Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersfeest 2013

Gestart door activiteitenkvc, april 24, 2013, 21:37:47

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op mei 02, 2013, 11:20:34
Ik begreep verkeerd wat je met een buffer bedoelde, jij bedoeld voor hulpdiensten en ik dacht voor mensen om te vluchten tegen bijvoorbeeld verdrukking. Maar wanneer z'n buffer er niet was geweest (zoals je echt niet bij elk stadion hebt) dan kun je creatief zijn met straten afzetten bijvoorbeeld. Een buffer is handig, maar is echt niet de enige mogelijkheid hoor  ;)
Aller eerst had ik wel anders kunnen beginnen, daarvoor m'n excuus..
Ik bedoel hulpdiensten en ook voor mensen die vluchten, want het duurt altijd even voor dat straten worden afgezet en door zo'n buffer voorkom je dat de hele meute ook direct op straat komt .
Wat je zegt dat niet elk stadion zo'n buffer heeft klopt,maar daar zijn de vlucht mogelijkheden aanwezig.Maar als je het Cambuur stadion neemt, dat je zowel achter als voor Oost weg kan komen en voor west en noord heb je wel zo'n buffer nodig omdat je alleen aan de voorkant weg kan komen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op mei 02, 2013, 11:26:27
Hertje is prima, kan ook mooi na de wedstrijd!
Ja dat kan, maar dan zal niet iedere supporter het leuk vinden om te komen.. En er zijn echt wel mogelijkheden om het voor iedereen aantrekkelijk te maken..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Je kan ook een paar keer per jaar iets doen, en dan de opbrengst voor de (eigen) jeugdopleiding en/of 2e elftal..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

gaat toch ook om oa speler van het jaar verkiezing hoe ken dat op een open dag gedaan worden dan.en gewoon
een leuk avondje dat je ff een biertje kan drinken met spelers en leiding.stukje muziek er bij waar misschien
wel variatie in kan maar dan kost het ook meer poen.
afgelopen vrijdag hadden we sun 300 man int hertje normaal ongeveer 150 a 200 en op zo,n avond 60 a 70
dat vind ik gewoon raar want die 300 vinden het hertje dan toch ook leuk???

maar zo denk ik er over.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op mei 02, 2013, 20:08:53
gaat toch ook om oa speler van het jaar verkiezing hoe ken dat op een open dag gedaan worden dan.en gewoon
een leuk avondje dat je ff een biertje kan drinken met spelers en leiding.stukje muziek er bij waar misschien
wel variatie in kan maar dan kost het ook meer poen.
afgelopen vrijdag hadden we sun 300 man int hertje normaal ongeveer 150 a 200 en op zo,n avond 60 a 70
dat vind ik gewoon raar want die 300 vinden het hertje dan toch ook leuk???

maar zo denk ik er over.
Je kan ook meerdere avonden in het jaar doen lijkt mij.. En variatie hoeft niet veel geld te kosten en ik vind 150 a 200 man normaal en 300 de laatste keer bar weinig, dat is 3 a 4%  van de mensen die er die avond in het stadion waren..

Maar wat ik al eerder zei er valt veel meer mee te doen,maar misschien is dat de bedoeling wel niet en is zo'n avond voor een select gezelschap..
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

#65
Het moet toch mogelijk zijn meer dan 300 man op een supportersfeest te krijgen?
** Poolwinner 18/19 - 21/22