart
Als hij die 2 dan al gemaakt heeft dan mag hij na geleverde arbeid rusten met een :rodekaart , al is hetbtoch ook wel mooie als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:15:41
Als hij die 2 dan al gemaakt heeft dan mag hij na geleverde arbeid rusten met een :rodekaart , al is hetbtoch ook wel mooie als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap
Mijn idee :proost
Citaat van: Cambuur058 op januari 14, 2014, 20:31:23
maar gaat deze jongen wel het verschil maken???
Niet dat het gelijk de redder is, maar met hem zeker wel meer dreiging van links. Daardoor onze voorhoede wel wat completer.
De verdediging moet daar nu ook meer op hun hoede zijn, waardoor er ook meer ruimte komt voor onze andere spelers. Dus ik denk dat dit zeker meer kansen creëert.
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:15:41
als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap
Aaah, de puzzelstukjes van het grote Masterplan vallen in elkaar!!! _O_ _O_
Citaat van: Straicar op januari 14, 2014, 21:21:14
Niet dat het gelijk de redder is, maar met hem zeker wel meer dreiging van links. Daardoor onze voorhoede wel wat completer.
De verdediging moet daar nu ook meer op hun hoede zijn, waardoor er ook meer ruimte komt voor onze andere spelers. Dus ik denk dat dit zeker meer kansen creëert.
Inderdaad, dat alleen is al een groot voordeel ten opzichte van voor de winterstop. Toen was onze ploeg zo'n beetje 'gehandicapt', en hoefden onze tegenstanders zich (bijna) alleen maar op Lukoki te concentreren om het gevaar langs de flanken te elimineren.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 14, 2014, 21:25:29
Aaah, de puzzelstukjes van het grote Masterplan vallen in elkaar!!! _O_ _O_
En Finnbogason uit elkaar :_schater
De van Feyenoord gehuurde Elvis Manu (20) lijkt SC Cambuur te verlossen van een probleem. De ploeg uit Leeuwarden was naarstig op zoek naar scorend vermogen. Manu (foto) scoorde afgelopen weekeinde direct bij zijn debuut in de vriendschappelijke wedstrijd tegen De Graafschap (2-1).
Feyenoord stalde hem vorig seizoen al bij stadgenoot Excelsior, waar hij acht doelpunten maakte in twintig wedstrijden. SC Cambuur , de nummer zeventien van de Eredivisie, is met zestien treffers veruit het minst productief. 'We misten wat gif voorin', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. 'Manu is opportunistisch, heeft snelheid en diepte, en kan een goal maken. Die eigenschappen waren zeer wenselijk.'
Van den Belt wil nóg twee spelers halen. Vorige week ketste de overgang van De Graafschap-middenvelder Anco Jansen af. 'De technische staf voelt de druk van de strijd om handhaving. Wij moeten hen zo goed mogelijk faciliteren en hadden allang klaar willen zijn voor de tweede seizoenshelft, maar de versterkingen liggen niet meer voor het oprapen.'
Stadion
Afgezien van de sportieve perikelen kon Van den Belt op de nieuwjaarsreceptie melden dat de contouren van een nieuw stadion zichtbaar worden. 'In het gunstigste geval staat het er over drie jaar; anders zetten we in op vijf jaar', voorspelt hij.
Over de locatie wordt nog nagedacht. Het huidige stadion van SC Cambuur ligt midden in een volkswijk. Ten aanzien van de sfeervolle ambiance tijdens thuiswedstrijden wil de clubleiding dan ook geen grote concessies doen. Van den Belt: 'Er zijn diverse opties, waarbij onze voorkeur uitgaat naar een locatie bij het WTC , hemelsbreed misschien vijfhonderd meter verwijderd van hartje Leeuwarden.'
Bron: vi.nl
Citaat van: Lore op januari 16, 2014, 21:17:05
Van den Belt: 'Er zijn diverse opties, waarbij onze voorkeur uitgaat naar een locatie bij het WTC , hemelsbreed misschien vijfhonderd meter verwijderd van hartje Leeuwarden.'
Bron: vi.nl
Mwoah......500 meter??? Ik geef het je te doen met een zatte harses.
hemelsbreed rest oek niet met un satte hassus
Citaat van: piene hassus op januari 17, 2014, 10:23:57
hemelsbreed rest oek niet met un satte hassus
Nee daarvoor heb je echt wat anders nodig...
Hoest eigenluk met onze Elvis... Hij kreeg een gemeen skietsjuh op zien poat van 1 van die superboeren, of het ie daar geen last meer van.
Prima gespeeld! Aanwinst op het 1e oog.
Citaat van: KristCambuur op januari 19, 2014, 17:30:38
Prima gespeeld! Aanwinst op het 1e oog.
op het 2e oog ook
Ook met 8) een aanwinst :P
Zonder uit te blinken nu al van meerwaarde, eindelijk eens wat dreiging vanaf de linker kant.
goed gespeeld, zorgt voor dreiging aan de linkerkant waardoor we nu ook via die flank kunnen aanvallen
ben verbaasd over zijn techniek, dacht dat hij veel houtiger en roekeloos was
prima overzicht ook
en alleen voor het feit dat hij RITZMAIER weer naar het middenveld toe brengt waardoor hij ook 100x beter speelt ben ik deze jongen al dankbaar
:scc :scc
Absolute versterking, 3 klassen beter dan feldballe. Brengt het elftal meer in evenwicht
Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:42:29
Absolute versterking, 3 klassen beter dan feldballe. Brengt het elftal meer in evenwicht
Nou alleen nog een evenwaardig tegengewicht aan de andere kant en we zijn klaar :_schater
Het leek wel of hij aan het eind van de eerste helft op was, er kwam nog maar erg weinig uit hem.
Dit zal wel met zijn gebrek aan wedstrijdritme te maken hebben, hij was nog wel een beetje ongelukkig in zijn acties maar is tenminste een echte optie op links.
Citaat van: Cambuur058 op januari 19, 2014, 17:39:43
Ook
en alleen voor het feit dat hij RITZMAIER weer naar het middenveld toe brengt waardoor hij ook 100x beter speelt ben ik deze jongen al dankbaar
:scc :scc
Inderdaad, een dubbele aanwinst. Ritzmaier op middenveld is 5 klassen beter dan op linksbuiten.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Had het idee dat hij 2e helft af en toe stond te slapen, leek niet helemaal op te letten. 1e helft prima pot gespeeld.
Citaat van: sunderland op januari 19, 2014, 17:31:49
op het 2e oog ook
Flauw.. Haha, ik weet nog wat iedereen na de 1e wedstrijd van Lukoki zei..
Citaat van: DayDreamer op januari 19, 2014, 18:54:07
Had het idee dat hij 2e helft af en toe stond te slapen, leek niet helemaal op te letten. 1e helft prima pot gespeeld.
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
Citaat van: Tukker op januari 19, 2014, 20:25:53
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
en daarbij keek hij ook nog even op scorebord
hoe lang ze nog moesten spelen.
Manu was beetje moe.
Opzeker een aanwinst voor deze selectie!
teteeeetetete manu manu
Citaat van: Tukker op januari 19, 2014, 20:25:53
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
Hij heeft nog niet de conditie van Barto, die bleef maar gaan. Maar absoluut een aanwinst in vergelijking tot wat er tot nu toe op links stond (behalve Ritzmaier natuurlijk, maar die rendeert echt veel beter op middenveld)
Top, wat een speler. Zorgt voor veel dreiging bij de goal.
Oek oppe fleugel en sterk anne bal
Wat een bal tovenaar die vent heeft gewoon een derde been :thumbsup
Citaat van: siepelsjeu op januari 21, 2014, 16:53:18
Wat een bal tovenaar die vent heeft gewoon een derde been :thumbsup
dat hebben we allemaal
Manu Manu tududu tududu
Werd afgelopen zondag op vak 14 ingezet.
Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:14:58
Manu Manu tududu tududu
Werd afgelopen zondag op vak 14 ingezet.
Haha, niet gehoord, maar in 12 ook, werd alleen niet opgepakt.
Citaat van: de Schoot op januari 21, 2014, 17:26:22
Haha, niet gehoord, maar in 12 ook, werd alleen niet opgepakt.
Zondag weer inzetten
Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:32:51
Zondag weer inzetten
Denk dat 'Oh Elvis Manu, maak die actie voor mij' sneller aanslaat. Overigens sloeg er in het geheel niet zoveel aan zondag, zal tegen DKV zeker anders zijn. Dan skreeuwt iedereen zich de longen uit 't lijf
:y
Citaat van: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:22:20
Denk dat 'Oh Elvis Manu, maak die actie voor mij' sneller aanslaat. Overigens sloeg er in het geheel niet zoveel aan zondag, zal tegen DKV zeker anders zijn. Dan skreeuwt iedereen zich de longen uit 't lijf
:y
1ste helft...wat een beest, eenmaal in balbezit krijst em er oek niet af. aanvallend en verdedigend. _O_
Op de laatste 20 minuten na speelde hij als een beest!
