Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Stille Genieter op januari 09, 2014, 18:06:30

Titel: Elvis Manu
Bericht door: Stille Genieter op januari 09, 2014, 18:06:30
Elvis Manu speelt voor de rest van het seizoen in het geel-blauwe shirt van SC Cambuur. De 20-jarige aanvaller komt over van Feyenoord, waarvoor hij dit seizoen vier keer in actie kwam.
De voormalig jeugdinternational speelt sinds het seizoen 2010/2011 voor de Rotterdammers, en werd vorig jaar verhuurd aan stadsgenoot SBV Excelsior. Bij de Kralingers kwam Manu tot twintig optredens, waarin hij acht keer het net wist te vinden.
Met het aantrekken van Elvis Manu heeft SC Cambuur de eerste winterse versterking binnen, maar is de zoektocht naar verdere versterkingen nog zeker niet afgerond.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Montana op januari 09, 2014, 18:08:34
Welkom!!!! |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2014, 18:12:47
Welkom!

Ik hoop dat hij mij kan overtuigen!

Ik denk een verkeerde keus!
3x rood vorig jaar als aanvaller, en ook buiten het veld wat maniertjes!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Viper op januari 09, 2014, 18:16:27
Van harte welkom bij onze mooie club! |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccleeuwarden op januari 09, 2014, 18:17:19
Anco jansen pakte ook zijn kaarten galdiano... We moesten actie voorin hebben en geen suurtjes en nu hebben we er tenminste iemand staan. Ben er blij mee
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: TM op januari 09, 2014, 18:24:23
Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 18:26:33
Citaat van: TM op januari 09, 2014, 18:24:23
Goed, slecht.. Ik denk dat we er pas over kunnen oordelen als hij wat heeft laten zien. Met Lukoki verwachte iedereen een top speler, de waarheid is echter anders. Ik ben benieuwd.

Ik ook, hij kan op de buiten en in de spits toch?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: RonnieT op januari 09, 2014, 18:26:53
Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over  8)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 18:29:47
Citaat van: RonnieT op januari 09, 2014, 18:26:53
Heeft persoonlijk voor mij nog heel wat goed te maken, maar een goaltje op 26 januari en je hoort mij nergens meer over  8)

Neem aan dat hij met een bosje rozen voor Nienhuis naar de eerste training komt toch!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:30:19
we zullen zien, ken m als speler niet echt
mentaal is anders, hoop niet op scenario brands
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Josef op januari 09, 2014, 18:30:38
Lekkere jongen! Heeft bij excelsior al 3 rode kaarten gehad. Nienhuis kan hem denk ook nog wel herinneren.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Leovardia op januari 09, 2014, 18:32:32
Uitstekende speler, in mijn ogen stukken beter dan Lukoki. Let maar op, als de man zijn kop erbij houdt, gaat hij het hier hartstikke goed doen. Hij kan ook een goaltje maken. Herinner me nog een fijne tegen dkv uit...


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bernardo op januari 09, 2014, 18:32:57
Heeft al ervaring met scoren tegen DKV!  :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Montana op januari 09, 2014, 18:33:00
van Voetbalzone, voor wat het waard is:

"Precies! Deze elvis was vroeger 1 van de grootste talenten uit de jeugdopleiding van manu maar de laatste jaren zit de klad erin. Jammer want deze jongen is aggresief, kan bbikkelen en heeft vlijmscherpe steekpasses. Verwacht veel van hem"
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DayDreamer op januari 09, 2014, 18:35:38
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!

Serieus  :O , jezus nou dan haal je ook wat binnen  :?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Josef op januari 09, 2014, 18:41:27
Dat was 2 jaar geleden. Daarna is het alleen maar slechter geworden. Lukoki hadden we ook veel verwachtingen van. Ik moet het nog zien. Bij Excelsior is hij meestal alleen maar negatief opgevallen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:42:42
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!
wat is zijn twitter dan?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: marrumer op januari 09, 2014, 18:44:02
welkom!  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Josef op januari 09, 2014, 18:46:38
Zijn naam is : Elvis Mwah
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2014, 18:46:54
Zag liever Te Vrede hier spelen!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:48:12
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.

Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: michello op januari 09, 2014, 18:48:41
Prima gedaan door Vd Belt en co.  Een echte linksbuiten met snelheid en scorend vermogen.  Ik denk het hoogst haalbare en een niet al te dure oplossing voor die positie.  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:49:47
 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 09, 2014, 18:51:53
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:48:12
Nou dan kest dien kaart wel aan een ander geven tegen Hoerenveen, let op disse is beter dan die andere hardloper.

Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccleeuwarden op januari 09, 2014, 18:53:09
Zeuren blijven hier ook altijd!!! We hebben niet veel te besteden en de winter is een zeer moeilijke tijd om spelers te halen. Ik vraag me soms wel eens af waarom je zelf niet op de directiestoel gaat zitten en spelers gaat halen en de club financieel gezond houd en de andere dingen eromheen. Wat er de afgelopen jaren is vernield, moeten de heren nu allemaal oplossen!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: carlo de leeuw op januari 09, 2014, 18:55:18
voor een clubje als cambuur een goede zet.met ons budget moeten we het toch van dit soort kansjes hebben.
kan links en in de spits.word het niks jammer dan.half jaar huur kwijt.waren we ook kwijt geweest met brands.Dit lijkt me beter.Met een beetje geluk laat dit talent zien wat hij kan.
:thumbsup TS.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..

rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach

8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en  moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien  :y :y

had natuurlijk jansen wel liever gehad..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:59:30
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..

rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach

8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en  moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien  :y :y

had natuurlijk jansen wel liever gehad..

Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op januari 09, 2014, 19:02:27
Ik vind dit niet zo verkeerd. De rode kaart tegen Cambuur geeft wel aan hoe gretig hij was en hopelijk is. Het is iemand die dreiging brengt en ook spelers aan zich bindt. Daardoor komt er meer ruimte in het midden want Lukoki doet aan de andere kant hetzelfde. Ik zie de opkomende middenvelders en verdedigers daardoor ook meer in scoringspositie komen.

En Feldballe heeft me tot nu toe niet kunnen bekoren en Brands ook niet.

Ik ga er trouwens voor het gemak even van uit hij ook op links uit de voeten kan.

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 19:03:45
 |:) _O_ |:) _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bubba op januari 09, 2014, 19:04:35
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!


Stond dit ook niet op de Twitter van Romario?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 09, 2014, 19:06:49
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv

Kan lukoki ook :_schater, zegt me niets
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 19:07:01
Citaat van: Bubba op januari 09, 2014, 19:04:35

Stond dit ook niet op de Twitter van Romario?

:_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 18:14:34
Zijn laatste vier berichten op twitter

"Moe"
"Wil slapuh"
"Moe"
"Wil weekend"

Ik hoop dat hij het kan laten zien!

Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: marrumer op januari 09, 2014, 19:14:53
Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon
inderdaad, hij zei ook school is saai dus dit kan hem niet zijn.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op januari 09, 2014, 19:15:44
Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven  :( :(

Oke, nu hem maar  toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden  _O_

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 19:16:16
Citaat van: Oebieman op januari 09, 2014, 19:13:18
Je weet dat dit niet de twitter van Elvis Manu is?
het is de twitter van een of andere @FR12Brandon, oftwel een supporter.



Elvis Manu
@FR12brandon

I stand corrected!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: scc-aaron op januari 09, 2014, 19:18:15
Welkom! |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 09, 2014, 19:27:25
Laat het maar zien vriend!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:29:39
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:51:53
Ik hoop het uiteraard, ik heb hem geregeld zien spelen. Het kan mij allemaal niet bekoren.
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:30:31
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op januari 09, 2014, 19:15:44
Nou, ik verbaas mij erover hoor !
Ik ben die doodschop van die gast nog niet vergeten. Bijna het kampioensfeest bedorven  :( :(

Oke, nu hem maar  toejuichen ipv uitschelden.
Deze "man" heeft dus wat goed te maken en dat kan op 1 manier: 20x scoren in 17 wedstrijden  _O_
De winnende scoren op de 26e :devil

Maar ik zeg

:0=WELKOM ELVIS KUNGFU!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 19:32:29
Citaat van: NicoJanHoogma1960 op januari 09, 2014, 18:59:30
Jansen nog steeds mogelijk toch, kan ook op andere positie uit de weg ???????
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk
Titel: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 09, 2014, 19:35:59
Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:29:39
Mijn welgemeende excuses voor het niet binnen kunnen halen van spelers als Messi en Özil. Die vielen helaas nét buiten ons budget.

Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Montana op januari 09, 2014, 19:36:06
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 19:32:29
ja maar volgens de tweets van Gerard Bos lijkt dat niet meer mogelijk

Maar dat zijn maar tweets van Gerard Bos
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 19:36:28
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!
Belde ook met een Rotterdamse collega, ook erg enthousiast
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bullie op januari 09, 2014, 19:47:09
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:34:36
Feyenoorders hier uit de buurt zijn mega enthousiast over Manu. Laat het maar zien jongen! Blijkt topscorer in de voorbereiding geweest te zijn en goeie steekpass.

Welkom!!

:thumbsup

Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op januari 09, 2014, 19:48:28
Welkom!  |:)

Tenminste iemand die kan voetballen (snel, kan een man passeren, goed schot, etc.), die hebben we het hele seizoen nog niet op linksbuiten gezien. Mentaal moet hij misschien in het gareel worden gehouden, maar wie zegt dat dat niet lukt?!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 19:49:02
Citaat van: Bullie op januari 09, 2014, 19:47:09
:thumbsup

Kan ie zondag al spelen? Ben heel benieuwd :proost

Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:54:18
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 19:35:59
Ieder zijn mening Dokkumer. Het is weer een broekje van 20 die nagenoeg nog niets heeft laten zien. Ik had hier gewoon niet voor gekozen. Ik vind Cristovao niets minder, zonde van het geld dus.
Spelers die al wel wat hebben laten zien kiezen niet voor Cambuur, die gaan voor meer geld en zekerheid wat wij hen niet kunnen bieden.
Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 09, 2014, 19:56:40
Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.

Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 09, 2014, 19:57:52
En daarom lijkt het me een prima aankoop/huur.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 09, 2014, 20:00:59
Toch zou ik het stiekem wel heel lekker vinden als die transfer van Jansen alsnog doorgaat! We hebben stap 1 van de 3 iig gezet :)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 09, 2014, 20:03:14
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op januari 09, 2014, 19:56:40
Zo is het!! Gevestigde namen, zelfs van de Jupiler League, zijn niet te betalen.

Laat onze technische staf er maar een team van maken. Ik schat deze jongen toch echt hoger in dan Schokker, Brands en Feldballe.
Bij elkaar opgeteld? :devil
Het gekke is dat ik wel veel vertrouwen heb in het voetballende vermogen van Oebele...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 09, 2014, 20:06:36
Oebele heeft een prima indruk gemaakt in Portugal.
Krijgt ms wel kans op de 10. ...eindelijk!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Montana op januari 09, 2014, 20:10:47
Oebele is te traag en fysiek nét niet goed genoeg om op 10 te spelen in de eredivisie. Misschien eens in de laatste 20 minuten in een thuiswedstrijd tegen Rkc ofzo, maar verder niet.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: De Gast op januari 09, 2014, 20:16:32
Het is een gokje.. Maar de andere twee versterkingen moeten toch echt wel wat meer routine hebben dan Manu
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bullie op januari 09, 2014, 20:18:57
Citaat van: Dokkumer op januari 09, 2014, 19:54:18

Wij moeten het hebben van "kneusjes" -zoals Leeuwin- jonge afvallers bij de "topclubs" en buitenkansjes uit de JL. Zo simpel is het gewoon.

Idd...en daar moet je mazzel mee hebben....of t flopt of ze rammen der 20 in, nog niks van te zeggen.

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lwdscc op januari 09, 2014, 20:36:14
Welkom Elvis! Laat t maar zien  |:) |:) |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lwdscc op januari 09, 2014, 20:37:57
Citaat van: Lore op januari 09, 2014, 19:49:02
Lijkt mij wel! Hij is fit, morgen overschrijving regelen en dan kan hij zondag inkomen op Aco zoals hij bij Leonard deed!

T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 20:44:02
Citaat van: Lwdscc op januari 09, 2014, 20:37:57
T is een oefenwedstrijd dus overschrijving hoeft denk ik niet eens. Testspelers kunnen ook namelijk ook altijd al mee doen.

Is ook zo! Nou gelijk maar 90mn, dan kunnen we eens goed kijken........


















En hem daarna volledig afbranden!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 09, 2014, 20:50:08
Welkom jongen!!  |:) Komt in ieder geval van een mooie club naar een mooie club  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: cambuurlegend op januari 09, 2014, 20:50:53
Mijn eerste reactie zegt blindganger eerste klas , en dan ook nog eens een mentaal drama ! Maar ik heb het beeld van afgelopen seizoen nog in me hoofd van deze jongen , misschien wel stapjes gemaakt maar een echte aanwinst kan ik het niet noemen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: legeips op januari 09, 2014, 20:53:06
Erg blij mee....
Deze jongen laat zich wel gelden. Hij kon naar meer clubs, maar wil laten zien dat zijn huidige trainer het mis heeft.

Nu maar hopen dat de lukoki virus niet besmettelijk is of nog beter, dat lukoki de virus kwijt is.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op januari 09, 2014, 20:53:52
Ik ben wel enthousiast over deze knaap. Absoluut beter dan Feldballe, Brands etc.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: pvanbuijtene op januari 09, 2014, 21:01:44
Mijn enige zorg iss dat hij ook een actie man is en niet voor de voorzetten is...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 09, 2014, 21:14:34
Welkom jonguhh .Zeer onvoorspelbaar type .Zeer snel en durft zijn actie te maken
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Stiens op januari 09, 2014, 21:19:32
Goede 'aankoop'! Was idd in de voorbereiding topscorer bij Feyenoord, en zat aan het begin van het seizoen dicht tegen de basis aan vertelde R. Koeman toen. Jongen kan dus wel wat! Nu hopen dat Henk en Dwight 'm in het gareel kunnen houden!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op januari 09, 2014, 21:23:59
En nu gas gevuhh!!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 09, 2014, 21:25:07
Misschien hebben we juist ook wat jongens nodig die niet in het gareel lopen .Denk dat je met Manu niet met veel ruimte in de rug hoeft te spelen want hij snel en explosief .Dus kun je in uitwedstr wel goed counteren . Lukoki is te dom om te counteren
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: AliBombali op januari 09, 2014, 21:28:10
Ik ben benieuwd, het is goed dat gretige jonge jongens toch wel deze kant op willen komen en hun kans hier willen benutten... We kunnen nu meteen weer zeggen dat het niks wordt of dat het fantastisch wordt, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor, alleen de overstap van Rotterdam naar "het kleine" Leeuwarden kan al een grote stap zijn en kan veel invloed hebben op Elvis... Laten we hopen dat hij lekker gaat ballen, veel assists geeft en betere voorzetten aflevert dan de voorgaande linksbuitens, dan is het voor alle partijen een perfecte ontwikkeling van de situatie; topclubs zien de voordelen in van het huren aan ons, spelers kunnen zich in de kijker spelen en wij worden er (hopelijk) beter van... We zullen zien!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur123 op januari 09, 2014, 21:31:15
Nu een soort Lukoki op lings en op rechts. Kan goed uitpakken, hebben beide een goede actie in huis, als ze die bal dan vaker voorbrengen ipv eigen actie (wat soms wel mag), dan kan Hemmen ze er mooi allemaal intikken! ;) Goede aankoop!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Destroyer op januari 09, 2014, 21:48:29
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:56:06
Wat verwachtten we allemaal van Ritzmaier? Niks, werd één van de beste spelers van het team, net als Leeuwin
Allemaal grote verwachtingen van Lukoki, zou onze verlosser worden, presteerde helemaal niks
Denk persoonlijk dat Manu beter is dan Lukoki en zeker beter is dan een Feldballe of Brands etc, prima versterking
alleen hoop ik dat ie niet dat slechte gedrag gaat vertonen..
'
rappe speler, kan scoren uit een halve kans, agressief, fel, klootzakje
1.73 groot dus zal wel niet zo veel uit kopgoals scoren maar ach

8 goals uit 20 wed in de JL klinkt niet zo goed maar vorig jaar speelde excelsior heel matig en kwam die bal nooit voorin en  moest manu alles zlef maar lekker oplossen, we zullen zien  :y :y

had natuurlijk jansen wel liever gehad..

