Loting 1e ronde vandaag om 14:00
Hopen op een thuiswedstrijd
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 12:06:50
Loting 1e ronde vandaag om 14:00
Hopen op een thuiswedstrijd
Dit is alleen maar met amateurteams
Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 12:08:49
Dit is alleen maar met amateurteams
hoe bedoel je?
Loting is live te zien op het youtubekanaal van de KNVB.
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 12:20:08
hoe bedoel je?
Zo moeilijk is lezen toch niet? de eerste ronde is alleen voor amateurteams volgens mij en de profclubs stromen pas de tweede ronde in
ze doen toch altijd beide? 1e en 2e ronde?
Citaat van: SCC-J op juli 04, 2013, 12:23:42
ze doen toch altijd beide? 1e en 2e ronde?
Net even gekeken op de site van de knvb maar dat klopt ja, ze loten eerste en tweede ronde straks.
Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 12:21:40
Zo moeilijk is lezen toch niet? de eerste ronde is alleen voor amateurteams volgens mij en de profclubs stromen pas de tweede ronde in
Maar ze loten ook de tweede ronde
CiteerDe loting voor de eerste en tweede ronde voor de KNVB beker seizoen 2013/'14 vindt donderdag 4 juli plaats in het KNVB Bondsbureau te Zeist. In totaal komen 82 teams uit in het KNVB bekertoernooi; alle betaaldvoetbalorganisaties (BVO's), de kampioenen en (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen en de 24 halve finalisten van de districtsbekers. Tijdens de loting zijn de BVO's, de kampioenen van de Topklassen en de (plaatsvervangend) periodekampioenen van de Topklassen vrijgesteld van de eerste speelronde. Ook worden er vier amateurverenigingen vrijgeloot; zij stromen in de tweede speelronde in.
Cambuur zit dus wel degelijk in de koker voor de tweede ronde |:) |:) |:)
Voor de gene die het niet kunnen vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=2FY8QBtzSDY (http://www.youtube.com/watch?v=2FY8QBtzSDY)
Citaat van: dennisw8 op juli 04, 2013, 13:52:00
Voor de gene die het niet kunnen vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=2FY8QBtzSDY (http://www.youtube.com/watch?v=2FY8QBtzSDY)
bedankt leuk om even te zien
Harkemase Boys - Roda Raalte.............
Citaat van: SCCornjum op juli 04, 2013, 14:08:24
Harkemase Boys - Roda Raalte.............
recht op het doel af Raalte 8P
sv DFS - SWZ/boso Sneek
Nu de 2e ronde.
Lekker. Even een korte break. Tijd voor :hein
Az- Sparta. Leuk.
Aaaah had gehoopt dat wij tegen Volendam mochten aantreden! 8P
feyenoord dordrecht 8)
De 6 "grote" clubs gelukkig ontlopen haha
Katwijk - Cambuur
moeten we daar blij mee zijn of niet
Oei Katwijk - Cambuur
Katwijk - Cambuur
Een amateur, moet te doen zijn toch?
Kut, hier kun je nog lelijk op je smoel gaan
ach heel simpel, als je de beker wil winnen dan moet je ook ploegen als katwijk kunnen verslaan :zweep
Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:27:06
Kut, hier kun je nog lelijk op je smoel gaan
Ik ken het amateurvoetbal niet zo goed. Is katwijk een goede ploeg dan?
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:28:29
Ik ken het amateurvoetbal niet zo goed. Is katwijk een goede ploeg dan?
zijn kampioen geworden
dkv - Twente die komen we dus in de beker niet meer tegen.....
Citaat van: SCCornjum op juli 04, 2013, 14:31:45
dkv - Twente die komen we dus in de beker niet meer tegen.....
Twente ja. Twente kennende zetten die een b-team neer en DKV speelt thuis, ik hoop dat we een wedstrijdje thuis tegen DKV kunnen meepakken..
ach we ontlopen in ieder geval ASWH
Citaat van: marrumer op juli 04, 2013, 14:30:18
zijn kampioen geworden
Ohhh wacht, ik weet wel wie dat zijn.. Ja kan moeilijk worden maar in principe zouden we 'm moeten winnen. Als we maar geen B-team neerzetten, best 2 of 3 spelers doorwisselen, maar ik ben totaal geen fan van het grootste deel van het team/hele team te wisselen.
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:35:42
Ohhh wacht, ik weet wel wie dat zijn.. Ja kan moeilijk worden maar in principe zouden we 'm moeten winnen. Als we maar geen B-team neerzetten, best 2 of 3 spelers doorwisselen, maar ik ben totaal geen fan van het grootste deel van het team/hele team te wisselen.
Tuurlijk zouden we 'm moeten winnen, doelstelling voor KNVB-beker zou minimaal de 'laatste 16' moeten zijn. Alles minder is imo een blamage...
Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:39:56
Tuurlijk zouden we 'm moeten winnen, doelstelling voor KNVB-beker zou minimaal de 'laatste 16' moeten zijn. Alles minder is imo een blamage...
Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.
Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 14:43:41
Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.
:O
Leuk weerzien met Danny Guijt!
Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 14:43:41
Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:46:44
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
Tuurlijk financieel is het wel of kan het leuk zijn maar het kost wel kracht en die hebben we denk ik wel anders nodig dat is meer mijn punt. ik wil never nooit die bier competitie weer in.
Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:46:44
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
Ajax thuis zou ook niet verkeerd zijn. (Waarschijnlijk) uitverkocht stadion, kaartjes komen niet van seizoenskaarten=meer geld.
Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:50:01
Ajax thuis zou ook niet verkeerd zijn. (Waarschijnlijk) uitverkocht stadion, kaartjes komen niet van seizoenskaarten=meer geld.
Maar wel gedeeld door twee; Ajax zou de helft krijgen.
Wel grappig dat Guijt nu alsnog tegen Cambuur moet spelen.
katwijk uit is lastig genoeg en wij hebben toch al niet zo,n beker reeputatie
Na overleg met de lokale driehoek is besloten dat.
De wedstrijd is te bezoeken met een verplichte uit-kaart en is een verplichte bus combi.
Aanvang wedstrijd 09:30 :zweep
Wedstrijd daarna is DKV uit, maar mooi wat spelers sparen!
dan vliegen we er uit hoor ;(
Citaat van: denistel op juli 07, 2013, 14:25:02
dan vliegen we er uit hoor ;(
Ons B-team zou toch beter moeten zijn dan een amateur team?
Citaat van: Cambuur058 op juli 07, 2013, 14:32:07
Ons B-team zou toch beter moeten zijn dan een amateur team?
kampioen van de topklasse he
Citaat van: denistel op juli 07, 2013, 15:19:06
kampioen van de topklasse he
hmm ja toch moeten we winnen vind ik
Hoever denken jullie dat we komen, of maak het jullie niks uit?
Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:46:44
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
Denk dat Ajax/Psv/Feyenoord thuis toch meer oplevert, denk niet dat er daar 10.000 mensen een kaartje gaan kopen om Cambuur te zien
Als ik het mag zeggen....
tweede ronde eruit,focus op competitie en niet degraderen. |:)
Citaat van: peter op juli 12, 2013, 11:27:34
Als ik het mag zeggen....
tweede ronde eruit,focus op competitie en niet degraderen. |:)
Tuurlijk mag je dat zeggen, je hebt ook volkomen gelijk. die beker is leuk voor de poen maar dan moet je wel een leuke tegenstander hebben. de competitie is veel belangrijker, nooit meer naar de bier afdeling dus weg met de beker en vol gas de competitie in.
Citaat van: peter op juli 12, 2013, 11:27:34
Als ik het mag zeggen....
tweede ronde eruit,focus op competitie en niet degraderen. |:)
Gewoon voor die lelijke denappel gaan.. Dat ding is ooit besmet en kan alleen maar ontsmet worden door em zelf te winnen :devil
Dinsdag 24-09, 17:00 Katwijk - Cambuur
Op dinsdag 24 september speelt Katwijk de wedstrijd om de KNVB-beker tegen SC Cambuur.
De wedstrijd tussen de regerend kampioen van de Jupiler League en die van de topklasse, is op voorhand een mooie affiche in het bekertoernooi. SC Cambuur, net als Katwijk spelend in kleding van Q1905, is prima begonnen aan de competitie. Dit weekend wist het Heracles Almelo te verslaan waarmee de Friezen Leeuwarders na 6 duels, 8 punten hebben behaald.
Het bekertreffen tussen Katwijk en SC Cambuur wordt dinsdag 24 september gespeeld op sportpark De Krom (aanvang: 19:30 uur). Volgens KNVB-regels moet bij dit duel iedereen een toegangsbewijs kopen dus ook de leden van v.v. Katwijk. De toegangsprijzen zijn als volgt:
Hoofdtribune 11 euro
Staanplaats 8 euro
Kinderen tot 12 jaar/ 65+ en leden v.v. Katwijk (op vertoon lidmaatschapskaart) 5 euro.
Deze week is er voorverkoop op De Krom. Deze zal zijn op donderdag 19 (19:30-21:30 uur) en zaterdag 21 september (10:30-12:00 uur) .
Gewoon reservespelers opstellen! Die moeten dit ook kunnen doen en als het ze niet lukt dan maar niet................competitie gaat voor'!
Eens! Gewoon spelers als Dijkstra, Barto, v. Boxel etc minuten geven!
Ving op dat ze Zeinstra als keeper in willen zetten en dit ook toegezegd hebben. Zelfde constructie als vorig jaar met 2de keeper Nienhuis!
Mooi spelers minuten geven.
Geen vaste keus die blessures krijgen.
spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.