Dan twijfelen sommige leden ook nog of dit wel een aanwinst is :zweep
Wat een topper voor onze begrippen _O_
Geweldige wedstrijd! Wat een speler ook!! :scc
Wat een lijf...niet van de bal te krijgen.
Laatste 20 minuten was hij wel op trouwens.
Citaat van: peter op januari 26, 2014, 16:04:21
Wat een lijf...niet van de bal te krijgen.
Laatste 20 minuten was hij wel op trouwens.
Tegen de Egels ook al, effe bijtrainen :y
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2014, 16:52:19
Tegen de Egels ook al, effe bijtrainen :y
Toen 42, nu 70. Volgende week 95 minuten |:)
Tegen GAE vond ik hem al meerwaarde in aanval....nu samen met bartje2 komt ie helemaal los.... :D
Idd conditie ff upgraden....maar voor de rest _O_
Zorgde er met zijn vroege goal voor dat DKV niet meer terug kon zakken om te counteren. En dan kunnen die lui niks! Heerlijk!
Goeie pot ouwe |:)
Elvis noemde Cambuur vanmiddag voor Fox Sport, Feijenoord in het klein. (nu nog)
ELVIS IS STILL ALIVE
Citaat van: PePe op januari 26, 2014, 22:40:28
Elvis noemde Cambuur vanmiddag voor Fox Sport, Feijenoord in het klein. (nu nog)
En El Makrini noemde Heerenveen per abuis Cambuur :y
Proberen vast te leggen voor volgend seizoen!! Toppertje
Manu HELD! |:) Sterke pot gespeeld man, op alle fronten zijn directe tegenstander de baas. :thumbsup
Waar zijn de de jongens gebleven die zo negatief over hem waren en die hem een zelfde type speler als lukoki noemden
Wat te denken van Mahna Mahna (
), wanneer iedereen de naam van Manu wil scanderen? Manu Manu, tu tu tu tu du, Manu Manu tu tu du tu.... :)
Citaat van: Harpert op januari 27, 2014, 12:20:13
Wat te denken van Mahna Mahna ( ), wanneer iedereen de naam van Manu wil scanderen? Manu Manu, tu tu tu tu du, Manu Manu tu tu du tu.... :)
Volgens mij loopst achter..
Trouwens het juichen van manu na de 2-0 tegen dkv, waarbij iedereen dacht dat hij in een fototoestel zat te schreeuwen, blijkt toch een film camera van cambuur tv te zijn.
Citaat van: scc-aaron op januari 31, 2014, 17:18:50
Trouwens het juichen van manu na de 2-0 tegen dkv, waarbij iedereen dacht dat hij in een fototoestel zat te schreeuwen, blijkt toch een film camera van cambuur tv te zijn.
is dat ook ergens terug te zien :P ? viel me bij de laatste aflevering niet op.
Het is afgelopen maandagavond op Fox sports te zien geweest. Maar ik neem toch aan dat cambuur tv de beelden binnenkort wel laat zien.
Beste man van het veld samen met Droste in my opinion.
Goeie wedstrijd gespeeld, Ogbeche ook.
Beste wedstrijd, laat staan als hij 100% fit is!
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 16:53:53
Beste wedstrijd, laat staan als hij 100% fit is!
heel sterk aan de bal, jammer dat die kans van hem net verkeerd over de keeper heen viel.
een van de beste vanmiddag helaas pech bij die kans op 2-2
Had wel wat vaker met Rosales mogen meelopen, daar kwam in de eerste helft de helft van het Twente gevaar vandaan. In de tweede helft aanvallend wel enkele leuke dingen laten zien.
deze jongen gaat nog heel belangrijk zijn voor ons.
Elvis jonge, (duur) foutje kan gebeuren, leer er van, kop omhoog, volgende pot weer voorop in de strijd zoals we steeds van je zien! |:)
Citaat van: skaaver op februari 05, 2014, 21:04:03
Elvis jonge, (duur) foutje kan gebeuren, leer er van, kop omhoog, volgende pot weer voorop in de strijd zoals we steeds van je zien! |:)
Helemaal mee eens. Speelde verder prima pot. Veel dreiging en een actie. Had dankzij lukoki z'n 2 e van de avond kunnen maken.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Elvis is ook geen verdediger, dat heb je aan die actie goed kunnen aflezen. Wel een aandachtspunt vind ik het continu opzoeken van zijn man, ook nu achterin zocht die weer de confrontatie, die verliest hij en dat kost de 1-2. Goed en duur leermoment, verder een prima wedstrijd mooie goal en er komt enorm veel dreiging van hem uit! Toppertje!
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2014, 23:47:35
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.
Inderdaad, mag ook wel eens wat vaker simpeler spelen, kiest vaak ervoor om 2 man op te zoeken.
Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2014, 09:08:23
Inderdaad, mag ook wel eens wat vaker simpeler spelen, kiest vaak ervoor om 2 man op te zoeken.
Hij kan inderdaad nog wel wat verbeteren, maar dat hoort bij zijn leeftijd. Hij scoort 2x in 4 duels en dat lijkt mij een uitstekend begin!
Kende hem eerlijk gezegd niet goed maar vind hem een zeer goede aanwinst!!! Wat betreft het luie heeft Galdiano helemaal gelijk, maar maakt dit toch ruimschoots goed met zijn acties en goals
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2014, 23:47:35
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.
Heeft niet alleen met luiheid te maken. Hij zit op bepaalde momenten stuk, moet op adem komen en laat het dan ff lopen. Kan natuurlijk niet dus zaak om aan z'n conditie te werken.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 06, 2014, 09:16:20
Kende hem eerlijk gezegd niet goed maar vind hem een zeer goede aanwinst!!! Wat betreft het luie heeft Galdiano helemaal gelijk, maar maakt dit toch ruimschoots goed met zijn acties en goals
Als buitenspeler moet je actief zijn, ballen durven op vragen. Manu wacht keer op keer af.
Zal inderdaad iets met conditie te maken hebben.
Volgende keer ff het baltsje de tribune in en niks aan het handje. Het is een leer momentje, zondag maar weer ff 1 maken.
Citaat van: Sonnema op februari 06, 2014, 12:04:27
Volgende keer ff het baltsje de tribune in en niks aan het handje. Het is een leer momentje, zondag maar weer ff 1 maken.
Deze opmerking doet me denken aan VVV uit ;(
Niet te veel naar het negatieve verleden kijken Galdiano. We spelen er nu wel :proost
zo zie je als je naar zijn conditie kijkt wel het verschil tussen bij excelsior in de :jupiler spelen en bij :scc in de ere, die omschakeling heeft ook zijn tijd nodig, maar verder zeker een aanwinst, alleen de conditie moet en kan aan gewerkt worden |:)
Een absolute aanwinst, hij moet alleen sneller een oplossing vinden. Het wil nog wel eens wat lang te duren zodat er 3 man om hem heen staan..
Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:07:22
Een absolute aanwinst, hij moet alleen sneller een oplossing vinden. Het wil nog wel eens wat lang te duren zodat er 3 man om hem heen staan..
Maar wel moeilijk van de bal af te krijgen, fysiek ijzersterk. Maar voor zijn fout aan de linkerkant, had ie aan de rechterkant ook al eens erg veel risico genomen in de verdediging. Hij moet gewoon zaakelijker worden op dat deel van het veld, voorin mag hij wat rommelen vind ik.
fantastische speler _O_
Klasse jongen. De enige speler voorin vandaag die toegevoegde waarde had.
Jammer jammer....had ook nog de 0-2 op de schoen.
Citaat van: peter op februari 09, 2014, 14:49:17
Jammer jammer....had ook nog de 0-2 op de schoen.
idd jammer, net het pootje van Pasveer er nog tegenaan.
Krijgt steeds meer vertrouwen, hopelijk blijft hij scoren.
wat een topper, hopen dat hij volgend jaar ook gehuurd kan worden door scc.
Ik was eerst ook sceptisch hoor maar, tot nu toe vind ik Manu hier prima spelen ;)
Topper die man... Vorig jaar vond ik hem al sterk bij Excelsior en hoopte dat cambuur hem kon huren, maar snapte dat die jongen zijn kans wacht bij Feijenoord.
Spijtig voor ons, maar na de zomer speelt hij in de kuip zijn thuis wedstrijden. Hij heeft in die paar wedstrijden meer laten zien dan onze Amsterdamse vriend, met gelijke ambities.
Blij met deze kerel, zonder hem waren we waarschijnlijk zonder punten uit almelo gekomen...
