Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie 2012/2013

Gestart door Dokkumer, januari 17, 2013, 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Maakte vorig jaar een wereldgoal tegen Willem II zal het filmpje straks nog wel even op zoeken.

dit is mien club

Citaat van: clint op januari 24, 2013, 14:19:25
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.

Toch een speler van Telstar dus!!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sunderland

Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Ook al hebben we geen centrale verdediger nodig, Sander Fischer speelde hier destijds niet onverdienstelijk. Op amateurbasis halen kan nooit geen kwaad aangezien Bakens vaak afwezig is en Broekhof er niets van bakt.
chipke word wakker .Fischer is erg achteruitgegaan ook in omvang

michello

#33
De rappe aanvaller Giovanni Hiwat zal vanmorgen meetrainen bij SC Cambuur. De 19 jarige Hiwat speelde de afgelopen 2 seizoenen voor PEC Zwolle, waarin hij in totaal 11 wedstrijden speelde en 1 keer scoorde.

Giovanni Hiwat mag in de winterstop vertrekken bij PEC Zwolle, dat de aanvaller graag wil verhuren. De spits (19) komt in de eredivisie nauwelijks aan spelen toe en heeft een aflopend contract. Hiwat speelde in het kampioensjaar nog een behoorlijke rol, hij stond in tien wedstrijden in het veld en maakte een doelpunt.

In de lopende competitie kwam de spits alleen tijdens de bekerwedstrijd bij RKC Waalwijk (2-4) even binnen de lijnen.

Chipke

Giovanni Hiwat vandaag op proef. Weet niet wat ik er van moet denken, maar schijnt een talentvolle speler te zijn.

kgscc

Was Cambuur vorig jaar ook niet met Hiwat bezig?

Lwdscc

Citaat van: kgscc op januari 28, 2013, 11:01:09
Was Cambuur vorig jaar ook niet met Hiwat bezig?

In de zomer waren ze er geloof ik mee bezig ja, toen hij Mohktar als concurrent kreeg..
Hij traint trouwens de hele week mee, dus ben benieuwd !

marrumer

altijd leuk een nieuwe speler.

dit is mien club

Volgens Omrop F wil Cambuur hem huren
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Citaat van: dit is mien club op januari 28, 2013, 13:31:21
Volgens Omrop F wil Cambuur hem huren

Dat zal vast ja want hij heeft daar nog een contract.

Lwdscc

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:44:34
Citaat van: clint op januari 24, 2013, 14:19:25
Citaat van: dit is mien club op januari 23, 2013, 15:43:12
ben erg benieuwd

Cerilio Cijntje van Telstar speelt vanmiddag mee in de oefenwedstrijd tegen Jong FC Twente.

Toch een speler van Telstar dus!!

Cijntje is afgetest omdat het gewend is om vanuit de spits te spelen. Arts wil een echte buiten hebben!

Grijskijkert

Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.
IN HENK WE TRUST!!!

Goudvinger

Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 08:42:20
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.

Sander Fischer is bij FC Emmen en AGOVV al flink door de mand gevallen, dit lijkt mij niet het type speler waar wij nou beter van worden.

dit is mien club

Volgens een willem  II supp hebben ze intresse in Hemmen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Citaat van: Goudvinger op januari 30, 2013, 10:42:44
Citaat van: grijskijker op januari 30, 2013, 08:42:20
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 11:28:49
Sander Fischer
Traint mee bij Excelsior,krijgt een week om een contract te verdienen.

Sander Fischer is bij FC Emmen en AGOVV al flink door de mand gevallen, dit lijkt mij niet het type speler waar wij nou beter van worden.
Weet of je het weet maar heeft het bij beide clubs wel goed gedaan, bij Emmen haalde hij een beter gemiddelde in de VI dan de meeste Cambuur verdedigers,en hij haalde bij AGOVV ook geen slechte  cijfers.
En met zijn 24 jaar zit er nog genoeg "rek"in..
IN HENK WE TRUST!!!