Zaterdag 27 april 2013 is het eindelijk zover !
Dan organiseerd de kern van Cambuur hun jaarlijkse supportersfeest. kom ook vast met de voltallige selectie en technische staf in de feest sfeer en proost ook met hun op de resultaten van nu !
Kaarten voor donateurs bedragen 2.00 niet donateurs betalen 2.50 !
De live muziek komt van Cees Greuter daarnaast hebben we de verkiezing speler van het Jaar 2012/2013 en een verloting met schitterende hoofprijzen waaronder een Fiets en een kleuren tv.
kom ook en feest mee koop je kaarten optijd want vol=vol
Kaarten zijn verkrijgbaar bij Mediastore Leeuwarden Pasteurweg 1
en
vooraf en na de wedstrijd vrijdag tegen FC Emmen.
Met geel blauwe groeten
De kern van Cambuur !
Niet lullig bedoelt. Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...
Leeft inderdaad totaal niet (meer)...
Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:47:21
Niet lullig bedoelt. Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...
Is volgens mij wel eerder al eens aan gegeven.
Citaat van: activiteitenkvc op april 24, 2013, 21:37:47
en een verloting met schitterende hoofprijzen waaronder een Fiets en een kleuren tv.
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens :devil
Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens :devil
:_schater die zwart wit tv's zijn nog meer geld waard tegenwoordig Haha... niet best.
Citaat van: Ronnie tng op april 24, 2013, 22:57:33
Is volgens mij wel eerder al eens aan gegeven.
Maar dan toch raar? Een supportersfeest wat niet leeft onder supporters. Wordt er dan niet goed geïnventariseerd? Ik vind het ook zo laat aangegeven ;(
Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens :devil
Het is ook nooit goed.
Citaat van: 0517 op april 24, 2013, 22:48:05
Leeft inderdaad totaal niet (meer)...
Dit had ook veel beter en groter gepromoot moeten worden.
Posters maken, promotie via de website, flyers tijdens wedstrijddagen noem maar wat.
Veel supporters weten niet eens van het feest en dat de selectie ook komt.
Wil je er wat van maken dan moet je meer doen dan (met alle respect) 3 dagen van te voren een topic openen.
Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens :devil
Het maakt niet uit wat voor tv je hebt, dr zijn toch alleen van die hinderlijke programma's op die de reclameblokken onderbreken
Cambuur Culture gaf vorig jaar ook een Supportersfeest boven in de kleine, dat was wat mij betreft een zeer geslaagde avond zonder dat daar veel voor nodig was. Aantal dj's, paar goede speakers, zootje hardcore/hardstyle platen en veel bier. Dat trekt mij (en een heleboel andere jonge(re) supporters) meer dan een verloting van een fiets en een optreden van cees greuter.
beste supporters.
ik ben het helemaal met jullie eens en ik heb hierin een fout gemaakt. mijn excusses ervoor.
toch hoop ik dat iedereen alsnog komt. ik wil er ook bij aangeven dat er al een aantal weken poosters hangen in het stadion. het is ook al enige tijd bekend op de site van de kern
daarnaast is het ook een aantal keren geweest op facebook. maar dat neemt het niet weg dat het te laat op dit forum staat. hier ben ik zelf verantwoordelijk voor uit je kritiek richting mij en niet na alle vrijwilligers van de kern want die kunnen hier niets aan doen.
ik hoop ondanks dit iedereen als nog zaterdag te mogen verwelkomen in de kantine.
met vriendelijke groet
nick hooyenga
Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:47:21
Niet lullig bedoelt. Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...
En als ze het wel eerder en duidelijker hadden aangegeven, waren jij en je vrienden dan wel gegaan?
Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.
Laat lekker gaan en trek kunstgras aan zijn jas als je om een feestje verlegen zit ;)
Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2013, 06:22:11
En als ze het wel eerder en duidelijker hadden aangegeven, waren jij en je vrienden dan wel gegaan?
Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.
Laat lekker gaan en trek kunstgras aan zijn jas als je om een feestje verlegen zit ;)
Goed lezen Poelie.
Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2013, 06:22:11
Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat er een feestje word geregeld en wellicht ga ik ook wel even om het hoekje kijken. Maar wat je zegt in deze setting zullen er meer ouderen op af komen, dan kun je toch kijken of je iets aan de setting kunt doen zodat het aantrekkelijk word voor jong en oud? Ik kan me in het verleden een feestje herinneren in 't Holt in Deinum en daar kwam volgens mij ook jong en oud op af.
Het idee is gewoon erg leuk om een feest te organiseren met de selectie en supporters, ook voor de jongeren onder ons.
Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:40:08
en veel bier.
Daar gaat toch elk feest om. Het zal mij verder aan mijn anus oxideren wat voor artiesten er zijn of wat voor muziek er gedraaid wordt.
Tijd voor slap ouwehoeren en dan let ik toch niet (meer) op de muziek.
En dan zijn er altijd nog de mensen die een stijf plassertje krijgen als ze met de TS en spelers kunnen kletsen.
Citaat van: Ronnie tng op april 25, 2013, 10:28:54
Ik kan me in het verleden een feestje herinneren in 't Holt in Deinum en daar kwam volgens mij ook jong en oud op af.
Terwijl daar een bandje toen optrad dat ook niet echt muziek maakte voor 'jong'. En dan bedoel ik van die hakketak-muziek.
Citaat van: clint op april 25, 2013, 10:52:46
Terwijl daar een bandje toen optrad dat ook niet echt muziek maakte voor 'jong'. En dan bedoel ik van die hakketak-muziek.
Wat mij nog bijstaat van dat feest is dat er diverse stylen waren op die avond, maar dat kan ik ook fout hebben. :hein :hein
Nou, dan moet Cees Leuter zaterdag ook maar aan de hardcore. 8)
zo het bier is aangevuld de kaarten liggen klaar dus ik zou zeggen koop ze vanavond. en maak er een super feest van.
kaarten zijn vooraf en na de wedstrijd te koop bij het Hertje !
hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.
richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.
heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.
maar ja het is een ieder zijn eigen leus.
Citaat van: denistel op april 28, 2013, 01:22:21
hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.
richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.
heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.
maar ja het is een ieder zijn eigen leus.
Ik zou wel, maar was het vergeten....
Citaat van: denistel op april 28, 2013, 01:22:21
hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.
richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.
heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.
maar ja het is een ieder zijn eigen leus.
Wat had jij verwacht dan? Honderden supporters? Misschien moet de opzet cq setting van het feest eens worden afgestoft om meer volk binnen te halen.
Citaat van: poelie-lwd op april 28, 2013, 07:51:03
Wat had jij verwacht dan? Honderden supporters? Misschien moet de opzet cq setting van het feest eens worden afgestoft om meer volk binnen te halen.
Je mag inderdaad wel honderden supporters verwachten met zo'n achterban als ons. Als er maar vijftig man op zo'n feest komen mag je wel spreken van schande. De organisatie mag wel eens goed achter de oren krabben wat er dan aan de hand is.
Het lijkt me verstandig eens een grootschalige enquête oid op te zetten om te inventariseren wat men wil op zo'n feest.
Zelf ben ik om niet geweest omdat ik het uitermate oubollig vindt met elke keer weer dezelfde locatie en dingen die gedaan worden. Bovendien vind ik de aankondiging belabberd.
Knap zonde nu cambuur weer in het licht staat dit gebeurt. Er zouden toch na zo'n voetbalavond als vrijdag minimaal 500 man hadden moeten zijn...
wat ik verwacht maakt niet uit maar 50 supporters is wel een beetje weinig toch.
en locatie of wat dan oek maakt mij niet uit het gaat er om ff lekker gezellig te kletsen
daar met een drankje er bij...
en 4 weken geleden was het al bekend toch
enige tip die ik gister ook heb gegeven doe het niet een zaterdag na dat we thuis hebben
gespeeld..mensen kenne maar 1x het geld uit geven en ja vrijdag was het stampvol int hertje.