Toppertje hoor!
topper deze jongen! wat een verschil met lukoki...
Citaat van: legeips op februari 09, 2014, 18:52:38
Topper die man... Vorig jaar vond ik hem al sterk bij Excelsior en hoopte dat cambuur hem kon huren, maar snapte dat die jongen zijn kans wacht bij Feijenoord.
Spijtig voor ons, maar na de zomer speelt hij in de kuip zijn thuis wedstrijden. Hij heeft in die paar wedstrijden meer laten zien dan onze Amsterdamse vriend, met gelijke ambities.
Bel de pseudo journalist. Ik ben het eens met je eens..
Tutututuuu Kung Fu Manu :devil
Lijkt ook met de week conditioneel te groeien. Erg belangrijke aanwinst! :thumbsup
Op weg naar club topscorer dit seizoen?? :)
Beste speler aan onze zijde op dit moment |:) Sommigen niet ver achter
Alleen jammer dat anderen het voor hem/ons verpesten met domme acties
Manu in elftal van de week bij VI!
We hadden Manu in juli d'r al bij moeten hebben.
Toen had manu nog een schorsing lopen van na mijn weten 6 wedstrijden voor de eredivisie.
Citaat van: scc-aaron op februari 11, 2014, 00:24:45
Toen had manu nog een schorsing lopen van na mijn weten 6 wedstrijden voor de eredivisie.
4 wedstrijden schorsing nav :rodekaart tegen ons :schaal
Citaat van: PeterTa op februari 09, 2014, 21:26:09
Op weg naar club topscorer dit seizoen?? :)
Als hemmen zo uit vorm blijft en deze jongen krijgt het op zijn heupen dan zit dat er wel in,
hij had al op 4/5 kunnen staan.
en als je kijkt naar die goal tegen Calimero , gewoon doorheen denderen en goed afmaken.
ik zie het iig wel gebeuren.
Volgende keer als je alleen op de keeper afkomt gewoon zelf scoren kerel! :proost
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2014, 17:37:21
Volgende keer als je alleen op de keeper afkomt gewoon zelf scoren kerel! :proost
echt het tegenovergestelde als Lukoki tegen psv die actie 8P
Wat een beest deze man. Speelt volgend jaar gewoon zijn wedstrijdjes in de kuip.
Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2014, 18:42:36
Wat een beest deze man. Speelt volgend jaar gewoon zijn wedstrijdjes in de kuip.
Ja sowieso 1 en als Dordt promoveert mss wel 2 :devil
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Citaat van: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Kan het ook bijzonder goed vinden met ritzmaier .. voelen elkaar aan.
Citaat van: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Ik houd m'n hart vast als ik 'm in de buurt van onze eigen 16 zie.
Aanvallend echt een topper en door hem komt Lukoki ook iets beter uit de verf al zit daar nog veel meer in (denk ik want anders zou zo'n jongen toch niet bij Ajax zitten)
Kan ie de laatste paar wedstrijden als we al verzekerd zijn van competitiebehoud even een paar massale kansen verprutsen? Dan kunnen we hem misschien hier nog een jaartje houden _O_
Elvis laat de anderen ook beter voetballen, maar had vandaag er ook wel 3 ballen in kunnen schieten. Goede versterking
'Ik heb al weken geen contact met Feyenoord, maar dat doet er niet toe'
Maandag, 17 februari 2014 om 18:20
Elvis Manu speelde sinds zijn tijdelijke overgang van Feyenoord zes wedstrijden voor SC Cambuur. Daarin was de twintigjarige aanvaller goed voor drie doelpunten. Scoren is echter niet het belangrijkst voor Manu, die zich wil ontwikkelen door veel te spelen.
Complimenten uit Rotterdam-Zuid heeft Manu nog niet ontvangen. "Nee, ik heb al weken helemaal geen contact met Feyenoord", vertelt de aanvaller aan De Huis aan Huis. "Ik vind dat er eerlijk gezegd ook niet zo toe doen. Misschien belt Ronald Koeman of iemand anders me vandaag of morgen wel op."
"Wat voor mij telt is waar ik nu mee bezig ben en dat is belangrijk zijn voor Cambuur." Manu maakte in 2011/12 zijn debuut voor Feyenoord en speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior. In de eerste helft van 2013/14 kwam Manu niet verder dan vier optredens voor Feyenoord.
Uit het oog, uit het hart. Weet wel dat veel Feyenoordsupporters hem nog wel volgen en tevreden zijn over zijn spel.
Verstuurd vanaf mijn spambox
Hoop dat hij blijft! |:)
Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha :_schater
Citaat van: Cambuur123 op februari 28, 2014, 13:08:01
Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha :_schater
gaat om deze foto http://t.co/8eYz7tMSRY (http://t.co/8eYz7tMSRY) voor de gene die hem nog niet gezien had.
Ha ha! Geweldenaar!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
:0=
Citaat van: Whoestemen op februari 28, 2014, 17:32:57
Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
:0=
Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Te moeilijk voor ons jalala niveau...
Verstuurd vanaf mijn spambox
Citaat van: 666 op februari 28, 2014, 17:41:54
Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Vond ik id ook, prachtige kans om dat weer 's te laten herleven. Direct ook wat bedenken voor El Makrini en Leeuwin, die moeten veel meer toegezongen worden.
Ten eerste zeggen. Dat de penalty die hij tegen Groningen goed benutte, valt niet mee na zoveel oponthoud toch t hoofd koel te houden.
Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!
De eerste wedstrijden die hij bij ons speelde deed hij het prima, maar kom op jongen. Het krediet wat je daarmee hebt opgebouwd raak natuurlijk wel eens op.
Volgende wedstrijd (Ajax uit) zal behoorlijk moeilijk zijn. Maar verwacht thuis tegen RKC dat je er weer STAAT!!!!
Hebben iedereen op volle kracht nodig om ons safe te houden :0=
Manu veel en veel te lui!
Bijker moest hierdoor steeds kiezen tussen twee opkomende man!
Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
......
Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!
......
......
Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Tot nu toe heeft zijn spel mij eigelijk niet kunnen bekoren. Misschien samen met Obeche, maar met Barto en Hemmen komt hij minder uit de verf.
"It's now or never"
Mooi dat 'ie zat maar als ik nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Laten we dan van Boxtel ook niet vergeten bij die actie, en wat brengt die een onrust met zich mee achterin zeg.. ;(
Penalty van Manu matig? Who cares, hij zit.
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Dat was toch Droste?
Ik vond het kwalijker dat Manu steeds (met name in de eerste helft) die Hateboer liet lopen. Oogt een beetje lui.
Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.
Citaat van: lunnie op maart 03, 2014, 13:18:52
Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.
Nee, ik bedoel het verprutsen van de bal in het zestienmetergebied van Groningen waar de tegengoal uit voortkomt!
Van Boxel liet zich er bij de tegengoal inderdaad veel te gemakkelijk uit lopen, en bij die kans van Zivkovic vond ik hem er ook niet goed uitzien.
En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.
Citaat van: peter op maart 03, 2014, 14:07:56
En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.
AD komt uit Rotterdam...
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
hij niet juh
Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
ow dus een penalty moet in de kruising .Hij was juist heeeeel koelbloedig .Langzame aanloop en Bizot ging al naar een hoek
Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !
Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 14:45:58
Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !
Bizot lag al in de hoek, dus kon Elvis zelfs met het puntsje van sien piel de bal erin pissen.
Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 14:35:42
ow dus een penalty moet in de kruising .Hij was juist heeeeel koelbloedig .Langzame aanloop en Bizot ging al naar een hoek
En Elvis is niet eens eerste strafschop-nemer; Bakker en Leeuwin nemen 'm als ze opgesteld staan.
Omdat Leeuwin al gewisseld was, zat ik nog wel even goed op te letten wie de bal pakte.
Heel even kwam Hemmen er nog bij staan maar dat waren volgens mij meer geruststellende woorden.