_O_ waarvan akte!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 09, 2014, 21:57:16
Citaat van: Cambuur123 op januari 09, 2014, 21:31:15
Nu een soort Lukoki op lings en op rechts. Kan goed uitpakken, hebben beide een goede actie in huis, als ze die bal dan vaker voorbrengen ipv eigen actie (wat soms wel mag), dan kan Hemmen ze er mooi allemaal intikken! ;) Goede aankoop!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 09, 2014, 21:58:09
lukoki en manu kun je niet vergelijken .
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 09, 2014, 22:01:58
Citaat van: sunderland op januari 09, 2014, 21:58:09
lukoki en manu kun je niet vergelijken .

Jawel hoor,

Zijn beide man
Zijn beide verhuurd
Spelen beide bij Cambuur

Als ik het zo lees, bijna tweeling die gasten!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur123 op januari 09, 2014, 22:02:39
Citaat van: sunderland op januari 09, 2014, 21:58:09
lukoki en manu kun je niet vergelijken .

Veel filmpjes van Manu gekeken, vind het uit de filmpjes blijkend, toch wel een type lukoki.. Misschien zie ik het eenzijdig op de filmpjes, kende hem verde niet..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op januari 09, 2014, 22:08:10
Citaat van: Harry L. op januari 09, 2014, 18:44:18
Wat een drama, prutser eerste klas. Ik heb geen vertrouwen meer in een goede afloop en ook niet meer in van der Belt en co......weer zo'n domme draver.


een klasse beter dan die Feldballe in ieder geval.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Big Man op januari 09, 2014, 22:10:18
Cambuur heeft een beperkt budget en dan kun je geen toppers kopen. Geld uitgeven aan een speler die op al op voetballeeftijd zijn en over de top van hun kunnen is ook nooit een succes gebleken. Heel veel clubs die dat in het verleden gedaan hebben zijn alsnog gedegradeerd en vaak daardoor ook in problemen gekomen. De Graafschap is daar wel het beste voorbeeld van. Ik vind het dan goed beleid als je kiest voor jonge gasten met talent. Als club met een klein budget kom je dan uit bij spelers met een "verhaal". Jongens die fantastisch kunnen voetballen maar waar iets aan mankeert. Jonge talentvolle jongens die terugkomen van een blessure of jongens waar het mentaal even mis is gegaan.

Wij moeten niet vergeten dat de nu geprezen en gewilde Anco Jansen ooit speler van Cambuur was en dat zijn contract destijds is ontbonden. Volgens mij ook omdat men twijfelde aan zijn mentale gesteldheid. Jansen was het grootste talent van Zwolle en maakte op 16 jarige leeftijd al zijn debuut in het betaalde voetbal. Een jongen die eerst bij Veendam en nu bij De Graafschap gekneed is tot een spelers die een aanwinst is voor menige eredivisieploeg. Cambuur heeft hem in het verleden laten lopen omdat men niet bij hem in staat was om op de juiste knoppen te drukken.

Anco Jansen is verleden tijd maar Elvis Manu zou weleens de nieuwe Jansen kunnen zijn. Hij kan volgens mij ook fantastisch voetballen maar is niet doorgebroken omdat hij op het mentale vlak een minder goede "prof" is. Als de huidige technische staf nu wel kan wat men destijds bij Jansen niet kon, dan kon het ook weleens een hele sterke zet zijn. Eerlijk is eerlijk ik vind dit beter dan een speler van name die bij wijze van spreken met de rollator op het veld komt.   
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 09, 2014, 22:12:33
Citaat van: Cambuur123 op januari 09, 2014, 22:02:39
Veel filmpjes van Manu gekeken, vind het uit de filmpjes blijkend, toch wel een type lukoki.. Misschien zie ik het eenzijdig op de filmpjes, kende hem verde niet..
ik zie lukoki niet van die onverwachte goals maken..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op januari 09, 2014, 22:16:13
Met de mogelijkheden die we hebben vind ik deze jongen een prima aanwinst. Hopelijk kan hij zondag al meedoen. Brands terug naar Willem 2 dus de huur kost niks volgens mij.

Volgende week hopelijk nog 1 man erbij en dan gas geven tegen de eagles!!! |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op januari 09, 2014, 22:18:10
Citaat van: carlo de leeuw op januari 09, 2014, 18:55:18
voor een clubje als cambuur een goede zet.met ons budget moeten we het toch van dit soort kansjes hebben.
kan links en in de spits.word het niks jammer dan.half jaar huur kwijt.waren we ook kwijt geweest met brands.Dit lijkt me beter.Met een beetje geluk laat dit talent zien wat hij kan.
:thumbsup TS.


helemaal mee eens!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op januari 09, 2014, 22:50:45
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!

Gelijk heb je, iedereen verdient een kans!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op januari 09, 2014, 22:59:18
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!

Dat is het leven van een profvoetballer!  8)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: MvB op januari 09, 2014, 23:23:24
Citaat van: Cambuur058 op januari 09, 2014, 18:36:11
SC Cambuur NIEUWS ‏@SCCambuurNIEUWS 31s
Elvis Manu kan in ieder geval wel tegen DKV scoren... http://www.youtube.com/watch?v=lpjFn_c-Fj4 ... #wereldgoal #CAMdkv

Hij maakt vast een hattrick, yessss zie het al helemaal voor me..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: vialli op januari 09, 2014, 23:33:50
Ut was bij Excelsior een gevaarlijke onberekenbare koekebakker en met un
bitsje pech hadden we nauw nog in de JL sitten!!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op januari 09, 2014, 23:39:12
Van Geel over Elvis:

http://www.voetbalfreaks.com/videos/reacties/1429/-meerdere-clubs-wilden-hem-maar-elvis-koos-voor-cambuur-.html
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DayDreamer op januari 10, 2014, 00:00:49
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 23:39:12
Van Geel over Elvis:

http://www.voetbalfreaks.com/videos/reacties/1429/-meerdere-clubs-wilden-hem-maar-elvis-koos-voor-cambuur-.html

Wel een goed teken dat hij zelf voor Cambuur gekozen heeft.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Voorstopper op januari 10, 2014, 07:33:45
Toch ook leuk voor Lukoki. Kan hij samen met Elvis lekker Fifa14 spelen  :P
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: IsmailvanEssen op januari 10, 2014, 09:04:20
Ik ben er blij mee want wanneer hij zijn koppie goed heeft, kan hij goed voetballen!! Nu moet de technische staff hun werk goed doen met die jongen... Gezeur wat ik lees... We mogen blij zijn dat er iemand eindelijk naar ons clubje is gekomen..  Er zijn altijd meer clubs geintresseerd in spelers en je moet ook aan de financien denken...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op januari 10, 2014, 09:22:02
Citaat van: PePe op januari 09, 2014, 22:43:36
Ik betreur sommige reactie's over Elvis, je zal zo bij een nieuwe baas moeten starten? Hij heeft in het Cambuur shirt nog niet tegen een bal getrapt, of het is al weer geen goede speler. Neem maar van mij aan dat een speler hier niet beter van wordt. Ik hoop dat Elvis het tegen deel gaat bewijzen, welkom!!
Inderdaad en dan raar opkijken dat geen hond hier naartoe wil.
Ik zeg welkom!!!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op januari 10, 2014, 09:23:54
Citaat van: vialli op januari 09, 2014, 23:33:50
Ut was bij Excelsior een gevaarlijke onberekenbare koekebakker en met un
bitsje pech hadden we nauw nog in de JL sitten!!!

Ja maar dat was dan omdat hij geen rood had gepakt maar er 2 in had geschoten........
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op januari 10, 2014, 09:25:54
Mooi dat afbranden voordat ie een seconde gespeeld heeft  8P

Ik zeg laat maar zien wat je kan, het kan nooit minder zijn dan Feldballe of Lukoki.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: 666 op januari 10, 2014, 09:39:02
Citaat van: drg op januari 10, 2014, 09:25:54
Mooi dat afbranden voordat ie een seconde gespeeld heeft  8P

Ik zeg laat maar zien wat je kan, het kan nooit minder zijn dan Feldballe of Lukoki.

As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn  :devil  (Gert kruys met de sneeuwpop  :P)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 10, 2014, 10:54:05
OHHH ELVIS MANUUUUUUUUUUUUU
MAAK DIE ACTIE VOOR MIJ!!!!!
|:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 10, 2014, 10:59:31
Trouwens best bizar dat https://twitter.com/FR12brandon er al bij werd gehaald. Dat is dus NIET zijn officiële Twitter account  :_schater :_schater :_schater :_schater

Zou wat zijn als zijn echte tweets "Moe", "Wil weekend", "Slape", "Moe" en "Talk tooo my hand" zijn  :D :D
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Goutum op januari 10, 2014, 11:50:40
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki). 
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lwdscc op januari 10, 2014, 12:34:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: reisbureau op januari 10, 2014, 13:06:06
Citaat van: Lwdscc op januari 10, 2014, 12:34:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)

En?
Of bedoel je dat iedere keeper moet oppassen en angst moet hebben om uit te komen.
We hebben eerder dit soort types in huis gehad. En weet je. Dat werden vaak de helden van het legioen.
Bijvoorbeeld: Mark Payne en Dave Rogers.
De ultieme wil om te winnen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 10, 2014, 14:24:14
Hij is er nog niet eens en nu al 7 paginas vol over hem op
ons forum.toch knap!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: marrumer op januari 10, 2014, 15:48:03
Citaat van: 666 op januari 10, 2014, 09:39:02
As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn  :devil  (Gert kruys met de sneeuwpop  :P)
elvis manu ole ole 
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Leovardia op januari 10, 2014, 18:55:15

Citaat van: Goutum op januari 10, 2014, 11:50:40
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki).

Eens!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: skaaver op januari 10, 2014, 19:09:35
Citaat van: Leovardia op januari 10, 2014, 18:55:15
Eens!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

wat een onzin
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op januari 10, 2014, 21:01:23
Elvis, gewoon scoren tegen DKV, dan kun je hier niet meer stuk!! (ik hoop dat je weet wie DKV is)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 11, 2014, 15:58:48
Citaat van: 666 op januari 10, 2014, 09:39:02
As ie ut goed doet mut ie oek maar un lietsjeuh heffe...
Miskien het oude lietsjeuh van Kenneth Goudmijn  :devil  (Gert kruys met de sneeuwpop  :P)
Haha, dat dacht ik oek al ja! Ik ben voor!   |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 11, 2014, 16:01:23
Citaat van: Lwdscc op januari 10, 2014, 12:34:24
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi41.tinypic.com%2F20icpxz.gif&hash=660dbaccde7e92cf6be3d96f9d4af1b62a71bb46)
Mooie is wel dat mede door deze actie Manu nu naar Cambuur komt. Zie interview van van Geel, waarin hij uitlegt dat de schorsing er mede voor gezorgd heeft dat hij basis niet heeft gehaald. Het heeft zo moeten lopen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 11, 2014, 19:59:53
Ronald Koeman: Unieke kans Elvis Manu

LEEUWARDEN – De van Feyenoord gehuurde Elvis Manu trainde vandaag voor het eerst mee bij Cambuur. Na afloop van zijn eerste 'optreden' in het geel-blauwe tenue werd er uiteraard een gesprekje aangeknoopt met de razendsnelle vleugelspits.

Gisteren werd bekend dat je voor de rest van het seizoen op huurbasis uit zal gaan komen voor Cambuur. Hoe is jouw overgang van Rotterdam naar Leeuwarden tot stand gekomen?

,,Ik wist al een tijdje dat ik weinig aan spelen toe zou komen bij Feyenoord en dus uit mocht kijken naar een andere club waar ik wel veel zou kunnen spelen. Tussen Feyenoord en Cambuur was er al een aantal weken contact. Toen dat 'ver genoeg was' werd ik woensdag, tijdens het trainingskamp van Feyenoord in Marbella, gebeld door trainer Dwight Lodeweges. Ik was er tijdens dat gesprek snel van overtuigd dat ik de rest van dit seizoen in Leeuwarden wilde gaan spelen."

Heeft Ronald Koeman je nog geadviseerd over waar je de rest van dit seizoen onderdak zou moeten vinden?

,,Zeker weten. Zijn advies wat Cambuur betrof was kort en overduidelijk. 'Een unieke kans als  je in Leeuwarden mag spelen', zo vertelde hij me."

Hoe goed ken je Cambuur?

,,Ik heb vorig seizoen natuurlijk met Excelsior tegen Cambuur gespeeld. Jody Lukoki en Lucas Bijker kende ik al van de jeugdelftallen van Oranje. Marcel Ritzmaier ben ik in die tijd ook wel tegengekomen. Jammer genoeg zat ik tijdens Cambuur – Feyenoord niet bij de selectie; Ik had graag in dit sfeervolle stadion gespeeld, maar ik reken erop dat ik daar nog genoeg kansen voor ga krijgen."

Kijkend naar de resultaten tot nu toe is het overduidelijk dat Cambuur in de uitwedstrijden weinig resultaten boekt. Veel spelers kijken kennelijk op tegen de ambiance op vreemde bodem. Hoe kijk jij daar tegenaan?

,,Dat is jammer maar kan heus anders. Wat mijzelf betreft maak ik me daar helemaal geen zorgen over. Als je voor een club als Feyenoord hebt gespeeld dan zit je daar echt niet mee."

Je pakt gemiddeld iets meer dan een goal per drie wedstrijden mee. Een snelle rekensom leert dat -mits je alle zestien resterende wedstrijden meespeelt bij Cambuur- je er een stuk of zes moet kunnen maken. Gaat dat lukken?

,,Oh daar ga ik zeker mijn best voor doen. Een aantal assists schrijf ik dan ook nog wel op mijn naam."



Bron de Pseudojournalist Henk Albers :devil
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Straicar op januari 12, 2014, 18:32:29
Bij de oefenwedstrijd CamGra geweest. En niet eens de goal meegerekend. Heb ik hem daar op links buiten meer gevaar zien brengen dan we de hele eerste seizoenskaart helft hebben gezien op die positie.
Denk wel dat ie een toegevoegde waarde is, als ie dit wat volhoud!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Citaat van: Straicar op januari 12, 2014, 18:32:29
Bij de oefenwedstrijd CamGra geweest. En niet eens de goal meegerekend. Heb ik hem daar op links buiten meer gevaar zien brengen dan we de hele eerste seizoenskaart helft hebben gezien op die positie.
Denk wel dat ie een toegevoegde waarde is, als ie dit wat volhoud!

Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 12, 2014, 20:10:23
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.

Vond hem ook wat onwennig. Maar dat doelpunt maakte echt veel goed. Er zijn weinig in ons elftal die zo rustig blijven als hij deed.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 12, 2014, 20:13:19
Citaat van: Goutum op januari 10, 2014, 11:50:40
De overstap van Feyenoord naar Cambuur (volksclub naar volksclub) is makkelijker dan de overgang van Ajax naar Cambuur (Lukoki).
wat een flauwe kul
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 12, 2014, 20:16:58
Vond em vanaf rechts beter vandaag .Stukken beter dan onze leider lukoki.Hij weet wel wat er om hem heen gebeurd in het veld
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Leovardia op januari 12, 2014, 20:18:30

Citaat van: sunderland op januari 12, 2014, 20:13:19
wat een flauwe kul

Waarom? Hij weet wat het is om voor een volksclub te spelen met hondstrouwe en bloedfanatieke supporters. Geniet je toch een andere opleiding als bij een ajax of dkv


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Straicar op januari 12, 2014, 20:18:38
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Die jongen heeft nog maar 1 training en dan deze wedstrijd bij ons in de benen. Dus vond ik t niet verkeerd. Dat de keuze vaker mis ging dan goed. Ok mee eens. Maar ons probleem voorin is, dat er vaak geen keus word gemaakt. Dan de tempo uit t spel is en het balletje weeeeer voor de zoveelste x naar achteren gaat.