:proost
Citaat van: denistel op april 28, 2013, 09:17:44
wat ik verwacht maakt niet uit maar 50 supporters is wel een beetje weinig toch?
en 4 weken geleden was het al bekend toch?
:proost
;( dan snap je het dus al niet....
In het verleden ook een aantal maal geweest, maar het is iedere keer hetzelfde! Vorig jaar is er al eens openlijk feedback gegeven. Als ze daar geen leering uitrekken zal er weinig veranderen qua aantallen! Jammer jammer jammer er valt zoveel meer uit te halen!
Citaat van: denistel op april 28, 2013, 09:17:44
en locatie of wat dan oek maakt mij niet uit het gaat er om ff lekker gezellig te kletsen
daar met een drankje er bij...
Jou niet, veel andere supporters wel! Daarom blijven ze thuis.
Persoonlijk vind ik het hertje prima, alleen de opzet is ruk!
Jij snapt het galdiano. Er moet meer gewerkt worden vanuit de supporters hun gedachte. Nogmaals met alle respect, 50 man is lachwekkend.
Ik wist het ook pas een paar dagen vantevoren. Tips: laat het de speaker tijdens wedstrijden omroepen, organiseer dit niet de dag na een thuiswedstrijd want idd, bij veel mensen is het geld dan op, als artiest eens iemand anders dan Greuter(of is dat niet te betalen?), en plan dit niet in een weekend vlak voor allerlei festiviteiten (koninginnedag).
Al met al hoop ik dat het gezellig was. Misschien waren de spelers wel blij dat het wat rustiger was (hoeven ze ook niet iedereen constant te woord te staan :devil).
Citaat van: Galdiano op april 28, 2013, 09:37:04
Jou niet, veel andere supporters wel! Daarom blijven ze thuis.
Persoonlijk vind ik het hertje prima, alleen de opzet is ruk!
hertje is gewoon goed idd,,1x in schaaf had met andere opzet en artiesten nou daar liep het oek niet storm
dus kan je je beter afvragen of je überhaupt een supporters feest moet organiseren.
maar wj hevve ons prima vermaakt :proost
Waarom niet in samenwerking met BVO. Hebben ook mooie ruime zalen? Weet zeker dat je dan ook meer supporters trekt. Half jaar vtv aankondigen en continu herhalen.
Doe zo'n feestje na een wedstrijd, heb je sowieso volle bak.
Citaat van: TM op april 29, 2013, 20:06:46
Doe zo'n feestje na een wedstrijd, heb je sowieso volle bak.
zit wat in maar dan hebben de spelers ook elders verplichtingen.
waarom zou het bij inde ruimtes bij west moeten zijn dan ,,hertje is toch het supporters home.
Citaat van: denistel op april 29, 2013, 22:02:19
zit wat in maar dan hebben de spelers ook elders verplichtingen.
waarom zou het bij inde ruimtes bij west moeten zijn dan ,,hertje is toch het supporters home.
Omdat er totaal geen toeloop naar dat feest is. Misschien moet je eens een andere opzet proberen. Misschien ligt de drempel bij velen dan veel lager om naar het feest toe te komen. Blijkbaar moet dit zo zijn, want er komt amper een kop.
waar wil je het dan houden,,,,, :proost
Citaat van: denistel op april 30, 2013, 12:20:25
waar wil je het dan houden,,,,, :proost
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd
Citaat van: jeff op april 30, 2013, 14:54:10
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd
Wanneer wil je die tent daar neerzetten dan? Er staan immers ook altijd de auto's van de sponsoren en waar wil je die kwijt? Logistiek zeer moeilijk dus.
