Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Jong PSV Vrijdag 26 September 20:00

Gestart door Noordcambuur, september 22, 2025, 08:56:11

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
Mulders
Amofa
Berkhout
Galvez
Balk
Daan Visser
Diemers
Ferrah
van der Sande
Sjostrand
Binder
Souren
Kooistra
Jonker
Rolke

kapseltje

Voetballend top. Verdedigend moet het nog beter, maar dat komt niet door de verdediging. Ik denk dat we met 1 wijziging in onze beste opstelling staan.

Specuveter

Wat heeft Binder laatste 20 minuten laten zien?

sunderland

Citaat van: Specuveter op september 27, 2025, 21:52:41
Wat heeft Binder laatste 20 minuten laten zien?
dat ie fysiek goed is. Hij lag een paar x de bal goed neer zodat we konden door voetballen.
Voelde ook wel appart van basisspeler naar 0 minuten (R?lke) . We zijn geen sociale instelling maar had hem iig wat gegund.

sunderland

Citaat van: kapseltje op september 27, 2025, 20:40:37
Voetballend top. Verdedigend moet het nog beter, maar dat komt niet door de verdediging. Ik denk dat we met 1 wijziging in onze beste opstelling staan.
die tegengoals vallen ook wel door mazzel hoor. Via de kluts of geen handsbal. Die eerste was een goed voetballende goal gisteren van jong psv. Dat was de enige normale tegen goal van de laatste 5 wedstrijden

sunderland

Citaat van: CaseP op september 27, 2025, 16:42:16
Fantastische pot gezien (op ESPN Watch) gister. De bottleneck zou weleens de breedte van de selectie kunnen worden. Je zag dat tussen 55-75 minuten er een aantal flink doorheen zaten. Basismateriaal, of wat daar tegenaan zit, wat je kunt brengen dan is Souren/R?lke en wellicht Binder. Schat in dat de rest toch nog echt te ligt is. Vorig jaar kon je nog eens de Leeuw of Kieftenbeld brengen. Dat gezegd hebbende; als er niet teveel gekke dingen gebeuren in de selectie dan kon dit weleens een prima jaar worden!
vergeet niet dat deze manier van spelen gigantisch veel energie kost. Gelukkig maar want het is genieten. Als je Mulders ook hoort hoe het bij Denbosch ging. Ja dat is veel gemakkelijker. En je zegt ook de Leeuw, die was na 3 minuten al kapot als ie moest invallen..

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:04:34
dat ie fysiek goed is. Hij lag een paar x de bal goed neer zodat we konden door voetballen.

:thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:04:34
Voelde ook wel appart van basisspeler naar 0 minuten (R?lke) . We zijn geen sociale instelling maar had hem iig wat gegund.

Tsja nog niet zo heel lang geleden noemden mensen hier massal knuffel club cambuur. Dus deze ontwikkeling juich ik alleen maar toe. Binder heb ik vrij weinig van gezien, maar ter verdediging van hem. De beste spelers waren al gewisseld of moe. Dus echt aanvoer had die niet. Maar ik verwacht mits fit dat Van Der Sande de absolute nummer 1 blijft voor de spits positie

Yellow Army

Citaat van: sunderland op september 27, 2025, 22:07:49
die tegengoals vallen ook wel door mazzel hoor. Via de kluts of geen handsbal. Die eerste was een goed voetballende goal gisteren van jong psv. Dat was de enige normale tegen goal van de laatste 5 wedstrijden

De eerste goal ontstond uit een foute inspeelbal van Mulders en vind ik dus ook geen normale goal
Area 58

rvw

Citaat van: Harry L. op september 27, 2025, 19:06:05
Genoten gisteren. Prima goals, sfeer was goed, billen knijpen, bij vlagen prima veldspel en 3 punten. Alles wat een wedstrijd moet hebben in mijn beleving. Bel alleen wel benieuwd wat we nog van Binder kunnen verwachten. Is en lang uit geweest maar ik zie hier geen basis speler in. Oogt lomp en onbeholpen.voor een speler die zo weinig minuten heeft gespeeld , heeft hij nu al goede dingen laten zien , qua doorspeelt ballen..

De Gast

Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.

Lore

Citaat van: De Gast op september 28, 2025, 10:20:18
Kian Visser wordt geen minuut meer gegund sinds zijn belangrijke gelijkmaker.. toch vreemd. Of zou hij erin zijn gekomen als er nog iets geforceerd had moeten worden ipv een voorsprong verdedigen.

Dat laatste is zijn rol volgens Henk. Ik kan mij daar wel in vinden. Ik vind Rolke en Van der Sande ook meer toevoegen in ons spel

Derkx R.H.

Je geeft zelf het antwoord al... :thumbsup

Yellow Army

Ik voorzie eerlijk gezegd weinig speelminuten voor Kian wanneer vd Sande, Binder en R?lke fit zijn
Area 58

Destroyer

Citaat van: Yellow Army op september 28, 2025, 11:23:41
Ik voorzie eerlijk gezegd weinig speelminuten voor Kian wanneer vd Sande, Binder en R?lke fit zijn

Je zegt het zelf. Indien fit. De tijd voor Kian komt nog wel, net zoals de tijd met blessures en schorsingen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Inferno-058

Citaat van: Yellow Army op september 28, 2025, 11:23:41
Dat weet ik zo niet. Ik ben niet onder de indruk van Binder, daarnaast vind ik R?lke ook niet spectaculair de laatste tijd