Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Bankzitter op mei 10, 2025, 08:36:20
En heel veel extra uurtjes steken in afwerken.
laatste training bekeken
Hebben bijna drie kwartier staan afronden.

Lore

Zijn er ook mensen die dit seizoen leuker vinden dan vorig seizoen of het seizoen daar voor?

En zijn er dan ook nog mensen die denken dat de begroting nog steeds verder stijgt?

Of mensen die misschien denken dat Cambuur veel aantrekkelijker is dan ooit geweest voor spelers om naar toe te komen (behalve Smeets dan)?

Misschien zijn er supporters die denken dat de selectie meer marktwaarde heeft dan de vorige seizoenen?

Of zitten de meesten van ons in een collectieve depressie, je zou het bijna vergeten maar wij zijn derde ge?indigd, Hebben de beste uitgangspositie in diezelfde olayoffs, hebben al 5 wedstrijden op rij niet meer verloren (waarvan 4 gewonnen).

Het voetbal is niet top, maar een beetje meer vertrouwen en balans zou ons allen goed doen.

okkele

ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.
in alles wat ik hier lees zie ik weer de blunders van onze trainer, al mag dat niet hardop gezegd worden.
als het zou gaan om onze tegenstanders ophemelen , wekelijks hetzelfde super-positieve ingestudeerde riedeltje verkondigen en het knuffelgehalte dan gaan we promoveren.
jammer dat het gaat om strijd en passie en willen promoveren.
wat pauwels betreft zie ik het anders, er zitten grote scouts op de tribune te kijken naar een buitenspeler die doet wat iedere club moet willen namelijk bijna altijd je tegenstander de baas dribbels, zulke spelers zijn er niet veel.
wel zie ik bij hem er in sluipen wat toen ook bij byrne duidelijk werd, ook pauwels gaat weg en hoeft niet meer zo nodig.
daarin heeft denistel wel een punt, jonge gasten met een toekomst in eerste instantie bij ons spelen met een andere intentie.
ik weet dat alles kan in een play-off maar de juiste chemie is er niet en wat mij betreft is dat 1 van de belangrijke dingen in een team.
meer vertrouwen in telstar en dat zegt wel wat.
dieptepunt , "zuipen voor je club" en als een stel beperkten bier over alles en iedereen heenflikkeren.
gelukkig haalt zoiets de samenvatting niet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 08:46:32
Vanaf de eerste tot de laatste wedstrijd heeft Henk deze selectie niet beter kunnen maken. Zegt iets over Henk of deze selectie.
Wat mij betreft mogen ze voor een mooi bedrag Pauwels, Nieling! Mercera, en Diemers van de hand doen en met de vrij gekomen middelen voetballende strijders aantrekken, plus een assistent die het tactische gedeelte kan invullen.

Totaal niet mee eens. We zijn derde geworden, met na Excelsior de minste tegengoals. Henk heeft alles uit deze selectie gehaald. We gaan in de playoffs zien wat er gaat gebeuren. Den Bosch moet je kunnen winnen over 2 wedstrijden. Dan Ado of Telstar. Ik denk dat Telstar dat gaat winnen. Van Telstar hebben we 4 punten gepakt dit seizoen. We kunnen de finale halen, zelfs met deze selectie. Zo goed is de rest nou oek weer niet. Dat Willem 2 is om te janken zo slecht. Dordrecht speelt alleen thuis goed. Met zijn allen achter de club gaan staan en gas geven. Kom aan.

Huizen

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2025, 11:06:35
Totaal niet mee eens. We zijn derde geworden, met na Excelsior de minste tegengoals. Henk heeft alles uit deze selectie gehaald. We gaan in de playoffs zien wat er gaat gebeuren. Den Bosch moet je kunnen winnen over 2 wedstrijden. Dan Ado of Telstar. Ik denk dat Telstar dat gaat winnen. Van Telstar hebben we 4 punten gepakt dit seizoen. We kunnen de finale halen, zelfs met deze selectie. Zo goed is de rest nou oek weer niet. Dat Willem 2 is om te janken zo slecht. Dordrecht speelt alleen thuis goed. Met zijn allen achter de club gaan staan en gas geven. Kom aan.

6 bonus duels en helemaal met je eens. Kommmmm op Cambuur  :0=

wiekie1969

Dat gewissel vd laatste weken is puur tactiek. De playoffs is een toernooi dus de wissels moeten in het ritme blijven. Zodat ze eventueel meteen in kunnen vallen. Zag al op espn dat niemand graag tegen Cambuur wil spelen en helemaal al niet in Leeuwarden. Laten we gvd er met zijn allen achter gaan staan, want we hebben kans.