Ik hef dei wellus anders hoord over de beker Denistel ;)
Citaat van: denistel op september 15, 2013, 22:44:38
spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.
Katwijk winnen en de volgende ronde eruit.
Mooi de spelers opstellen die bijna niet aan spelen toekomen. Onnodige blessures van de basiself zit niemand op te wachten.
Hemmen sowieso op de bank, het liefst op de tribune, als die geblesseerd raakt hebben we een grote uitdaging de zondag daarna tegen dkv.
Met Barto winnen we daar de oorlog niet.
Citaat van: Nightmarelwd op september 16, 2013, 15:57:36
Katwijk winnen en de volgende ronde eruit.
Mooi de spelers opstellen die bijna niet aan spelen toekomen. Onnodige blessures van de basiself zit niemand op te wachten.
Hemmen sowieso op de bank, het liefst op de tribune, als die geblesseerd raakt hebben we een grote uitdaging de zondag daarna tegen dkv.
Met Barto winnen we daar de oorlog niet.
EENS .Wat heb je eraan om bij de laatste 8 in de knjb beker te komen .Ga je er alsnog uit en kost het je in de comp pnt .
En daarnaast, ook met je ''tweede'' team moet je gewoon van Katwijk kunnen winnen.
Met:
Zeinstra
de Vries, boxie, dijkstra, perreira
van moorsel, brands,barto, de graaf
cristavo en oepie
moeten we toch de tweede ronde kunnen halen?
Citaat van: sunderland op september 16, 2013, 16:12:36
EENS .Wat heb je eraan om bij de laatste 8 in de knjb beker te komen .Ga je er alsnog uit en kost het je in de comp pnt .
Levert veel geld op!
Citaat van: John Hiatt op september 16, 2013, 16:28:21
Levert veel geld op!
Geld maakt niet gelukkig :clint Nooit weer :jupiler wel |:)
Volgens mij levert de KNVB niet zoveel op. Tot de 8e finale krijgt de uitspelende ploeg 2500e aan onkostenvergoeding(Dit krijgt cambuur dus van de KNVB voor de wedstrijd tegen Katwijk). Stel Cambuur gaat door naar de 3e ronde en heeft een thuiswedstrijd. Cambuur mag dan de volledige recettes houden, maar is vast niet veel. Aangezien er niet zoveel mensen naar zo'n wedstrijd gaan en ook veel organisatorische kosten maakt om de wedstrijd te organiseren. Vanaf 8e finale wordt het nettoresultaat 50/50 verdeeld tussen de twee clubs. Dus al met al levert de KNVB beker volgens mij niet zoveel op. De bekerwinnaar ontvangt overigens 2 ton en de verliezer 1 ton. Wat dus vaak een verlies betekent voor een club, aangezien er door het bereiken van de finale veel premies aan de spelers moet worden betaald.
dkv uit, feyenoord uit en ajax uit. 3 keer een goed gevuld stadion :devil
Citaat van: MartD op september 16, 2013, 17:06:23
Volgens mij levert de KNVB niet zoveel op. Tot de 8e finale krijgt de uitspelende ploeg 2500e aan onkostenvergoeding(Dit krijgt cambuur dus van de KNVB voor de wedstrijd tegen Katwijk). Stel Cambuur gaat door naar de 3e ronde en heeft een thuiswedstrijd. Cambuur mag dan de volledige recettes houden, maar is vast niet veel. Aangezien er niet zoveel mensen naar zo'n wedstrijd gaan en ook veel organisatorische kosten maakt om de wedstrijd te organiseren. Vanaf 8e finale wordt het nettoresultaat 50/50 verdeeld tussen de twee clubs. Dus al met al levert de KNVB beker volgens mij niet zoveel op. De bekerwinnaar ontvangt overigens 2 ton en de verliezer 1 ton. Wat dus vaak een verlies betekent voor een club, aangezien er door het bereiken van de finale veel premies aan de spelers moet worden betaald.
als je thuis speelt tegen een andere ere div club dan levert het toch juist wel geld op en als we niet uit de ere div willen heb je dat geld meer
dan nodig.
Citaat van: Dokkumer op september 16, 2013, 15:19:12
Ik hef dei wellus anders hoord over de beker Denistel ;)
je bent nu ere div club en 1 die het tot nu toe leuk doet als 1e div club zou je de beker
nooit winnen. als je 3 of 4e rondes leuke ploeg thuis loot kan het je 3 a 4 ton opleveren toch
Ik neem aan dat we zonder autocombi en uitkaart naar Katwijk af kunnen reizen?
Citaat van: TM op september 16, 2013, 20:36:45
Ik neem aan dat we zonder autocombi en uitkaart naar Katwijk af kunnen reizen?
groningen moet met buscombi naar amateurclub uit amsterdam... je weet maar nooit...:)
Citaat van: TM op september 16, 2013, 20:36:45
Ik neem aan dat we zonder autocombi en uitkaart naar Katwijk af kunnen reizen?
wordt nog bekend gemaakt,,,nou we rijden er zo heen toch,,danny regeld de kaarten wel :_schater
Ik denk dat het bekertoernooi moet worden gezien als een mooie mogelijkheid om onze wisselspelers nog enige wedstrijden op niveau te laten spelen. Zeker aangezien we geen belofteteam hebben.
De reserves zullen zeker gebrand zijn zich te bewijzen, en juist daardoor kunnen we bij een gunstige loting de eerste rondes misschien wel overleven. Ik acht een elftal met spelers als Pereira, Van Boxel, Dijkstra, Schokker, Van Moorsel, etcetera ook zeker wel in staat om van clubs als Katwijk te winnen.
Als we dan, laten we zeggen, de kwartfinale halen kunnen we altijd nog de sterkste elf er in zetten, maar wat mij betreft krijgt de competitie in eerste instantie de prioriteit.
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
Het zou te belachelijk voor woorden zijn, als dit waar is.
Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
:wall Ongelofelijk.
Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
Naar een amateurclub met een combi? Het moet niet veel gekker worden ;(
Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 11:46:12
Net gehoord dat dit een buscombi gaat worden. Schande cambuur! :wall
Als dat zo is wordt het tijd voor werkelijke actie. Proberen met zo'n duizend man af te reizen naar deze wedstrijd en wel op eigen gelegenheid. Ik doe mee.
Citaat van: denistel op september 15, 2013, 22:44:38
spelen op dinsdag en pas op zondag weer met dit team kenne we oek ver inde beker komen en het ken je
bijhoorlijke zak geld opleveren.
zal wel .ik blijf liever in de erediv
Gekke hooligans van Katwijk niet onderschatten hè!
http://www.youtube.com/watch?v=7tZq_AVkTQ4 (http://www.youtube.com/watch?v=7tZq_AVkTQ4)
opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik
Citaat van: denistel op september 17, 2013, 12:32:40
opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik
Ja, maar hier ga je als club zijnde toch niet mee akkoord!???
Weet nog een wedstrijd Flevo Boys - Katwijk, waar ook het nodige aan politie inzet nodig was ivm supporters Katwijk. Kwamen toen lammer dan lam de bussen uitrollen :_schater
Vreemd volk daar in Katwijk, en begrijp deze combi wel!
Citaat van: TM op september 17, 2013, 12:38:01
Ja, maar hier ga je als club zijnde toch niet mee akkoord!???
denk ik niet nee maar zou dat wat helpen.
Citaat van: Galdiano op september 17, 2013, 12:42:39
Weet nog een wedstrijd Flevo Boys - Katwijk, waar ook het nodige aan politie inzet nodig was ivm supporters Katwijk. Kwamen toen lammer dan lam de bussen uitrollen :_schater
Vreemd volk daar in Katwijk, en begrijp deze combi wel!
Mischien kun je je oude baantje terug krijgen? :R
Sorry, helemaal mijn schuld... Ik heb ooit in een jolige bui in Katwijk een grassprietje mishandeld door hem uit de grond te trekken...
Citaat van: Vanuit Helmond op september 17, 2013, 12:12:10
Als dat zo is wordt het tijd voor werkelijke actie. Proberen met zo'n duizend man af te reizen naar deze wedstrijd en wel op eigen gelegenheid. Ik doe mee.
Iedereen moet gewoon werken of studeren . Zal dus sowieso niet Veel volk op af komen . Een combi zou belachelijk zijn!! Bvo moet dan ook statement in nemen . Geen bussen laten rijden . Geen sponsors mee en bestuur blijft ook maar lekker thuis
pfffffffffffff waar gaat dit nog over? :zucht :zucht
Citaat van: denistel op september 17, 2013, 12:32:40
opgelegd door katwijk he en ook groningen naar afc een buscombi hoorde ik
De lokale driehoek zal wel bang zijn voor kwaadwillende sujetten uit Den Haag welke naar dit potje willen gaan 'for some good clean fun'....
Citaat van: Len Cantello op september 17, 2013, 13:10:21
De lokale driehoek zal wel bang zijn voor kwaadwillende sujetten uit Den Haag welke naar dit potje willen gaan 'for some good clean fun'....
Zal puur door de Katwijkers zelf komen! Ieder jaar zijn er meerdere incidentjes daar!
onacceptabel :(
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk
zie het al staan...
katwijk-cambuur....
verplicte buscombi
verplichte uitkaart
prijs€32,50 :rodekaart :rodekaart
Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk
Juist! Die buscombirommel en uitkaartshit begint me een beetje de neus uit te hangen. Dit is toch werkelijk belachelijk ;(
Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk
Dat vind ik ook. Gvd denk je dat vrijdag de kroon spant heb je deze belachelijke combi tegen een amateur. :wall :R
Achterlijk :zucht
Citaat van: denistel op september 17, 2013, 13:13:32
die lui hevve incidentjes en wij mutte in een combi das de omgekeerde wereld natuurlijk
Het is toch in feite altijd de thuisspelende ploeg die bepaald hoe er gereisd moet worden? Bij ons komen ze ook bijna allemaal met de bus-combi. Dat zou er wel mee te maken hebben dat er bij ons toch af en toe een uitzwaai-comité aanwezig was om de ramen van de uitsupportersbussen te 'lappen'. Die naam poets je niet in een seizoentje weg.
