Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

Destroyer

Waar hebben we naar zitten te kijken? Elke wedstrijd meer bizar. Nu de puntjes op de i in de achterhoede en we staan in de winter bovenaan! Kan niet missen!  :scc
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Zonde dat Roda nog 1-2 maakt in 94ste minuut.

Maar wat een vermakelijke avond. Hier koop ik een seizoenkaart voor!

drg

Citaat van: Bankzitter op september 26, 2025, 22:06:36
Ik ken de regels niet.... vd Sande is in duel, beschermt zijn hoofd met zijn armen. Bal komt ongelukkig op de elleboog via een andere speler... heeft daar zelf geen weet van.

Ze zeggen dan onnatuurlijke houding, maar dan denk ik, vrij normaal dat je je hoofd beschermt als er een andere speler met zijn armen loopt te zwiepen.

Als ik de samenvatting kijk lijkt het eerder dat de bal op de bovenarm/schouder komt. In ieder geval veel te makkelijk gegeven.

Vond de scheids sowieso een drama vandaag, dat moment tegen het einde met Balk's gele kaart sloeg al helemaal nergens op.

Noordcambuur

Dik verdiend gewonnen maar we hadden veel meer doelpunten moeten maken.

Scheidsrechter waar was deze man mee bezig strafschop sloeg nergens op en Balk geel man man wat een lul ben je.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Balk moet gewoon niet zo ontzettend lang doorzeiken. Domme kaarten zijn dit.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

De eerste dit jaar. Balk speelde prima vandaag.

sunderland

Erg mooie wedstrijd om te zien. 5 geweldige goals. Vooral genoten van het geweldige voetbal wat we spelen. Gewoon ook trots. Paar opnoemen, vd Sande fantastisch, Amofa ouderwets geweldig, Mulders erg goed ( ondanks 1 fout) , Galvez zijn beste van dit seizoen en dan de rest waarin iedereen minstens een 6.5 speelt. Berkhout een fout bij 1-1 en maakt het goed met zijn goal.  Onterecht 3-2 maar maakte het ook leuk achteraf.
Heb zeer genoten. Het is dit seizoen genieten tot nu. Vorig seizoen 1 x genoten. Wat een gigantisch verschil met nu . |:)

KlinkHamer

Zonder iemand te kort te doen...
Balk
man of the match

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ticketshop reageert heel langzaam en dan weer niet, iemand die zelfde ervaring?
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Overigens ook een knap voetballend PSV. Hier gaan nog heel veel ploegen van verliezen.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

ChantiSCC

Op deze manier voetballend eindig je echt met gemak bij de eerste 2. Dan te bedenken dat het alleen nog maar beter zal gaan worden, nog beter op elkaar ingespeeld gaat zijn etc. Genot!  _O_

R058

Fantastische wedstrijd gezien. Het samenspel is ook nog beter met vd Sande in de spits. Ik vond Mulders ook heel goed vandaag, want die linksbuiten van PSV is echt goed maar hij is eigenlijk geen 1 keer in de problemen gekomen. In de duels was hij de baas en ook veel onderscheppingen. Echt heel knap.
Berkhout ook prima en een fantastische goal, maar bij de 1-1 wel wat slap en bij de 4-3 stapt hij niet voor de buitenspelval.
Als je zo blijft voetballen, hoef je voor niemand bang te zijn en moet je echt bij de top 2 eindigen.

EdsjeSCC

Citaat van: CambuurAmersfoort op september 26, 2025, 22:05:16
Poh wat een gat hebben we geslagen na nog maar 8 potjes


Wie had dat gedacht na het verlies in Dordrecht.
Geweldig en we spelen ook zo vrij en creatief. Achterin zorgen dat we de boel beter dichthouden en dan lekker zo doorgaan richting de winterstop.

Ikke ook Kuzmanovic!!! Wij verdienen beiden een sticker ;)

"Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis."

"Ze moeten Diemers verbieden in de opbouw op eigen helft te komen. Berkhout en vooral Amofa lijken een stuk beter te kunnen opbouwen dan het vorige centrum dus hopelijk komt Diemers veel vaker in "the final third" aan de bal"

"Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he"

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: EdsjeSCC op september 27, 2025, 00:33:00
Ikke ook Kuzmanovic!!! Wij verdienen beiden een sticker ;)

"Ik ben eigenlijk best positief.
Amofa lijkt me een stuk beter dan wat we hadden, zeker aan de bal.
Marsman en Priem kunnen d?t niveau in ieder geval nog niet aan, maar ik verwacht Berkhout en Galvez in de basis."

"Ze moeten Diemers verbieden in de opbouw op eigen helft te komen. Berkhout en vooral Amofa lijken een stuk beter te kunnen opbouwen dan het vorige centrum dus hopelijk komt Diemers veel vaker in "the final third" aan de bal"

"Dan ook toegeven als het wel blijkt te lukken doordat het centrum met Berkhout en Amofa een stuk beter kan voetballen he"

Comon, een sticker en een stempel  _O_ _O_ _O_

Maar ik werd wel ziek van het gezeur dat de TS de jeugdspelers kapot maakte. Het tegenovergestelde is waar. Ik heb nog nooit een club zo goed met jeugdspelers om zien gaan (misschien alleen Ajax in de gloriejaren en AZ)
Henk, held, bedankt