Penalties hoeven ook niet mooi die moeten gewoon zitten xD
minne piep? kom op zeg die penalty was zo onbedaarlijk en godvergeten hard! lekker heur!!! ik denk dat bizot met bal en al het fanatics-vak in was gegaan als hij hem gevangen had. we konden het mooi zien vanaf vakkie 2 tussen al die grunningers. de vlaggenparade van de z-side was ook aandoenlijk aan het begin, maar inene vonden ze die vlaggetjes toch niet zo mooi. dan maar op het veld! na zwaaien komt gooien. dat wordt een dikke boete hoop en vrees ik. gericht vlaggetje gooien naar geblesseerde spelers die op de grond liggen is nog zieliger.
dat krijg je van opgefokte en teleurgestelde spelers. die dachten cambuur even op te vreten. jezelf uit de zorgen spelen met een verwachte driepunter en dan van een koude kermis thuis komen.
blom floot slecht? ja natuurlijk. zag hij de aanslagen op ritzie en lukoki dan niet? hij zag de handsballen van cambuur over het hoofd, maar vanuit ons vakkie 2 konden we heel duidelijk zien dat hemmen in de 16 aan zijn shirtje werd getrokken.
en dan die zeefuik. wat is dat? dat kan toch echt niet? je gelooft je ogen echt niet! hij was nog niet uitgegroeid bij groningen? wil hij nog groter worden? ruilen voor bakker? nee toch? en dan nog een jochie van 17 uitfluiten en voor alles uitmaken omdat die naar amsterdam gaat. daar ging in die tien minuten veel meer dreiging van uit dan zeefuik ooit in zijn leven bij elkaar zal vreten!
en toch hebben we ons prima vermaakt naderhand in cafe de kronkel. duvel 3.50 en la chouffe eveneens 3.50. dat zijn nog eens combiprijzen!!!
Nee Whimpy, hij is inderdaad nog niet uitgegroeid. Heb je zijn nieuwe shirt voor de wedstrijd niet op het veld zien liggen? :devil
Wat voor straffen staan er op zulke dingen?
die dikke vuurwerk bom van Utrecht. ..niks meer over
gehoord.
een meneer die een rondje loopt over ons
veld krijgt een stadionverbod!
wat ik nog veel erger vond was die bal die naar manu
gegooid werd terwijl hij schoot!
ze zullen op zijn minst een vette boete krijgen toch?
Ik heb dat shirt gezien Dokkumer. Maar nooit die link gelegd! Bedankt! :proost
Citaat van: whimpy op maart 03, 2014, 17:49:28
Ik heb dat shirt gezien Dokkumer. Maar nooit die link gelegd! Bedankt! :proost
Graag gedaan, een nuchtere blik doet vaak wonderen
Vond hem ook zeer matig. Vind wel dat ze hem ook meer in stelling moeten brengen. Veel gaat over Lukoki. Je ziet bij met name v/d Laan vaak in de opbouw dat nagenoeg niets over links gaat.
Klasse penalty jongen, het duurde 3 minuten voordat de bal werd genomen!!! Respect!!! _O_
rendement had hoger weze kennen
Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:13:29
Klasse penalty jongen, het duurde 3 minuten voordat de bal werd genomen!!! Respect!!! _O_
Precies, zo koel in die omstandigheden, topper! :thumbsup w:)
Wat is deze jongen nu al belangrijk voor ons geweest, groot verschil met voor de winterstop
Is er nog nieuws over de blessure van Manu? De berichten van gisteren waren niet
echt hoopvol te noemen..
Citaat van: Harry L. op maart 09, 2014, 09:03:32
Is er nog nieuws over de blessure van Manu? De berichten van gisteren waren niet
echt hoopvol te noemen..
OF berichte dat het achteraf meeviel. Hoop dat dat zo is maar verder zag het er niet goed uit. hopen dat hij er tegen RKC weer bij is.
Vaag, snap het ook niet helemaal
Hij kan nog autorijden aldus Richard, dan valt het in de regel wel wat mee. Even de reactie na een nachtrust afwachten....
En anders maar de spuit erin! We hebben geen tijd voor zwellinkjes, builtjes, pijntjes etc :zweep
Volgens headlines.nl speelt manu gewoon mee!
Zie het topic Ajax-Cambuur!
mooi feest met de trein hoorde ik al .Al motten in a,dam
Elvis Manu was vandaag onzichtbaar. (last van de blessure misschien?)
Ja
Verstuurd vanaf mijn spambox
Feyenoord en Rutten rekenen op verhuurde Manu
Feyenoord is bijzonder tevreden over de wijze waarop Elvis Manu zich ontwikkelt bij SC Cambuur. De in januari verhuurde aanvaller keert in de zomer dan ook terug naar Rotterdam, waar voor hem al een plek in de eerste selectie van trainer Fred Rutten is ingeruimd.
De twintigjarige Manu kwam de eerste helft van dit seizoen bij Feyenoord niet aan bod, waarna hij in de winter naar Cambuur vertrok. In Leeuwarden greep Manu zijn kans en is hij bovendien bepalend. In negen duels voor Cambuur maakte hij al vier doelpunten.
'We zijn heel blij met zijn ontwikkeling. Hij doet het ontzettend goed in Leeuwarden', aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. Een nieuwe huurperiode voor Manu in Leeuwarden of elders zit er dus niet in. 'Elvis laat zich echt zien bij Cambuur. Hij is belangrijk en maakt beslissende doelpunten. Het is een speler die we voor volgend seizoen al hebben ingedeeld in onze eerste selectie. Ik reken op hem en de nieuwe trainer (Fred Rutten, red.) ook.'
Geheel verrast door de ontwikkeling van Manu is Van Geel niet, maar hij is wel blij dat hij zijn verhuurperiode met beide handen heeft aangegrepen. 'Vorig jaar heeft hij een moeilijk jaar gehad bij Excelsior en pakte hij een paar rode kaarten waar we niet zo blij mee waren, maar we zijn uitermate tevreden over wat hij bij Cambuur laat zien. Hij is snel, sterk en dreigend. Soms is hij nog wat te wisselvallig, maar door ervaring op te doen in de Eredivisie gaat dat er hopelijk vanzelf uit.'
Bron: vi.nl
Manu: 'Ik heb maar één doel: slagen bij mijn club'
Elvis Manu maakte in de A1 een duidelijke afspraak met zijn beste vrienden uit de Feyenoord-jeugd: "Wij gaan De Kuip overnemen. Wij gaan het doen." Waar Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius basisspeler van Feyenoord zijn, probeert Manu zich als huurling bij SC Cambuur in de kijker te spelen. In Voetbal International praat hij over zijn missie.
"Samen met Tonny Vilhena, Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius en Anass Achahbar had ik een pact gesloten", vertelt Manu. "Nog altijd praten we over die afspraak. Een stel vrienden samen in De Kuip. Onze carrières zien er op het moment heel anders uit, maar we geloven er nog steeds in." Ook bij SC Cambuur sloot hij hechte vriendschappen. Met Jody Lukoki en Marcel Ritzmaier bijvoorbeeld. Ook huurlingen die dolgraag bij hun broodheer willen slagen. "Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."
Via Leeuwarden slagen in De Kuip, dat heeft Manu voor ogen. Het viel hem in eerste instantie heel zwaar dat hij na een goede voorbereiding met Feyenoord helemaal uit beeld raakte. "Ik leek zelfs op weg naar een basisplaats", zegt de twintigjarige aanvaller nu over de aanloop naar dit seizoen. "Er was alleen één probleem: ik had nog een schorsing staan." Als huurling bij Excelsior had hij uitgerekend tegen Cambuur een rode kaart gekregen, met vier wedstrijden schorsing als gevolg. "Feyenoord haalde Samuel Armenteros en ik kon lekker op de tribune gaan zitten. Ik trainde hard, maar merkte dat ik tegen dichte deuren aan het trappen was."
Manu vroeg om een verhuur en vertrok naar SC Cambuur. Hij heeft het inmiddels erg naar zijn zin in Friesland. "Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein." Hoewel hij goed gedijt bij de 'Geelblauwen', is zijn absolute drijfveer nog steeds om in Feyenoord 1 te spelen. "Ik denk dat ik dit seizoen laat zien wat ik waard ben. Dat kan ik ook op een hoger niveau. Als mijn kans komt, dan zal ik daar voor vechten."
Manu, Ritzmaier en in mindere mate denk ik Jody, zijn uitstekende lobbyisten voor mogelijk nieuwe huurlingen voor volgend seizoen. Stuk voor stuk hebben ze het uitstekend naar hun zin in Leeuwarden en vinden ze Cambuur een fijne en warme club. :thumbsup
Wat is toch het geheim van de goede prestaties van SC Cambuur? Elvis Manu houdt het simpel. "Niks bijzonders. We spelen herkenbaar voetbal, gaan uit van onze eigen kwaliteit en zijn voor niemand bang." Veel meer is niet nodig voor de knappe elfde plek van de promovendus in de Eredivisie, zo verklaart de Feyenoord-huurling in Voetbal International.
"In het begin moet iedereen hier hebben gedacht: Leuk een jaartje in de Eredivisie en dan weer terug", vertelt de twintigjarige Manu in het voetbalmagazine. Die gedachte is volgens hem achterhaald. "Nu leeft echt het idee dat we erin kunnen blijven."
De flankaanvaller heeft het ontzettend naar zijn zin in Leeuwarden. Niet in de laatste plaats komt dat door drie andere huurlingen met wie hij bevriend is geraakt. "Vanaf mijn eerste werkdag vormen wij de bende van vier. Jody Lukoki, Marcel Ritzmaier, Marlon Pereira en ik. Een knap groepje bij elkaar. Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein."