Citaat van: Dokkumer op april 30, 2013, 15:09:45
Wanneer wil je die tent daar neerzetten dan? Er staan immers ook altijd de auto's van de sponsoren en waar wil je die kwijt? Logistiek zeer moeilijk dus.
Lopen die sponsoren maar wat veder. :devil Of straks een tent op de velden achter oost.
Op de velden van Leovardia of hoe ze ook maar komen te heten? Geen slecht idee, moet je wel toestemming hebben van de club natuurlijk ;)
Citaat van: jeff op april 30, 2013, 14:54:10
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd
Dat krijg je ivm de veiligheid niet voor elkaar, de ruimte achter noord is een buffer voor als er calamiteiten zijn...
Je hebt die sporthal ook toch, vloer afdekken en gasgeven :devil
Zijn er 2 toch? Kan je 2 soorten muziek draaien, de ene hal voor de "jeugd" en de andere hal voor de "ouwe lullen" :D
waarom zou men wel in een tent achter noord komen en niet in het hertje,,,,, :proost
Ik zou het niet weten waarom ze dan wel zullen komen, maar nu komt er ook niemand :proost
Citaat van: denistel op april 30, 2013, 17:12:37
waarom zou men wel in een tent achter noord komen en niet in het hertje,,,,, :proost
Omdat het slecht georganiseerd wordt.. Er kan veel meer mee gedaan worden..
Citaat van: grijskijker op april 30, 2013, 15:51:00
Dat krijg je ivm de veiligheid niet voor elkaar, de ruimte achter noord is een buffer voor als er calamiteiten zijn...
dat is een parkeerterrein........
Citaat van: grijskijker op april 30, 2013, 17:57:59
Omdat het slecht georganiseerd wordt.. Er kan veel meer mee gedaan worden..
Ben benieuwd wat het word met 50jaar Cambuur. Als ik de namen lees in de speaker ...... niet heel gevarieerd
Citaat van: SCC-J op mei 01, 2013, 12:52:42
dat is een parkeerterrein........
Dat weet mijn **** ook wel, maar als je er een beetje voor geleerd hebt of er even simpel over na denkt, weet je dat het ook een buffer is voor als de tering uit breekt of wil alle mensen zomaar de weg op laten lopen..
Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 15:12:58
Dat weet mijn **** ook wel, maar als je er een beetje voor geleerd hebt of er even simpel over na denkt, weet je dat het ook een buffer is voor als de tering uit breekt of wil alle mensen zomaar de weg op laten lopen..
Als de tering uitbreekt ga je met 2000man excl west tussen de auto's achter noord staan? Ik ga lekker de weg op en richting de cambuurbar.
Als de tering uitbreekt mooi met 2000 man die tent in!
Waarom niet gebruik maken van de commerciële ruimtes van BVO? Een half jaar vtv groot bord voor de toko en bij de open dag al promotie maken. Ideale dag. Weet zeker dat je veel meer supporters aanspreekt en binnen haalt.
Citaat van: SCC-J op mei 01, 2013, 17:01:50
Als de tering uitbreekt ga je met 2000man excl west tussen de auto's achter noord staan? Ik ga lekker de weg op en richting de cambuurbar.
Jij weet niet wat een buffer is.. En ga jij maar lekker de straat op rennen hebben de ouders met kinderen en ouderen meer plek en je kan beter tussen auto's staan dan op de straat en dan geleidelijk het stadion(terrein) uit en naar een veilige plek..
Citaat van: mscc op mei 01, 2013, 17:26:48
Als de tering uitbreekt mooi met 2000 man die tent in!
Dat krijg je nooit voor elkaar, ik zou bijna denken dat je het een keer mee moet maken voordat je het in ziet wat zo'n situatie inhoud.. Maar dat gun je niemand dus ik zou zeggen bekijk de beelden van een stadion ramp..
