Poll
Vraag:
Man of the Match
Optie 1: Janssen
Optie 2: Mulders
Optie 3: Amofa
Optie 4: Berkhout
Optie 5: Galvez
Optie 6: Balk
Optie 7: Daan Visser
Optie 8: Diemers
Optie 9: Ferrah
Optie 10: van der Sande
Optie 11: Sjostrand
Optie 12: Binder
Optie 13: Souren
Optie 14: Kooistra
Optie 15: Jonker
Optie 16: Rolke
Na vanavond wacht er een thuiswedstrijd tegen weer een Jong team PSV.
Noordtribune zijn nog slechts 26 kaarten beschikbaar.
Voor de overige tribunes nog genoeg kaarten beschikbaar.
Noordtribune is uitverkocht :thumbsup
Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
Citaat van: Leeuwarder94 op september 24, 2025, 13:55:06
Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
eerst vrijdag maar zien en daarna maar verder kijken.
Nog voldoende kaarten beschikbaar voor oost en zuidtribune.
Maandag wedstrijd achter ons en nu focus op vrijdag ben heel benieuwd gaat een hele andere wedstrijd worden.
Live te volgen op espn watch
Citaat van: Leeuwarder94 op september 24, 2025, 13:55:06
Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
op papier? juist dan zijn we beter
Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2025, 16:51:53
Maandag wedstrijd achter ons en nu focus op vrijdag ben heel benieuwd gaat een hele andere wedstrijd worden.
als we daar 80% van kunnen neerleggen komt het goed. Je ziet gelijk al na 5 minuten hoe iedereen in de wedstrijd zit . Begon al met dat de buitenspelers de bal aan een touwtje hadden
Citaat van: sunderland op september 24, 2025, 18:44:36
als we daar 80% van kunnen neerleggen komt het goed. Je ziet gelijk al na 5 minuten hoe iedereen in de wedstrijd zit . Begon al met dat de buitenspelers de bal aan een touwtje hadden
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.
En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar |:)
Citaat van: Johan-12 op september 24, 2025, 21:40:24
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.
En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar |:)
zelfde hoge tempo als tegen willem 2 en afgelopen maandag en het balletje snel
laten gaan dan ga je gewoon winnen volgens mij
Ik heb dit seizoen nog niet 1 team zo goed zien spelen als Cambuur. Dus wanneer je gewoon het niveau haalt van afgelopen weken moet je dit gewoon kunnen winnen. Helemaal op het oog dat je maandag en volgende week gewoon Roda en Emmen krijgt.
Ik heb nual zin in morgen en dat tegen een Jong team :_schater
Citaat van: Johan-12 op september 24, 2025, 21:40:24
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.
En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar |:)
we speelden maandag 70 minuten heel goed, als je nu bijna een uur het zelfde op dat mat legt dat bedoel ik. Iedere jongen van hun is zeer comfortabel aan de bal dat weet ik maar hoeven ook niet te overdrijven
Bij ons eigenlijk allen R?lke en Balk die aan de bal wat minder zijn. Als ze aan het eind van de aanval staan, dan maken ze hem wel weer af.
Leuk potje, in deze fase van de competitie gewoon nog lekker vrij uit spelen, JPSV zal zich ook niet ingraven.
Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Desalnietemin verwacht ik een doelpuntrijk potje
En de drie punten voor ons natuurlijk!!
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 09:29:57
Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Desalnietemin verwacht ik een doelpuntrijk potje
En de drie punten voor ons natuurlijk!!
Ze spelen veelal in een vast team, ze raken eerder spelers kwijt aan het eerste van PSV dan dat ze spelers erbij krijgen van het eerste.
Citaat van: Bankzitter op september 25, 2025, 09:14:08
Bij ons eigenlijk allen R?lke en Balk die aan de bal wat minder zijn. Als ze aan het eind van de aanval staan, dan maken ze hem wel weer af.
Leuk potje, in deze fase van de competitie gewoon nog lekker vrij uit spelen, JPSV zal zich ook niet ingraven.
die lui zijn standaard comfortabel aan de bal. Als je ons tegen mvv en Az ziet was dat waardeloos op een paar na
Citaat van: Derkx R.H. op september 25, 2025, 10:41:52
Ze spelen veelal in een vast team, ze raken eerder spelers kwijt aan het eerste van PSV dan dat ze spelers erbij krijgen van het eerste.
klopt en ze hebben een hele goede trainer. Die vind dit juist mooi en probeert er zoveel mogelijk uit te halen met nul druk. Het mag . En die kakker voorin scoort verdomd makkelijk
Is er al een opstelling bekend :?
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 09:29:57
Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Nee ZIJ hebben een jong team :proost
Citaat van: Noordcambuur op september 25, 2025, 13:20:07
Is er al een opstelling bekend :?