Toch belachelijk, een amateur bezoeken met een combi. Dus als ik nu vanuit amsterdam rechstreeks naar katwijk zou willen en gewoon een kaartje aan de kassa koop, ben ik in overtreding.... grrrrrrrr.
Op de officiële twitter van vv katwijk word overigens gemeld dat het niet van die kant afkomt!
Kvc, kom er ook maar even in!
En dan kwam ik dit nog tegen (bericht van Juli 2013)
Citeer
Het bekerduel op 24 september tussen Katwijk en Cambuur Leeuwarden wordt toch in de avond gespeeld. De wedstrijd is verplaatst naar 19:30.
Eerder was het bekerduel op De Krom vastgesteld om 17:00 uur. Op verzoek van Katwijk en in overleg met Cambuur is het duel verplaatst naar 19:30 uur.
Dus wij werken mee om daar meer (thuis-)supporters te krijgen, maar zij doen er alles aan om ons thuis te houden?
Nee van gemeente katwijk
Hallo,
Onze burgemeester is een angsthaas en hij zal wel voor deze buscombi gezorgd hebben. Hij zal ook zat politie op de been hebben als er een beetje volk meekomt uit Leeuwarden. Als je niet met de combi komt kan je ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen, als ze een uitvak creëen kan je evt met dat kaartje nog proberen om in het uitvak te komen, zo moeilijk doen ze niet bij ons. Als ze geen uitvak maken kan je gewoon rond het veld lopen, en dus bij de eigen supporters gaan staan.
Wij maken zeker een kans tegen jullie, en al helemaal als jullie een tweede team sturen. De afgelopen 4 wedstrijden was niet al te best, maar het team is op een kleine wijziging na nog hetzelfde als vorig seizoen toen we kampioen werden. Daarnaast winnen amateurclubs vaker van profclubs. GVVV won bv van Sparta en Excelsior.
Ik hoop dat er veel mensen komen, het wordt zeker een mooie pot voetbal.
Citaat van: Dahab op september 17, 2013, 14:07:09
als ze een uitvak creëen kan je evt met dat kaartje nog proberen om in het uitvak te komen, zo moeilijk doen ze niet bij ons. Als ze geen uitvak maken kan je gewoon rond het veld lopen, en dus bij de eigen supporters gaan staan.
Een buscombi zonder uitvak.... 8P 8P
Citaat van: Dahab op september 17, 2013, 14:07:09
Hallo,
Onze burgemeester is een angsthaas en hij zal wel voor deze buscombi gezorgd hebben. Hij zal ook zat politie op de been hebben als er een beetje volk meekomt uit Leeuwarden. Als je niet met de combi komt kan je ook gewoon een kaartje aan de kassa kopen, als ze een uitvak creëen kan je evt met dat kaartje nog proberen om in het uitvak te komen, zo moeilijk doen ze niet bij ons. Als ze geen uitvak maken kan je gewoon rond het veld lopen, en dus bij de eigen supporters gaan staan.
Wij maken zeker geen kans tegen jullie, en al helemaal niet als jullie een tweede team sturen. De afgelopen 4 wedstrijden was niet al te best, maar het team is op een kleine wijziging na nog hetzelfde als vorig seizoen toen we kampioen werden. Daarnaast winnen amateurclubs vaker van profclubs. GVVV won bv van Sparta en Excelsior.
Ik hoop dat er veel mensen komen, het wordt zeker een mooie pot voetbal.
Welkom op ons mooie forum! |:)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 17, 2013, 14:10:28
Een buscombi zonder uitvak.... 8P 8P
LOL inderdaad, krijg steeds meer het gevoel dat Cambuur niet op uitsupporters zit te wachten. Je kan toch niet een buscombi opleggen als je daar gewoon rond het veld kunt lopen, of willen ze door middel van een zootje stewards / ME alle Cambuursupporters in een hoekje houden.
Citaat van: dizzhead op september 17, 2013, 13:47:59
En dan kwam ik dit nog tegen (bericht van Juli 2013)
Dus wij werken mee om daar meer (thuis-)supporters te krijgen, maar zij doen er alles aan om ons thuis te houden?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de reden. Ongelofelijk.
Citaat van: De Jager op september 17, 2013, 13:47:26
Op de officiële twitter van vv katwijk word overigens gemeld dat het niet van die kant afkomt!
Kvc, kom er ook maar even in!
Ai Ai als dit waar is.....
https://twitter.com/vvkatwijk/status/379927432817410048
clubs leggen nooit combi's op dat doet de gemeente
Een buscombi wordt ook gebruikt om supporters uit het centrum te weren. Een aantal jaar geleden toen NAC tegen Quick Boys moest zorgden NAC supporters voor wat problemen in het centrum (van wat ik heb vernomen) en later op de avond zijn ze nog op de vuist gegaan met jongens van Ajax. Wat ze kunnen doen is jullie afzetten en dan jullie via een andere ingang naar binnen laten gaan waardoor jullie met zen alle bij elkaar kunnen staan, en ver genoeg van ons vandaan staan.
Citaat van: Dahab op september 17, 2013, 17:54:27
Een buscombi wordt ook gebruikt om supporters uit het centrum te weren. Een aantal jaar geleden toen NAC tegen Quick Boys moest zorgden NAC supporters voor wat problemen in het centrum (van wat ik heb vernomen) en later op de avond zijn ze nog op de vuist gegaan met jongens van Ajax. Wat ze kunnen doen is jullie afzetten en dan jullie via een andere ingang naar binnen laten gaan waardoor jullie met zen alle bij elkaar kunnen staan, en ver genoeg van ons vandaan staan.
Wij werden al vaak genoeg afgezet bij Cambuur.
Citaat van: Vanuit Helmond op september 17, 2013, 18:07:52
Wij werden al vaak genoeg afgezet bij Cambuur.
:_schater :_schater
Citaat van: Dahab op september 17, 2013, 17:54:27
Een buscombi wordt ook gebruikt om supporters uit het centrum te weren. Een aantal jaar geleden toen NAC tegen Quick Boys moest zorgden NAC supporters voor wat problemen in het centrum (van wat ik heb vernomen) en later op de avond zijn ze nog op de vuist gegaan met jongens van Ajax. Wat ze kunnen doen is jullie afzetten en dan jullie via een andere ingang naar binnen laten gaan waardoor jullie met zen alle bij elkaar kunnen staan, en ver genoeg van ons vandaan staan.
ken met een auto combi oek niet want dam mag je ook niet eerder weg,,,,,,,
Ik ben van plan om de trein te pakken naar Leiden en van daaruit de bus richting Katwijk om vervolgens daar een kaartje te kopen en dan bij familie in de buurt te gaan slapen.
Het is inderdaad een VERPLICHTE BUS-COMBI. Dit is een bevestiging vanuit de VV Katwijk. :wall :_spank 8P
Citaat van: weestwel op september 18, 2013, 19:55:56
Het is inderdaad een VERPLICHTE BUS-COMBI. Dit is een bevestiging vanuit de VV Katwijk. :wall :_spank 8P
Waanzin :zucht
Gelukkig is ie maximaal 30 euro... :_schater
wat een schandalige iets. :rodekaart
Nog steeds niets bekend vanuit Cambuur... Als het meezit kunnen de supporters die toch met de bus willen alleen vrijdag en maandag zich nog inschrijven aangezien de wedstrijd komende dinsdag al is....
Citaat van: Bernardo op september 18, 2013, 20:09:46
Gelukkig is ie maximaal 30 euro... :_schater
wat een schandalige iets. :rodekaart
En waar blijft Cambuur met dit nieuws. Zullen ze wel niet durven uitleggen aan hun achterban. :O :O.
Hebben ze uberhaupt een uitvak :zucht
Een buscombi naar een topklasseclub :O
We slaan steeds verder door in de combiwaanzin :|
Wordt wel eens tijd dat Cambuur met informatie over deze wedstrijd komt? Heb een twitter bericht naar ze gestuurd, maar krijg geen reactie. Het is toch schandalig dat er 5 dagen voor de wedstrijd nog geen informatie is over de reismogelijkheden. Ik neem aan dat dit dus gewoon vrijvervoer wordt.... Zo krijg je als supporter nooit tijd om een kaartje te kopen.
CAMBUUR WAKKER WORDEN!
Wat een lakse bende bij Cambuur. Bah bah bah. Ik begin er zo langzamerhand wel een beetje genoeg van te krijgen. De :zweep erover bij dat zootje ongeregeld.
VV KATWIJK - SC CAMBUUR OP DINSDAG 24 SEPTEMBER
Kaartverkoop voor deze verplichte buscombi start niet en is alleen mogelijk indien in bezit van de uitkaart (deze ook meenemen!)
De wedstrijd bezoeken buiten de combi om is verboden en zal leiden tot stadionverboden.
Kosten leden KvC € 30,- (alleen op vertoon van de KvC ledenpas)
Niet leden betalen € 35,00
De buscombi is UITVERKOCHT
Er zullen in totaal 0 bussen afreizen naar Katwijk.
