Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:49:12

Titel: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 17, 2013, 22:49:12
Na het vertrek van Vosselman en Weijl is er misschien nog enige ruimte in de selectie voor nieuwe spelers. Geruchten? Aansprekende en haalbare namen? Post ze hier :D
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 11:24:07
Cambuur heeft een aardig brede selectie. Ik zie geen directe noodzaak om nog een extra speler te halen. En anders een snelle vleugelspeler met een goede voorzet.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: denistel op januari 18, 2013, 11:24:50
al1 directe versterkingen hebben ze intresse in
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:05:42
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: veroen op januari 18, 2013, 12:08:22
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:05:42
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?

Bakker heeft laatste tijd wel vaker opmerkingen die kant nog wal raken.
zorg er eerst voor dat je je feiten op orde hebt voordat je van alles roept svp...
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:23:02
Citaat van: veroen op januari 18, 2013, 12:08:22
Citaat van: Goudvinger op januari 18, 2013, 12:05:42
Citaat van: Bakker90 op januari 18, 2013, 11:58:36
Ze kunnen beter hun begroting es op orde hebben en daarna kijken.!

Dat hebben ze de laatste tijd toch?

Bakker heeft laatste tijd wel vaker opmerkingen die kant nog wal raken.
zorg er eerst voor dat je je feiten op orde hebt voordat je van alles roept svp...
Of laat hem zijn mening eens onderbouwen. Loze kreten roepen kunnen we allemaal ;)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:31:51
Cambuur is Financieel nog niet in veilige haven. Dat zegt de voorzitter van de raad van comissarissen Ype Smid vrijdag op de nieuwjaarsreceptie van de club. De begroting staat nog onder druk, hoewel het afgelopen jaar er zwarte cijfers zijn geschreven. De ontwikkelingen voor de plannen van een nieuw stadion zijn essensieel zegt smid.

Cambuur heeft het contract met Jonathan Vosselman definitief verbroken. in de komende weken zal SC Cambuur met 4 kandidaat trainers om tafel gaan. Eind Januari hoopt SC Cambuur de opvolger van Arts te kunnen presenteren.

(bron omroep friesland) heb het vertaald voor jullie

Astublieft heren.!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:43:48
Jij doet het voorkomen alsof we wederom in zwaar weer zitten. Kom je dan concreet met dit bericht dan heb je die discussie niet. Je eerste bericht liet qua duidelijkheid te wensen over  :zweep
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:45:11
Overigens vroeg ik ook of er nog enige ruimte was voor versterkingen. Ik heb geen inzage in de boekhouding van de club dusch....
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:47:20
Dat is onzin.. maar als je de begroting niet op orde hebt kun je beter wachten voordat je versterkingen aantrekt.! Agovv is failiet lopen daar niet een paar spelers rond die van waarde zijn.?!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 18, 2013, 12:50:24
De begroting staat onder druk en "beter de begroting op orde hebben" zit in mijn ogen een flink verschil in. Bij "beter de begroting op orde hebben" lijkt het alsof er een flink gat in de begroting zit, terwijl bij "begroting staat onder druk" de begrotingscijfers net (niet) gehaald kan worden..

Kwestie van interpretatie.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 12:55:43
Aha.. maar de begroting is nog niet rond.! :rodekaart
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Goudvinger op januari 18, 2013, 13:01:40
Het vervelende van een voetbalbedrijf is dat je begroting samenhangt met sportieve prestaties. Hoewel Cambuur het dit seizoen prima doet, vallen de toeschouwersaantallen tegen. Als je elke wedstrijd 500 mensen minder dan vooraf gedacht in het stadion hebt zitten, dan zit je al snel met een lichte druk op de begroting. Tegenvallende sponsorinkomsten idem (Tadema failliet).
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 18, 2013, 13:08:09
Ben ik met je eens, maar hoe zou het komen dat er niet veel supporters komen.. slechte spel, of niet het spel wat het publiek wil zien of eredivisie live. Is de sfeer niet goed.?!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 11:04:24
Is dit niet wat voor volgend seizoen?


