Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: D-to-f op februari 21, 2025, 00:38:50

Titel: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: D-to-f op februari 21, 2025, 00:38:50
Volendam away op zaterdagmiddag 15 maart. Lijkt mij dat we voor een uitverkocht uitvak moeten gaan!

KOOP MASSAAL EEN KAART!  :scc
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op februari 21, 2025, 08:21:56
Om onbegrijpelijke redenen met de bus. Hou maar op, schij maar uit.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 21, 2025, 10:35:14
Ook onbegrijpelijk dat er geen voorrangssysteem gehanteerd wordt. De site ligt nu plat...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: EdsjeSCC op februari 21, 2025, 11:26:48
Cambuur maakt weer een slechte beurt, manmanman wat een puinhoop
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Huizen op februari 21, 2025, 11:31:46
Op dit soort vlakken blijft Cambuur echt een amateurvereniging.

Zoveel mis met die website ook.  ;(

Wachtrijen die niet goed werken, in de titelbalk staat nog iets van Heerenveen uit, voorraad die niet klopt en een systeem wat er meer dan 40 minuten uit ligt.

Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op februari 21, 2025, 11:57:02
Inmiddels uitverkocht.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op februari 21, 2025, 12:07:24
Reacties op sociaal media zijn niet mals
En terecht denk ik!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Tom op februari 21, 2025, 12:16:49
Echt schandalig. Alle redenen om ervan uit te gaan dat het snel uitverkocht zou raken en dan geen voorrangssysteem. Waarvoor heb je het dan?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bernardo op februari 21, 2025, 12:27:38
Belachelijk dat er geen voorrang was, populaire uitwedstrijd, op zaterdag en dichtbij. Amateur vereniging Cambuur.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: D-to-f op februari 21, 2025, 12:38:32
Wellicht kan onze club vragen om meer kaarten?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op februari 21, 2025, 12:56:37
Gewoon kaarten vak ernaast. Komt toch geen kop daar verder  ging tegen den haag ook prima !
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op februari 21, 2025, 13:32:55
Waarom er nu opeens voor deze manier is gekozen is mij een raadsel.
Terechte reacties, dit kun je niet maken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Huizen op februari 21, 2025, 13:43:25
Citaat van: fred op februari 21, 2025, 12:56:37
Gewoon kaarten vak ernaast. Komt toch geen kop daar verder  ging tegen den haag ook prima !

Gezien hoe het de laatste jaren in Volendam gaat? Dat gaat echt niet gebeuren. Veel ongeregeldheden daar
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op februari 21, 2025, 14:04:30
Ohohoh Cambuur blijf nog maar even in de KKD voetballen?? :y
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op februari 21, 2025, 14:29:07
Citaat van: D-to-f op februari 21, 2025, 00:38:50
Volendam away op zaterdagmiddag 15 maart. Lijkt mij dat we voor een uitverkocht uitvak moeten gaan!

KOOP MASSAAL EEN KAART!  :scc
nou dat was blijkbaar geen punt
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: weestwel op februari 21, 2025, 15:31:04
Wat was de reden dat het loyaliteitssysteem niet werd gehanteerd?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op februari 21, 2025, 15:31:30
Wat slecht. Je zal maar op maandag naar Kerkrade gaan en hier nu niet bij zijn. De dagjes mensen zijn er nu  :_spank
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2025, 15:36:21
Citaat van: Bussum op februari 21, 2025, 13:43:25
Gezien hoe het de laatste jaren in Volendam gaat? Dat gaat echt niet gebeuren. Veel ongeregeldheden daar

Extra bussen die kant op en vakken ernaast zou prima kunnen volgens mij. Schoolstraat parkeren. Meer dan genoeg ruimte.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Citaat van: weestwel op februari 21, 2025, 15:31:04
Wat was de reden dat het loyaliteitssysteem niet werd gehanteerd?

Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Zuid1991 op februari 21, 2025, 15:44:05
Van de week het bericht dat de beveiligde fietsenstalling voor e-bikes stopt vanwege het feit dat deze amper gebruikt werd?
Terwijl deze volop gebruikt wordt! En dat je hoort de ruimte nu gebruikt wordt voor parkeerplaatsen voor auto?s?..
Terwijl iedereen geacht wordt om zoveel mogelijk op de fiets te komen?

En dan dit kut bericht van scc dat er niet gekozen is voor loyaliteit punten voor Volendam omdat er amper gebruik werd van buscombi?s dit seizoen?.
Terwijl je weet dat dit een favoriete uitwedstrijd is voor supporters?

Ze slaan de plank een beetje mis in de communicatie als volksclub deze week?..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Tom op februari 21, 2025, 15:55:02
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.

Die excuses heb ik even gemist. Ik zie alleen een slap bericht dat ze het anders hadden ingeschat, wat onbegrijpelijk is.

Waarom niet altijd een voorrangsregeling? Kleine moeite. Zal vaak voor niks zijn, maar dan weet je zeker dat de trouwste supporters er altijd bij zijn.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 21, 2025, 16:30:09
Citaat van: sunderland op februari 21, 2025, 15:31:30
Wat slecht. Je zal maar op maandag naar Kerkrade gaan en hier nu niet bij zijn. De dagjes mensen zijn er nu  :_spank
H? er zijn niet alleen maar dagjesmensen hoor, ik heb gewoon een kaart. Dat het anders had gemoeten qua verkoop staat overigens vast. Erg dom van de club.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 21, 2025, 16:31:04
Citaat van: Tom op februari 21, 2025, 15:55:02
Die excuses heb ik even gemist. Ik zie alleen een slap bericht dat ze het anders hadden ingeschat, wat onbegrijpelijk is.

Waarom niet altijd een voorrangsregeling? Kleine moeite. Zal vaak voor niks zijn, maar dan weet je zeker dat de trouwste supporters er altijd bij zijn.
Een voorrangsregeling heb je (zeker in de KKD) nodig gezien het beperkte aantal parkeerplekken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 21, 2025, 16:31:35
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater
En bieden excuses aan.
Ik heb soms echt het gevoel dat er ezels rondlopen binnen de club...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: weestwel op februari 21, 2025, 16:32:58
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 15:40:28
Ze hadden niet ingeschat dat het storm zou lopen ipv buscombi.  :_schater

Kan ik in komen. Die bussen vertrekken al om 13 uur  :_schater
Waar gaan ze helemaal langs? 3 uur uittrekken voor een ritje Volendam?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op februari 21, 2025, 17:52:56
Hoe zit het met de supportersclubs in dit verhaal? Wisten die er ook van of juist niet?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op februari 21, 2025, 19:45:54
Citaat van: weestwel op februari 21, 2025, 16:32:58
Kan ik in komen. Die bussen vertrekken al om 13 uur  :_schater
Waar gaan ze helemaal langs? 3 uur uittrekken voor een ritje Volendam?

Even gezellig de dijk op!   8P
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op februari 21, 2025, 23:37:00
Citaat van: Galdiano op februari 21, 2025, 19:45:54
Even gezellig de dijk op!   8P
dat was einmal
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: nee,wel? op februari 23, 2025, 14:51:43
in ut verleden hadden we dear gewoan een cambuur kroeg :thumbsup :proost
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 23, 2025, 17:08:42
Citaat van: sunderland op februari 21, 2025, 23:37:00
dat was einmal
Kon meerdere keren...Vroeger..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: debaas058 op februari 24, 2025, 10:51:09
Citaat van: michello op februari 21, 2025, 17:52:56
Hoe zit het met de supportersclubs in dit verhaal? Wisten die er ook van of juist niet?

Nope
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op februari 24, 2025, 19:41:24
Citaat van: debaas058 op februari 24, 2025, 10:51:09
Nope
We hebben 2 oud MI-siders rondlopen als supportersco?rdinators, hoe kan het dat dit zo verlopen is?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Huizen op maart 11, 2025, 09:07:08
Wat een wedstrijd gaat dit worden  _O_

Vanavond geen CL maar KKD aan!  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 11, 2025, 21:49:15
Gas geven met die handel. Eigen spel spelen en die walg Vertman de hekken in trappen. Kom aan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 11, 2025, 22:03:12
Come on! Die tweede plaats nu niet meer weggeven.  _O_
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: PePe op maart 11, 2025, 22:07:32
Vanavond tijdens de wedstrijd Volendam - Telstar de persoonsverheerlijking van Henk Veerman door Koert Westerman moeten aanhoren.
Ik hoop dat zaterdag a.s. over onze spitsen gaat.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 12, 2025, 09:33:02
Koert  :_schater praat liever over de Snackwagen en bloemetjes en bijtjes
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 10:18:54
Nou nergens om hoor, maar ik zou Veerman wat graag bij ons in de spits hebben gehad, Tot nu toe hebben onze spitsen mij nog echt niet kunnen bekoren wat het scoren betreft. Die "ouwe" Veerman rost voorlopig voldoende ballen in het netje.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Tanjajeah op maart 12, 2025, 10:22:19
Wat een affiche is dit; de nr1 tegen de nr2.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 12, 2025, 10:45:38
En de meest scorende ploeg van de KKD tegen de minst gepasseerde defensie van de KKD  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2025, 11:00:10
Citaat van: Tanjajeah op maart 12, 2025, 10:22:19
Wat een affiche is dit; de nr1 tegen de nr2.
Kan de mooiste wedstrijd van dit seizoen worden, want alle ingredi?nten zijn hiervoor aanwezig.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 11:36:28
Volle steun geven daar. Maak er een thuiswedstrijd van voor Cambuur.
Heb gister de wedstrijd Volendam Telstar gezien, vond er weinig sfeer hangen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op maart 12, 2025, 11:44:26
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 11:36:28
Volle steun geven daar. Maak er een thuiswedstrijd van voor Cambuur.
Heb gister de wedstrijd Volendam Telstar gezien, vond er weinig sfeer hangen.
Dooie club is Volendam
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 12, 2025, 12:48:17
Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2025, 11:00:10
Kan de mooiste wedstrijd van dit seizoen worden, want alle ingredi?nten zijn hiervoor aanwezig.

Ado uit heeft ook echt veel om de wedstrijd van het seizoen te worden. In ieder geval geniet ik meer dan in jaren van dit seizoen!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 12, 2025, 12:49:43
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 11:36:28
Volle steun geven daar. Maak er een thuiswedstrijd van voor Cambuur.
Heb gister de wedstrijd Volendam Telstar gezien, vond er weinig sfeer hangen.

Zeg maar geen! En dan het stadion met een capaciteit van 6.800 niet uitverkocht krijgen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Tanjajeah op maart 12, 2025, 13:37:27
Citaat van: Lore op maart 12, 2025, 12:49:43
Zeg maar geen! En dan het stadion met een capaciteit van 6.800 niet uitverkocht krijgen.

Alleen qua stadionbezetting al zou het zonde zijn als clubs als ADO (wat een leeg stadion gister) en Volendam promoveren. Zelfs in de Eredivisie zit het daar niet vol.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 12, 2025, 13:40:25
Citaat van: Tanjajeah op maart 12, 2025, 13:37:27
Alleen qua stadionbezetting al zou het zonde zijn als clubs als ADO (wat een leeg stadion gister) en Volendam promoveren. Zelfs in de Eredivisie zit het daar niet vol.

Eens. Almere en RKC eruit. Wij en De Graafschap er voor terug!!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 12, 2025, 17:17:13
Citaat van: Lore op maart 12, 2025, 13:40:25
Eens. Almere en RKC eruit. Wij en De Graafschap er voor terug!!!

Volendam heeft niks in de eredivisie te zoeken. Muhren en Veerman worden niet echt meer beter en vraag me ook af of je daarmee in de eredivisie mee kan. Ze kunnen dan toch niet met 2 spitsen spelen. Ouchik gaat na dit seizoen weg. En dan vind ik er al weinig overblijven.
Volendam heeft alleen wel nu een gat geslagen en moet wel heel raar lopen als ze nog 3e worden.

De graafschap zie ik niet bij de eerste 2 eindigen. Misschien via de nacompetitie met wat geluk.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 18:03:55
Tja die andere clubs en daarvan iets te vinden.
Laat lekker gaan zegt vd Gijp altijd.
Kijk naar onszelf, hoop dat we winnen maar na ADO van gisteren is een punt ook genoeg mocht dat niet anders kunnen wb ons spel in deze wedstrijd
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 12, 2025, 18:08:27
Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 18:13:51
Lijkt wel dat ADO op hun tenen hebben gelopen om die periode binnen te halen en daar nu de tol voor betaald,
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 12, 2025, 18:33:26
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:08:27
Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.
cambuur krijgt Vitesse ook nog thuis.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 12, 2025, 20:33:17
Citaat van: mark1989 op maart 12, 2025, 17:17:13
Volendam heeft niks in de eredivisie te zoeken. Muhren en Veerman worden niet echt meer beter en vraag me ook af of je daarmee in de eredivisie mee kan. Ze kunnen dan toch niet met 2 spitsen spelen. Ouchik gaat na dit seizoen weg. En dan vind ik er al weinig overblijven.
Volendam heeft alleen wel nu een gat geslagen en moet wel heel raar lopen als ze nog 3e worden.