Citaat van: Lwdscc op september 19, 2013, 16:58:33
VV KATWIJK - SC CAMBUUR OP DINSDAG 24 SEPTEMBER
Kaartverkoop voor deze verplichte buscombi start niet en is alleen mogelijk indien in bezit van de uitkaart (deze ook meenemen!)
De wedstrijd bezoeken buiten de combi om is verboden en zal leiden tot stadionverboden.
Kosten leden KvC € 30,- (alleen op vertoon van de KvC ledenpas)
Niet leden betalen € 35,00
De buscombi is UITVERKOCHT
Er zullen in totaal 0 bussen afreizen naar Katwijk.
Het is zo snel uitverkocht omdat Katwijk het niet voor elkaar krijgt voor deze wedstrijd een deugdelijk uitvak te maken.
uitvak?? 2 jaar geleden in noordwijkerhout stonden we gewoon een bierke te drinken daar met die lui...
of verwachten ze daar 500 man uit leeuwarden op een dinsdag avond...als het gewoon vrij vervoer is
komen er een man of 50 denk ik.
Wel slecht dat er nog niks bekend is, wedstrijd is dinsdag al!
Citaat van: Bernardo op september 19, 2013, 18:16:32
Wel slecht dat er nog niks bekend is, wedstrijd is dinsdag al!
Zo graag willen ze dat er supporters komen. Ze zijn al een week bezig met de bussen voor DKV hoe die in clusters ingedeeld moeten worden.
Dinsdag 24 september speelt SC Cambuur in de tweede ronde van de KNVB-beker een uitwedstrijd tegen VV Katwijk. De lokale driehoek in Katwijk heeft besloten dat deze wedstrijd voor Cambuur-supporters alleen te bezoeken is middels een verplichte buscombi.
De BVO SC Cambuur is het volstrekt oneens met de zienswijze van de lokale driehoek en ziet geen enkele aanleiding om van deze wedstrijd een verplichte buscombi te maken. Als club hebben we daarom aangestuurd op een soepelere vervoersregeling, maar de Katwijkse driehoek weigert medewerking.
Wij betreuren het ten zeerste dat de lokale driehoek in Katwijk deze maatregel noodzakelijk acht en dat onze supporters hierdoor een extra drempel krijgen opgelegd om de reis naar Katwijk te maken. Bovendien kunnen onze mannen de steun van de twaalfde man ook in uitwedstrijden goed gebruiken.
Supporters die ter steun van onze mannen toch willen afreizen naar Katwijk kunnen zich vanaf vandaag inschrijven bij de administratie van het Cambuur Stadion.
De kosten hiervan bedragen voor leden van de Kern van Cambuur € 22,50 en voor niet-leden € 25,00.
VV Katwijk – SC Cambuur
2e ronde KNVB-beker
Aftrap 19:30 uur
lui binne gek ju de kassa,s binne gewoon open en ze hevve geen uitvak als ik al ga is het gewoon inde auto ,,maar de zin om nog mee te
gaan naar uitwedstrijden wordt met de dag minder
Zal me niet verbazen as er legitimatieplicht is om aan de kassa kaartje te kopen..
Ze binne helemaal gek geworden in nederland...
Supporters sponsors en bestuur allemaal lekker thuisblijven!!! Het ging allemaal al wat te ver maar dit slaat echt alles !!!
Wel een mooi en duidelijk statement van Cambuur. En volkomen terecht, complete waanzin!
Citaat van: SCC-J op september 19, 2013, 19:06:16
Supporters sponsors en bestuur allemaal lekker thuisblijven!!! Het ging allemaal al wat te ver maar dit slaat echt alles !!!
ieder1 thuis blijven de ploeg oek laat ze verotte man
Citaat van: pvanbuijtene op september 19, 2013, 19:05:23
Zal me niet verbazen as er legitimatieplicht is om aan de kassa kaartje te kopen..
Ze binne helemaal gek geworden in nederland...
net zoals bij zo veel andere clubs vast niet ,,,als de kassa,s open zijn kun je gewoon een kaartje
kopen toch,dat hebben ze vorig seizoen zelf gezegd.officieel kunnen ze je dan niks maken.
Citaat van: denistel op september 19, 2013, 19:21:58
net zoals bij zo veel andere clubs vast niet ,,,als de kassa,s open zijn kun je gewoon een kaartje
kopen toch,dat hebben ze vorig seizoen zelf gezegd.officieel kunnen ze je dan niks maken.
Bij Emmen vorig jaar hebben ze toch ook mensen door ligitimatie geweigerd uit de regio L'den. Ze zagen dat ik in L'den geboren was en wilden me weigeren, maar omdat ik kon aantonen dat ik in Apeldoorn woon mocht ik erin... 8P 8P
Citaat van: Vanuit Helmond op september 19, 2013, 18:20:03
Zo graag willen ze dat er supporters komen. Ze zijn al een week bezig met de bussen voor DKV hoe die in clusters ingedeeld moeten worden.
Ga lekker in het bejaardenhuis klagen!
Citaat van: John Hiatt op september 19, 2013, 19:50:48
Ga lekker in het bejaardenhuis klagen!
Wat een inhoudelijk sterke bijdrage Hiatt.
Citaat van: denistel op september 19, 2013, 18:11:01
uitvak?? 2 jaar geleden in noordwijkerhout stonden we gewoon een bierke te drinken daar met die lui...
of verwachten ze daar 500 man uit leeuwarden op een dinsdag avond...als het gewoon vrij vervoer is
komen er een man of 50 denk ik.
Ach man, het is gewoon schandalig deze op opgelegde combi. Waar moet dat heen. Op welke grond is deze verklaard?
De zoveelste trieste actie tegen het moderne voetbal in korte tijd. ;(
Vergeet de parapluutjes niet. Legitimatie controle heb ik de afgelopen 6 jaar niet meegemaakt, is ook onmogelijk omdat dat voor flinke rijen bij de ingang zal zorgen. Kassa is altijd open.
Wat betreft het voetbal, ik denk zeker dat wij een kans maken. Wij werden vorig seizoen het Barcelona van de topklasse genoemd door de media, en uiteindelijk terecht kampioen geworden. Daarnaast is de selectie al een aantal jaar intact gebleven, met sommige versterkingen waar nodig was. En wij hebben thuisvoordeel :)
Citaat van: Dahab op september 19, 2013, 22:57:09
Vergeet de parapluutjes niet. Legitimatie controle heb ik de afgelopen 6 jaar niet meegemaakt, is ook onmogelijk omdat dat voor flinke rijen bij de ingang zal zorgen. Kassa is altijd open.
Wat betreft het voetbal, ik denk zeker dat wij een kans maken. Wij werden vorig seizoen het Barcelona van de topklasse genoemd door de media, en uiteindelijk terecht kampioen geworden. Daarnaast is de selectie al een aantal jaar intact gebleven, met sommige versterkingen waar nodig was. En wij hebben thuisvoordeel :)
0-5(0-2)
Hemmen
Hemmen
Ritzmaier
Brands
Brands
3x :gelekaart
denk niet dat hemmen en ritzmaier in de basis staan hoor
1 basis spelers en de rest die normaal niet speelt nu in de basis.
===============================zeinstra=======================
de vries==========Dijkstra================v boxel============Pereira
brands-----------------------------v moorsel
bakker
schokker======================barto--------------------------------------------de graaf.
zo iets denk ik
Citaat van: denistel op september 19, 2013, 23:29:05
denk niet dat hemmen en ritzmaier in de basis staan hoor
1 basis spelers en de rest die normaal niet speelt nu in de basis.
===============================zeinstra=======================
de vries==========Dijkstra================v boxel============Pereira
brands-----------------------------v moorsel
bakker
schokker======================barto--------------------------------------------de graaf.
zo iets denk ik
Ik teken er voor!
CiteerClubleiding Ajax solidair met fans
Ook Edwin van der Sar (l) en Marc Overmars (m) bekijken PSV-Ajax voor de buis. © epa.
Het bestuur van Ajax blijft zondag, net als de fans van de club, thuis als de Amsterdammers het in Eindhoven opnemen tegen PSV. De directie toont zich solidair met de supporters, die niet naar Brabant af kunnen reizen vanwege werkzaamheden aan het spoor tussen de Arena en het Philips Stadion. Voor het duel geldt een verplichte treincombi.
Dat meldt De Telegraaf. Ajax droeg de afgelopen dagen alternatieve reismethodes aan voor de fans, maar burgermeester Rob van Gijzel van Eindhoven en de rechter in Den Bosch gingen daar niet mee akkoord.
Naast het bestuur blijven ook de leden van de Ajax Business Club thuis.
BVO waar wachten we nog op!?
Citaat van: denistel op september 19, 2013, 23:29:05
denk niet dat hemmen en ritzmaier in de basis staan hoor
1 basis spelers en de rest die normaal niet speelt nu in de basis.
===============================zeinstra=======================
de vries==========Dijkstra================v boxel============Pereira
brands-----------------------------v moorsel
bakker
schokker======================barto--------------------------------------------de graaf.
zo iets denk ik
dan is het:
0-4(0-1)
Schokker
De graaf
Barto
Schokker
4x :gelekaart
Als Sandor er vandaag nou 1 of 2 uitschakelt of tegen een rode kaart laat oplopen, dan maakt het niet uit datwij met de b-keuze spelen
wie gaan hier allemaal heen? ik heb mijn kaarten al mooi in de auto er heen
deze wedstr intereseert mij geen reet
Citaat van: sunderland op september 21, 2013, 16:04:45
deze wedstr intereseert mij geen reet
Mij wel. Elke wedstrijd van m'n cluppie die ergens om gaat is belangrijk.
Niet zo belangrijk als de compititie natuurlijk!
Maar wel leuk om een ronde door te komen.
