Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: Leovardiascc op september 05, 2013, 10:04:50

Titel: FIFA 14
Bericht door: Leovardiascc op september 05, 2013, 10:04:50
De ratings van Cambuur in FIFA 14:

Johnny de Vries - 58
Jeremy de Graaf - 58
Oliver Feldballe - 59
Christavao - 60
M. van der Heide - 60
Harm Zeinstra - 60
Leon Broekhof* - 61
Mart Dijkstra - 62
M. Van der Laan - 62
M. Pereira - 62
Wout Droste - 62
Nienhuis - 62
Bart van Brakel - 63
Ruud Swinkels - 63*
Kevin Brands - 63
Lucas Bijker - 63
Oebele Schokker - 63
Martijn Barto - 63
Ramon Leeuwin - 63
Michiel Hemmen - 64
Erik Bakker - 65
El Makrini - 65
Van Moorsel - 65
Ritzmaier - 65
Jody Lukoki - 68

Erik Bakker, Ritzmaier, El Makrini, Lukoki en Van Moorsel krijgen allemaal een zilveren kaart op FIFA. De rest brons. #cambuur #FUT #FIFA.

Bron: Twitter van Cambuurnieuws.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Jules058 op september 05, 2013, 11:26:25
Is het al bekend wanneer deze uitnodiging gaat komen?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Leovardiascc op september 05, 2013, 13:19:33
Citaat van: Jules058 op september 05, 2013, 11:26:25
Is het al bekend wanneer deze uitnodiging gaat komen?

Eind September dacht ik.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op september 05, 2013, 13:30:31
Je kan hem bij VI gratis krijgen, half jaar abonnement nemen op VI en je krijgt het spel gratis.

https://www.vi.nl/abonnement/weekblad/Bestelformulier.htm?formid=6020206
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 05, 2013, 13:32:06
Tip: Zorg dat je de PS4 of Xbox One versie krijgt, want de PC, PS3 en Xbox 360 versie gebruiken oudere graphics, en we willen natuurlijk wel die leuke eyecandy hé ;)

Overigens mag Bijker ook wel een zilveren randje krijgen of schat ik hem in ieder geval wel hoger in dan het gemiddelde als ik naar de afgelopen 5 wedstrijden kijk.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Leovardiascc op september 05, 2013, 13:38:56
Swinkels staat ook beter als Nienhuis :zucht( ook al is hij fut)

En Barto heeft ook een vrij hoge rating vind ik.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Ameland op september 05, 2013, 16:29:29
Citaat van: Leovardiascc op september 05, 2013, 13:38:56
Swinkels staat ook beter als Nienhuis :zucht( ook al is hij fut)

En Barto heeft ook een vrij hoge rating vind ik.
Die database klopt ook totaal niet, er is voor de hele nederlandse competitie geloof ik maar 1 persoon die de data invoert, de rest draagt slechts ideeén aan.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: el haj op september 05, 2013, 22:08:37
Hecht meer waarde aan de waarderingen in Football Manager, dáár kunnen ze pas echt scouten. Kan menig profclub een puntje aan zuigen.
Al moet ik zeggen dat je daar ook gewoon blunders hebt, zo was Türk in de jaren die hij hier speelde (in de jaarlijkse edities van 't spel) steevast rechts, Ghoochannejhad net zo goed.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Oebieman op september 23, 2013, 20:25:40
Hier nog eens alles bij mekaar  |:)

http://sofifa.com/nl/14/t/647-sc-cambuur-leeuwarden
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op september 24, 2013, 15:16:09
Wordt fantastisch om met SCC online te spelen, maar het wordt wel een zeer lastig verhaal. Lukoki , Ritzmair en Bakker hebben potentie in het spel. Barto is tenminste nog tweebenig en gelukkig zijn beide backs redelijk snel.
Nu al zin in om online te meten met, waarschijnlijk, de ploegen uit de tweede divisie van Engeland en Duitsland.
Carriere wordt ook leuk, maar ik probeer het altijd bij eigen jeugd te houden, het is zo onrealistisch om na twee seizoenen al vedettes binnen te halen en om europees te spelen, al moet je voor een realistisch spel kiezen voor FM.
Ben benieuwd!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 24, 2013, 20:46:06
Ja alleen is FM geen ruk aan om te spelen en dat voetbal is al helemaal niet om aan te zien  :_schater
Ik wil zelf voetbal spelen als ik een voetbalgame doe ;)

Steken weinig spelers echt uit qua ratings, Lukoki erg hoge acceleratie, snelheid en wendbaarheid en Hemmen heeft een hoge krachtrating, voor de  rest beetje matig, Leeuwin en Bijker hadden wel wat hoger gemogen.
Maar volgens mij wordt sinds FIFA 13 elke week een nieuwe update doorgevoerd met cijfers gebaseerd op de prestatie van de clubs die week, dus ben benieuwd hoe dat gaat worden.

Kan nog steeds niet wachten op de echte PS4 versie met nog meer sfeer en nog betere graphics!



Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: chef-lwd op september 24, 2013, 22:41:16
Barto gemiddeld even goed als Hemmen?  8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: MartD op september 28, 2013, 16:42:21
haha, die lukoki met z'n acceleration 95 en sprint spead 92. Alle ballen op hem in de diepte.

als iemand potje wil spelen op ps3, mijn naam is El-Mizrahi
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 28, 2013, 17:24:46
Gisteren online ff Seasons gedaan tegen willekeurige mensen met Cambuur en kwam iemand tegen die NEC speelde, 3x Lukoki, Hemmen en El Makrini  :thumbsup

Alleen die stats zijn wel een lachertje, ik heb ook een paar keer Christovao in de spits gezet en die knakker loopt samen met Lukoki elke tegenpartij er uit, leuke game maar jammer dat de cijfers op de spelers niet echt realistisch zijn en dat eigenlijk niet 1 van onze spelers op de echte lijken, blijft FIFA, alleen de champions league teams worden vaak tot in detail nagemaakt
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Scout op september 29, 2013, 13:06:58
Dit zijn de spelers met de hoogste potentials in de career mode, Erik Bakker kan de beste speler worden en Bijker het grootste talent.

First Name   Last Name   Shirt Name   Position   Club   Nationality   Age   Overall   Potential   Growth
Erik   Bakker   Bakker   CAM   SC Cambuur   Holland   23   67   71   4
Paco   van Moorsel   van Moorsel   CAM   SC Cambuur   Holland   23   65   70   5
Lucas   Bijker   Bijker   LB   SC Cambuur   Holland   20   63   70   7
Tim   Coremans   Coremans   GK   SC Cambuur   Holland   22   62   69   7
Leonard   Nienhuis   Nienhuis   GK   SC Cambuur   Holland   23   64   69   5
Mohamed   El Makrini   El Makrini   CDM   SC Cambuur   Holland   25   64   68   4
Harm   Zeinstra   Zeinstra   GK   SC Cambuur   Holland   23   60   67   7
Ramon   Leeuwin   Leeuwin   CB   SC Cambuur   Holland   25   64   66   2
Martijn   van der Laan   van der Laan   CB   SC Cambuur   Holland   24   64   66   2
Kevin   Brands   Brands   CAM   SC Cambuur   Holland   25   63   66   3
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 01, 2013, 10:16:57
Online is het wel lastig voetballen met SCC, je krijgt tegenstanders als NY Red Bull en dan kom je over het algemeen net wat tekort (althans, met mijn beperkte kwaliteiten).
Career is leuk, Nienhuis, Leeuwin, Ritzmaier en Lukoki spelen fijn. Met name de steekpass richting Lukoki bevalt, maar ik mis een killer om het vervolgens af te maken (wat dat betreft dus realistisch).

In career is prof net niet realistisch genoeg (winst tegen Ajax, Feyenoord), maar Wereldklasse kan ik dan weer net niet behappen (verlies GAE, PSV, Twente). Iemand tips? Ik kan niet de hele wedstrijd verdedigen om dmv de counter toe te slaan, daar heb ik het geduld niet voor.

