Nog ??n wedstrijd voor de competitie we staan op de derde plaats.
Er staan volgens mij ??n speler op scherp en dat is Balk met 9 kaarten :gelekaart
Sparen we spelers voor de playoffs en geven we de wisselspelers de kans om te spelen.
Noordtribune is uitverkocht :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 12:53:21
Nog ??n wedstrijd voor de competitie we staan op de derde plaats.
Er staan volgens mij ??n speler op scherp en dat is Balk met 9 kaarten :gelekaart
Sparen we spelers voor de playoffs en geven we de wisselspelers de kans om te spelen.
Noordtribune is uitverkocht :thumbsup
Balk 100% op de bank dan. Zou idioot zijn om dat niet te doen. Daarna is iedereen weer schoon
Maar rolke, Mercarra en kieftenbelt toch ook?
Citaat van: Lore op mei 04, 2025, 13:16:00
Balk 100% op de bank dan. Zou idioot zijn om dat niet te doen. Daarna is iedereen weer schoon
Maar rolke, Mercarra en kieftenbelt toch ook?
ok? dan gaat er nog wat wissels doorgevoerd worden.
Doel Jansen
Verd. Ottesen,Nieling,van Mullem,Galves.
Midv. Nartey,Diemers,Souren.
Aanv. Alhaft,Hilterman,Pauwels.
Dit zou mijn opstelling zijn:
Jansen
Mercera, Van Mullem, Nieling, Galvez
Nartey, Diemers, Souren
Kooistra, Rolke, Pauwels
Citaat van: mark1989 op mei 04, 2025, 14:29:32
Dit zou mijn opstelling zijn:
Jansen
Mercera, Van Mullem, Nieling, Galvez
Nartey, Diemers, Souren
Kooistra, Rolke, Pauwels
Mercera,Rolke en Kieftenbelt staan op scherp dus niet doen.
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 13:34:58
ok? dan gaat er nog wat wissels doorgevoerd worden.
Doel Jansen
Verd. Ottesen,Nieling,van Mullem,Galves.
Midv. Nartey,Diemers,Souren.
Aanv. Alhaft,Hilterman,Pauwels.
het liep totaal niet en dan heb je de oplossing gevonden met v Mullem naast Souren en dan dat weer veranderen zou heel erg dom zijn. Hoop dat Henk vasthoudt aan hoe het de 2 e helft stond op het middenveld. Henk was heel erg tevreden over Zorro op het middenveld. Begrijp niet dat ik het zelfde midden veld zie wat niet draaide.
Dus jij denkt dat Balk en Mercera in de basiself staan tegen mvv
Citaat van: Noordcambuur op mei 04, 2025, 17:03:26
Dus jij denkt dat Balk en Mercera in de basiself staan tegen mvv
waar staat dat ?
Citaat van: sunderland op mei 04, 2025, 20:20:29
waar staat dat ?
sorry verkeerd gelezen Sunderland. 8P
Pauwels op rechts
Wiebe naar links
Klaar toch??
Citaat van: Lore op mei 04, 2025, 13:16:00
Balk 100% op de bank dan. Zou idioot zijn om dat niet te doen. Daarna is iedereen weer schoon
Balk pakte tegen ado z'n negende toch al? Ik zou denken automatische schorsing. Of beroep lopend / mogelijk...
Balk heeft 8 gele kaarten dit seizoen. Ik zou hem sparen.
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2025, 17:20:06
Balk heeft 8 gele kaarten dit seizoen. Ik zou hem sparen.
Heeft er 9.
Citaat van: Bernardo op mei 05, 2025, 18:44:40
Heeft er 9.
Ik zie ook in de statestieken op transfermarkt dat hij er 8 heeft. Welke mist er dan?
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2025, 19:58:15
Ik zie ook in de statestieken op transfermarkt dat hij er 8 heeft. Welke mist er dan?
Dordrecht uit.
https://nl.soccerway.com/players/remco-balk/537607/matches/
bron: ESPN.nl
VAR en kaarten in de play-offs
Tijdens alle wedstrijden in de play-offs om promotie en degradatie is de VAR actief, net als bij alle duels in de Eredivisie. In de Keuken Kampioen Divisie wordt de VAR tijdens het reguliere seizoen niet ingezet.
Voor de play-offs gelden afwijkende regels met betrekking tot kaarten. Alle gele kaarten die in de reguliere competitie zijn ontvangen, vervallen voorafgaand aan de play-offs. Een schorsing naar aanleiding van een directe rode kaart blijft w?l van kracht en wordt meegenomen naar de nacompetitie.
In de nacompetitie leidt een tweede, vierde en vervolgens elke volgende gele kaart tot een schorsing van ??n wedstrijd. Er is ??n uitzondering: als een speler na de eerste ronde op ??n gele kaart staat, wordt die kaart kwijtgescholden voor de halve finales.
Citaat van: Galdiano op mei 05, 2025, 17:20:06
Balk heeft 8 gele kaarten dit seizoen. Ik zou hem sparen.
hoeft dus niet. Mooi volle bak met zelfde team waarmee je tegen Denbosch gaat spelen.