UPDATE
Op dinsdag 24 september speelt Katwijk de wedstrijd om de KNVB-beker tegen SC Cambuur.
De wedstrijd tussen de regerend kampioen van de Jupiler League en die van de topklasse, is op voorhand een mooie affiche in het bekertoernooi. SC Cambuur, net als Katwijk spelend in kleding van Q1905, is prima begonnen aan de competitie. Dit weekend wist het Heracles Almelo te verslaan waarmee de Friezen na 6 duels, 8 punten hebben behaald.
Het bekertreffen tussen Katwijk en SC Cambuur wordt dinsdag 24 september gespeeld op sportpark De Krom (aanvang: 19:30 uur). Volgens KNVB-regels moet bij dit duel iedereen een toegangsbewijs kopen dus ook de leden van v.v. Katwijk. De toegangsprijzen zijn als volgt:
Hoofdtribune 11 euro
Staanplaats 8 euro
Kinderen tot 12 jaar/ 65+ en leden v.v. Katwijk (op vertoon lidmaatschapskaart) 5 euro.
Deze week is er voorverkoop op De Krom. Deze zal zijn op zaterdag 21 september (10:30-12:00 uur) .
Geen training
In verband met de wedstrijd Katwijk - SC Cambuur kan er op dinsdag 24 september niet getraind worden.
De wedstrijd heeft nog geen clubcard verplichting...
Citaat van: zeewolde op september 21, 2013, 14:42:08
Als Sandor er vandaag nou 1 of 2 uitschakelt of tegen een rode kaart laat oplopen, dan maakt het niet uit datwij met de b-keuze spelen
4-0 op de kont kregen he
Moeten ze idd niet weg poetsen. Ik heb ons veel vaker onnodig dit soort partijen zien verliezen.
Gewoon ''tweede'' elftal opstellen. DKV uit is toch net iets belangrijker.
laat maar lopen deze wedstrijd ,handhaving is een must de reserve s maar opstellen idd heerenveen is belangrijker dan dit potje
even over Heerenveen alleen finnbogason uit schakelen dan zijn ze niet gevaarlijk meer.
De rest is niet beter als wat Cambuur te bieden heeft dus er is zeker een kans daar.
Kan er geen beveiliging op dit forum die er voor zorgt dat je geen Hoerenveen (maar dan correct) kan zeggen :devil
En indd mooi de wissels spelers laten spelen. zeker geen leeuwin, bijker makrini, ritzmaier en hemmen. Straks rood of blessure.
In elk gefal Lukoki en Feldballe opstelle, kenne se mooi spelinsicht lere
Citaat van: Unknown op september 22, 2013, 18:15:57
Kan er geen beveiliging op dit forum die er voor zorgt dat je geen Hoerenveen (maar dan correct) kan zeggen :devil
En indd mooi de wissels spelers laten spelen. zeker geen leeuwin, bijker makrini, ritzmaier en hemmen. Straks rood of blessure.
Ik maak van die eerste e altijd automatisch een o, zowel in woord en geschrift! Op naar zondag! Zenuwen ensu borrelen al langzaam naar boven! |:) |:) |:)
Vermoedelijke basis #CAMBUUR tegen @vvkatwijk Nienhuis,Pereira,Dijkstra,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,VMoorsel,Brands,Barto,Schokker
Ik meende dat Zeinstra in de beker zou keepen. Of zit ik dit nu zelf te bedenken? :P
Wellicht wordt deze wedstrijd ook aangegrepen om Nienhuis en Leeuwin met Dijkstra te laten samenspelen met het oog op aankomende zondag.
Is daar nou ook vrije kaartverkoop, maw kan ik daar op de bonnefooi heen of ben ik dan kansloos?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2013, 11:33:27
Is daar nou ook vrije kaartverkoop, maw kan ik daar op de bonnefooi heen of ben ik dan kansloos?
Als de kassa's open zijn kan niemand jou tegenhouden.
Citaat van: Collingwood op september 23, 2013, 11:32:58
Ik meende dat Zeinstra in de beker zou keepen. Of zit ik dit nu zelf te bedenken? :P
Wellicht wordt deze wedstrijd ook aangegrepen om Nienhuis en Leeuwin met Dijkstra te laten samenspelen met het oog op aankomende zondag.
spelers willen zelf graag spelen.
Misschien gaat de vergelijking niet helemaal op, maar ik kan me teams op een EK of WK herinneren dat de laatste wedstrijd (die om den Kijzers baard ging) veelal wissels lieten spelen en wanneer ze in de volgende ronde het eerste weer lieten spelen ze flink aan de broek kregen.
Citaat van: Southman op september 23, 2013, 13:15:53
(die om den Kijzers baard ging)
spelen om des keizers baard. (=spelen om de eer.) Bijna goed :thumbsup
Wanneer er voor de helft een heel ander team speelt is dit een reëel gevaar. Vooral als er een slecht resultaat behaald wordt. Maar wij winnen wel met een tweede elftal |:)
Citaat van: Bernardo op september 23, 2013, 11:27:12
Vermoedelijke basis #CAMBUUR tegen @vvkatwijk Nienhuis,Pereira,Dijkstra,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,VMoorsel,Brands,Barto,Schokker
prima .Als het kan leeuwin snel wisselen
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2013, 13:26:20
spelen om des keizers baard. (=spelen om de eer.) Bijna goed :thumbsup
Wanneer er voor de helft een heel ander team speelt is dit een reëel gevaar. Vooral als er een slecht resultaat behaald wordt. Maar wij winnen wel met een tweede elftal |:)
He jammer, ik zat er zicht bij ;)
Citaat van: Southman op september 23, 2013, 13:54:09
He jammer, ik zat er zicht bij ;)
En ook dit is weer een heel goede poging..... _O_ _O_
Ga je morgen richting Katwijk Kuzman?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 23, 2013, 14:15:08
Ga je morgen richting Katwijk Kuzman?
Je bedoelt via Mooi Hilversum? heb er wel zin in alleen weet ik niet of de kassa open is?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2013, 14:09:55
En ook dit is weer een heel goede poging..... _O_ _O_
godsamme.. :wall
:_schater
@Kuzmanovic-Apeldoorn
Kassa is zoals altijd open.
Citaat van: Dahab op september 23, 2013, 20:08:19
@Kuzmanovic-Apeldoorn
Kassa is zoals altijd open.
Bedankt Dahab, en tot morgen! :y
Ik baal dat ze vast houden aan de vaste waarde.
Geen risico's lopen voor de kraker van zondag. Maar goed des ondanks willen we vanavond ook winnen.
Als ze maar niet met de rem er op spelen wnt dan krijg je vaak gekke dingen.
ik wil brands wel eens op tien zien spelen
Citaat van: dit is mien club op september 24, 2013, 10:11:46
Ik baal dat ze vast houden aan de vaste waarde.
Geen risico's lopen voor de kraker van zondag. Maar goed des ondanks willen we vanavond ook winnen.
Als ze maar niet met de rem er op spelen wnt dan krijg je vaak gekke dingen.
Ik heb ook een dubbel gevoel. Maar als je dit verliest kun je met een daarop volgende evt. thuiswedstrijd veel geld verliezen...
Dus een paar sterke spelers zijn wel welkom.
Raakte Marco v/d Heide vorig jaar niet bij de beker tegen amateur geblesseerd?
nee was tegen dordt
Guijt is klaar voor volgende reunie: die met Cambuur
Katwijk | Dat Danny Guijt in Katwijk veel oude bekenden treft, is niet zo vreemd. De 32-jarige middenvelder komt er vandaan en keerde deze zomer na dertien jaar betaald voetbal terug naar 'zijn cluppie'. Wat hij niet wist is dat er ook een reünie in het verschiet zou liggen met een van zijn oude clubs. Want vanavond is het Katwijk - SC Cambuur in de KNVB-beker. En de periode in Leeuwarden, tussen 2008 en 2011, is Guijt uiteraard nog niet vergeten.
Het zijn bijzondere dagen voor hem. Drukke dagen ook. Ruim twee weken geleden beviel echtgenote Debbie van een dochter, Tatum. En in de weken daarvoor was er uiteraard de (r)entree bij Katwijk. Inclusief verhuizing van het gezin vanuit Brabant, waar hij de afgelopen twee seizoenen voor Willem II speelde.
,,Gelukkig is bij deze club is niet veel veranderd in al die jaren. Ik kom hier vandaan, ik ken nog veel mensen, veel vrijwilligers bijvoorbeeld", vertelt Guijt. Sportief was het echter wel even wennen: ,,Als je vanuit het betaalde voetbal naar de topklasse gaat, is de trainingsfrequentie anders. Van zeven, acht keer per weerk naar drie keer.Daardoor had ik de afgelopen weken wat langer tijd nodig om helemaal fit te worden."
In de topklasse stuitte hij met Katwijk afgelopen zaterdag op ONS Sneek. Het werd een klinkende zege voor de Katwijkers: 4-0. Maar het bijzondere aan het duel voor Guijt was vooral dat hij bij ONS Sneek vele oude bekenden trof. ,,En dan vandaag, een paar dagen later, wéér een reünie", lacht hij. ,,Van de wedstrijd tegen ONS naar de wedstrijd tegen Cambuur. Grappige timing."
Bij de Snekers trof Guijt onder anderen Chris de Wagt en Sandor van der Heide als oude bekenden. En om het helemaal bizar te maken: diezelfde Van der Heide treft Guijt vanavond in het het bekertreffen van Katwijk tegen Cambuur nogmaals. Dan omdat Van der Heide inmiddels een van de assistent-trainers van de Leeuwarders is.