Geen reden om te wisselen lijkt me, dus verwacht zelfde opstelling
Denk nog sun 5/600 losse kaarten over |:)
Er zijn naar verwachting ca. 13.500 kaarten verkocht. De kassa's zijn vrijdag nog geopend en er geldt een vrije verkoop.
Vanuit Jong PSV reizen er 30 supporters af naar Leeuwarden.
Het gastenvak is gevuld door SC Cambuur-supporters middels o.a. een Kidsclubactie.
Hier zitten ca. 500 personen.
Tijdens de 12e minuut van de wedstrijd op vrijdag willen we even stilstaan bij Elisa, Katharina en Ype, drie supporters die ons helaas recent zijn ontvallen.
We vragen het publiek vriendelijk om in de 12e minuut een warm applaus te geven ter nagedachtenis aan hen.
Citaat van: Zuid1991 op september 25, 2025, 18:36:19
Denk nog sun 5/600 losse kaarten over |:)
spelers van PSV zullen gemotiveerd zijn ze spelen niet altijd voor zoveel supporters.
Man man....
Zelfs Helmond tegen Eindhoven op ESPN
En wij op Watch :zweep
Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 20:18:56
Man man....
Zelfs Helmond tegen Eindhoven op ESPN
En wij op Watch :zweep
Als ik jou was zou ik een kaartje kopen ipv thuis te kijken... wees eens een kerel en trotseer de herfst ;).
Citaat van: 666 op september 26, 2025, 08:40:13
Als ik jou was zou ik een kaartje kopen ipv thuis te kijken... wees eens een kerel en trotseer de herfst ;).
ik zit op Sicili?
In Juni wegens ziekte binnen gezin niet op vakantie gekund
Dus die vieren we nu
Schitterend daar, net als Sardini?. Cambuurvlag uit het raam vanavond? :proost
Citaat van: Specuveter op september 26, 2025, 09:04:47
ik zit op Sicili?
In Juni wegens ziekte binnen gezin niet op vakantie gekund
Dus die vieren we nu
Het is daar prima vertoeven, lekker genieten en ik hoop dat je de wedstrijd kan bekijken |:)
Citaat van: michello op september 26, 2025, 09:10:02
Schitterend daar, net als Sardini?. Cambuurvlag uit het raam vanavond? :proost
prachtig hier inderdaad
En eerste cambuursticker al gespot op lantaarnpaal.
Dader aanwezig op forum??
Citaat van: 666 op september 26, 2025, 09:35:55
Het is daar prima vertoeven, lekker genieten en ik hoop dat je de wedstrijd kan bekijken |:)
ESPN watch....
Citaat van: Specuveter op september 26, 2025, 09:52:17
ESPN watch....
Ik hoop dat je geen gezeik krijgt dat je in het buitenland zit, anders kan een VPN mogelijk wel een uitkomst bieden.
Alleen in vak 21 nog redelijk wat kaarten, andere vakken raken zo goed als vol |:)
Volle support achter de club.
Anti beloften!
Iemand nog een kaartje over voor Noord?
Citaat van: sjaak op september 26, 2025, 12:22:48
Iemand nog een kaartje over voor Noord?
Je hebt pm
Citaat van: Inferno-058 op september 26, 2025, 12:13:04
Volle support achter de club.
Anti beloften!
Hopelijk wel spandoeken
Citaat van: Poetser op september 26, 2025, 15:13:35
Hopelijk wel spandoeken
Dat moet wel. Anders is het halfvolle support :proost
|:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Poetser op september 26, 2025, 15:13:35
Hopelijk wel spandoeken
Ga ik niet vanuit. Daar staan alle supportersgroepen achter.
Dom gedoe geen spandoeken
Citaat van: fred op september 26, 2025, 17:03:37
Dom gedoe geen spandoeken
Dom gedoe dat er belofte ploegen mee doen!
Spelersbus het zich compleet vast reden in hartje centrum Voorstreek korfmakerstraat :_schater
Citaat van: Galdiano op september 26, 2025, 17:33:12
Dom gedoe dat er belofte ploegen mee doen!
Eens maar de bvos hebben daar destijds mee ingestemd
Citaat van: fred op september 26, 2025, 17:54:47
Eens maar de bvos hebben daar destijds mee ingestemd
Oftewel het is gewoon de fout van de club geweest. Wedstrijden tegen beloften ploegen zouden nooit genormaliseerd moeten worden.
Citaat van: Inferno-058 op september 26, 2025, 18:06:47
Oftewel het is gewoon de fout van de club geweest. Wedstrijden tegen beloften ploegen zouden nooit genormaliseerd moeten worden.
