Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

okkele

heerlijk om te zien dat er nu eindelijk een soort van gedachte achter het spel zit.
bizar dat het ook direct zo extreem goed is.
vorig seizoen niet echt een veel slechtere selectie in het begin van de competitie maar waar het daar veelal om pech ging gaat het nu om plezier en prachtig uitgespeelde aanvalsopzetten.
dat we nu al zo vaak echt goed voetbal hebben gezien is geen momentopname gelukkig, dit seizoen word eindelijk waar we recht op hebben.

man of the match.....mulders.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Het heeft toch gewoon met kwaliteit te maken?
Er is heel hard doorgeselecteerd en goed gescout voor de spelers die zijn verkocht.
Daan Visser is dan een mazzeltje , veel beter dan iedereen had gedacht.


Specuveter

Ik lees net een zwaargewonde man na val van de trap...
Traumahelikopter op middenstip geland
Wanneer is dat gebeurd?
Iemand dit gezien?

oost

Wat een heerlijke pot hebben we gisteren gezien |:)
Dit seizoen heb ik al meer genoten van het spel dan de afgelopen 3 seizoenen samen.
Van der sande is echt de missing linkk. Binder Rolke en Kian krijgen het nog zwaar dit seizoen  :y
Enige punt van aandacht vind ik persoonlijk wel de goals die we net wat te makkelijk tegen krijgen.
De 1-1 bijvoorbeeld dat mag eigenlijk niet. Die maakt berkhout natuurlijk goed met die geweldige goal. Maar we zijn nog maar 7 duels onderweg als de puntjes op de i worden gezet dan gaat Cambuur fluitend kampioen worden  |:)
Ik heb de goals van Ado gezien 3 kopballen geen 1 mooi uitgespeelde aanval. Daar gaan wij echt wel boven eindigen  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op september 27, 2025, 09:14:07
Ik lees net een zwaargewonde man na val van de trap...
Traumahelikopter op middenstip geland
Wanneer is dat gebeurd?
Iemand dit gezien?
niks van meegekregen.

Leovardiascc

Ik lees in het artikel dat het om 01:15 vannacht is gebeurd? Waren er mensen laat aan het naborrelen ofzo?

Bankzitter

Ik ben wel optimistisch over onze kansen dit seizoen als je ziet hoe wij scoren en hoe de tegengoals vallen.
De goals die we maken zijn vrijwel allemaal uitgespeelde kansen, Tegengoals toch best vaak een fout van onszelf of een tikje ongelukkig.
We zijn eigenlijk alleen kwetsbaar in de omschakeling.

Je weet nu gewoon dat we iedere wedstrijd wel twee keer kunnen scoren en we eigenlijk niks tegen krijgen als scherp zijn op de counter en er verder niks geks gebeurt.

Noordcambuur

Gisteren genoeg gebeurd Streaker op het veld ?. :_spank

sunderland

Blijf nu allemaal even rustig.
Kampioen dit kampioen dat. We moeten nog 31 wedstrijden!
We krijgen ook een terugslag zoals iedere ploeg.
Je krijgt straks ook te maken met blessures. Op naar Roda wat gewoon een goede en fysieke ploeg is.
ADO is echt wel een goede ploeg

Tanjajeah

Geweldige wedstrijd gezien, alles lijkt op zijn plaats te zijn gevallen. Helemaal nu vd Sande de spits blijkt die we misten.  Balk op 10 is een gouden greep, Visser op het middenveld met zijn diepte en creativiteit, geweldige buitens en backs, een echte mannetjesputter als Mulders, Sjostrand onze topscoorder (en gewoon een klasse beter dan Pauwels) een sterk verdedigend centrum dat ook kan voetballen en Diemers de regisseur. Zelfs de invallers 'passen' perfect. Souren is de ideale speler om rond de 60/70e minuut te brengen, voor iets meer controle en verdedigende power.

Echt de complimenten aan Henk en de rest van de TS, hoe ze dit elftal aan de gang hebben gekregen. Het doet wat dat betreft wat denken aan het elftal van de kampioensjaren 2020/2021. Toen had je ook elke wedstrijd het gevoel: wie gaat ons stoppen.

1 minpuntje dan? Elke wedstrijd weer z?veel corners met z? weinig rendement. Daar moet toch echt meer uit te halen zijn?

Lore

Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?

Noordcambuur

Citaat van: Lore op september 27, 2025, 10:22:43
Iemand enig idee waarom VI en live score slechts twee gele kaarten laten zien? Het waren er vier toch?
waren 2 van Cambuur Sjostrand en Balk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 09:39:28
Blijf nu allemaal even rustig.
Kampioen dit kampioen dat. We moeten nog 31 wedstrijden!
We krijgen ook een terugslag zoals iedere ploeg.
Je krijgt straks ook te maken met blessures. Op naar Roda wat gewoon een goede en fysieke ploeg is.
ADO is echt wel een goede ploeg

He, he, eindelijk, daar zat ik op te wachten, na de eerste wedstrijd kon niemand er wat van, was Visser een blunder, maakt de TS jonge spelers kapot en hadden we weer geen spits en nu gaat het over fluitend kampioen worden.

Cambuur Online leidt aan manische depressiviteit :proost

Henk, held, bedankt

R058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 27, 2025, 11:30:06
He, he, eindelijk, daar zat ik op te wachten, na de eerste wedstrijd kon niemand er wat van, was Visser een blunder, maakt de TS jonge spelers kapot en hadden we weer geen spits en nu gaat het over fluitend kampioen worden.

Cambuur Online leidt aan manische depressiviteit :proost
Ik vind ook wel dat veel dat aan het begin van het seizoen verkeerd hebben gezien en vrij kortzichtig waren. Er zit echt veel kwaliteit in de selectie en bijna iedereen is goed aan de bal (behalve Balk eigenlijk). Ik vond vooral dat de TS het niet op orde had, maar dat is nu zeker wel het geval. Denk dat daarom nu de ondergrens vrij hoog ligt. Het gaat daarnaast ook eigenlijk elke wedstrijd beter.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: R058 op september 27, 2025, 11:41:59
Ik vind ook wel dat veel dat aan het begin van het seizoen verkeerd hebben gezien en vrij kortzichtig waren. Er zit echt veel kwaliteit in de selectie en bijna iedereen is goed aan de bal (behalve Balk eigenlijk). Ik vond vooral dat de TS het niet op orde had, maar dat is nu zeker wel het geval. Denk dat daarom nu de ondergrens vrij hoog ligt. Het gaat daarnaast ook eigenlijk elke wedstrijd beter.
Ik ben het helemaal eens met Sunderland, dat er nog van alles kan gebeuren en het is zaak om dan niet in paniek te raken en weer een heleboel negatieve bullshit over de club heen te gooien. Dit is een team dat uitpuilt van talent. Daan Visser een gelukje noemen nadat de club in hem geloofd heeft tijdens een zware blessure en het aandurft hem een basisplaats te geven lijkt me overdreven, dat is inzicht. Wat mij het meest verbaast is dat we het grootste talent van de selectie, het boefje, vrijwel probleemloos kunnen vervangen.
Henk, held, bedankt