Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FIFA 14

Gestart door Leovardiascc, september 05, 2013, 10:04:50

Vorige topic - Volgende topic

drg

Je kan wel van alles proberen te fixen aan je eigen kant, maar als de andere kant niets doet zal het he-le-maal niets uitmaken. Helemaal niet als ze op een jaren 90 verbinding spelen zoals in de oostblok en midden-oosten. Maar ik kom soms ook tegenstanders uit frankrijk tegen die er ook wat van kunnen, het ligt puur aan de kwaliteit van de verbinding tussen beide gebruikers. Andere games werken met andere type verbindingen, Battlefield werkt met servers waar iedereen op inlogt, als iemand daar een kutverbinding heeft zie je hun heen en weer schieten, daar heb jij geen last van dan (tenzij je een server uit bv. azie probeert). In FIFA werk je met een peer-to-peer.

poelie-lwd

Eindconclusie, je bent overgeleverd aan het feit of beide verbindingen (peer to peer) toereikend zijn anders heb je gewoon pech. Wat ik dan niet begrijp is dat ik er 20 potjes achter elkaar last van heb maar mijn tegenstander niet, die wandelen zelfs met hun keeper mijn strafschopgebied in...... :(

Heb de matchmaking instellingen zo staan dat er tegenstanders in de buurt wordt gezocht. Als ik naar de namen kijken zijn het over het algemeen wel Europeanen. Je zou bijna denken dat het probleem toch bij mij zit al snap ik dan weer niet dat ik FIFA 14 nu 3 maanden speel maar nu pas problemen ondervind.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Het is gewoon matchfixing van die Midden Oostblokkers... Wel kut dat je zo niet lekker kunt spelen.

drg

Je kan er vrijwel niet omheen, er zijn gewoon te weinig mensen die met echte clubs spelen ;) en zij spelen al tijden met die belachelijke takkeverbindingen dat ze het gewoon gewend zijn..

Ik ben nu ook maar overgestapt naar Dortmund en PSG met Seasons omdat ik dan ook eerlijkere matchmaking krijg. Echter gewoon nog steeds in Cambuur tenue en wapen in Ultimate Team te vinden  :y

Blij dat eind deze maand FIFA15 op de mat ligt, kunnen we eindelijk met de nieuwe spelers aan de gang!

Cor

Citaat van: poelie-lwd op september 06, 2014, 08:04:16
Nee. Ik speel BF4 online, 64 playermap en geen centje pijn aldaar. Die servers zijn uiteraard ook ingericht op hoge belasting. Ik heb geen losse router, alles loopt via mijn UPC box. Heb de PS4 expres direct bekabeld aan de box om vertragingen tegen te gaan. Hoe zet ik in deze situatie dan de poorten open?

Verder geen downloadpraktijken in huis...

Een goeie router kopen en je upc modem bridgen. Is een onding met veel fouten in de software. Je zal zien dat dit je algehele internet gebruik ten goede komt.

Spine

We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?

marrumer

Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?
misschien een andere internet provider?

Cor

Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?

Harder drukken

Dokkumer

Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?
Heel simpel, een Yathzee dobbelsteen met beker gebruiken.

Marc S

Citaat van: Spine op september 06, 2014, 19:29:20
We zijn aan het Mensergerjenieten, maar als ik op de grote knop in het midden druk wil het dobbelsteentje niet opwippen.
Iemand?

Stap 1: Pak het mensergerjeniet spel op
Stap 2: zoek een mooie muur op (steen of beton is beide acceptabel)
Stap 3: Smijt het mensergerjeniet spel met een hoge snelheid, kracht precisie tegen de muur aan
Stap 4: controleer of het nu wel werk zo ja ga naar Stap 5B, zo niet ga naar 5A.
Stap 5A: Voer stap 1 tot en met 4 opnieuw uit.
Stab 5B: gefeliciteerd je mensergerjeniet spel doet het nu, veel plezier!

DonHenkie

FIFA 15.. Het mooie  :scc logo weer terug.
De Ridder Overall 67

Meer weet ik helaas nog niet

drg

Benieuwd of ze nou ook de goeie uitshirt er in doen, halfjaarlijkse updates is waarschijnlijk teveel voor EA  8P

Zal me niks verbazen als ze gewoon de uitshirts van vorig jaar er in laten.

Casuals-lwd

Ik heb nu FIFA 14 op de PS3 en ben een beetje aan het editen met muziek enzo...  Vraag me af of ik ook eigen muziek kan toevoegen op FIFA 14 op de PS4 (want ik heb namelijk FIFA 15 besteld voor de PS4 )? Zoja gaat het dan ook zo makkelijk als op de PS3 (via usb) alvast bedankt



DonHenkie

Citaat van: Casuals-lwd op september 10, 2014, 18:23:48
Ik heb nu FIFA 14 op de PS3 en ben een beetje aan het editen met muziek enzo...  Vraag me af of ik ook eigen muziek kan toevoegen op FIFA 14 op de PS4 (want ik heb namelijk FIFA 15 besteld voor de PS4 )? Zoja gaat het dan ook zo makkelijk als op de PS3 (via usb) alvast bedankt

Momenteel kan dat nog niet want PS4 heeft (nog) niet mp3 ondersteuning. Het is wachten totdat die update komt.

Casuals-lwd

Citaat van: DonHenkie op september 10, 2014, 19:32:31
Momenteel kan dat nog niet want PS4 heeft (nog) niet mp3 ondersteuning. Het is wachten totdat die update komt.
Echt?? best wel triest van Sony, wanneer komt die update dan ongeveer?