Ik dacht dat we destijds net gepromoveerd waren en daardoor niet meededen aan de stemming van de 1e divisie. Was in 2013 na het wegvallen van Veendam En AGOVV, of er moet op een later moment nog een stemming zijn geweest.
Citaat van: Inferno-058 op september 26, 2025, 18:06:47
Oftewel het is gewoon de fout van de club geweest. Wedstrijden tegen beloften ploegen zouden nooit genormaliseerd moeten worden.
_O_
Zuid nog 28 kaarten beschikbaar
Oost nog 175 kaarten beschikbaar
Noord uitverkocht
West :?
Heeft dat stille protest de afgelopen 10 jaar ook iets concreets opgeleverd of is het vooral symbolisch?
Het wordt in hopelijk een mooie spannende wedstrijd met veel doelpunten en leuk voetbal.
(https://pbs.twimg.com/media/G1yF3T5XIAAEVgK?format=jpg&name=large)
Van der Sande basis, laat ut maar sien! |:)
Prima goal van van der sande.
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
MAN, MAN, MAN, wat een negatieveling is die trainert (met hele kleine lettertjes)
Knap hoe de tegenslag van de 1-1 binnen een paar minuten weer wordt omgedraaid.
Van der Sande is voorlopig het perfecte aanspeelpunt daar voorin. en hij ramt ze ook nog binnen!
En Sjostrand bevalt mij ook steeds beter! ik vind het er allemaal echt heel belovend uitzien.
Niet te vergeten tegen de nummer 1 van de competitie!!
Van de Sande |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Geweldig!!!
Mensen, wat hewe een leuk voetbal en leuke speulers!!!!
Genieten!
Citaat van: TheDutchman op september 26, 2025, 19:34:52
Van der Sande basis, laat ut maar sien! |:)
Laat maar staan die vent
Geweldige 1e helft.
Vd sande topper!
Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 21:00:11
Geweldige 1e helft.
Vd sande topper!
wat dacht je?
Moet toch nog wat positief neerzetten??
Zooooooooo |:)
Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
Wat zei je ook alweer?
wat een geweldige pegel! |:)
Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
Foutje weer goedgemaakt |:)
Citaat van: Specuveter op september 26, 2025, 21:03:13
wat dacht je?
Moet toch nog wat positief neerzetten??
Hij had toch wel gelijk, wat een doelpunt, maar nu zul je hem wel niet horen, onze TRAINERT
Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
Wat zei je Berkhout een prachtige goal. Wat een pegel.
Aan de bal niet verkeerd. Super goal!!!
Verdedigend drama!!
Even vergeten te stappen voor buitenspel? :X
jammer dat we het onszelf elke keer weer onnodig moeilijk maken. hopelijk weten we het wel vast te houden!!
Was het een terechte penalty? Vrij slechte arbiter vandaag, graag wegblijven
Super overwinning, mooi gat inmiddels!
We krijgen de goals wel heel makkelijk tegen, maar scoren zelf gelukkig ook makkelijk
Vijf keer scoren tegen de koploper. Een hoge score zat er al een tijdje aan er komen. We combineren zo makkelijk en dan staat er vanzelf iemand vrij om af te drukken. Het zijn ook allemaal prachtgoals.
Mooi team dit seizoen en we doen voorlopig volop mee.
Ik kon echt genieten van Balk, deed het prima als 2e spits.
Het mooie is dat elke wedstrijd weer iemand anders uitblinkt en bepalend is
Vorige wedstrijd Ferrah
Nu vd Sande.
Vond Balkie ook weer zeer waardevol spelen!
Poh wat een gat hebben we geslagen na nog maar 8 potjes
Wie had dat gedacht na het verlies in Dordrecht.
Geweldig en we spelen ook zo vrij en creatief. Achterin zorgen dat we de boel beter dichthouden en dan lekker zo doorgaan richting de winterstop.
Citaat van: papier op september 26, 2025, 21:57:13
Was het een terechte penalty? Vrij slechte arbiter vandaag, graag wegblijven
Ik ken de regels niet.... vd Sande is in duel, beschermt zijn hoofd met zijn armen. Bal komt ongelukkig op de elleboog via een andere speler... heeft daar zelf geen weet van.
Ze zeggen dan onnatuurlijke houding, maar dan denk ik, vrij normaal dat je je hoofd beschermt als er een andere speler met zijn armen loopt te zwiepen.
Waar hebben we naar zitten te kijken? Elke wedstrijd meer bizar. Nu de puntjes op de i in de achterhoede en we staan in de winter bovenaan! Kan niet missen! :scc
Zonde dat Roda nog 1-2 maakt in 94ste minuut.
Maar wat een vermakelijke avond. Hier koop ik een seizoenkaart voor!