Verder natuurlijk super dat we eindelijk onze trots online mogen vertegenwoordigen: Heerlijk!!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 01, 2013, 10:49:01
Ik had precies hetzelfde in Career. Ik speelde FIFA 13 in career eigenlijk altijd op professional en dat was prima te doen, niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Wereldklasse was bijna niet te doen. In 14 was ik ook begonnen met Career met SCC en won inderaad ook met 3-0 van Ajax en stond na 8 speelrondes 1e. Toen ook opgeschaald naar Wereldklasse en sta nu nog keurig 3e. Wereldklasse vind ik zelfs met Cambuur nog te doen.

Tips: niet te veel gebruik maken van sprinten, alleen als je 't echt nodig hebt. bij 13 was het gewoon altijd constant sprinten en ze werden alleen maar een beetje moe. Nu wordt je heel snel weer achterhaald door de verdediging terwijl je er al voorbij was. Dat is wel irritant. Weer afkappen en maar weer hopen dat er iemand aanspeelbaar is, de spelers hebben niet echt de kwaliteit een move te doen om een speler simpel te passeren (niet op wereldklasse althans)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 01, 2013, 13:50:35
Hoe slecht 't ook klinkt, je kunt beter met Barto spelen dan Hemmen in FIFA want die rent mee en is op de meeste fronten qua ratings beter dan Hemmen, die heeft alleen kracht en daar heb je niks aan in FIFA als ie verder geen balcontrole heeft (welke wat mij betreft veel te laag is in het spel).
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op oktober 01, 2013, 13:52:30
Vind Hemmen juist wel fijn spelen in FIFA.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 01, 2013, 13:53:24
Citaat van: Bernardo op oktober 01, 2013, 13:52:30
Vind Hemmen juist wel fijn spelen in FIFA.
Ik ook, heb er al een paar in liggen met 'm. in de 16 komt z'n kracht juist goed van pas. Bal inspelen en wegdraaien :) bam
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 01, 2013, 14:02:55
Ik heb een tijdje Ritzmaier op de linksbuiten gezet, toen kwam de spits meer tot z'n recht (in mijn geval was dan Hemmen), hij gaf briljante passes. Maar waarschijnlijk sprint ik teveel, want iedere keer als ik wou afronden, zat net de verdediger er weer tussen (Hemmen werd ingehaald).

Ook merk ik dat je bij FIFA 14 vanuit het middenveld harde strakke passes in de diepte (van binnen naar buiten) kunt toepassen, waarbij Lukoki echt gelanceerd wordt. Dat werkt super, maar helaas merk ik dat ik vaak (op wereldklasse) in de laatste 15/ 10 minuten een doelpunt tegenkrijg. Dan is mijn team echt op, maar dat zal dan met het continu sprinten te maken hebben. Hier zal ik aan werken.
Nog tips voor hoekschoppen? Ik merk dan Leeuwin en van Moorsel bij corners regelmatig goed voor de man komen en koppen, nu nog werken aan mijn precisie.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 01, 2013, 14:11:29
Nou, de manier waarop ik speel staat Hemmen nog op 't middenveld als ik voor wil zetten  :P

Heb meer gehad aan Barto en Christovao maar de doelpuntenmakers bij mij blijven vooralsnog veelal Feldballe en Lukoki
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 01, 2013, 15:01:49
Citaat van: SCC op oktober 01, 2013, 14:02:55
Ik heb een tijdje Ritzmaier op de linksbuiten gezet, toen kwam de spits meer tot z'n recht (in mijn geval was dan Hemmen), hij gaf briljante passes. Maar waarschijnlijk sprint ik teveel, want iedere keer als ik wou afronden, zat net de verdediger er weer tussen (Hemmen werd ingehaald).

Ook merk ik dat je bij FIFA 14 vanuit het middenveld harde strakke passes in de diepte (van binnen naar buiten) kunt toepassen, waarbij Lukoki echt gelanceerd wordt. Dat werkt super, maar helaas merk ik dat ik vaak (op wereldklasse) in de laatste 15/ 10 minuten een doelpunt tegenkrijg. Dan is mijn team echt op, maar dat zal dan met het continu sprinten te maken hebben. Hier zal ik aan werken.
Nog tips voor hoekschoppen? Ik merk dan Leeuwin en van Moorsel bij corners regelmatig goed voor de man komen en koppen, nu nog werken aan mijn precisie.

Met koppen is het belangrijk dat je (bij PS3) rondje niet te lang ingedrukt houdt. Hoe langer je die indrukt hoe harder er gekopt wordt en hoe groter de kans is dat de bal over gaat. Timing is belangrijk, juiste moment rondje even aan klikken en tegelijk richten.

Verder kan je bij hoekschoppen en voorzetten eens wat proberen om de combinatie L2 + rondje te gebruiken, dan duikt de speler naar de bal toe :)

Wat strakkere voorzetten geven wil ook wel eens helpen (1x rondje gewone voorzet, 2x rondje strakkere voorzet, 3x rondje hard en laag over de grond :) )
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 01, 2013, 15:32:49
Bedankt, ik zal het eens proberen.
Je bedoelt trouwens vierkantje, anders wordt het ook zo'n egocentrische actie (schieten ipv voorzetten).
Nog tips voor het verdedigen van hoekschoppen?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 01, 2013, 16:33:55
Citaat van: SCC op oktober 01, 2013, 15:32:49
Bedankt, ik zal het eens proberen.
Je bedoelt trouwens vierkantje, anders wordt het ook zo'n egocentrische actie (schieten ipv voorzetten).
Nog tips voor het verdedigen van hoekschoppen?
Je hebt gelijk, vierkantje :)

Hoekschoppen verdedigen eigenlijk hetzelfde. Met de L stick een beetje heen en weer om te duwen :)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 01, 2013, 16:55:26
Hoekschoppen verdedigen moet je vooral de schieten (rondje op PS) gebruiken zodat ze iets aggressiefer de bal aanvallen, ben je wel vaak iets makkelijker daarna de bal kwijt maar dan is ie in ieder geval niet meer voor het doel, en je moet je spelers altijd zoveel mogelijk op de goede plaats drukken.

Maar EA heeft wel al bekend dat kopgoals een probleem vormen en hebben ze ook al gepatched maar mag nog wel iets beter aangepakt worden.

Overigens kun je mooie subtiele voorzetjes geven met linker bumper en driehoekje, ideaal als spelers om je heen staan en een lob pass moet geven.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 02, 2013, 14:54:45
Citaat van: SCC op oktober 01, 2013, 15:32:49
Bedankt, ik zal het eens proberen.
Je bedoelt trouwens vierkantje, anders wordt het ook zo'n egocentrische actie (schieten ipv voorzetten).
Nog tips voor het verdedigen van hoekschoppen?
Vond toevallig deze site nog waar uitgebreid uitleg staat over hoekschoppen, vrije trappen etc. erg handig :)

http://www.eurogamer.nl/articles/2013-09-25-fifa-14-tips-tricks-tactieken-opstellingen-spelers-achievements
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 02, 2013, 17:18:28
Bedankt, zal vanavond direct proberen of het werkt.
Heb jij ook bij corners bepaalt waar Hemmen, van Moorsel en Leeuwin opgesteld moeten staan (dus gewijzigde tactiek bij corners), of gewoon de std instelling?