Marcel Meeuwis vertrekt niet naar Atvidabergs FF. De routinier heeft een aanbieding van de Zweedse club vanwege de financiën afgeslagen, meldt het Algemeen Dagblad.

Meeuwis ontving begin deze maand een aanbieding uit Zweden, nu blijkt dat het om Atvidabergs FF gaat. De aanbieding van de nummer acht van het land kon hem echter niet bekoren.

De 32-jarige middenvelder is na zijn vertrek bij VVV-Venlo clubloos. Een trainingsperiode bij Willem II leverde eerder geen voorstel op. Naar verluidt zijn er wel meerdere clubs uit de Jupiler League die belangstelling hebben voor Meeuwis.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: zeewolde op januari 22, 2013, 11:18:58
CiteerFC Utrecht verkoopt Cambuur 'nee' voor Schepers
Gegevens
Auteur: Reon Boeringa Gepubliceerd: 22 januari 2013 om 11:10 Categorie: Nieuws FC Utrecht laat aanvaller Bob Schepers niet op huurbasis terugkeren naar SC Cambuur. De Domstedelingen willen de twintigjarige aanvaller bij hun selectie houden.

Cambuur zag een toenaderingspoging daarom op niets uitlopen. Het betekent dat de Leeuwarders op zoek gaan naar andere aanvaller. "Maar het mag niets kosten", aldus directeur Gerald van den Belt tegen Omrop Fryslân. Cambuur zit dun in zijn vleugelspitsen na het vertrek van Vincent Weijl eerder deze maand. De oud-speler van Liverpool ontbond zijn contract bij Cambuur.

Schepers is sinds afgelopen zomer speler van FC Utrecht, maar kwam in de eerste seizoenshelft weinig aan spelen toe. Daarvoor speelde Schepers drie seizoenen voor Cambuur.

Er bestaat deze maand veel belangstelling voor spelers van FC Utrecht. Vanuit de Premier League is er interesse voor spits Jacob Mulenga, terwijl ook Tommy Oar en Nana Asare op belangstelling kunnen rekenen.

Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 11:48:08
Jammer, wordt nu wel moelijk om nog een buitenspeler te halen.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 22, 2013, 13:28:47
Benieuwd wie er uit de hoge hoed komt.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 22, 2013, 15:05:40
Zal wel een speler op huurbasis worden aangezien het niks mag kosten. Ben zeer benieuwd!  |:)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 09:32:53
Cambuur schijnt bezig te zijn met een voorhoede peler van Telstar iemand die meer weet?
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 23, 2013, 13:09:22
Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 23, 2013, 14:32:52
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 13:09:22
Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.
Tenzij die speler een amateurcontract heeft,net wat Reza had bij Go Ahead..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: sunderland op januari 23, 2013, 15:02:14
Citaat van: grijskijker op januari 23, 2013, 14:32:52
Citaat van: Chipke op januari 23, 2013, 13:09:22
Denk dat dit niet meer dan een gerucht is. Van de Belt heeft al meerdere keren aangegeven dat het niets mag kosten. Lijkt me sterk dat ze dan iemand halen die nog een contract heeft.
Tenzij die speler een amateurcontract heeft,net wat Reza had bij Go Ahead..
idd bij telstar zijn veel amateurcontracten en die kleine donkere speler maakte op mij een hele goede indruk
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Ook al hebben we geen centrale verdediger nodig, Sander Fischer speelde hier destijds niet onverdienstelijk. Op amateurbasis halen kan nooit geen kwaad aangezien Bakens vaak afwezig is en Broekhof er niets van bakt.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 24, 2013, 11:44:05
En dan hebben we altijd Oztürk en in mindere mate Dijkstra nog. Zelfs van der Laan kan nog wel centraal achterin. Nee laat Fischer maar mooi waar hij is. Schijnt ook nogal een onruststoker te zijn geweest indertijd.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Bakker90 op januari 24, 2013, 12:32:10
Tsjah en hoellang zit cambuur nog aan broekhof vast..?! en fisher lijkt mij niet een versterking..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Clint op januari 24, 2013, 14:19:25
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:40:48
Cerilio Cijntje (Willemstad, 26 mei 1992) is een Nederlands voetballer die uitkomt voor Telstar.