De graafschap zie ik niet bij de eerste 2 eindigen. Misschien via de nacompetitie met wat geluk.

Ik zie ze ook daar niet eindigen, maar zou het wel mooi vinden

Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Citaat van: michello op maart 12, 2025, 18:08:27
Zie ADO ook niet winnen bij Vitesse eerlijk gezegd. Die kunnen het seizoen nog redden door een periodetitel te pakken en zijn wel lekker bezig. Dordt is de enige die de 3 punten gaat pakken denk ik.

Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 12, 2025, 22:48:26
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 13, 2025, 07:14:57
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.

Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 13, 2025, 07:56:07
Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:48:26
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren

Des te mooier is het dat we op 2 mei van ze winnen, en ze een flinke tik geven, waardoor wij promoveren.  w:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 13, 2025, 07:57:09
Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 07:14:57
Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij

Dat zou geweldig nieuws zijn. Alhoewel ze echt nog wel 10 punten meer kunnen gaan pakken dan Utrecht.  :|
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 13, 2025, 08:10:53
Citaat van: sunderland op maart 12, 2025, 22:48:26
Ado heeft ons ook zwaar genaaid toen we niet mochten promoveren
Ado niet perse, die waren slachtoffer geworden.

DKV en Grunn onthiwlden zich van stemming waardoor de uitslag niet duidelijk genoeg was en de KNVB ons kon naaien.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 13, 2025, 08:38:04
Citaat van: zeewolde op maart 13, 2025, 08:10:53
Ado niet perse, die waren slachtoffer geworden.

DKV en Grunn onthiwlden zich van stemming waardoor de uitslag niet duidelijk genoeg was en de KNVB ons kon naaien.
zeker wel ADO . Dat was de grote aanjager met mensen binnen de Knjb of mensen met aanzien binnen Nederlands voetbal
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 13, 2025, 08:39:25
Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 07:14:57
Als ik het goed heb mag de nummer laatste niet mee doen aan de plauoffs, dus Vitesse kan de periode pakken, maar moet dan ook nog jong Utrecht voorbij

Je hebt gelijk inderdaad, Leo Oldenburger had het hier al over op X, al is het niet onmogelijk dat ze dan alsnog JFCU voorbij gaan aangezien die amper wedstrijden winnen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 13, 2025, 08:49:36
Citaat van: sunderland op maart 13, 2025, 08:38:04
zeker wel ADO . Dat was de grote aanjager met mensen binnen de Knjb of mensen met aanzien binnen Nederlands voetbal

Zo herinner ik mij het ook. Aan de andere kant is het de vraag of je kon verwachten dat ADO niets zou doen. Uiteindelijk komt alles niet op16 - 9 - 11.

De KNVB had de rug recht moeten houden of de spelregels voor de stemming duidelijk moeten maken. Het was geeneens duidelijk dat het geen stemming was, maar "een peiling" betrof. Ik word gewoon nog kwaad als ik hier aan terug denk!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Arno A op maart 13, 2025, 09:06:42
Het zou heel mooi zijn om deze pot te winnen. Daarna de serie Graafschap tm Vitesse 10 punten. Dan kan je bij winst op ADO promoveren. MVV wordt dan een feestwedstrijd. Je moet het niet  op de laatste speeldag laten aankomen. Dat lukte in Rotterdam ooit wel maar toch. Mocht het op de laatste wedstrijd nodig zijn, heb je het voordeel dat je thuis speelt. ADO en Excelsior spelen uit, en Dordrecht speelt thuis tegen Volendam.

ADO moet promoveren dit jaar. Die zitten in het laatste seizoen van hun driejarenplan . Ze hebben  meende ik verleden seizoen al heel veel geld uitgegeven. Nu hebben ze ook een begroting van ongeveer 15 mln. Dus als het nu niet lukt dan stort het misschien ook weer in elkaar. Dus hoe goed gaan ze met deze druk om? De trainer weet ook, als het nu niet lukt dan kan hij ook vertrekken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 13, 2025, 09:11:54
Henk zal dat nooit zo uitspreken maar reken maar dat ?ie nog wel rancuneus is dat ADO met hun gekonkel hem een kampioenschap en promotie hebben gekost. (Waarom we geen schaal kregen snap ik ook nog steeds niet).

Zou mooi zijn als we dat dit seizoen een beetje recht te zetten door te promoveren ten koste van ADO.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 13, 2025, 09:31:45
Citaat van: Arno A op maart 13, 2025, 09:06:42
Het zou heel mooi zijn om deze pot te winnen. Daarna de serie Graafschap tm Vitesse 10 punten. Dan kan je bij winst op ADO promoveren. MVV wordt dan een feestwedstrijd. Je moet het niet  op de laatste speeldag laten aankomen. Dat lukte in Rotterdam ooit wel maar toch. Mocht het op de laatste wedstrijd nodig zijn, heb je het voordeel dat je thuis speelt. ADO en Excelsior spelen uit, en Dordrecht speelt thuis tegen Volendam.

ADO moet promoveren dit jaar. Die zitten in het laatste seizoen van hun driejarenplan . Ze hebben  meende ik verleden seizoen al heel veel geld uitgegeven. Nu hebben ze ook een begroting van ongeveer 15 mln. Dus als het nu niet lukt dan stort het misschien ook weer in elkaar. Dus hoe goed gaan ze met deze druk om? De trainer weet ook, als het nu niet lukt dan kan hij ook vertrekken.

Alles hangt natuurlijk af van de uitkomst, maar laat het maar aankomen op de laatste speelronde. Prachtig, dan wordt iedereen hier helemaal gek! Natuurlijk kunnen wij rekenen wat wij willen, maar wij moeten gewoon de volgende wedstrijd winnen, anders eindigen wij als excelsior en Dordrecht
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 13, 2025, 09:35:43
Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2025, 09:11:54

Zou mooi zijn als we dat dit seizoen een beetje recht te zetten door te promoveren ten koste van ADO.

Doe maar in den haag dan ook  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 13, 2025, 09:36:42
Citaat van: Galdiano op maart 12, 2025, 21:11:37
Die club had niet meer mogen bestaan. Het zou zwaar onterecht zijn als ze met een periode zouden promoveren.

Gelukkig werkt de wereld niet zo. Dan hadden wij en vele andere clubs ook al opgedoekt kunnen zijn. Het is goed dat voor supporters als wij en die van Vitesse er iets breder wordt gekeken door de bond. Wat niet wegneemt dat we best mogen verwachten van bestuurders dat zij geen idiote risico's nemen. Laat ze vrijdag maar lekker winnen tegen ADO en het zou best leuk voor ze zijn om in ieder geval te spelen voor de periode. Uiteindelijk zijn ze toch niet goed genoeg om te promoveren dus dat zal ook wel niet gebeuren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 13, 2025, 09:58:07
Citaat van: Lore op maart 13, 2025, 09:31:45
Alles hangt natuurlijk af van de uitkomst, maar laat het maar aankomen op de laatste speelronde. Prachtig, dan wordt iedereen hier helemaal gek! Natuurlijk kunnen wij rekenen wat wij willen, maar wij moeten gewoon de volgende wedstrijd winnen, anders eindigen wij als excelsior en Dordrecht

We zijn nog nooit gepromoveerd in eigen stadion (
ik reken coronajaar dan niet mee, omdat het stadion leeg was) of kampioen  geworden. Zou toch fantastisch zijn als dit nu in het eerste jaar in het nieuwe stadion wel zou lukken. 
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: D-to-f op maart 13, 2025, 15:03:06
Bang voor Cambuur supporters in de thuisvakken!



Losse kaartverkoop SC Cambuur-thuis uitsluitend via receptie Kras Stadion

De verkoop van losse toegangskaarten voor het duel FC Volendam ? SC Cambuur start maandag 10 maart vanaf 10:00 uur en vindt uitsluitend plaats via de receptie van het Kras Stadion. Er geldt voor dit duel een aanscherping op de kaartverkoop, waardoor het niet mogelijk is om online tickets aan te schaffen. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor de losse verkoop.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: nee,wel? op maart 13, 2025, 15:20:12
Citaat van: fred op maart 13, 2025, 09:35:43
Doe maar in den haag dan ook  |:)

ja leuk en dan heel midden noord voor ut uutvak :y :zweep :zweep
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 13, 2025, 15:22:59
Citaat van: fred op maart 13, 2025, 09:35:43
Doe maar in den haag dan ook  |:)

Stel h?.. dat ADO die van ons zou verliezen en wij promoveren en hun niet.. ik weet niet of ik dan wel zo graag in dat uitvak zou willen staan eigenlijk.  :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 13, 2025, 16:43:44
Lekker toch beetje spanning.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 13, 2025, 16:45:26
In dat geval mogen we nog 2 uren een feestje vieren in het uitvak, voordat we weg kunnen.  :proost
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 13, 2025, 16:51:34
Citaat van: fred op maart 13, 2025, 16:43:44
Lekker toch beetje spanning.

Ja, spanning is leuk. Excelsior taferelen niet  :_spank

Ik zou m'n zoon in ieder geval w?l thuis laten.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2025, 17:16:38
Citaat van: Poetser op maart 13, 2025, 16:51:34
Ja, spanning is leuk. Excelsior taferelen niet  :_spank

Ik zou m'n zoon in ieder geval w?l thuis laten.

Wat zijn Excelsior taferelen
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 13, 2025, 17:29:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2025, 17:16:38
Wat zijn Excelsior taferelen

2 jaar terug.

Zoek maar op YouTube.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 13, 2025, 17:48:32
Van eijk scheidsrechter
Slechter kan het bijna niet...blaaskalk  l0l
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 13, 2025, 18:28:58
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2025, 17:16:38
Wat zijn Excelsior taferelen

Dat kan tweezijdig zijn, het tafereel in den haag was voor hun niet erg gezellig, voor ons bij hun thuis wel  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 13, 2025, 19:04:10
Citaat van: Specuveter op maart 13, 2025, 17:48:32
Van eijk scheidsrechter
Slechter kan het bijna niet...blaaskalk  l0l
jaaaa het is niet de beste scheidsrechter op zo?n top wedstrijd we zullen het meemaken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 13, 2025, 19:09:04
Citaat van: Poetser op maart 13, 2025, 17:29:16
2 jaar terug.

Zoek maar op YouTube.
Ok ik dacht dat je het over Excelsior en Cambuur had, vond ik wel gezellig.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 13, 2025, 20:48:08
SC Cambuur erkent ?inschattingsfout? te hebben gemaakt na onvrede onder supporters

SC Cambuur erkent een inschattingsfout te hebben gemaakt bij de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Volendam. Daardoor grepen trouwe supporters naast een felbegeerd toegangsbewijs.

Van ?een domme inschatting? en ?wat een onzin weer? tot ?ezels?, ?amateurs? en ?stelletje debielen?. De reacties waren op z?n zachtst gezegd niet mals toen de kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen Volendam onlangs van start ging. De oorzaak? Cambuur had ervoor gekozen niet met het zogenaamde loyaliteitspuntensysteem te werken.

Loyaliteitspunten zijn punten die supporters krijgen voor het bezoeken van een uitwedstrijd. Daarbij levert een verre reis naar Maastricht of Kerkrade bijvoorbeeld meer punten op dan een tripje naar Emmen, dat doorgaans populairder is. Met de verkregen punten krijgen supporters voorrang bij kaartverkoop voor bepaalde uitwedstrijden.

Het is inmiddels een gangbaar systeem in het Nederlandse betaalde voetbal. Vaak wordt het toegepast bij de kaartverkoop voor populaire wedstrijden, zodat trouwe supporters voorrang hebben. Dat daar uitgerekend bij de uitwedstrijd tegen Volendam geen sprake van was, zorgde voor grote onvrede.

Inschatting drukte op basis van diverse factoren
Het gevolg van die keuze was dat trouwe supporters naast een kaartje voor het duel met de koploper van de eerste divisie grepen. De animo voor een plekje in het Volendammer uitvak was z? groot, dat de website van Cambuur er door een ?technische storing? zelfs even uit lag. Binnen de kortste keren waren alle vierhonderd kaarten vergeven.