En ben je ook aan het scouten? Ik vind het (nog) niet nodig, ik wil het graag realistisch houden, dus wanneer een bod komt wijs ik dat altijd af en ik kies ook voor eigen jeugd. Maar ik heb begrepen dat alle aflopende contracten dan snel de deur uitlopen, zodoende Leeuwin, Zeinstra en van Brakel alvast verlengt.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 02, 2013, 18:39:58
Ik heb wel bij feldballe en lukoki ingesteld dat ze wat dieper blijven staan.. zakken nu veel terug en op prof is t dan moeilijk er voorbij te rennen...
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 03, 2013, 11:25:28
Het klopt dat de vleugels snel inzakken. Dit is qua realisme wel goed, dat ze dus compact spelen, maar qua spelvreugde/ vriendelijkheid zie ik zo ook liever wat dieper staan. Wanneer je graag speelt met een counterploeg, is het wel ideaal, maar persoonlijk kan ik daarvoor het geduld niet opbrengen.
Wanneer ik verdedigend speel en wacht op een of twee uitbraken per helft, ga ik geheid het schip in. Ik kan gewoon niet goed wachten, dit gaat ten koste van mijn spelvreugde. Ook weet ik zeker dat ik dan een doelpunt tegenkrijg.
Bij professioneel niveau scoorde ik sowieso iedere wedstrijd en had Nienhuis vaak de 0, maar dat vond ik niet realistisch. Winnen van Ajax/ PSV is natuurlijk leuk, mits het incidenteel is. Nu speel ik Wereldklasse, maar dan creeer ik vrijwel geen kansen, laat staan dat ik scoor. Zodoende probeerde ik meer verdedigend/ afwachtend te spelen, maar helaas is dat niet een tactiek voor mij. Ik krijg dan dus altijd een of twee doelpunten tegen en dan ga ik vol op de aanval, wat resluteerd in meer tegendoelpunten. Iemand hiervoor tips? Dus hoe creeer ik op wereldklasse niveau meer (goede) mogelijkheden?

En verdedigend: ik roep al een extra mannetje bij en ook probeer ik weinig de sprintknop in te drukken, om te voorkomen dat mijn team te gauw moe raakt. Maar helaas krijg ik niet snel de bal in bezit, wanneer de computer de bal heeft. Iemand hiervoor tips?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Yellow Army op oktober 03, 2013, 11:52:55
Citaat van: SCC op oktober 03, 2013, 11:25:28
Het klopt dat de vleugels snel inzakken. Dit is qua realisme wel goed, dat ze dus compact spelen, maar qua spelvreugde/ vriendelijkheid zie ik zo ook liever wat dieper staan. Wanneer je graag speelt met een counterploeg, is het wel ideaal, maar persoonlijk kan ik daarvoor het geduld niet opbrengen.
Wanneer ik verdedigend speel en wacht op een of twee uitbraken per helft, ga ik geheid het schip in. Ik kan gewoon niet goed wachten, dit gaat ten koste van mijn spelvreugde. Ook weet ik zeker dat ik dan een doelpunt tegenkrijg.
Bij professioneel niveau scoorde ik sowieso iedere wedstrijd en had Nienhuis vaak de 0, maar dat vond ik niet realistisch. Winnen van Ajax/ PSV is natuurlijk leuk, mits het incidenteel is. Nu speel ik Wereldklasse, maar dan creeer ik vrijwel geen kansen, laat staan dat ik scoor. Zodoende probeerde ik meer verdedigend/ afwachtend te spelen, maar helaas is dat niet een tactiek voor mij. Ik krijg dan dus altijd een of twee doelpunten tegen en dan ga ik vol op de aanval, wat resluteerd in meer tegendoelpunten. Iemand hiervoor tips? Dus hoe creeer ik op wereldklasse niveau meer (goede) mogelijkheden?

En verdedigend: ik roep al een extra mannetje bij en ook probeer ik weinig de sprintknop in te drukken, om te voorkomen dat mijn team te gauw moe raakt. Maar helaas krijg ik niet snel de bal in bezit, wanneer de computer de bal heeft. Iemand hiervoor tips?

Een extra bal in het veld gooien
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op oktober 03, 2013, 15:56:14
Nog een super site gevonden waar je heel makkelijk jonge spelers kan zoeken die niks kosten (of weinig) met een hoge potentie een goede speler te worden

www.sofifa.com
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op oktober 11, 2013, 21:10:00
Nog mensen die online spelen op de PS3 ? Samen kun je nu ook spelen.. laatst ook even gedaan met Cambuur en ging redelijk goed. Alles op Lukoki  |:)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 11, 2013, 21:20:58
Ik zou alleen maar ingehouden worden als ik met andere mensen speel  :zweep
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Viper op oktober 11, 2013, 21:52:54
Ik won laatst met Cambuur van iemand die Go Ahead had gekozen; 5-1. :D
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: EastSide058 op oktober 11, 2013, 23:07:53
Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 12, 2013, 11:12:33
Citaat van: Official-Sphere op oktober 11, 2013, 23:07:53
Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P

Een keuze maken  8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 12, 2013, 11:56:52
Must 's effe online Seasons doen in plaats van tegen de computer  :devil
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op oktober 12, 2013, 12:21:27
Is ook veel leuker online, ook leuk dat je nu met 2-personen in 1 team online kan spelen, tegen 2 andere.  :thumbsup
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Goudvinger op oktober 12, 2013, 12:31:05
Citaat van: Bernardo op oktober 12, 2013, 12:21:27
Is ook veel leuker online, ook leuk dat je nu met 2-personen in 1 team online kan spelen, tegen 2 andere.  :thumbsup

Dat kon voorheen ook al  :proost
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op oktober 12, 2013, 12:33:43
Citaat van: Goudvinger op oktober 12, 2013, 12:31:05
Dat kon voorheen ook al  :proost

Hoe dan? Nu heb je er gewoon ''seizoenen'' in, met divisies. Net zoals bij gewoon online.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op oktober 12, 2013, 13:42:33
Voorheen kon dat alleen als je alle 2 op 1 bank zat met 2 controllers maar niet via online samen met iemand die niet naast je zat, in ieder geval niet via Seasons.

In de lobby's had je dan wel onofficiele 2v2 matches maar vaak kwam het er op neer dat 1 van die lui nog voor de helft uit 't spel stapte.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: EastSide058 op oktober 12, 2013, 23:30:24
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 12, 2013, 11:12:33
Een keuze maken  8P

ja maar welke?  :_spank
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Leovardiascc op oktober 13, 2013, 16:30:00
Ik was naar Firstlook vorig weekend de dag na scc- twente en heb dus tegen een kerel gespeeld die twente koosen ik heb met scc 2-2 gespeeld en uiteindelijk. gewonnen met penalties 8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op oktober 18, 2013, 09:23:16
Citaat van: Official-Sphere op oktober 11, 2013, 23:07:53
Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P

Ditzelfde probleem heb ik ook. Prof niveau is niet realistisch, want alhoewel we graag zien dat SCC bovenaan staat, moeten we wel eerlijk blijven.
Toch speel ik wel wat "vals": ik speel nu op wereldklassen en heb de instelling cpu gewijzigd: iets minder snelle pass-snelheid, meer fouten bij de passes en ook nog meer fouten bij balaanname (allen 4% meer of minder).
Maar je zult merken dat afronden / scoren op Wereldklasse niveau smerig tegenvalt.
Succes.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op november 01, 2013, 15:24:46
Iemand nog tips voor Carriere met SCC?
Zit nu in de voorbereiding van het derde seizoen. Nienhuis verkocht, Lukoki niet nogmaals te huren (helaas) en op de valreep Bakker nog verlengt (die wou eerst niet bijtekenen).

Mijn opstelling is nu:

Sergio Padt op doel.
Droste, Leeuwin, Andre Wisdom (huur van Liverpool FC), Bijker
Middenvelders: Makrini, van Brakel en Bakker
Voorin: Mitchell Weiser (gehuurd van Bayern M), Hemmen en Nick Beinen (gekocht na 1 jaar huur van Atletico Madrid, maar is volgens mij fictieve speler).

Mijn doelstelling is nu al pittig: eindig hoog in de competitie.
Qua jeugdspelers kan ik kort zijn: helemaal niets! Jammer dat er niet bij SCC een leuk talentje doorkomt. Qua scouting valt het vwb de jeugdspelers tegen, maar dit heeft met het budget hiervoor te maken.

