Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersfeest 2013

Gestart door activiteitenkvc, april 24, 2013, 21:37:47

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Citaat van: mscc op april 24, 2013, 23:40:08
en veel bier.

Daar gaat toch elk feest om. Het zal mij verder aan mijn anus oxideren wat voor artiesten er zijn of wat voor muziek er gedraaid wordt.

Tijd voor slap ouwehoeren en dan let ik toch niet (meer) op de muziek.

En dan zijn er altijd nog de mensen die een stijf plassertje krijgen als ze met de TS en spelers kunnen kletsen.

Clint

Citaat van: Ronnie tng op april 25, 2013, 10:28:54
Ik kan me in het verleden een feestje herinneren in 't Holt in Deinum en daar kwam volgens mij ook jong en oud op af.

Terwijl daar een bandje toen optrad dat ook niet echt muziek maakte voor 'jong'. En dan bedoel ik van die hakketak-muziek.


Ronnie tng

Citaat van: clint op april 25, 2013, 10:52:46
Terwijl daar een bandje toen optrad dat ook niet echt muziek maakte voor 'jong'. En dan bedoel ik van die hakketak-muziek.

Wat mij nog bijstaat van dat feest is dat er diverse stylen waren op die avond, maar dat kan ik ook fout hebben.  :hein :hein

Clint

Nou, dan moet Cees Leuter zaterdag ook maar aan de hardcore. 8)

activiteitenkvc

zo het bier is aangevuld de kaarten liggen klaar dus ik zou zeggen koop ze vanavond. en maak er een super feest van.

kaarten zijn vooraf en na de wedstrijd te koop bij het Hertje !

denistel

hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.


richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.

heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.

maar ja het is een ieder zijn eigen leus.

Ronnie tng

#21
Citaat van: denistel op april 28, 2013, 01:22:21
hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.


richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.

heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.

maar ja het is een ieder zijn eigen leus.

Ik zou wel, maar was het vergeten....

poelie-lwd

Citaat van: denistel op april 28, 2013, 01:22:21
hev mie prima vermaakt al1 jammer dat er van de 10.000 op vrijdag amper 50 op zaterdag avond aanwezig zijn.


richting spelers en staf oek niet een goed signaal.vind ik.

heel veel bekenden gemist die normaal wel altijd in het hertje zijn.

maar ja het is een ieder zijn eigen leus.

Wat had jij verwacht dan? Honderden supporters? Misschien moet de opzet cq setting van het feest eens worden afgestoft om meer volk binnen te halen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Destroyer

Citaat van: poelie-lwd op april 28, 2013, 07:51:03
Wat had jij verwacht dan? Honderden supporters? Misschien moet de opzet cq setting van het feest eens worden afgestoft om meer volk binnen te halen.
Je mag inderdaad wel honderden supporters verwachten met zo'n achterban als ons. Als er maar vijftig man op zo'n feest komen mag je wel spreken van schande. De organisatie mag wel eens goed achter de oren krabben wat er dan aan de hand is.

Het lijkt me verstandig eens een grootschalige enquĂȘte oid op te zetten om te inventariseren wat men wil op zo'n feest.

Zelf ben ik om niet geweest omdat ik het uitermate oubollig vindt met elke keer weer dezelfde locatie en dingen die gedaan worden.  Bovendien vind ik de aankondiging belabberd.

Knap zonde nu cambuur weer in het licht staat dit gebeurt. Er zouden toch na zo'n  voetbalavond als vrijdag minimaal 500 man hadden moeten zijn...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

wat ik verwacht maakt niet uit maar 50 supporters is wel een beetje weinig toch.

en locatie of wat dan oek maakt mij niet uit het gaat er om ff lekker gezellig te kletsen
daar met een drankje er bij...

en 4 weken geleden was het al bekend toch

enige tip die ik gister ook heb gegeven doe het niet een zaterdag na dat we thuis hebben
gespeeld..mensen kenne maar 1x het geld uit geven en ja vrijdag was het stampvol int hertje.

:proost

Destroyer

Citaat van: denistel op april 28, 2013, 09:17:44
wat ik verwacht maakt niet uit maar 50 supporters is wel een beetje weinig toch?

en 4 weken geleden was het al bekend toch?

:proost

;( dan snap je het dus al niet....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

In het verleden ook een aantal maal geweest, maar het is iedere keer hetzelfde! Vorig jaar is er al eens openlijk feedback gegeven. Als ze daar geen leering uitrekken zal er weinig veranderen qua aantallen! Jammer jammer jammer er valt zoveel meer uit te halen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: denistel op april 28, 2013, 09:17:44


en locatie of wat dan oek maakt mij niet uit het gaat er om ff lekker gezellig te kletsen
daar met een drankje er bij...


Jou niet, veel andere supporters wel! Daarom blijven ze thuis.
Persoonlijk vind ik het hertje prima, alleen de opzet is ruk!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Jij snapt het galdiano. Er moet meer gewerkt worden vanuit de supporters hun gedachte. Nogmaals met alle respect, 50 man is lachwekkend.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

scclwd

Ik wist het ook pas een paar dagen vantevoren. Tips: laat het de speaker tijdens wedstrijden omroepen, organiseer dit niet de dag na een thuiswedstrijd want idd, bij veel mensen is het geld dan op, als artiest eens iemand anders dan Greuter(of is dat niet te betalen?), en plan dit niet in een weekend vlak voor allerlei festiviteiten (koninginnedag).

Al met al hoop ik dat het gezellig was. Misschien waren de spelers wel blij dat het wat rustiger was (hoeven ze ook niet iedereen constant te woord te staan :devil).