Hij probeerde tenminste naar voren. En dat is iets wat we nodig hebben. Dat t nog niet goed genoeg is staat buiten kijf.

Dus met enig ritme heb ik goede hoop...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Ruppppert op januari 12, 2014, 20:33:19
gewoon ff de tijd geven |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op januari 12, 2014, 21:15:35
Citaat van: cambuurlegend op januari 12, 2014, 19:55:36
Weet je zeker dat je in het goede stadion zat ? Ik vond het allemaal erg matig , vaak knullig balverlies en hij koos in 80% van de gevallen voor de verkeerde oplossing. Er moet nog een hoop gebeuren voordat deze jongen een toegevoegde waarde heeft.
Even voor de duidelijkheid. Hij is hier net, moet wennen. En scoort meteen. En buiten dat. De andere spelers op die positie hebben totaal niets laten zien...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 12, 2014, 21:18:46
Citaat van: Ruppppert op januari 12, 2014, 20:33:19
gewoon ff de tijd geven |:)
zou mooi zijn als ze de tijd hadden.. hoop op een sterk begin tegen Egels waarna hij de rest van het seizoen door publiek wordt gedragen en draai snel vindt. Tijd is er niet meer, januari wordt zeer belangrijke maand.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCC-J op januari 12, 2014, 21:26:40
Citaat van: Leovardia op januari 12, 2014, 20:18:30
Waarom? Hij weet wat het is om voor een volksclub te spelen met hondstrouwe en bloedfanatieke supporters. Geniet je toch een andere opleiding als bij een ajax of dkv


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
hest al 10 jaar geen Ajax meer gekeken.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 12, 2014, 21:30:26
Citaat van: SCC-J op januari 12, 2014, 21:26:40
hest al 10 jaar geen Ajax meer gekeken.
zijn hondstrouw..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: cambuurlegend op januari 12, 2014, 22:04:36
Citaat van: Scc01 op januari 12, 2014, 21:15:35
Even voor de duidelijkheid. Hij is hier net, moet wennen. En scoort meteen. En buiten dat. De andere spelers op die positie hebben totaal niets laten zien...

Dat is een heel ander verhaal , natuurlijk moet die jongen nog even wennen daar heb ik ook geen enkel probleem mee ( als hij maar opschiet  ;) ) . Maar ik reageerde nu enkel en alleen op iemand die ook in het stadion zat en hem al een toegevoegde waarde vond hebben, en dat heb ik persoonlijk niet gezien vanmiddag.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op januari 12, 2014, 22:12:22
Hij maakte heel veel verkeerde keuzes en speelde nog niet heel goed. Maar toch hij staat er en hij weet hoe die moet scoren. Hij is sowieso een klasse beter dan die vent uit 020. Elvis moet nog wennen maar komt er wel, met zijn scorend vermogen zit het dus wel goed.

Citaat van: SCCRulez op januari 12, 2014, 21:30:26
zijn hondstrouw..

haha hondstrouw ajax? ik kan me dat spandoek op 410 in een periode dat het even niet goed ging met ajax nog goed herinneren. Dat ze met zijn allen niet kwamen opdagen haha
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 13, 2014, 01:09:55
Citaat van: Official-Sphere op januari 12, 2014, 22:12:22
Hij maakte heel veel verkeerde keuzes en speelde nog niet heel goed. Maar toch hij staat er en hij weet hoe die moet scoren. Hij is sowieso een klasse beter dan die vent uit 020. Elvis moet nog wennen maar komt er wel, met zijn scorend vermogen zit het dus wel goed.

haha hondstrouw ajax? ik kan me dat spandoek op 410 in een periode dat het even niet goed ging met ajax nog goed herinneren. Dat ze met zijn allen niet kwamen opdagen haha
Ik dacht nog iets positiefs te zeggen over ze; bloedfanatiek zijn ze iig zeker niet  :zweep
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 20:27:38
jij zult het moeten doen zondag |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 14, 2014, 20:31:23
maar gaat deze jongen wel het verschil maken???
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 20:32:33
ja
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 14, 2014, 20:40:03
Citaat van: sunderland op januari 14, 2014, 20:32:33
ja

Yeeessss  _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bullie op januari 14, 2014, 20:49:53
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 14, 2014, 21:09:51
Citaat van: Bullie op januari 14, 2014, 20:49:53
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D

:_schater :_schater, lijkt me wat overdreven dit. Ik denk dat hij eerder in de 65e minuut het strijdtoneel verlaat met een  :rodekaart
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:10:20
Citaat van: Bullie op januari 14, 2014, 20:49:53
Jah denk t wel, zou me niks verbazen als ie der 2 maakt :D
of 2 assists op Cristovao!  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:15:41
Citaat van: Harry L. op januari 14, 2014, 21:09:51
:_schater :_schater, lijkt me wat overdreven dit. Ik denk dat hij eerder in de 65e minuut het strijdtoneel verlaat met een  :rodekaart
Als hij die 2 dan al gemaakt heeft dan mag hij na geleverde arbeid rusten met een  :rodekaart , al is hetbtoch ook wel mooie als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op januari 14, 2014, 21:17:22
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:15:41
Als hij die 2 dan al gemaakt heeft dan mag hij na geleverde arbeid rusten met een  :rodekaart , al is hetbtoch ook wel mooie als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap

Mijn idee :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Straicar op januari 14, 2014, 21:21:14
Citaat van: Cambuur058 op januari 14, 2014, 20:31:23
maar gaat deze jongen wel het verschil maken???

Niet dat het gelijk de redder is, maar met hem zeker wel meer dreiging van links. Daardoor onze voorhoede wel wat completer.

De verdediging moet daar nu ook meer op hun hoede zijn, waardoor er ook meer ruimte komt voor onze andere spelers. Dus ik denk dat dit zeker meer kansen creëert.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 14, 2014, 21:25:29
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:15:41
als hij tegen DKV in de 55e minuut bij een 2-0 voorsprong Finbogason velt met een stijlvolle hoge trap

Aaah, de puzzelstukjes van het grote Masterplan vallen in elkaar!!!  _O_ _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op januari 14, 2014, 21:31:28
Citaat van: Straicar op januari 14, 2014, 21:21:14
Niet dat het gelijk de redder is, maar met hem zeker wel meer dreiging van links. Daardoor onze voorhoede wel wat completer.

De verdediging moet daar nu ook meer op hun hoede zijn, waardoor er ook meer ruimte komt voor onze andere spelers. Dus ik denk dat dit zeker meer kansen creëert.

Inderdaad, dat alleen is al een groot voordeel ten opzichte van voor de winterstop. Toen was onze ploeg zo'n beetje 'gehandicapt', en hoefden onze tegenstanders zich (bijna) alleen maar op Lukoki te concentreren om het gevaar langs de flanken te elimineren.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:46:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 14, 2014, 21:25:29
Aaah, de puzzelstukjes van het grote Masterplan vallen in elkaar!!!  _O_ _O_
En Finnbogason uit elkaar  :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op januari 16, 2014, 21:17:05
De van Feyenoord gehuurde Elvis Manu (20) lijkt SC Cambuur te verlossen van een probleem. De ploeg uit Leeuwarden was naarstig op zoek naar scorend vermogen. Manu (foto) scoorde afgelopen weekeinde direct bij zijn debuut in de vriendschappelijke wedstrijd tegen De Graafschap (2-1).

Feyenoord stalde hem vorig seizoen al bij stadgenoot Excelsior, waar hij acht doelpunten maakte in twintig wedstrijden. SC Cambuur , de nummer zeventien van de Eredivisie, is met zestien treffers veruit het minst productief. 'We misten wat gif voorin', zegt algemeen directeur Gerald van den Belt tegen Voetbal International. 'Manu is opportunistisch, heeft snelheid en diepte, en kan een goal maken. Die eigenschappen waren zeer wenselijk.'

Van den Belt wil nóg twee spelers halen. Vorige week ketste de overgang van De Graafschap-middenvelder Anco Jansen af. 'De technische staf voelt de druk van de strijd om handhaving. Wij moeten hen zo goed mogelijk faciliteren en hadden allang klaar willen zijn voor de tweede seizoenshelft, maar de versterkingen liggen niet meer voor het oprapen.'

Stadion
Afgezien van de sportieve perikelen kon Van den Belt op de nieuwjaarsreceptie melden dat de contouren van een nieuw stadion zichtbaar worden. 'In het gunstigste geval staat het er over drie jaar; anders zetten we in op vijf jaar', voorspelt hij.

Over de locatie wordt nog nagedacht. Het huidige stadion van SC Cambuur ligt midden in een volkswijk. Ten aanzien van de sfeervolle ambiance tijdens thuiswedstrijden wil de clubleiding dan ook geen grote concessies doen. Van den Belt: 'Er zijn diverse opties, waarbij onze voorkeur uitgaat naar een locatie bij het WTC , hemelsbreed misschien vijfhonderd meter verwijderd van hartje Leeuwarden.'

Bron: vi.nl
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Clint op januari 17, 2014, 07:19:31
Citaat van: Lore op januari 16, 2014, 21:17:05
Van den Belt: 'Er zijn diverse opties, waarbij onze voorkeur uitgaat naar een locatie bij het WTC , hemelsbreed misschien vijfhonderd meter verwijderd van hartje Leeuwarden.'

Bron: vi.nl

Mwoah......500 meter??? Ik geef het je te doen met een zatte harses.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: piene hassus op januari 17, 2014, 10:23:57
hemelsbreed rest oek niet met un satte hassus
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op januari 17, 2014, 10:40:34
Citaat van: piene hassus op januari 17, 2014, 10:23:57
hemelsbreed rest oek niet met un satte hassus

Nee daarvoor heb je echt wat anders nodig...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: 666 op januari 17, 2014, 10:45:35
Hoest eigenluk met onze Elvis... Hij kreeg een gemeen skietsjuh op zien poat van 1 van die superboeren, of het ie daar geen last meer van.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: KristCambuur op januari 19, 2014, 17:30:38
Prima gespeeld! Aanwinst op het 1e oog.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 19, 2014, 17:31:49
Citaat van: KristCambuur op januari 19, 2014, 17:30:38
Prima gespeeld! Aanwinst op het 1e oog.
op het 2e oog ook
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Destroyer op januari 19, 2014, 17:32:31
Ook met 8) een aanwinst  :P
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Goudvinger op januari 19, 2014, 17:32:39
Zonder uit te blinken nu al van meerwaarde, eindelijk eens wat dreiging vanaf de linker kant.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 19, 2014, 17:39:43
goed gespeeld, zorgt voor dreiging aan de linkerkant waardoor we nu ook via die flank kunnen aanvallen
ben verbaasd over zijn techniek, dacht dat hij veel houtiger en roekeloos was
prima overzicht ook
en alleen voor het feit dat hij RITZMAIER weer naar het middenveld toe brengt waardoor hij ook 100x beter speelt ben ik deze jongen al dankbaar

:scc :scc
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:42:29
Absolute versterking, 3 klassen beter dan feldballe. Brengt het elftal meer in evenwicht
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op januari 19, 2014, 17:43:24
Citaat van: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:42:29
Absolute versterking, 3 klassen beter dan feldballe. Brengt het elftal meer in evenwicht

Nou alleen nog een evenwaardig tegengewicht aan de andere kant en we zijn klaar  :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: gewoon een fan op januari 19, 2014, 17:47:34
Het leek wel of hij aan het eind van de eerste helft op was, er kwam nog maar erg weinig uit hem.
Dit zal wel met zijn gebrek aan wedstrijdritme te maken hebben, hij was nog wel een beetje ongelukkig in zijn acties maar is tenminste een echte optie op links.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Leovardia op januari 19, 2014, 18:02:22

Citaat van: Cambuur058 op januari 19, 2014, 17:39:43
Ook
en alleen voor het feit dat hij RITZMAIER weer naar het middenveld toe brengt waardoor hij ook 100x beter speelt ben ik deze jongen al dankbaar

:scc :scc

Inderdaad, een dubbele aanwinst. Ritzmaier op middenveld is 5 klassen beter dan op linksbuiten.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DayDreamer op januari 19, 2014, 18:54:07
Had het idee dat hij 2e helft af en toe stond te slapen, leek niet helemaal op te letten. 1e helft prima pot gespeeld.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: KristCambuur op januari 19, 2014, 19:33:48
Citaat van: sunderland op januari 19, 2014, 17:31:49
op het 2e oog ook

Flauw.. Haha, ik weet nog wat iedereen na de 1e wedstrijd van Lukoki zei..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op januari 19, 2014, 20:25:53
Citaat van: DayDreamer op januari 19, 2014, 18:54:07
Had het idee dat hij 2e helft af en toe stond te slapen, leek niet helemaal op te letten. 1e helft prima pot gespeeld.
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 19, 2014, 22:16:37
Citaat van: Tukker op januari 19, 2014, 20:25:53
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
en daarbij keek hij ook nog even op scorebord
hoe lang ze nog moesten spelen.
Manu was beetje moe.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op januari 19, 2014, 22:23:42
Opzeker een aanwinst voor deze selectie!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: mscc op januari 19, 2014, 22:25:29
teteeeetetete manu manu
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 19, 2014, 22:46:31
Citaat van: Tukker op januari 19, 2014, 20:25:53
In de 42e minuut zat ie er volgens mij al doorheen. Hij stond gewoon een hele minuut vast op zijn plaats zonder een stap te verzetten. Maar af en toe wel een mooie aktie en zeker die diepe balaanname was TOP
Hij heeft nog niet de conditie van Barto, die bleef maar gaan. Maar absoluut een aanwinst in vergelijking tot wat er tot nu toe op links stond (behalve Ritzmaier natuurlijk, maar die rendeert echt veel beter op middenveld)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op januari 20, 2014, 00:05:08
Top, wat een speler. Zorgt voor veel dreiging bij de goal.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: piene hassus op januari 20, 2014, 10:22:28
Oek oppe fleugel en sterk anne bal
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: siepelsjeu op januari 21, 2014, 16:53:18
Wat een bal tovenaar die vent heeft gewoon een derde been  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op januari 21, 2014, 17:00:21
Citaat van: siepelsjeu op januari 21, 2014, 16:53:18
Wat een bal tovenaar die vent heeft gewoon een derde been  :thumbsup
dat hebben we allemaal
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op januari 21, 2014, 17:09:20
Citaat van: Cambuur058 op januari 21, 2014, 17:00:21
dat hebben we allemaal

:_schater :y
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:14:58


Manu Manu tududu tududu

Werd afgelopen zondag op vak  14 ingezet.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: de Schoot op januari 21, 2014, 17:26:22
Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:14:58


Manu Manu tududu tududu

Werd afgelopen zondag op vak  14 ingezet.

Haha, niet gehoord, maar in 12 ook, werd alleen niet opgepakt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:32:51
Citaat van: de Schoot op januari 21, 2014, 17:26:22
Haha, niet gehoord, maar in 12 ook, werd alleen niet opgepakt.

Zondag weer inzetten
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: GerardFraneker op januari 21, 2014, 17:35:40
Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:32:51
Zondag weer inzetten

Jaa!! :y
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:22:20
Citaat van: Nightmarelwd op januari 21, 2014, 17:32:51
Zondag weer inzetten
Denk dat 'Oh Elvis Manu, maak die actie voor mij' sneller aanslaat. Overigens sloeg er in het geheel niet zoveel aan zondag, zal tegen DKV zeker anders zijn. Dan skreeuwt iedereen zich de longen uit 't lijf
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 21, 2014, 20:24:30
 :y
Citaat van: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:22:20
Denk dat 'Oh Elvis Manu, maak die actie voor mij' sneller aanslaat. Overigens sloeg er in het geheel niet zoveel aan zondag, zal tegen DKV zeker anders zijn. Dan skreeuwt iedereen zich de longen uit 't lijf
:y
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: OuweSkeve op januari 26, 2014, 13:24:12
1ste helft...wat een beest, eenmaal in balbezit krijst em er oek niet af. aanvallend en verdedigend. _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Treb op januari 26, 2014, 14:36:02
Op de laatste 20 minuten na speelde hij als een beest!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: gewoon een fan op januari 26, 2014, 15:30:03
Dan twijfelen sommige leden ook nog of dit wel een aanwinst is  :zweep
Wat een topper voor onze begrippen  _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: KristCambuur op januari 26, 2014, 15:44:57
Geweldige wedstrijd! Wat een speler ook!!  :scc
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op januari 26, 2014, 16:04:21
Wat een lijf...niet van de bal te krijgen.
Laatste 20 minuten was hij wel op trouwens.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2014, 16:52:19
Citaat van: peter op januari 26, 2014, 16:04:21
Wat een lijf...niet van de bal te krijgen.
Laatste 20 minuten was hij wel op trouwens.