Cijntje begon in de jeugd van Ajax. In 2011 mocht hij vertrekken en ging hij naar jong-Willem II. Tot een debuut in het eerste kwam het in Tilburg niet wegens disciplinaire redenen waarna Cijntje ook Willem II mocht verlaten.

Hij zocht naar een nieuwe club en op de laatste dag van de transfermarkt ging hij naar Telstar samen met oud-ploeggenoot Gerson Sheautahul.

2011/12    Telstar    14    3    Eerste divisie
2012/13    Telstar    15    5    Eerste divisie
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 24, 2013, 14:42:50
Maakte vorig jaar een wereldgoal tegen Willem II zal het filmpje straks nog wel even op zoeken.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:44:34
Citaat van: clint op januari 24, 2013, 14:19:25
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.

Toch een speler van Telstar dus!!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: sunderland op januari 24, 2013, 14:51:37
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Ook al hebben we geen centrale verdediger nodig, Sander Fischer speelde hier destijds niet onverdienstelijk. Op amateurbasis halen kan nooit geen kwaad aangezien Bakens vaak afwezig is en Broekhof er niets van bakt.
chipke word wakker .Fischer is erg achteruitgegaan ook in omvang
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: michello op januari 28, 2013, 10:36:15
De rappe aanvaller Giovanni Hiwat zal vanmorgen meetrainen bij SC Cambuur. De 19 jarige Hiwat speelde de afgelopen 2 seizoenen voor PEC Zwolle, waarin hij in totaal 11 wedstrijden speelde en 1 keer scoorde.

Giovanni Hiwat mag in de winterstop vertrekken bij PEC Zwolle, dat de aanvaller graag wil verhuren. De spits (19) komt in de eredivisie nauwelijks aan spelen toe en heeft een aflopend contract. Hiwat speelde in het kampioensjaar nog een behoorlijke rol, hij stond in tien wedstrijden in het veld en maakte een doelpunt.

In de lopende competitie kwam de spits alleen tijdens de bekerwedstrijd bij RKC Waalwijk (2-4) even binnen de lijnen.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 10:37:29
Giovanni Hiwat vandaag op proef. Weet niet wat ik er van moet denken, maar schijnt een talentvolle speler te zijn.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: kgscc op januari 28, 2013, 11:01:09
Was Cambuur vorig jaar ook niet met Hiwat bezig?
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 28, 2013, 11:44:45
Citaat van: kgscc op januari 28, 2013, 11:01:09
Was Cambuur vorig jaar ook niet met Hiwat bezig?

In de zomer waren ze er geloof ik mee bezig ja, toen hij Mohktar als concurrent kreeg..
Hij traint trouwens de hele week mee, dus ben benieuwd !
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: marrumer op januari 28, 2013, 12:29:38
altijd leuk een nieuwe speler.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 28, 2013, 13:31:21
Volgens Omrop F wil Cambuur hem huren
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 28, 2013, 14:18:19
Citaat van: dit is mien club op januari 28, 2013, 13:31:21
Volgens Omrop F wil Cambuur hem huren

Dat zal vast ja want hij heeft daar nog een contract.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 28, 2013, 23:30:27
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:44:34
Citaat van: clint op januari 24, 2013, 14:19:25
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.

Toch een speler van Telstar dus!!

Cijntje is afgetest omdat het gewend is om vanuit de spits te spelen. Arts wil een echte buiten hebben!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 08:42:20
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Goudvinger op januari 30, 2013, 10:42:44
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 08:42:20
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.

Sander Fischer is bij FC Emmen en AGOVV al flink door de mand gevallen, dit lijkt mij niet het type speler waar wij nou beter van worden.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:03:03
Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 11:08:09
Citaat van: Goudvinger op januari 30, 2013, 10:42:44
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 08:42:20
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.