Manu stelt dat de vrienden 'onafscheidelijk' zijn. "Jody, Marcel, Marlon en ik wonen op vijf minuten van elkaar en zijn elke dag samen. We gamen, kijken films en hebben de grootste lol. We gaan vaak uit eten, al kan Marlon aardig koken", meldt de buitenspeler. "Jody, Marcel en ik praten veel over de toekomst. Onze situaties zijn aardig vergelijkbaar. Zij willen op een dag slagen bij Ajax en PSV, ik wil dat bij Feyenoord. Sommige mensen vinden het gek dat wij zo goed met elkaar kunnen opschieten. Maar Waarom? Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2014, 18:49:51
Wat is toch het geheim van de goede prestaties van SC Cambuur? Elvis Manu houdt het simpel. "Niks bijzonders. We spelen herkenbaar voetbal, gaan uit van onze eigen kwaliteit en zijn voor niemand bang." Veel meer is niet nodig voor de knappe elfde plek van de promovendus in de Eredivisie, zo verklaart de Feyenoord-huurling in Voetbal International.
"In het begin moet iedereen hier hebben gedacht: Leuk een jaartje in de Eredivisie en dan weer terug", vertelt de twintigjarige Manu in het voetbalmagazine. Die gedachte is volgens hem achterhaald. "Nu leeft echt het idee dat we erin kunnen blijven."
De flankaanvaller heeft het ontzettend naar zijn zin in Leeuwarden. Niet in de laatste plaats komt dat door drie andere huurlingen met wie hij bevriend is geraakt. "Vanaf mijn eerste werkdag vormen wij de bende van vier. Jody Lukoki, Marcel Ritzmaier, Marlon Pereira en ik. Een knap groepje bij elkaar. Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein."
Manu stelt dat de vrienden 'onafscheidelijk' zijn. "Jody, Marcel, Marlon en ik wonen op vijf minuten van elkaar en zijn elke dag samen. We gamen, kijken films en hebben de grootste lol. We gaan vaak uit eten, al kan Marlon aardig koken", meldt de buitenspeler. "Jody, Marcel en ik praten veel over de toekomst. Onze situaties zijn aardig vergelijkbaar. Zij willen op een dag slagen bij Ajax en PSV, ik wil dat bij Feyenoord. Sommige mensen vinden het gek dat wij zo goed met elkaar kunnen opschieten. Maar Waarom? Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."
|:)
leuk filmpje
http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)
Citaat van: Yellow Army op maart 14, 2014, 12:03:49
leuk filmpje
http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)
Zeker leuk, maar heb toch echt het idee dat ze in hun gedachtengang iets te snel gaan. Wat mij betreft nog 1 jaartje extra rijpen bij de Trots van het Noorden! |:)
Citaat van: Yellow Army op maart 14, 2014, 12:03:49
leuk filmpje
http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)
Haha prachtig :P
Goede wedstrijd van Manu vanavond! Hard gewerkt wat we bekroond met een doelpunt!, die nog eens erg belangrijk is ook!
Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 22:47:30
Goede wedstrijd van Manu vanavond! Hard gewerkt wat we bekroond met een doelpunt!, die nog eens erg belangrijk is ook!
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed
Eens.
Ik vond hem ook niet zo sterk maar als je zo belangrijk bent maakt dat heel veel goed.
Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.
Misschien niet zijn beste, maar toch weer belangrijk en sterk aan de bal.
Deze aanvaller gaat niet om zijn tegenstander, maar er dwars doorheen
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed
Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.
Citaat van: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:28:31
Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.
Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:30:20
Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...
HELD |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...
Oefenwedstrijd in de winterstop!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...
:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!
Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 10:03:51
:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!
Jeetje, met al die kenners moet je ook alles bijhouden hier! Maar klopt helemaal :_schater
Citaat van: papier op maart 14, 2014, 22:56:55
Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.
Dat was wel weer meten met twee maten, onze vriend Sno deed een paar minuten daarvoor exact hetzelfde. Die V. Sichum is een miereneuker eerste klas. Dit moet je aanvoelen als scheids, de belangen voor beide ploegen waren torenhoog
Folges van Sichem die fan RKC hoger
Beetje harder werken mag wel hoor.
Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.
En die 2 dikke kansen erin schieten ook.
dacht dat lukoki moest leren van Manu... niet andersom.
Is momenteel de enige speler die voor dreiging zorgt.
Volgend seizoen maar weer huren, want voor Feyenoord komt hij tekort.
Is de enige met dreiging tot in de 16. Maar begin me te irriteren aan hoe snel hij balverlies lijdt nadat we in de omschakeling vooruit zitten. Dan kan de tegenstander weer aanvallen en moeten wij weer terug om te verdedigen. Valt me ook op bij Lukoki en Ritzmaier. Ik snap dat niet, dan sta je onder druk en hebben we net balbezit en ja hoor weer dom balverlies. Gebeurt mij iets te vaak in de slotfase.
Hij mag erin, maar klasse jongen!!!!!!!!!!!
Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.
Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!
Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 10:18:40
Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!
Is inderdaad wel es wat te snel op teentjes getrapt en soms wat te veel met de oogkleppen op en de kop naar beneden aan het voetballen, maar hij is beresterk en durft tenminste iets te ondernemen, straalt zelfvertrouwen uit!
Heeft na de winter grote bijdrage geleverd aan (bijna) rechtstreekse handhaving
Citaat van: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:15:36
Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks
Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 10:58:56
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks
Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.
Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!
Citaat van: AL op april 06, 2014, 11:03:39
Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.
Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!
zodra hij aan de bal komt meteen gevaarlijk
zoekt id wel meteen centrum op.
zou hem wel eens in de spits willen zien.
Komt te kort voor Feyenoord 1, laat hem nog maar een jaartje bij ons spelen. Manu - Ogbeche - Houtkoop |:)
Zulke kansen als gisteren moesten erin Elvis.....
Een van de zwakste schakels gisteren. Ik bewonder zijn karakter. Maar volgens mij het hij de oogkleppen van Lukoki overnomen. Verliest de laatste paar wedstrijden wel meer het overzicht, of wacht te lang
Dit was inderdaad niet een al te beste wedstrijd van Manu.
Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.
Citaat van: peter op april 13, 2014, 10:00:49
Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.
Gelukkig gelijk gewisseld, hopelijk leert hij hier van, niet de eerste keer dom balverlies waar een goal/kans door ontstaat.
En dat doet Henk dan ook...
meteen wisselen na die dikke fout!!
heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!
Citaat van: carlo de leeuw op april 13, 2014, 10:44:57
heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!
Eens, al lijkt Lukoki hoe langer hoe beter te worden.
Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)
Elvis speelde gisteren inderdaad zeker niet een van zijn beste wedstrijden, kon alleen op de keeper af raakt dan de paal. Dat kan gebeuren, maar in de vorige wedstrijd heb ik hem dat bijna 3 keer zien doen. Erg slap inschieten of te lang wachten, zoekt te veel de confrontatie met de tegenstander op.
Hij is zeker beslissend geweest en heeft goede wedstrijden gespeeld.
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 11:35:36
Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)
Dat zou wat zijn. Ik hou m'n hart vast, Feyenoord speelt nog wel ergens voor wat van invloed kan zijn op zijn prestaties (Manu wil toch ook CL spelen, lijkt me); maar een scenario zoals Kees Luyckx in 2008 (huur AZ<> Excelsior) sluit ik ook niet uit. :zweep
Gewoon op bankje en laatste uit zwaai wedstrijd tegen ADO maar weer in basis
Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 19:59:27
Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.
Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan
Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 15:58:29
Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan
Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...
Ik kan me een doelpunt van Jan Verthongen herinneren toen hij op huurbasis voor RKC tegen Ajax speelde. Hierdoor liep Ajax duur puntverlies op in de kampioensstrijd. Hopen op een zelfde scenario met Elvis Manu.
Citaat van: sccvl op april 18, 2014, 16:03:05
Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...
Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!
Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 19:10:17
Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!
goal van Manu tegen Feyenoord kan die club miljoenen kosten en vooral bij Legioen nare smaak geven. Bovendien sinds hij weet dat Feyenoord hem er volgend jaar bij haalt zijn prestaties in glijdende schaal naar beneden (bij Ritzie ook wel trouwens). Ik zeg: Bob in de basis en Manu tegen Ado weer inzetten en massal bedanken voor zijn inzet.
Denk so wie so starten met spelers die er volgend seizoen
ook nog bij zijn.
Citaat van: speculeter op april 18, 2014, 21:02:37
Denk so wie so starten met spelers die er volgend seizoen
ook nog bij zijn.