,,Maar heel veel hebben we het daar bij het duel van ons met ONS niet onderling over gehad, hoor", knipoogt Guijt, verwijzend naar de dubbele rol waarin hij Van der Heide tweemaal binnen vier dagen tegen het lijf loopt als opponent. ,,Het ging meer om alledaagse zaken. Maar wel leuk om hem ook vanavond opnieuw te zien. Ik hoop dat ik er twee uit twee van kan maken wat betreft overwinningen."
Dat is niet meer dan logisch, omdat Guijt inmiddels bij Katwijk speelt. Maar Cambuur gunt hij nog altijd het beste. ,,Ik heb het drie jaar naar mijn zin gehad in Leeuwarden, ben op een normale manier vertrokken. Het is hartstikke mooi dat ze in de eredivisie spelen nu en ze doen het nog heel aardig ook. Dat is leuk om te zien, mooi dat ze succes hebben." Met een lach: ,,Alleen vanavond even niet, wat mij betreft."
Opstelling Cambuur: Nienhuis; Droste, Dijkstra, Leeuwin, Pereira; El Makrini, Van Moorsel, Ritzmaier; Schokker, Barto, Brands.
Bron: waar anders dan het FD (http://www.frieschdagblad.nl/index.asp?artID=65402)
Ga zo even hardlopen aan het strand, een hapje eten en dan.......... uit tegen het altijd lastige vv Katwijk.
Is de bus al vol? 8P 8P 8P
De laatste 5 bussen staan op het punt van vertrekken :devil
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 14:59:57
De laatste 5 bussen staan op het punt van vertrekken :devil
Maak ik wel opnames van het uitvak, Ruppppert kon niet... :_spank :_spank 8P 8P
Komt net terug van vakantie, Sarah vond dat hij eerst maar naar Lwd moest komen en dan met de bus mee :devil
Bij GVVV tegen ADO zijn er 25 supporters van ADO.
De Veenendaalse topklasser verwacht zo'n 25 ADO-fans. Zij maken gebruik van een zogenoemde autocombiregeling en belanden daarna in een speciaal uitvak. Verbruggen: "We verwachten geen onrust. Want we hebben alles perfect onder controle."
Blijft belachelijk al die combi's naar amateurclubs.
Opstelling: Nienhuis
Droste Leeuwin Dijkstra Pereira
El Makrini Ritzmaier Van Moorsel
Brands Barto Schokker
Wissels: Zeinstra, Bijker, Van Boxel, Bakker, Hemmen, Lukoki, De Graaf
Nog een kwartier, come on Cambuur |:) |:) |:)
Zit hier afgeladen vol :zucht
Wel wat bekende gezichten (naast de BVO clan)
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2013, 19:29:53
Zit hier afgeladen vol :zucht
Wel wat bekende gezichten (naast de BVO clan)
Foto van het uitvak? :devil
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2013, 19:29:53
Zit hier afgeladen vol :zucht
Wel wat bekende gezichten (naast de BVO clan)
Zag net een foto voorbijkomen, onbegrijpelijk dat het zo rustig is. Dacht dat Katwijk een grote (harde) kern heeft!
Extra zonde dat er een combi verplicht is.... :_spank :_spank :_spank
0-1 |:)
JAAAAAAAAAA
Brands |:)
almere ligt er uit door topklasser capelle met 1-0
0-1 Brands
0-1 Kevin Brands
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 19:50:32
JAAAAAAAAAA
Brands |:)
Schitterende goal aldus de radio. Netjes hoor, niet verwacht!! Dacht dat dit zo'n typische uitschakel-pot zou worden :D
Prima jongens!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 24, 2013, 19:51:20
Schitterende goal aldus de radio. Netjes hoor, niet verwacht!! Dacht dat dit zo'n typische uitschakel-pot zou worden :D
Er zijn nog maar 20 minuten gespeeld ;) Kan nog van alles gebeuren.. Maar het liefst voor rust naar de 3/4-0
Hoppa snel die partij definitief beslissen |:) |:) |:)
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 19:52:54
Er zijn nog maar 20 minuten gespeeld ;) Kan nog van alles gebeuren.. Maar het liefst voor rust naar de 3/4-0
Je snapt wat ik bedoel toch... Cambuur in bekerwedstrijden ;(
Snel die 0-2 aub!! |:)
Barto na 30 sec al een kans, we zijn veel beter. Net 1 moeilijk momentje voor Dijkstra. Nu erg rommelig
0-1 Cambuur :) doelpunt Kevin Brands
0-2 volgens radio west, vlak voor de reclames
En daar is de 0-2!!!!!! _O_ _O_ _O_
Ik dacht in de schemering eerst dat het Barto wa (ze hebben hier straatlantaarns ipv lichtmasten) maar hij maakt de derde!s
0-3 barto
tien tien
Balen dat ik niet ben gegaan! :(
Doelpunt Barto!! Zondag basis? ;)
Van wie was de tweede?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2013, 20:02:29
Ik dacht in de schemering eerst dat het Barto wa (ze hebben hier straatlantaarns ipv lichtmasten) maar hij maakt de derde!s
Van Moorsel de 0-2
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 19:52:54
Er zijn nog maar 20 minuten gespeeld ;) Kan nog van alles gebeuren.. Maar het liefst voor rust naar de 3/4-0
Ze luisteren goed! |:) |:) |:)
Lekkere pot dit hoppa gaan met die banaan. Ff met dikke cijfers winnen voor het moraal! O0
Kom maar op met die loting. 3e ronde knvb beker hoerenveen - SC CAMBUUR. :_schater :_schater :_schater :_schater
0-3....mooie stand.
denk bijna wel zeker dat brands in de basis begint Zondag.
In de rust iig Leeuwin eruit.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 24, 2013, 20:03:40
Balen dat ik niet ben gegaan! :(
Hoezo? Vind je het alleen maar leuk om te gaan als je weet at ze winnen?
:?
Mooi, nu maar snel Ritzmaier, Leeuwin en Makrini wisselen
0-4 zitmaaier
Citaat van: weestwel op september 24, 2013, 20:07:54
Kom maar op met die loting. 3e ronde knvb beker hoerenveen - SC CAMBUUR. :_schater :_schater :_schater :_schater
Dan Cambuur wel THUIS toch ?
Meteen de eerste officiële uitdoelpunten van dit seizoen gemaakt! 8)
Ritzmaier schijnt met een nogal mooie lob te scoren, nu. |:)
Citaat van: weestwel op september 24, 2013, 20:07:54
Kom maar op met die loting. 3e ronde knvb beker hoerenveen - SC CAMBUUR. :_schater :_schater :_schater :_schater
:_schater :_schater :_schater :_schater
Combi blief ik wel thus
Citaat van: weestwel op september 24, 2013, 20:07:54
Kom maar op met die loting. 3e ronde knvb beker hoerenveen - SC CAMBUUR. :_schater :_schater :_schater :_schater
Laat die boeren er maar lekker uitgaan tegen Twente
Hoppaaa 0-4
0-5 leeuwin
5 Leeuwin
Makkie dit.
ook hierin zijn we gegroeid!
toen we nog in de bier competitie speelden
hadden we zo.n pot ms verloren
Citaat van: peter op september 24, 2013, 20:13:51
Makkie dit.
ook hierin zijn we gegroeid!
toen we nog in de bier competitie speelden
hadden we zo.n pot ms verloren
Precies, moet hier erg aan wennen! :D :D :D
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 20:11:49
0-4 schokker
Buitengewoon. Dit is echt niet natuurlijk, traditiegetrouw schijten we in dit soort potjes bijna altijd naast de pot. En als dit zo doorgaat, zijn we lekker op stoom voor zondag.
Maar snel een paar wisselen.
Dit had ik echt niet verwacht, dat het zo makkelijk zou gaan
leeuwin er maar mooi uit
Ik vind dit wel echt erg knap hoor, tegen de algeheel amateurkampioen van Nederland. Geeft weer vertrouwen richting zondag!
Juweeltje, zelf de hooligans van katwijk applaudiseerde (was ik net te laat voor de 5de shit)
Citaat van: Bernardo op september 24, 2013, 20:12:54
Laat die boeren er maar lekker uitgaan tegen Twente
Maar dan wel na een loodzware wedstrijd met verlenging en penalty's.
Zonde ook van die blessure van Finbogason :P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2013, 20:15:13
Juweeltje, zelf de hooligans van katwijk applaudiseerde (was ik net te laat voor de 5de shit)
Jij stond weer des Cambuurs te zuipen bij de biertent? :proost
en droste erook maar gauw uit
Met het scorend vermogen zit het wel goed |:)
Altijd goed voor het zelfvertrouwen
lekker ju voetbalshow van onze club in het verleden hadden we echt hele lastige avonden hoor.
wel te zien dat we extra kwaliteit hebben dit seizoen.
maakt er ook iemand beelden? ruppert?
Waarschijnlijk komen straks De Graaf en Van Boxel er in (volgens Geert van Tuinen). Ik neem aan voor Brands (of Ritzmaier, en dan Brands naar het middenveld) en Leeuwin.
Citaat van: denistel op september 24, 2013, 20:18:12
lekker ju voetbalshow van onze club in het verleden hadden we echt hele lastige avonden hoor.
wel te zien dat we extra kwaliteit hebben dit seizoen.
ja tegen vvsb werd het nog een magere 0-2, blessure van reza toen ie tegen de paal knalde
Citaat van: Cambuur058 op september 24, 2013, 20:18:44
maakt er ook iemand beelden? ruppert?
donderdag avond zijn alle doelpunten wel te bekijken he
Citaat van: denistel op september 24, 2013, 20:21:47
donderdag avond zijn alle doelpunten wel te bekijken he
als het zo doorgaat moeten ze een paar doelpunten overslaan...anders wordt het een heel uur :scc
Citaat van: denistel op september 24, 2013, 20:21:47
donderdag avond zijn alle doelpunten wel te bekijken he
huh waar dan?
