Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 14

Gestart door Leovardiascc, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Citaat van: SCC op oktober 03, 2013, 11:25:28
Het klopt dat de vleugels snel inzakken. Dit is qua realisme wel goed, dat ze dus compact spelen, maar qua spelvreugde/ vriendelijkheid zie ik zo ook liever wat dieper staan. Wanneer je graag speelt met een counterploeg, is het wel ideaal, maar persoonlijk kan ik daarvoor het geduld niet opbrengen.
Wanneer ik verdedigend speel en wacht op een of twee uitbraken per helft, ga ik geheid het schip in. Ik kan gewoon niet goed wachten, dit gaat ten koste van mijn spelvreugde. Ook weet ik zeker dat ik dan een doelpunt tegenkrijg.
Bij professioneel niveau scoorde ik sowieso iedere wedstrijd en had Nienhuis vaak de 0, maar dat vond ik niet realistisch. Winnen van Ajax/ PSV is natuurlijk leuk, mits het incidenteel is. Nu speel ik Wereldklasse, maar dan creeer ik vrijwel geen kansen, laat staan dat ik scoor. Zodoende probeerde ik meer verdedigend/ afwachtend te spelen, maar helaas is dat niet een tactiek voor mij. Ik krijg dan dus altijd een of twee doelpunten tegen en dan ga ik vol op de aanval, wat resluteerd in meer tegendoelpunten. Iemand hiervoor tips? Dus hoe creeer ik op wereldklasse niveau meer (goede) mogelijkheden?

En verdedigend: ik roep al een extra mannetje bij en ook probeer ik weinig de sprintknop in te drukken, om te voorkomen dat mijn team te gauw moe raakt. Maar helaas krijg ik niet snel de bal in bezit, wanneer de computer de bal heeft. Iemand hiervoor tips?

Een extra bal in het veld gooien
Area 58

lunnie

Nog een super site gevonden waar je heel makkelijk jonge spelers kan zoeken die niks kosten (of weinig) met een hoge potentie een goede speler te worden

www.sofifa.com

DonHenkie

Nog mensen die online spelen op de PS3 ? Samen kun je nu ook spelen.. laatst ook even gedaan met Cambuur en ging redelijk goed. Alles op Lukoki  |:)

drg

Ik zou alleen maar ingehouden worden als ik met andere mensen speel  :zweep

Viper

Ik won laatst met Cambuur van iemand die Go Ahead had gekozen; 5-1. :D

EastSide058

Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

ForzaCambuur1

Citaat van: Official-Sphere op oktober 11, 2013, 23:07:53
Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P

Een keuze maken  8P

drg

Must 's effe online Seasons doen in plaats van tegen de computer  :devil

Bernardo

Is ook veel leuker online, ook leuk dat je nu met 2-personen in 1 team online kan spelen, tegen 2 andere.  :thumbsup

Goudvinger

Citaat van: Bernardo op oktober 12, 2013, 12:21:27
Is ook veel leuker online, ook leuk dat je nu met 2-personen in 1 team online kan spelen, tegen 2 andere.  :thumbsup

Dat kon voorheen ook al  :proost

Bernardo

Citaat van: Goudvinger op oktober 12, 2013, 12:31:05
Dat kon voorheen ook al  :proost

Hoe dan? Nu heb je er gewoon ''seizoenen'' in, met divisies. Net zoals bij gewoon online.

drg

Voorheen kon dat alleen als je alle 2 op 1 bank zat met 2 controllers maar niet via online samen met iemand die niet naast je zat, in ieder geval niet via Seasons.

In de lobby's had je dan wel onofficiele 2v2 matches maar vaak kwam het er op neer dat 1 van die lui nog voor de helft uit 't spel stapte.

EastSide058

Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Leovardiascc

Ik was naar Firstlook vorig weekend de dag na scc- twente en heb dus tegen een kerel gespeeld die twente koosen ik heb met scc 2-2 gespeeld en uiteindelijk. gewonnen met penalties 8P

SCC

Citaat van: Official-Sphere op oktober 11, 2013, 23:07:53
Ik speel ook met SCC maar ik ben aan t' twijfelen of ik m'n spelinstellingen niet moet veranderen op niveau Wereldklasse, ik speel nu op professioneel maar dat is toch te makkelijk ik sta na 13 bovenaan 2x gelijk de rest gewonnen o.a. tegen ajax feyenoord en pisvee. Maar als ik m' op wereldklasse zet wordt het toch wat moeilijker voetballen omdat je tegenstander de bal VEEL maar dan oek VEEL beter vasthoudt. Dus moet je op de counter spelen en dat gaat moeilijk met een huis van tegenstanders om je heen. Dus wat moet ik doen? 8P

Ditzelfde probleem heb ik ook. Prof niveau is niet realistisch, want alhoewel we graag zien dat SCC bovenaan staat, moeten we wel eerlijk blijven.
Toch speel ik wel wat "vals": ik speel nu op wereldklassen en heb de instelling cpu gewijzigd: iets minder snelle pass-snelheid, meer fouten bij de passes en ook nog meer fouten bij balaanname (allen 4% meer of minder).
Maar je zult merken dat afronden / scoren op Wereldklasse niveau smerig tegenvalt.
Succes.