Starten we dan wel met elf man? :X
Citaat van: Destroyer op april 18, 2014, 21:20:41
Starten we dan wel met elf man? :X
nouja, we hebben er dertien over, dan zouden we dit krijgen
Nienhuis; Droste, vd Laan, Leeuwin, Bijker; Dijkstra, Makrini, Bakker; Schepers, Hemmen, Barto
Wissels: Zeinstra, Feldballe
feyenoord is zo goed als zeker van de 2e plaats. Dus lekker starten met Manu, hem lekker laten draven
Ze binne al bang _O_
'' De aan Cambuur verhuurde Elvis Manu mag zondag gewoon spelen tegen zijn werkgever Feyenoord. Maar gelukkig zijn ze daar niet mee in de Kuip. Als het aan Martin van Geel ligt, komen spelers voortaan niet meer in actie tegen de club die ze uitleent.
'Dat zou het beste zijn', zegt de technisch directeur van Feyenoord. 'Als speler kun je 't namelijk nooit goed doen.'
Afspraken tussen Cambuur en Feyenoord zijn er niet gemaakt toen de 20-jarige aanvaller in september voor een seizoen werd verhuurd. 'Dat mag niet in Nederland en dat hebben we ook niet gedaan', aldus Van Geel. 'Manu is gerechtigd om tegen Feyenoord te spelen.'
De Dordtenaar zit daardoor in een lastig parket. Manu was twee jaar geleden de gevierde man bij het Legioen toen hij Feyenoord op de laatste speeldag in dkv (2-3) naar de voorronde van de Champions League schoot. Als speler van Cambuur moet hij nu juist voorkomen dat de Rotterdammers de tweede plaats veiligstellen. En dat terwijl hij zich na de zomer weer mag melden in de Kuip.
Van Geel: 'Wat als Manu scoort? Dan is heel Feyenoord boos op hem. En als hij voor open doel mist, zijn ze bij Cambuur boos. Het is voor iedereen het beste als we hier afspraken over maken. In Engeland is het heel normaal dat verhuurde spelers niet tegen hun eigen club spelen.'
Deze week nog onderzocht de KNVB waarom Telstar de van Willem II geleende Kevin Brands maandag in Tilburg aan de kant hield. De aanklager kon niet bewijzen dat de clubs iets hadden afgesproken.
Een afspraak stond vijftien jaar geleden wel zwart op wit toen Feyenoord Robin Nelisse verhuurde aan Cambuur onder de voorwaarde dat hij niet tegen de Rotterdammers mocht spelen. Toen de KNVB voor het duel in de Kuip lucht kreeg van die schending van de reglementen, werd de spits alsnog opgesteld. Zonder succes: Feyenoord won met 4-0. ''
Wat zou het mooi zijn als hij de winnende maakt.
Citaat van: speculeter op april 25, 2014, 10:55:13
Wat zou het mooi zijn als hij de winnende maakt.
Manu maakt het winnende doelpunt !!
Item over Manu op fc Rijnmond.. wel lachen. Cambuur er weer mooi op en een stukje over Friezen, Fries gelul met een andere vertaling er onder. (Zouden ze echt denken dat we hier allemaal Fries lullen in leeuwarden).
Vandaag FC Rijnmond, begint om 17:25 uur op TV Rijnmond en wordt ieder uur herhaald!
Citaat van: 666 op april 25, 2014, 18:00:14
Item over Manu op fc Rijnmond.. wel lachen. Cambuur er weer mooi op en een stukje over Friezen, Fries gelul met een andere vertaling er onder. (Zouden ze echt denken dat we hier allemaal Fries lullen in leeuwarden).
Ja mede met dank aan die eikels 30km met dat verschrikkelijke verheerlijking van die cultuur.
'Denk dat Elvis ook wel Champions League wil spelen'
Manu doet er verstandig aan 'niet gek' te doen, aldus Clasie
Voor Feyenoord staat er flink wat geld op het spel zondag. Als de Rotterdammers SC Cambuur kloppen, verzekeren ze zich van voorronde Champions League-voetbal en de daarbij behorende inkomsten. Jordy Clasie wil echter niet te hard van stapel lopen. De aanvoerder van de thuisclub noemt een zege op de Leeuwarders tegenover RTV Rijnmond geen vanzelfsprekendheid.
"Heel veel mensen denken dat wij zomaar tweede worden, maar we moeten echt honderd procent gefocust zijn", blikt Clasie vooruit. "Doen waar we goed in zijn en druk vooruit zetten hier thuis. Maar het wordt geen makkie. Tegen topploegen heeft Cambuur het goed gedaan."
In het slechtste scenario verliest Feyenoord zondag door een doelpunt van Elvis Manu, die sinds de winterstop op huurbasis indruk maakt bij SC Cambuur. "Hij moet maar niet gek doen", waarschuwt Clasie. "Elvis komt gewoon terug naar Feyenoord en ik denk dat hij ook wel voorronde Champions League wil spelen."
Bron: rtv Rijnmond
Redelijke slinkse manier om hem al vooraf enigszins proberen uit de wedstrijd te halen. Flikkers. :R
Citaat van: Utekleitrokken op april 25, 2014, 22:44:38
'Denk dat Elvis ook wel Champions League wil spelen'
Manu doet er verstandig aan 'niet gek' te doen, aldus Clasie
Voor Feyenoord staat er flink wat geld op het spel zondag. Als de Rotterdammers SC Cambuur kloppen, verzekeren ze zich van voorronde Champions League-voetbal en de daarbij behorende inkomsten. Jordy Clasie wil echter niet te hard van stapel lopen. De aanvoerder van de thuisclub noemt een zege op de Leeuwarders tegenover RTV Rijnmond geen vanzelfsprekendheid.
"Heel veel mensen denken dat wij zomaar tweede worden, maar we moeten echt honderd procent gefocust zijn", blikt Clasie vooruit. "Doen waar we goed in zijn en druk vooruit zetten hier thuis. Maar het wordt geen makkie. Tegen topploegen heeft Cambuur het goed gedaan."
In het slechtste scenario verliest Feyenoord zondag door een doelpunt van Elvis Manu, die sinds de winterstop op huurbasis indruk maakt bij SC Cambuur. "Hij moet maar niet gek doen", waarschuwt Clasie. "Elvis komt gewoon terug naar Feyenoord en ik denk dat hij ook wel voorronde Champions League wil spelen."
Bron: rtv Rijnmond
Redelijke slinkse manier om hem al vooraf enigszins proberen uit de wedstrijd te halen. Flikkers. :R
Ze zijn daar wel erg bang voor ons he..
heb overigens het interview gezien. Hij zegt het op een wat minder serieuse manier als hier gesuggereerd wordt.
Citaat van: Marc S op april 25, 2014, 23:09:45
Ze zijn daar wel erg bang voor ons he..
heb overigens het interview gezien. Hij zegt het op een wat minder serieuse manier als hier gesuggereerd wordt.
Dat zendertje is al een paar dagen met de wedstrijd van zondag bezig blijkbaar.
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.
Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen' :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.
Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews. :zucht
Citaat van: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.
Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen' :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.
Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews. :zucht
Of hij durft niet te scoren, en legt vervolgens alle ballen panklaar op het koppie bij Barto
Hij speelt nu tenminste een keer over ;)
Tja dat kan ook maar zulke acties verwacht ik eerder van de andere kant van het veld want tot nu toe is het vaak zo geweest dat hij gewoon zelf op doel afstiert en vrij voor de keeper komt te staan.
Zoals ik al ergens eerder zei maakt het met niet meer zoveel uit wat de uitslagen worden en hoop gewoon op leuke wedstrijden, maar dat acherbakse en onderhandse kakkerlakkengedrag is gewoon te triest voor woorden, ze zijn bang dat ze het voetballend niet kunnen maken kennelijk.
Citaat van: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.
Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen' :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.
Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews. :zucht
En straks houdt Elvis zich aan het verzoek/de opdracht van Van Geel/Feyenoord en gaat hij niet scoren tegen zijn broodheer en wordt hij alsnog weer te licht bevonden voor het eerste.
Daarentegen zal Barto zich, juist tegen Feyenoord, wel in the picture willen spelen. Dus in kansrijke positie liever de bal naar Martijn en niet naar Elvis. Tenzij hij de eerste de beste bal er al in trapt.
Manu naar WK?
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/381703/ (http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/381703/)
zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie
Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.
Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.
Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.
Bron: Telegraaf.nl
Ik snap wel dat het pijnlijk is om op zo'n manier gewisseld te worden, maar eerlijk is eerlijk, hij speelde een draak van een wedstrijd.
Citaat van: Utekleitrokken op april 27, 2014, 15:58:29
zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie
Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.
Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.
Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.
Bron: Telegraaf.nl...het is de telegraaf he.