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2025, 22:06:36
Ik ken de regels niet.... vd Sande is in duel, beschermt zijn hoofd met zijn armen. Bal komt ongelukkig op de elleboog via een andere speler... heeft daar zelf geen weet van.
Ze zeggen dan onnatuurlijke houding, maar dan denk ik, vrij normaal dat je je hoofd beschermt als er een andere speler met zijn armen loopt te zwiepen.
Als ik de samenvatting kijk lijkt het eerder dat de bal op de bovenarm/schouder komt. In ieder geval veel te makkelijk gegeven.
Vond de scheids sowieso een drama vandaag, dat moment tegen het einde met Balk's gele kaart sloeg al helemaal nergens op.
Dik verdiend gewonnen maar we hadden veel meer doelpunten moeten maken.
Scheidsrechter waar was deze man mee bezig strafschop sloeg nergens op en Balk geel man man wat een lul ben je.
Citaat van: CambuurAmersfoort op september 26, 2025, 22:05:16
Wie had dat gedacht na het verlies in Dordrecht.
Ikke :proost :proost :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 15, 2025, 20:07:22
We winnen vandaag en krijgen een fantastisch team dit seizoen
Balk moet gewoon niet zo ontzettend lang doorzeiken. Domme kaarten zijn dit.
De eerste dit jaar. Balk speelde prima vandaag.
Erg mooie wedstrijd om te zien. 5 geweldige goals. Vooral genoten van het geweldige voetbal wat we spelen. Gewoon ook trots. Paar opnoemen, vd Sande fantastisch, Amofa ouderwets geweldig, Mulders erg goed ( ondanks 1 fout) , Galvez zijn beste van dit seizoen en dan de rest waarin iedereen minstens een 6.5 speelt. Berkhout een fout bij 1-1 en maakt het goed met zijn goal. Onterecht 3-2 maar maakte het ook leuk achteraf.
Heb zeer genoten. Het is dit seizoen genieten tot nu. Vorig seizoen 1 x genoten. Wat een gigantisch verschil met nu . |:)
Zonder iemand te kort te doen...
Balk
man of the match
Ticketshop reageert heel langzaam en dan weer niet, iemand die zelfde ervaring?
Overigens ook een knap voetballend PSV. Hier gaan nog heel veel ploegen van verliezen.
Op deze manier voetballend eindig je echt met gemak bij de eerste 2. Dan te bedenken dat het alleen nog maar beter zal gaan worden, nog beter op elkaar ingespeeld gaat zijn etc. Genot! _O_
Fantastische wedstrijd gezien. Het samenspel is ook nog beter met vd Sande in de spits. Ik vond Mulders ook heel goed vandaag, want die linksbuiten van PSV is echt goed maar hij is eigenlijk geen 1 keer in de problemen gekomen. In de duels was hij de baas en ook veel onderscheppingen. Echt heel knap.
Berkhout ook prima en een fantastische goal, maar bij de 1-1 wel wat slap en bij de 4-3 stapt hij niet voor de buitenspelval.
Als je zo blijft voetballen, hoef je voor niemand bang te zijn en moet je echt bij de top 2 eindigen.
Citaat van: CambuurAmersfoort op september 26, 2025, 22:05:16
Poh wat een gat hebben we geslagen na nog maar 8 potjes
Wie had dat gedacht na het verlies in Dordrecht.
Geweldig en we spelen ook zo vrij en creatief. Achterin zorgen dat we de boel beter dichthouden en dan lekker zo doorgaan richting de winterstop.
Ikke ook Kuzmanovic!!! Wij verdienen beiden een sticker ;)
"Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis."
"Ze moeten Diemers verbieden in de opbouw op eigen helft te komen. Berkhout en vooral Amofa lijken een stuk beter te kunnen opbouwen dan het vorige centrum dus hopelijk komt Diemers veel vaker in "the final third" aan de bal"
"Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he"
Citaat van: EdsjeSCC op september 27, 2025, 00:33:00
Ikke ook Kuzmanovic!!! Wij verdienen beiden een sticker ;)
"Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis."
"Ze moeten Diemers verbieden in de opbouw op eigen helft te komen. Berkhout en vooral Amofa lijken een stuk beter te kunnen opbouwen dan het vorige centrum dus hopelijk komt Diemers veel vaker in "the final third" aan de bal"
"Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he"
Comon, een sticker en een stempel _O_ _O_ _O_
Maar ik werd wel ziek van het gezeur dat de TS de jeugdspelers kapot maakte. Het tegenovergestelde is waar. Ik heb nog nooit een club zo goed met jeugdspelers om zien gaan (misschien alleen Ajax in de gloriejaren en AZ)
heerlijk om te zien dat er nu eindelijk een soort van gedachte achter het spel zit.
bizar dat het ook direct zo extreem goed is.
vorig seizoen niet echt een veel slechtere selectie in het begin van de competitie maar waar het daar veelal om pech ging gaat het nu om plezier en prachtig uitgespeelde aanvalsopzetten.
dat we nu al zo vaak echt goed voetbal hebben gezien is geen momentopname gelukkig, dit seizoen word eindelijk waar we recht op hebben.
man of the match.....mulders.