Citaat van: sunderland op mei 07, 2025, 14:17:30
hoeft dus niet. Mooi volle bak met zelfde team waarmee je tegen Denbosch gaat spelen.
Moet je eerst wel winnen van MVV natuurlijk !!
Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 16:42:57
Moet je eerst wel winnen van MVV natuurlijk !!
Terechte opmerking, eerst winnen en dan pas verder kijken.
Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y
Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2025, 19:02:09
Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y
Een potje wat nergens om gaat. Playoffs hebben we al binnen, en voor velen is het leven al duur genoeg. Kan best voorstellen dat mensen deze skippen en in de Playoffs er weer bij zijn.
Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2025, 19:02:09
Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y
Cynisch bedoeld vermoed ik?
Anders bist zwaar verwend al met deze aantallen.
Gewoon 13000 lui op de tribune vrijdag.
Ik ben daar nog steeds zwaar trots op. |:)
Citaat van: Zuid1991 op mei 07, 2025, 19:45:57
Cynisch bedoeld vermoed ik?
Anders bist zwaar verwend al met deze aantallen.
Gewoon 13000 lui op de tribune vrijdag.
Ik ben daar nog steeds zwaar trots op. |:)
nee hoor :y
Nou verwend ben je gauw h?.
Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 16:42:57
Moet je eerst wel winnen van MVV natuurlijk !!
wat denk je zelf?
Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:02:45
Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag
dom
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 14:54:46
dom
Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel
Citaat van: Lore op mei 08, 2025, 15:06:42
Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel
De schorsing vervalt niet, maar geldt voor eerste competitiewedstrijd in nieuwe seizoen. Direct rood geldt wel voor PO.
MVV is niet belangrijkste.
Gewoon geen domme gele kaarten pakken, en anders bij gele kaart wisselen.
Meeste spelers, Diemers en Jansen misschien uitgezonderd, zijn wel voor een wedstrijdje te vervangen.
Tegen MVV winnen biedt veel voordeel voor
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:02:45
Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 16:13:23
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed
wie Zou jij dan op middenveld zetten??
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 16:43:19
wie Zou jij dan op middenveld zetten??
Ik vind eigenlijk ook wel jammer dat "experiment " met van Mullum op het middenveld niet verder een kans krijgt.
Hij is middenvelder, het werkte vorige week en manier om te kijken of middenveld nu dan dominanter kan zijn.
Het lijkt mij ook geen groot risico om dit een vervolg te geven.
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 16:13:23
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed
en hoe ziet jouw middenveld er dan uit :?
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 16:43:19
wie Zou jij dan op middenveld zetten??
zorro ! De beleving de 2 e helft in Denhaag met het goede voetbal , daar moet je op voortborduren. Soms valt de puzzel en nu weer dat middenveld wat elkaar zeker niet sterker maakt. Zwakte bod Ts .
Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2025, 17:09:08
en hoe ziet jouw middenveld er dan uit :?
exact hetzelfde als 2 e helft vorige week. Goed voetbal en goede beleving
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:28:37
zorro ! De beleving de 2 e helft in Denhaag met het goede voetbal , daar moet je op voortborduren. Soms valt de puzzel en nu weer dat middenveld wat elkaar zeker niet sterker maakt. Zwakte bod Ts .
Eens met jou, soms valt een puzzel toevallig. Vorige week is misschien zo'n moment geweest, dat had een vervolg verdiend.
Ik vind Nartey nog niet overtuigend genoeg om te zeggen, daar kan je niet omheen. Het mag allemaal wat sneller en dominanter bij hem. Hopelijk komt dat nog, die potentie heeft hij wel.
Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 18:30:27
exact hetzelfde als 2 e helft vorige week. Goed voetbal en goede beleving
dus geen Nartey maar van Mullem.
Citaat van: Lore op mei 08, 2025, 15:06:42
Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel
Waarom zou je ?berhaupt reageren op zo een nietszeggende post?
Ik ben (nog) niet superfan van Nartey, maar dit is wel een groot talent.
Ontwikkeling gaat bijna altijd met horten en stoten bij jonge spelers. qua type vind ik hem wel goed samen met Diemers en Souren.
Als je namelijk met een echte 6 zoals Kieftenbelt speelt, schuift Souren naar 8 en Diemers naar 10. Diemers speelt beter als hij niet de diepste middenvelder is in mijn beleving. bovendien is Kieftenbelt niet 100% fit en gebruik van Mullem a.u.b. alleen als het niet anders kan...
Citaat van: YellowBlue op mei 09, 2025, 10:45:56
Ik ben (nog) niet superfan van Nartey, maar dit is wel een groot talent.
Ontwikkeling gaat bijna altijd met horten en stoten bij jonge spelers. qua type vind ik hem wel goed samen met Diemers en Souren.
Als je namelijk met een echte 6 zoals Kieftenbelt speelt, schuift Souren naar 8 en Diemers naar 10. Diemers speelt beter als hij niet de diepste middenvelder is in mijn beleving. bovendien is Kieftenbelt niet 100% fit en gebruik van Mullem a.u.b. alleen als het niet anders kan...