Citaat van: Destroyer op mei 01, 2013, 18:25:25
Waarom niet gebruik maken van de commerciële ruimtes van BVO? Een half jaar vtv groot bord voor de toko en bij de open dag al promotie maken. Ideale dag. Weet zeker dat je veel meer supporters aanspreekt en binnen haalt.
Denk niet dat die ruimtes ter beschikking worden gesteld.. Maar waarom niet na de open dag of aansluitend op de open dag? Dan kan een tent wel en kan hij overdag ook gebruikt worden door de bvo en s'avonds een supporters feest en door slim van het weer(het is dan zomer) gebruik te maken heb je dan meerdere opties qua programmering( voor jong en oud)
Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 20:05:26
Denk niet dat die ruimtes ter beschikking worden gesteld.. Maar waarom niet na de open dag of aansluitend op de open dag? Dan kan een tent wel en kan hij overdag ook gebruikt worden door de bvo en s'avonds een supporters feest en door slim van het weer(het is dan zomer) gebruik te maken heb je dan meerdere opties qua programmering( voor jong en oud)
Omtrent die ruimtes, ze willen toch zelf ook een grotere achterban?
Het idee van na de open dag is ook goed. Lijkt me wel vrij druk op één dag.
Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 19:58:54
Dat krijg je nooit voor elkaar, ik zou bijna denken dat je het een keer mee moet maken voordat je het in ziet wat zo'n situatie inhoud..
Dat klinkt alsof jij het al vaker hebt mee gemaakt 8)
Een buffer achter het stadion heb je het steeds over... bij de stadionrampen die er gebeurd zijn, zouden ze dan wat aan een buffer achter het stadion hebben? :zucht
Citaat van: Ronnie tng op mei 01, 2013, 23:27:31
Een buffer achter het stadion heb je het steeds over... bij de stadionrampen die er gebeurd zijn, zouden ze dan wat aan een buffer achter het stadion hebben? :zucht
Als je logisch kan na denken, waar moeten mensen heen als ze van de tribune komen ,waar moeten hulp diensten heen? Of denk jij net zo als SCC-J, die rent gewoon de straat op en snel naar de Cambuurbar..
Had van jouw niet zo'n vraag verwacht Ronnie..
En hoe ik hier bij kom, ik heb gelukkig geen ervaring met stadionrampen, maar heb een jaar of 10 ervaring met verschillende (grote)evenementen.. Dus daardoor weet ik waar bepaalde ruimtes ook voor bedoeld worden..
Citaat van: Destroyer op mei 01, 2013, 21:02:34
Omtrent die ruimtes, ze willen toch zelf ook een grotere achterban?
Het idee van na de open dag is ook goed. Lijkt me wel vrij druk op één dag.
Heeft met veel factoren te maken o.a. dat bepaalde ruimtes niet geschikt zijn om veel mensen te bergen.. En dan heb dat niet allemaal even nuchter zijn en daardoor kan schade komen en de ruimtes kunnen weken lang stinken naar drank e.d. dus zijn dan niet bruikbaar.
Om iets op de open dag te organiseren, moet je gewoon meerder partijen hebben de 1 doet dit en de ander dat... Dus niet 1 ploeg die overal voor opdraait. Dus een dag,middag en avond ploeg. Het blijft druk maar wel overzichtelijk.
Citaat van: grijskijker op mei 02, 2013, 08:25:25
Als je logisch kan na denken, waar moeten mensen heen als ze van de tribune komen ,waar moeten hulp diensten heen? Of denk jij net zo als SCC-J, die rent gewoon de straat op en snel naar de Cambuurbar..
Had van jouw niet zo'n vraag verwacht Ronnie..