?In overleg met de afdelingen veiligheid en supporterszaken wordt voor elke uitwedstrijd ingeschat hoe druk het zal worden?, legt woordvoerder Ruben Sijtsma namens Cambuur uit. ?Dat heeft te maken met factoren als het tijdstip van de wedstrijd, de plek op de ranglijst van de tegenstander en de manier waarop de supporters moeten reizen.?

Vrij vervoer, oftewel de mogelijkheid zelf te bepalen hoe je naar een uitwedstrijd gaat, is volgens Sijtsma doorgaans populairder dan de verplichting om met een buscombi te reizen. Dat laatste gold voor Volendam-uit. Op basis daarvan schatte de club in dat de wedstrijd minder in trek zou zijn en het loyaliteitssysteem niet nodig was.

De animo bleek veel groter te zijn dan verwacht
?De animo bleek veel groter te zijn dan we hadden verwacht?, zegt Sijtsma. ?Noem het een inschattingsfout. Laat ik in ieder geval vooropstellen: dat is meer dan vervelend voor de mensen die het betreft. Maar ik verzeker dat het geen onwelwillendheid was, niemand heeft dan ook kwaad in de zin. Tot nu toe ging het eigenlijk altijd goed.?

Daar hebben de gedupeerden maling aan, blijkt uit diverse reacties. Zij zijn van mening dat de Leeuwarder club had kunnen weten dat het duel met de koploper van de eerste divisie, d? gedoodverfde kandidaat voor promotie, een populaire zou zijn. ?Dit is echt een brevet van onvermogen?, klinkt het. En: ?Zo ga je niet met trouwe supporters om.?

Sijtsma zegt begrip te hebben voor de reacties. ?Maar helaas kunnen we het niet terugdraaien. Het is voor ons een leermoment. Bij twijfel hanteren we een volgende keer dus w?l het loyaliteitssysteem. Zo is de kaartverkoop voor de uitwedstrijd met FC Emmen inmiddels van start gegaan en hebben we daarbij het systeem weer toegepast.?

In algemene zin zag Sijtsma dat uitwedstrijden de afgelopen maanden steeds populairder worden onder de supporters van Cambuur. ?Daar zit een mooie stijgende lijn in. Dat komt natuurlijk omdat het Cambuur dit seizoen goed vergaat, zeker in uitduels. Omgekeerd sluit ik niet uit dat de resultaten komen door de fantastische support.?

LC.nl
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 13, 2025, 21:21:28
Tsja...daar hebben de trouwe supporters nu even Niks meer aan natuurlijk.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Whoestemen op maart 14, 2025, 07:42:44
Ik vind dat Cambuur enorme stappen gezet heeft, maar in dit geval snap ik de communicatie niet echt. Wat is er mis met sorry zeggen? Dat zou gewoon terecht zijn:

Sorry, we hebben dit niet goed aangepakt. Onze trouwe uit-supporters zijn terecht boos en gefrustreerd. Dat vinden we echt vervelend. De mensen die ons tweewekelijks altijd nareizen verdienen voorrang. Vandaar ook ons loyaliteitsysteem.

En dan de uitleg over het proces en daarna beloven om het beter te doen in de toekomst. Zo moeilijk is het allemaal niet. Nu zijn de koppen ?inschattingsfout? terwijl het ?sorry? had moeten zijn.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 14, 2025, 10:49:40
Het is voor mij onbegrijpelijk dat de club onze hondstrouwe supporters die ook in slechte tijden tijdens de uitwedstrijden de club steunen zo onbeschoft behandelen. Dit is gewoon hautain gedrag, want dit overkomt de sponsoren niet.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 14, 2025, 12:24:13
Ik was in Oss, Venlo en Eindhoven.

Zaterdag zit ik voor de buis.

Een simpele sorry was genoeg geweest, maar sorry seems to be the hardest word.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 14, 2025, 12:26:31
Overigens winnen we morgen daar.

Waarom?

Wij zijn beter, daarom.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 14, 2025, 12:30:18
Je moet sowieso 3 x scoren daar om te winnen. Henk V scoort en die andere die ik niet bij naam noem scoort ook vaak.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 14, 2025, 13:36:44
Citaat van: sunderland op maart 14, 2025, 12:30:18
Elke andere club Je moet sowieso 3 x scoren daar om te winnen. Henk V scoort en die andere die ik niet bij naam noem scoort ook vaak.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: 666 op maart 14, 2025, 13:44:09
Als wij het niveau van de laatste wedstrijden aantikken heb ik er alle vertrouwen in, alleen die Veerboer scoort altijd tegen ons... ik hoop dat hij zijn kruid tegen Telstar verschoten heeft.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 14, 2025, 13:45:19
hele verhaal in de LC slaat toch nergens op we hadden dit niet verwacht
man man Volendam gaan toch altijd veel heen.
En je moet die regel van die punten altijd hanteren anders hoef je
er ook niet mee te beginnen toch.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 14, 2025, 13:48:52
Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 12:24:13
Ik was in Oss, Venlo en Eindhoven.

Zaterdag zit ik voor de buis.

Een simpele sorry was genoeg geweest, maar sorry seems to be the hardest word.

Echt triest, ga zelf niet maar anders had je mijn kaart mogen hebben...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: 666 op maart 14, 2025, 13:50:22
Citaat van: denistel op maart 14, 2025, 13:45:19
hele verhaal in de LC slaat toch nergens op we hadden dit niet verwacht
man man Volendam gaan toch altijd veel heen.
En je moet die regel van die punten altijd hanteren anders hoef je
er ook niet mee te beginnen toch.

Slaat ook nergens op, als je zoveel woorden nodig hebt om sorry te zeggen kun je beter ophouden.
En idd, altijd loyaliteitspunten hanteren dan heb je daarover iig geen gezeik.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 14:07:28
Citaat van: Poetser op maart 14, 2025, 12:24:13
Ik was in Maastricht, Oss, Venlo (2x oefenwedstrijd) en Eindhoven. 2x

Zaterdag zit ik voor de buis.

Een simpele sorry was genoeg geweest, maar sorry seems to be the hardest word.

Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 14, 2025, 14:09:39
Citaat van: 666 op maart 14, 2025, 13:50:22
Slaat ook nergens op, als je zoveel woorden nodig hebt om sorry te zeggen kun je beter ophouden.
En idd, altijd loyaliteitspunten hanteren dan heb je daarover iig geen gezeik.

En beginnen bij 80 punten
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 14, 2025, 14:14:09
Citaat van: Destroyer op maart 14, 2025, 13:48:52
Echt triest, ga zelf niet maar anders had je mijn kaart mogen hebben...

Dat is aardig  :thumbsup
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 03:08:41
Als je ziet hoe Excelsior wint door een doelpunt van van Duinen. Lijkt wel alsof zijn tegenstander is omgekocht.
ADO wint ( wel knap na die 0-3) met dank aan een vreselijke blunder.
Nu komt er weer druk bij ons .
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 15, 2025, 05:11:55
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 03:08:41
Als je ziet hoe Excelsior wint door een doelpunt van van Duinen. Lijkt wel alsof zijn tegenstander is omgekocht.
ADO wint ( wel knap na die 0-3) met dank aan een vreselijke blunder.
Nu komt er weer druk bij ons .

je moet het zelf doen sunnie
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 07:26:24
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 03:08:41
Als je ziet hoe Excelsior wint door een doelpunt van van Duinen. Lijkt wel alsof zijn tegenstander is omgekocht.
ADO wint ( wel knap na die 0-3) met dank aan een vreselijke blunder.
Nu komt er weer druk bij ons .

Zelf minimaal een punt pakken. Volgende speelronde is het ADO-Dordt.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 07:38:46
 :0= MATCHDAY

Gvd de ouderwetse kriebels beginnen weer te komen, lang geleden  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 15, 2025, 08:14:53
Sommige sporters hebben juist druk nodig om extra te presteren
(zie ook The Last Dance over Michael Jordan).

Voor Henk geldt zeker dat 'ie goed met spanning omgaat.
Ik denk dat er nog wel wat winnaars in de selectie zitten.. sowieso hebben we  ervaring.
En we hebben een aanvoerder met een Cambuur tattoo...

Dit zijn de mooiste potjes... ook voor de spelers. Kun je laten zien wat je waard bent.
Do or die en dat soort clich?s.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 08:17:27
Nu al zere buik.
Word nog wat vandaag!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: oost op maart 15, 2025, 08:27:44
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 03:08:41
Als je ziet hoe Excelsior wint door een doelpunt van van Duinen. Lijkt wel alsof zijn tegenstander is omgekocht.
ADO wint ( wel knap na die 0-3) met dank aan een vreselijke blunder.
Nu komt er weer druk bij ons .

Zag er wel allemaal knullig uit net als de keeper van vitesse. Maar wij hadden vorige week ook mazzel met de fout van de back waardoor balk zo door kon lopen en scoren.

Wel ongelooflijk veel zin in dit potje  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 08:29:50
Ook al verliezen we vandaag. Je kan beter jagen dan achterom kijken.
Uiteindelijk staasn we toch wel waar we horen en dat is plek 2.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 09:28:49
Als we vandaag winnen gaat dat zo?n boost geven. Dan staan er minimaal 500 man de bus op te wachten vanavond. (Cambuurplein? Daar verzamelen de spelers toch?)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Eewal op maart 15, 2025, 09:32:28
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 08:29:50
Ook al verliezen we vandaag. Je kan beter jagen dan achterom kijken.
Uiteindelijk staasn we toch wel waar we horen en dat is plek 2.
toch liever maar winnen vandaag, dan kun je nog kampioen worden ook..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 15, 2025, 09:40:44
Een overwinning vandaag kan spelers een onoverwinnelijk gevoel geven.
En als je dat dan nog 4/5 potjes vasthoudt dan zit het waarschijnlijk wel goed voor de 2e plek.

Ach en bij verlies doen we nog steeds volop mee om promotie, dus zonder angst de wedstrijd in.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 09:53:33
Citaat van: michello op maart 15, 2025, 09:28:49
Als we vandaag winnen gaat dat zo?n boost geven. Dan staan er minimaal 500 man de bus op te wachten vanavond. (Cambuurplein? Daar verzamelen de spelers toch?)

Ik zit eigenlijk al tijden te wachten om weer eens naar het plein te gaan.
Vanavond bij winst maar weer eens massaal naar het plein!  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 10:09:36
Er zal ook veel afhangen wat Veerman gaat doen. Soms kan die alles en soms ist helemaal niks. Ons spelers gaan met enorm veel vertrouwen daar heen dat is wel duidelijk als je bijna iedere speler hoort. Een clich? dat het echt alle kanten op kan en ik hoop de goede . Rode kaarten, blunders, van richting veranderd doelpunt?.,alles moet meezitten  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 10:32:00
Als we vandaag winnen, gaan we promoveren!

Ik zei het in 2013 bij de graafschap uit, nu voelt het weer zo.

Mochten ze winnen weet ik zeker, vanavond feest Cambuurplein  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 11:00:05
Nieling moet die Etterbak opvreten....
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 11:25:54
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 11:00:05
Nieling moet die Etterbak opvreten....
klopt maar ook de aanvoer naar die lange spits toe moet ongedaan maken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: KlinkHamer op maart 15, 2025, 12:00:11
Net als Ajax met een b elftal verschijnen want er komen nog belangrijke wedstrijden aan. :_schater :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 12:49:18
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 11:00:05
Nieling moet die Etterbak opvreten....


en mullem en jansen graag normaal doen in de opbouw
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Andy King op maart 15, 2025, 12:56:49
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 10:09:36
Er zal ook veel afhangen wat Veerman gaat doen. Soms kan die alles en soms ist helemaal niks. Ons spelers gaan met enorm veel vertrouwen daar heen dat is wel duidelijk als je bijna iedere speler hoort. Een clich? dat het echt alle kanten op kan en ik hoop de goede . Rode kaarten, blunders, van richting veranderd doelpunt?.,alles moet meezitten  |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Ja, die Veerman... Altijd scoren tegen ons. En ook al zie je hem de hele wedstrijd niet, hij prikt er meestal toch een in. Ik ben geen fan van hem, maar die kwaliteit heeft ie wel.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 13:23:44
Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 12:49:18

en mullem en jansen graag normaal doen in de opbouw
idd want dat zit er weer aan te komen!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 13:24:57
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 11:25:54
klopt maar ook de aanvoer naar die lange spits toe moet ongedaan maken.
een lange bal vanaf de back is moeilijk te stoppen. Hij kan op alle manieren aan gespeeld worden
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 15, 2025, 13:39:09
gewoon naar ons zelf kijken zou ik zo zeggen lekker aanvallend en vrij uit
spelen dat zijn die lui niet gewend
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 14:37:27
Citaat van: denistel op maart 15, 2025, 13:39:09
gewoon naar ons zelf kijken zou ik zo zeggen lekker aanvallend en vrij uit
spelen dat zijn die lui niet gewend
zo ist. Gaat Henk ook doen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 14:59:03
Ze zullen wel twee man op Pauwels zetten...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 15, 2025, 15:02:23
Van eigen kracht uitgaan.