Narty is soms zo sloom maar kan echt wel goed voetballen. Als hij sloom is dan is zijn handeling snelheid ook heel laag. In Denbosch speelde hij een beste pot, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom de Ts hem vandaag opstelt
Citaat van: sunderland op mei 09, 2025, 11:05:49
Narty is soms zo sloom maar kan echt wel goed voetballen. Als hij sloom is dan is zijn handeling snelheid ook heel laag. In Denbosch speelde hij een beste pot, dat is ook de enige reden die ik kan bedenken waarom de Ts hem vandaag opstelt
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.
Citaat van: Johan-12 op mei 09, 2025, 12:01:58
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.
gewoon de overwinning over de streep halen, niet lullen maar poetsen
Citaat van: Johan-12 op mei 09, 2025, 12:01:58
Souren speelde in DB ook prima pot, maar zou het ook kunnen dat DB in die wedstrijd ons wel heel erg in de kaart speelde?
Dit seizoen vind ik, dat los van Diemerrs, de andere middenvelders nog geen basisplaats kunnen eisen. Ik zie de potentie ook wel bij Nartey, absoluut. Maar zijn invalbeurten vorig seizoen vond ik overtuigender dan de basisplaatsen dit seizoen.
Ik mis sprints, diepgang en echt de bal willen hebben. Dat had hij bij die invalbeurten toen veel meer.
Souren geen basisplaats eisen? Vind van wel.
Souren en Diemers zou ik er altijd inzetten, die andere positie gewoon kijken wat de wedstrijd nodig heeft.
We missen een middenvelder met diepgang die ook in de 16 opduikt.
De bezetting in de 16 is te mager , Pauwels komt daar ook al weing. Eigenlijk alleen Balk die ook voor de goal komt, naast de spits.
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 6 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog rond 100 kaarten beschikbaar
Westtribune :?
Komt weer aardig vol en mooi weer voor een lekker :proost
Citaat van: Bankzitter op mei 09, 2025, 14:28:16
We missen een middenvelder met diepgang die ook in de 16 opduikt.
De bezetting in de 16 is te mager , Pauwels komt daar ook al weing. Eigenlijk alleen Balk die ook voor de goal komt, naast de spits.
Klopt, zoals Jacobs en vd Streek daar er wel waren als middenvelders in hun periode.
Citaat van: Noordcambuur link=topic=2792.msg383736#msg383736
Komt weer aardig vol en mooi weer voor een lekker :proost
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.
Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.
Ga je alleen naar Cambuur als het ergens om gaat?
Citaat van: hobbes op mei 09, 2025, 15:38:11
Ga je alleen naar Cambuur als het ergens om gaat?
Los daarvan, het gaat in meerdere opzichten vanavond echt nog om iets.
Mooi weer, derde plek vasthouden en veel publiek!
Gas gevuh!
De allerlaatste kaarten op de oosttribune nu in de verkoop.
Veul plezier vanavond scc-ers!
Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.
Echt CO praat :_schater
Citaat van: Zuid1991 op mei 09, 2025, 16:06:16
Mooi weer, derde plek vasthouden en veel publiek!
Gas gevuh!
De allerlaatste kaarten op de oosttribune nu in de verkoop.
Veul plezier vanavond scc-ers!
:thumbsup :proost
Hup MVV (Grapke juuuuuuuuuuuh)
Maar het zou mij wel beter uitkomen; Zaterdag thuis in de PO ipv vrijdag
Want vrijdag bin ik fut 8P
Citaat van: fred op mei 09, 2025, 15:31:34
Zullen weer gewoon veel lege plekken zijn.
We spelen ook nergens meer om vandaag.
Ik kom er al 40 jaar.
Iemand livestream? Zit op Cura?ao en espn werkt niet?.
Lekker potje....gaaaaaap
Drie bussen uit maasstricht.... (1tje uit be)
Zo veel beter, typisch potje om straks onterecht de 1-1 om de oren te krijgen
Eerlijk is eerlijk..
Smand speelt prima.
Citaat van: Specuveter op mei 09, 2025, 21:01:33
Eerlijk is eerlijk..
Smand speelt prima.
speelt best idd. Wat een kutwissels weer .
Citaat van: sunderland op mei 09, 2025, 21:32:38
speelt best idd. Wat een kutwissels weer .
must die dood skame met 1-0
Oh oh oh wat een verschrikkelijke slechte pot. MVV kon niks en bij ons ging ook zo veel mis.. :zucht
Weer gewonnen. Dat is het enige dat telt op het einde van het seizoen.
Maar goed dat deze wedstrijd niet live werd uitgezonden.
Zo onnodig allemaal en daardoor krijg je ook nog blessures.
Winst telt, derde plek!
Maar gvd ik wurd heulemaal gek van 246 corners van Diemers die niks opleveren en 8 van de 10 keer half bij de eerste paal komen?.
Verzin iets nieuws!!!!!
Op naar de Play offs!
Hebben we dit seizoen 1 goal uit een corner gemaakt? Ik kan me het niet herinneren wanneer.
Een vreselijke partij voetbal als je zo de playoffs in gaat kun je het wel vergeten?.
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...
Te goed om te verliezen en te slecht om het publiek te vermaken. De thuiswedstrijden waren dit seizoen veelal een lijdensweg.
