Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

Noordcambuur

Na vanavond wacht er een thuiswedstrijd tegen weer een Jong team PSV.
Noordtribune zijn nog slechts 26 kaarten beschikbaar.
Voor de overige tribunes nog genoeg kaarten beschikbaar.

Noordcambuur


Leeuwarder94

Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
De wens is de vader van de gedachte

Noordcambuur

Citaat van: Leeuwarder94 op september 24, 2025, 13:55:06
Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
eerst vrijdag maar zien en daarna maar verder kijken.

Noordcambuur

Nog voldoende kaarten beschikbaar voor oost en zuidtribune.

Noordcambuur

Maandag wedstrijd achter ons en nu focus op vrijdag ben heel benieuwd gaat een hele andere wedstrijd worden.

fred


sunderland

Citaat van: Leeuwarder94 op september 24, 2025, 13:55:06
Komt nu een hele reeks van zo'n 6 wedstrijden met lastige tegenstanders op papier. Ben benieuwd of we de lijn door kunnen zetten.
op papier? juist dan zijn we beter

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op september 24, 2025, 16:51:53
Maandag wedstrijd achter ons en nu focus op vrijdag ben heel benieuwd gaat een hele andere wedstrijd worden.
als we daar 80% van kunnen neerleggen komt het goed. Je ziet gelijk al na 5 minuten hoe iedereen in de wedstrijd zit . Begon al met dat de buitenspelers de bal aan een touwtje hadden

Johan-12

Citaat van: sunderland op september 24, 2025, 18:44:36
als we daar 80% van kunnen neerleggen komt het goed. Je ziet gelijk al na 5 minuten hoe iedereen in de wedstrijd zit . Begon al met dat de buitenspelers de bal aan een touwtje hadden
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.

En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar  |:)

denistel

Citaat van: Johan-12 op september 24, 2025, 21:40:24
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.

En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar  |:)

zelfde hoge tempo als tegen willem 2 en afgelopen maandag en het balletje snel
laten gaan dan ga je gewoon winnen volgens mij

oost

Ik heb dit seizoen nog niet 1 team zo goed zien spelen als Cambuur. Dus wanneer je gewoon het niveau haalt van afgelopen weken moet je dit gewoon kunnen winnen. Helemaal op het oog dat je maandag en volgende week gewoon Roda en Emmen krijgt.

Ik heb nual zin in morgen en dat tegen een Jong team :_schater

sunderland

Citaat van: Johan-12 op september 24, 2025, 21:40:24
80% lijkt mij veel te weinig, Jong PSV is betere ploeg dan Jong FC Utrecht.

En ondanks de goede wedstrijd maandag, kom je toch nog weer ff in de problemen na de 2-3. Laten we vooral niet denken dat we zomaar ff wedstrijden gaan winnen. Maar de groei van het team is duidelijk zichtbaar  |:)
we speelden maandag 70 minuten heel goed, als je nu bijna een uur het zelfde op dat mat legt dat bedoel ik. Iedere jongen van hun is zeer comfortabel aan de bal dat weet ik maar hoeven ook niet te overdrijven

Bankzitter

Bij ons eigenlijk allen R?lke en Balk die aan de bal wat minder zijn. Als ze aan het eind van de aanval staan, dan maken ze hem wel weer af.
Leuk potje, in deze fase van de competitie gewoon nog lekker vrij uit spelen, JPSV zal zich ook niet ingraven.

Specuveter

Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Desalnietemin verwacht ik een doelpuntrijk potje
En de drie punten voor ons natuurlijk!!