Ik wacht wel op de reacties van Henk en Elvis zelf. Heb wel geleerd van Televaag berichten dat we niet te snel moeten oordelen.
Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant :R
Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.
Citaat van: drg op april 27, 2014, 16:47:23
Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant :R
Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.
Nee dat is niet interessant. Als er 10 stoeltjes zouden vliegen zou het pas leuk zijn met "rellen" :R
Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
Citaat van: Collingwood op april 27, 2014, 16:50:40
Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
kijk...dat is een reactie!
Hier kan ik prima mee leven. Manu boos omdat het niet liep en hij gewisseld werd. Zo alle sensatieverhalen weer de wereld uit.
Volgende week nog vlammen Elvis en dan met je hoofd omhoog afscheid van ons nemen.
Wat is die telegraf toch een kutkrant. Manu moet niet piepen.
Jan Bruin gaf aan dat Manu zich niet aan de afspraken hield.
Ik was al bang voor deze instelling van Manu.
Wel een leuke reactie van Ronald Koeman toen die de kuip ging toespreken hij sprak eerst het Cambuur vak toe en zij dat we het dit seizoen geweldig deden en dat we een aanwinst waren voor de eredivisie en dat we in de eredivisie thuishoorden waarna het publiek van Feyenoord applaudisseerden |:)
Citaat van: sccvl op april 27, 2014, 18:53:04
Ik was al bang voor deze instelling van Manu.
Ik vond zijn instelling ronduit schandalig! Vooral dat hij uitgebreid staat te klappen naar het feyenoordpubliek vond ik erg ongepast!
Citaat van: Lore op april 27, 2014, 19:00:42
Ik vond zijn instelling ronduit schandalig! Vooral dat hij uitgebreid staat te klappen naar het feyenoordpubliek vond ik erg ongepast!
Totaal mee eens! Cambuur bestond echt even niet meer voor Elvis.. Mede dankzij ons staat hij er weer goed op en vond t zeer ondankbaar naar ons als supporters én club! Even een wit voetje halen alvast bij zijn toekomstige en geliefde publiek. Maakte dankbaar gebruik van deze schouder om op te huilen
Citaat van: Drumfather SCC op april 27, 2014, 19:14:40
Totaal mee eens! Cambuur bestond echt even niet meer voor Elvis.. Mede dankzij ons staat hij er weer goed op en vond t zeer ondankbaar naar ons als supporters én club! Even een wit voetje halen alvast bij zijn toekomstige en geliefde publiek. Maakte dankbaar gebruik van deze schouder om op te huilen
Zelfs bij de eerste keer de mat betreden stond hij ook alleen maar de Feyenoord fans te begroeten
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.
Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2014, 19:24:10
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.
Dat was ook mijn eerste reactie, maar goed.........het zit erop!
Het was mij niet opgevallen dat hij zich inhield. Wat hij daarna doet is dom en onprofessioneel
Citaat van: SCC-J op april 27, 2014, 19:30:36
Het was mij niet opgevallen dat hij zich inhield. Wat hij daarna doet is dom en onprofessioneel
Hij ging het duel niet eens aan. Sneu optreden vandaag; dat moet tegen ado wel beter
verkeerde topic, Sorry. Kutpot Elvis!
Beetje dom en niet heel volwassen. Maar t is oek nog maar een jonkje. Niet heel raar dat hij zich thuis voelt in Rotterdam en als de mensen hem dan hartelijk ontvangen krijg je dit. Hij zal z'n lesje wel leren (intern), maar vooral Van Geel heeft zich belachelijk uitgelaten en hier een heel gedoe van gemaakt. Elvis is een prima kerel, kiekt altiet lekker boos en gooit Sien billug er mooi in. Gewoon nog ff lekker van genieten tegen ADO en dan volgend jaar als hij hier komt als Feyenoorder naar z'n snelle wissel in Leeuwarden een groot applaus geven. Ben er van overtuigd dat hij dan hetzelfde doet :)
Achteraf was het misschien toch beter geweest om hem niet te laten spelen hij heeft deze week nogal wat negatieve aandacht gehad van de kant van Feyenoord dat van geel eigenlijk vond dat hij niet moest spelen etc
hij acteerde op het veld alsof ie tussen wal en schip zat.
Ze hebben het bij feyenoord slim aangepakt. Gewoon een schuldgevoel aangepraat (als hij zou scoren) en dat heeft gewerkt. Wist niet meer wat hij moest doen.
Hij liep zich steeds vast en liet zich dan vallen, en elke keer wanneer er ruimte lag wachtte hij te lang af...
Citaat van: yellow@ndblue op april 27, 2014, 20:00:59
Achteraf was het misschien toch beter geweest om hem niet te laten spelen hij heeft deze week nogal wat negatieve aandacht gehad van de kant van Feyenoord dat van geel eigenlijk vond dat hij niet moest spelen etc
hij acteerde op het veld alsof ie tussen wal en schip zat.
Dat is door veel personen van tevoren al aangegeven dat dit niet een al te slimme zet is geweest.
Schandalig hoe hij vandaag over het veld heen slenterde. Maar aan de ene kant kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.
Deze wedstijd niet meegerekend is hij van redelijk grote waarde geweest na de winterstop, altijd beter dan een Feldballe.
Volgende week voor de laatste keer knallen en swingen thuis voor eiegen publiek waar we hem weer richting de goal van de tegenstander schreeuwen/toezingen
Er zijn de laatste tijd steeds meer voorbeelden van huurlingen die zich niet volledig willen/kunnen inzetten tegen hun oorspronkelijk werkgever. Recent is het voorbeeld van Kevin Brands bij Telsar. Hier hebben ze er bewust voor gekozen hem niet op te stellen of het is een eis van Willem II geweest, dat laten we dan eventjes in de midden.
Ik vind gewoon op het moment dat je in dienst bent in ons geval bij SC Cambuur dat je je dan voor 100% inzet voor deze club. Uiteindelijk word er ook vanuit Feyenoord gekeken naar de prestaties vandaag. Ik vind dat je je dan professioneel moet opstellen en je clubgevoel dat aan de kant moet zetten. Wat er vanmiddag met Manu gebeurt is vind ik gewoon absoluut niet netjes, hier had ik van tevoren wel aan gedacht. Maar niet verwacht. En ook zeker altijd je eigen supporters niet vergeten, wat vanmiddag dus wel gebeurt is! Ik wil Manu bedanken voor zijn bewezen diensten & hoop dat Bob Schepers volgend seizoen in de basis begint.
Hij stond zo stijf van de zenuwen, durfde ons niet eens te bedanken bij het voorbij gaan. Jammer Elvis, had meer karakter van je verwacht!
niet slim van onze ts om hem op te stellen.moet je zo'n jonkje van 20 niet mee belasten.
Bovendien hebben we opbedsje en schepers die er volgend seizoen(misschien) ook nog zijn, op de bank.
Manu heeft grote bijdrage gehad in handhaving, maar leek vandaag nergens op...jammer!
wat een gelul allemaal je zet je toch in voor de club waar je bij speelt.belachelijk oek dat clubs eisen dat een verhuurde speler
niet opgesteld mag worden.je huurt em toch niet voor niks.
voor manu geld ook het zelfde als ritzmaier .Jonge jongen die opeens naar een andere stad verhuist .Hij heeft cambuur mede aan de hand genomen ,vooral de eerste wedstr naar de winterstop die ow so belangerijk waren
Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:33:46
voor manu geld ook het zelfde als ritzmaier .Jonge jongen die opeens naar een andere stad verhuist .Hij heeft cambuur mede aan de hand genomen ,vooral de eerste wedstr naar de winterstop die ow so belangerijk waren
Kijken of we volgend seizoen spelers kunnen huren voor een paar belangrijke wedstrijden dan?
Na 30 min. Manu wisselen in de Kuip is een grote afgang voor die jongen. En dat had hij verdiend, want de druk bij Cambuur is dan wel een stuk lager dan bij Feyenoord, maar je mag wel een klein beetje je best doen. Al weet Feyenoord van zijn Excelsior-jaar dat hij niet de allerbeste mentaliteit heeft. En nee, Sunderland, ik ben zijn doelpunt tegen dkv niet vergeten.
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven. Dikke blunder van de t.s!!!!
Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.
Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2014, 19:24:10
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.
Juust!!!!! _O_
Citaat van: denistel op april 27, 2014, 23:23:23
wat een gelul allemaal je zet je toch in voor de club waar je bij speelt.belachelijk oek dat clubs eisen dat een verhuurde speler
niet opgesteld mag worden.je huurt em toch niet voor niks.
Zijn gedrag na zijn wissel is de reden waarom hij bij cambuur speelt.
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:48:40
Zijn gedrag na zijn wissel is de reden waarom hij bij cambuur speelt.