Tegen de Egels ook al, effe bijtrainen :y
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2014, 17:02:46
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2014, 16:52:19
Tegen de Egels ook al, effe bijtrainen :y
Toen 42, nu 70. Volgende week 95 minuten |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Bullie op januari 26, 2014, 17:41:26
Tegen GAE vond ik hem al meerwaarde in aanval....nu samen met bartje2 komt ie helemaal los.... :D

Idd conditie ff upgraden....maar voor de rest _O_



Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Delamere op januari 26, 2014, 18:22:35
Zorgde er met zijn vroege goal voor dat DKV niet meer terug kon zakken om te counteren. En dan kunnen die lui niks! Heerlijk!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: lunnie op januari 26, 2014, 20:15:06
Goeie pot ouwe  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op januari 26, 2014, 22:40:28
Elvis noemde Cambuur vanmiddag voor Fox Sport, Feijenoord in het klein. (nu nog)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 26, 2014, 22:41:18
ELVIS IS STILL ALIVE
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op januari 26, 2014, 23:01:20
Citaat van: PePe op januari 26, 2014, 22:40:28
Elvis noemde Cambuur vanmiddag voor Fox Sport, Feijenoord in het klein. (nu nog)
En El Makrini noemde Heerenveen per abuis Cambuur  :y
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op januari 26, 2014, 23:32:23
Proberen vast te leggen voor volgend seizoen!! Toppertje
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op januari 27, 2014, 01:02:07
Manu HELD!  |:) Sterke pot gespeeld man, op alle fronten zijn directe tegenstander de baas.  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op januari 27, 2014, 09:51:42
Waar zijn de de jongens gebleven die zo negatief over hem waren en die hem een zelfde type speler als lukoki noemden
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harpert op januari 27, 2014, 12:20:13
Wat te denken van Mahna Mahna (
), wanneer iedereen de naam van Manu wil scanderen? Manu Manu, tu tu tu tu du, Manu Manu tu tu du tu....  :)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op januari 27, 2014, 12:39:08
Citaat van: Harpert op januari 27, 2014, 12:20:13
Wat te denken van Mahna Mahna (
), wanneer iedereen de naam van Manu wil scanderen? Manu Manu, tu tu tu tu du, Manu Manu tu tu du tu....  :)

Volgens mij loopst achter..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: scc-aaron op januari 31, 2014, 17:18:50
Trouwens het juichen van manu na de 2-0 tegen dkv, waarbij iedereen dacht dat hij in een fototoestel zat te schreeuwen, blijkt toch een film camera van cambuur tv te zijn.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op januari 31, 2014, 17:21:45
Citaat van: scc-aaron op januari 31, 2014, 17:18:50
Trouwens het juichen van manu na de 2-0 tegen dkv, waarbij iedereen dacht dat hij in een fototoestel zat te schreeuwen, blijkt toch een film camera van cambuur tv te zijn.

is dat ook ergens terug te zien :P ? viel me bij de laatste aflevering niet op.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: scc-aaron op januari 31, 2014, 17:24:44
Het is afgelopen maandagavond op Fox sports te zien geweest. Maar ik neem toch aan dat cambuur tv de beelden binnenkort wel laat zien.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op februari 02, 2014, 16:49:47
Beste man van het veld samen met Droste in my opinion.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:51:11
Goeie wedstrijd gespeeld, Ogbeche ook.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2014, 16:53:53
Beste wedstrijd, laat staan als hij 100% fit is!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:29:58
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 16:53:53
Beste wedstrijd, laat staan als hij 100% fit is!

heel sterk aan de bal, jammer dat die kans van hem net verkeerd over de keeper heen viel.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Ruppppert op februari 02, 2014, 18:57:04
een van de beste vanmiddag helaas pech bij die kans op 2-2
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2014, 18:57:43
Had wel wat vaker met Rosales mogen meelopen, daar kwam in de eerste helft de helft van het Twente gevaar vandaan. In de tweede helft aanvallend wel enkele leuke dingen laten zien.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 18:58:16
deze jongen gaat nog heel belangrijk zijn voor ons.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: skaaver op februari 05, 2014, 21:04:03
Elvis jonge, (duur) foutje kan gebeuren, leer er van, kop omhoog, volgende pot weer voorop in de strijd zoals we steeds van je zien! |:)
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Leovardia op februari 05, 2014, 21:36:33

Citaat van: skaaver op februari 05, 2014, 21:04:03
Elvis jonge, (duur) foutje kan gebeuren, leer er van, kop omhoog, volgende pot weer voorop in de strijd zoals we steeds van je zien! |:)

Helemaal mee eens. Speelde verder prima pot. Veel dreiging en een actie. Had dankzij lukoki z'n 2 e van de avond kunnen maken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:47:40
Elvis is ook geen verdediger, dat heb je aan die actie goed kunnen aflezen. Wel een aandachtspunt vind ik het continu opzoeken van zijn man, ook nu achterin zocht die weer de confrontatie, die verliest hij en dat kost de 1-2. Goed en duur leermoment, verder een prima wedstrijd mooie goal en er komt enorm veel dreiging van hem uit! Toppertje!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op februari 05, 2014, 23:47:35
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2014, 09:08:23
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2014, 23:47:35
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.

Inderdaad, mag ook wel eens wat vaker simpeler spelen, kiest vaak ervoor om 2 man op te zoeken.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 09:12:29
Citaat van: DayDreamer op februari 06, 2014, 09:08:23
Inderdaad, mag ook wel eens wat vaker simpeler spelen, kiest vaak ervoor om 2 man op te zoeken.

Hij kan inderdaad nog wel wat verbeteren, maar dat hoort bij zijn leeftijd. Hij scoort 2x in 4 duels en dat lijkt mij een uitstekend begin!
Titel: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op februari 06, 2014, 09:16:20
Kende hem eerlijk gezegd niet goed maar vind hem een zeer goede aanwinst!!! Wat betreft het luie heeft Galdiano helemaal gelijk, maar maakt dit toch ruimschoots goed met zijn acties en goals
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: michello op februari 06, 2014, 09:19:02
Citaat van: Galdiano op februari 05, 2014, 23:47:35
Manu is een hele luie speler!
Hij is goed, maar er moet een jalepeno peper in zijn reet gestopt worden.


Heeft niet alleen met luiheid te maken. Hij zit op bepaalde momenten stuk, moet op adem komen en laat het dan ff lopen. Kan natuurlijk niet dus zaak om aan z'n conditie te werken.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 09:24:13
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 06, 2014, 09:16:20
Kende hem eerlijk gezegd niet goed maar vind hem een zeer goede aanwinst!!! Wat betreft het luie heeft Galdiano helemaal gelijk, maar maakt dit toch ruimschoots goed met zijn acties en goals

Als buitenspeler moet je actief zijn, ballen durven op vragen. Manu wacht keer op keer af.
Zal inderdaad iets met conditie te maken hebben.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2014, 12:04:27
Volgende keer ff het baltsje de tribune in en niks aan het handje. Het is een leer momentje, zondag maar weer ff 1 maken.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 12:05:57
Citaat van: Sonnema op februari 06, 2014, 12:04:27
Volgende keer ff het baltsje de tribune in en niks aan het handje. Het is een leer momentje, zondag maar weer ff 1 maken.

Deze opmerking doet me denken aan VVV uit  ;(
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2014, 12:08:56
Niet te veel naar het negatieve verleden kijken Galdiano. We spelen er nu wel :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 20:02:19
zo zie je als je naar zijn conditie kijkt wel het verschil tussen bij excelsior in de  :jupiler spelen en bij  :scc in de ere, die omschakeling heeft ook zijn tijd nodig, maar verder zeker een aanwinst, alleen de conditie moet en kan aan gewerkt worden  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Treb op februari 06, 2014, 20:07:22
Een absolute aanwinst, hij moet alleen sneller een oplossing vinden. Het wil nog wel eens wat lang te duren zodat er 3 man om hem heen staan..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 21:05:25
Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:07:22
Een absolute aanwinst, hij moet alleen sneller een oplossing vinden. Het wil nog wel eens wat lang te duren zodat er 3 man om hem heen staan..

Maar wel moeilijk van de bal af te krijgen, fysiek ijzersterk. Maar voor zijn fout aan de linkerkant, had ie aan de rechterkant ook al eens erg veel risico genomen in de verdediging. Hij moet gewoon zaakelijker worden op dat deel van het veld, voorin mag hij wat rommelen vind ik.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op februari 09, 2014, 14:26:32
fantastische speler  _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: De Gast op februari 09, 2014, 14:35:45
Klasse jongen. De enige speler voorin vandaag die toegevoegde waarde had.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op februari 09, 2014, 14:49:17
Jammer jammer....had ook nog de 0-2 op de schoen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: lunnie op februari 09, 2014, 16:04:05
Citaat van: peter op februari 09, 2014, 14:49:17
Jammer jammer....had ook nog de 0-2 op de schoen.
idd jammer, net het pootje van Pasveer er nog tegenaan.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: John Hiatt op februari 09, 2014, 16:31:49
Krijgt steeds meer vertrouwen, hopelijk blijft hij scoren.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 09, 2014, 16:34:16
wat een topper, hopen dat hij volgend jaar ook gehuurd kan worden door scc.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op februari 09, 2014, 18:05:08
Ik was eerst ook sceptisch hoor maar, tot nu toe vind ik Manu hier prima spelen  ;)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: legeips op februari 09, 2014, 18:52:38
Topper die man... Vorig jaar vond ik hem al sterk bij Excelsior en hoopte dat cambuur hem kon huren, maar snapte dat die jongen zijn kans wacht bij Feijenoord.

Spijtig voor ons, maar na de zomer speelt hij in de kuip zijn thuis wedstrijden.  Hij heeft in die paar wedstrijden meer laten zien dan onze Amsterdamse vriend, met gelijke ambities.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op februari 09, 2014, 19:22:51
Blij met deze kerel, zonder hem waren we waarschijnlijk zonder punten uit almelo gekomen...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op februari 09, 2014, 19:32:09
Toppertje hoor!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DK op februari 09, 2014, 19:39:53
topper deze jongen! wat een verschil met lukoki...
Titel: Re: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op februari 09, 2014, 19:42:30
Citaat van: legeips op februari 09, 2014, 18:52:38
Topper die man... Vorig jaar vond ik hem al sterk bij Excelsior en hoopte dat cambuur hem kon huren, maar snapte dat die jongen zijn kans wacht bij Feijenoord.

Spijtig voor ons, maar na de zomer speelt hij in de kuip zijn thuis wedstrijden.  Hij heeft in die paar wedstrijden meer laten zien dan onze Amsterdamse vriend, met gelijke ambities.
Bel de pseudo journalist. Ik ben het eens met je eens..
Tutututuuu Kung Fu Manu :devil
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op februari 09, 2014, 20:08:33
Lijkt ook met de week conditioneel te groeien. Erg belangrijke aanwinst!  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PeterTa op februari 09, 2014, 21:26:09
Op weg naar club topscorer dit seizoen??  :)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Drumfather SCC op februari 10, 2014, 12:53:01
Beste speler aan onze zijde op dit moment  |:) Sommigen niet ver achter
Alleen jammer dat anderen het voor hem/ons verpesten met domme acties
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op februari 10, 2014, 21:03:54
Manu in elftal van de week bij VI!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op februari 10, 2014, 22:46:53
We hadden Manu in juli d'r al bij moeten hebben.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: scc-aaron op februari 11, 2014, 00:24:45
Toen had manu nog een schorsing lopen van na mijn weten 6 wedstrijden voor de eredivisie.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: brambo3004 op februari 11, 2014, 00:48:54
Citaat van: scc-aaron op februari 11, 2014, 00:24:45
Toen had manu nog een schorsing lopen van na mijn weten 6 wedstrijden voor de eredivisie.

4 wedstrijden schorsing nav :rodekaart tegen ons :schaal
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 11, 2014, 17:52:30
Citaat van: PeterTa op februari 09, 2014, 21:26:09
Op weg naar club topscorer dit seizoen??  :)


Als hemmen zo uit vorm blijft en deze jongen krijgt het op zijn heupen dan zit dat er wel in,
hij had al op 4/5 kunnen staan.

en als je kijkt naar die goal tegen Calimero , gewoon doorheen denderen en goed afmaken.

ik zie het iig wel gebeuren.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2014, 17:37:21
Volgende keer als je alleen op de keeper afkomt gewoon zelf scoren kerel! :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:41:04
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 16, 2014, 17:37:21
Volgende keer als je alleen op de keeper afkomt gewoon zelf scoren kerel! :proost


echt het tegenovergestelde als Lukoki tegen psv die actie  8P
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op februari 16, 2014, 18:42:36
Wat een beest deze man. Speelt volgend jaar gewoon zijn wedstrijdjes in de kuip.
Titel: Re: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2014, 18:47:31
Citaat van: Yellow Army op februari 16, 2014, 18:42:36
Wat een beest deze man. Speelt volgend jaar gewoon zijn wedstrijdjes in de kuip.
Ja sowieso 1 en als Dordt promoveert mss wel 2 :devil
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:57:37
Citaat van: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup

Kan het ook bijzonder goed vinden met ritzmaier .. voelen elkaar aan.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op februari 16, 2014, 19:10:51
Citaat van: Straicar op februari 16, 2014, 18:56:12
Ja echt een goede aanwinst deze jonge. Al laat ie verdedigend wel wat steekjes vallen. Aanvallend is t een topper. Goed gedaan van TS om hem te halen :thumbsup
Ik houd m'n hart vast als ik 'm in de buurt van onze eigen 16 zie.

Aanvallend echt een topper en door hem komt Lukoki ook iets beter uit de verf al zit daar nog veel meer in (denk ik want anders zou zo'n jongen toch niet bij Ajax zitten)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op februari 16, 2014, 22:52:39
Kan ie de laatste paar wedstrijden als we al verzekerd zijn van competitiebehoud even een paar massale kansen verprutsen? Dan kunnen we hem misschien hier nog een jaartje houden  _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op februari 16, 2014, 23:36:42
Elvis laat de anderen ook beter voetballen, maar had vandaag er ook wel 3 ballen in kunnen schieten. Goede versterking
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: el haj op februari 17, 2014, 21:46:01
'Ik heb al weken geen contact met Feyenoord, maar dat doet er niet toe'
Maandag, 17 februari 2014 om 18:20

Elvis Manu speelde sinds zijn tijdelijke overgang van Feyenoord zes wedstrijden voor SC Cambuur. Daarin was de twintigjarige aanvaller goed voor drie doelpunten. Scoren is echter niet het belangrijkst voor Manu, die zich wil ontwikkelen door veel te spelen.

Complimenten uit Rotterdam-Zuid heeft Manu nog niet ontvangen. "Nee, ik heb al weken helemaal geen contact met Feyenoord", vertelt de aanvaller aan De Huis aan Huis. "Ik vind dat er eerlijk gezegd ook niet zo toe doen. Misschien belt Ronald Koeman of iemand anders me vandaag of morgen wel op."

"Wat voor mij telt is waar ik nu mee bezig ben en dat is belangrijk zijn voor Cambuur." Manu maakte in 2011/12 zijn debuut voor Feyenoord en speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Excelsior. In de eerste helft van 2013/14 kwam Manu niet verder dan vier optredens voor Feyenoord.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op februari 17, 2014, 21:48:27
Uit het oog, uit het hart. Weet wel dat veel Feyenoordsupporters hem nog wel volgen en tevreden zijn over zijn spel.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op februari 18, 2014, 09:20:02
Hoop dat hij blijft!  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op februari 18, 2014, 10:39:04
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 18, 2014, 09:20:02
Hoop dat hij blijft!  |:)

Zou zo mooi zijn  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur123 op februari 28, 2014, 13:08:01
Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha  :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: jeff op februari 28, 2014, 13:11:29
Citaat van: Cambuur123 op februari 28, 2014, 13:08:01
Voortaan Elvis Manu maar toezingen met Elvis Presley? Zie foto op fb of instagram haha  :_schater
gaat om deze foto http://t.co/8eYz7tMSRY (http://t.co/8eYz7tMSRY) voor de gene die hem nog niet gezien had.
Titel: Elvis Manu
Bericht door: Len Cantello op februari 28, 2014, 13:26:35
Ha ha! Geweldenaar!


