Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Volendam - Cambuur zaterdagmiddag 15 maart

Gestart door D-to-f, februari 21, 2025, 00:38:50

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: oost op maart 16, 2025, 10:55:38
Dan ben ik totaal niet met je eens.
Naar mijn mening is het juist goed om je niet aantepassen maar je eigen spel te spelen.
Externe factoren waren dit duel helaas wel doorslaggevend.
Wanneer Haan gewoon rood had gekregen kon volendam nooit over het hele veld dubbele dekking blijven geven. Nu kwamen ze helemaal in hun kracht helemaal bij de 2-0 die dus eigelijk nooit had mogen  valen. Uiteindelijk verlies je vandaag gewoon door verschillende factoren. Natuurlijk was Cambuur niet goed genoeg maar deze nederlaag is gewoon geflatteerd net als het thuis duels waarbij die speler 5 Meter buitenspel stond. Lijkt erop dat de knvb bij volendam is het krijt staat :rodekaart

Wat een onzin. Die lui hadden ook wel 7-1 kunnen winnen. Ze misten ook nog een paar flinke kansen. We kwamen er vanaf minuut 1 totaal niet aan te pas. Dit was de 10e nederlaag dit seizoen.  We kunnen gewoon niet beter. Je hebt mazzel dat de competitie dit seizoen qua niveau heel erg zwak is. Dus we hebben alle kans op de tweede plaats. Geloof daar gaat het om.

Vlampiep

#331
Iedereen, ook ik, hebben de lat waarschijnlijk te hoog gelegd voor dit seizoen en Henk heeft het steeds genuanceerd met te zeggen we kunnen alleen winnen als er tot het eidsignaal met 100% inzet wordt gespeeld.
Nu blijkt dat het deze selectie niet mogelijk is dit te kunnen opbrengen, worden dit soort wedstrijden dan ook niet gewonnen.
De nacompetitie halen was de doelstelling en lijkt dan ook wel redelijkerwijze haalbaar. Maar te veel spelers blijken niet instaat een serie te spelen met 100% inzet, zodat het mij lijkt dan ook snel uitgeschakeld te zullen worden.
Wat dat betreft niets mis mee, want de organisatie is nog niet klaar voor het hoogste niveau en is er voldoende tijd voor de samenstelling van de nieuwe selectie met spelers die zowel mentaal als voetballend thuis horen in een team wat uitstraalt; bei oans valt niks te halen.

Andy King


Specuveter

Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.

fred

Citaat van: papier op februari 21, 2025, 08:21:56
Om onbegrijpelijke redenen met de bus. Hou maar op, schij maar uit.

Na het tikkertje spelen na afloop zal het er niet beter op worden de volgende keer.

fred

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 13:45:03
Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.

Tuurlijk willen ze het en ontlopen heus niet expres een mogelijke promotie.
Of de organisatie en het elftal er klaar voor is, is inderdaad de vraag.

denistel

#336
Citaat van: Bankzitter op maart 16, 2025, 07:45:34
Het mag geen excuus zijn? was wel opvallend hoe vaak een speler weggleed.

van ons wel van hun niet volgens mij je weet toch hoe dat veld aanvoeld
in de warming up dan moet je je schoeisel aanpassen

Specuveter

Citaat van: fred op maart 16, 2025, 13:52:42
Na het tikkertje spelen na afloop zal het er niet beter op worden de volgende keer.
waarom?
Wat gebeurde daar?

sunderland

De lat te hoog? Heb steeds gezegd 2 tot 4 en dat moet zeker kunnen. Kijk dan naar andere selecties en ons selectie. Gisteren complete off day. Was zwak en de scheidsrechter de zwakste. Ga nog steeds van 2 e plek uit. Heb veel meer moeite met dat punt tegen Oss dan gisteren

Vlampiep

Citaat van: sunderland op maart 16, 2025, 14:50:33
De lat te hoog? Heb steeds gezegd 2 tot 4 en dat moet zeker kunnen. Kijk dan naar andere selecties en ons selectie. Gisteren complete off day. Was zwak en de scheidsrechter de zwakste. Ga nog steeds van 2 e plek uit. Heb veel meer moeite met dat punt tegen Oss dan gisteren
Als je iets wilt bereiken, moet je dat ook uitstralen en messcherp zijn. Daartoe is deze selectie in een serie niet toe in staat omdat dit een aantal niet is gegeven om dat op te brengen.
Maar wie had voor de Kerst kunnen denken, dat we in de strijd  om  de 2e plaats nog meedoen. ( in mijn visie mee hebben gedaan)

Inferno-058

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 14:19:47
waarom?
Wat gebeurde daar?
Onze supporters hebben een wapenstok meegenomen uit Volendam, vond de politie niet zo leuk!

Lore

Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54. En dat reken ik de staf zwaar aan.

Ik denk niet ze daar heel erg wakker van liggen. Dat  supporters sommige supporters Denken dat ze alles beter weten dan onze staf is niet alleen arrogant, maar ook na?ef

Bankzitter

Het is een keuze: focussen op je eigen spel of aanpassen aan de tegenstander. Bij Cambuur  doen we het eerste en heeft on ook succes gebracht in het verleden.
Wij passen ons niet zo snel aan en levert soms een zepert op maar op lange termijn beter.
Zie dat niet als fout van de TS maar een bewuste keuze.

Achteraf kun je zeggen dat we mischien uit  de omschakeling moesten spelen en balbezit aan Volendam laten.. is nu wat te makkelijke kritiek.

El FLaco

Citaat van: anderszchristian op maart 16, 2025, 10:46:54
Het is te makkelijk om alles op externe factoren af te schuiven. Met een goed veld en een uitstekende scheidsrechter hadden we gisteren nog steeds kansloos verloren. Het grote verschil zat hem in de voorbereiding: Volendam had ons spel volledig geanalyseerd en aangepast, met Diemers in de dubbele dekking en constante druk op Balk en Pauwels. Vanaf minuut ??n kwamen we er niet aan te pas. Een duidelijk bewijs van een technische staf die haar huiswerk had gedaan.

Daartegenover stapten wij het veld in met de intentie om "ons eigen spel" te spelen, ongeacht de tegenstander. Of we nu tegen Volendam of Den Bosch spelen, die instelling is zowel arrogant als na?ef. Veerman (2.01m) werd bij corners gedekt door Mercera (1.75m) in plaats van Nieling (1.94m), dat zijn toch basis principes in het voetbal? Daarnaast lieten we, zoals het hele seizoen al, de tegenstander zonder enige druk tot onze eigen zestien komen, wat direct na rust wederom tot een doelpunt leidde.

In een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen, waarin je kon aanhaken of afhaken, was het vanaf de eerste minuut duidelijk: we waren kansloos. En dat reken ik de staf zwaar aan.

_O_
Klopt als een bus
Hilterman is een invaller.
Je had beter met meer zekerheid op midden kunnen spelen en 2 voorin zwervend

Het lekkere is dat we in maart/ april wedstrijden spelen waar spanning op zit.
28 maart thuis tegen de Gra die moet je winnen om nog mee te blijven doen om plek 2

Is toch heerlijk

Trainert!

Citaat van: Specuveter op maart 16, 2025, 13:45:03
Kan nog veel gebeuren laatste 7 wedstrijden.
Vraag is willen/kunnen we dit seizoen al promoveren?
Of toch liever nog ??n seizoen wachten met een betere selectie.


vlak de graafschap niet uit, die zie ik als lachende 2e promoveren op moment.