Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bekertoernooi 2013/2014

Gestart door Cambuur058, juli 04, 2013, 12:06:50

Vorige topic - Volgende topic

weestwel

Lekker. Even een korte break. Tijd voor  :hein

weestwel


GerardFraneker



Aaaah had gehoopt dat wij tegen Volendam mochten aantreden! 8P

marrumer


Cambuur058

De 6 "grote" clubs gelukkig ontlopen haha

GerardFraneker


marrumer

moeten we daar blij mee zijn of niet

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Cambuur058

Katwijk - Cambuur

Een amateur, moet te doen zijn toch?

moodygrunn

Kut, hier kun je nog lelijk op je smoel gaan
In Henk en Sandor we trust

veroen

ach heel simpel, als je de beker wil winnen dan moet je ook ploegen als katwijk kunnen verslaan  :zweep

Cambuur058

Citaat van: moodygrunn op juli 04, 2013, 14:27:06
Kut, hier kun je nog lelijk op je smoel gaan
Ik ken het amateurvoetbal niet zo goed. Is katwijk een goede ploeg dan?

marrumer

Citaat van: Cambuur058 op juli 04, 2013, 14:28:29
Ik ken het amateurvoetbal niet zo goed. Is katwijk een goede ploeg dan?
zijn kampioen geworden

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

SCCornjum

dkv - Twente die komen we dus in de beker niet meer tegen.....
Watching Football Is Not A Crime