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Whoestemen op februari 28, 2014, 17:32:57
Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)


A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!

:0=
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: 666 op februari 28, 2014, 17:41:54
Citaat van: Whoestemen op februari 28, 2014, 17:32:57
Moet echt een beter liedje voor hem komen. Lijkt mij wel wat om deze te doen: (Op de Elvis remix van Junkie XL/JXL A little less conversation)


A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!
A little less conversation, a little more... MANU!

:0=

Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op maart 01, 2014, 08:48:33
Te moeilijk voor ons jalala niveau...

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op maart 01, 2014, 12:15:39
Citaat van: 666 op februari 28, 2014, 17:41:54
Het liedje van Goudmijn heb ik al eens geopperd. Top liedje
Vond ik id ook, prachtige kans om dat weer 's  te laten herleven. Direct ook wat bedenken voor El Makrini en Leeuwin, die moeten veel meer toegezongen worden.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
Ten eerste zeggen. Dat de penalty die hij tegen Groningen goed benutte, valt niet mee na zoveel oponthoud toch t hoofd koel te houden.

Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!

De eerste wedstrijden die hij bij ons speelde deed hij het prima, maar kom op jongen. Het krediet wat je daarmee hebt opgebouwd raak natuurlijk wel eens op.

Volgende wedstrijd (Ajax uit) zal behoorlijk moeilijk zijn. Maar verwacht thuis tegen RKC dat je er weer STAAT!!!!

Hebben iedereen op volle kracht nodig om ons safe te houden  :0=
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op maart 02, 2014, 22:51:43
Manu veel en veel te lui!
Bijker moest hierdoor steeds kiezen tussen twee opkomende man!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: nepomuk op maart 02, 2014, 22:54:13
Citaat van: Straicar op maart 02, 2014, 22:48:45
......

Daarmee gezegd. Vind ik dat hij de laatste 2 wedstrijden zeer onzichtbaar is. Beetje lui aan t voetballen. Anders gezegd: gewoon slecht!

......
......

Ben het daar eigenlijk wel mee eens. Tot nu toe heeft zijn spel mij eigelijk niet kunnen bekoren. Misschien samen met Obeche, maar met Barto en Hemmen komt hij minder uit de verf.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op maart 02, 2014, 22:54:54
"It's now or never"
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Daddy T. op maart 03, 2014, 13:08:49
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
Laten we dan van Boxtel ook niet vergeten bij die actie, en wat brengt die een onrust met zich mee achterin zeg.. ;(
Penalty van Manu matig? Who cares, hij zit.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2014, 13:14:02
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..

Dat was toch Droste?
Ik vond het kwalijker dat Manu steeds (met name in de eerste helft) die Hateboer liet lopen. Oogt een beetje lui.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: lunnie op maart 03, 2014, 13:18:52
Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op maart 03, 2014, 13:47:10
Citaat van: lunnie op maart 03, 2014, 13:18:52
Nee, dat was wel degelijk trage Boxel met z'n draaicirkel van een vrachtwagen, die laat z'n tegenstander (achteruitlopend) veel te ver richting de goal komen..... heb me ook dood geïrriteerd aan die gast.

Nee, ik bedoel het verprutsen van de bal in het zestienmetergebied van Groningen waar de tegengoal uit voortkomt!

Van Boxel liet zich er bij de tegengoal inderdaad veel te gemakkelijk uit lopen, en bij die kans van Zivkovic vond ik hem er ook niet goed uitzien.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op maart 03, 2014, 14:07:56
En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op maart 03, 2014, 14:22:41
Citaat van: peter op maart 03, 2014, 14:07:56
En toch een 7 in ad....
onbegrijpelijk.
Hoogste cijfer van allemaal.

AD komt uit Rotterdam...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 14:33:35
Citaat van: pvanbuijtene op maart 03, 2014, 13:05:00
Gister ook groot aandeel in de 1-0.. verprutste een grote kans en bam tegrngoal..
hij niet juh
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 14:35:42
Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit
ow dus een penalty moet in de kruising .Hij was juist heeeeel koelbloedig .Langzame aanloop en Bizot ging al naar een hoek
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Voorstopper op maart 03, 2014, 14:45:58
Citaat van: Cambuur058 op maart 03, 2014, 13:02:38
Mooi dat 'ie zat maar als ik  nu de beelden terug kijk was het wel een matige penalty, bijna recht door het midden
ach wat maakt het uit

Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2014, 14:48:22
Citaat van: Voorstopper op maart 03, 2014, 14:45:58
Manu wachtte keurig af tot Bizot een hoek koos....Prima penal dus !
Bizot lag al in de hoek, dus kon Elvis zelfs met het puntsje van sien piel de  bal erin pissen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op maart 03, 2014, 14:57:35
Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 14:35:42
ow dus een penalty moet in de kruising .Hij was juist heeeeel koelbloedig .Langzame aanloop en Bizot ging al naar een hoek
En Elvis is niet eens eerste strafschop-nemer; Bakker en Leeuwin nemen 'm als ze opgesteld staan.
Omdat Leeuwin al gewisseld was, zat ik nog wel even goed op te letten wie de bal pakte.
Heel even kwam Hemmen er nog bij staan maar dat waren volgens mij meer geruststellende woorden.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op maart 03, 2014, 15:58:29
Penalties hoeven ook niet mooi die moeten gewoon zitten xD
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: whimpy op maart 03, 2014, 17:32:18
minne piep? kom op zeg die penalty was zo onbedaarlijk en godvergeten hard! lekker heur!!! ik denk dat bizot met bal en al het fanatics-vak in was gegaan als hij hem gevangen had. we konden het mooi zien vanaf vakkie 2 tussen al die grunningers. de vlaggenparade van de z-side was ook aandoenlijk aan het begin, maar inene vonden ze die vlaggetjes toch niet zo mooi. dan maar op het veld! na zwaaien komt gooien. dat wordt een dikke boete hoop en vrees ik. gericht vlaggetje gooien naar geblesseerde spelers die op de grond liggen is nog zieliger.

dat krijg je van opgefokte en teleurgestelde spelers. die dachten cambuur even op te vreten. jezelf uit de zorgen spelen met een verwachte driepunter en dan van een koude kermis thuis komen.

blom floot slecht? ja natuurlijk. zag hij de aanslagen op ritzie en lukoki dan niet? hij zag de handsballen van cambuur over het hoofd, maar vanuit ons vakkie 2 konden we heel duidelijk zien dat hemmen in de 16 aan zijn shirtje werd getrokken.

en dan die zeefuik. wat is dat? dat kan toch echt niet? je gelooft je ogen echt niet! hij was nog niet uitgegroeid bij groningen? wil hij nog groter worden? ruilen voor bakker? nee toch? en dan nog een jochie van 17 uitfluiten en voor alles uitmaken omdat die naar amsterdam gaat. daar ging in die tien minuten veel meer dreiging van uit dan zeefuik ooit in zijn leven bij elkaar zal vreten!

en toch hebben we ons prima vermaakt naderhand in cafe de kronkel. duvel 3.50 en la chouffe eveneens 3.50. dat zijn nog eens combiprijzen!!!

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2014, 17:33:52
Nee Whimpy, hij is inderdaad nog niet uitgegroeid. Heb je zijn nieuwe shirt voor de wedstrijd niet op het veld zien liggen? :devil
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op maart 03, 2014, 17:38:23
Wat voor straffen staan er op zulke dingen?
die dikke vuurwerk bom van Utrecht. ..niks meer over
gehoord.
een meneer die een rondje loopt over ons
veld krijgt een stadionverbod!
wat ik nog veel erger vond was die bal die naar manu
gegooid werd terwijl hij schoot!
ze zullen op zijn minst een vette boete krijgen toch?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: whimpy op maart 03, 2014, 17:49:28
Ik heb dat shirt gezien Dokkumer. Maar nooit die link gelegd! Bedankt! :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op maart 03, 2014, 17:50:53
Citaat van: whimpy op maart 03, 2014, 17:49:28
Ik heb dat shirt gezien Dokkumer. Maar nooit die link gelegd! Bedankt! :proost
Graag gedaan, een nuchtere blik doet vaak wonderen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op maart 03, 2014, 18:05:25
Vond hem ook zeer matig. Vind wel dat ze hem ook meer in stelling moeten brengen. Veel gaat over Lukoki. Je ziet bij met name v/d Laan vaak in de opbouw dat nagenoeg niets over links gaat.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:13:29
Klasse penalty jongen, het duurde 3 minuten voordat de bal werd genomen!!! Respect!!!  _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: piene hassus op maart 03, 2014, 18:52:27
rendement had hoger weze kennen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:32:16
Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:13:29
Klasse penalty jongen, het duurde 3 minuten voordat de bal werd genomen!!! Respect!!!  _O_
Precies, zo koel in die omstandigheden, topper!  :thumbsup  w:)
Wat is deze jongen nu al belangrijk voor ons geweest, groot verschil met voor de winterstop
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op maart 09, 2014, 09:03:32
Is er nog nieuws over de blessure van Manu? De berichten van gisteren waren niet
echt hoopvol te noemen..
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op maart 09, 2014, 09:57:54
Citaat van: Harry L. op maart 09, 2014, 09:03:32
Is er nog nieuws over de blessure van Manu? De berichten van gisteren waren niet
echt hoopvol te noemen..

OF berichte dat het achteraf meeviel. Hoop dat dat zo is maar verder zag het er niet goed uit. hopen dat hij er tegen RKC weer bij is.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Destroyer op maart 09, 2014, 10:02:34
Vaag, snap het ook niet helemaal
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: poelie-lwd op maart 09, 2014, 10:59:21
Hij kan nog autorijden aldus Richard, dan valt het in de regel wel wat mee. Even de reactie na een nachtrust afwachten....

En anders maar de spuit erin! We hebben geen tijd voor zwellinkjes, builtjes, pijntjes etc  :zweep
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op maart 09, 2014, 11:07:03
Volgens headlines.nl speelt manu gewoon mee!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op maart 09, 2014, 13:04:10
Zie het topic Ajax-Cambuur!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op maart 09, 2014, 14:45:34
mooi feest met de trein hoorde ik al .Al motten in a,dam
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op maart 09, 2014, 20:41:36
Elvis Manu was vandaag onzichtbaar. (last van de blessure misschien?)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op maart 09, 2014, 20:51:22
Ja

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Stiens op maart 12, 2014, 14:14:27
Feyenoord en Rutten rekenen op verhuurde Manu
Feyenoord is bijzonder tevreden over de wijze waarop Elvis Manu zich ontwikkelt bij SC Cambuur. De in januari verhuurde aanvaller keert in de zomer dan ook terug naar Rotterdam, waar voor hem al een plek in de eerste selectie van trainer Fred Rutten is ingeruimd.

De twintigjarige Manu kwam de eerste helft van dit seizoen bij Feyenoord niet aan bod, waarna hij in de winter naar Cambuur vertrok. In Leeuwarden greep Manu zijn kans en is hij bovendien bepalend. In negen duels voor Cambuur maakte hij al vier doelpunten.

'We zijn heel blij met zijn ontwikkeling. Hij doet het ontzettend goed in Leeuwarden',  aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. Een nieuwe huurperiode voor Manu in Leeuwarden of elders zit er dus niet in. 'Elvis laat zich echt zien bij Cambuur. Hij is belangrijk en maakt beslissende doelpunten. Het is een speler die we voor volgend seizoen al hebben ingedeeld in onze eerste selectie. Ik reken op hem en de nieuwe trainer (Fred Rutten, red.) ook.'

Geheel verrast door de ontwikkeling van Manu is Van Geel niet, maar hij is wel blij dat hij zijn verhuurperiode met beide handen heeft aangegrepen. 'Vorig jaar heeft hij een moeilijk jaar gehad bij Excelsior en pakte hij een paar rode kaarten waar we niet zo blij mee waren, maar we zijn uitermate tevreden over wat hij bij Cambuur laat zien. Hij is snel, sterk en dreigend. Soms is hij nog wat te wisselvallig, maar door ervaring op te doen in de Eredivisie gaat dat er hopelijk vanzelf uit.'

Bron: vi.nl
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Stiens op maart 12, 2014, 14:18:12
Manu: 'Ik heb maar één doel: slagen bij mijn club'
Elvis Manu maakte in de A1 een duidelijke afspraak met zijn beste vrienden uit de Feyenoord-jeugd: "Wij gaan De Kuip overnemen. Wij gaan het doen." Waar Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius basisspeler van Feyenoord zijn, probeert Manu zich als huurling bij SC Cambuur in de kijker te spelen. In Voetbal International praat hij over zijn missie.
"Samen met Tonny Vilhena, Terence Kongolo, Jean-Paul Boëtius en Anass Achahbar had ik een pact gesloten", vertelt Manu. "Nog altijd praten we over die afspraak. Een stel vrienden samen in De Kuip. Onze carrières zien er op het moment heel anders uit, maar we geloven er nog steeds in." Ook bij SC Cambuur sloot hij hechte vriendschappen. Met Jody Lukoki en Marcel Ritzmaier bijvoorbeeld. Ook huurlingen die dolgraag bij hun broodheer willen slagen. "Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."

Via Leeuwarden slagen in De Kuip, dat heeft Manu voor ogen. Het viel hem in eerste instantie heel zwaar dat hij na een goede voorbereiding met Feyenoord helemaal uit beeld raakte. "Ik leek zelfs op weg naar een basisplaats", zegt de twintigjarige aanvaller nu over de aanloop naar dit seizoen. "Er was alleen één probleem: ik had nog een schorsing staan." Als huurling bij Excelsior had hij uitgerekend tegen Cambuur een rode kaart gekregen, met vier wedstrijden schorsing als gevolg. "Feyenoord haalde Samuel Armenteros en ik kon lekker op de tribune gaan zitten. Ik trainde hard, maar merkte dat ik tegen dichte deuren aan het trappen was."

Manu vroeg om een verhuur en vertrok naar SC Cambuur. Hij heeft het inmiddels erg naar zijn zin in Friesland. "Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein." Hoewel hij goed gedijt bij de 'Geelblauwen', is zijn absolute drijfveer nog steeds om in Feyenoord 1 te spelen. "Ik denk dat ik dit seizoen laat zien wat ik waard ben. Dat kan ik ook op een hoger niveau. Als mijn kans komt, dan zal ik daar voor vechten."   
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op maart 12, 2014, 14:24:53
Manu, Ritzmaier en in mindere mate denk ik Jody, zijn uitstekende lobbyisten voor mogelijk nieuwe huurlingen voor volgend seizoen. Stuk voor stuk hebben ze het uitstekend naar hun zin in Leeuwarden en vinden ze Cambuur een fijne en warme club.  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Drumfather SCC op maart 13, 2014, 18:49:51
Wat is toch het geheim van de goede prestaties van SC Cambuur? Elvis Manu houdt het simpel. "Niks bijzonders. We spelen herkenbaar voetbal, gaan uit van onze eigen kwaliteit en zijn voor niemand bang." Veel meer is niet nodig voor de knappe elfde plek van de promovendus in de Eredivisie, zo verklaart de Feyenoord-huurling in Voetbal International.

"In het begin moet iedereen hier hebben gedacht: Leuk een jaartje in de Eredivisie en dan weer terug", vertelt de twintigjarige Manu in het voetbalmagazine. Die gedachte is volgens hem achterhaald. "Nu leeft echt het idee dat we erin kunnen blijven."

De flankaanvaller heeft het ontzettend naar zijn zin in Leeuwarden. Niet in de laatste plaats komt dat door drie andere huurlingen met wie hij bevriend is geraakt. "Vanaf mijn eerste werkdag vormen wij de bende van vier. Jody Lukoki, Marcel Ritzmaier, Marlon Pereira en ik. Een knap groepje bij elkaar. Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein."