Goed verwoord. En dat is ook de reden dat hij nooit basiskracht wordt bij Feyenoord.
Ach stel je niet aan, die man was zwaar teleurgesteld dat hij zo vroeg werd gewisseld. Heeft zich verder voorbeeldig gedragen, laat hem even.
Kan zijn reactie enigszins voorstellen, al is het natuurlijk totaal niet volwassen.
Wat ik alleen niet begrijp... hoezo is Elvis zo bezig met Feyenoord? Met alle respect maar met een half seizoen prima presteren bij ons ben je daar volgend jaar toch helemaal niet zeker van een basisplek. Ik denk dat hij volgend jaar in precies hetzelfde schuitje zit als afgelopen seizoen bij Feyenoord. Bij Ritzmaier moet ik dat ook nog maar zien!
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:37:26
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven. Dikke blunder van de t.s!!!!
Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.
Sorry Wiekie maar jou manier van denken slaat in mijn ogen compleet de plank mis. Als jij een speler huurt voor de rest van het seizoen mag je toch allerminst verwachten dat die zich ten alle tijden volledig inzet? Ook tegen je originele werkgever? Op dat moment speel je bij Cambuur en niet bij Feyenoord, je moet dan zo professioneel zijn om gewoon die knop om te zetten. Dat ze hem opstellen vind ik absoluut geen blunder, de enige die zichzelf voor schut heeft gezet is Elvis zelf. Tegenover de TS en de supporter van Cambuur.
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:37:26
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven. Dikke blunder van de t.s!!!!
Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.
dan heb jij een andere wedstrijd gezien zeker?
vond bakker zeker niet slecht!
Manu laat zaterdag maar zien dat je sportief wraak neemt! Je hebt vaak genoeg laten zien dat je het geweldig vond/vindt voor Cambuur te spelen!
Een jonge jongen die na een half uur in "zijn" Kuip wordt gewisseld, kan ik me wel wat emoties bij voorstellen. Niet te zwaar aan tillen.
Hij speelde op 60%.
Verstandig had geweest om hem niet op te stellen.
Toen hij de achterlijn haalde gaf hij zo'n broerde bal dat niemand de bal binnen kon tikken terwijl er twee speler helemaal vrij stonden.
Boos snap ik wel, is lastig voor deze jongen. Nog lang niet volwassen en dan worden gewissld
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 11:10:59
Hij speelde op 60%.
Verstandig had geweest om hem niet op te stellen.
Toen hij de achterlijn haalde gaf hij zo'n broerde bal dat niemand de bal binnen kon tikken terwijl er twee speler helemaal vrij stonden.
Boos snap ik wel, is lastig voor deze jongen. Nog lang niet volwassen en dan worden gewissld
Lekker makkelijk weer; achteraf;)
Feyenoord wil Beerens binnenhalen voor Schaken.
De reden voor Manu om weg te gaan daar, was omdat hij Schaken voor zich had..
Biedt perspectief voor ons?!
Hij heeft hierna nog een contract voor een seizoen volgens mij. Tekende in december 2011 voor 3,5 jaar.
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 22:16:34
Feyenoord wil Beerens binnenhalen voor Schaken.
De reden voor Manu om weg te gaan daar, was omdat hij Schaken voor zich had..
Biedt perspectief voor ons?!
schaken staat toch op rechts?
en manu op links.
Citaat van: speculeter op april 28, 2014, 23:03:39
schaken staat toch op rechts?
en manu op links.
Schaken gaat weg!
schaken kan hier nog wel een jaartje mee
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:42:22
schaken kan hier nog wel een jaartje mee
Laat maar komen;-)
Zal naar buitenland gaan, en gelijk heeft ie!
Dat zit er dik in maar je weet het nooit
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:18:22
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.
Manu is (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord, evenals Ritzmaier voor PSV.
Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 12:28:54
Manu is (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord, evenals Ritzmaier voor PSV.
Ritzmaier is in mijn ogen wel goed genoeg voor PSV.
Niet op de manier hoe hij de laatste weken speelde; laconiek, nonchalant, bang..
Maar wel op de manier hoe hij hier tot, wat zal het zijn, februari speelde..!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:18:22
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.
Die zit met zn hoofd nu helemaal bij Feyenoord. Denk dat je zo iemand niet nog een x moet huren.
Rechts Berends en links Boëtius......
Waar wil Manu staan dan?
Als je eerlijk bent komt hij tekort voor eerste van f.noord.
dan toch lekker bij cambuur blijven?
Ritzmaier gaat ook niet slagen bij PSV. Manu en Ritzmaier denken er beide veel te makkelijk over.
Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195
Citaat van: yellow@ndblue op april 30, 2014, 21:47:35
Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.
Citaat van: sccvl op april 30, 2014, 21:49:23
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.
Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!
Citaat van: Timmie op april 30, 2014, 22:00:17
Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!
Ja daarom! Hij is weer aardig op de weg terug, ik gun het die jongen ook van harte hoor! Na zoveel blessureleed en dan toch goed terugkomen.
Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag! :scc
Citaat van: kickandrush op april 30, 2014, 22:56:13
Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag! :scc
Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!
Citaat van: Lore op mei 01, 2014, 12:44:49
Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!
Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p' :_schater
Citaat van: dizzhead op mei 01, 2014, 12:55:17
Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p' :_schater
:_schater :_schater Ik zie die "n" nu ook pas!
Klopt dat hij veel geblesseerd is geweest, maar aan het begin van de carriere dacht iedereen dat Castelen een complete topper zou worden. Bij Manu moeten er echt nog heel wat uit zijn spel voordat hij een transfer naar een club als HSV (vroeger was) afdwingt!
http://www.soccernews.nl/news/252693/Talentvolle_Feyenoord-aanvaller_wil_vertrekken_uit_Rotterdam (http://www.soccernews.nl/news/252693/Talentvolle_Feyenoord-aanvaller_wil_vertrekken_uit_Rotterdam)
Elvis wil wel blieve!! :thumbsup
gas geve vast legge... zal wel een fabeltje weze maar mocht het waar zijn dan gelijk actie ondernemen
Volgens GHANAsoccernet.. :_schater
Dutch-born Ghanaian attacker Elvis Manu has returned to Feyenoord after helping Cambuur survive relegation from the Dutch top-flight but is set to reject a new offer from the giants.
The 20-year-old was farmed out to Cambuur in January and helped them to escape relegation, scoring 5 Eredivisie goals in 15 games to lift them from the shackle of relegation to a mid-table place.
Manu, who played just once at Feyenoord at the start of the season before being sent out on loan as he failed to make the first team squad at the club, has his Feyenoord contract expiring at the end of June.
Feyenoord have been busy trying to convince the winger to ink a new deal at the club but GHANAsoccernet.com understands the winger has rejected the fresh offer and will join Cambuur on permanent basis when the summer transfer window opens in August.
The youngster is sure he cannot be guaranteed regular first team action at theStadion Feijenoord and sees his future away from the club he joined in the 2010/2011 season.
Manu was born to Ghanaian parents in the Dutch city of Dordrecht has openly declared his readiness to play for Ghana but nothing is official yet as the Ghana Football Association is yet to make a move for him.
http://www.soccernews.nl/news/252717/Manu_reageert_op_vertrekwens:_%22Echt_pure_onzin,_ik_keer_graag_terug%22
Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)
ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 02, 2014, 13:36:50
Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)
ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2014, 13:58:08
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks
Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.
Dit bericht neem ik niet serieus en ik hoop ook serieus dat dit niet waar is :R
Citaat van: Scc01 op augustus 02, 2014, 15:01:17
Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?
Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.
:zweep
[verwijderd door de beheerder]
prinsipes binne mooi maar magge gien geld kosse
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 15:26:42
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?
Nee dat niet maar wat minder gezeik over het huidige team zou eventueel kunnen. Gaat mij erom dat het lijkt of we na 1 jaar verwend lijken te worden. Vorig jaar rond deze tijd had ik er een stuk minder vertrouwen in.
Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 16:03:34
Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.
want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....
Citaat van: YellowBlue op augustus 02, 2014, 18:00:18
want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....
Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd. :proost
Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 19:17:40
Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd. :proost
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.
Je mag niet verwachten dat iemand die ergens een half jaartje op huurbasis heeft gespeeld niet bij de grote rivaal gaat spelen, hij kan het hier wel naar zn zin hebben gehad, mij hij kent dat gevoel niet dat wij kennen, en dat kan je hem ook niet aanrekenen
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet.
Bron? 8P
Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.
Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.
Citaat van: kickandrush op augustus 03, 2014, 10:35:36
Bron? 8P
Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.
Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.
Één of andere vage link op twitter, ik hecht er verder geen waarde aan, maar zodra een (oud) speler van ons in verband word gebracht met die club dertig kilometer zuiderlijker raken een aantal hier al flink in paniek.