Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 16:33:45
Sarpong is een middenvelder en ze zoeken een spits
Hebben Hofs van Vitesse gehaald en willen nog een echte spits halen
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Chipke op januari 30, 2013, 13:28:33
Sjoerd Ars lijkt me dan de beste optie
ja leuk .zelfs nac kan hem niet betalen

Dokkumer

Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)

sunderland

Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 21:44:39
Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)
nee maar die wouden graag en schrokken van de prijs .Nu met ten voorde moeten ze ook een aardige huursom betalen

Dokkumer

Tja, het is de vraag maar of ze het kunnen of wíllen betalen. Volgens mij heeft Ars in de Eredivisie ook niet echt veel laten zien. Dat ze daarom vinden dat hij relatief duur is.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op januari 30, 2013, 21:57:00
Citaat van: Dokkumer op januari 30, 2013, 21:44:39
Is NAC misschien niet een verkeerd voorbeeld? Die hebben immers ook geen nagel om aan hun reet te krabben ;)
nee maar die wouden graag en schrokken van de prijs .Nu met ten voorde moeten ze ook een aardige huursom betalen
Ten Voorde is een stuk goedkoper dan Ars(de woorden van de TD van NAC) en aangezien NAC niks kan uitgeven was dit de beste optie.Het struikelpunt was de afkoopsom van 50000(volgens omroep brabant)
Maar het was van mijn kant maar een voorbeeld er zijn nog genoeg andere mogelijkheden.Maar Hemmen moet eerst maar verkocht worden(wat ik stiekem niet hoop)
IN HENK WE TRUST!!!

Lwdscc

Wat denken jullie komt er vandaag nog een nieuwe speler? Plek van Vosselman is nog niet opgevuld.. Of gaan er nog spelers weg?

denistel

#67
bijker en vd laan kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 12:12:28
bijker en vosselman kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.
Je bedoeld Bijker en v/d Laan, Vosselman is al fut..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Nee denk dat we het hier mee moeten doen...
En als iedereen fit is komt er nog een hele mooie tweede seizoenshelft!! |:)

Grijskijkert

Citaat van: peter op januari 31, 2013, 12:25:19
Nee denk dat we het hier mee moeten doen...
En als iedereen fit is komt er nog een hele mooie tweede seizoenshelft!! |:)
Prima te doen lijkt me,als er maar niet iemand op het laatste moment weggaat..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

Citaat van: grijskijker op januari 31, 2013, 12:15:26
Citaat van: denistel op januari 31, 2013, 12:12:28
bijker en vosselman kunnen daar spelen.ik verwacht geen nieuwe spelers
meer bij ons wat daar hevve we het geld niet voor.
Je bedoeld Bijker en v/d Laan, Vosselman is al fut..

ja sorry bedoelde vd laan

dit is mien club

Volgens FD is er intresse uit het buitenland voor een cambuur speler
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

mario

Vosselman.... Da's jammer net weg   :devil

dit is mien club

Gerard Bos ‏@GerardBos
Bij #Cambuur heeft buitenlandse club zich gemeld voor een speler (wie is nu nog onbekend). Er wordt onderhandeld. Geen Hemmen iig #bevestigd

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it