Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 27, 2025, 10:22:43
Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?

Die van Balk staat er inderdaad niet bij
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:55:48
Die van Balk staat er inderdaad niet bij

En eentje van Jong PSV ook niet

(Ik heb er echt geen eigen belang bij, omdat ik bijvoorbeeld op 4x geel in de pool heb ingezet. Heus niet. maar het zijn dus 4 GELE KAARTEN!!!)

:_schater

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:50:06
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.

Zeker. Maar toch hoop ik op 3x 0 - 0 en een uitschakeling voor Jong Marokko!

denistel

heerlijke pot voetbal gezien zoals ik het graag zie 3 tegen goals neem ik dan
voor lief hoor als je zelf maar meer maakt.

min punt toch wel weer onze corners waar we zelf nooit gevaarlijk door
werden maar PSV wel 5 of 6 en dat mag niet gebeuren.kun je het met
lengte voor de goal niet winnen neem dan een korte corner en van daar
uit weer verder spelen.

op naar Kerkrade wordt zeker niet gemakkelijk daar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: denistel op september 27, 2025, 14:18:32
heerlijke pot voetbal gezien zoals ik het graag zie 3 tegen goals neem ik dan
voor lief hoor als je zelf maar meer maakt.

min punt toch wel weer onze corners waar we zelf nooit gevaarlijk door
werden maar PSV wel 5 of 6 en dat mag niet gebeuren.kun je het met
lengte voor de goal niet winnen neem dan een korte corner en van daar
uit weer verder spelen.

op naar Kerkrade wordt zeker niet gemakkelijk daar.

En dan is Diemers er uiten hoop je op Rolke, neemt ie twee keer achter elkaar zulke slechte corners  :_schater
Henk, held, bedankt

CaseP

Fantastische pot gezien (op ESPN Watch) gister. De bottleneck zou weleens de breedte van de selectie kunnen worden. Je zag dat tussen 55-75 minuten er een aantal flink doorheen zaten. Basismateriaal, of wat daar tegenaan zit, wat je kunt brengen dan is Souren/R?lke en wellicht Binder. Schat in dat de rest toch nog echt te ligt is. Vorig jaar kon je nog eens de Leeuw of Kieftenbeld brengen. Dat gezegd hebbende; als er niet teveel gekke dingen gebeuren in de selectie dan kon dit weleens een prima jaar worden!

Galdiano

Het mag gezegd worden. Diemers speelde een heerlijke pot.
Dit is wat je verwacht van een speler van dat kaliber.
(voor degenen die zeggen dat ik alleen op hem afgeef)

Toch heb ik wel het idee dat hij conditioneel nog wel een stap kan maken tussen minuut 70-90.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:50:06
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.

Dat ben ik niet met je eens. Berkhout is verdedigend heel matig. Dat zag je bij de 1-1 en de 4-3. Nu 5 goals tegen gekregen zonder Baouf. Het was de beste wedstrijd van Cambuur die ik de laatste 7/8 jaar heb gezien. Dit Jong psv komt gewoon in de top 6 hoor. Beste ploeg die ik dit seizoen gezien heb. Gewoon de thuiswedstrijden blijven winnen en uit de helft winnen, dan promoveren we. Als we maandag Roda pakken slaan we een beste slag. Kom aan.

wiekie1969

Citaat van: Tanjajeah op september 27, 2025, 10:16:18
Geweldige wedstrijd gezien, alles lijkt op zijn plaats te zijn gevallen. Helemaal nu vd Sande de spits blijkt die we misten.  Balk op 10 is een gouden greep, Visser op het middenveld met zijn diepte en creativiteit, geweldige buitens en backs, een echte mannetjesputter als Mulders, Sjostrand onze topscoorder (en gewoon een klasse beter dan Pauwels) een sterk verdedigend centrum dat ook kan voetballen en Diemers de regisseur. Zelfs de invallers 'passen' perfect. Souren is de ideale speler om rond de 60/70e minuut te brengen, voor iets meer controle en verdedigende power.

Echt de complimenten aan Henk en de rest van de TS, hoe ze dit elftal aan de gang hebben gekregen. Het doet wat dat betreft wat denken aan het elftal van de kampioensjaren 2020/2021. Toen had je ook elke wedstrijd het gevoel: wie gaat ons stoppen.

1 minpuntje dan? Elke wedstrijd weer z?veel corners met z? weinig rendement. Daar moet toch echt meer uit te halen zijn?

Ben het helemaal met je eens. Jaren niet zulk leuk voetbal gezien. Alles gaat over de grond. Prachtig

Poetser

Ik weet ook niet van wie we voetballend kunnen verliezen.

Alleen bij een offday

Harry L.

Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.

diekhuzen

Echt een mooie ontwikkeling. De afgelopen twee jaar zijn we niet verwend, maar dit maakt veel goed.
Het inpassen van jeugdspelers voor ervaren spelers en tot een goede mix komen is zo eenvoudig niet en het ziet er nu goed uit. De kunst is vooral om een slechte periode door te komen. Met name met jeugdspeler, erg clich? maar waar.
Ik ziet Almere en Willen II nog wel terugkomen dan wel versterken na de winterstop. Nu zoveel mogelijk punten pakken en hopen dat zo lang mogelijk, en op het juiste moment, succesvol zijn. Dan kunnen we absoluut met met de concurrenten strijden om promotie.  |:)

De Gast

Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.

In 20 minuten niks gezien waarvan je warm zou kunnen worden. Ik vraag me af of we nu met vd Sande toevallig zijn gaan inzien dat die kapstokspits helemaal niet is wat we zoeken en dat dat puur in de hoofden van de ts zit.

diekhuzen

Citaat van: De Gast op september 27, 2025, 19:57:57
In 20 minuten niks gezien waarvan je warm zou kunnen worden. Ik vraag me af of we nu met vd Sande toevallig zijn gaan inzien dat die kapstokspits helemaal niet is wat we zoeken en dat dat puur in de hoofden van de ts zit.

Helemaal mee eens. We hebben nu bewegelijke spelers, veel roulatie en zijn minder voorspelbaar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: wiekie1969 op september 27, 2025, 17:46:52
Dat ben ik niet met je eens. Berkhout is verdedigend heel matig. Dat zag je bij de 1-1 en de 4-3. Nu 5 goals tegen gekregen zonder Baouf. Het was de beste wedstrijd van Cambuur die ik de laatste 7/8 jaar heb gezien. Dit Jong psv komt gewoon in de top 6 hoor. Beste ploeg die ik dit seizoen gezien heb. Gewoon de thuiswedstrijden blijven winnen en uit de helft winnen, dan promoveren we. Als we maandag Roda pakken slaan we een beste slag. Kom aan.

Ik zei ook vrijwel probleemloos  :proost
Henk, held, bedankt