Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - MVV vrijdag 9 Mei 20:00

Gestart door Noordcambuur, mei 04, 2025, 12:53:21

Vorige topic - Volgende topic

YellowBlue

bron: ESPN.nl

VAR en kaarten in de play-offs
Tijdens alle wedstrijden in de play-offs om promotie en degradatie is de VAR actief, net als bij alle duels in de Eredivisie. In de Keuken Kampioen Divisie wordt de VAR tijdens het reguliere seizoen niet ingezet.

Voor de play-offs gelden afwijkende regels met betrekking tot kaarten. Alle gele kaarten die in de reguliere competitie zijn ontvangen, vervallen voorafgaand aan de play-offs. Een schorsing naar aanleiding van een directe rode kaart blijft w?l van kracht en wordt meegenomen naar de nacompetitie.

In de nacompetitie leidt een tweede, vierde en vervolgens elke volgende gele kaart tot een schorsing van ??n wedstrijd. Er is ??n uitzondering: als een speler na de eerste ronde op ??n gele kaart staat, wordt die kaart kwijtgescholden voor de halve finales.

sunderland

Citaat van: Galdiano op mei 05, 2025, 17:20:06
Balk heeft 8 gele kaarten dit seizoen. Ik zou hem sparen.
hoeft dus niet. Mooi volle bak met zelfde team waarmee je tegen Denbosch gaat spelen.

Specuveter

Citaat van: sunderland op mei 07, 2025, 14:17:30
hoeft dus niet. Mooi volle bak met zelfde team waarmee je tegen Denbosch gaat spelen.
Moet je eerst wel winnen van MVV natuurlijk !!

Johan-12

Citaat van: Specuveter op mei 07, 2025, 16:42:57
Moet je eerst wel winnen van MVV natuurlijk !!
Terechte opmerking, eerst winnen en dan pas verder kijken.

Noordcambuur

Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2025, 19:02:09
Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y

Een potje wat nergens om gaat. Playoffs hebben we al binnen, en voor velen is het leven al duur genoeg. Kan best voorstellen dat mensen deze skippen en in de Playoffs er weer bij zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Zuid1991

Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2025, 19:02:09
Valt me tegen dat het nog niet uitverkocht is :y
Cynisch bedoeld vermoed ik?
Anders bist zwaar verwend al met deze aantallen.
Gewoon 13000 lui op de tribune vrijdag.
Ik ben daar nog steeds zwaar trots op. |:)

Noordcambuur

Citaat van: Zuid1991 op mei 07, 2025, 19:45:57
Cynisch bedoeld vermoed ik?
Anders bist zwaar verwend al met deze aantallen.
Gewoon 13000 lui op de tribune vrijdag.
Ik ben daar nog steeds zwaar trots op. |:)
nee hoor :y
Nou verwend ben je gauw h?.

sunderland


Specuveter

Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag

sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:02:45
Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag
dom

Lore

Citaat van: sunderland op mei 08, 2025, 14:54:46
dom

Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel

Bernardo

Citaat van: Lore op mei 08, 2025, 15:06:42
Je bedoelt om de gele kaarten? In "Hertenkamp" vertelde ze dat ook de schorsing na een gele kaart vervalt. Vage regel

De schorsing vervalt niet, maar geldt voor eerste competitiewedstrijd in nieuwe seizoen. Direct rood geldt wel voor PO.

Johan-12

MVV is niet belangrijkste.

Gewoon geen domme gele kaarten pakken, en anders bij gele kaart wisselen.
Meeste spelers, Diemers en Jansen misschien uitgezonderd, zijn wel voor een wedstrijdje te vervangen.

Tegen MVV winnen biedt veel voordeel voor


sunderland

Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:02:45
Narthey voor Kieftenbeld
Verder dezelfde 10 als tegen Den Haag
wat stom weer, 2 e helft ADO gewoon veel beter dan de laatste 5 wedstrijden en dan weer voor dat zwakke middenveld. Middenveld Narthy , Souren, Diemers is niet goed