Ik ben wel benieuwd naar Diemers vandaag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Arno A op maart 15, 2025, 15:16:49
https://www.noordhollandsdagblad.nl/sport/fc-volendam/het-geld-is-op-fc-volendam-vraagt-achterban-om-de-aanleg-van-echt-gras-in-het-stadion-te-betalen/48876352.html

Dan maar gewoon in de kkd blijven!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 15:35:37
Trieste bedoening daar sta je ruim bovenaan en amper 5000 toeschouwers :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 15:48:14
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 14:59:03
Ze zullen wel twee man op Pauwels zetten...
dat is mooi, krijgt Balk meer ruimte
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: CambuurArnhem op maart 15, 2025, 16:15:03
M?hren zit op de bank, volgens opstelling VI.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 16:18:15
Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 15:16:49
https://www.noordhollandsdagblad.nl/sport/fc-volendam/het-geld-is-op-fc-volendam-vraagt-achterban-om-de-aanleg-van-echt-gras-in-het-stadion-te-betalen/48876352.html

Dan maar gewoon in de kkd blijven!

Tsja enerzijds goed dat ze op creatieve wijze dit willen doen. Alleen waarom dan nu pas? Nu het waarschijnlijk, ivm promotie, verplicht is. Dan zou je dit gewoon in reguliere bedrijfsvoering me moeten nemen. Oftewel, dit is gewoon ordinair geld bedelen om spelers veel te betalen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 16:21:13
Citaat van: papier op maart 15, 2025, 16:18:15
Tsja enerzijds goed dat ze op creatieve wijze dit willen doen. Alleen waarom dan nu pas? Nu het waarschijnlijk, ivm promotie, verplicht is. Dan zou je dit gewoon in reguliere bedrijfsvoering me moeten nemen. Oftewel, dit is gewoon ordinair geld bedelen om spelers veel te betalen.
laat lekker gaan. Wat hebben wij daar mee te maken.  Volendam heeft er voor gekozen om een dure selectie te hebben.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 16:32:38
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 16:21:13
laat lekker gaan. Wat hebben wij daar mee te maken.  Volendam heeft er voor gekozen om een dure selectie te hebben.

Doet me verder vrij weinig. Maar we goed om ons bewust van te zijn. Wordt hier ook vaak geroepen dat kapitaal op het veld moet staan. Maar regeren is vooruitzien, dan doen wij toch een stuk beter. Vooral een compliment aan ons bestuur dus.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 16:37:12
Dat veld liekt wel een parkeerterrein
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 16:37:51
Tsja bij hun loopt wel iemand die voorzetten kan geven
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 16:39:09
Citaat van: fred op maart 15, 2025, 16:37:51
Tsja bij hun loopt wel iemand die voorzetten kan geven
iets te makkelijk verdedigd door Mercera denk ik, klein duwtje Jacobs was genoeg. Maar komt goed, 1-4
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 16:39:58
Hopelijk zijn we wakker.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 16:40:50
Souren bij de 1-0...  :zucht
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 16:44:42
mooi begin gvd. pak die palingboeren aan man
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 16:50:52
 Mannen tegen jonkjes. Had 2-0 mutte staan. Beste redding Jansen. Bij de 1-0 stond iedereen te kieken. Veel te vrijblijvend allemaal. Die lui gaan ervoor.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2025, 16:51:41
Nieling geel en dus geschorst?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 16:55:20
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2025, 16:51:41
Nieling geel en dus geschorst?
Nieling geel? Diemers toch?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 16:55:56
Het arbitrale trio is oek om te janken.

Zoals verwacht.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2025, 16:56:20
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 16:55:20
Nieling geel? Diemers toch?

Stond op Livescore. Ik kijk niet :proost
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 17:01:37
Is gewoon 2x geel
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:01:54
Dat had 2e geel moeten zijn?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:02:30
Wat staan we weer lucht te dekken
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:02:51
Fantastisch? ipv rood geeft ie een assist
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:03:20
Een beetje echte tegenstand en achterin valt het ook weer uit elkaar
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 17:03:50
Lekker, we worden weer genaaid
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:04:04
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:02:51
Fantastisch? ipv rood geeft ie een assist
en gewisseld, bespottelijk scheids!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 17:04:10
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:03:20
Een beetje echte tegenstand en achterin valt het ook weer uit elkaar

Wat deed Nieling??
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 17:04:52
Onvoorstelbaar.. fucking tyfus skeids.

Staan zelf oek als keutels in het veld.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 17:05:02
Mercera, souren, nieling  :O
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bernardo op maart 15, 2025, 17:06:07
Slappe hap.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:06:22
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 17:04:52
Onvoorstelbaar.. fucking tyfus skeids.

Staan zelf oek als keutels in het veld.
Volendam heeft het gewoon goed voor elkaar, zetten zo druk dat we veel met Mullem en Mercera moeten opbouwen, dat is niet hun sterkste punt
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:07:56
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:06:22
Volendam heeft het gewoon goed voor elkaar, zetten zo druk dat we veel met Mullem en Mercera moeten opbouwen, dat is niet hun sterkste punt

Snelle goal helpt ook. Hebben geen moment het spel gemaakt/hoeven maken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: nee,wel? op maart 15, 2025, 17:15:07
Staan bij die 2-0 elkaar oek wat aan te kieken hoe die veerboat um erin leit,zal uut n ander vatsje mutte tweede helft
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:17:34
Wudde op alle fronten afgetroefd. Mannen tegen jonkjes. Kwaliteitsverschil schrijnend.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: NRG op maart 15, 2025, 17:17:48
Valt weinig op af te dingen. Volendam gewoon beter.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:18:41
Citaat van: denistel op maart 15, 2025, 13:39:09
gewoon naar ons zelf kijken zou ik zo zeggen lekker aanvallend en vrij uit
spelen dat zijn die lui niet gewend

Wij binne een hoger niveau niet gewend. Helft valt finaal door de mand vandaag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 17:18:45
 :( :( :( meer dan zwaar genaaid door een ongelooflijke kutscheids.

De assist op de 2- 0 gegeven door de man die er met rood af moest :(
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:18:57
Snap niet dat Nieling bij de 2-0 van Veerman weg loopt en alleen maar naar de bal kijkt. Blijf er gewoon tegenaan staan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 17:19:22
Tot aan de 16 is het af en toe wel aardig qua positiespel maar daarna stokt het. Eerste schot op goal in de 41e minuut zegt genoeg.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 17:19:34
binnen 10 min na rust 3-0

Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 15, 2025, 17:19:58
stelletje leeghoofden in dat uitvak. De hele tijd Sander je moeder is een hoer roepen.
Zet je club mooi voor schut en zo benadeel je cambuur ook.
Terecht achter. Met zulke supporters verdien je het ook niet te winnen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:20:09
Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 17:18:45
:( :( :( meer dan zwaar genaaid door een ongelooflijke kutscheids.

De assist op de 2- 0 gegeven door de man die er met rood af moest :(

Erg twijfelachtig. Neemt niet weg dat ze gewoon 2 maten te groot zijn en Cambuur weinig in te brengen heeft.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: drg op maart 15, 2025, 17:20:24
Walgelijk hoe die thuisfluiter geen tweede geel durft te geven. Dan werd er nu een hele andere wedstrijd gespeeld. Bij Volendam weten ze hoe goed ze er van af gekomen zijn.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: R058 op maart 15, 2025, 17:20:35
Spelen niet goed. Vooral de rechterkant heel matig. Hilterman zit er ook niet lekker in, maar die mag constant vastgepakt worden.
Verder is het ook wel een groot verschil of je 2-0 achter staat of 1-0 met een man meer. Echt ongelofelijk die scheids.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 17:20:38
Citaat van: NRG op maart 15, 2025, 17:17:48
Valt weinig op af te dingen. Volendam gewoon beter.
Valt genoeg op af te dingen. Een lul van een scheids diw geen kaart trekt als het moet. :(
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: NRG op maart 15, 2025, 17:20:50
Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 17:19:34
binnen 10 min na rust 3-0


Gezien het wedstrijdbeeld zou dat zomaar kunnen..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:20:58
Het is de jongens tegen de mannen. Volendam heerst op alle fronten.
Deze scheids mag wat mij betreft wel zijn fluit voor betaald in leveren, wat een schijtbak.
Maar eerlijk, is eerlijk, Volendam heeft een geweldige rechtervleugel en een messcherpe spits waar wij alleen maar van kunnen dromen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: SCC op maart 15, 2025, 17:21:17
Hilterman en Mercera er maar af.
Nartey liep niet goed mee bij die assist van de Haan bij de 2-0 maar speelt verder wel prima
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 17:21:19
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:20:09
Erg twijfelachtig. Neemt niet weg dat ze gewoon 2 maten te groot zijn en Cambuur weinig in te brengen heeft.
zo twijfelachtig dat Kruys door had dat hij gewisseld moest worden.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:21:56
Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 17:19:58
stelletje leeghoofden in dat uitvak. De hele tijd Sander je moeder is een hoer roepen.
Zet je club mooi voor schut en zo benadeel je cambuur ook.
Terecht achter. Met zulke supporters verdien je het ook niet te winnen.

Nou ja hij fluit toch wel aantoonbaar slecht op beslissende momenten. Los daarvan hoor ik de supporters grotendeels juist de club positief ondersteunen, die van Volendam niet. Al heeft dat vaak ook met de positie van de microfoon te maken is mijn ervaring.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: NRG op maart 15, 2025, 17:22:20
Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 17:20:38
Valt genoeg op af te dingen. Een lul van een scheids diw geen kaart trekt als het moet. :(


Misschien moeten we gewoon eerst naar ons zelf kijken ipv naar de scheidsrechter..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 15, 2025, 17:22:27
Volendam speelt gewoon prima. Maar als Volendam even verslapt dan kunnen we er ook zo maar eentje maken.
Vol gas beginnen 2e helft en hopen dat je hem niet uit de counter om de oren krijgt.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 17:22:47
Citaat van: SCC op maart 15, 2025, 17:21:17
Hilterman en Mercera er maar af.
Nartey liep niet goed mee bij die assist van de Haan bij de 2-0 maar speelt verder wel prima
Mercera eerder ook al slappe actie zo in de voeten van een tegenstander
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 17:22:50
Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 17:19:58
stelletje leeghoofden in dat uitvak. De hele tijd Sander je moeder is een hoer roepen.
Zet je club mooi voor schut en zo benadeel je cambuur ook.
Terecht achter. Met zulke supporters verdien je het ook niet te winnen.
tuurlijk is het niet handig, maar eerlijk is eerlijk: die kerel had gewoon met rood van het veld gemoeten ipv assist op 2-0 te geven. Verder overigens verdiend, ze zijn gewoon beter dan wij. Hopelijk ontstaat er wat meer ruimte als die lui vermoeid raken maar vrees dat we 5e blijven.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 17:22:53
Lijkt me ook echt een klote veld
Bal loopt voor geen meter
Diemers ook onzichtbaar
Volendam doet het inderdaad goed en zet het zo vast dat we alleen maar lange bal kunnen spelen
Niet ons type spel.
Qua kansen komen we eigenlijk nog goed weg met 2-0.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:23:00
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:20:58
Het is de jongens tegen de mannen. Volendam heerst op alle fronten.
Deze scheids mag wat mij betreft wel zijn fluit voor betaald in leveren, wat een schijtbak.
Maar eerlijk, is eerlijk, Volendam heeft een geweldige rechtervleugel en een messcherpe spits waar wij alleen maar van kunnen dromen.

Mbuyamba ook de baas van Hilterman
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: KlinkHamer op maart 15, 2025, 17:24:36
Citaat van: NRG op maart 15, 2025, 17:22:20

Misschien moeten we gewoon eerst naar ons zelf kijken ipv naar de scheidsrechter..

Klopt maar dan blijft de scheids nog steeds volkomen kut.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 17:26:56
Schade beperken en door.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:27:02
Laten we wel wezen, van Volendam verkiezen is geen schande. Ongekend veel individuele kwaliteiten voor KKD begrippen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:27:50
Citaat van: michello op maart 15, 2025, 17:26:56
Schade beperken en door.