Een zouteloos elftal grotendeels waarbij de supporters op Noord uit verveling maar bier over elkaar heen gaan smijten.
Ik zie ons niet vlammen straks.
Citaat van: DeBruyne op mei 09, 2025, 23:01:29
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...
Ik dacht exact hetzelfde
Citaat van: DeBruyne op mei 09, 2025, 23:01:29
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...
Hahha idd :0=
Maaaar een fitte Smeet kan je er best bij hebben
Hopelijk zijn er nog veel meer spelers in de KKD onder de indruk geraakt en die hier graag heen willen.
Die Smeets was hier echt niet fit, die heeft z?n kans hier verprutst.
Citaat van: Noordcambuur op mei 09, 2025, 22:56:24
Een vreselijke partij voetbal als je zo de playoffs in gaat kun je het wel vergeten?.
Het was vreselijk slecht. Tempo van 5e reserve klasse, allemaal plichtmatig in een wandeltempo.
Ik zag geen team dat overtuigd 3e wilde worden.
Hoe we die counters uitspelen zegt alles over onze voorhoede ;( ;(
Die Pauwels is om te janken. 0,0 slimheid. Hilterman, pfffff.
En in de 1e helft dan nog Nartey die, nouja... in het veld staat. Daar is alles wel mee gezegd.
Dat wat er was, zakte helemaal in na de totaal doelloze wissels Poll en Ottesen.
Man of the match, in zijn laatste en misschien wel beste (?) wedstrijd, Floris Smand.
Helemaal g?k word ik van die compleet doelloze 1-2-3tjes tussen Diemers, Galvez en Pauwels. Rendement 0,0
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 09, 2025, 23:12:26
Hoe we die counters uitspelen zegt alles over onze voorhoede ;( ;(
Die Pauwels is om te janken. 0,0 slimheid. Hilterman, pfffff.
En in de 1e helft dan nog Nartey die, nouja... in het veld staat. Daar is alles wel mee gezegd.
Dat wat er was, zakte helemaal in na de totaal doelloze wissels Poll en Ottesen.
Man of the match, in zijn laatste en misschien wel beste (?) wedstrijd, Floris Smand.
Kan iemand Pauwels vertellen dat hij ook wel eens diep mag geen, wel eens buitenom mag gaan en ook wel eens een opkomende back mag inspelen.
Het stilstaande voetbal geeft weinig vertrouwen voor de play offs. Helaas was Pauwels daarin geen uitzondering.
Al het voetbal gebeurd bij Cambuur vanuit stilstand. Geen beweging, geen diepgang. Het is weinig aan om te zien en toch zijn we derde geworden. Bizar eigenlijk.
je speelt thuis tegen een zeer zwak mvv voor 14,000 man en dan zo
spelen is toch niet best en weer wissels die ik niet begrijp waarom
geen Wiebe er lagen zeeen van ruimte de laatste 20 min..
zeer benieuwd naar de play offs
Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:18:53
je speelt thuis tegen een zeer zwak mvv voor 14,000 man en dan zo
spelen is toch niet best en weer wissels die ik niet begrijp waarom
geen Wiebe er lagen zeeen van ruimte de laatste 20 min..
zeer benieuwd naar de play offs
Smand speelde beste pot en van Mullem viel best in en wonnen duels op momenten waarop het zeker ook moest. Ze zin beide niet ons beste spelers maar van te voren zei ik al, begin nu net als vorige week 2e helft. Ons matige ts wou weer anders. Ons niet in vorm verkeerende Narthy moest weer spelen. Het was bij vlagen weer amateurvoetbal. Je word er toch gek van dat het zo moet. Beide backs wisselen terwijl dat goed stond. Zeg niet dat de jongens het slecht deden die erin kwamen maar waarom.
Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:18:53
je speelt thuis tegen een zeer zwak mvv voor 14,000 man en dan zo
spelen is toch niet best en weer wissels die ik niet begrijp waarom
geen Wiebe er lagen zeeen van ruimte de laatste 20 min..
zeer benieuwd naar de play offs
Er gaan niets voor niets 12 man weg
Citaat van: DeBruyne op mei 09, 2025, 23:01:29
Leek wel een open sollicatie van Smeets richting Cambuur bij ESPN...
aan de bal de beste van het veld maar helaas zonder bal ook verreweg de slechtste. Totaal geen loopvermogen en wordt heel vaak dan kapot gelopen door tegenstanders
Citaat van: denistel op mei 09, 2025, 23:18:53
je speelt thuis tegen een zeer zwak mvv voor 14,000 man en dan zo
spelen is toch niet best en weer wissels die ik niet begrijp waarom
geen Wiebe er lagen zeeen van ruimte de laatste 20 min..
zeer benieuwd naar de play offs
Misschien maar alleen uitwedstrijden spelen in de play offs.
Er kan wat mis gaan of je kan verliezen maar dit twandeltempo, energieloos voetbal hebben we wat te vaak thuis gezien dit seizoen. Er gaat ook bijna nooit iemand diep, er sprint bijna nooit om iemand anders vrij te krijgen. Lekker doelloos en traag de bal laten gaan. Zonde!
We wudde 3e met een drama elftal. Maar 1 man verdient de credits. Henk de Jong. Top trainer.
