Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

Citaat van: SCCornjum op juli 04, 2013, 14:31:45
dkv - Twente die komen we dus in de beker niet meer tegen.....
Twente ja. Twente kennende zetten die een b-team neer en DKV speelt thuis, ik hoop dat we een wedstrijdje thuis tegen DKV kunnen meepakken..

moodygrunn

ach we ontlopen in ieder geval ASWH
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

Citaat van: marrumer op juli 04, 2013, 14:30:18

zijn kampioen geworden
Ohhh wacht, ik weet wel wie dat zijn.. Ja kan moeilijk worden maar in principe zouden we 'm moeten winnen. Als we maar geen B-team neerzetten, best 2 of 3 spelers doorwisselen, maar ik ben totaal geen fan van het grootste deel van het team/hele team te wisselen.

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:35:42
Ohhh wacht, ik weet wel wie dat zijn.. Ja kan moeilijk worden maar in principe zouden we 'm moeten winnen. Als we maar geen B-team neerzetten, best 2 of 3 spelers doorwisselen, maar ik ben totaal geen fan van het grootste deel van het team/hele team te wisselen.

Tuurlijk zouden we 'm moeten winnen, doelstelling voor KNVB-beker zou minimaal de 'laatste 16' moeten zijn. Alles minder is imo een blamage...
In Henk en Sandor we trust

Roofvogel

Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:39:56
Tuurlijk zouden we 'm moeten winnen, doelstelling voor KNVB-beker zou minimaal de 'laatste 16' moeten zijn. Alles minder is imo een blamage...

Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.

Cambuur058

Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 14:43:41
Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.
:O

Lwdscc

Leuk weerzien met Danny Guijt!

moodygrunn

Citaat van: Roofvogel op juli 04, 2013, 14:43:41
Wat maakt die rotbeker uit? je wint dat ding toch niet richt je maar lekker op de eredivisie en zorg dat je daar in blijft.

Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
In Henk en Sandor we trust

Roofvogel


Roofvogel

Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:46:44
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)

Tuurlijk financieel is het wel of kan het leuk zijn maar het kost wel kracht en die hebben we denk ik wel anders nodig dat is meer mijn punt. ik wil never nooit die bier competitie weer in.

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:46:44
Sportief is de beker idd niet haalbaar/noodzakelijk. Financieel wordt het vanaf de 3e ronde erg aantrekkelijk. Zeker als je bv ajax/feyenoord/psv loot, heb je baat bij een uitwedstrijd ivm gedeelde recette (was altijd mijn veronderstelling)
Ajax thuis zou ook niet verkeerd zijn. (Waarschijnlijk) uitverkocht stadion, kaartjes komen niet van seizoenskaarten=meer geld.

el haj

Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:50:01
Ajax thuis zou ook niet verkeerd zijn. (Waarschijnlijk) uitverkocht stadion, kaartjes komen niet van seizoenskaarten=meer geld.

Maar wel gedeeld door twee; Ajax zou de helft krijgen.

Cambuur058

Wel grappig dat Guijt nu alsnog tegen Cambuur moet spelen.

denistel

katwijk uit is lastig genoeg en wij hebben toch al niet zo,n beker reeputatie

SCCornjum

Na overleg met de lokale driehoek is besloten dat.
De wedstrijd is te bezoeken met een verplichte uit-kaart en is een verplichte bus combi.
Aanvang wedstrijd 09:30  :zweep
Watching Football Is Not A Crime