Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 14

Gestart door Leovardiascc, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Ik speel PS4, online CO team lijkt me lachen haha 

drg

Speel ook op de PS4, volgens mij kon je niet tussen de verschillende consoles onderling spelen  :zucht

Zit ook een redelijk groot verschil tussen de PS3 en PS4 versie trouwens qua gameplay.

HilversumOnTour

Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 12:49:15
Speel ook op de PS4, volgens mij kon je niet tussen de verschillende consoles onderling spelen  :zucht

Zit ook een redelijk groot verschil tussen de PS3 en PS4 versie trouwens qua gameplay.

Klopt en klopt. Moet zeggen dat FIFA15 wel weer wat oude dingen terug mag brengen, online 2vs2, de toernooioptie, en ga zo maar door... eigenlijk is F14 best kut :)

drg

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2014, 12:56:59
Klopt en klopt. Moet zeggen dat FIFA15 wel weer wat oude dingen terug mag brengen, online 2vs2, de toernooioptie, en ga zo maar door... eigenlijk is F14 best kut :)

Online 2v2 is de Seasons Coop modus geworden. Heb er niet op gelet maar volgens mij heb je inderdaad geen andere optie meer zoals die lobby's die je kon joinen.

Gelukkig hoorde ik net dat de Turkse competitie in FIFA 15 komt...  :_schater :O Had stiekem gehoopt dat ze nou eindelijk eens de Jupiler League toe zouden gaan voegen.

Casuals-lwd

Ben toch wel weer benieuwd naar FIFA.

Ze zeggen dat het er een vooruitgang komt in sfeer en emotie, zou mooi zijn als je tijdens een wedstrijd van Cambuur gewoon "Oh Leeuwarden the MI side hoort' en ook van andere teams niet alleen van ajakkes, en psv  |:)

Ben ook benieuwd naar de nieuwe stats van de spelers, ik verwacht dat Bijker minimaal 68 heeft. En Makrini een algemeen van 70.

Wat mooi zou zijn aan de volgende fifa's is dat ze elk stadion namaken op FIFA, maar ja dat kost veel geld en research dus daar is EA wss te gierig voor.

DonHenkie

In die nieuwe FIFA 15 zitten in ieder geval alle stadions uit de Premier League dus er is hoop dat het Cambuur Stadion in FIFA 24 komt  |:).

poelie-lwd

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 13, 2014, 12:17:57
Ik speel PS4, online CO team lijkt me lachen haha

Idem PS4 (poelielwd)  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HilversumOnTour

Citaat van: drg op augustus 13, 2014, 13:04:08
Online 2v2 is de Seasons Coop modus geworden. Heb er niet op gelet maar volgens mij heb je inderdaad geen andere optie meer zoals die lobby's die je kon joinen.

Gelukkig hoorde ik net dat de Turkse competitie in FIFA 15 komt...  :_schater :O Had stiekem gehoopt dat ze nou eindelijk eens de Jupiler League toe zouden gaan voegen.

Ik las dat de toernooien en de 2vs2 weer terugkomt in F15!

PS: Gisteren divisie 1 gehaald!!!!!!  |:)

poelie-lwd

Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

DonHenkie

#84
Citaat van: poelie-lwd op augustus 14, 2014, 19:13:55
Zat in divisie 4 met Bayern, ben overgestapt naar SCC en direct 2 x gedegradeerd  :_spank Gelukkig gisteren 10 potjes achter elkaar gewonnen en nu weer in divisie 5. Ben nog niet helemaal op de hoogte t.a.v. de commando's die je kunt geven. Kies regelmatig hoge druk bij balbezit tegenstander maar heb niet het idee dat er wat gebeurd  :_schater Wat doe ik verkeerd, wat zijn de beste instellingen?

Zin om potje tegen elkaar te ballen Poelie ? Heb je toegevoegd op PSN... (DonHenkie)

drg

Als mensen durven  mogen ze mij ook wel eens uitdagen wanneer ik online ben (derage88) but be prepared to be whooped  :zweep

DonHenkie

Citaat van: drg op augustus 14, 2014, 20:15:22
Als mensen durven  mogen ze mij ook wel eens uitdagen wanneer ik online ben (derage88) but be prepared to be whooped  :zweep

PS4 ? Doen we nu ff potje ? :)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

drg


poelie-lwd

Helemaal eensch. Gisteravond nog met 6-1 aan de reet gekregen van Columbus crew  :wall

Iedereen heeft recht op mijn mening.