Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

michello

We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.

PePe

Van Mullem viel wederom goed in!

Mut ut masker mar op houwe!  :_schater

nee,wel?

kenne wel refereren dat we su lang al niet verloren hewwe,echter dan wete je oek dat de zeperd weer dichterbij komt. op basis van ut vertoonde spel hef ik er weinig vertrouwen in en,suu ut mij niet verbaze at ut na ut eerste rondsju gebeurd is.

hadden ju thuus mar wonnen van jong az en helmond dan hadden we dit nacompetitie geleuter niet had.......mar ja at mien tante un leuter hat  dan was ut mien oom

wiekie1969

Citaat van: denistel op mei 10, 2025, 14:07:51
Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,

Dat Den Bosch is nog slechter dan Cambuur.  Daar winnen we van over 2 wedstrijden.

De Gast

Je mutte geluk hewwe. Laatste keer succes in de play offs was in het gulden tijdperk. Daarna alleen maar trauma?s opgelopen. En als je kijkt wat voor spelers er toen op het veld stonden.. daar mogen de meesten de veters nog niet eens van strikken.

wiekie1969

Citaat van: okkele op mei 10, 2025, 10:58:07
ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.

Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????

Johan-12

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:55:11
Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????
:_schater :_schater

En ga van een andere club iedere wedstrijd bekijken, en je krijgt dezelfde reactie.
Ajax gaat waarschijnlijk kampioen worden, daar lopen ze ook jankend het stadion uit om het vertoonde spel.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 07:55:11
Waar hest in die andere 37 wedstrijden naar keken dan. Naar dien telefoon????
rare reactie weer.
niet verassend.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bankzitter

Citaat van: PePe op mei 10, 2025, 22:10:28
Van Mullem viel wederom goed in!

Mut ut masker mar op houwe!  :_schater

Is het niet stiekem zijn broer ofzo?  :_schater

wiekie1969

Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 10:02:52
rare reactie weer.
niet verassend.

Jij komt nooit met voetbal inhoudelijke zaken. Alleen maar met randzaken.

wiekie1969

Citaat van: michello op mei 10, 2025, 16:53:36
We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.

Precies.

CambuurArnhem

Citaat van: michello op mei 10, 2025, 16:53:36
We kijken veel naar onszelf (terecht) maar we zijn niet minder dan al die andere ploegen die meedoen, die maken ook belachelijk veel fouten. Ik heb er dus echt wel vertrouwen in dat we de finale kunnen halen of zelfs meer.

Klopt. Maar de andere clubs die meedoen hebben in tegenstelling tot ons wel overtuigend hun laatste wedstrijd gewonnen, met minimaal 3 goals verschil. Afgezien van Den Bosch natuurlijk. Gelukkig krijgen we die eerst.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 11:58:33
Jij komt nooit met voetbal inhoudelijke zaken. Alleen maar met randzaken.

:_schater :_schater :_schater
meneer "parodie op voetbal"
alles en iedereen maar afkraken hier.
ik hoef ook niet te doen alsof ik inside informatie heb of zo.
ook trap ik niet in die nep-houding van jou tegenwoordig, nog altijd niveautje raaf.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Citaat van: okkele op mei 11, 2025, 13:26:45
:_schater :_schater :_schater
meneer "parodie op voetbal"
alles en iedereen maar afkraken hier.
ik hoef ook niet te doen alsof ik inside informatie heb of zo.
ook trap ik niet in die nep-houding van jou tegenwoordig, nog altijd niveautje raaf.

Realisme, ach, dat kent meneertje Okkele niet Nim een potje bier juh. Veul beter.

okkele

Citaat van: wiekie1969 op mei 11, 2025, 15:02:06
Realisme, ach, dat kent meneertje Okkele niet Nim een potje bier juh. Veul beter.
ik kom suh een lauw pitt biiertje bij dei hale.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.