Citaat van: weestwel op september 24, 2013, 20:21:33
Nee, weer lekker uit toch?
Ja maar graag wel een flesje vruchtensap in plaats van water. Doe eens gek...
En misschien wil Wieger Ketellapper ook wel sponsoren met een Snelle Jelle
Van Boxtel en de graaf lopen warm, bijker doet effe een bakkie op de tribune met de tribuneklanten. Droste had net kleine blessure na een kopstoor (toen ie op de grond lag, riep een katwijkern: he tijdrekken scheids). Heb mijn Camera bij me.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 24, 2013, 20:31:55
Van Boxtel en de graaf lopen warm, bijker doet effe een bakkie op de tribune met de tribuneklanten. Droste had net kleine blessure na een kopstoor (toen ie op de grond lag, riep een katwijkern: he tijdrekken scheids). Heb mijn Camera bij me.
Van BoXel :devil
Al wat foto's gemaakt die de moeite waard zijn?
we zien de beelden wel verschijnen haha
Citaat van: punkman op september 24, 2013, 20:27:42
Donderdag, 22.35 op Veronica
is al jaren zo toch dan laten ze alle goals zien
Citaat van: denistel op september 24, 2013, 20:34:20
is al jaren zo toch dan laten ze alle goals zien
Klopt.
Je moet alleen niet even snel gaan pissen, dan loop je de kans dat je Cambuur mist .... :devil
Harkema nec 0-8
Krijgen we weer samenvattingen van tien seconden en van de "topploegen" vijf minuten.
Leeuwin voor Van Boxel en De Graaf van El Makrini
Bij #Cambuur komen Van Boxel en De Graaf in het veld voor Leeuwin en El Makrini. #katcam
Citaat van: kgscc op september 24, 2013, 20:36:39
Leeuwin voor Van Boxel en De Graaf van El Makrini
Verstandige wissels.
Citaat van: Yellow Army op september 24, 2013, 20:37:35
Bij #Cambuur komen Van Boxel en De Graaf in het veld voor Leeuwin en El Makrini. #katcam
Wat moet ik me voorstellen bij een katcam?
:_spank :zweep
Katwijk - Cambuur tussenstand 0-5
Citaat van: Len Cantello op september 24, 2013, 20:37:52
Verstandige wissels.
zeker weten. Had eigenlijk Leeuwin niet eens opgesteld als ik de coaches was.
Citaat van: Jules058 op september 24, 2013, 20:36:23
Harkema nec 0-8
Toch wel opvallend. NEC draait nog niet en als ik het radio verslag zo hoorde speelden ze Harkema helemaal weg. Er is natuurlijk kwaliteit verschil, maar toch.
Citaat van: Destroyer op september 24, 2013, 20:39:22
zeker weten. Had eigenlijk Leeuwin niet eens opgesteld als ik de coaches was.
gister ook al gemeld spelers wilden zelf spelen en is oek niet zo raar Dijkstra en
leeuwin hebben nog niet zo vaak samen achter in gespeeld dus wel ff lekker dit.
Citaat van: kgscc op september 24, 2013, 20:43:29
Toch wel opvallend. NEC draait nog niet en als ik het radio verslag zo hoorde speelden ze Harkema helemaal weg. Er is natuurlijk kwaliteit verschil, maar toch.
Middelmatig Hoofdklasser vs Eredivisie. Mag je wel zo'n uitslag verwachten
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:45:20
Middelmatig Hoofdklasser vs Eredivisie. Mag je wel zo'n uitslag verwachten
Ik heb de wedstrijd gezien op Fox.
Goed voetballende ploeg.
gvd, 1-5
Dijkstra geel.
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:49:47
Die kaarten hebben we nu niet nodig...
Telt toch alleen maar voor beker.
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:49:47
Die kaarten hebben we nu niet nodig...
Zeker geen :rodekaart. Oppassen Dijkstra!
Citaat van: Bernardo op september 24, 2013, 20:50:11
Telt toch alleen maar voor beker.
Rode kaarten ook?
Zoals we al verwacht hadden....
Zonder Leeuwin, El Makrini en Hemmen dan blijft er maar weinig van over ...
Eerst Katwijk op de lat, daarna Barto op de paal en De Graaf mist de rebound.
Citaat van: punkman op september 24, 2013, 20:51:56
Zoals we al verwacht hadden....
Zonder Leeuwin, El Makrini en Hemmen dan blijft er maar weinig van over ...
En daarom liever nu missen dan zondag en de komende weken ;)
Citaat van: punkman op september 24, 2013, 20:51:56
Zoals we al verwacht hadden....
Zonder Leeuwin, El Makrini en Hemmen dan blijft er maar weinig van over ...
En je denkt dat ze voluit spelen nu?
WE GAAN D'R ALLEMAAL AAN!!!
Zal me worst wezen wat ze spelen vandaag, de divisie boven alles, wat mij betreft halen ze Dijkstra direct er uit.
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 20:53:55
En daarom liever nu missen dan zondag en de komende weken ;)
:y
De Graaf mist wederom opgelegde kans, had zijn debuut toch op kunnen leuken! Kan natuurlijk nog gebeuren.
Gele kaarten tellen alleen voor de beker. Als een speler twee gele kaarten krijgt en dus rood volgt er een schorsing voor de eerste bekerwedstrijd. Bij een directe rode kaart volgt een schorsing voor de volgende beker- en competitiewedstrijd.
1-6 perreira
haha kop op ad.nl
LIVE: ADO bibbert in Veenendaal, monsterscore Cambuur :zweep
http://www.ad.nl/ad/nl/1048/KNVB-beker/article/detail/3514751/2013/09/24/LIVE-ADO-bibbert-in-Veenendaal-monsterscore-Cambuur.dhtml
Ritzmaier voor Bakker
einde wedstrijd: 1-6
bij een 0-5 ruststand had ik toch gehoopt op meer....
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:24:26
einde wedstrijd: 1-6
bij een 0-5 ruststand had ik toch gehoopt op meer....
Kijk zondag dan ff naar de topsportprestatie en 3 punten die mee gaan naar Leeuwarden.
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 21:24:26
einde wedstrijd: 1-6
bij een 0-5 ruststand had ik toch gehoopt op meer....
Ja matige 1-1 in de tweede helft :_schater
Ach, volgens ooggetuigen ging Katwijk de tweede helft voetballen en Cambuur gas terugnemen. Logisch, gewoon zorgen dat je niet tegen blessures aanloopt. Prima resultaat, schadevrij door in de beker en nu OP NAAR SNEIN!
Op Snein zal het dorp Geel/blauw zijn :devil
Citaat van: drg op september 24, 2013, 21:25:30
Kijk zondag dan ff naar de topsportprestatie en 3 punten die mee gaan naar Leeuwarden.
Dat hoop ik zo!!!!
En nu in de volgende ronde die boeren thuis loten :thumbsup
Ik stel alvast de reisvoorwaarden in...
Buscombi met veewagens, de door hen gewenste luxe.
Rijden via de polder Enkhuizen en de Afsluitdijk
Eindpunt Brada
:devil
gewoon gedaan wat we moesten doen,,snel beslissen die partij strikje er om en donderdag zien we wel
wie we loten,,,nu toe werken naar de derby van zondag.
Citaat van: denistel op september 24, 2013, 21:42:30
gewoon gedaan wat we moesten doen,,snel beslissen die partij strikje er om en donderdag zien we wel
wie we loten,,,nu toe werken naar de derby van zondag.
Juist! En gewoon een prima resultaat tegen een topamateur. Zijn veel clubs die het moeilijker hebben gehad tegen dit soort ploegen.
Vanaf de aftrap zorgde Cambuur voor een hoog tempo dat Katwijk niet kon bijbenen. Na 10 minuten ging het tempo omlaag, waardoor we nog enigszins konden meevoetballen. Daarna ging het snel; bij alle goals in de eerste helft stond er tenminste 1 speler vrij van Cambuur waardoor het voor de sterk spelende aanval een koud kunstje was om te combineren en ze erin te schieten. De keeper zag er niet best uit bij de eerste 3 doelpunten en de verdediging speelde de hele wedstrijd slecht.
Tweede helft begon goed, Katwijk ging jagen en speelde ongeveer 10 minuten tegen het strafschopgebied van Cambuur aan. Daarna was het resterende half uur voor Cambuur.
Overigens zei die scheids in de 2e minuut tegen een Katwijk speler ''goed gedaan'' en stak een duim op nadat hij de bal veroverde. Vond ik wel opmerkelijk ;)
Gefeliciteerd
Leuk verslag Dahab, bedankt. Natuurlijk is het geen schande om van een Eredivisieclub te verliezen, maar ik ben zeker blij met deze uitslag. We hebben in het verleden wel andere resultaten gezien tegen Topklassers/Hoofdklassers en ook wel andere clubs tot de bodem zien gaan.
Succes in de competitie verder en natuurlijk de groeten aan Danny Guijt ;)
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:14:23We hebben in het verleden wel andere resultaten gezien tegen Topklassers/Hoofdklassers en ook wel andere clubs tot de bodem zien gaan.
Ik kan me nog een wedstrijd in Huizen herinneren tegen ASWH.....
Hopen dat dkv met veel moeite eruit geknikkerd wordt door Twente en dat die finbogasson een beste trap krijgt :thumbsup
Dit Cambuur kan onmogelijk van een amateurclub verliezen, daar was het tempo veel te hoog voor.
