Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

CambuurAmersfoort

Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)

ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...

sunderland

Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 02, 2014, 13:36:50
Elvis Manu kan naar sc Heerenveen'
In Heerenveen gaan sterke geruchten dat sc Heerenveen serieuze pogingen onderneemt om Elvis Manu los te weken bij Feyenoord. De vleugelaanvaller zou in Friesland herenigd kunnen worden met Dwight Lodeweges, zijn coach in zijn huurperiode bij Cambuur Leeuwarden. Het Algemeen Dagblad berichtte onlangs dat Ruben Schaken en Wesley Verhoek zouden mogen vertrekken bij Feyenoord. Dan zou een vertrek van Manu niet voor de hand liggen, maar Verhoek en Schaken stonden wel in de basis tegen Besiktas. (SecondSCH)

ben benieuwd. waarschijnlijk kan heerenveen zn contract wel afkopen en wij niet...
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks

Scc01

Citaat van: sunderland op augustus 02, 2014, 13:58:08
nee wij kunnen helemaal niks .Je ziet het ,er gebeurd helemaal niks

Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.

RotterdamLeeuwarden

Dit bericht neem ik niet serieus en ik hoop ook serieus dat dit niet waar is  :R
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op augustus 02, 2014, 15:01:17
Maar snel een andere vlub zoeken om te zeiken dan.
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?

kickandrush

Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.

dizzhead

 :zweep

[verwijderd door de beheerder]

piene hassus

prinsipes binne mooi maar magge gien geld kosse

Scc01

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 15:26:42
Waarom? Als Sunderland de vinger op de zere plek legt is dat zeiken.
Wat wil je dan horen? Er komen nog 3 toppers die niet zouden misstaan in de Top van de Eredivisie?

Nee dat niet maar wat minder gezeik over het huidige team zou eventueel kunnen. Gaat mij erom dat het lijkt of we na 1 jaar verwend lijken te worden. Vorig jaar rond deze tijd had ik er een stuk minder vertrouwen in.

YellowBlue

Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 16:03:34
Dweil kan meer willen. Kan me niet voorstellen dat Elvis met die bloedvlekken over het veld wil sjouwen.

want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....

kickandrush

Citaat van: YellowBlue op augustus 02, 2014, 18:00:18
want? omdat hij hier een half jaartje heeft gespeeld? is gewoon een broodvoetballer die als hij het juiste kan verdienen zeker wel tekent bij een subtopper in de eredivisie....

Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd.  :proost

Dokkumer

Citaat van: kickandrush op augustus 02, 2014, 19:17:40
Ik kan hier wel een opsomming van redenen aangeven waarom, maar de belangrijkste heb ik volgens mij al genoemd.  :proost
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. Hoe graag wij het ook anders zouden willen zien.

Je mag niet verwachten dat iemand die ergens een half jaartje op huurbasis heeft gespeeld niet bij de grote rivaal gaat spelen, hij kan het hier wel naar zn zin hebben gehad, mij hij kent dat gevoel niet dat wij kennen, en dat kan je hem ook niet aanrekenen

kickandrush

Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:34:50
In tegenstelling tot bij ons leven de sentimenten bij iemand uit Rotterdam die een half jaartje hier speelde TOTAAL niet. 

Bron?  8P

Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.


Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.

Marc S

Citaat van: kickandrush op augustus 03, 2014, 10:35:36
Bron?  8P

Haha dat snap ik ook wel. Ik heb denk ik ergens het bericht gemist dat er alleen nog maar serieus gereageerd mag worden op co.


Vooralsnog zie ik het niet gebeuren dat Elvis bij die boeren gaat spelen, anders hadden ze hem wel onderdeel van de onderhandelingen met Bilal Bakjeziekutboer gemaakt lijkt mij.

Één of andere vage link op twitter, ik hecht er verder geen waarde aan, maar zodra een (oud) speler van ons in verband word gebracht met die club dertig kilometer zuiderlijker raken een aantal hier al flink in paniek.