Manu stelt dat de vrienden 'onafscheidelijk' zijn. "Jody, Marcel, Marlon en ik wonen op vijf minuten van elkaar en zijn elke dag samen. We gamen, kijken films en hebben de grootste lol. We gaan vaak uit eten, al kan Marlon aardig koken", meldt de buitenspeler. "Jody, Marcel en ik praten veel over de toekomst. Onze situaties zijn aardig vergelijkbaar. Zij willen op een dag slagen bij Ajax en PSV, ik wil dat bij Feyenoord. Sommige mensen vinden het gek dat wij zo goed met elkaar kunnen opschieten. Maar Waarom? Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Leovardiascc op maart 13, 2014, 19:09:21
Citaat van: Drumfather SCC op maart 13, 2014, 18:49:51
Wat is toch het geheim van de goede prestaties van SC Cambuur? Elvis Manu houdt het simpel. "Niks bijzonders. We spelen herkenbaar voetbal, gaan uit van onze eigen kwaliteit en zijn voor niemand bang." Veel meer is niet nodig voor de knappe elfde plek van de promovendus in de Eredivisie, zo verklaart de Feyenoord-huurling in Voetbal International.

"In het begin moet iedereen hier hebben gedacht: Leuk een jaartje in de Eredivisie en dan weer terug", vertelt de twintigjarige Manu in het voetbalmagazine. Die gedachte is volgens hem achterhaald. "Nu leeft echt het idee dat we erin kunnen blijven."

De flankaanvaller heeft het ontzettend naar zijn zin in Leeuwarden. Niet in de laatste plaats komt dat door drie andere huurlingen met wie hij bevriend is geraakt. "Vanaf mijn eerste werkdag vormen wij de bende van vier. Jody Lukoki, Marcel Ritzmaier, Marlon Pereira en ik. Een knap groepje bij elkaar. Serieus, als ik Cambuur aan het einde van het seizoen verlaat, ga ik Leeuwarden écht missen. Dit is Rotterdam in het klein."

Manu stelt dat de vrienden 'onafscheidelijk' zijn. "Jody, Marcel, Marlon en ik wonen op vijf minuten van elkaar en zijn elke dag samen. We gamen, kijken films en hebben de grootste lol. We gaan vaak uit eten, al kan Marlon aardig koken", meldt de buitenspeler. "Jody, Marcel en ik praten veel over de toekomst. Onze situaties zijn aardig vergelijkbaar. Zij willen op een dag slagen bij Ajax en PSV, ik wil dat bij Feyenoord. Sommige mensen vinden het gek dat wij zo goed met elkaar kunnen opschieten. Maar Waarom? Ajax, Feyenoord of PSV, wat maakt het uit? Wij zijn gewoon vrienden. Vrienden met een missie."

|:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op maart 14, 2014, 12:03:49
leuk filmpje

http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op maart 14, 2014, 12:09:31
Citaat van: Yellow Army op maart 14, 2014, 12:03:49
leuk filmpje

http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)

Zeker leuk, maar heb toch echt het idee dat ze in hun gedachtengang iets te snel gaan. Wat mij betreft nog 1 jaartje extra rijpen bij de Trots van het Noorden!  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op maart 14, 2014, 12:13:49
Citaat van: Yellow Army op maart 14, 2014, 12:03:49
leuk filmpje

http://foxsports.nl/video/198843 (http://foxsports.nl/video/198843)


Haha prachtig :P
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op maart 14, 2014, 22:47:30
Goede wedstrijd van Manu vanavond! Hard gewerkt wat we bekroond met een doelpunt!, die nog eens erg belangrijk is ook!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Citaat van: sccvl op maart 14, 2014, 22:47:30
Goede wedstrijd van Manu vanavond! Hard gewerkt wat we bekroond met een doelpunt!, die nog eens erg belangrijk is ook!

Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 14, 2014, 22:53:47
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed

Eens.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: gewoon een fan op maart 14, 2014, 22:55:22
Ik vond hem ook niet zo sterk maar als je zo belangrijk bent maakt dat heel veel goed.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: papier op maart 14, 2014, 22:56:55
Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: OuweSkeve op maart 14, 2014, 22:58:17
Misschien niet zijn beste, maar toch weer belangrijk en sterk aan de bal.

Deze aanvaller gaat niet om zijn tegenstander, maar er dwars doorheen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:28:31
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 22:53:21
Hmm, ik vond hem vanavond eerlijk gezegd niet zo heel erg goed. Maar zijn doelpunt maakt alles goed

Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op maart 14, 2014, 23:30:20
Citaat van: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:28:31
Idd, veel frustratie in 1e helft bij hem, ook vaak dom laten vallen en vragen om een vrije trap. Tweede helft paar prima acties, jammer dat samenspel met Makrini geen goal op leverde, maar het is wel een echte killer vooral zoals hij die 2-1 binnen tikt.

Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Citaat van: Lore op maart 14, 2014, 23:30:20
Dat hij een killer is kon je al zien bij zijn goal tegen De Graafschap! Geweldig

Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:15:31
HELD  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op maart 15, 2014, 09:26:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...

Oefenwedstrijd in de winterstop!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op maart 15, 2014, 10:03:51
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2014, 23:59:09
Heeft Manu nu ook al tegen de Graafschap gescoord. Arme Barto wordt helemaal vergeten...

:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 10:21:34
Citaat van: Lore op maart 15, 2014, 10:03:51
:_schater jaartje later! Koud en een redelijk leeg stadion voor een niets zeggende wedstrijd. Maar wel de wedstrijd dat het mij op viel dat anco Jansen best wel dik is en Manu een killer!

Jeetje, met al die kenners moet je ook alles bijhouden hier! Maar klopt helemaal :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2014, 10:26:42
Citaat van: papier op maart 14, 2014, 22:56:55
Gele kaart was ook niet al te slim, daarna speel thij missschien toch een beetje met de rem erop.

Dat was wel weer meten met twee maten, onze vriend Sno deed een paar minuten daarvoor exact hetzelfde. Die V. Sichum is een miereneuker eerste klas. Dit moet je aanvoelen als scheids, de belangen voor beide ploegen waren torenhoog
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: piene hassus op maart 15, 2014, 10:43:25
Folges van Sichem die fan RKC hoger
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Yellow Army op april 05, 2014, 23:10:19
Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.

En die 2 dikke kansen erin schieten ook.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op april 05, 2014, 23:27:50
dacht dat lukoki moest leren van Manu... niet andersom.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: AL op april 06, 2014, 01:56:47
Is momenteel de enige speler die voor dreiging zorgt.
Volgend seizoen maar weer huren, want voor Feyenoord komt hij tekort.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Supersub op april 06, 2014, 02:22:33
Is de enige met dreiging tot in de 16. Maar begin me te irriteren aan hoe snel hij balverlies lijdt nadat we in de omschakeling vooruit zitten. Dan kan de tegenstander weer aanvallen en moeten wij weer terug om te verdedigen. Valt me ook op bij Lukoki en Ritzmaier. Ik snap dat niet, dan sta je onder druk en hebben we net balbezit en ja hoor weer dom balverlies. Gebeurt mij iets te vaak in de slotfase.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op april 06, 2014, 02:55:03
Hij mag erin, maar klasse jongen!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op april 06, 2014, 03:14:45
Citaat van: scclwd op april 05, 2014, 22:59:06
Beetje harder werken mag wel hoor.



:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:15:36
Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: pvanbuijtene op april 06, 2014, 10:18:40
Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: carlo de leeuw op april 06, 2014, 10:39:13
Citaat van: pvanbuijtene op april 06, 2014, 10:18:40
Valt me wel 100% mee hoe zijm gedrag is.. bij Excelsior toch vaak rood en echt hele achterlijke dingwn.. natrappen .. karatetrap! Complimenten voor hem en denk okk ts die hem in de toom houden!
Is inderdaad wel es wat te snel op teentjes getrapt en soms wat te veel met de oogkleppen op en de kop naar beneden aan het voetballen, maar hij is beresterk en durft tenminste iets te ondernemen, straalt zelfvertrouwen uit!
Heeft na de winter grote bijdrage geleverd aan (bijna) rechtstreekse handhaving
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op april 06, 2014, 10:58:56
Citaat van: gewoon een fan op april 06, 2014, 10:15:36
Hij had gisteren ook wel een beetje pech met die bal die van de lijn werd gehaald etc...
Zijn schoten zijn tenminste vaak wel tussen de palen en dat is toch wel het belangrijkst, als ik naar Lukoki kijk dan gaan zijn schoten vaak naast of over.
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: AL op april 06, 2014, 11:03:39
Citaat van: sunderland op april 06, 2014, 10:58:56
Lukoki mag zijn veters strikken .Manu is 1 van beste spelers .Snap niet dat sommigen zeuren over zijn balverlies .Als je niks proberrt gebeurd er ook niks .Lukoki heeft alle ruimte en doet helemaal niks

Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.

Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 06, 2014, 11:16:12
Citaat van: AL op april 06, 2014, 11:03:39
Eens!! Voor ons een geweldige speler.
Denk dat hij voor Feyenoord tekort komt en dat hij beter nog een jaartje bij ons kan blijven.

Vind hem overigens geen linksbuiten, maar meer een spits. Hij is het gevaarlijkst door het centrum!
zodra hij aan de bal komt meteen gevaarlijk
zoekt id wel meteen centrum op.
zou hem wel eens in de spits willen zien.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op april 06, 2014, 14:46:52
Komt te kort voor Feyenoord 1, laat hem nog maar een jaartje bij ons spelen. Manu - Ogbeche - Houtkoop  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: EastSide058 op april 06, 2014, 15:22:34
Zulke kansen als gisteren moesten erin Elvis.....
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: OuweSkeve op april 13, 2014, 08:21:58
Een van de zwakste schakels gisteren. Ik bewonder zijn karakter. Maar volgens mij het hij de oogkleppen van Lukoki overnomen. Verliest de laatste paar wedstrijden wel meer het overzicht, of wacht te lang
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: gewoon een fan op april 13, 2014, 08:35:19
Dit was inderdaad niet een al te beste wedstrijd van Manu.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 13, 2014, 10:00:49
Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op april 13, 2014, 10:04:28
Citaat van: peter op april 13, 2014, 10:00:49
Het is bij hem vaak alles of niks.
vooral domme balverlies bij 3-2was oliedom.
Gelukkig niet beslissend.

Gelukkig gelijk gewisseld, hopelijk leert hij hier van, niet de eerste keer dom balverlies waar een goal/kans door ontstaat.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 13, 2014, 10:17:04
En dat doet Henk dan ook...
meteen wisselen na die dikke fout!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: carlo de leeuw op april 13, 2014, 10:44:57
heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Delamere op april 13, 2014, 10:46:54
Citaat van: carlo de leeuw op april 13, 2014, 10:44:57
heeft natuurlijk al enorm veel betekent voor Cambuur, maar speelt nu wat minder laatste wedstrijden.
hoort ook bij jonge spelers hè net als ritzmaaier ook wat minder is nu.
afijn nog 2 potjes en dan terug naar hun club.Ze hebben grote bijdrage geleverd aan lijfsbehoud Cambuur!!
Eens, al lijkt Lukoki hoe langer hoe beter te worden.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2014, 11:35:36
Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 13, 2014, 11:48:39
Elvis speelde gisteren inderdaad zeker niet een van zijn beste wedstrijden, kon alleen op de keeper af raakt dan de paal. Dat kan gebeuren, maar in de vorige wedstrijd heb ik hem dat bijna 3 keer zien doen. Erg slap inschieten of te lang wachten, zoekt te veel de confrontatie met de tegenstander op.

Hij is zeker beslissend geweest en heeft goede wedstrijden gespeeld.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op april 16, 2014, 20:25:37
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 11:35:36
Ondanks dat het nu minder gaat, heeft Elvis nog steeds voldoende krediet bij mij. Zoals al aangehaald, hij heeft al veel belangrijke dingen voor ons clubke gedaan. En de belangrijkste komt nog, de winnende maken voor de eerste uitzege |:)

Dat zou wat zijn. Ik hou m'n hart vast, Feyenoord speelt nog wel ergens voor wat van invloed kan zijn op zijn prestaties (Manu wil toch ook CL spelen, lijkt me); maar een scenario zoals Kees Luyckx in 2008 (huur AZ<> Excelsior) sluit ik ook niet uit.  :zweep
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: carlo de leeuw op april 16, 2014, 22:07:35
Gewoon op bankje en laatste uit zwaai wedstrijd tegen ADO maar weer in basis
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 19:59:27
Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op april 18, 2014, 15:58:29
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 19:59:27
Zover had ik er nog niet eens over nagedacht, Elvis heeft veel meer baad bij een overwinning voor Feyenoord uiteraard met het oog op volgend seizoen. Bob mooi in de basis laten starten.

Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 18, 2014, 16:03:05
Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 15:58:29
Stierenpoep!
Elvis zal echt niet slecht gaan spelen om Feyenoord te helpen.
Dat zou enorm onnozel zijn wil hij volgend seizoen speelminuten maken.
Ik denk dat hij JUIST tegen Feyenoord extra gemotiveerd zal zijn om te laten zien wat hij kan, zodat Feyenoord niet om hem heen kan

Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 18, 2014, 17:16:11
Ik kan me een doelpunt van Jan Verthongen herinneren toen hij op huurbasis voor RKC tegen Ajax speelde. Hierdoor liep Ajax duur puntverlies op in de kampioensstrijd. Hopen op een zelfde scenario met Elvis Manu.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: FrancoLWD op april 18, 2014, 19:10:17
Citaat van: sccvl op april 18, 2014, 16:03:05
Er zal altijd die gedachten zijn als Feyenoord verliest dat hij volgend jaar niet de Champions league voorronde mag spelen. Geloof mij nou maar, die gaan echt wel door zijn hoofd. Hij schijnt namelijk ook een mens te zijn ...

Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCCRulez op april 18, 2014, 19:29:38
Citaat van: FrancoLWD op april 18, 2014, 19:10:17
Je hebt ook wel een punt maar ik zou hem wel het voordeel van de twijfel geven, mocht het dan tegenvallen Bobbie lekker 2de helft laten ballen!
goal van Manu tegen Feyenoord kan die club miljoenen kosten en vooral bij Legioen nare smaak geven. Bovendien sinds hij weet dat Feyenoord hem er volgend jaar bij haalt zijn prestaties in glijdende schaal naar beneden (bij Ritzie ook wel trouwens). Ik zeg: Bob in de basis en Manu tegen Ado weer inzetten en massal bedanken voor zijn inzet.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 18, 2014, 21:02:37
Denk so wie so starten met spelers die er volgend seizoen
ook nog bij zijn.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Destroyer op april 18, 2014, 21:20:41
Citaat van: speculeter op april 18, 2014, 21:02:37
Denk so wie so starten met spelers die er volgend seizoen
ook nog bij zijn.

Starten we dan wel met elf man?   :X
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cambuur058 op april 18, 2014, 22:35:48
Citaat van: Destroyer op april 18, 2014, 21:20:41
Starten we dan wel met elf man?   :X
nouja, we hebben er dertien over, dan zouden we dit krijgen

Nienhuis; Droste, vd Laan, Leeuwin, Bijker; Dijkstra, Makrini, Bakker; Schepers, Hemmen, Barto

Wissels: Zeinstra, Feldballe
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: hydoscc op april 20, 2014, 22:16:29
feyenoord is zo goed als zeker van de 2e plaats. Dus lekker starten met Manu, hem lekker laten draven
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lwdscc op april 25, 2014, 10:48:20
Ze binne al bang  _O_

'' De aan Cambuur verhuurde Elvis Manu mag zondag gewoon spelen tegen zijn werkgever Feyenoord. Maar gelukkig zijn ze daar niet mee in de Kuip. Als het aan Martin van Geel ligt, komen spelers voortaan niet meer in actie tegen de club die ze uitleent.

'Dat zou het beste zijn', zegt de technisch directeur van Feyenoord. 'Als speler kun je 't namelijk nooit goed doen.'