VoetbaluitKatwijk heeft al een interview met Danny Guijt online (2:38)
https://soundcloud.com/redactie-voetbal-uit-katwijk/danny-guijt-na-katwijk-cambuur
helmond sport en willem 2 zijn onderuit gegaan tegen een amateurclub die minder goed zijn dan katwijk.
Citaat van: moodygrunn op september 24, 2013, 22:16:15
Ik kan me nog een wedstrijd in Huizen herinneren tegen ASWH.....
En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Rijnsburgse Boys, Achilles'94, Spakenburg na een replay door.
Halsteren in eigen stadion met hangen en wurgen... Nipt bij AFC.
En natuurlijk Joure van een paar jaar geleden in de poulefase..
Dwight Lodeweges over de wedstrijd en daarna nog even over Heerenveen uit.
https://soundcloud.com/redactie-voetbal-uit-katwijk/dwight-lodeweges-na-katwijk
Citaat van: Dokkumer op september 24, 2013, 22:32:33
En zo zijn er nog wel een paar te noemen. Rijnsburgse Boys, Achilles'94, Spakenburg na een replay door.
Halsteren in eigen stadion met hangen en wurgen... Nipt bij AFC.
En natuurlijk Joure van een paar jaar geleden in de poulefase..
Jong De Graafschap
Ehm die heb ik gewist :devil
Hoe zit t nou met christovao, is die geblesseerd ofzo? Was een ideale kans geweest om even wat te laten zien
Kwaliteit is niet best maar hier de samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be)
Citaat van: WouterZz op september 25, 2013, 00:00:36
Kwaliteit is niet best maar hier de samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be)
Top, bedankt. Mooi dat ze op het eind zo positief zijn over Cambuur! |:)
Citaat van: WouterZz op september 25, 2013, 00:00:36
Kwaliteit is niet best maar hier de samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be (http://www.youtube.com/watch?v=8jUIdICDCzQ&feature=youtu.be)
:thumbsup Thanks! Spelen inderdaad met opvallend gemak de Katwijkers weg. Goed om te zien dat wisselspelers scherp zijn.
Brands tegen DKV maar in de basis op links! |:)
Nabeschouwing van Katwijk
Citaat van: Dahab op september 24, 2013, 22:19:47
Dit Cambuur kan onmogelijk van een amateurclub verliezen, daar was het tempo veel te hoog voor.
Ik vond dit erg opvallend. Niet zo lang geleden verloren we nog uit bij Almere. Nu uit tegen Katwijk (zeker niet veel slechter) en ze zijn echt volstrekt kansloos. Leeuwin en Ritzmaaier zijn natuurlijk grote versterkingen, maar de 'ouwe' spelers zijn echt gegroeid.
Trouwens van Boxel twee grote fouten. Eerste balcontact te kort op de keeper en speler alleen voor Nienhuis, daarna balverlies achterin. De Graaf mist twee keer voor een open doel.
Mooi ontspannen potje, goed dat ze al zo ver zijn en nu klaar maken voor Zondag!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 25, 2013, 01:28:35
Ik vond dit erg opvallend. Niet zo lang geleden verloren we nog uit bij Almere. Nu uit tegen Katwijk (zeker niet veel slechter) en ze zijn echt volstrekt kansloos. Leeuwin en Ritzmaaier zijn natuurlijk grote versterkingen, maar de 'ouwe' spelers zijn echt gegroeid.
Trouwens van Boxel twee grote fouten. Eerste balcontact te kort op de keeper en speler alleen voor Nienhuis, daarna balverlies achterin. De Graaf mist twee keer voor een open doel.
Mooi ontspannen potje, goed dat ze al zo ver zijn en nu klaar maken voor Zondag!!
En heb jij je wat ingehouden Kuzmanovic? Ik zag je niet op de lijst staan voor de
verplichte buscombi 8)
Citaat van: brambo3004 op september 25, 2013, 01:32:55
En heb jij je wat ingehouden Kuzmanovic? Ik zag je niet op de lijst staan voor de verplichte buscombi 8)
Tsjaa vrijstelling he!! ik woon zooooo ver weg :y
Iedereen kon zo naar binnen, heb ook een man of 20 uit L'den herkend. Nu nog even beelden uploaden (wel vaag hoor met dat licht)
Citaat van: TM op september 25, 2013, 00:07:34
Top, bedankt. Mooi dat ze op het eind zo positief zijn over Cambuur! |:)
mooie goals vooral die van ritzmaier
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 25, 2013, 01:38:44
Tsjaa vrijstelling he!! ik woon zooooo ver weg :y
Iedereen kon zo naar binnen, heb ook een man of 20 uit L'den herkend. Nu nog even beelden uploaden (wel vaag hoor met dat licht)
is toch elke keer zo de regels kloppen voor geen meter
Ik zit nog steeds ervan te komen hoe die ritzmaier m er in kreeg. Fantastisch.
Citaat van: TM op september 25, 2013, 00:07:34
Top, bedankt. Mooi dat ze op het eind zo positief zijn over Cambuur! |:)
Prima goals ook trouwens, niks mis mee, prima uitslag |:)
We gaan mooi een ronde verder, niets mis met dit Cambuur, een 0-3 was ook goed geweest. Wat maakt dit 11tal een progressie zeg, ongelooflijk. Zoals al eerder werd vermeld zijn dit altijd lastige potjes, maar de reserves die meededen hebben het volgens mij ook goed opgepakt. Geen gekke dingen zoals een rode kaart (bij GAE wel het geval).
Wij spelen altijd op zaterdagmiddag en met oefenen in de zomer is er meestal nog voldoende licht. Daar gaan wij echt geen dure lichtmasten voor neerzetten. Deze masten geven net voldoende licht volgens de richtlijnen van de KNVB.
Die keeper vond ik trouwens wel tegenvallen. Toen wij gingen jagen en het publiek ging er achter staan trapte hij gelijk 2 ballen over de zijlijn... Hij kan totaal geen druk aan, bij wedstrijden in de Kuip en in de Arena gaat dat nog een keer fout.
Citaat van: Dahab op september 25, 2013, 09:52:42
Die keeper Hij kan totaal geen druk aan
Wrs deed 'ie dat om jou te laten denken dat 'ie geen druk aan kan. Kijk eerst alle wedstrijden van Leo maar eens terug en begin dan te tikken. En dan nu maar snel terug je vismand in.
Prima uitslag !! Ik had op voorhand iets meer weerstand verwacht van Katwijk , maar onze ploeg heeft hele grote stappen gezet ! Het Doelpunt van Ritzmaier was voor mij persoonlijk het hoogtepunt, de strakke inspeelpass van Makrini, de nonchalante steek van Oebele en de stijlvolle afronding van Ritzmaier waar de kwaliteit van afdruipt....
De ploeg lijkt me klaar voor Zondag !! Wat duurt dat nog lang....
Citaat van: Dahab op september 25, 2013, 09:52:42
Die keeper vond ik trouwens wel tegenvallen. Toen wij gingen jagen en het publiek ging er achter staan trapte hij gelijk 2 ballen over de zijlijn... Hij kan totaal geen druk aan, bij wedstrijden in de Kuip en in de Arena gaat dat nog een keer fout.
Onze keeper is de rust zelve. Het ging twee keer om slechte terugspeelballen, één keer Droste en één keer van Boxel. Onze Nienhuis heeft het 'rossen over de tribune' tot kunst verheven en voert dit met overtuiging en rust uit! :y. (bij jullie krijg ik de bal ook nog wel over die tribune trouwens).
Wel mooi die aparte ruimte bij de kantine, waar je tijdens de wedstrijd bier kan drinken. Als wij dat zouden hebben zou heel Noord daar staan (zo'n 2000 man) :proost :proost
Citaat van: denistel op september 25, 2013, 09:14:30
mooie goals vooral die van ritzmaier
schokker-ritzmaier puur kwaliteit .Skitterend
Dkv staat voor tegen twente. 1-0
Rosales rood na 20min 2x geel. Doelpunt door slagveer.
Ja erg jammer dit.
Van mij mag DKV 4-0 winnen. Gaan ze nog arroganter zondag de wedstrijd in....
Citaat van: Eewal op september 26, 2013, 19:17:31
Van mij mag DKV 4-0 winnen. Gaan ze nog arroganter zondag de wedstrijd in....
DKV mag van mij nooit winnen :rodekaart
Citaat van: gewoon een fan op september 26, 2013, 19:24:00
DKV mag van mij nooit winnen :rodekaart
Het zal me echt aan mijn reet roesten of ze 5de of 15de worden in de Eredivisie. Het gaat mij om Cambuur ;)
Moeten wij het hier over dkv hebben?
dacht het niet.....
Ik hoop datse mutte verlenge, dan kinne sundag gien stap meer sette.
2-0 finbogason minuut 50
Citaat van: Jules058 op september 26, 2013, 19:52:37
2-0 finbogason minuut 50
Alsof iemand dat interesseert? No fucking way.
Volgende beker ronde: Cambuur - DKV !! (zou mooi zijn, vanavond de loting)
Citaat van: PePe op september 26, 2013, 20:45:59
Volgende beker ronde: Cambuur - DKV !! (zou mooi zijn, vanavond de loting)
ik hoop het echt |:)
Loting is op Veronica begonnen.
Loting ik ben benieuwd wat hier uitkomt!
Cambuur thuis tegen NAC!
Ah, kunnen we mooi weer met Barto starten :insane
Cambuur nac! Hoppa daar gaan we en nu wel voor de winst
Kans op revanche :devil.
Thuis tegen Utreg
Niet verkeerd