Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

Specuveter

Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 21:00:11
Geweldige 1e helft.

Vd sande topper!
wat dacht je?
Moet toch nog wat positief neerzetten??

Leovardiascc


CambuurAmersfoort

Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas

Wat zei je ook alweer?

wat een geweldige pegel! |:)

Bankzitter

Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas

Foutje weer goedgemaakt  |:)

Korezev

Citaat van: Specuveter op september 26, 2025, 21:03:13
wat dacht je?
Moet toch nog wat positief neerzetten??
Hij had toch wel gelijk, wat een doelpunt, maar nu zul je hem wel niet horen, onze TRAINERT

Bens

Citaat van: Trainert! op september 26, 2025, 20:32:11
Wat een slechte speler is Berkhout! man man zuurtje 1e klas
Wat zei je Berkhout een prachtige goal. Wat een pegel.

Trainert!

Aan de bal niet verkeerd. Super goal!!!
Verdedigend drama!!

Stiens

Even vergeten te stappen voor buitenspel?  :X

CambuurAmersfoort

jammer dat we het onszelf elke keer weer onnodig moeilijk maken. hopelijk weten we het wel vast te houden!!

papier

Was het een terechte penalty? Vrij slechte arbiter vandaag, graag wegblijven

Trainert!

Super overwinning, mooi gat inmiddels!

We krijgen de goals wel heel makkelijk tegen, maar scoren zelf gelukkig ook makkelijk


Bankzitter

#71
Vijf keer scoren tegen de koploper. Een hoge score zat er al een tijdje aan er komen. We combineren zo makkelijk en dan staat er vanzelf iemand vrij om af te drukken. Het zijn ook allemaal prachtgoals.

Mooi team dit seizoen en we doen voorlopig volop mee.

Ik kon echt genieten van Balk, deed het prima als 2e spits.


Specuveter

Het mooie is dat elke wedstrijd weer iemand anders uitblinkt en bepalend is
Vorige wedstrijd Ferrah
Nu vd Sande.
Vond Balkie ook weer zeer waardevol spelen!

CambuurAmersfoort

Poh wat een gat hebben we geslagen na nog maar 8 potjes


Wie had dat gedacht na het verlies in Dordrecht.
Geweldig en we spelen ook zo vrij en creatief. Achterin zorgen dat we de boel beter dichthouden en dan lekker zo doorgaan richting de winterstop.

Bankzitter

Citaat van: papier op september 26, 2025, 21:57:13
Was het een terechte penalty? Vrij slechte arbiter vandaag, graag wegblijven

Ik ken de regels niet.... vd Sande is in duel, beschermt zijn hoofd met zijn armen. Bal komt ongelukkig op de elleboog via een andere speler... heeft daar zelf geen weet van.

Ze zeggen dan onnatuurlijke houding, maar dan denk ik, vrij normaal dat je je hoofd beschermt als er een andere speler met zijn armen loopt te zwiepen.