Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersfeest 2013

Gestart door activiteitenkvc, april 24, 2013, 21:37:47

Vorige topic - Volgende topic

activiteitenkvc

Zaterdag 27 april 2013 is het eindelijk zover !

Dan organiseerd de kern van Cambuur hun jaarlijkse supportersfeest. kom ook vast met de voltallige selectie en technische staf in de feest sfeer en proost ook met hun op de resultaten van nu !

Kaarten voor donateurs bedragen 2.00 niet donateurs betalen 2.50 !

De live muziek komt van Cees Greuter daarnaast hebben we de verkiezing speler van het Jaar 2012/2013 en een verloting met schitterende hoofprijzen waaronder een Fiets en een kleuren tv.

kom ook en feest mee koop je kaarten optijd want vol=vol

Kaarten zijn verkrijgbaar bij Mediastore Leeuwarden Pasteurweg 1

en

vooraf en na de wedstrijd vrijdag tegen FC Emmen.

Met geel blauwe groeten

De kern van Cambuur !

Destroyer

Niet lullig bedoelt.  Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

0517

Leeft inderdaad totaal niet (meer)...

Ronnie tng

Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:47:21
Niet lullig bedoelt.  Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...

Is volgens mij wel eerder al eens aan gegeven.

Galdiano

Citaat van: activiteitenkvc op april 24, 2013, 21:37:47

en een verloting met schitterende hoofprijzen waaronder een Fiets en een kleuren tv.

Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens  :devil

:_schater die zwart wit tv's zijn nog meer geld waard tegenwoordig Haha... niet best.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op april 24, 2013, 22:57:33
Is volgens mij wel eerder al eens aan gegeven.

Maar dan toch raar? Een  supportersfeest wat niet leeft onder supporters. Wordt er dan niet goed  geïnventariseerd? Ik vind het ook zo laat aangegeven  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens  :devil

Het is ook nooit goed.

Sander Scc

Citaat van: 0517 op april 24, 2013, 22:48:05
Leeft inderdaad totaal niet (meer)...

Dit had ook veel beter en groter gepromoot moeten worden.
Posters maken, promotie via de website, flyers tijdens wedstrijddagen noem maar wat.

Veel supporters weten niet eens van het feest en dat de selectie ook komt.
Wil je er wat van maken dan moet je meer doen dan (met alle respect) 3 dagen van te voren een topic openen.

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op april 24, 2013, 23:03:18
Zozo een kleuren tv! :_schater
Wist niet dat je nog zwart wit tv's kon krijgen ergens  :devil

Het maakt niet uit wat voor tv je hebt, dr zijn toch alleen van die hinderlijke programma's op die de reclameblokken onderbreken
In Henk en Sandor we trust

mscc

Cambuur Culture gaf vorig jaar ook een Supportersfeest boven in de kleine, dat was wat mij betreft een zeer geslaagde avond zonder dat daar veel voor nodig was. Aantal dj's, paar goede speakers, zootje hardcore/hardstyle platen en veel bier. Dat trekt mij (en een heleboel andere jonge(re) supporters) meer dan een verloting van een fiets en een optreden van cees greuter.




activiteitenkvc

beste supporters.

ik ben het helemaal met jullie eens en ik heb hierin een fout gemaakt. mijn excusses ervoor.

toch hoop ik dat iedereen alsnog komt. ik wil er ook bij aangeven dat er al een aantal weken poosters hangen in het stadion. het is ook al enige tijd bekend op de site van de kern

daarnaast is het ook een aantal keren geweest op facebook. maar dat neemt het niet weg dat het te laat op dit forum staat. hier ben ik zelf verantwoordelijk voor uit je kritiek richting mij en niet na alle vrijwilligers van de kern want die kunnen hier niets aan doen.

ik hoop ondanks dit iedereen als nog zaterdag te mogen verwelkomen in de kantine.

met vriendelijke groet

nick hooyenga

poelie-lwd

Citaat van: Destroyer op april 24, 2013, 21:47:21
Niet lullig bedoelt.  Maar kunnen jullie zo'n niet eens wat eerder aankondigen? vindt het altijd van de laatste trein pakken werk. Met alle respect maar ik hoor bijna niemand iets over het zeggen in mijn omgeving ofwel heb het idee dat het niet erg leeft...

En als ze het wel eerder en duidelijker hadden aangegeven, waren jij en je vrienden dan wel gegaan?

Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.

Laat lekker gaan en trek kunstgras aan zijn jas als je om een feestje verlegen zit  ;)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2013, 06:22:11
En als ze het wel eerder en duidelijker hadden aangegeven, waren jij en je vrienden dan wel gegaan?

Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.

Laat lekker gaan en trek kunstgras aan zijn jas als je om een feestje verlegen zit  ;)

Goed lezen Poelie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: poelie-lwd op april 25, 2013, 06:22:11
Ik geloof dat we allemaal zo langzamerhand wel weten hoe de samenstelling is van dit supportersfeest. In deze setting zullen daar meer ouderen op afkomen zoals voorgaande jaren wel is gebleken. Ik vind het een beetje triest dat we nou zelfs hier al over gaan lopen zeiken.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat er een feestje word geregeld en wellicht ga ik ook wel even om het hoekje kijken. Maar wat je zegt in deze setting zullen er meer ouderen op af komen, dan kun je toch kijken of je iets aan de setting kunt doen zodat het aantrekkelijk word voor jong en oud? Ik kan me in het verleden een feestje herinneren in 't Holt in Deinum en daar kwam volgens mij ook jong en oud op af.

Het idee is gewoon erg leuk om een feest te organiseren met de selectie en supporters, ook voor de jongeren onder ons.