Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 09:29:57
Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Desalnietemin verwacht ik een doelpuntrijk potje
En de drie punten voor ons natuurlijk!!
Ze spelen veelal in een vast team, ze raken eerder spelers kwijt aan het eerste van PSV dan dat ze spelers erbij krijgen van het eerste.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op september 25, 2025, 09:14:08
Bij ons eigenlijk allen R?lke en Balk die aan de bal wat minder zijn. Als ze aan het eind van de aanval staan, dan maken ze hem wel weer af.
Leuk potje, in deze fase van de competitie gewoon nog lekker vrij uit spelen, JPSV zal zich ook niet ingraven.
die lui zijn standaard comfortabel aan de bal. Als je ons tegen mvv en Az ziet was dat waardeloos op een paar na

sunderland

#17
Citaat van: Derkx R.H. op september 25, 2025, 10:41:52
Ze spelen veelal in een vast team, ze raken eerder spelers kwijt aan het eerste van PSV dan dat ze spelers erbij krijgen van het eerste.
klopt en ze hebben een hele goede trainer. Die vind dit juist mooi en probeert er zoveel mogelijk uit te halen met nul druk. Het mag . En die kakker voorin scoort verdomd makkelijk

Noordcambuur


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 09:29:57
Met wat voor team komt PSV?
We hebben een jong team dus periodes in de wedstrijd zullen we wat minder zijn.
Nee ZIJ hebben een jong team  :proost
Henk, held, bedankt

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op september 25, 2025, 13:20:07
Is er al een opstelling bekend  :?

Geen reden om te wisselen lijkt me, dus verwacht zelfde opstelling

Zuid1991


KernvanCambuur

#22
Er zijn naar verwachting ca. 13.500 kaarten verkocht. De kassa's zijn vrijdag nog geopend en er geldt een vrije verkoop.
Vanuit Jong PSV reizen er 30 supporters af naar Leeuwarden.
Het gastenvak is gevuld door SC Cambuur-supporters middels o.a. een Kidsclubactie.
Hier zitten ca. 500 personen.

Tijdens de 12e minuut van de wedstrijd op vrijdag willen we even stilstaan bij Elisa, Katharina en Ype, drie supporters die ons helaas recent zijn ontvallen.

We vragen het publiek vriendelijk om in de 12e minuut een warm applaus te geven ter nagedachtenis aan hen.

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op september 25, 2025, 18:36:19
Denk nog sun 5/600 losse kaarten over  |:)
spelers van PSV zullen gemotiveerd zijn ze spelen niet altijd voor zoveel supporters.

Specuveter

Man man....
Zelfs Helmond tegen Eindhoven op ESPN
En wij op Watch  :zweep

666

Citaat van: Specuveter op september 25, 2025, 20:18:56
Man man....
Zelfs Helmond tegen Eindhoven op ESPN
En wij op Watch  :zweep

Als ik jou was zou ik een kaartje kopen ipv thuis te kijken... wees eens een kerel en trotseer de herfst  ;).
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Citaat van: 666 op september 26, 2025, 08:40:13
Als ik jou was zou ik een kaartje kopen ipv thuis te kijken... wees eens een kerel en trotseer de herfst  ;).
ik zit op Sicili?
In Juni wegens ziekte binnen gezin niet op vakantie gekund
Dus die vieren we nu

michello

Schitterend daar, net als Sardini?. Cambuurvlag uit het raam vanavond?  :proost

666

Citaat van: Specuveter op september 26, 2025, 09:04:47
ik zit op Sicili?
In Juni wegens ziekte binnen gezin niet op vakantie gekund
Dus die vieren we nu

Het is daar prima vertoeven, lekker genieten en ik hoop dat je de wedstrijd kan bekijken  |:)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Specuveter

Citaat van: michello op september 26, 2025, 09:10:02
Schitterend daar, net als Sardini?. Cambuurvlag uit het raam vanavond?  :proost
prachtig hier inderdaad
En eerste cambuursticker al gespot op lantaarnpaal.
Dader aanwezig op forum??