Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Supportersfeest 2013

Gestart door activiteitenkvc, april 24, 2013, 21:37:47

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Galdiano op april 28, 2013, 09:37:04
Jou niet, veel andere supporters wel! Daarom blijven ze thuis.
Persoonlijk vind ik het hertje prima, alleen de opzet is ruk!

hertje is gewoon goed idd,,1x in schaaf had met andere opzet en artiesten nou daar liep het oek niet storm
dus kan je je beter afvragen of je überhaupt een supporters feest moet organiseren.

maar wj hevve ons prima vermaakt  :proost

Destroyer

Waarom niet in samenwerking met BVO. Hebben ook mooie ruime zalen? Weet zeker dat je dan ook meer supporters trekt. Half jaar vtv aankondigen en continu herhalen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

Doe zo'n feestje na een wedstrijd, heb je sowieso volle bak.

denistel

Citaat van: TM op april 29, 2013, 20:06:46
Doe zo'n feestje na een wedstrijd, heb je sowieso volle bak.

zit wat in maar dan hebben de spelers ook elders verplichtingen.

waarom zou het bij inde ruimtes bij west moeten zijn dan ,,hertje is toch het supporters home.

Destroyer

Citaat van: denistel op april 29, 2013, 22:02:19
zit wat in maar dan hebben de spelers ook elders verplichtingen.

waarom zou het bij inde ruimtes bij west moeten zijn dan ,,hertje is toch het supporters home.

Omdat er totaal geen toeloop naar dat feest is.  Misschien moet je eens een andere opzet proberen. Misschien ligt de drempel bij velen dan veel lager om naar het feest toe te komen. Blijkbaar moet dit zo zijn, want er komt amper een kop.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

denistel

waar wil je het dan houden,,,,, :proost

jeff

Citaat van: denistel op april 30, 2013, 12:20:25
waar wil je het dan houden,,,,, :proost
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd

Dokkumer

Citaat van: jeff op april 30, 2013, 14:54:10
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd
Wanneer wil je die tent daar neerzetten dan? Er staan immers ook altijd de auto's van de sponsoren en waar wil je die kwijt? Logistiek zeer moeilijk dus.

jeff

Citaat van: Dokkumer op april 30, 2013, 15:09:45
Wanneer wil je die tent daar neerzetten dan? Er staan immers ook altijd de auto's van de sponsoren en waar wil je die kwijt? Logistiek zeer moeilijk dus.
Lopen die sponsoren maar wat veder.  :devil Of straks een tent op de velden achter oost.

Dokkumer

Op de velden van Leovardia of hoe ze ook maar komen te heten? Geen slecht idee, moet je wel toestemming hebben van de club natuurlijk ;)

Grijskijkert

Citaat van: jeff op april 30, 2013, 14:54:10
Grote tent achter Noord op het parkeerterrein, en dan na een thuiswedstrijd
Dat krijg je ivm de veiligheid niet voor elkaar, de ruimte achter noord is een buffer voor als er calamiteiten zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#41
Je hebt die sporthal ook toch, vloer afdekken en gasgeven :devil

Zijn er 2 toch? Kan je 2 soorten muziek draaien, de ene hal voor de "jeugd" en de andere hal voor de "ouwe lullen" :D
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

waarom zou men wel in een tent achter noord komen en niet in het hertje,,,,, :proost

jeff

Ik zou het niet weten waarom ze dan wel zullen komen, maar nu komt er ook niemand   :proost

Grijskijkert

Citaat van: denistel op april 30, 2013, 17:12:37
waarom zou men wel in een tent achter noord komen en niet in het hertje,,,,, :proost
Omdat het slecht georganiseerd wordt.. Er kan veel meer mee gedaan worden..
IN HENK WE TRUST!!!