Sander Fischer is bij FC Emmen en AGOVV al flink door de mand gevallen, dit lijkt mij niet het type speler waar wij nou beter van worden.
Weet of je het weet maar heeft het bij beide clubs wel goed gedaan, bij Emmen haalde hij een beter gemiddelde in de VI dan de meeste Cambuur verdedigers,en hij haalde bij AGOVV ook geen slechte  cijfers.
En met zijn 24 jaar zit er nog genoeg "rek"in..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 12:22:03
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:03:03
Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
Daar was ik al een beetje bang voor naar aanleiding van artikel op voetbalzone.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:36:32
Vergeet Heracles niet. Hemmen is een relatief goedkope oplossing om de spitsvacature op te vullen.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 30, 2013, 12:52:43
Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:36:32
Vergeet Heracles niet. Hemmen is een relatief goedkope oplossing om de spitsvacature op te vullen.

Willem 2 moet ie niet doen, dan speelt hij volgend seizoen weer  :jupiler league. Heracles is wel een aardige club, maar denk niet dat hij een echte Heracles spits is met al dat gecombineer daar!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 13:20:18
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 30, 2013, 13:28:33
Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 13:33:25
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 13:28:33
Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie
Mij ook maar het moet wel haalbaar zijn en anders zijn nog wel een paar knappe spitsen..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: gewoon een fan op januari 30, 2013, 13:45:02
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 13:20:18
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..

Ik hoop ook dat hij dit nooit zal doen  :proost
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: denistel op januari 30, 2013, 13:50:19
volgens vd belt is er geen belangstelling voor spelers van ons.
en als ze hemmen willen halen zullen ze toch aardig moet betalen
en ere div is toch wat anders hoor.laat hemmen hier er nu nog maar een
stuk of 12 binnen schieten dan zien we dan wel weer.

HEMMENMANIA :thumbsup

Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 13:51:11
Citaat van: gewoon een fan op januari 30, 2013, 13:45:02
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 13:20:18
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..

Ik hoop ook dat hij dit nooit zal doen  :proost
Hahaha oeps 8P
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 30, 2013, 16:32:43
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 12:22:03
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:03:03
Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
Daar was ik al een beetje bang voor naar aanleiding van artikel op voetbalzone.

Die gaan voor Sarpong las ik in de VI
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 30, 2013, 16:33:45
Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 30, 2013, 16:38:30
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 16:33:45
Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits

Hij kan alleen op 10 spelen op t middenveld... Ik vind het een spits  :koffie
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 30, 2013, 17:44:01
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 16:33:45
Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits
Hebben Hofs van Vitesse gehaald en willen nog een echte spits halen
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: sunderland op januari 30, 2013, 21:37:52
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 13:28:33
Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie
ja leuk .zelfs nac kan hem niet betalen
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 30, 2013, 21:44:39
Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: sunderland op januari 30, 2013, 21:57:00
Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 21:44:39
Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)
nee maar die wouden graag en schrokken van de prijs .Nu met ten voorde moeten ze ook een aardige huursom betalen
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Dokkumer op januari 30, 2013, 22:00:58
Tja, het is de vraag maar of ze het kunnen of wíllen betalen. Volgens mij heeft Ars in de Eredivisie ook niet echt veel laten zien. Dat ze daarom vinden dat hij relatief duur is.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 08:16:35
Citaat van: sunderland op januari 30, 2013, 21:57:00
Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 21:44:39
Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)
nee maar die wouden graag en schrokken van de prijs .Nu met ten voorde moeten ze ook een aardige huursom betalen
Ten Voorde is een stuk goedkoper dan Ars(de woorden van de TD van NAC) en aangezien NAC niks kan uitgeven was dit de beste optie.Het struikelpunt was de afkoopsom van 50000(volgens omroep brabant)
Maar het was van mijn kant maar een voorbeeld er zijn nog genoeg andere mogelijkheden.Maar Hemmen moet eerst maar verkocht worden(wat ik stiekem niet hoop)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 31, 2013, 12:06:25
Wat denken jullie komt er vandaag nog een nieuwe speler? Plek van Vosselman is nog niet opgevuld.. Of gaan er nog spelers weg?
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: denistel op januari 31, 2013, 12:12:28
bijker en vd laan kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 12:15:26
Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 12:12:28
bijker en vosselman kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.
Je bedoeld Bijker en v/d Laan, Vosselman is al fut..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: speculeter op januari 31, 2013, 12:25:19
Nee denk dat we het hier mee moeten doen...
En als iedereen fit is komt er nog een hele mooie tweede seizoenshelft!! |:)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 12:28:28
Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:25:19
Nee denk dat we het hier mee moeten doen...
En als iedereen fit is komt er nog een hele mooie tweede seizoenshelft!! |:)
Prima te doen lijkt me,als er maar niet iemand op het laatste moment weggaat..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: denistel op januari 31, 2013, 12:47:10
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 12:15:26
Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 12:12:28
bijker en vosselman kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.
Je bedoeld Bijker en v/d Laan, Vosselman is al fut..

