Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Andre-Lwd

Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:03:03
Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
Daar was ik al een beetje bang voor naar aanleiding van artikel op voetbalzone.

poelie-lwd

Vergeet Heracles niet. Hemmen is een relatief goedkope oplossing om de spitsvacature op te vullen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Chipke

Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Citaat van: poelie-lwd op januari 30, 2013, 12:36:32
Vergeet Heracles niet. Hemmen is een relatief goedkope oplossing om de spitsvacature op te vullen.

Willem 2 moet ie niet doen, dan speelt hij volgend seizoen weer  :jupiler league. Heracles is wel een aardige club, maar denk niet dat hij een echte Heracles spits is met al dat gecombineer daar!

Andre-Lwd

Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.

Grijskijkert

Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..
IN HENK WE TRUST!!!

Chipke

Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 13:28:33
Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie
Mij ook maar het moet wel haalbaar zijn en anders zijn nog wel een paar knappe spitsen..
IN HENK WE TRUST!!!

gewoon een fan

Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 13:20:18
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..

Ik hoop ook dat hij dit nooit zal doen  :proost

denistel

#55
volgens vd belt is er geen belangstelling voor spelers van ons.
en als ze hemmen willen halen zullen ze toch aardig moet betalen
en ere div is toch wat anders hoor.laat hemmen hier er nu nog maar een
stuk of 12 binnen schieten dan zien we dan wel weer.

HEMMENMANIA :thumbsup


Grijskijkert

Citaat van: gewoon een fan op januari 30, 2013, 13:45:02
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 13:20:18
Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 13:18:15
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 12:46:12
Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 12:40:39
Hemmen heeft aan het begin van het seizoen gezegd dat hij minimaal een seizoen bij Cambuur wil blijven en niet in de winterstop weg wil. Ook Cambuur wil hem niet kwijt. Gaat niet weg in de winterstop!
Maar kan Cambuur een goede transfersom weigeren? Weet gelijk een goede vervanger Ars(ex Zwolle).

En die Schulmeister van AGOVV, is dat ook niet wat.
Daar heb ik niet veel goede dingen van gezien,speelde voor AGOVV bij Almere en daar ook geen poten breken..

Ik hoop ook dat hij dit nooit zal doen  :proost
Hahaha oeps 8P
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Citaat van: Andre-Lwd op januari 30, 2013, 12:22:03
Citaat van: dit is mien club op januari 30, 2013, 11:03:03
Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
Daar was ik al een beetje bang voor naar aanleiding van artikel op voetbalzone.

Die gaan voor Sarpong las ik in de VI

Chipke

Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits

Lwdscc

Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 16:33:45
Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits

Hij kan alleen op 10 spelen op t middenveld... Ik vind het een spits  :koffie