Qua speelwijze: ik ben overgestapt naar de iets controlerende formatie: 4231, met de buitens wel hoog en breed.
Alhoewel Hemmen fysiek gezien een beest is, legt hij ze er bij mij nog niet als warme broodjes in. Maar ik wil het wel enigszins realistisch houden, dus wil ik niet ook nog een spits van een topclub huren.
Tips voor talenten of speelwijze?

Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op november 01, 2013, 15:32:57
Hemmen is bij mij echt super, na 14 wedstrijden, heeft hij er al 10 in liggen.  w:)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2014, 15:59:18
Eerste seizoen erop zitten, keurig in de middenmoot met de 9de plek. De beker gewonnen, wel vrij gelukkig. Tegen Utrecht in de finale, maak in de 90ste minuut nog 1-1 Christovao. In verlenging trapt Hemmen de winnende erin.

Hemmen clubtopscorer met 16 goals. :thumbsup
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: roepieh op februari 05, 2014, 10:29:17
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 15:59:18
Eerste seizoen erop zitten, keurig in de middenmoot met de 9de plek. De beker gewonnen, wel vrij gelukkig. Tegen Utrecht in de finale, maak in de 90ste minuut nog 1-1 Christovao. In verlenging trapt Hemmen de winnende erin.

Hemmen clubtopscorer met 16 goals. :thumbsup
op welk niveau speel je dan? Bij mij is Hemmen de nieuwe Houwing...traag en een dikke reet  :zweep
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: zeewolde op februari 05, 2014, 10:33:44
Citaat van: roepieh op februari 05, 2014, 10:29:17
op welk niveau speel je dan? Bij mij is Hemmen de nieuwe Houwing...traag en een dikke reet  :zweep

Weet je zeker dat je niet met Zeefuik speelt :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: lunnie op februari 12, 2014, 16:08:18
Inmiddels bezig met 3e seizoen Carriere met SCC op Professional

Heb flink wat spelers overgenomen van Ajax / PSV die in het tweede seizoen relatief weinig kosten maar zich wel heel goed ontwikkelen en dikke bedragen opleveren na 1 / 2 jaar.

Depay
Veltman
Bakalli
Klaassen
Hoesen

Spelers die beginnen bij een score van 67 / 70 en kunnen uitgroeien tot wel 85 en dus flink wat opleveren, zo kan je weer makkelijk investeren in nieuwe spelers.

Momenteel 1e in de competitie na 15 wedstrijden, Hemmen als sub er nog steeds bij, ook Bijker nog aanwezig in de selectie. Voor de rest is er niet zoveel over van de orginele selectie :) Je moet ze ook wel weg doen op een gegeven moment omdat ze beginnen te zeuren dat ze te weinig spelen :)

Volgend seizoen maar over op wereldklasse :)

Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cambuur058 op februari 12, 2014, 17:37:09
Citaat van: lunnie op februari 12, 2014, 16:08:18
Inmiddels bezig met 3e seizoen Carriere met SCC op Professional

Heb flink wat spelers overgenomen van Ajax / PSV die in het tweede seizoen relatief weinig kosten maar zich wel heel goed ontwikkelen en dikke bedragen opleveren na 1 / 2 jaar.

Depay
Veltman
Bakalli
Klaassen
Hoesen

Spelers die beginnen bij een score van 67 / 70 en kunnen uitgroeien tot wel 85 en dus flink wat opleveren, zo kan je weer makkelijk investeren in nieuwe spelers.

Momenteel 1e in de competitie na 15 wedstrijden, Hemmen als sub er nog steeds bij, ook Bijker nog aanwezig in de selectie. Voor de rest is er niet zoveel over van de orginele selectie :) Je moet ze ook wel weg doen op een gegeven moment omdat ze beginnen te zeuren dat ze te weinig spelen :)

Volgend seizoen maar over op wereldklasse :)
Ja gek he dat je bovenaan staat als je op prof speelt  8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: maikcambuur op februari 12, 2014, 17:41:46
Citaat van: Cambuur058 op februari 12, 2014, 17:37:09
Ja gek he dat je bovenaan staat als je op prof speelt  8P

haha ik sta nu in 5de seizoen 1e op wereldklasse.. Helemaal niks over van huidige selectie op Leeuwin en van der Laan na.. Alleen die spelen ook nooit meer, hou ik gewoon als reserve...
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Galdiano op februari 12, 2014, 17:57:15
Kun je net zo goed niet met Cambuur spelen!  :zucht

Of je ontwikkeld je eigen spelers, of je kiest gewoon een team ala Barcelona.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cambuur058 op februari 12, 2014, 18:15:27
Citaat van: maikcambuur op februari 12, 2014, 17:41:46
haha ik sta nu in 5de seizoen 1e op wereldklasse.. Helemaal niks over van huidige selectie op Leeuwin en van der Laan na.. Alleen die spelen ook nooit meer, hou ik gewoon als reserve...
Dan heb je zeker financiële overname gebruikt als je dat in één seizoen doet.. haalt voor mij de fun er uit, gebruik liever spelers die er al zijn, haal de slechtste er uit en verbeter stukje bij beetje per seizoen, zoveel mogelijk spelers uit eigen land: beetje realistisch houden
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: brambo3004 op februari 12, 2014, 18:18:33
Citaat van: Cambuur058 op februari 12, 2014, 18:15:27
zoveel mogelijk spelers uit eigen land: beetje realistisch houden

Dus Ogbeche en sjoksjok Mulders komen er bij jou niet in? :P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cambuur058 op februari 12, 2014, 18:26:37
Citaat van: brambo3004 op februari 12, 2014, 18:18:33
Dus Ogbeche en sjoksjok Mulders komen er bij jou niet in? :P
speel niet met scc, begin meestal in 3e of 4e engelse comp en haal dan veel engelse jongens, dan heel rustig aan en steeds hoger eindigen en uiteindelijk promoveren
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: EastSide058 op februari 12, 2014, 18:46:06
Ik speel niet meer echt met Cambuur. Toen ik speelde speelde ik op wereldklasse en deed mee om het kampioenschap met 3 sterren. Begon het langzamerhand saai te worden ik speel nu FUT.


Voor degene die tijdens de wedstrijden echte  spreekkoren/ en gezang wil importeren

Zoek een sfeerfilmpje op internet (van Nightmarelwd of Rupppppert) > Maak er een mp3 bestand van http://www.youtube-mp3.org/nl > Zet het op je PC > Zet het bestand op je PS3/PS4 of Xbox. En importeer het, dat is wel mooi vooral tijdens Carriere. 
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Leovardiascc op februari 14, 2014, 22:42:27
Citaat van: Official-Sphere op februari 12, 2014, 18:46:06
Ik speel niet meer echt met Cambuur. Toen ik speelde speelde ik op wereldklasse en deed mee om het kampioenschap met 3 sterren. Begon het langzamerhand saai te worden ik speel nu FUT.


Voor degene die tijdens de wedstrijden echte  spreekkoren/ en gezang wil importeren

Zoek een sfeerfilmpje op internet (van Nightmarelwd of Rupppppert) > Maak er een mp3 bestand van http://www.youtube-mp3.org/nl > Zet het op je PC > Zet het bestand op je PS3/PS4 of Xbox. En importeer het, dat is wel mooi vooral tijdens Carriere.

ik wist niet eens dat dat kon? dat is wel heel vet!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: BantsiezLWD op april 07, 2014, 20:04:08
op zondag 20 april (paasweekend) willen we een fifa 2v2 toernooi organiseren met max 32 teams.
ken jij ook iemand die fifa speelt en mischien mee wilt doen?
bij intresse stuur een pm.


verdere info volgt binnenkort!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op juni 26, 2014, 21:55:47
Voor de eventueel geinteresseerden ;)

https://twitter.com/MediaMarktLWD/status/482195024982310912



Zouden ze ook eens Cambuur op dat scherm uitzenden bij belangrijke wedstrijden? Leek mij altijd een goed idee bij de playoffs maar werd nooit gedaan
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cambuur058 op juni 26, 2014, 22:50:07
Citaat van: drg op juni 26, 2014, 21:55:47
Voor de eventueel geinteresseerden ;)

https://twitter.com/MediaMarktLWD/status/482195024982310912



Zouden ze ook eens Cambuur op dat scherm uitzenden bij belangrijke wedstrijden? Leek mij altijd een goed idee bij de playoffs maar werd nooit gedaan
dus, met een fifa toernooi win je een fifa spel? logisch..
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op juni 26, 2014, 23:09:51
Citaat van: Cambuur058 op juni 26, 2014, 22:50:07
dus, met een fifa toernooi win je een fifa spel? logisch..