Citaat van: Johan-12 op mei 09, 2025, 23:15:46
Kan iemand Pauwels vertellen dat hij ook wel eens diep mag geen, wel eens buitenom mag gaan en ook wel eens een opkomende back mag inspelen.
Het stilstaande voetbal geeft weinig vertrouwen voor de play offs. Helaas was Pauwels daarin geen uitzondering.
En heel veel extra uurtjes steken in afwerken.
Vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd heeft Henk deze selectie niet beter kunnen maken. Zegt iets over Henk of deze selectie.
Wat mij betreft mogen ze voor een mooi bedrag Pauwels, Nieling! Mercera, en Diemers van de hand doen en met de vrij gekomen middelen voetballende strijders aantrekken, plus een assistent die het tactische gedeelte kan invullen.
Een hele matige wedstrijd maar dat boeit niet. Playoffs zijn wedstrijden opzich.
We spelen stabiel en van alle top 8 ploegen gewoon goed gespeeld en gewonnen.
Ik wil R?lke en Smand even compliment geven evenals Van Mullem.
R?lke speelde echt weer behoorlijk, en wordt ook steeds fitter, dat zie je aan alles. Niet de ideale spits misschien, maar flikt het toch elke keer maar weer.
Smand, zeer solide, ??n keer met indribbelen de bal verspeeld maar positioneel echt wel heel goed gister. Twee keer een fenomenale ingreep. Dat zie ik Nieling nog niet doen.
Van Mullem viel wederom goed in, zowel op middenveld als tijdens de kramp van Smand achterin.
Laat Ado maar zweven, Telstar gaat ze gewoon pakken. Ik denk dat wij de moeilijkste wedstrijden komende week spelen tegen Den Bosch. De eerste ronde moeten we toch maar even overleven. Daarna zie ik het wel positief in.
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 08:46:32
Vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd heeft Henk deze selectie niet beter kunnen maken. Zegt iets over Henk of deze selectie.
Wat mij betreft mogen ze voor een mooi bedrag Pauwels, Nieling! Mercera, en Diemers van de hand doen en met de vrij gekomen middelen voetballende strijders aantrekken, plus een assistent die het tactische gedeelte kan invullen.
Eh? Volgens mij is R?lke echt wel gegroeid. Hebben ze van Mercera een back gemaakt, wat een gouden greep blijkt. Is Balk door zijn doelpunten interessant geworden voor clubs. Ook het geduld met Pauwels zal zich uitbetalen. Nieling staat ook gewoon in de belangstelling van buitenlandse clubs en is mij erg meegevallen in z?n eerste seizoen. Het is echt niet allemaal bagger, als je ziet dat we een behoorlijke inhaalslag hebben gemaakt vanaf oktober dan is er ook echt wel wat goed gegaan en de selectie gegroeid. Dat er meer in had gezeten eens, maar dat lijntje is wel flinterdun. Dat het soms niet om aan te gluren is zoals gister heeft echt te maken met niet 100% geven en scherp zijn, maar op halve krachten in slakkentempo een bal naar elkaar toespelen. Dat reken ik de staf wel aan, het mag allemaal wel met wat meer passie. (Roepen we ook al weken)
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 08:46:32
Vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd heeft Henk deze selectie niet beter kunnen maken. Zegt iets over Henk of deze selectie.
Henk is nooit een opleider geweest maar een prestatietrainer. Hij geeft jeugd wel de kans (oa Monteiro, Bangura) maar ze zullen het zelf moeten waarmaken.
Als we jonge spelers beter wilt maken, dan moet daar een assistent (liefst oud-prof) voor in de TS komen die daarin is gespecialiseerd.
De huidige assistenten kunnen dat blijkbaar onvoldoende.
Citaat van: Bankzitter op mei 10, 2025, 08:36:20
En heel veel extra uurtjes steken in afwerken.
laatste training bekeken
Hebben bijna drie kwartier staan afronden.
Zijn er ook mensen die dit seizoen leuker vinden dan vorig seizoen of het seizoen daar voor?
En zijn er dan ook nog mensen die denken dat de begroting nog steeds verder stijgt?
Of mensen die misschien denken dat Cambuur veel aantrekkelijker is dan ooit geweest voor spelers om naar toe te komen (behalve Smeets dan)?
Misschien zijn er supporters die denken dat de selectie meer marktwaarde heeft dan de vorige seizoenen?
Of zitten de meesten van ons in een collectieve depressie, je zou het bijna vergeten maar wij zijn derde ge?indigd, Hebben de beste uitgangspositie in diezelfde olayoffs, hebben al 5 wedstrijden op rij niet meer verloren (waarvan 4 gewonnen).
Het voetbal is niet top, maar een beetje meer vertrouwen en balans zou ons allen goed doen.
ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.
in alles wat ik hier lees zie ik weer de blunders van onze trainer, al mag dat niet hardop gezegd worden.
als het zou gaan om onze tegenstanders ophemelen , wekelijks hetzelfde super-positieve ingestudeerde riedeltje verkondigen en het knuffelgehalte dan gaan we promoveren.
jammer dat het gaat om strijd en passie en willen promoveren.
wat pauwels betreft zie ik het anders, er zitten grote scouts op de tribune te kijken naar een buitenspeler die doet wat iedere club moet willen namelijk bijna altijd je tegenstander de baas dribbels, zulke spelers zijn er niet veel.
wel zie ik bij hem er in sluipen wat toen ook bij byrne duidelijk werd, ook pauwels gaat weg en hoeft niet meer zo nodig.
daarin heeft denistel wel een punt, jonge gasten met een toekomst in eerste instantie bij ons spelen met een andere intentie.
ik weet dat alles kan in een play-off maar de juiste chemie is er niet en wat mij betreft is dat 1 van de belangrijke dingen in een team.
meer vertrouwen in telstar en dat zegt wel wat.
dieptepunt , "zuipen voor je club" en als een stel beperkten bier over alles en iedereen heenflikkeren.
gelukkig haalt zoiets de samenvatting niet.
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 08:46:32
Vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd heeft Henk deze selectie niet beter kunnen maken. Zegt iets over Henk of deze selectie.
Wat mij betreft mogen ze voor een mooi bedrag Pauwels, Nieling! Mercera, en Diemers van de hand doen en met de vrij gekomen middelen voetballende strijders aantrekken, plus een assistent die het tactische gedeelte kan invullen.
Totaal niet mee eens. We zijn derde geworden, met na Excelsior de minste tegengoals. Henk heeft alles uit deze selectie gehaald. We gaan in de playoffs zien wat er gaat gebeuren. Den Bosch moet je kunnen winnen over 2 wedstrijden. Dan Ado of Telstar. Ik denk dat Telstar dat gaat winnen. Van Telstar hebben we 4 punten gepakt dit seizoen. We kunnen de finale halen, zelfs met deze selectie. Zo goed is de rest nou oek weer niet. Dat Willem 2 is om te janken zo slecht. Dordrecht speelt alleen thuis goed. Met zijn allen achter de club gaan staan en gas geven. Kom aan.
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2025, 11:06:35
Totaal niet mee eens. We zijn derde geworden, met na Excelsior de minste tegengoals. Henk heeft alles uit deze selectie gehaald. We gaan in de playoffs zien wat er gaat gebeuren. Den Bosch moet je kunnen winnen over 2 wedstrijden. Dan Ado of Telstar. Ik denk dat Telstar dat gaat winnen. Van Telstar hebben we 4 punten gepakt dit seizoen. We kunnen de finale halen, zelfs met deze selectie. Zo goed is de rest nou oek weer niet. Dat Willem 2 is om te janken zo slecht. Dordrecht speelt alleen thuis goed. Met zijn allen achter de club gaan staan en gas geven. Kom aan.
6 bonus duels en helemaal met je eens. Kommmmm op Cambuur :0=
Dat gewissel vd laatste weken is puur tactiek. De playoffs is een toernooi dus de wissels moeten in het ritme blijven. Zodat ze eventueel meteen in kunnen vallen. Zag al op espn dat niemand graag tegen Cambuur wil spelen en helemaal al niet in Leeuwarden. Laten we gvd er met zijn allen achter gaan staan, want we hebben kans.
Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2025, 12:49:39
Dat gewissel vd laatste weken is puur tactiek. De playoffs is een toernooi dus de wissels moeten in het ritme blijven. Zodat ze eventueel meteen in kunnen vallen. Zag al op espn dat niemand graag tegen Cambuur wil spelen en helemaal al niet in Leeuwarden. Laten we gvd er met zijn allen achter gaan staan, want we hebben kans.
Ja man, waar zijn die andere ploegen nou echt beter in. Wij hebben aangetoond ze allemaal te kunnen verslaan.
Citaat van: Lore op mei 10, 2025, 10:53:00
Zijn er ook mensen die dit seizoen leuker vinden dan vorig seizoen of het seizoen daar voor?
Misschien is het de kkd waar eigenlijk geen fuck aan is. Teveel clubs die betaald voetbal onwaardig zijn. Ze willen of kunnen niet voetballen, hebben nauwelijks een achterban en spelen in een bouwval. Plus wat 2de elftallen opvulling. Ondertussen betaal je wel de hoofdprijs voor een seizoenkaart.
Ik heb zelden zo verveeld als dit seizoen op de tribune gezeten. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Citaat van: okkele op mei 10, 2025, 10:58:07
ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.
in alles wat ik hier lees zie ik weer de blunders van onze trainer, al mag dat niet hardop gezegd worden.
als het zou gaan om onze tegenstanders ophemelen , wekelijks hetzelfde super-positieve ingestudeerde riedeltje verkondigen en het knuffelgehalte dan gaan we promoveren.
jammer dat het gaat om strijd en passie en willen promoveren.
wat pauwels betreft zie ik het anders, er zitten grote scouts op de tribune te kijken naar een buitenspeler die doet wat iedere club moet willen namelijk bijna altijd je tegenstander de baas dribbels, zulke spelers zijn er niet veel.
wel zie ik bij hem er in sluipen wat toen ook bij byrne duidelijk werd, ook pauwels gaat weg en hoeft niet meer zo nodig.