Lore

Citaat van: wiekie1969 op mei 10, 2025, 12:49:39
Dat gewissel vd laatste weken is puur tactiek. De playoffs is een toernooi dus de wissels moeten in het ritme blijven. Zodat ze eventueel meteen in kunnen vallen. Zag al op espn dat niemand graag tegen Cambuur wil spelen en helemaal al niet in Leeuwarden. Laten we gvd er met zijn allen achter gaan staan, want we hebben kans.

Ja man, waar zijn die andere ploegen nou echt beter in. Wij hebben aangetoond ze allemaal te kunnen verslaan.

De Gast

Citaat van: Lore op mei 10, 2025, 10:53:00
Zijn er ook mensen die dit seizoen leuker vinden dan vorig seizoen of het seizoen daar voor?

Misschien is het de kkd waar eigenlijk geen fuck aan is. Teveel clubs die betaald voetbal onwaardig zijn. Ze willen of kunnen niet voetballen, hebben nauwelijks een achterban en spelen in een bouwval. Plus wat 2de elftallen opvulling. Ondertussen betaal je wel de hoofdprijs voor een seizoenkaart.
Ik heb zelden zo verveeld als dit seizoen op de tribune gezeten. Maar dat kan ook aan mij liggen.

sunderland

Citaat van: okkele op mei 10, 2025, 10:58:07
ook deze "wedstrijd" weer niet 90 minuten kunnen aankijken, je voelt je gewoon belazerd met waar je naar moet kijken.
in alles wat ik hier lees zie ik weer de blunders van onze trainer, al mag dat niet hardop gezegd worden.
als het zou gaan om onze tegenstanders ophemelen , wekelijks hetzelfde super-positieve ingestudeerde riedeltje verkondigen en het knuffelgehalte dan gaan we promoveren.
jammer dat het gaat om strijd en passie en willen promoveren.
wat pauwels betreft zie ik het anders, er zitten grote scouts op de tribune te kijken naar een buitenspeler die doet wat iedere club moet willen namelijk bijna altijd je tegenstander de baas dribbels, zulke spelers zijn er niet veel.
wel zie ik bij hem er in sluipen wat toen ook bij byrne duidelijk werd, ook pauwels gaat weg en hoeft niet meer zo nodig.
daarin heeft denistel wel een punt, jonge gasten met een toekomst in eerste instantie bij ons spelen met een andere intentie.
ik weet dat alles kan in een play-off maar de juiste chemie is er niet en wat mij betreft is dat 1 van de belangrijke dingen in een team.
meer vertrouwen in telstar en dat zegt wel wat.
dieptepunt , "zuipen voor je club" en als een stel beperkten bier over alles en iedereen heenflikkeren.
gelukkig haalt zoiets de samenvatting niet.
de chemie is er wel. De intensiteit moet omhoog en daarom ook had Henk moeten starten met elftal vorige week 2 e helft. Toen was het goed voetbal, elkaar overal helpen op het veld wat ik zo mis, en dus intensiteit.  Ben wel Narthy fan maar dat is op dit moment gewoon een invaller. Jongen brengt totaal geen diepgang en intensiteit is heel laag.

Lore

Citaat van: De Gast op mei 10, 2025, 13:08:09
Misschien is het de kkd waar eigenlijk geen fuck aan is. Teveel clubs die betaald voetbal onwaardig zijn. Ze willen of kunnen niet voetballen, hebben nauwelijks een achterban en spelen in een bouwval. Plus wat 2de elftallen opvulling. Ondertussen betaal je wel de hoofdprijs voor een seizoenkaart.
Ik heb zelden zo verveeld als dit seizoen op de tribune gezeten. Maar dat kan ook aan mij liggen.

Dat is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen waarvoor je naar het stadion komt. Ik kom nu ongeveer 30 jaar bij Cambuur en in die 30 jaar heb ik meer seizoenen gezien die slechter waren dan die beter waren dan dit seizoen. Het voelt alsof sommige mensen irre?le verwachtingen hebben. Vorig seizoen werden wij 13de met voetbal wat niet aan te zien was. Dan is het toch niet te verwachten dat wij nu ineens kampioen zouden worden met oogstrelend voetbal?

Wij hebben nu meegedaan in directe promotie tot een paar wedstrijden voor het einde. Wij staan nu voor de spannendste fase van het seizoen. Waarin wij statistisch ook nog eens een van de favorieten zijn. Dat is meer dan ik verwacht had. Promotie zou echt heel, heel mooi zijn. Maar ik heb ook heel veel vertrouwen in de komende seizoenen als het kkd zou zijn.

denistel

Citaat van: Lore op mei 10, 2025, 13:21:13
Dat is natuurlijk aan iedereen zelf om te bepalen waarvoor je naar het stadion komt. Ik kom nu ongeveer 30 jaar bij Cambuur en in die 30 jaar heb ik meer seizoenen gezien die slechter waren dan die beter waren dan dit seizoen. Het voelt alsof sommige mensen irre?le verwachtingen hebben. Vorig seizoen werden wij 13de met voetbal wat niet aan te zien was. Dan is het toch niet te verwachten dat wij nu ineens kampioen zouden worden met oogstrelend voetbal?