Afspraken tussen Cambuur en Feyenoord zijn er niet gemaakt toen de 20-jarige aanvaller in september voor een seizoen werd verhuurd. 'Dat mag niet in Nederland en dat hebben we ook niet gedaan', aldus Van Geel. 'Manu is gerechtigd om tegen Feyenoord te spelen.'

De Dordtenaar zit daardoor in een lastig parket. Manu was twee jaar geleden de gevierde man bij het Legioen toen hij Feyenoord op de laatste speeldag in dkv (2-3) naar de voorronde van de Champions League schoot. Als speler van Cambuur moet hij nu juist voorkomen dat de Rotterdammers de tweede plaats veiligstellen. En dat terwijl hij zich na de zomer weer mag melden in de Kuip.

Van Geel: 'Wat als Manu scoort? Dan is heel Feyenoord boos op hem. En als hij voor open doel mist, zijn ze bij Cambuur boos. Het is voor iedereen het beste als we hier afspraken over maken. In Engeland is het heel normaal dat verhuurde spelers niet tegen hun eigen club spelen.'

Deze week nog onderzocht de KNVB waarom Telstar de van Willem II geleende Kevin Brands maandag in Tilburg aan de kant hield. De aanklager kon niet bewijzen dat de clubs iets hadden afgesproken.

Een afspraak stond vijftien jaar geleden wel zwart op wit toen Feyenoord Robin Nelisse verhuurde aan Cambuur onder de voorwaarde dat hij niet tegen de Rotterdammers mocht spelen. Toen de KNVB voor het duel in de Kuip lucht kreeg van die schending van de reglementen, werd de spits alsnog opgesteld. Zonder succes: Feyenoord won met 4-0. ''
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 25, 2014, 10:55:13
Wat zou het mooi zijn als hij de winnende maakt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: PePe op april 25, 2014, 13:06:59
Citaat van: speculeter op april 25, 2014, 10:55:13
Wat zou het mooi zijn als hij de winnende maakt.

Manu maakt het winnende doelpunt !!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: 666 op april 25, 2014, 18:00:14
Item over Manu op fc Rijnmond.. wel lachen. Cambuur er weer mooi op en een stukje  over Friezen, Fries gelul met een andere vertaling er onder. (Zouden ze echt denken dat we hier allemaal Fries lullen in leeuwarden).

Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 25, 2014, 18:03:39
Vandaag FC Rijnmond, begint om 17:25 uur op TV Rijnmond en wordt ieder uur herhaald!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op april 25, 2014, 18:45:06
Citaat van: 666 op april 25, 2014, 18:00:14
Item over Manu op fc Rijnmond.. wel lachen. Cambuur er weer mooi op en een stukje  over Friezen, Fries gelul met een andere vertaling er onder. (Zouden ze echt denken dat we hier allemaal Fries lullen in leeuwarden).

Ja mede met dank aan die eikels 30km met dat verschrikkelijke verheerlijking van die cultuur.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Utekleitrokken op april 25, 2014, 22:44:38
'Denk dat Elvis ook wel Champions League wil spelen'
Manu doet er verstandig aan 'niet gek' te doen, aldus Clasie

Voor Feyenoord staat er flink wat geld op het spel zondag. Als de Rotterdammers SC Cambuur kloppen, verzekeren ze zich van voorronde Champions League-voetbal en de daarbij behorende inkomsten. Jordy Clasie wil echter niet te hard van stapel lopen. De aanvoerder van de thuisclub noemt een zege op de Leeuwarders tegenover RTV Rijnmond geen vanzelfsprekendheid.

"Heel veel mensen denken dat wij zomaar tweede worden, maar we moeten echt honderd procent gefocust zijn", blikt Clasie vooruit. "Doen waar we goed in zijn en druk vooruit zetten hier thuis. Maar het wordt geen makkie. Tegen topploegen heeft Cambuur het goed gedaan."

In het slechtste scenario verliest Feyenoord zondag door een doelpunt van Elvis Manu, die sinds de winterstop op huurbasis indruk maakt bij SC Cambuur. "Hij moet maar niet gek doen", waarschuwt Clasie. "Elvis komt gewoon terug naar Feyenoord en ik denk dat hij ook wel voorronde Champions League wil spelen."


Bron: rtv Rijnmond


Redelijke slinkse manier om hem al vooraf enigszins proberen uit de wedstrijd te halen. Flikkers.  :R
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op april 25, 2014, 23:09:45
Citaat van: Utekleitrokken op april 25, 2014, 22:44:38
'Denk dat Elvis ook wel Champions League wil spelen'
Manu doet er verstandig aan 'niet gek' te doen, aldus Clasie

Voor Feyenoord staat er flink wat geld op het spel zondag. Als de Rotterdammers SC Cambuur kloppen, verzekeren ze zich van voorronde Champions League-voetbal en de daarbij behorende inkomsten. Jordy Clasie wil echter niet te hard van stapel lopen. De aanvoerder van de thuisclub noemt een zege op de Leeuwarders tegenover RTV Rijnmond geen vanzelfsprekendheid.

"Heel veel mensen denken dat wij zomaar tweede worden, maar we moeten echt honderd procent gefocust zijn", blikt Clasie vooruit. "Doen waar we goed in zijn en druk vooruit zetten hier thuis. Maar het wordt geen makkie. Tegen topploegen heeft Cambuur het goed gedaan."

In het slechtste scenario verliest Feyenoord zondag door een doelpunt van Elvis Manu, die sinds de winterstop op huurbasis indruk maakt bij SC Cambuur. "Hij moet maar niet gek doen", waarschuwt Clasie. "Elvis komt gewoon terug naar Feyenoord en ik denk dat hij ook wel voorronde Champions League wil spelen."


Bron: rtv Rijnmond


Redelijke slinkse manier om hem al vooraf enigszins proberen uit de wedstrijd te halen. Flikkers.  :R

Ze zijn daar wel erg bang voor ons he..

heb overigens het interview gezien. Hij zegt het op een wat minder serieuse manier als hier gesuggereerd wordt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Utekleitrokken op april 25, 2014, 23:37:27
Citaat van: Marc S op april 25, 2014, 23:09:45
Ze zijn daar wel erg bang voor ons he..

heb overigens het interview gezien. Hij zegt het op een wat minder serieuse manier als hier gesuggereerd wordt.

Dat zendertje is al een paar dagen met de wedstrijd van zondag bezig blijkbaar.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.

Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen'  :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.

Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews.  :zucht
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op april 26, 2014, 00:36:11
Citaat van: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.

Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen'  :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.

Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews.  :zucht
Of hij durft niet te scoren, en legt vervolgens alle ballen panklaar op het koppie bij Barto
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op april 26, 2014, 01:31:36
Hij speelt nu tenminste een keer over ;)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op april 26, 2014, 02:00:28
Tja dat kan ook maar zulke acties verwacht ik eerder van de andere kant van het veld want tot nu toe is het vaak zo geweest dat hij gewoon zelf op doel afstiert en vrij voor de keeper komt te staan.

Zoals ik al ergens eerder zei maakt het met niet meer zoveel uit wat de uitslagen worden en hoop gewoon op leuke wedstrijden, maar dat acherbakse en onderhandse kakkerlakkengedrag is gewoon te triest voor woorden, ze zijn bang dat ze het voetballend niet kunnen maken kennelijk.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op april 26, 2014, 07:41:55
Citaat van: drg op april 26, 2014, 00:25:48
Wat een stel nazi's daar met hun champions league chantage, beetje onder de tafel Manu vertellen dat ie niet mag scoren, just in case.

Ik zou in dat geval die beste kerel passeren voor een wedstrijd als deze dan, niet om hem maar om die achterbakse kakkerlakken die hem stilletjes proberen te onderdrukken, pure competitievervalsing als Manu een kans of 5 zou 'verspelen'  :R even een mislukte schaar te veel of even een terugspeelbal die per ongeluk onderschept wordt.

Van mij mag ie d'r 3 maken maar heb 't idee dat ie er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen als ik hem ook hoor tijdens zjn interviews.  :zucht
En straks houdt Elvis zich aan het verzoek/de opdracht van Van Geel/Feyenoord en gaat hij niet scoren tegen zijn broodheer en wordt hij alsnog weer te licht bevonden voor het eerste.

Daarentegen zal Barto zich, juist tegen Feyenoord, wel in the picture willen spelen. Dus in kansrijke positie liever de bal naar Martijn en niet naar Elvis. Tenzij hij de eerste de beste bal er al in trapt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op april 27, 2014, 10:20:43
Manu naar WK?

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/381703/ (http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/381703/)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Utekleitrokken op april 27, 2014, 15:58:29
zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie

Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.

Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.

Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.

Bron: Telegraaf.nl
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op april 27, 2014, 16:01:05
Ik snap wel dat het pijnlijk is om op zo'n manier gewisseld te worden, maar eerlijk is eerlijk, hij speelde een draak van een wedstrijd.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 27, 2014, 16:43:43
Citaat van: Utekleitrokken op april 27, 2014, 15:58:29
zo 27 apr 2014, 15:13
Rel na wissel Cambuur
Van onze Telesportredactie

Cambuur-trainer Henk de Jong heeft zich de woede van Elvis Manu op de hals gehaald. De Jong leek de Feyenoord-huurling niet meer te vertrouwen, nadat hij in De Kuip een grote kans om zeep hielp. Daarna werd de 20-jarige aanvaller direct naar de kant gehaald.

Manu weigerde trainer De Jong na zijn wissel een hand te geven. Hij liep de hele Kuip rond en kreeg een oorverdovend applaus van de Feyenoord-fans. Zij scandeerden zelfs 'Manu kom het veld maar weer in'.

Feyenoord kan vanmiddag de tweede plek in de eredivisie veiligstellen. Daarmee plaatst de ploeg van Ronald Koeman zich dan voor de voorronde van de Champions League.

Bron: Telegraaf.nl...het is de telegraaf he.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2014, 16:44:53
Ik wacht wel op de reacties van Henk en Elvis zelf. Heb wel geleerd van Televaag berichten dat we niet te snel moeten oordelen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: drg op april 27, 2014, 16:47:23
Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant  :R

Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2014, 16:49:40
Citaat van: drg op april 27, 2014, 16:47:23
Ja want Manu hielp maar 1 kans om zeep en speelde de rest daarvoor ook niet dramatisch ofzo... kutkrant  :R

Benieuwd of ze uberhaupt een woord zeggen over de geweldige steun van onze mede-supporters de hele wedstrijd door, zelfs tot in de laatste minuten.
Nee dat is niet interessant. Als er 10 stoeltjes zouden vliegen zou het pas leuk zijn met "rellen" :R
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Collingwood op april 27, 2014, 16:50:40
Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 27, 2014, 16:53:21
Citaat van: Collingwood op april 27, 2014, 16:50:40
Goede reactie van De Jong bij FOX. Manu gewisseld omdat het gewoon niet wilde, het leek alsof hij zich inhield. Was wel boos, snapte De Jong wel en dat vond hij ook niet erg. Maar hij hoopt dat Manu op een gegeven moment ook boos op zichzelf wordt, want zo kun je niet voetballen.
kijk...dat is een reactie!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op april 27, 2014, 17:02:37
Hier kan ik prima mee leven. Manu boos omdat het niet liep en hij gewisseld werd. Zo alle sensatieverhalen weer de wereld uit.
Volgende week nog vlammen Elvis en dan met je hoofd omhoog afscheid van ons nemen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op april 27, 2014, 17:05:44
Wat is die telegraf toch een kutkrant. Manu moet niet piepen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: kgscc op april 27, 2014, 18:02:08
Jan Bruin gaf aan dat Manu zich niet aan de afspraken hield.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 27, 2014, 18:53:04
Ik was al bang voor deze instelling van Manu.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: yellow@ndblue op april 27, 2014, 18:54:13
Wel een leuke reactie van Ronald Koeman toen die de kuip ging toespreken hij sprak eerst het Cambuur vak toe en zij dat we het dit seizoen geweldig deden en dat we een aanwinst waren voor de eredivisie  en dat we in de eredivisie thuishoorden waarna het publiek van Feyenoord applaudisseerden  |:)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op april 27, 2014, 19:00:42
Citaat van: sccvl op april 27, 2014, 18:53:04
Ik was al bang voor deze instelling van Manu.

Ik vond zijn instelling ronduit schandalig! Vooral dat hij uitgebreid staat te klappen naar het feyenoordpubliek vond ik erg ongepast!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Drumfather SCC op april 27, 2014, 19:14:40
Citaat van: Lore op april 27, 2014, 19:00:42
Ik vond zijn instelling ronduit schandalig! Vooral dat hij uitgebreid staat te klappen naar het feyenoordpubliek vond ik erg ongepast!

Totaal mee eens! Cambuur bestond echt even niet meer voor Elvis.. Mede dankzij ons staat hij er weer goed op en vond t zeer ondankbaar naar ons als supporters én club! Even een wit voetje halen alvast bij zijn toekomstige en geliefde publiek. Maakte dankbaar gebruik van deze schouder om op te huilen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op april 27, 2014, 19:18:00
Citaat van: Drumfather SCC op april 27, 2014, 19:14:40
Totaal mee eens! Cambuur bestond echt even niet meer voor Elvis.. Mede dankzij ons staat hij er weer goed op en vond t zeer ondankbaar naar ons als supporters én club! Even een wit voetje halen alvast bij zijn toekomstige en geliefde publiek. Maakte dankbaar gebruik van deze schouder om op te huilen
Zelfs bij de eerste keer de mat betreden stond hij ook alleen maar de Feyenoord fans te begroeten
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: poelie-lwd op april 27, 2014, 19:24:10
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op april 27, 2014, 19:29:26
Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2014, 19:24:10
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.

Dat was ook mijn eerste reactie, maar goed.........het zit erop!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: SCC-J op april 27, 2014, 19:30:36
Het was mij niet opgevallen dat hij zich inhield. Wat hij daarna doet is dom en onprofessioneel
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Tukker op april 27, 2014, 19:47:25
Citaat van: SCC-J op april 27, 2014, 19:30:36
Het was mij niet opgevallen dat hij zich inhield. Wat hij daarna doet is dom en onprofessioneel
Hij ging het duel niet eens aan. Sneu optreden vandaag; dat moet tegen ado wel beter
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op april 27, 2014, 19:57:35
verkeerde topic, Sorry. Kutpot Elvis!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Whoestemen op april 27, 2014, 19:58:01
Beetje dom en niet heel volwassen. Maar t is oek nog maar een jonkje. Niet heel raar dat hij zich thuis voelt in Rotterdam en als de mensen hem dan hartelijk ontvangen krijg je dit. Hij zal z'n lesje wel leren (intern), maar vooral Van Geel heeft zich belachelijk uitgelaten en hier een heel gedoe van gemaakt. Elvis is een prima kerel, kiekt altiet lekker boos en gooit Sien billug er mooi in. Gewoon nog ff lekker van genieten tegen ADO en dan volgend jaar als hij hier komt als Feyenoorder naar z'n snelle wissel in Leeuwarden een groot applaus geven. Ben er van overtuigd dat hij dan hetzelfde doet :)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: yellow@ndblue op april 27, 2014, 20:00:59
Achteraf was het misschien toch beter geweest om hem niet te laten spelen hij heeft deze week nogal wat negatieve aandacht gehad van de kant van Feyenoord dat van geel eigenlijk vond dat hij niet moest spelen etc

hij acteerde op het veld alsof ie tussen wal en schip zat.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op april 27, 2014, 20:17:02
Ze hebben het bij feyenoord slim aangepakt. Gewoon een schuldgevoel aangepraat (als hij zou scoren) en dat heeft gewerkt. Wist niet meer wat hij moest doen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 27, 2014, 20:19:25
Hij liep zich steeds vast en liet zich dan vallen, en elke keer wanneer er ruimte lag wachtte hij te lang af...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 27, 2014, 20:23:50
Citaat van: yellow@ndblue op april 27, 2014, 20:00:59
Achteraf was het misschien toch beter geweest om hem niet te laten spelen hij heeft deze week nogal wat negatieve aandacht gehad van de kant van Feyenoord dat van geel eigenlijk vond dat hij niet moest spelen etc

hij acteerde op het veld alsof ie tussen wal en schip zat.