daarin heeft denistel wel een punt, jonge gasten met een toekomst in eerste instantie bij ons spelen met een andere intentie.
ik weet dat alles kan in een play-off maar de juiste chemie is er niet en wat mij betreft is dat 1 van de belangrijke dingen in een team.
meer vertrouwen in telstar en dat zegt wel wat.
dieptepunt , "zuipen voor je club" en als een stel beperkten bier over alles en iedereen heenflikkeren.
gelukkig haalt zoiets de samenvatting niet.
de chemie is er wel. De intensiteit moet omhoog en daarom ook had Henk moeten starten met elftal vorige week 2 e helft. Toen was het goed voetbal, elkaar overal helpen op het veld wat ik zo mis, en dus intensiteit. Ben wel Narthy fan maar dat is op dit moment gewoon een invaller. Jongen brengt totaal geen diepgang en intensiteit is heel laag.
Citaat van: De Gast op mei 10, 2025, 13:08:09
Misschien is het de kkd waar eigenlijk geen fuck aan is. Teveel clubs die betaald voetbal onwaardig zijn. Ze willen of kunnen niet voetballen, hebben nauwelijks een achterban en spelen in een bouwval. Plus wat 2de elftallen opvulling. Ondertussen betaal je wel de hoofdprijs voor een seizoenkaart.
Ik heb zelden zo verveeld als dit seizoen op de tribune gezeten. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Dat is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen waarvoor je naar het stadion komt. Ik kom nu ongeveer 30 jaar bij Cambuur en in die 30 jaar heb ik meer seizoenen gezien die slechter waren dan die beter waren dan dit seizoen. Het voelt alsof sommige mensen irre?le verwachtingen hebben. Vorig seizoen werden wij 13de met voetbal wat niet aan te zien was. Dan is het toch niet te verwachten dat wij nu ineens kampioen zouden worden met oogstrelend voetbal?
Wij hebben nu meegedaan in directe promotie tot een paar wedstrijden voor het einde. Wij staan nu voor de spannendste fase van het seizoen. Waarin wij statistisch ook nog eens een van de favorieten zijn. Dat is meer dan ik verwacht had. Promotie zou echt heel, heel mooi zijn. Maar ik heb ook heel veel vertrouwen in de komende seizoenen als het kkd zou zijn.
Citaat van: Lore op mei 10, 2025, 13:21:13
Dat is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen waarvoor je naar het stadion komt. Ik kom nu ongeveer 30 jaar bij Cambuur en in die 30 jaar heb ik meer seizoenen gezien die slechter waren dan die beter waren dan dit seizoen. Het voelt alsof sommige mensen irre?le verwachtingen hebben. Vorig seizoen werden wij 13de met voetbal wat niet aan te zien was. Dan is het toch niet te verwachten dat wij nu ineens kampioen zouden worden met oogstrelend voetbal?
Wij hebben nu meegedaan in directe promotie tot een paar wedstrijden voor het einde. Wij staan nu voor de spannendste fase van het seizoen. Waarin wij statistisch ook nog eens een van de favorieten zijn. Dat is meer dan ik verwacht had. Promotie zou echt heel, heel mooi zijn. Maar ik heb ook heel veel vertrouwen in de komende seizoenen als het kkd zou zijn.
Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,
Citaat van: michello op mei 10, 2025, 09:08:31
Eh? Volgens mij is R?lke echt wel gegroeid. Hebben ze van Mercera een back gemaakt, wat een gouden greep blijkt. Is Balk door zijn doelpunten interessant geworden voor clubs. Ook het geduld met Pauwels zal zich uitbetalen. Nieling staat ook gewoon in de belangstelling van buitenlandse clubs en is mij erg meegevallen in z?n eerste seizoen. Het is echt niet allemaal bagger, als je ziet dat we een behoorlijke inhaalslag hebben gemaakt vanaf oktober dan is er ook echt wel wat goed gegaan en de selectie gegroeid. Dat er meer in had gezeten eens, maar dat lijntje is wel flinterdun. Dat het soms niet om aan te gluren is zoals gister heeft echt te maken met niet 100% geven en scherp zijn, maar op halve krachten in slakkentempo een bal naar elkaar toespelen. Dat reken ik de staf wel aan, het mag allemaal wel met wat meer passie. (Roepen we ook al weken)
R?lke was al goed hoor toen hij kwam en het voetbal is over het algemeen niet om aan te gluren geweest, daarom een groot wonder dat we als 3e konden eindigen. Maar ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat we komend seizoen Ed spelen.
Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 14:13:48
R?lke was al goed hoor toen hij kwam en het voetbal is over het algemeen niet om aan te gluren geweest, daarom een groot wonder dat we als 3e konden eindigen. Maar ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat we komend seizoen Ed spelen.
Het maakt niet uit of je er wel of geen vertrouwen in hebt. Playoffs is meestal een loterij. Elke club kan zomaar winnen en staat los van hoe het team het heeft gedaan. NAC won de nacompetitie ook na een heel slecht seizoen.
De beste ploeg zal Willem II zijn op papier. Maar in een tweeluik gaat het er ook om wie de vorm heeft en vooral een beetje geluk.