Wij hebben nu meegedaan in directe promotie tot een paar wedstrijden voor het einde. Wij staan nu voor de spannendste fase van het seizoen. Waarin wij statistisch ook nog eens een van de favorieten zijn. Dat is meer dan ik verwacht had. Promotie zou echt heel, heel mooi zijn. Maar ik heb ook heel veel vertrouwen in de komende seizoenen als het kkd zou zijn.

Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,

Vlampiep

Citaat van: michello op mei 10, 2025, 09:08:31
Eh? Volgens mij is R?lke echt wel gegroeid. Hebben ze van Mercera een back gemaakt, wat een gouden greep blijkt. Is Balk door zijn doelpunten interessant geworden voor clubs. Ook het geduld met Pauwels zal zich uitbetalen. Nieling staat ook gewoon in de belangstelling van buitenlandse clubs en is mij erg meegevallen in z?n eerste seizoen. Het is echt niet allemaal bagger, als je ziet dat we een behoorlijke inhaalslag hebben gemaakt vanaf oktober dan is er ook echt wel wat goed gegaan en de selectie gegroeid. Dat er meer in had gezeten eens, maar dat lijntje is wel flinterdun. Dat het soms niet om aan te gluren is zoals gister heeft echt te maken met niet 100% geven en scherp zijn, maar op halve krachten in slakkentempo een bal naar elkaar toespelen. Dat reken ik de staf wel aan, het mag allemaal wel met wat meer passie. (Roepen we ook al weken)
R?lke was al goed hoor toen hij kwam en het voetbal is over het algemeen niet om aan te gluren geweest, daarom een groot wonder dat we als 3e konden eindigen. Maar ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat we komend seizoen Ed spelen.

mark1989

Citaat van: Vlampiep op mei 10, 2025, 14:13:48
R?lke was al goed hoor toen hij kwam en het voetbal is over het algemeen niet om aan te gluren geweest, daarom een groot wonder dat we als 3e konden eindigen. Maar ik heb er absoluut geen vertrouwen in dat we komend seizoen Ed spelen.

Het maakt niet uit of je er wel of geen vertrouwen in hebt. Playoffs is meestal een loterij. Elke club kan zomaar winnen en staat los van hoe het team het heeft gedaan. NAC won de nacompetitie ook na een heel slecht seizoen.
De beste ploeg zal Willem II zijn op papier. Maar in een tweeluik gaat het er ook om wie de vorm heeft en vooral een beetje geluk.

Cambuur heeft best een heel lastig team om te verslaan. En ik denk dat de andere clubs Cambuur als een hele vervelende tegenstander zien. Zo slecht vond ik het dit seizoen overigens niet. Cambuur speelde afgelopen vrijdag ook een heel goed 1e halfuur. En het had ook 3-0 kunnen staan. Ik heb ook best genoten bij momenten. Maar ik zie ook wel dat het team moeite heeft met bepaalde dingen. Het punt is alleen wel dat geen enkele KKD club oogstrelend voetbal speelt.

Lore

Citaat van: denistel op mei 10, 2025, 14:07:51
Sorry maar je speelde tegen een dramatisch MVV voor 14,000 man rol die lui dan op
en win het publiek voor je in de po.Winnen is niet heilig althans niet voor mij er zit zo
veel meer in dat zie je toch maar ja staan we met 5 man in de 16 komt de bal weer
achter de man of te ver of er volgt een slap rollertje.het zal beter mutte anders
ist binnen een week over en uit,

Je mag echt wel meer verwachten. Dat doe ik ook. Maar nu heb ik het gevoel of wij het tweede team na Top Oss zijn die degraderen uit de KKD, terwijl wij 10 plaatsen hoger zijn ge?indigd dan vorig seizoen.

Bernardo

#104
Dat het voetbal niet goed genoeg is, is voor iedereen wel duidelijk lijkt me. Maar in de PO word er meer gevraagd dan goed voetbal

Maar een beetje vertrouwen na de tweede seizoenshelft mag je wel hebben vind ik. Wij zijn na de winterstop de best presterende ploeg van de KKD op Volendam na. We hebben na de winterstop 12x gewonnen, 3x gelijk, 3x verloren, trek je dat door over een heel seizoen sta je gewoon bij de eerste 2.

Daarnaast hebben tegen de deelnemende ploegen in de PO gewoon ook goed gedaan, ADO/Graafschap beide 2x van gewonnen, Telstar 4 punten, Dordrecht/Den Bosch beide keer van gewonnen, waarbij je tegen Den Bosch gewoon 2x had moeten winnen.

Ik heb wel vertrouwen in dat we een eind kunnen komen en we gaan het zien, 6 wedstrijden en we staan hopelijk in de Eredivisie.  |:)