Het heeft toch gewoon met kwaliteit te maken?
Er is heel hard doorgeselecteerd en goed gescout voor de spelers die zijn verkocht.
Daan Visser is dan een mazzeltje , veel beter dan iedereen had gedacht.
Ik lees net een zwaargewonde man na val van de trap...
Traumahelikopter op middenstip geland
Wanneer is dat gebeurd?
Iemand dit gezien?
Wat een heerlijke pot hebben we gisteren gezien |:)
Dit seizoen heb ik al meer genoten van het spel dan de afgelopen 3 seizoenen samen.
Van der sande is echt de missing linkk. Binder Rolke en Kian krijgen het nog zwaar dit seizoen :y
Enige punt van aandacht vind ik persoonlijk wel de goals die we net wat te makkelijk tegen krijgen.
De 1-1 bijvoorbeeld dat mag eigenlijk niet. Die maakt berkhout natuurlijk goed met die geweldige goal. Maar we zijn nog maar 7 duels onderweg als de puntjes op de i worden gezet dan gaat Cambuur fluitend kampioen worden |:)
Ik heb de goals van Ado gezien 3 kopballen geen 1 mooi uitgespeelde aanval. Daar gaan wij echt wel boven eindigen :thumbsup
Citaat van: Specuveter op september 27, 2025, 09:14:07
Ik lees net een zwaargewonde man na val van de trap...
Traumahelikopter op middenstip geland
Wanneer is dat gebeurd?
Iemand dit gezien?
niks van meegekregen.
Ik lees in het artikel dat het om 01:15 vannacht is gebeurd? Waren er mensen laat aan het naborrelen ofzo?
Ik ben wel optimistisch over onze kansen dit seizoen als je ziet hoe wij scoren en hoe de tegengoals vallen.
De goals die we maken zijn vrijwel allemaal uitgespeelde kansen, Tegengoals toch best vaak een fout van onszelf of een tikje ongelukkig.
We zijn eigenlijk alleen kwetsbaar in de omschakeling.
Je weet nu gewoon dat we iedere wedstrijd wel twee keer kunnen scoren en we eigenlijk niks tegen krijgen als scherp zijn op de counter en er verder niks geks gebeurt.
Gisteren genoeg gebeurd Streaker op het veld ?. :_spank
Blijf nu allemaal even rustig.
Kampioen dit kampioen dat. We moeten nog 31 wedstrijden!
We krijgen ook een terugslag zoals iedere ploeg.
Je krijgt straks ook te maken met blessures. Op naar Roda wat gewoon een goede en fysieke ploeg is.
ADO is echt wel een goede ploeg
Geweldige wedstrijd gezien, alles lijkt op zijn plaats te zijn gevallen. Helemaal nu vd Sande de spits blijkt die we misten. Balk op 10 is een gouden greep, Visser op het middenveld met zijn diepte en creativiteit, geweldige buitens en backs, een echte mannetjesputter als Mulders, Sjostrand onze topscoorder (en gewoon een klasse beter dan Pauwels) een sterk verdedigend centrum dat ook kan voetballen en Diemers de regisseur. Zelfs de invallers 'passen' perfect. Souren is de ideale speler om rond de 60/70e minuut te brengen, voor iets meer controle en verdedigende power.
Echt de complimenten aan Henk en de rest van de TS, hoe ze dit elftal aan de gang hebben gekregen. Het doet wat dat betreft wat denken aan het elftal van de kampioensjaren 2020/2021. Toen had je ook elke wedstrijd het gevoel: wie gaat ons stoppen.
1 minpuntje dan? Elke wedstrijd weer z?veel corners met z? weinig rendement. Daar moet toch echt meer uit te halen zijn?
Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?
Citaat van: Lore op september 27, 2025, 10:22:43
Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?
waren 2 van Cambuur Sjostrand en Balk.
Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 09:39:28
Blijf nu allemaal even rustig.
Kampioen dit kampioen dat. We moeten nog 31 wedstrijden!
We krijgen ook een terugslag zoals iedere ploeg.
Je krijgt straks ook te maken met blessures. Op naar Roda wat gewoon een goede en fysieke ploeg is.
ADO is echt wel een goede ploeg
He, he, eindelijk, daar zat ik op te wachten, na de eerste wedstrijd kon niemand er wat van, was Visser een blunder, maakt de TS jonge spelers kapot en hadden we weer geen spits en nu gaat het over fluitend kampioen worden.
