Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Elvis Manu

Gestart door Stille Genieter, januari 09, 2014, 18:06:30

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Als je eerlijk bent komt hij tekort voor eerste van f.noord.
dan toch lekker bij cambuur blijven?

Galdiano

Ritzmaier gaat ook niet slagen bij PSV. Manu en Ritzmaier denken er beide veel te makkelijk over.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

yellow@ndblue

Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195

sccvl

Citaat van: yellow@ndblue op april 30, 2014, 21:47:35
Van Hanegem heeft aan feyenoord het advies gegeven om Castelen van RKC te Halen.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213195
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.

Timmie

Citaat van: sccvl op april 30, 2014, 21:49:23
Denk ook best dat die bij Feyenoord nog meekan hoor mits die niet geblesseerd raakt.

Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!

sccvl

Citaat van: Timmie op april 30, 2014, 22:00:17
Tuurlijk, als je de back van PEC, Utrecht, Twente etc in een RKC shirt voorbij kan lopen, dan ook in een Feyenoord shirt!
Ja daarom! Hij is weer aardig op de weg terug, ik gun het die jongen ook van harte hoor! Na zoveel blessureleed en dan toch goed terugkomen.

kickandrush

Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag!  :scc

Lore

Citaat van: kickandrush op april 30, 2014, 22:56:13
Castelen is niets beter dan Manu toch? En Beerends ook niet. Manu moet gewoon voor zijn kans gaan daar volgend jaar. Succes jongen. Nog wel even vlammen zaterdag!  :scc

Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!

dizzhead

Citaat van: Lore op mei 01, 2014, 12:44:49
Niet? Manu mag dromen van de loonbaan van Castelen!

Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p'  :_schater

Lore

Citaat van: dizzhead op mei 01, 2014, 12:55:17
Qua clubs misschien, maar Castelen is 30 jaar oud en heeft 183 wedstrijden gevoetbald.
En nu zie ik de 'n' ipv 'p'  :_schater

:_schater :_schater Ik zie die "n" nu ook pas!

Klopt dat hij veel geblesseerd is geweest, maar aan het begin van de carriere dacht iedereen dat Castelen een complete topper zou worden. Bij Manu moeten er echt nog heel wat uit zijn spel voordat hij een transfer naar een club als HSV (vroeger was) afdwingt!


mindra

gas geve vast legge... zal wel een fabeltje weze maar mocht het waar zijn dan gelijk actie ondernemen

Goudvinger

Volgens GHANAsoccernet..  :_schater

michello

Dutch-born Ghanaian attacker Elvis Manu has returned to Feyenoord after helping Cambuur survive relegation from the Dutch top-flight but is set to reject a new offer from the giants.

The 20-year-old was farmed out to Cambuur in January and helped them to escape relegation, scoring 5 Eredivisie goals in 15 games to lift them from the shackle of relegation to a mid-table place.

Manu, who played just once at Feyenoord at the start of the season before being sent out on loan as he failed to make the first team squad at the club, has his Feyenoord contract expiring at the end of June.

Feyenoord have been busy trying to convince the winger to ink a new deal at the club but GHANAsoccernet.com understands the winger has rejected the fresh offer and will join Cambuur on permanent basis when the summer transfer window opens in August.

The youngster is sure he cannot be guaranteed regular first team action at theStadion Feijenoord and sees his future away from the club he joined in the 2010/2011 season.

Manu was born to Ghanaian parents in the Dutch city of Dordrecht has openly declared his readiness to play for Ghana but nothing is official yet as the Ghana Football Association is yet to make a move for him.