Ja vind t ook wat scheef, beter doen ze zoiets bij fifa 15 launch maar tis wel een leuke actie
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op juni 27, 2014, 06:09:48
Heb nu 1 seizoen erop zitten met SCC op wereldklasse. Ben vice kampioen geworden en via Benfica geplaatst voor het hoofdtoernooi (CL) Heb Ritzmaier, Narsingh, Danny Bakker, de Leeuw en Lukoki (hier wel, eikel!) gekocht. Het valt me op dat wereldklasse enige tegenstand biedt maar super moeilijk is het nou ook weer niet.

Misschien maar eens op legendarisch proberen, past ook beter bij me al zeg ik het zelf  :_schater

Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Ronnie tng op juni 27, 2014, 12:04:24
Citaat van: poelie-lwd op juni 27, 2014, 06:09:48
Heb nu 1 seizoen erop zitten met SCC op wereldklasse. Ben vice kampioen geworden en via Benfica geplaatst voor het hoofdtoernooi (CL) Heb Ritzmaier, Narsingh, Danny Bakker, de Leeuw en Lukoki (hier wel, eikel!) gekocht. Het valt me op dat wereldklasse enige tegenstand biedt maar super moeilijk is het nou ook weer niet.

Misschien maar eens op legendarisch proberen, past ook beter bij me al zeg ik het zelf  :_schater

Misschien moet je mij eens uitdagen voor een potje fifa, dan kom je er achter wat een legendarische fifa speler is  :D
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Dokkumer op juni 27, 2014, 12:17:38
Geert Abe Roorda? :devil
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op juni 27, 2014, 13:48:00
Ach hou toch op ik speel met Cambuur in Online Seasons divisie 2  :zweep

Maar effe terugkomend op die actie van de Centrale, die is alleen maar voor 12 t/m 15 jaar las ik net  :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 07:22:52
Citaat van: drg op juni 27, 2014, 13:48:00
Ach hou toch op ik speel met Cambuur in Online Seasons divisie 2  :zweep

Goede tip, dat speel ik nu ook  :thumbsup

Even een vraag t.a.v. de besturing online. Als ik de besturing verander van willekeurig naar handmatig (middelzwaar) vind hij geen tegenstanders. Bij willekeurig is de besturing zeer stroperig om er maar een kwalificatie aan te geven. Ook heb ik vaak het idee dat ik mijn eigen spelers moet corrigeren. ipv naar de bal toe lopen ze weg bijv m.a.w. ik wil volledige controle, nu lijkt het dat er invloeden van het spel zijn die me willen helpen  :R Frustrerend soms want ik verlies wedstrijden van pipo's waar ik met een normale besturing dik van zou winnen. Iemand enig idee?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 13, 2014, 08:56:30
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 07:22:52
Goede tip, dat speel ik nu ook  :thumbsup

Even een vraag t.a.v. de besturing online. Als ik de besturing verander van willekeurig naar handmatig (middelzwaar) vind hij geen tegenstanders. Bij willekeurig is de besturing zeer stroperig om er maar een kwalificatie aan te geven. Ook heb ik vaak het idee dat ik mijn eigen spelers moet corrigeren. ipv naar de bal toe lopen ze weg bijv m.a.w. ik wil volledige controle, nu lijkt het dat er invloeden van het spel zijn die me willen helpen  :R Frustrerend soms want ik verlies wedstrijden van pipo's waar ik met een normale besturing dik van zou winnen. Iemand enig idee?


Daar doe je helaas niks aan, vrijwel niemand past die settings aan. Zelf had ik in verleden games dat ik makkelijk divisie 1 haalde, en die heb ik nu maar een paar keer kunnen halen om vervolgens weer te degraderen (door vrijwel altijd oneerlijke matchmaking, met Cambuur tegen Dortmund ed). Heb gehoord dat het in de nieuwe fifa weer zoals voorheen zal zijn dus we gaan het meemaken.

Inmiddels ook ontdekt dat er een paar luitjes op de hoogste niveaus Go Ahead en NAC vertegenwoordigen  :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Galdiano op augustus 13, 2014, 08:59:45
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 07:22:52
Goede tip, dat speel ik nu ook  :thumbsup

Even een vraag t.a.v. de besturing online. Als ik de besturing verander van willekeurig naar handmatig (middelzwaar) vind hij geen tegenstanders. Bij willekeurig is de besturing zeer stroperig om er maar een kwalificatie aan te geven. Ook heb ik vaak het idee dat ik mijn eigen spelers moet corrigeren. ipv naar de bal toe lopen ze weg bijv m.a.w. ik wil volledige controle, nu lijkt het dat er invloeden van het spel zijn die me willen helpen  :R Frustrerend soms want ik verlies wedstrijden van pipo's waar ik met een normale besturing dik van zou winnen. Iemand enig idee?

Geef nou maar gewoon toe dat je een prutser eerste klas bent met fifa ;) altijd een ander de schuld geven  :devil
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 09:09:47
Voor truukjes moet je idd niet bij mij zijn. In de counter ben ik echter dodelijk  l0l
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2014, 09:32:24
Citaat van: drg op juni 27, 2014, 13:48:00
Ach hou toch op ik speel met Cambuur in Online Seasons divisie 2  :zweep

Maar effe terugkomend op die actie van de Centrale, die is alleen maar voor 12 t/m 15 jaar las ik net  :_schater

Ik ook, maar dan met Chelsea  :devil
1 (nog) niet gehaald..
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 10:26:02
Je kunt toch ook met meerdere spelers in 1 team?  :devil CO community, we shall not be moved!!  :proost
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 13, 2014, 11:33:55
Citaat van: poelie-lwd op augustus 13, 2014, 10:26:02
Je kunt toch ook met meerdere spelers in 1 team?  :devil CO community, we shall not be moved!!  :proost

Moet je d'r alleen wel 11 hebben want die willekeurige online knakkers willen allemaal zelf de goaltjes maken, zelfs als ze keeper zijn  :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: dizzhead op augustus 13, 2014, 11:41:07
Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 11:33:55
Moet je d'r alleen wel 11 hebben want die willekeurige online knakkers willen allemaal zelf de goaltjes maken, zelfs als ze keeper zijn  :_schater


:_schater


Ik ben niet bijster goed in het spelletje (PS3), maar wil best eens een potje meedoen hoor  |:)


/edit ik heb het niveau geloof ik op profesioneel en win inmiddels eigenlijk alle prijzen. Cambuur heeft bij mij al 2 CL titels. Ik ga niet voor realistische prestaties, ik ga voor prijzen. Ik geloof dat ik niveau professional speel, maar ben begonnen als semi. Online maak ik nog wel eens kans bij 1 tegen 1. Maar bij die meerdere spelers in 1 team potjes staan de keepers inderdaad ook in de spits.  8P
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2014, 12:17:57
Ik speel PS4, online CO team lijkt me lachen haha 
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 13, 2014, 12:49:15
Speel ook op de PS4, volgens mij kon je niet tussen de verschillende consoles onderling spelen  :zucht

Zit ook een redelijk groot verschil tussen de PS3 en PS4 versie trouwens qua gameplay.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 13, 2014, 12:56:59
Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 12:49:15
Speel ook op de PS4, volgens mij kon je niet tussen de verschillende consoles onderling spelen  :zucht

Zit ook een redelijk groot verschil tussen de PS3 en PS4 versie trouwens qua gameplay.

