Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 16:30:59
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.
Denk toch echt dat hij wel een contractje wil,hij heeft hier de laatste maanden als amateur gespeeld..
IN HENK WE TRUST!!!

SCCdrachten

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.

Als dat zo is kun je dat als club en speler ook gewoon naar buiten brengen voorkom je dit soort discussie's mee

Chipke

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:34:54
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 16:30:59
Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 16:18:22
Nu toch maar Sander Fischer binnen halen? Kost niks!

Vind ik ook toen hij hier speelde deed hij het zeker niet slecht. Gewoon op amateurbasis een half jaar.
Denk toch echt dat hij wel een contractje wil,hij heeft hier de laatste maanden als amateur gespeeld..

Kan makkelijk van die 125.000 euro

Ronnie tng

Citaat van: John Hiatt op januari 31, 2013, 16:13:22
Citaat van: justremco op januari 31, 2013, 15:57:06
125.000 word als bedrag genoemd. Cambuur is weer veel te laat met contracten vernieuwen, dan had je veel meer kunnen vragen!

Misschien wilde hij zelf wel zijn contract niet verlengen. Dan heb je wel een hele andere situatie. Ik vind het in dit soort gevallen te makkelijk om de schuld bij een BVO te leggen.

V/d Belt zei dat er een optie in z'n contract stond. De BVO had als eerste recht om z'n contract met een jaar te verlengen. Dus neem aan dat dat ook mee word genomen in de onderhandelingen?