Ik begreep verkeerd wat je met een buffer bedoelde, jij bedoeld voor hulpdiensten en ik dacht voor mensen om te vluchten tegen bijvoorbeeld verdrukking. Maar wanneer z'n buffer er niet was geweest (zoals je echt niet bij elk stadion hebt) dan kun je creatief zijn met straten afzetten bijvoorbeeld. Een buffer is handig, maar is echt niet de enige mogelijkheid hoor ;)
Zat nog eens terug te lezen, maar het gaat om een tent achter noord tijdens een wedstrijd. Dat gaat in mijn ogen ook zeker niet gebeuren. We hebben 1x een tent achter noord gehad toen met die benefietconcert. Waarbij de oud stewards meer geld verdienden dan de club.
Hertje is prima, kan ook mooi na de wedstrijd!
Citaat van: Ronnie tng op mei 02, 2013, 11:20:34
Ik begreep verkeerd wat je met een buffer bedoelde, jij bedoeld voor hulpdiensten en ik dacht voor mensen om te vluchten tegen bijvoorbeeld verdrukking. Maar wanneer z'n buffer er niet was geweest (zoals je echt niet bij elk stadion hebt) dan kun je creatief zijn met straten afzetten bijvoorbeeld. Een buffer is handig, maar is echt niet de enige mogelijkheid hoor ;)
Aller eerst had ik wel anders kunnen beginnen, daarvoor m'n excuus..
Ik bedoel hulpdiensten en ook voor mensen die vluchten, want het duurt altijd even voor dat straten worden afgezet en door zo'n buffer voorkom je dat de hele meute ook direct op straat komt .
Wat je zegt dat niet elk stadion zo'n buffer heeft klopt,maar daar zijn de vlucht mogelijkheden aanwezig.Maar als je het Cambuur stadion neemt, dat je zowel achter als voor Oost weg kan komen en voor west en noord heb je wel zo'n buffer nodig omdat je alleen aan de voorkant weg kan komen..
Citaat van: Ronnie tng op mei 02, 2013, 11:26:27
Hertje is prima, kan ook mooi na de wedstrijd!
Ja dat kan, maar dan zal niet iedere supporter het leuk vinden om te komen.. En er zijn echt wel mogelijkheden om het voor iedereen aantrekkelijk te maken..
Je kan ook een paar keer per jaar iets doen, en dan de opbrengst voor de (eigen) jeugdopleiding en/of 2e elftal..
gaat toch ook om oa speler van het jaar verkiezing hoe ken dat op een open dag gedaan worden dan.en gewoon
een leuk avondje dat je ff een biertje kan drinken met spelers en leiding.stukje muziek er bij waar misschien
wel variatie in kan maar dan kost het ook meer poen.
afgelopen vrijdag hadden we sun 300 man int hertje normaal ongeveer 150 a 200 en op zo,n avond 60 a 70
dat vind ik gewoon raar want die 300 vinden het hertje dan toch ook leuk???
maar zo denk ik er over.
Citaat van: denistel op mei 02, 2013, 20:08:53
gaat toch ook om oa speler van het jaar verkiezing hoe ken dat op een open dag gedaan worden dan.en gewoon
een leuk avondje dat je ff een biertje kan drinken met spelers en leiding.stukje muziek er bij waar misschien
wel variatie in kan maar dan kost het ook meer poen.
afgelopen vrijdag hadden we sun 300 man int hertje normaal ongeveer 150 a 200 en op zo,n avond 60 a 70
dat vind ik gewoon raar want die 300 vinden het hertje dan toch ook leuk???
maar zo denk ik er over.
Je kan ook meerdere avonden in het jaar doen lijkt mij.. En variatie hoeft niet veel geld te kosten en ik vind 150 a 200 man normaal en 300 de laatste keer bar weinig, dat is 3 a 4% van de mensen die er die avond in het stadion waren..
Maar wat ik al eerder zei er valt veel meer mee te doen,maar misschien is dat de bedoeling wel niet en is zo'n avond voor een select gezelschap..
Het moet toch mogelijk zijn meer dan 300 man op een supportersfeest te krijgen?