Cambuur Online leidt aan manische depressiviteit :proost
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:30:06
He, he, eindelijk, daar zat ik op te wachten, na de eerste wedstrijd kon niemand er wat van, was Visser een blunder, maakt de TS jonge spelers kapot en hadden we weer geen spits en nu gaat het over fluitend kampioen worden.
Cambuur Online leidt aan manische depressiviteit :proost
Ik vind ook wel dat veel dat aan het begin van het seizoen verkeerd hebben gezien en vrij kortzichtig waren. Er zit echt veel kwaliteit in de selectie en bijna iedereen is goed aan de bal (behalve Balk eigenlijk). Ik vond vooral dat de TS het niet op orde had, maar dat is nu zeker wel het geval. Denk dat daarom nu de ondergrens vrij hoog ligt. Het gaat daarnaast ook eigenlijk elke wedstrijd beter.
Citaat van: R058 op september 27, 2025, 11:41:59
Ik vind ook wel dat veel dat aan het begin van het seizoen verkeerd hebben gezien en vrij kortzichtig waren. Er zit echt veel kwaliteit in de selectie en bijna iedereen is goed aan de bal (behalve Balk eigenlijk). Ik vond vooral dat de TS het niet op orde had, maar dat is nu zeker wel het geval. Denk dat daarom nu de ondergrens vrij hoog ligt. Het gaat daarnaast ook eigenlijk elke wedstrijd beter.
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.
Citaat van: Lore op september 27, 2025, 10:22:43
Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?
Die van Balk staat er inderdaad niet bij
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:55:48
Die van Balk staat er inderdaad niet bij
En eentje van Jong PSV ook niet
(Ik heb er echt geen eigen belang bij, omdat ik bijvoorbeeld op 4x geel in de pool heb ingezet. Heus niet. maar het zijn dus 4 GELE KAARTEN!!!)
:_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:50:06
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.
Zeker. Maar toch hoop ik op 3x 0 - 0 en een uitschakeling voor Jong Marokko!
heerlijke pot voetbal gezien zoals ik het graag zie 3 tegen goals neem ik dan
voor lief hoor als je zelf maar meer maakt.
min punt toch wel weer onze corners waar we zelf nooit gevaarlijk door
werden maar PSV wel 5 of 6 en dat mag niet gebeuren.kun je het met
lengte voor de goal niet winnen neem dan een korte corner en van daar
uit weer verder spelen.
op naar Kerkrade wordt zeker niet gemakkelijk daar.
Citaat van: denistel op september 27, 2025, 14:18:32
heerlijke pot voetbal gezien zoals ik het graag zie 3 tegen goals neem ik dan
voor lief hoor als je zelf maar meer maakt.
min punt toch wel weer onze corners waar we zelf nooit gevaarlijk door
werden maar PSV wel 5 of 6 en dat mag niet gebeuren.kun je het met
lengte voor de goal niet winnen neem dan een korte corner en van daar
uit weer verder spelen.
op naar Kerkrade wordt zeker niet gemakkelijk daar.
En dan is Diemers er uiten hoop je op Rolke, neemt ie twee keer achter elkaar zulke slechte corners :_schater
Fantastische pot gezien (op ESPN Watch) gister. De bottleneck zou weleens de breedte van de selectie kunnen worden. Je zag dat tussen 55-75 minuten er een aantal flink doorheen zaten. Basismateriaal, of wat daar tegenaan zit, wat je kunt brengen dan is Souren/R?lke en wellicht Binder. Schat in dat de rest toch nog echt te ligt is. Vorig jaar kon je nog eens de Leeuw of Kieftenbeld brengen. Dat gezegd hebbende; als er niet teveel gekke dingen gebeuren in de selectie dan kon dit weleens een prima jaar worden!
Het mag gezegd worden. Diemers speelde een heerlijke pot.
Dit is wat je verwacht van een speler van dat kaliber.
(voor degenen die zeggen dat ik alleen op hem afgeef)
Toch heb ik wel het idee dat hij conditioneel nog wel een stap kan maken tussen minuut 70-90.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:50:06
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.
Dat ben ik niet met je eens. Berkhout is verdedigend heel matig. Dat zag je bij de 1-1 en de 4-3. Nu 5 goals tegen gekregen zonder Baouf. Het was de beste wedstrijd van Cambuur die ik de laatste 7/8 jaar heb gezien. Dit Jong psv komt gewoon in de top 6 hoor. Beste ploeg die ik dit seizoen gezien heb. Gewoon de thuiswedstrijden blijven winnen en uit de helft winnen, dan promoveren we. Als we maandag Roda pakken slaan we een beste slag. Kom aan.
Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2025, 10:16:18
Geweldige wedstrijd gezien, alles lijkt op zijn plaats te zijn gevallen. Helemaal nu vd Sande de spits blijkt die we misten. Balk op 10 is een gouden greep, Visser op het middenveld met zijn diepte en creativiteit, geweldige buitens en backs, een echte mannetjesputter als Mulders, Sjostrand onze topscoorder (en gewoon een klasse beter dan Pauwels) een sterk verdedigend centrum dat ook kan voetballen en Diemers de regisseur. Zelfs de invallers 'passen' perfect. Souren is de ideale speler om rond de 60/70e minuut te brengen, voor iets meer controle en verdedigende power.
Echt de complimenten aan Henk en de rest van de TS, hoe ze dit elftal aan de gang hebben gekregen. Het doet wat dat betreft wat denken aan het elftal van de kampioensjaren 2020/2021. Toen had je ook elke wedstrijd het gevoel: wie gaat ons stoppen.
1 minpuntje dan? Elke wedstrijd weer z?veel corners met z? weinig rendement. Daar moet toch echt meer uit te halen zijn?
Ben het helemaal met je eens. Jaren niet zulk leuk voetbal gezien. Alles gaat over de grond. Prachtig
Ik weet ook niet van wie we voetballend kunnen verliezen.
Alleen bij een offday
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.
Echt een mooie ontwikkeling. De afgelopen twee jaar zijn we niet verwend, maar dit maakt veel goed.
Het inpassen van jeugdspelers voor ervaren spelers en tot een goede mix komen is zo eenvoudig niet en het ziet er nu goed uit. De kunst is vooral om een slechte periode door te komen. Met name met jeugdspeler, erg clich? maar waar.
Ik ziet Almere en Willen II nog wel terugkomen dan wel versterken na de winterstop. Nu zoveel mogelijk punten pakken en hopen dat zo lang mogelijk, en op het juiste moment, succesvol zijn. Dan kunnen we absoluut met met de concurrenten strijden om promotie. |:)
Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.
In 20 minuten niks gezien waarvan je warm zou kunnen worden. Ik vraag me af of we nu met vd Sande toevallig zijn gaan inzien dat die kapstokspits helemaal niet is wat we zoeken en dat dat puur in de hoofden van de ts zit.
Citaat van: De Gast op september 27, 2025, 19:57:57
In 20 minuten niks gezien waarvan je warm zou kunnen worden. Ik vraag me af of we nu met vd Sande toevallig zijn gaan inzien dat die kapstokspits helemaal niet is wat we zoeken en dat dat puur in de hoofden van de ts zit.
Helemaal mee eens. We hebben nu bewegelijke spelers, veel roulatie en zijn minder voorspelbaar.
Citaat van: wiekie1969 op september 27, 2025, 17:46:52
Dat ben ik niet met je eens. Berkhout is verdedigend heel matig. Dat zag je bij de 1-1 en de 4-3. Nu 5 goals tegen gekregen zonder Baouf. Het was de beste wedstrijd van Cambuur die ik de laatste 7/8 jaar heb gezien. Dit Jong psv komt gewoon in de top 6 hoor. Beste ploeg die ik dit seizoen gezien heb. Gewoon de thuiswedstrijden blijven winnen en uit de helft winnen, dan promoveren we. Als we maandag Roda pakken slaan we een beste slag. Kom aan.
Ik zei ook vrijwel probleemloos :proost
Voetballend top. Verdedigend moet het nog beter, maar dat komt niet door de verdediging. Ik denk dat we met 1 wijziging in onze beste opstelling staan.
Wat heeft Binder laatste 20 minuten laten zien?
Citaat van: Specuveter op september 27, 2025, 21:52:41
Wat heeft Binder laatste 20 minuten laten zien?
dat ie fysiek goed is. Hij lag een paar x de bal goed neer zodat we konden door voetballen.
Voelde ook wel appart van basisspeler naar 0 minuten (R?lke) . We zijn geen sociale instelling maar had hem iig wat gegund.