Klopt en klopt. Moet zeggen dat FIFA15 wel weer wat oude dingen terug mag brengen, online 2vs2, de toernooioptie, en ga zo maar door... eigenlijk is F14 best kut :)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 13, 2014, 13:04:08
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2014, 12:56:59
Klopt en klopt. Moet zeggen dat FIFA15 wel weer wat oude dingen terug mag brengen, online 2vs2, de toernooioptie, en ga zo maar door... eigenlijk is F14 best kut :)

Online 2v2 is de Seasons Coop modus geworden. Heb er niet op gelet maar volgens mij heb je inderdaad geen andere optie meer zoals die lobby's die je kon joinen.

Gelukkig hoorde ik net dat de Turkse competitie in FIFA 15 komt...  :_schater :O Had stiekem gehoopt dat ze nou eindelijk eens de Jupiler League toe zouden gaan voegen.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 13, 2014, 20:43:11
Ben toch wel weer benieuwd naar FIFA.

Ze zeggen dat het er een vooruitgang komt in sfeer en emotie, zou mooi zijn als je tijdens een wedstrijd van Cambuur gewoon "Oh Leeuwarden the MI side hoort' en ook van andere teams niet alleen van ajakkes, en psv  |:)

Ben ook benieuwd naar de nieuwe stats van de spelers, ik verwacht dat Bijker minimaal 68 heeft. En Makrini een algemeen van 70.

Wat mooi zou zijn aan de volgende fifa's is dat ze elk stadion namaken op FIFA, maar ja dat kost veel geld en research dus daar is EA wss te gierig voor.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op augustus 13, 2014, 20:57:46
In die nieuwe FIFA 15 zitten in ieder geval alle stadions uit de Premier League dus er is hoop dat het Cambuur Stadion in FIFA 24 komt  |:).
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 06:02:40
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2014, 12:17:57
Ik speel PS4, online CO team lijkt me lachen haha

Idem PS4 (poelielwd)  :thumbsup
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 14, 2014, 10:17:42
Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 13:04:08
Online 2v2 is de Seasons Coop modus geworden. Heb er niet op gelet maar volgens mij heb je inderdaad geen andere optie meer zoals die lobby's die je kon joinen.

Gelukkig hoorde ik net dat de Turkse competitie in FIFA 15 komt...  :_schater :O Had stiekem gehoopt dat ze nou eindelijk eens de Jupiler League toe zouden gaan voegen.

Ik las dat de toernooien en de 2vs2 weer terugkomt in F15!

PS: Gisteren divisie 1 gehaald!!!!!!  |:)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 19:13:55
Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op augustus 14, 2014, 19:35:25
Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 19:13:55
Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?

Zin om potje tegen elkaar te ballen Poelie ? Heb je toegevoegd op PSN... (DonHenkie)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 14, 2014, 20:15:22
Als mensen durven  mogen ze mij ook wel eens uitdagen wanneer ik online ben (derage88) but be prepared to be whooped  :zweep
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op augustus 14, 2014, 20:16:28
Citaat van: drg op augustus 14, 2014, 20:15:22
Als mensen durven  mogen ze mij ook wel eens uitdagen wanneer ik online ben (derage88) but be prepared to be whooped  :zweep

PS4 ? Doen we nu ff potje ? :)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2014, 06:06:31
Citaat van: DonHenkie op augustus 14, 2014, 20:16:28
PS4 ? Doen we nu ff potje ? :)

Uitslag?  8)

Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op augustus 15, 2014, 08:03:38
Citaat van: poelie-lwd op augustus 15, 2014, 06:06:31
Uitslag?  8)

Kutspel  :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2014, 08:47:49
Helemaal eensch. Gisteravond nog met 6-1 aan de reet gekregen van Columbus crew  :wall

Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 15, 2014, 08:48:58
Citaat van: DonHenkie op augustus 14, 2014, 19:35:25
Zin om potje tegen elkaar te ballen Poelie ? Heb je toegevoegd op PSN... (DonHenkie)

Het moet zijn, poelie-lwd  :proost
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 15, 2014, 12:51:29
Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 19:13:55
Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?

Krijg jij nog wel tegenstanders met Cambuur, dan? Als ik een voor Fifa lage ploeg selecteer valt er niks te vinden... omdat iedereen met de topteams speelt.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Oebieman op augustus 15, 2014, 12:55:16
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 15, 2014, 12:51:29
Krijg jij nog wel tegenstanders met Cambuur, dan? Als ik een voor Fifa lage ploeg selecteer valt er niks te vinden... omdat iedereen met de topteams speelt.

Na een kwartier wil ik nog wel eens per ongeluk iemand tegen komen :P, maar houdt idd. niet over.
Ik hoop dat we in 15 desnoods gwn tegen real kunnen spelen met Cambuur, geen problemen mee :P  :scc  |:) :scc
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 15, 2014, 13:01:37
Citaat van: Oebieman op augustus 15, 2014, 12:55:16
Na een kwartier wil ik nog wel eens per ongeluk iemand tegen komen :P, maar houdt idd. niet over.
Ik hoop dat we in 15 desnoods gwn tegen real kunnen spelen met Cambuur, geen problemen mee :P  :scc  |:) :scc

Spelen jullie weleens iets anders dan "Seizoenen"? Vind de rest van de spelmogelijkheden maar erg matig in dit deel.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op augustus 15, 2014, 14:08:33
Ik speel ook eigenlijk alleen maar online seizoenen (of bekercompetities).
Carrière vind ik niets aan, is niet realistisch. Na een seizoen kun je al vele "toppers" halen. Bovendien, hoe graag ik het ook zou zien, maar om nou na 2 seizoenen al EL te spelen met SCC?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Oebieman op augustus 15, 2014, 15:08:17
Carriere vind ik niet zo veel aan omdat je niet kan promoveren/degraderen. En met een gevestigde club ben je ook al na 1 seizoen uitgekeken.

Ultimate Team speel ik nog wel regelmatig, en soms profclub en seizoenen.
Sinds het eredivisie seizoen erop zit, zit ik eigenlijk al te wachten op Fifa 15 :P mooi de nieuwe selecties erin! w:)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2014, 13:08:04
Iemand een idee waarom mijn verbinding de ene wedstrijd (online seizoenen) top is en de volgende wedstrijd werkelijk dramatisch is. Dit gezeik kost me onnoemelijk veel punten die ik verlies aan kneuzen. Als ik mijn verbinding test zit ik bijna altijd rond de 48. Speel ook regelmatig BF4 in een 64 player map maar daar heb ik nooit problemen met de verbinding.

Voordat straks mijn controller sneuvelt graag hulp!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op augustus 22, 2014, 18:58:43
Ligt voornamelijk aan de andere spelers waar je tegen speelt. Heb er zelf ook wel regelmatig last van. Aan de gebruikersnaam te zien komt ie dan vooral uit het Midden-Oosten. Helaas niks tegen te doen.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 05, 2014, 13:35:16
Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Je moet het eigenlijk zien dat je niet echt op een server speelt maar meer op elkaars verbinding. Nou heb ik daar ook best vaak last van en als ik dan de gebruiker op zoek komt ie 9 van de 10 keer uit het midden oosten of de oostblok...
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op september 05, 2014, 19:03:59
Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: moodygrunn op september 05, 2014, 21:02:24
Citaat van: DonHenkie op september 05, 2014, 19:03:59
Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !

DMZ is (in mijn router althans) het omzeilen van de router, dus dat het signaal direct naar het toegewezen ip-adres gaat en vice versa. Is makkelijk uit te voeren bij PS3, niet aan te raden bij een PC.

The DMZ (Demilitarized Zone) option lets you set a single computer on your network outside of the router. If you have a computer that cannot run Internet applications successfully from behind the router, then you can place the computer into the DMZ for unrestricted Internet access.