Dat is door veel personen van tevoren al aangegeven dat dit niet een al te slimme zet is geweest.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: OuweSkeve op april 27, 2014, 20:46:07
Schandalig hoe hij vandaag over het veld heen slenterde. Maar aan de ene kant kan ik me er ook wel wat bij voorstellen.
Deze wedstijd niet meegerekend is hij van redelijk grote waarde geweest na de winterstop, altijd beter dan een Feldballe.
Volgende week voor de laatste keer knallen en swingen thuis voor eiegen publiek waar we hem weer richting de goal van de tegenstander schreeuwen/toezingen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 27, 2014, 20:56:50
Er zijn de laatste tijd steeds meer voorbeelden van huurlingen die zich niet volledig willen/kunnen inzetten tegen hun oorspronkelijk werkgever. Recent is het voorbeeld van Kevin Brands bij Telsar. Hier hebben ze er bewust voor gekozen hem niet op te stellen of het is een eis van Willem II geweest, dat laten we dan eventjes in de midden.

Ik vind gewoon op het moment dat je in dienst bent in ons geval bij SC Cambuur dat je je dan voor 100% inzet voor deze club. Uiteindelijk word er ook vanuit Feyenoord gekeken naar de prestaties vandaag. Ik vind dat je je dan professioneel moet opstellen en je clubgevoel dat aan de kant moet zetten. Wat er vanmiddag met Manu gebeurt is vind ik gewoon absoluut niet netjes, hier had ik van tevoren wel aan gedacht. Maar niet verwacht. En ook zeker altijd je eigen supporters niet vergeten, wat vanmiddag dus wel gebeurt is! Ik wil Manu bedanken voor zijn bewezen diensten & hoop dat Bob Schepers volgend seizoen in de basis begint.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Cor op april 27, 2014, 21:27:32
Hij stond zo stijf van de zenuwen, durfde ons niet eens te bedanken bij het voorbij gaan. Jammer Elvis, had meer karakter van je verwacht!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: carlo de leeuw op april 27, 2014, 21:33:44
niet slim van onze ts om hem op te stellen.moet je zo'n jonkje van 20 niet mee belasten.
Bovendien hebben we opbedsje en schepers die er volgend seizoen(misschien) ook nog zijn, op de bank.
Manu heeft grote bijdrage gehad in handhaving, maar leek vandaag nergens op...jammer!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: denistel op april 27, 2014, 23:23:23
wat een gelul allemaal je zet je toch in voor de club waar je bij speelt.belachelijk oek dat clubs eisen dat een verhuurde speler
niet opgesteld mag worden.je huurt em toch niet voor niks.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op april 27, 2014, 23:33:46
voor manu geld ook het zelfde als ritzmaier .Jonge jongen die opeens naar een andere stad verhuist .Hij heeft cambuur mede aan de hand genomen ,vooral de eerste wedstr naar de winterstop die ow so belangerijk waren
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: brambo3004 op april 27, 2014, 23:40:10
Citaat van: sunderland op april 27, 2014, 23:33:46
voor manu geld ook het zelfde als ritzmaier .Jonge jongen die opeens naar een andere stad verhuist .Hij heeft cambuur mede aan de hand genomen ,vooral de eerste wedstr naar de winterstop die ow so belangerijk waren

Kijken of we volgend seizoen spelers kunnen huren voor een paar belangrijke wedstrijden dan?
Na 30 min. Manu wisselen in de Kuip is een grote afgang voor die jongen. En dat had hij verdiend, want de druk bij Cambuur is dan wel een stuk lager dan bij Feyenoord, maar je mag wel een klein beetje je best doen. Al weet Feyenoord van zijn Excelsior-jaar dat hij niet de allerbeste mentaliteit heeft. En nee, Sunderland, ik ben zijn doelpunt tegen dkv niet vergeten.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:37:26
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven.  Dikke blunder van de t.s!!!!

Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.



Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:40:39
Citaat van: poelie-lwd op april 27, 2014, 19:24:10
Niet meer opstellen. Zijn optreden na de wissel was ronduit schandalig te noemen. Meneer is even vergeten wie zijn carriere nieuw leven heeft ingeblazen. Geef mij dan Lukoki maar met al zijn beperkingen maar die is in woord en gebaar altijd dankbaar geweest.


Juust!!!!! _O_
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:48:40
Citaat van: denistel op april 27, 2014, 23:23:23
wat een gelul allemaal je zet je toch in voor de club waar je bij speelt.belachelijk oek dat clubs eisen dat een verhuurde speler
niet opgesteld mag worden.je huurt em toch niet voor niks.


Zijn gedrag na zijn wissel is de reden waarom hij bij cambuur speelt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op april 28, 2014, 06:54:32
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:48:40

Zijn gedrag na zijn wissel is de reden waarom hij bij cambuur speelt.

Goed verwoord. En dat is ook de reden dat hij nooit basiskracht wordt bij Feyenoord.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Jopie op april 28, 2014, 08:39:13
Ach stel je niet aan, die man was zwaar teleurgesteld dat hij zo vroeg werd gewisseld. Heeft zich verder voorbeeldig gedragen, laat hem even.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op april 28, 2014, 09:35:06
Kan zijn reactie enigszins voorstellen, al is het natuurlijk totaal niet volwassen.

Wat ik alleen niet begrijp... hoezo is Elvis zo bezig met Feyenoord? Met alle respect maar met een half seizoen prima presteren bij ons ben je daar volgend jaar toch helemaal niet zeker van een basisplek. Ik denk dat hij volgend jaar in precies hetzelfde schuitje zit als afgelopen seizoen bij Feyenoord. Bij Ritzmaier moet ik dat ook nog maar zien!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 28, 2014, 09:47:08
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:37:26
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven.  Dikke blunder van de t.s!!!!

Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.

Sorry Wiekie maar jou manier van denken slaat in mijn ogen compleet de plank mis. Als jij een speler huurt voor de rest van het seizoen mag je toch allerminst verwachten dat die zich ten alle tijden volledig inzet? Ook tegen je originele werkgever? Op dat moment speel je bij Cambuur en niet bij Feyenoord, je moet dan zo professioneel zijn om gewoon die knop om te zetten. Dat ze hem opstellen vind ik absoluut geen blunder, de enige die zichzelf voor schut heeft gezet is Elvis zelf. Tegenover de TS en de supporter van Cambuur.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 28, 2014, 10:27:42
Citaat van: wiekie1969 op april 28, 2014, 06:37:26
Iedereen heeft nu kritiek op Manu, maar de man had gisteren natuurlijk lekker thuis moeten blijven.  Dikke blunder van de t.s!!!!

Ritzmaier deed maar 25 minuten mee, oek belachelijk. Die Bakker heeft niet een bal geraakt.
dan heb jij een andere wedstrijd gezien zeker?
vond bakker zeker niet slecht!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: zeewolde op april 28, 2014, 10:41:49
Manu laat zaterdag maar zien dat je sportief wraak neemt! Je hebt vaak genoeg laten zien dat je het geweldig vond/vindt voor Cambuur te spelen!

Een jonge jongen die na een half uur in "zijn" Kuip wordt gewisseld, kan ik me wel wat emoties bij voorstellen. Niet te zwaar aan tillen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dit is mien club op april 28, 2014, 11:10:59
Hij speelde op 60%.

Verstandig had geweest om hem niet op te stellen.
Toen hij de achterlijn haalde gaf hij zo'n broerde bal dat niemand de bal binnen kon tikken terwijl er twee speler helemaal vrij stonden.

Boos snap ik wel, is lastig voor deze jongen. Nog lang niet volwassen en dan worden gewissld
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 22:15:51
Citaat van: dit is mien club op april 28, 2014, 11:10:59
Hij speelde op 60%.

Verstandig had geweest om hem niet op te stellen.
Toen hij de achterlijn haalde gaf hij zo'n broerde bal dat niemand de bal binnen kon tikken terwijl er twee speler helemaal vrij stonden.

Boos snap ik wel, is lastig voor deze jongen. Nog lang niet volwassen en dan worden gewissld

Lekker makkelijk weer; achteraf;)
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 22:16:34
Feyenoord wil Beerens binnenhalen voor Schaken.
De reden voor Manu om weg te gaan daar, was omdat hij Schaken voor zich had..
Biedt perspectief voor ons?!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 23:00:20
Hij heeft hierna nog een contract voor een seizoen volgens mij. Tekende in december 2011 voor 3,5 jaar.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 28, 2014, 23:03:39
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 22:16:34
Feyenoord wil Beerens binnenhalen voor Schaken.
De reden voor Manu om weg te gaan daar, was omdat hij Schaken voor zich had..
Biedt perspectief voor ons?!
schaken staat toch op rechts?
en manu op links.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:40:16
Citaat van: speculeter op april 28, 2014, 23:03:39
schaken staat toch op rechts?
en manu op links.

Schaken gaat weg!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dit is mien club op april 29, 2014, 11:42:22
schaken kan hier nog wel een jaartje mee
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:43:16
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:42:22
schaken kan hier nog wel een jaartje mee

Laat maar komen;-)

Zal naar buitenland gaan, en gelijk heeft ie!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dit is mien club op april 29, 2014, 11:56:21
Dat zit er dik in maar je weet het nooit
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 12:18:22
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DayDreamer op april 29, 2014, 12:28:54
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:18:22
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.

Manu is (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord, evenals Ritzmaier voor PSV.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 13:00:08
Citaat van: DayDreamer op april 29, 2014, 12:28:54
Manu is (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord, evenals Ritzmaier voor PSV.

Ritzmaier is in mijn ogen wel goed genoeg voor PSV.
Niet op de manier hoe hij de laatste weken speelde; laconiek, nonchalant, bang..

Maar wel op de manier hoe hij hier tot, wat zal het zijn, februari speelde..!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2014, 01:15:26
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:18:22
Is het voor beide partijen niet beter dat Manu zich nog een jaar in de kijker speelt hier? Ik betwijfel of hij goed genoeg is voor Feyenoord 1. Al lijken alle media (behalve Johan Derksen) en Elvis zelf daar wel vanuit te gaan.

Die zit met zn hoofd nu helemaal bij Feyenoord. Denk dat je zo iemand niet nog een x moet huren.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: poelie-lwd op april 30, 2014, 06:02:53
Rechts Berends en links Boëtius......

Waar wil Manu staan dan?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: speculeter op april 30, 2014, 09:18:27
Als je eerlijk bent komt hij tekort voor eerste van f.noord.
dan toch lekker bij cambuur blijven?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Galdiano op april 30, 2014, 10:05:45
Ritzmaier gaat ook niet slagen bij PSV. Manu en Ritzmaier denken er beide veel te makkelijk over.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: yellow@ndblue op april 30, 2014, 21:47:35
Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 30, 2014, 21:49:23
Citaat van: yellow@ndblue op april 30, 2014, 21:47:35
Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Timmie op april 30, 2014, 22:00:17
Citaat van: sccvl op april 30, 2014, 21:49:23
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.

Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sccvl op april 30, 2014, 22:43:41
Citaat van: Timmie op april 30, 2014, 22:00:17
Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!
Ja daarom! Hij is weer aardig op de weg terug, ik gun het die jongen ook van harte hoor! Na zoveel blessureleed en dan toch goed terugkomen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: kickandrush op april 30, 2014, 22:56:13
Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag!  :scc
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op mei 01, 2014, 12:44:49
Citaat van: kickandrush op april 30, 2014, 22:56:13
Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag!  :scc

Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op mei 01, 2014, 12:55:17
Citaat van: Lore op mei 01, 2014, 12:44:49
Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!

Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p'  :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Lore op mei 01, 2014, 13:58:02
Citaat van: dizzhead op mei 01, 2014, 12:55:17
Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p'  :_schater

:_schater :_schater Ik zie die "n" nu ook pas!

Klopt dat hij veel geblesseerd is geweest, maar aan het begin van de carriere dacht iedereen dat Castelen een complete topper zou worden. Bij Manu moeten er echt nog heel wat uit zijn spel voordat hij een transfer naar een club als HSV (vroeger was) afdwingt!
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: DK op mei 19, 2014, 13:29:37
http://www.soccernews.nl/news/252693/Talentvolle_Feyenoord-aanvaller_wil_vertrekken_uit_Rotterdam (http://www.soccernews.nl/news/252693/Talentvolle_Feyenoord-aanvaller_wil_vertrekken_uit_Rotterdam)

Elvis wil wel blieve!!  :thumbsup
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: mindra op mei 19, 2014, 13:35:34
gas geve vast legge... zal wel een fabeltje weze maar mocht het waar zijn dan gelijk actie ondernemen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Goudvinger op mei 19, 2014, 13:45:04
Volgens GHANAsoccernet..  :_schater
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: michello op mei 19, 2014, 13:47:48
Dutch-born Ghanaian attacker Elvis Manu has returned to Feyenoord after helping Cambuur survive relegation from the Dutch top-flight but is set to reject a new offer from the giants.

The 20-year-old was farmed out to Cambuur in January and helped them to escape relegation, scoring 5 Eredivisie goals in 15 games to lift them from the shackle of relegation to a mid-table place.

Manu, who played just once at Feyenoord at the start of the season before being sent out on loan as he failed to make the first team squad at the club, has his Feyenoord contract expiring at the end of June.

Feyenoord have been busy trying to convince the winger to ink a new deal at the club but GHANAsoccernet.com understands the winger has rejected the fresh offer and will join Cambuur on permanent basis when the summer transfer window opens in August.

The youngster is sure he cannot be guaranteed regular first team action at theStadion Feijenoord and sees his future away from the club he joined in the 2010/2011 season.

Manu was born to Ghanaian parents in the Dutch city of Dordrecht has openly declared his readiness to play for Ghana but nothing is official yet as the Ghana Football Association is yet to make a move for him.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: YellowBlue op mei 19, 2014, 16:53:00
http://www.soccernews.nl/news/252717/Manu_reageert_op_vertrekwens:_%22Echt_pure_onzin,_ik_keer_graag_terug%22
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 02, 2014, 13:36:50
Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)

ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: sunderland op augustus 02, 2014, 13:58:08
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 02, 2014, 13:36:50
Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)

ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op augustus 02, 2014, 15:01:17
Citaat van: sunderland op augustus 02, 2014, 13:58:08
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks

Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 02, 2014, 15:17:27
Dit bericht neem ik niet serieus en ik hoop ook serieus dat dit niet waar is  :R
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2014, 15:26:42
Citaat van: Scc01 op augustus 02, 2014, 15:01:17
Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: kickandrush op augustus 02, 2014, 16:03:34
Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: dizzhead op augustus 02, 2014, 16:28:30
 :zweep

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: piene hassus op augustus 02, 2014, 16:39:43
prinsipes binne mooi maar magge gien geld kosse
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Scc01 op augustus 02, 2014, 17:50:38
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 15:26:42
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?

Nee dat niet maar wat minder gezeik over het huidige team zou eventueel kunnen. Gaat mij erom dat het lijkt of we na 1 jaar verwend lijken te worden. Vorig jaar rond deze tijd had ik er een stuk minder vertrouwen in.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: YellowBlue op augustus 02, 2014, 18:00:18
Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 16:03:34
Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.

want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: kickandrush op augustus 02, 2014, 19:17:40
Citaat van: YellowBlue op augustus 02, 2014, 18:00:18
want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....

Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd.  :proost
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 19:17:40
Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd.  :proost
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op augustus 02, 2014, 19:59:01
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.

Je mag niet verwachten dat iemand die ergens een half jaartje op huurbasis heeft gespeeld niet bij de grote rivaal gaat spelen, hij kan het hier wel naar zn zin hebben gehad, mij hij kent dat gevoel niet dat wij kennen, en dat kan je hem ook niet aanrekenen
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: kickandrush op augustus 03, 2014, 10:35:36
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. 

Bron?  8P

Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.


Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.
Titel: Re: Elvis Manu
Bericht door: Marc S op augustus 03, 2014, 11:11:29
Citaat van: kickandrush op augustus 03, 2014, 10:35:36
Bron?  8P

Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.


Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.

Één of andere vage link op twitter, ik hecht er verder geen waarde aan, maar zodra een (oud) speler van ons in verband word gebracht met die club dertig kilometer zuiderlijker raken een aantal hier al flink in paniek.