Afolabi maar lekker laten banken met dit veld. En dan rustig ADO en dordt achtervolgen
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 17:28:01
Volendam valt mij gewoon tegen.

Souren laat finaal zijn man lopen bij de 1-0.
Van Mullem glijd ongelukkig uit en Nieling laat kinderlijk Veerman uit zijn rug lopen.

De Haan had die bal nooit meer mogen geven. 100% tweede geel kaart.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 17:29:28
Mercera ook weer z??r matig helaas
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:31:51
Hilterman wisselen aub. Wint niet een duel net als maandag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 17:32:03
Die rode kaart had gemoeten . Dan wast heel anders geweest. Diemers erg matig en ons buitenspelers krijgen de bal weer in de breedte ipv diepte
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:32:58
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 17:28:01
Volendam valt mij gewoon tegen.

Souren laat finaal zijn man lopen bij de 1-0.
Van Mullem glijd ongelukkig uit en Nieling laat kinderlijk Veerman uit zijn rug lopen.

De Haan had die bal nooit meer mogen geven. 100% tweede geel kaart.

En die lui hadden nog 3/4 kansen. Must oek even vermelden.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:33:50
Weet niet of ik Pauwels er uit had gehaald. Kan altijd iets cre?eren met zijn snelheid.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:35:01
Pauwels wordt gespaard
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 17:35:53
Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 17:19:34
binnen 10 min na rust 3-0

:y
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 17:38:03
Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 17:19:34
binnen 10 min na rust 3-0


je verwacht het niet stelletje klootviolen.
plaats 2 halen we niet
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 17:38:24
Nou, dit wordt weer leuk de komende dagen met Wiekie, Trainert en consorten  :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 17:38:28
Daar was de 3-0 al. Zonde. Over en uit. Op naar de Graafschap thuis!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:38:30
De zoveelste die uitglijd op dit ?veld?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:40:37
Meteen 3-0. Klaar, over, uut. Kansloze pot. Triest.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:40:43
Slim om Nieling te sparen die op scherp staat
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:40:46
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 17:32:03
Die rode kaart had gemoeten . Dan wast heel anders geweest. Diemers erg matig en ons buitenspelers krijgen de bal weer in de breedte ipv diepte

Ze krijgen toch sowieso al nooit de bal in de diepte  :?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 17:41:03
Tsja, Uithuilen en opnieuw beginnen. De competitie is nog niet gespeeld.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:41:14
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 17:38:24
Nou, dit wordt weer leuk de komende dagen met Wiekie, Trainert en consorten  :_schater

Hoezo?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 17:42:32
Mensen sparen nu. Het zit er niet in vandaag. Totale offday. Op naar vrijdag. Nog niks aan het handje.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 17:43:29
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 17:38:24
Nou, dit wordt weer leuk de komende dagen met Wiekie, Trainert en consorten  :_schater
:_schater
De bezem deur de selectie en de staf.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 17:43:51
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:43:29
:_schater
De bezem deur de selectie en de staf.

HENK OUT!!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 17:45:15
Wat een afgang
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 17:45:17
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 17:38:24
Nou, dit wordt weer leuk de komende dagen met Wiekie, Trainert en consorten  :_schater

jonge verliezen prima, maar de laatste 3 wedstrijden de 0 en nu binnen 50 minuten 3 tegen. veel te veel zenuwen bij sommigen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:45:29
Wat een afgang en wat een amateurniveau vanmiddag. Doelsaldo ook weer even lekker weggeven. Goed bezig mannen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 17:46:07
De hersenlozen in het uitvak kunnen nog even doorgaan.
Volkomen terechte penalty
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 17:46:10
Wat een oliedomme actie van die van Mullem. Je ziet het al aankomen op de manier waarop  ie aan komt sprinten  8P
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2025, 17:47:17
Helaas, aantal wedstrijden heel redelijk voetbal, en op het moment dat we definitief aan kunnen haken is het weer niks met niks.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:47:21
Nou maar op naar een Arsenal achtige afgang of gaan we nog de rug rechten?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 17:48:23
Als Balk zo doorgaat pakte ie ook nog even een schorsinkje mee gok ik.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 17:48:59
Eerst maar even twee weken niks. Misschien is deze vernedering nog ergens goed voor later in het seizoen. Helaas is ons doelsaldo zo wel naar de kloten..
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 17:49:56
Ik schaam mij dood voor de liedjes uit het uitvak.
Cokelied en de piemel van Abe waren erg, nu nog triester...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 17:49:57
Citaat van: Stiens op maart 15, 2025, 17:46:10
Wat een oliedomme actie van die van Mullem. Je ziet het al aankomen op de manier waarop  ie aan komt sprinten  8P
Daar was de stemmingmakerij alweer.
V mullem doet amper wat en een speler niet in de weg lopen als verdediger is helemaal geen optie!
Dat deze knjb-homo gaat fluiten weet je al maar wat moet je dan.
Als mullem alle ruimte had gegeven had ie weer dit hele forum overstuur gehad.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leovardiascc op maart 15, 2025, 17:50:45
Van Mullem is gewoon langzamer dan Veerman...
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:51:19
Onze twee spitsen hebben wel een over??nkomst, van beide nog verrot weinig gezien. Als Hilterman ons zal moet3n redden, kunnen we wat mij betreft beter zonder spits spelen met een extra middenvelder die wel kan voetballen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:51:50
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:49:57
Daar was de stemmingmakerij alweer.
V mullem doet amper wat en een speler niet in de weg lopen als verdediger is helemaal geen optie!
Dat deze knjb-homo gaat fluiten weet je al maar wat moet je dan.
Als mullem alle ruimte had gegeven had ie weer dit hele forum overstuur gehad.

Je kan je ook afvragen waar de linksback en linker centrale waren. Het ging om de rechtsbuiten van Volendam
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:52:14
Zo zie je maar dat wanneer het even een klein niveautje hoger wordt alle tekortkomingen zichtbaar worden.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 17:52:41
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Jij denkt daadwerkelijk dat bij een promotie deze zelfde selectie het veld in gaat?
Kunnen we ook wel bezuinigen op de scouting.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:52:52
Mentaal ook volledig afgetroefd. Wijze les voor de heren vanmiddag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2025, 17:53:05
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.

Wel eens, maar welke garantie hebben we dat het volgend jaar wel gaat lukken?
Dacht eerst ook zo, maar dit seizoen is/was wel de uitgelezen kans.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 17:53:13
Citaat van: De Gast op maart 15, 2025, 17:52:14
Zo zie je maar dat wanneer het even een klein niveautje hoger wordt alle tekortkomingen zichtbaar worden.

Precies.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 17:53:36
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:49:57
Daar was de stemmingmakerij alweer.
V mullem doet amper wat en een speler niet in de weg lopen als verdediger is helemaal geen optie!
Dat deze knjb-homo gaat fluiten weet je al maar wat moet je dan.
Als mullem alle ruimte had gegeven had ie weer dit hele forum overstuur gehad.

Niks geen stemmingmakerij, je ziet het aankomen en die speler van Volendam zag het ook aankomen en maakt er handig gebruik van.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:53:43
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 17:51:19
Onze twee spitsen hebben wel een over??nkomst, van beide nog verrot weinig gezien. Als Hilterman ons zal moet3n redden, kunnen we wat mij betreft beter zonder spits spelen met een extra middenvelder die wel kan voetballen.

Wie je er ook neerzet er is niemand zo creatief om de spits te bereiken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 17:54:12
Balkie  |:) |:) |:) |:) lekker man, was ook de bedoeling om die kaart te pakken zeker  :thumbsup
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 17:54:15
Citaat van: fred op maart 15, 2025, 17:49:56
Ik schaam mij dood voor de liedjes uit het uitvak.
Cokelied en de piemel van Abe waren erg, nu nog triester...
ik schaam me meer voor fans die hiet zo lopen af te geven
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 17:54:21
Citaat van: papier op maart 15, 2025, 17:51:50
Je kan je ook afvragen waar de linksback en linker centrale waren. Het ging om de rechtsbuiten van Volendam
Nee, daar ging het niet om.
Waar haal je dat uit dan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 17:55:09
Citaat van: Stiens op maart 15, 2025, 17:53:36
Niks geen stemmingmakerij, je ziet het aankomen en die speler van Volendam zag het ook aankomen en maakt er handig gebruik van.
Precies!!
En dus mullem maar weer afkraken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:55:36
Citaat van: De Gast op maart 15, 2025, 17:53:43
Wie je er ook neerzet er is niemand zo creatief om de spits te bereiken.

Heeft in mijn ogen voornamelijk te maken met ingespeeld zijn. Het minuten wat wij daadwerkelijk met een spits hebben gespeeld in de punt is nog minder dan een voorbereiding.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bens op maart 15, 2025, 17:55:39
Gefeliciteerd Balk met je gele kaart de volgende wedstrijd weer aan de kant.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 17:56:50
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 17:41:03
Tsja, Uithuilen en opnieuw beginnen. De competitie is nog niet gespeeld.
zo ist . Vergeten en verder. Tis wel slechter dan slecht
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: papier op maart 15, 2025, 17:57:07
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:54:21
Nee, daar ging het niet om.
Waar haal je dat uit dan.

Bedoel het juist om je punt mbt commentaar op V Mullem te onderschrijven. Hem lekker zoeken terwijl Smand en Galvez hier eerder in hadden moeten grijpen dan V Mullem.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 18:01:06
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:55:39
Gefeliciteerd Balk met je gele kaart de volgende wedstrijd weer aan de kant.
jammer dan , super instelling en dat hadden er meer mogen hebben vandaag. Inclusief een aantal toetsenbordridders hier
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 18:02:34
Snel de koppen weer omhoog en dezelfde kant op.
Laat dit een incident zijn.

Op naar de playoffs  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: EdsjeSCC op maart 15, 2025, 18:02:42
Collectief falen, totale offday en dat zag je na een kwartier spelen eigenlijk al
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: NRG op maart 15, 2025, 18:02:52
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 17:56:50
zo ist . Vergeten en verder. Tis wel slechter dan slecht


Misschien komt dat ook door de tegenstander. Volendam is gewoon beter.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Harry L. op maart 15, 2025, 18:03:58
Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 18:01:06
jammer dan , super instelling en dat hadden er meer mogen hebben vandaag. Inclusief een aantal toetsenbordridders hier

Is toch gewoon onnozel man, is de zoveelste keer. Er zijn nog meer wedstrijden, deze was toch
Al kansloos verloren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 18:04:00
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 17:55:09
Precies!!
En dus mullem maar weer afkraken.

Ik geef mijn mening over een oliedomme actie, dat dit toevallig van Mullem betreft kan ik niks aan doen. En ja, in eerste instantie had er back moeten staan. Maar een CV kan vervolgens rugdekking geven. Dat hij het dan op zo?n manier oplost vind ik niet heel handig. Jij schuift het vervolgens op de scheidsrechter. Daarover verschillen we dan van mening, dat kan op een forum. Maar als van Mullem zijnde moet je een scheidsrechter nooit in deze positie brengen. Je weet dat er een grote kans is dat er gefloten gaat worden. Zeker door deze scheidsrechter.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 18:04:50
Citaat van: fred op maart 15, 2025, 18:02:34
Snel de koppen weer omhoog en dezelfde kant op.
Laat dit een incident zijn.

Op naar de playoffs  |:)

Zo ist. Niet te lang over in zitten.

Volendam 2 maatjes te groot vandaag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: D.H.Skolten op maart 15, 2025, 18:05:45
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:50:49
Met dit elftal ga je het niet redden in de eredivisie. Nog naar een jaartje keukenkampioen divisie.
Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten  8P) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 18:06:02
Schaam mij gewoon gvd
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 18:08:17
Ook maar weer even een handvol kansen nodig om misschien eens een goal te maken.. zo komen we er wel.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 18:08:34
Prima verdedigd door v. Mullem !!!!!

Voorkomt toch even mooi de 5-0
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
Citaat van: D.H.Skolten op maart 15, 2025, 18:05:45
Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten  8P) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:10:45
Gaan we vandaag ook ff af phoeeee ook niet een klein beetje.

En die wissels Henk Henk  :zweep
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 18:11:20
Citaat van: D.H.Skolten op maart 15, 2025, 18:05:45
Je moet er toch niet aan denken dat je als Cambuur zijnde dit jaar promoveert met dit spelers materiaal. We hebben geen scouting (dat heeft baantjes machine Cambuur maar even aan Henk zijn zoon over gelaten  8P) en we hebben geen geld. Dan komen er weer oudere spelers die geen club wil hebben of spelers die half geblesseerd zijn en weken nodig hebben om te herstellen in de hoop dat ze daarna wat op hun oude niveau terugkomen. In de eerste divisie kunnen we tenminste langzaam wat opbouwen om ooit weer eens op een goede manier te kunnen promoveren. Ik heb het idee dat als je nu promoveert je jezelf weer 2 jaar terugzet in de ontwikkeling.