Note: Putting a computer in the DMZ may expose that computer to a variety of security risks. Use of this option is only recommended as a last resort.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op september 05, 2014, 21:27:50
Citaat van: moodygrunn op september 05, 2014, 21:02:24
DMZ is (in mijn router althans) het omzeilen van de router, dus dat het signaal direct naar het toegewezen ip-adres gaat en vice versa. Is makkelijk uit te voeren bij PS3, niet aan te raden bij een PC.

The DMZ (Demilitarized Zone) option lets you set a single computer on your network outside of the router. If you have a computer that cannot run Internet applications successfully from behind the router, then you can place the computer into the DMZ for unrestricted Internet access.

Note: Putting a computer in the DMZ may expose that computer to a variety of security risks. Use of this option is only recommended as a last resort.

Ja je hebt gelijk. Je ip-adres van de PS4 in de router gooien en dan DMZ aanvinken.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op september 06, 2014, 08:04:16
Citaat van: DonHenkie op september 05, 2014, 19:03:59
Het ligt inderdaad vaak aan de tegenstander. Heb je er bij andere spellen ook last van als je online speelt van een haperige verbinding? Toevallig iemand anders in het huis aan het downloaden ? Als laatste optie zou ik dan inderdaad proberen alle poorten open te gooien. Kijk eerst eens naar het type router dat je hebt en zoek dan via google.nl hoe je je DMZ aanzet (is alle poorten open gooien). Succes !

Nee. Ik speel BF4 online, 64 playermap en geen centje pijn aldaar. Die servers zijn uiteraard ook ingericht op hoge belasting. Ik heb geen losse router, alles loopt via mijn UPC box. Heb de PS4 expres direct bekabeld aan de box om vertragingen tegen te gaan. Hoe zet ik in deze situatie dan de poorten open?

Verder geen downloadpraktijken in huis...
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Louw op september 06, 2014, 11:27:35
Citaat van: poelie-lwd op september 05, 2014, 13:24:57
De verbindingsproblemen zijn nu wel heel extreem. Spelers lopen schokkerig, bewegingen zijn traag. Ben 2 x zo langzaam als mijn tegenstander, spelers zonder bal blijven stilstaan. Dit slaat helemaal nergens op. Ben van Divisie 2 naar 5 gekelderd. Heb onderhand alle instellingen al gehad, niks helpt. Las ergens iets over poorten open zetten? Weet iemand hier meer van of heeft iemand andere tips?

Dit is zo niet speelbaar. Ik snap werkelijk niet waar het probleem zit.  :(

Dit ligt aan de tegenstander waar je aan gekoppeld wordt, als je gekoppeld wordt met iemand in nederland zal het minder schokken dan met iemand in spanje bijv ;) heb hetzelfde met fifa 14 op de pc.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 06, 2014, 12:17:41
Je kan wel van alles proberen te fixen aan je eigen kant, maar als de andere kant niets doet zal het he-le-maal niets uitmaken. Helemaal niet als ze op een jaren 90 verbinding spelen zoals in de oostblok en midden-oosten. Maar ik kom soms ook tegenstanders uit frankrijk tegen die er ook wat van kunnen, het ligt puur aan de kwaliteit van de verbinding tussen beide gebruikers. Andere games werken met andere type verbindingen, Battlefield werkt met servers waar iedereen op inlogt, als iemand daar een kutverbinding heeft zie je hun heen en weer schieten, daar heb jij geen last van dan (tenzij je een server uit bv. azie probeert). In FIFA werk je met een peer-to-peer.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op september 06, 2014, 12:50:19
Eindconclusie, je bent overgeleverd aan het feit of beide verbindingen (peer to peer) toereikend zijn anders heb je gewoon pech. Wat ik dan niet begrijp is dat ik er 20 potjes achter elkaar last van heb maar mijn tegenstander niet, die wandelen zelfs met hun keeper mijn strafschopgebied in...... :(

Heb de matchmaking instellingen zo staan dat er tegenstanders in de buurt wordt gezocht. Als ik naar de namen kijken zijn het over het algemeen wel Europeanen. Je zou bijna denken dat het probleem toch bij mij zit al snap ik dan weer niet dat ik FIFA 14 nu 3 maanden speel maar nu pas problemen ondervind.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Dokkumer op september 06, 2014, 16:17:24
Het is gewoon matchfixing van die Midden Oostblokkers... Wel kut dat je zo niet lekker kunt spelen.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 06, 2014, 16:27:14
Je kan er vrijwel niet omheen, er zijn gewoon te weinig mensen die met echte clubs spelen ;) en zij spelen al tijden met die belachelijke takkeverbindingen dat ze het gewoon gewend zijn..

Ik ben nu ook maar overgestapt naar Dortmund en PSG met Seasons omdat ik dan ook eerlijkere matchmaking krijg. Echter gewoon nog steeds in Cambuur tenue en wapen in Ultimate Team te vinden  :y

Blij dat eind deze maand FIFA15 op de mat ligt, kunnen we eindelijk met de nieuwe spelers aan de gang!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cor op september 06, 2014, 17:05:48
Citaat van: poelie-lwd op september 06, 2014, 08:04:16
Nee. Ik speel BF4 online, 64 playermap en geen centje pijn aldaar. Die servers zijn uiteraard ook ingericht op hoge belasting. Ik heb geen losse router, alles loopt via mijn UPC box. Heb de PS4 expres direct bekabeld aan de box om vertragingen tegen te gaan. Hoe zet ik in deze situatie dan de poorten open?

Verder geen downloadpraktijken in huis...

Een goeie router kopen en je upc modem bridgen. Is een onding met veel fouten in de software. Je zal zien dat dit je algehele internet gebruik ten goede komt.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: marrumer op september 06, 2014, 19:36:41
Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?
misschien een andere internet provider?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Cor op september 06, 2014, 20:05:00
Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?

Harder drukken
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Dokkumer op september 06, 2014, 22:43:13
Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?
Heel simpel, een Yathzee dobbelsteen met beker gebruiken.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Marc S op september 06, 2014, 22:52:45
Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?

Stap 1: Pak het mensergerjeniet spel op
Stap 2: zoek een mooie muur op (steen of beton is beide acceptabel)
Stap 3: Smijt het mensergerjeniet spel met een hoge snelheid, kracht precisie tegen de muur aan
Stap 4: controleer of het nu wel werk zo ja ga naar Stap 5B, zo niet ga naar 5A.
Stap 5A: Voer stap 1 tot en met 4 opnieuw uit.
Stab 5B: gefeliciteerd je mensergerjeniet spel doet het nu, veel plezier!
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op september 09, 2014, 22:47:06
FIFA 15.. Het mooie  :scc logo weer terug.
De Ridder Overall 67

Meer weet ik helaas nog niet
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 10, 2014, 00:18:40
Benieuwd of ze nou ook de goeie uitshirt er in doen, halfjaarlijkse updates is waarschijnlijk teveel voor EA  8P

Zal me niks verbazen als ze gewoon de uitshirts van vorig jaar er in laten.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2014, 18:23:48
Ik heb nu FIFA 14 op de PS3 en ben een beetje aan het editen met muziek enzo...  Vraag me af of ik ook eigen muziek kan toevoegen op FIFA 14 op de PS4 (want ik heb namelijk FIFA 15 besteld voor de PS4 )? Zoja gaat het dan ook zo makkelijk als op de PS3 (via usb) alvast bedankt


Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op september 10, 2014, 19:32:31
Citaat van: Casuals-lwd op september 10, 2014, 18:23:48
Ik heb nu FIFA 14 op de PS3 en ben een beetje aan het editen met muziek enzo...  Vraag me af of ik ook eigen muziek kan toevoegen op FIFA 14 op de PS4 (want ik heb namelijk FIFA 15 besteld voor de PS4 )? Zoja gaat het dan ook zo makkelijk als op de PS3 (via usb) alvast bedankt

Momenteel kan dat nog niet want PS4 heeft (nog) niet mp3 ondersteuning. Het is wachten totdat die update komt.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2014, 19:52:56
Citaat van: DonHenkie op september 10, 2014, 19:32:31
Momenteel kan dat nog niet want PS4 heeft (nog) niet mp3 ondersteuning. Het is wachten totdat die update komt.
Echt?? best wel triest van Sony, wanneer komt die update dan ongeveer?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: DonHenkie op september 10, 2014, 19:57:37
Citaat van: Casuals-lwd op september 10, 2014, 19:52:56
Echt?? best wel triest van Sony, wanneer komt die update dan ongeveer?

