Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersfeest 2013

Gestart door activiteitenkvc, april 24, 2013, 21:37:47

Vorige topic - Volgende topic

SCC-J

Citaat van: grijskijker op april 30, 2013, 15:51:00
Dat krijg je ivm de veiligheid niet voor elkaar, de ruimte achter noord is een buffer voor als er calamiteiten zijn...

dat is een parkeerterrein........

SCC-J

Citaat van: grijskijker op april 30, 2013, 17:57:59
Omdat het slecht georganiseerd wordt.. Er kan veel meer mee gedaan worden..

Ben benieuwd wat het word met 50jaar Cambuur. Als ik de namen lees in de speaker ...... niet heel gevarieerd

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op mei 01, 2013, 12:52:42
dat is een parkeerterrein........
Dat weet mijn **** ook wel, maar als je er een beetje voor geleerd hebt of er even simpel over na denkt, weet je dat het ook een buffer is voor als de tering uit breekt of wil alle mensen zomaar de weg op laten lopen..
IN HENK WE TRUST!!!

SCC-J

Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 15:12:58
Dat weet mijn **** ook wel, maar als je er een beetje voor geleerd hebt of er even simpel over na denkt, weet je dat het ook een buffer is voor als de tering uit breekt of wil alle mensen zomaar de weg op laten lopen..

Als de tering uitbreekt ga je met 2000man excl west tussen de auto's achter noord staan? Ik ga lekker de weg op en richting de cambuurbar.

mscc

Als de tering uitbreekt mooi met 2000 man die tent in!

Destroyer

Waarom niet gebruik maken van de commerciële ruimtes van BVO? Een half jaar vtv groot bord voor de toko en bij de open dag al promotie maken.  Ideale dag.  Weet zeker dat je veel meer supporters aanspreekt en binnen haalt.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: SCC-J op mei 01, 2013, 17:01:50
Als de tering uitbreekt ga je met 2000man excl west tussen de auto's achter noord staan? Ik ga lekker de weg op en richting de cambuurbar.
Jij weet niet wat een buffer is.. En ga jij maar lekker de straat op rennen hebben de ouders met kinderen en ouderen meer plek en je kan beter tussen auto's staan dan op de straat en dan geleidelijk het stadion(terrein) uit en naar  een veilige plek..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: mscc op mei 01, 2013, 17:26:48
Als de tering uitbreekt mooi met 2000 man die tent in!
Dat krijg je nooit voor elkaar, ik zou bijna denken dat je het een keer mee moet maken voordat je het in ziet wat zo'n situatie inhoud.. Maar dat gun je niemand dus ik zou zeggen bekijk de beelden van een stadion ramp..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 01, 2013, 18:25:25
Waarom niet gebruik maken van de commerciële ruimtes van BVO? Een half jaar vtv groot bord voor de toko en bij de open dag al promotie maken.  Ideale dag.  Weet zeker dat je veel meer supporters aanspreekt en binnen haalt.
Denk niet dat die ruimtes ter beschikking worden gesteld.. Maar waarom niet na de open dag of aansluitend op de open dag? Dan kan een tent wel en kan hij overdag ook gebruikt worden door de bvo en s'avonds een supporters feest en door slim van het weer(het is dan zomer) gebruik te maken heb je dan meerdere opties qua programmering( voor jong en oud)
IN HENK WE TRUST!!!

Destroyer

Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 20:05:26
Denk niet dat die ruimtes ter beschikking worden gesteld.. Maar waarom niet na de open dag of aansluitend op de open dag? Dan kan een tent wel en kan hij overdag ook gebruikt worden door de bvo en s'avonds een supporters feest en door slim van het weer(het is dan zomer) gebruik te maken heb je dan meerdere opties qua programmering( voor jong en oud)
Omtrent die ruimtes, ze willen toch zelf ook een grotere achterban?

Het idee van na de open dag is ook goed.  Lijkt me wel vrij druk op één dag.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op mei 01, 2013, 19:58:54
Dat krijg je nooit voor elkaar, ik zou bijna denken dat je het een keer mee moet maken voordat je het in ziet wat zo'n situatie inhoud..

Dat klinkt alsof jij het al vaker hebt mee gemaakt  8)

Een buffer achter het stadion heb je het steeds over... bij de stadionrampen die er gebeurd zijn, zouden ze dan wat aan een buffer achter het stadion hebben?  :zucht


Grijskijkert

Citaat van: Ronnie tng op mei 01, 2013, 23:27:31
Een buffer achter het stadion heb je het steeds over... bij de stadionrampen die er gebeurd zijn, zouden ze dan wat aan een buffer achter het stadion hebben?  :zucht
Als je logisch kan na denken, waar moeten mensen heen als ze van de tribune komen ,waar moeten hulp diensten heen? Of denk jij net zo als SCC-J, die rent gewoon de straat op en snel naar de Cambuurbar..
Had van jouw niet zo'n vraag verwacht Ronnie..

En hoe ik hier bij kom, ik heb gelukkig geen ervaring met stadionrampen, maar heb een jaar of 10 ervaring met verschillende (grote)evenementen.. Dus daardoor weet ik waar bepaalde ruimtes ook voor bedoeld worden..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op mei 01, 2013, 21:02:34
Omtrent die ruimtes, ze willen toch zelf ook een grotere achterban?

Het idee van na de open dag is ook goed.  Lijkt me wel vrij druk op één dag.
Heeft met veel factoren te maken o.a. dat bepaalde ruimtes niet geschikt zijn om veel mensen te bergen.. En dan heb dat niet allemaal even nuchter zijn en daardoor kan schade komen en de ruimtes kunnen weken lang stinken naar drank e.d. dus zijn dan niet bruikbaar.

Om iets op de open dag te organiseren, moet je gewoon meerder partijen hebben de 1 doet dit en de ander dat... Dus niet 1 ploeg die overal voor opdraait. Dus een dag,middag en avond ploeg. Het blijft druk maar wel overzichtelijk. 
IN HENK WE TRUST!!!

Ronnie tng

Citaat van: grijskijker op mei 02, 2013, 08:25:25
Als je logisch kan na denken, waar moeten mensen heen als ze van de tribune komen ,waar moeten hulp diensten heen? Of denk jij net zo als SCC-J, die rent gewoon de straat op en snel naar de Cambuurbar..
Had van jouw niet zo'n vraag verwacht Ronnie..

Ik begreep verkeerd wat je met een buffer bedoelde, jij bedoeld voor hulpdiensten en ik dacht voor mensen om te vluchten tegen bijvoorbeeld verdrukking. Maar wanneer z'n buffer er niet was geweest (zoals je echt niet bij elk stadion hebt) dan kun je creatief zijn met straten afzetten bijvoorbeeld. Een buffer is handig, maar is echt niet de enige mogelijkheid hoor  ;)

Ronnie tng

Zat nog eens terug te lezen, maar het gaat om een tent achter noord tijdens een wedstrijd. Dat gaat in mijn ogen ook zeker niet gebeuren. We hebben 1x een tent achter noord gehad toen met die benefietconcert. Waarbij de oud stewards meer geld verdienden dan de club.

Hertje is prima, kan ook mooi na de wedstrijd!