Citaat van: kapseltje op september 27, 2025, 20:40:37
Voetballend top. Verdedigend moet het nog beter, maar dat komt niet door de verdediging. Ik denk dat we met 1 wijziging in onze beste opstelling staan.
die tegengoals vallen ook wel door mazzel hoor. Via de kluts of geen handsbal. Die eerste was een goed voetballende goal gisteren van jong psv. Dat was de enige normale tegen goal van de laatste 5 wedstrijden
Citaat van: CaseP op september 27, 2025, 16:42:16
Fantastische pot gezien (op ESPN Watch) gister. De bottleneck zou weleens de breedte van de selectie kunnen worden. Je zag dat tussen 55-75 minuten er een aantal flink doorheen zaten. Basismateriaal, of wat daar tegenaan zit, wat je kunt brengen dan is Souren/R?lke en wellicht Binder. Schat in dat de rest toch nog echt te ligt is. Vorig jaar kon je nog eens de Leeuw of Kieftenbeld brengen. Dat gezegd hebbende; als er niet teveel gekke dingen gebeuren in de selectie dan kon dit weleens een prima jaar worden!
vergeet niet dat deze manier van spelen gigantisch veel energie kost. Gelukkig maar want het is genieten. Als je Mulders ook hoort hoe het bij Denbosch ging. Ja dat is veel gemakkelijker. En je zegt ook de Leeuw, die was na 3 minuten al kapot als ie moest invallen..
Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:04:34
dat ie fysiek goed is. Hij lag een paar x de bal goed neer zodat we konden door voetballen.
:thumbsup
Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:04:34
dat ie fysiek goed is. Hij lag een paar x de bal goed neer zodat we konden door voetballen.
Voelde ook wel appart van basisspeler naar 0 minuten (R?lke) . We zijn geen sociale instelling maar had hem iig wat gegund.
Tsja nog niet zo heel lang geleden noemden mensen hier massal knuffel club cambuur. Dus deze ontwikkeling juich ik alleen maar toe. Binder heb ik vrij weinig van gezien, maar ter verdediging van hem. De beste spelers waren al gewisseld of moe. Dus echt aanvoer had die niet. Maar ik verwacht mits fit dat Van Der Sande de absolute nummer 1 blijft voor de spits positie
Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:07:49
die tegengoals vallen ook wel door mazzel hoor. Via de kluts of geen handsbal. Die eerste was een goed voetballende goal gisteren van jong psv. Dat was de enige normale tegen goal van de laatste 5 wedstrijden
De eerste goal ontstond uit een foute inspeelbal van Mulders en vind ik dus ook geen normale goal
Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.voor een speler die zo weinig minuten heeft gespeeld , heeft hij nu al goede dingen laten zien , qua doorspeelt ballen..
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.
Citaat van: De Gast op september 28, 2025, 10:20:18
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.
Dat laatste is zijn rol volgens Henk. Ik kan mij daar wel in vinden. Ik vind Rolke en Van der Sande ook meer toevoegen in ons spel
Citaat van: De Gast op september 28, 2025, 10:20:18
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.
Je geeft zelf het antwoord al... :thumbsup
Citaat van: De Gast op september 28, 2025, 10:20:18
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.
Ik voorzie eerlijk gezegd weinig speelminuten voor Kian wanneer vd Sande, Binder en R?lke fit zijn
Citaat van: Yellow Army op september 28, 2025, 11:23:41
Ik voorzie eerlijk gezegd weinig speelminuten voor Kian wanneer vd Sande, Binder en R?lke fit zijn
Je zegt het zelf. Indien fit. De tijd voor Kian komt nog wel, net zoals de tijd met blessures en schorsingen.
Citaat van: Yellow Army op september 28, 2025, 11:23:41
Ik voorzie eerlijk gezegd weinig speelminuten voor Kian wanneer vd Sande, Binder en R?lke fit zijn
Dat weet ik zo niet. Ik ben niet onder de indruk van Binder, daarnaast vind ik R?lke ook niet spectaculair de laatste tijd
Heeft toch ook met de wedstrijd te maken, wie er in komt.
Tegen W2 sta je achter, en moet je wat forceren. Dan gebruik je Kian Visser.
Afgelopen vrijdag sta je voor, dan wil je misschien ander type. Vervelende is dat Binder blessure heeft gehad, Kian Visser van lager niveau komt dus beide hebben minuten nodig. Alleen oefenwedstrijden zijn er bijna niet. Zeker niet wanneer je vrijdag, maandag en weer vrijdag moet spelen.
Citaat van: Specuveter op september 27, 2025, 09:14:07
Ik lees net een zwaargewonde man na val van de trap...
Traumahelikopter op middenstip geland
Wanneer is dat gebeurd?
Iemand dit gezien?
Hoorde dat het waarschijnlijk schoonmaker B. S. uit M. was. Naar beneden kukelt op een hekje gebroken strottenhoofd en ribben. Sterkte toegewenst.
Benieuwd of de club maatregelen neemt.
Citaat van: De Gast op september 28, 2025, 10:20:18
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.
Het wordt hem wel gegund, maar je moet keuzes maken die het beste voor de wedstrijd zijn en ook rekening houden met de volgende wedstrijd. 1e prio is de wedstrijd winnen. Als we voor staan is het niet heel logisch met een extra spits te spelen. Hooguit van der Sande sparen. En dan is Binder een logischere keuze in het vasthouden van ballen.