Geen idee :(
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2014, 20:02:16
Oke bedankt, vind die FIFA 14 muziek echt niet om aan te horen xd
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: dit is mien club op september 10, 2014, 20:04:50
Effe wat anders
Iemand die een link heeft naar de film Top Dog?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Casuals-lwd op september 10, 2014, 20:11:33
Citaat van: dit is mien club op september 10, 2014, 20:04:50
Effe wat anders
Iemand die een link heeft naar de film Top Dog?
gewoon ff utorrent downloaden en daarna de torrent ff opzoeken via https://torrentz.eu/search  dan heb je m zo (download tijd duurt wel ff als je traag internet hebt)
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Viper op september 10, 2014, 20:26:49
Je zou Popcorn Time (http://www.time4popcorn.eu) moeten proberen. Daar staan veel films op die je gratis in HD-kwaliteit met ondertiteling direct kunt afspelen. Sinds gisteren ondersteunt het ook ondertiteling i.c.m. Chromecast (casten naar tv).
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op september 16, 2015, 11:34:24
Ai, de ratings in 16 worden we niet vrolijk van. Gaat lastig worden online dit seizoen (verdediging niet sterk).
http://www.futhead.com/16/clubs/sc-cambuur/
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: pvanbuijtene op september 16, 2015, 11:58:26
Ik vind verdediging helemaal niet zo raar gerated... allemaal in de 60 en de meeste boven in de 60...

hoop trouwens dat Byrne meer laat zien dan dat fifa denkt :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 24, 2015, 23:01:31
Inmiddels is FIFA 16 alweer uit en kan ik alvast enkele van mijn leukste momenten van vandaag delen  :D

Berisha de held!
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLvYjZe7.gif&hash=1f825dac5530b4e3495b9276d4b2908a40005e77)

Goaltje Overgoor


En Vytas scoort ook per ongeluk  :devil
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op september 25, 2015, 07:10:58
Ik ben vooralsnog FIFA af. Werd helemaal gestoord van die waardeloze verbindingen tijdens online wedstrijden.

Project Cars it is!  _O_
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Treb op september 25, 2015, 07:23:43
Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 07:10:58
Ik ben vooralsnog FIFA af. Werd helemaal gestoord van die waardeloze verbindingen tijdens online wedstrijden.

Project Cars it is!  _O_

Nog nooit last van gehad.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 25, 2015, 07:58:40
Dat hangt ook wel echt af van je eigen verbindings kwaliteit. Afgelopen jaar heb ik op PS4 en PC nagenoeg geen problemen gehad. Dat was de jaren ervoor wel eens anders.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op september 25, 2015, 09:58:48
Speel Fifa16 op de ps3. Best pittig.
Spijtig dat je in careermodus enkel op de ps4 je spelers kunt trainen, had ik op de ps3 ook graag gewild.
Houd het graag realistisch, dus doe geen aankopen. Overigens staat Byrne nog 2 jaar onder contract, dus die kun je minuten geven. Anderson groeit ook snel, evenals Steblecki en Berisha bij mij.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: poelie-lwd op september 25, 2015, 11:19:44
Citaat van: Treb op september 25, 2015, 07:23:43


Nog nooit last van gehad.

Dan mag je god op je blote knieën danken. Ik loop hier al mee te kutten vanaf deel 12. Ik heb me laten vertellen dat het ligt aan de peer to peer verbinding. Hoe dan ook, BF online met 64 man in een room geen centje pijn, met 16 coureurs online in een LMP over Le mans scheuren, no problemo maar FIFA?? ZUM KOTZEN.

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 25, 2015, 23:04:54
Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 11:19:44
Dan mag je god op je blote knieën danken. Ik loop hier al mee te kutten vanaf deel 12. Ik heb me laten vertellen dat het ligt aan de peer to peer verbinding. Hoe dan ook, BF online met 64 man in een room geen centje pijn, met 16 coureurs online in een LMP over Le mans scheuren, no problemo maar FIFA?? ZUM KOTZEN.

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater

Battlefield en andere games waar vaak meer dan 2 spelers in zitten draaien meestal op servers ipv. dat je direct met de tegenstander verbind. Je kunt dan nog wel mensen tegenkomen die zelf als een malle alle kanten op vliegen omdat hun verbinding kut is.

FIFA draait niet op servers voor zover ik weet, het enige wat vaak zo was is dat als ik met Cambuur online speel dat ik vaak tegen mensen kom van ongeveer hetzelfde niveau die ook met hun eigen club spelen, en dat schijnen vaak lui uit de oostblok te zijn en het midden-oosten en ja die hebben vaak een rukverbinding van hier tot tokyo. Maar ik moet zeggen dat ik er de afgelopen 2 jaar absoluut geen last meer van heb gehad op een enkele uitzondering na.

Owh, en ik heb inmiddels ook een aardig setje reserveonderdelen van uh.. 'gevallen' controllers.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: SCC op september 26, 2015, 12:53:14
Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: drg op september 26, 2015, 12:58:30
Citaat van: SCC op september 26, 2015, 12:53:14
Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?

Speel vrijwel alleen maar online (PC) dus oa. FUT maar dat geef ik altijd snel op vanwege oneerlijke matchmaking. Ik heb wel door dat je in dit deel minder hoeft te doen om de bal te veroveren op je eigen helft. Pak een middenvelder om mee terug te rennen en probeer daarmee druk op de speler met de bal te zetten, zodra je een verdediger uit de linie weg trekt laat je een gat open voor hun om doorheen te spelen. Verder is het enige wat je kunt doen als je aan de bal bent om rustig te blijven, eigenlijk hoef je alleen te passen wanneer het nodig is, vaak moet je loeren op dat ene gaatje dat zij laten vallen zodat er een speler doorheen kan rossen. Maar tot nu toe varieert het enorm hoe ik speel, de ene wedstrijd win ik 12-0, de andere blijft het 0-0 en vervolgens weer 6-2 oid. Maar dat is enkel online, ik neem aan dat men nog niet echt gesorteerd is op skill niveau.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: pvanbuijtene op september 26, 2015, 12:59:30
Ik speel altijd met de punt naar voren en ultra aanvallend... dan komen er altijd veel spelers mee naar voren zodat ik veel kansen kan creeeren.. gevaar is dat je soms achterin man te kort komt, maar dat is een risico die me zelden tot problemen brengt.
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Mand op september 26, 2015, 19:46:46
Citaat van: SCC op september 26, 2015, 12:53:14
Wat spelen jullie: carreer, online of FUT?
Dat laatste speel ik nooit, te onrealistisch.
Speel meestal online met Cambuur, maar nu aangezien het weer net nieuw is speel ik carreer. Helaas wel dan met Ned. commentaar, zodat de na,en uit m'n team genoemd worden.
Vind het wel pittig, met 4-3-3 creëer ik bar weinig kansen. Iemand tips?
meer kansen creeeren  :zweep
Titel: Re: FIFA 14
Bericht door: Utekleitrokken op september 26, 2015, 20:08:01
Citaat van: poelie-lwd op september 25, 2015, 11:19:44

Ik ben onderhand koploper bij game mania vwb het aankopen van controllers  :_schater

Ah... Dit stelt mij gerust, dat er meer mensen zijn met een controller-probleem  ;)