Opbouwen bestaat niet. Is een verzinsel om maar iets goed te praten.
NAC is toch ook als 8ste gepromoveerd.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:11:54
Belachelijke wissels. Te triest voor woorden.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 18:12:28
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter
echt he, heeft hij heel wat weken op moeten wachtem....
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 15, 2025, 18:14:16
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter
Maak je toch niet zo druk Grunn....
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 18:14:56
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 18:06:02
Schaam mij gewoon gvd

Ik zal mij nooit schamen voor m'n club.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 18:15:40
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter

_O_
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 15, 2025, 18:15:54
Laten we iedereen in zn waarde laten. :)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:16:08
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 18:06:02
Schaam mij gewoon gvd
zo zit het ik zit in de kantine voetbalwedstrijd te kijken ok je dood te schamen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:16:23
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 15, 2025, 18:14:16
Maak je toch niet zo druk Grunn....
emotie he :) mea culpa
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2025, 18:16:58
Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 18:01:06
jammer dan , super instelling en dat hadden er meer mogen hebben vandaag. Inclusief een aantal toetsenbordridders hier
De instelling van Balk en Galvez is 120%, de rest heeft Henk in deze voor hem toch al zo spannende tijd gewoon keihard laten vallen. Waarschijnlijk tegen beter weten in had ik een ploeg verwacht met een instelling van tot hier en niet verder. Bij verlenging van de contacten dit zeker meenemen.
Maar het lijkt mij ook duidelijk dat Volendam een maat te groot is en we bijna op alle fronten veel te kort komen als er geen 11 man strijd leveren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 15, 2025, 18:17:06
Typisch Balk goaltje
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 18:17:32
Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:11:54
Belachelijke wissels. Te triest voor woorden.

Och.. krijgen we dit weer  :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 18:17:37
De hand van balk.
:proost
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 18:17:32
Och.. krijgen we dit weer  :_schater
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:19:10
Ken een gouden goaltje wudde aan het eind vd rit.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 18:20:55
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.

Vind ik ook.. fut er met. Waardeloze trainer.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 15, 2025, 18:21:30
Citaat van: Cambuur Groningen op maart 15, 2025, 18:10:33
wat doe jij hier? Oh ja we staan achter? weken niet gezien, namaaksupporter

Idd, had deze week nog gekeken bij sommigen. Laatste inlog Oss thuis. Tsja. En zo zijn er nog een paa
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2025, 18:23:07
Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:19:10
Ken een gouden goaltje wudde aan het eind vd rit.
Die Balk het hier un handsje fan om de hand te hewwen as goaltjesdief score te kennen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 18:24:15
Mooi hoe het uitvak reageert op de spelers. Benieuwd wat de toetsenbordhelden hier nu melden
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 18:25:22
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 18:16:58
De instelling van Balk en Galvez is 120%, de rest heeft Henk in deze voor hem toch al zo spannende tijd gewoon keihard laten vallen. Waarschijnlijk tegen beter weten in had ik een ploeg verwacht met een instelling van tot hier en niet verder. Bij verlenging van de contacten dit zeker meenemen.
Maar het lijkt mij ook duidelijk dat Volendam een maat te groot is en we bijna op alle fronten veel te kort komen als er geen 11 man strijd leveren.

Ik zat te kijken naar het Cambuur van het begin van het seizoen. Echt vanuit cambuur zijn kant de slechtse pot vh seizoen. Dikke  :thumbsup naar de twaalfde man.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 18:25:41
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.


hij moet eens ophouden met spelers van de tegenstander ophemelen in intervieuws. we weten nu wel dat hij elke speler geweldig vind. aanpakken die tegenstander wie er ook tegenover je staat
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 15, 2025, 18:26:11
beschamend de uitsupporters vandaag. Terecht verloren. Komt niet door de scheids.
Het is maar 1 wedstrijd. En de kans was sowieso groot dat we zouden verliezen. Dus niks aan de hand. Mooi dat iedereen weer even met beide benen op de grond staat.
Gewoon richten op de 2e plaats. Volendam is gewoon te sterk momenteel.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 18:29:22
Citaat van: Trainert! op maart 15, 2025, 18:25:41

hij moet eens ophouden met spelers van de tegenstander ophemelen in intervieuws. we weten nu wel dat hij elke speler geweldig vind. aanpakken die tegenstander wie er ook tegenover je staat
Daar kan ik je alleen maar gelijk in geven.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 18:29:52
Veerman zegt hun beste wedstrijd
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 18:31:00
Citaat van: zeewolde op maart 15, 2025, 18:24:15
Mooi hoe het uitvak reageert op de spelers. Benieuwd wat de toetsenbordhelden hier nu melden

Wat gebeurd er dan?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 18:31:56
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 18:25:22
Ik zat te kijken naar het Cambuur van het begin van het seizoen. Echt vanuit cambuur zijn kant de slechtse pot vh seizoen. Dikke  :thumbsup naar de twaalfde man.
tactisch wast ook weer dat nivo. Laatste 2 wedstrijden waren tactisch ook goed vandaag weer kut
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2025, 18:33:13
Dus balk neemt het risico rood te krijgen....
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:35:39
Het was allemaal veel te vrijblijvend vanmiddag. De hardheid ontbreekt in dit elftal. Wat minder knuffelen en het schuim op de bek de laatste 7 wedstrijden. Alleen dan wudde we nog 2e.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 18:36:38
Niks te zoeken in Volendam?..dik verdiend Volendam gefeliciteerd.
Wissels helemaal verkeerd de Leeuw phoeeee  :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 18:41:55
Ken echt niet meer net als Smand.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 18:43:24
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 18:18:13
Ik geef m gelijk.
Weg met die de jong.

Stemmingmakerij  :_schater :_schater
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 15, 2025, 18:48:31
Zou ook wel eens helpen wanneer we een creatieve middenvelder hadden gehad die ?n de spits kan bereiken en zelf ook eens een goaltje kan meepakken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 18:56:47
Citaat van: Bens op maart 15, 2025, 17:55:39
Gefeliciteerd Balk met je gele kaart de volgende wedstrijd weer aan de kant.
Nee joh bij de 10e pas toch?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 18:59:35
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 18:56:47
Nee joh bij de 10e pas toch?

5e 7e 9e
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 19:00:42
Galvez enigste met beetje normaal niveau.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 19:05:01
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 19:00:42
Galvez enigste met beetje normaal niveau.

Samen met Balk en het uitvak (op 2 liedjes na) prima inzet.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:05:12
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 19:00:42
Galvez enigste met beetje normaal niveau.
nou hij had het heel zwaar tegen dat toppertje van Volendam?.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:07:04
4 doelpunten tegen phoeeee niet best op alle fronten afgetroefd we kwamen ZWAAR tekort?.. :thumbsup
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Arno A op maart 15, 2025, 19:07:21
de tiende nederlaag. Gebeurt bijna nooit dat je dan nog tweede wordt. Heel heel jammer dat die vier nederlagen aan het begin van dit seizoen zo zwaar doorwegen. Ik vrees dat het volgend seizoen weer kkd wordt. Wel 200 % beter dan vorig seizoen dus doorzetten die stijgende lijn ( en trek eens wat scorende spitsen aan !!!!!!!!)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 15, 2025, 19:08:24
Citaat van: Specuveter op maart 15, 2025, 19:00:42
Galvez enigste met beetje normaal niveau.
Heerlijk om naar te kijken, wat een voetballertje zeg.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 19:08:39
Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 19:07:21
de tiende nederlaag. Gebeurt bijna nooit dat je dan nog tweede wordt. Heel heel jammer dat die vier nederlagen aan het begin van dit seizoen zo zwaar doorwegen. Ik vrees dat het volgend seizoen weer kkd wordt. Wel 200 % beter dan vorig seizoen dus doorzetten die stijgende lijn ( en trek eens wat scorende spitsen aan !!!!!!!!)

Veel te vroege conclusie natuurlijk. Even vergeten dat er ook nog Play-Offs zijn? We moeten hoe dan ook zorgen dat we het seizoen goed eindigen, dan is alles nog mogelijk.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 15, 2025, 19:13:39
Totale offday . Niet in de stress schieten, over 2 weken de draad weer oppikken.
We doen nog steeds prima bovenin mee.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: SCC op maart 15, 2025, 19:14:23
Citaat van: Vlampiep op maart 15, 2025, 19:08:24
Heerlijk om naar te kijken, wat een voetballertje zeg.
Moet verdedigend wel nog veel leren. Veel feller en korter op de man svp.
Nog extra jaar huren, dan kan hij zich doorontwikkelen. Belangrijk voor zo'n jongen om goed rekening te houden met clubkeuze. Is het een defensieve ploeg, mogelijk zoals bij zijn vorige huurperiode, dan begrijp ik wel dat hij ernaast komt.
Aan de bal en qua drive naar voren voor ons natuurlijk wel een schitterende speler.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 15, 2025, 19:15:37
Geld voor fitte scorende spitsen hebben we niet.
Playoffs halen en we hebben het prima gedaan.
Dordrecht pakken we en dan helaas eruit tegen sparta.

Volgend seizoen promoveren dan is de club (en stadion) er hopelijk ook klaar voor  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:37:59
Citaat van: fred op maart 15, 2025, 19:15:37
Geld voor fitte scorende spitsen hebben we niet.
Playoffs halen en we hebben het prima gedaan.
Dordrecht pakken we en dan helaas eruit tegen sparta.

Volgend seizoen promoveren dan is de club (en stadion) er hopelijk ook klaar voor  |:)
zo zit het fred we hebben teveel zwakke schakels in het team.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:38:34
Volgend seizoen doorselecteren en een goede spits halen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: YellowBlue op maart 15, 2025, 19:45:07
Overklast. Na?ef naar voren blijven voetballen. Slecht wisselbeleid. Een parodie op een spits 2e helft. Totale offday.
Uithuilen en thuis de superboeren pakken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 15, 2025, 19:47:22
Citaat van: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:37:59
zo zit het fred we hadden vandaag teveel zwakke schakels in het team.

Even aangepast voor je.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 19:51:04
Citaat van: Poetser op maart 15, 2025, 19:47:22
Even aangepast voor je.
niet teveel om de man spelen poetser je hebt vaker de deksel op je neus gekregen maar je leert er heel weinig van.
Goed weekend maak er wat van? :thumbsup
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 15, 2025, 20:00:20
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 18:29:52
Veerman zegt hun beste wedstrijd
Zou zomaar kunnen.
Misschien een idee vor sommige forummers om op die manier naar een uitslag te kijken ipv alles wat bij ons niet 100% is te benadrukken.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 15, 2025, 20:07:21
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.

Tuurlijk man. Even in de rust en vol goede moed thuis tegen DG.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Arno A op maart 15, 2025, 20:16:16
Wel een prachtig gebaar  trouwens van M?hren naar de familie de Jong. Hij schonk hun een fruitmand.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 20:34:00
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.
zo denk ik er over en de lui die zeggen dat we niet moeten promoveren. Flikker dan een eind op. Met paar versterkingen zijn we niks minder dan Fortuna cs, Je wilt als sportman en als supporter van een voetbalclub toch het hoogste
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 21:08:12
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.

Volledig eens hoor, realisme ontbreekt af en toe hier. Je komt van ver en dit volendam is gewoon erg sterk.

We spelen nog genoeg wedstrijden en mochten de koppies weer allemaal goed staan dan kan er nog heel wat moois gebeuren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 21:09:12
Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 20:16:16
Wel een prachtig gebaar  trouwens van M?hren naar de familie de Jong. Hij schonk hun een fruitmand.

Absoluut netjes   :scc
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Destroyer op maart 15, 2025, 21:11:52
Citaat van: fred op maart 15, 2025, 19:15:37
Geld voor fitte scorende spitsen hebben we niet.
Playoffs halen en we hebben het prima gedaan.
Dordrecht pakken we en dan helaas eruit tegen sparta.