ja sorry bedoelde vd laan
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 15:45:21
Volgens FD is er intresse uit het buitenland voor een cambuur speler
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: mario op januari 31, 2013, 15:48:21
Vosselman.... Da's jammer net weg   :devil
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 15:51:17
Gerard Bos ‏@GerardBos
Bij #Cambuur heeft buitenlandse club zich gemeld voor een speler (wie is nu nog onbekend). Er wordt onderhandeld. Geen Hemmen iig #bevestigd

Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 15:52:00
Gerard Bos ‏@GerardBos
Mensen het gaat NIET om El Makrini. # Cambuur #jupilerleague #buitenlandseclub

Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Lwdscc op januari 31, 2013, 15:52:28
Citaat van: mario op januari 31, 2013, 15:48:21
Vosselman.... Da's jammer net weg   :devil

Diemers is oek al verkocht  l8l
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: justremco op januari 31, 2013, 15:53:04
Gaat om Alim Ozturk, Trabzonspor zou in onderhandeling zijn met Cambuur
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 15:54:25
Voor € 200.000 mag dat best
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:01:57
Dat is wel weer en lachertje
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:03:56
zonde
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:09:43
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!
Dan maar afwachten dat je meer krijgt, veel spelers hebben of een transfersom in het contract,of dienen hun contract gewoon uit zodat hun oude club niks krijgt..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:10:41
Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2013, 16:03:56
zonde
Dat is 1 ding wat zeker is..
Zal er nog wel een verdediger bij moeten.. Zijn er nu 2 kwijt..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:15:01
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.
Ja als dat zo is dan had hij komende zomer voor niks weggegaan..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: kgscc op januari 31, 2013, 16:20:10
Hoe zit het dan met die optie in zijn contract. Kon Cambuur lichten of kon Öztürk dat zelf doen, en voor wanneer moest dat
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:21:24
Citaat van: kgscc op januari 31, 2013, 16:20:10
Hoe zit het dan met die optie in zijn contract. Kon Cambuur lichten of kon Öztürk dat zelf doen, en voor wanneer moest dat
Dat zullen hier maar weinig echt weten ;)
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: kgscc op januari 31, 2013, 16:24:53
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:21:24
Citaat van: kgscc op januari 31, 2013, 16:20:10
Hoe zit het dan met die optie in zijn contract. Kon Cambuur lichten of kon Öztürk dat zelf doen, en voor wanneer moest dat
Dat zullen hier maar weinig echt weten ;)
Dat zal wel ja  :P
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 16:30:59
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Grijskijkert op januari 31, 2013, 16:34:54
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 16:30:59
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.
Denk toch echt dat hij wel een contractje wil,hij heeft hier de laatste maanden als amateur gespeeld..
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: SCCdrachten op januari 31, 2013, 16:36:01
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.

Als dat zo is kun je dat als club en speler ook gewoon naar buiten brengen voorkom je dit soort discussie's mee
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Chipke op januari 31, 2013, 16:38:24
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:34:54
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 16:30:59
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.
Denk toch echt dat hij wel een contractje wil,hij heeft hier de laatste maanden als amateur gespeeld..

Kan makkelijk van die 125.000 euro
Titel: Re: Selectie 2012/2013
Bericht door: Ronnie tng op januari 31, 2013, 16:40:24
Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.

V/d Belt zei dat er een optie in z'n contract stond. De BVO had als eerste recht om z'n contract met een jaar te verlengen. Dus neem aan dat dat ook mee word genomen in de onderhandelingen?