Cambuur heeft best een heel lastig team om te verslaan. En ik denk dat de andere clubs Cambuur als een hele vervelende tegenstander zien. Zo slecht vond ik het dit seizoen overigens niet. Cambuur speelde afgelopen vrijdag ook een heel goed 1e halfuur. En het had ook 3-0 kunnen staan. Ik heb ook best genoten bij momenten. Maar ik zie ook wel dat het team moeite heeft met bepaalde dingen. Het punt is alleen wel dat geen enkele KKD club oogstrelend voetbal speelt.
Citaat van: denistel op mei 10, 2025, 14:07:51
Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,
Je mag echt wel meer verwachten. Dat doe ik ook. Maar nu heb ik het gevoel of wij het tweede team na Top Oss zijn die degraderen uit de KKD, terwijl wij 10 plaatsen hoger zijn ge?indigd dan vorig seizoen.
Dat het voetbal niet goed genoeg is, is voor iedereen wel duidelijk lijkt me. Maar in de PO word er meer gevraagd dan goed voetbal
Maar een beetje vertrouwen na de tweede seizoenshelft mag je wel hebben vind ik. Wij zijn na de winterstop de best presterende ploeg van de KKD op Volendam na. We hebben na de winterstop 12x gewonnen, 3x gelijk, 3x verloren, trek je dat door over een heel seizoen sta je gewoon bij de eerste 2.
Daarnaast hebben tegen de deelnemende ploegen in de PO gewoon ook goed gedaan, ADO/Graafschap beide 2x van gewonnen, Telstar 4 punten, Dordrecht/Den Bosch beide keer van gewonnen, waarbij je tegen Den Bosch gewoon 2x had moeten winnen.
Ik heb wel vertrouwen in dat we een eind kunnen komen en we gaan het zien, 6 wedstrijden en we staan hopelijk in de Eredivisie. |:)
We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.
Van Mullem viel wederom goed in!
Mut ut masker mar op houwe! :_schater
kenne wel refereren dat we su lang al niet verloren hewwe,echter dan wete je oek dat de zeperd weer dichterbij komt. op basis van ut vertoonde spel hef ik er weinig vertrouwen in en,suu ut mij niet verbaze at ut na ut eerste rondsju gebeurd is.
hadden ju thuus mar wonnen van jong az en helmond dan hadden we dit nacompetitie geleuter niet had.......mar ja at mien tante un leuter hat dan was ut mien oom
Citaat van: denistel op mei 10, 2025, 14:07:51
Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,
Dat Den Bosch is nog slechter dan Cambuur. Daar winnen we van over 2 wedstrijden.
Je mutte geluk hewwe. Laatste keer succes in de play offs was in het gulden tijdperk. Daarna alleen maar trauma?s opgelopen. En als je kijkt wat voor spelers er toen op het veld stonden.. daar mogen de meesten de veters nog niet eens van strikken.
Citaat van: okkele op mei 10, 2025, 10:58:07
ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.
Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????
Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:55:11
Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????
:_schater :_schater
En ga van een andere club iedere wedstrijd bekijken, en je krijgt dezelfde reactie.
Ajax gaat waarschijnlijk kampioen worden, daar lopen ze ook jankend het stadion uit om het vertoonde spel.
Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:55:11
Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????
rare reactie weer.
niet verassend.
Citaat van: PePe op mei 10, 2025, 22:10:28
Van Mullem viel wederom goed in!
Mut ut masker mar op houwe! :_schater
Is het niet stiekem zijn broer ofzo? :_schater
Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 10:02:52
rare reactie weer.
niet verassend.
Jij komt nooit met voetbal inhoudelijke zaken. Alleen maar met randzaken.
Citaat van: michello op mei 10, 2025, 16:53:36
We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.
Precies.
Citaat van: michello op mei 10, 2025, 16:53:36
We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.
Klopt. Maar de andere clubs die meedoen hebben in tegenstelling tot ons wel overtuigend hun laatste wedstrijd gewonnen, met minimaal 3 goals verschil. Afgezien van Den Bosch natuurlijk. Gelukkig krijgen we die eerst.
Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 11:58:33
Jij komt nooit met voetbal inhoudelijke zaken. Alleen maar met randzaken.
:_schater :_schater :_schater
meneer "parodie op voetbal"
alles en iedereen maar afkraken hier.
ik hoef ook niet te doen alsof ik inside informatie heb of zo.
ook trap ik niet in die nep-houding van jou tegenwoordig, nog altijd niveautje raaf.
Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 13:26:45
:_schater :_schater :_schater
meneer "parodie op voetbal"
alles en iedereen maar afkraken hier.
ik hoef ook niet te doen alsof ik inside informatie heb of zo.
ook trap ik niet in die nep-houding van jou tegenwoordig, nog altijd niveautje raaf.
Realisme, ach, dat kent meneertje Okkele niet Nim een potje bier juh. Veul beter.
Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 15:02:06
Realisme, ach, dat kent meneertje Okkele niet Nim een potje bier juh. Veul beter.
ik kom suh een lauw pitt biiertje bij dei hale.
Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 15:25:25
ik kom suh een lauw pitt biiertje bij dei hale.
:thumbsup :proost |:) kalm blieve Okkele. We gaan naar de eredivisie. Echt.