Volgend seizoen promoveren dan is de club (en stadion) er hopelijk ook klaar voor  |:)

Als het nu kan, altijd de kans pakken en nooit gokken op volgend jaar. Zo makkelijk is dat niet. Waarom maakt iedereen zich zo druk over deze selectie mochten we promoveren? Dan is de wereld toch weer heel anders?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 15, 2025, 21:44:04
Citaat van: Destroyer op maart 15, 2025, 21:11:52
Als het nu kan, altijd de kans pakken en nooit gokken op volgend jaar. Zo makkelijk is dat niet. Waarom maakt iedereen zich zo druk over deze selectie mochten we promoveren? Dan is de wereld toch weer heel anders?
de eerste divisie is dit seizoen erg zwak. Dat moet je de komende jaren maar weer afwachten
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Stiens op maart 15, 2025, 21:48:56
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 19:53:35
Afgelopen week allemaal in de polonaise en nu allemaal janken dat we er niks van kunnen.
Volendam is/was gewoon beter.

Ben er van overtuigd dat we nog steeds een zeer dikke kans maken op plek 2.
Zijn niets minder dan een Ado, Dordrecht of Excelsior.

Volledig mee eens. Je kunt 2e worden, maar ook zomaar 5e. Heeft er ook mee te maken wie het beste met de druk om kan gaan en er komt daarnaast ook een factor geluk bij kijken.

Stel we halen plek 2 niet, dan is het de vraag hoe mentaal sterk deze groep is om dan toch nog een goed resultaat te behalen via de nacompetitie. Je ziet vaak dat ploegen die dan net niet plek 2 halen toch mentaal een knop om moeten zetten richtig de playoffs.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 21:51:06
 :clint GELOOF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 15, 2025, 21:57:20
Citaat van: sunderland op maart 15, 2025, 21:44:04
de eerste divisie is dit seizoen erg zwak. Dat moet je de komende jaren maar weer afwachten

Als Volendam en ADO promoveren dan krijg je waarschijnlijk Almere en RKC er voor terug. Dan is er volgend jaar ook wel weer kans om bij de eerste 2 te komen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Noordcambuur op maart 15, 2025, 22:10:35
Citaat van: mark1989 op maart 15, 2025, 21:57:20
Als Volendam en ADO promoveren dan krijg je waarschijnlijk Almere en RKC er voor terug. Dan is er volgend jaar ook wel weer kans om bij de eerste 2 te komen.
je vergeet Vitesse,de graafschap en Excelsior en Dordrecht enzenz
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27
Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2025, 22:26:11
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27
Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.

Andere spelers staan helaas ook niet op.  Kwaliteit.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 15, 2025, 22:28:36
dit seizoen in 7 wedstrijden, binnen 10 minuten een goal tegen gehad. Wat doen ze in de rust? Slechte statistiek!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 15, 2025, 22:36:58
Ging lekker met onze supporters na de wedstrijd
Lekker knokken met M.E.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: zeewolde op maart 15, 2025, 22:46:25
Citaat van: okkele op maart 15, 2025, 20:00:20
Zou zomaar kunnen.
Misschien een idee vor sommige forummers om op die manier naar een uitslag te kijken ipv alles wat bij ons niet 100% is te benadrukken.
_O_
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 16, 2025, 01:46:43
helaas op alle fronten afgetroefd en na een snelle achterstand compleet
van slag en dat niet kunnen veranderen,zeiken en zeuren tegen de scheids
terwijl je zelf niet thuis geeft,

op naar de 28e tegen de Graafschap en dan maar weer zien
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 16, 2025, 07:36:27
Moeten we het ook nog over dat veld hebben daar..  8P
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2025, 07:45:34
Het mag geen excuus zijn? was wel opvallend hoe vaak een speler weggleed.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: De Gast op maart 16, 2025, 08:01:44
Kan het nog steeds moeilijk bevatten dat wij als kampioen uitwedstrijden zo voor de dag zijn gekomen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 16, 2025, 08:04:07
Citaat van: De Gast op maart 16, 2025, 08:01:44
Kan het nog steeds moeilijk bevatten dat wij als kampioen uitwedstrijden zo voor de dag zijn gekomen.

Bij hun lukte alles gisteren. Bij ons niks.

Shit happens. Weer met beide beentjes op de grond. Niks aan het handje.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 16, 2025, 09:26:45
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27
Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.
dat zeuren begon in minuut 1 . Hij werd gewoon naast de scheidsrechter over de bal heen getrokken. Daarna wast al klaar. Hij kon ook heel vaak de bal niet kwijt.
Het was collectief falen. Vond alleen Galvez redelijk
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 16, 2025, 09:37:43
Er is gewoon ook een mentaal probleem, zodra ze een paar wedstrijden hebben gewonnen denken een aantal dat  ze goed kunnen ballen zonder 120 % inzet.
Gebrek dus aan professionele instelling. En niet goed genoeg voor een hoger niveau.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: oost op maart 16, 2025, 09:48:18
Gisteren zat alles vies hard tegen.
Die Haan had gewoon zijn 2e geel moeten krijgen. Krijgt hem niet en geeft 3 min later de assist op Veerman. In de helft wissel je in de hoop iets te kunnen forceren, ligt de bal binnen 120 sec alweer in het netje.

Dus kort samengevat

Kut scheids
Kut veld
Heel veel pech.

Voetballende ben ik totaal niet onder de indruk van volendam. Alleen bilal is echt goed.
Als Cambuur de koppen bij elkaar houden is echt alles nog mogelijk  |:)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 16, 2025, 10:14:37
Iedere x als Balk of Pauwels de bal kregen was er gelijk dubbele dekking dan word het al moeilijk.
Maar om die bereidheid bij Volendam te zien is gewoon ook de winnaars instelling en tactisch denken. Bij ons was er niet 1 x dubbele dekking. Dat stuk is bij ons niet goed. Ouldchikh liep constant mee om daar te dubbelen of vanuit het middenveld kwam er 1 bij.
Rond de 6 positie wonnen hun alles daar kwamen wij er totaal niet aan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Galdiano op maart 16, 2025, 10:24:29
Hilterman gewisseld in de rust vanwege pijn aan de schouder. Toch nog niet volledig hersteld dus.
Afolabi maakte ook weer niks klaar gister.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2025, 10:26:31
Volendam moest ook wel 100% geven ? als die waren verslapt hadden we het initiatief wel over genomen. Gewoon uitstekend gespeeld door Volendam.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 16, 2025, 10:33:35
Citaat van: Galdiano op maart 16, 2025, 10:24:29
Hilterman gewisseld in de rust vanwege pijn aan de schouder. Toch nog niet volledig hersteld dus.
Afolabi maakte ook weer niks klaar gister.
Ik heb het verschil met of zonder Hilterman sinds zijn komst nog niet kunnen bespeuren.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Poetser op maart 16, 2025, 10:33:49
Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2025, 09:37:43
Er is gewoon ook een mentaal probleem, zodra ze een paar wedstrijden hebben gewonnen denken een aantal dat  ze goed kunnen ballen zonder 120 % inzet.
Gebrek dus aan professionele instelling. En niet goed genoeg voor een hoger niveau.

Ze spelen slecht, ze hebben verloren.

Wij spelen goed, wij hebben gewonnen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 16, 2025, 10:41:05
Citaat van: Galdiano op maart 16, 2025, 10:24:29
Hilterman gewisseld in de rust vanwege pijn aan de schouder. Toch nog niet volledig hersteld dus.
Afolabi maakte ook weer niks klaar gister.

En Rolke speelt helemaal niet meer. Zet die er dan in.  Die Hilterman wint niet een duel en kan niet lopen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2025, 10:44:49
De Leeuw snapte ik niet, doe dan R?lke.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 16, 2025, 10:45:30
Citaat van: Vlampiep op maart 16, 2025, 09:37:43
Er is gewoon ook een mentaal probleem, zodra ze een paar wedstrijden hebben gewonnen denken een aantal dat  ze goed kunnen ballen zonder 120 % inzet.
Gebrek dus aan professionele instelling. En niet goed genoeg voor een hoger niveau.

1 woord. Kwaliteit.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Citaat van: oost op maart 16, 2025, 09:48:18
Gisteren zat alles vies hard tegen.
Die Haan had gewoon zijn 2e geel moeten krijgen. Krijgt hem niet en geeft 3 min later de assist op Veerman. In de helft wissel je in de hoop iets te kunnen forceren, ligt de bal binnen 120 sec alweer in het netje.

Dus kort samengevat

Kut scheids
Kut veld
Heel veel pech.

Voetballende ben ik totaal niet onder de indruk van volendam. Alleen bilal is echt goed.
Als Cambuur de koppen bij elkaar houden is echt alles nog mogelijk  |:)
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: oost op maart 16, 2025, 10:55:38
Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.

Dan ben ik totaal niet met je eens.
Naar mijn mening is het juist goed om je niet aantepassen maar je eigen spel te spelen.
Externe factoren waren dit duel helaas wel doorslaggevend.
Wanneer Haan gewoon rood had gekregen kon volendam nooit over het hele veld dubbele dekking blijven geven. Nu kwamen ze helemaal in hun kracht helemaal bij de 2-0 die dus eigelijk nooit had mogen  valen. Uiteindelijk verlies je vandaag gewoon door verschillende factoren. Natuurlijk was Cambuur niet goed genoeg maar deze nederlaag is gewoon geflatteerd net als het thuis duels waarbij die speler 5 Meter buitenspel stond. Lijkt erop dat de knvb bij volendam is het krijt staat :rodekaart
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: okkele op maart 16, 2025, 11:27:39
Citaat van: Galdiano op maart 15, 2025, 22:11:27
Ik vond Diemers vandaag echt een hele matige wedstrijd spelen. Pass nauwkeurigheid was hoog maar verder...
Vanaf minuut ??n ook klagen, en veel te veel vertragen. Mag wat mij betreft ook vaker uithalen.

Dit zijn de wedstrijden dat je echt leiderschap moet tonen. Vond het echt te tam.
En ja het hele team was niet opgewassen tegen dit Volendam. Maar had meer van Diemers verwacht.
dan heb je iets gemist.
vanaf minuut 1 klagen zou ik ook doen als de tegenstander duidelijke opdrachten uitvoerden zoals bij ieder duel minstens een enkel of achillespees raken,diemers was duidelijk de man die uitgeschakeld moest worden en dat is gelukt.
als de arbitrage het ook toelaat heeft een speler het heel klote.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: michello op maart 16, 2025, 12:11:55
Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.

De belangrijkste wedstrijden moeten nog komen en we zijn zeker niet afgehaakt. Verder wel eens met het stuk.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 16, 2025, 13:06:44
Citaat van: okkele op maart 16, 2025, 11:27:39
dan heb je iets gemist.
vanaf minuut 1 klagen zou ik ook doen als de tegenstander duidelijke opdrachten uitvoerden zoals bij ieder duel minstens een enkel of achillespees raken,diemers was duidelijk de man die uitgeschakeld moest worden en dat is gelukt.
als de arbitrage het ook toelaat heeft een speler het heel klote.

Dat was maandag tegen Dordrecht toch ook al zo? Diemers is veruit de beste voetballer. Zonder hem spelen we een stuk minder. De tegenstander stelt zich daar op in wat logisch is.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: wiekie1969 op maart 16, 2025, 13:09:17
Citaat van: oost op maart 16, 2025, 10:55:38
Dan ben ik totaal niet met je eens.
Naar mijn mening is het juist goed om je niet aantepassen maar je eigen spel te spelen.
Externe factoren waren dit duel helaas wel doorslaggevend.
Wanneer Haan gewoon rood had gekregen kon volendam nooit over het hele veld dubbele dekking blijven geven. Nu kwamen ze helemaal in hun kracht helemaal bij de 2-0 die dus eigelijk nooit had mogen  valen. Uiteindelijk verlies je vandaag gewoon door verschillende factoren. Natuurlijk was Cambuur niet goed genoeg maar deze nederlaag is gewoon geflatteerd net als het thuis duels waarbij die speler 5 Meter buitenspel stond. Lijkt erop dat de knvb bij volendam is het krijt staat :rodekaart

Wat een onzin. Die lui hadden ook wel 7-1 kunnen winnen. Ze misten ook nog een paar flinke kansen. We kwamen er vanaf minuut 1 totaal niet aan te pas. Dit was de 10e nederlaag dit seizoen.  We kunnen gewoon niet beter. Je hebt mazzel dat de competitie dit seizoen qua niveau heel erg zwak is. Dus we hebben alle kans op de tweede plaats. Geloof daar gaat het om.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 16, 2025, 13:14:12
Iedereen, ook ik, hebben de lat waarschijnlijk te hoog gelegd voor dit seizoen en Henk heeft het steeds genuanceerd met te zeggen we kunnen alleen winnen als er tot het eidsignaal met 100% inzet wordt gespeeld.
Nu blijkt dat het deze selectie niet mogelijk is dit te kunnen opbrengen, worden dit soort wedstrijden dan ook niet gewonnen.
De nacompetitie halen was de doelstelling en lijkt dan ook wel redelijkerwijze haalbaar. Maar te veel spelers blijken niet instaat een serie te spelen met 100% inzet, zodat het mij lijkt dan ook snel uitgeschakeld te zullen worden.
Wat dat betreft niets mis mee, want de organisatie is nog niet klaar voor het hoogste niveau en is er voldoende tijd voor de samenstelling van de nieuwe selectie met spelers die zowel mentaal als voetballend thuis horen in een team wat uitstraalt; bei oans valt niks te halen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Andy King op maart 16, 2025, 13:17:01
Ken gebeure. En doorrr!!!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 16, 2025, 13:45:03
Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 16, 2025, 13:52:42
Citaat van: papier op februari 21, 2025, 08:21:56
Om onbegrijpelijke redenen met de bus. Hou maar op, schij maar uit.

Na het tikkertje spelen na afloop zal het er niet beter op worden de volgende keer.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: fred op maart 16, 2025, 13:54:25
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 13:45:03
Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.

Tuurlijk willen ze het en ontlopen heus niet expres een mogelijke promotie.
Of de organisatie en het elftal er klaar voor is, is inderdaad de vraag.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 16, 2025, 14:02:14
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2025, 07:45:34
Het mag geen excuus zijn? was wel opvallend hoe vaak een speler weggleed.

van ons wel van hun niet volgens mij je weet toch hoe dat veld aanvoeld
in de warming up dan moet je je schoeisel aanpassen
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Specuveter op maart 16, 2025, 14:19:47
Citaat van: fred op maart 16, 2025, 13:52:42
Na het tikkertje spelen na afloop zal het er niet beter op worden de volgende keer.
waarom?
Wat gebeurde daar?
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 16, 2025, 14:50:33
De lat te hoog? Heb steeds gezegd 2 tot 4 en dat moet zeker kunnen. Kijk dan naar andere selecties en ons selectie. Gisteren complete off day. Was zwak en de scheidsrechter de zwakste. Ga nog steeds van 2 e plek uit. Heb veel meer moeite met dat punt tegen Oss dan gisteren
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Vlampiep op maart 16, 2025, 15:48:06
Citaat van: sunderland op maart 16, 2025, 14:50:33
De lat te hoog? Heb steeds gezegd 2 tot 4 en dat moet zeker kunnen. Kijk dan naar andere selecties en ons selectie. Gisteren complete off day. Was zwak en de scheidsrechter de zwakste. Ga nog steeds van 2 e plek uit. Heb veel meer moeite met dat punt tegen Oss dan gisteren
Als je iets wilt bereiken, moet je dat ook uitstralen en messcherp zijn. Daartoe is deze selectie in een serie niet toe in staat omdat dit een aantal niet is gegeven om dat op te brengen.
Maar wie had voor de Kerst kunnen denken, dat we in de strijd  om  de 2e plaats nog meedoen. ( in mijn visie mee hebben gedaan)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op maart 16, 2025, 17:55:30
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 14:19:47
waarom?
Wat gebeurde daar?
Onze supporters hebben een wapenstok meegenomen uit Volendam, vond de politie niet zo leuk!
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Lore op maart 16, 2025, 19:26:48
Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54. En dat reken ik de staf zwaar aan.

Ik denk niet ze daar heel erg wakker van liggen. Dat  supporters sommige supporters Denken dat ze alles beter weten dan onze staf is niet alleen arrogant, maar ook na?ef
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 16, 2025, 19:42:46
Het is een keuze: focussen op je eigen spel of aanpassen aan de tegenstander. Bij Cambuur  doen we het eerste en heeft on ook succes gebracht in het verleden.
Wij passen ons niet zo snel aan en levert soms een zepert op maar op lange termijn beter.
Zie dat niet als fout van de TS maar een bewuste keuze.

Achteraf kun je zeggen dat we mischien uit  de omschakeling moesten spelen en balbezit aan Volendam laten.. is nu wat te makkelijke kritiek.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: El FLaco op maart 17, 2025, 08:43:13
Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.

_O_
Klopt als een bus
Hilterman is een invaller.
Je had beter met meer zekerheid op midden kunnen spelen en 2 voorin zwervend

Het lekkere is dat we in maart/ april wedstrijden spelen waar spanning op zit.
28 maart thuis tegen de Gra die moet je winnen om nog mee te blijven doen om plek 2

Is toch heerlijk
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Trainert! op maart 17, 2025, 09:35:10
Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 13:45:03
Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.


vlak de graafschap niet uit, die zie ik als lachende 2e promoveren op moment.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 17, 2025, 11:21:06
Citaat van: Trainert! op maart 17, 2025, 09:35:10

vlak de graafschap niet uit, die zie ik als lachende 2e promoveren op moment.
het is er om vragen ( weet ik) maar wij hebben betere selectie. Dijkhuizen heeft wel veel ervaring om er mee om te gaan. Heeft dat al vele keren meegemaakt bij Excelsior
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: oscarsielstra op maart 17, 2025, 12:21:46
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2025, 13:09:17
Wat een onzin. Die lui hadden ook wel 7-1 kunnen winnen. Ze misten ook nog een paar flinke kansen. We kwamen er vanaf minuut 1 totaal niet aan te pas. Dit was de 10e nederlaag dit seizoen.  We kunnen gewoon niet beter. Je hebt mazzel dat de competitie dit seizoen qua niveau heel erg zwak is. Dus we hebben alle kans op de tweede plaats. Geloof daar gaat het om.

Klopt helemaal wat wiekie1969 zegt. DeKKD is niet van hoog niveau dit jaar.

Zelf vind ik dat we maar ??n manier van spelen hebben :  "henk de jong systeem" en verder niet anders kunnen.
Ik zeg al langer dat dit systeem de nodige renovatie nodig heeft.
We zijn veel te smal en kwetsbaar in onze voetbal mogelijkheden / voetbal systeem.

Gister ook backs steeds te diep, gevolg staan ze achterin met drie man steeds 1op1.
Als de middenvelders niet leveren en schakelen, en backs staan steeds hoog op ... dan is het prijsschieten bij ons achterin.


Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Arno A op maart 17, 2025, 13:21:05
Kortom je moet een plan b ( en c) hebben. Anders te voorspelbaar. Mooie missie voor volgend seizoen. Ik verwacht dat er volgend seizoen een speler of zes nog steeds basisspeler is. Die andere vijf ( of tien) moeten nog  meer elan in de ploeg brengen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Bankzitter op maart 17, 2025, 13:27:36
Verdedigend gaan we soms over op plan B (een 5-3-2).
Dat heeft ook punten opgeleverd.

Aanvallend lukt het inderdaad nog niet.
Er is ook niet veel te kiezen voorin? dat maakt het ook lastig.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 17, 2025, 16:47:04
Citaat van: Arno A op maart 17, 2025, 13:21:05
Kortom je moet een plan b ( en c) hebben. Anders te voorspelbaar. Mooie missie voor volgend seizoen. Ik verwacht dat er volgend seizoen een speler of zes nog steeds basisspeler is. Die andere vijf ( of tien) moeten nog  meer elan in de ploeg brengen.
vind dat van dat mooie praat. Kun jij een eredivisie club opnoemen die een B en C hebben? Verdedigend soms een extra verdediger als je voor staat of wat wij paar keer hebben gedaan met Mercera Otessen maar dat doet iedereen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 17, 2025, 16:49:28
Citaat van: oscarsielstra op maart 17, 2025, 12:21:46
Klopt helemaal wat wiekie1969 zegt. DeKKD is niet van hoog niveau dit jaar.

Zelf vind ik dat we maar ??n manier van spelen hebben :  "henk de jong systeem" en verder niet anders kunnen.
Ik zeg al langer dat dit systeem de nodige renovatie nodig heeft.
We zijn veel te smal en kwetsbaar in onze voetbal mogelijkheden / voetbal systeem.

Gister ook backs steeds te diep, gevolg staan ze achterin met drie man steeds 1op1.
Als de middenvelders niet leveren en schakelen, en backs staan steeds hoog op ... dan is het prijsschieten bij ons achterin.
zo spelen wij. Het is ook te makkelijk wat jij zegt, Henk zei dat heel eerlijk na afloop. Je moet bij jou man blijven en dat gebeurde steeds niet. Dan houd het op. Dan kun je er van alles op loslaten maar daar begint het mee zo simpel is het. In het begin liet Diemers paar x zijn man lopen omdat die uit zijn rug wegliep. Slim
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: janou op maart 17, 2025, 17:36:09
Citaat van: sunderland op maart 17, 2025, 16:49:28
zo spelen wij. Het is ook te makkelijk wat jij zegt, Henk zei dat heel eerlijk na afloop. Je moet bij jou man blijven en dat gebeurde steeds niet. Dan houd het op. Dan kun je er van alles op loslaten maar daar begint het mee zo simpel is het. In het begin liet Diemers paar x zijn man lopen omdat die uit zijn rug wegliep. Slim

Helemaal mee eens Sunderland. Sommigen doen alsof Henk een systeem heeft dat allang achterhaald is en ingehaald is door de tijd, slaat nergens op. Trainers zijn continue bezig om dingen te verbeteren in spelwijzen. Soms is een tegenstander gewoon beter, zoals met Volendam. Wij zijn 90% van de wedstrijden de bovenliggende partij geweest met de betere kansen. Als wij de eerste periode wat beter op elkaar waren ingespeeld en wat meer geluk hadden gehad, stonden wij nu bij de eerste 2 met een voorsprong.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: mark1989 op maart 17, 2025, 18:07:05
Helemaal mee eens. We zijn er gewoon helemaal afgeveegd. Precies zoals Henk ook eerlijk toegaf. Ik denk dat iedereen verrast was door dit. Ik dacht ook echt echt we ons konden meten met Volendam. Maar ze zijn als team gewoon verder dan ons. Ik vind het niet zo erg eigenlijk. We weten weer waar we staan. Goed voor het leerproces van het team. Het is uiteindelijk toch maar 3 punten die je niet pakt.

Wel bijzonder hoe Volendam voetbalt. Ze rammen een bal naar voren en er valt een goal. Ze hoeven er amper iets voor te doen lijkt het. Veerman is buitencategorie. Maar Ouchik is misschien nog wel belangrijker. Die loopt wel aan het eind van het seizoen transfervrij weg. Misschien iets voor ons :-)
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: denistel op maart 17, 2025, 18:44:02
dat Volendam alleen maar ballen naar voren ramt is niet zo toch
ze voetballen soms ook erg goed hoor.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: Inferno-058 op maart 17, 2025, 18:59:19
Citaat van: wiekie1969 op maart 16, 2025, 13:09:17
Wat een onzin. Die lui hadden ook wel 7-1 kunnen winnen. Ze misten ook nog een paar flinke kansen. We kwamen er vanaf minuut 1 totaal niet aan te pas. Dit was de 10e nederlaag dit seizoen.  We kunnen gewoon niet beter. Je hebt mazzel dat de competitie dit seizoen qua niveau heel erg zwak is. Dus we hebben alle kans op de tweede plaats. Geloof daar gaat het om.
Spijker op de kop.

Wat een top uitvak trouwens, MOTM wat mij betreft.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: janou op maart 18, 2025, 08:39:01
Citaat van: denistel op maart 17, 2025, 18:44:02
dat Volendam alleen maar ballen naar voren ramt is niet zo toch
ze voetballen soms ook erg goed hoor.

Zeker weten, helemaal de aanval daar laat mooie dingen zien. En een gerichte lange bal hoeft ook helemaal niet negatief te zijn, daar wordt in het voetbal veel te raar over gedaan in mijn optiek.

Wat zij in balbezit heel goed deden t.o.v. Cambuur is dat als Cambuur vol naar voren gaat, er ruimte komt voor een bal op de spitsen om vanuit daaruit verder te voetballen, en die keeper heeft een geweldige trap. Wil je dat voorkomen, kan je iets meer gaan inzakken, maar dan gaan ze voorzetten vanaf de zijkant geven, en dat wil je met een Veerman en diepgaande middenvelders ook niet. 

Op het moment dat wij balbezit hadden, zette Volendam vol druk waardoor ook onze spitsen 1 op 1 stonden, echter hielden onze spitsen de bal niet vast waardoor wij niet onder de druk uit kwamen.
Titel: Re: Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart
Bericht door: sunderland op maart 18, 2025, 10:44:11
Ze voetballen wat simpeler dan dat gebreij van ons. Geen risico en dan linie overslaan op die lange en van daaruit verder. Ze waren vooral rond hun 6 positie de baas 90 min lang. Wij waren daar ook de baas met Hoedemakers en eerder Makrini. Dan wordt je kampioen en al helemaal met 5 voorwaartsen die allemaal top kkd zijn.