Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Tanjajeah op juni 17, 2016, 10:50:09

Titel: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op juni 17, 2016, 10:50:09
 :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 17, 2016, 10:58:14
Wordt een dure business straks met al die afkoopsommen  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op juni 17, 2016, 11:01:01
 :rodekaart :rodekaart :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DK op juni 17, 2016, 11:01:38
slotje.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op juni 17, 2016, 11:01:59
Henry  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 11:02:19
Citaat van: DK op juni 17, 2016, 11:01:38
slotje.

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 11:03:00
Nu officieel...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Baksteen op juni 17, 2016, 11:03:11
Alle vertrouwen in Rob Maas
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Marc S op juni 17, 2016, 11:03:26
We zullen zien. Hopelijk doet verrast hij de meeste hier ten goede.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 11:05:16
TD Henry van der Vegt: "Zijn zeer zorgvuldig te werk gegaan en hebben veel gesprekken met verschillende mensen gevoerd."

:_schater

Van der Vegt: "Bij Rob was het gevoel meteen goed. Met name door de energieke, aanvallende manier van voetballen waar hij voor staat."

Aanvallend voetbal  :_schater

Van der Vegt: "We hebben alle vertrouwen dat we er met Rob aan het roer een fantastisch seizoen van gaan maken."

Gebaseerd op wat  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op juni 17, 2016, 11:05:31
Er zijn ook mensen blij, uit Arnhem:

Nou daar ben je als Cambuur-supporter dan klaar mee.....

Wij zijn in Arnhem in ieder geval blij dat we van hem af zijn.
* onherkenbaar voetbal of systeem
* nam rare beslissingen en wisselde continu met de basiself
* brak het vertrouwen van de spelers
* communicatief onvaardig

Sterkte in Leeuwarden !
Lees meer op www.voetbalzone.nl
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Stiens op juni 17, 2016, 11:06:46
Prima photoshop ook dit  _O_ _O_ _O_ :_schater :_schater :_schater

(https://pbs.twimg.com/media/ClJAysCUsAAt1cD.jpg)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 11:09:21
Van der Vegt: "Bij Rob was het gevoel meteen goed. Met name door de energieke, aanvallende manier van voetballen waar hij voor staat."

Reactie Stef de Bont:   Dat heb ik even gemist.  :_schater

Twitter ontploft. Wat staat deze club voor LUL
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: NRG op juni 17, 2016, 11:10:43
Misschien moeten we hem eerst maar eens een kans geven om zijn werk te doen.  Als we na 5 wedstrijden 3 punten hebben, kunnen we altijd nog gaan afbranden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 11:11:00
DTD - Cambuur 2-1.

Straks maar een polletje over wanneer deze dwaas wordt ontslagen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Stiens op juni 17, 2016, 11:12:47
http://www.vi.nl/nieuws/van-der-vegt-geeft-maas-opmerkelijke-tweede-kans.htm

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mescc op juni 17, 2016, 11:13:15
Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2016, 11:11:00
DTD - Cambuur 2-1.

Straks maar een polletje over wanneer deze dwaas wordt ontslagen?

Dan die andere 2 er ook uit!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 11:14:33
Citaat van: NRG op juni 17, 2016, 11:10:43
Misschien moeten we hem eerst maar eens een kans geven om zijn werk te doen.  Als we na 5 wedstrijden 3 punten hebben, kunnen we altijd nog gaan afbranden.

Dan is het seizoen vroeg klaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 11:18:56
Citaat van: mescc op juni 17, 2016, 11:13:15
Dan die andere 2 er ook uit!
Doe dan ook meteen Sarah T. en Fred NSB erbij. Schoon schip maken :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sk13 op juni 17, 2016, 11:19:11
Tsja wat moet je hier van zeggen. Bij vitesse totaal mislukt. Maar kan me nog herinneren bij interview met oa co adriaanse dat maas bij hem "in de klas" zat bij trainers opleiding. Die roemde maas over zijn trainingen het tactisch inzicht etc. Sterker nog daarin was hij de beste. Dus om hem nu meteen af te branden. Gaat me net iets te ver. Hier voetballen geen vedette oid. Misschien gaat dit wel klikken .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: scc-aaron op juni 17, 2016, 11:20:17
http://www.vi.nl/nieuws/van-der-vegt-geeft-maas-opmerkelijke-tweede-kans.htm

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: ruubmac op juni 17, 2016, 11:36:32
Komt er ook een Vitesse speler mee?
Heb m'n twijfels maar vooraf oordelen is te makkelijk. Ik zie 't allemaal wel.
Succes bij de mooiste club!! |:)

BTW. volgens VI: Technisch directeur Henry van der Vegt kent de trainer nog uit hun gezamenlijke tijd bij RKC Waalwijk. :R
Wat is dat toch altijd met die vriendjes... Volgens mij heeft Henry maar een heel beperkt netwerk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Scc4-ever op juni 17, 2016, 11:45:15
We zien t allemaal wel. Succes Rob. |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cambuur Groningen op juni 17, 2016, 11:47:33
Jezus wat een brok negativiteit tegenover deze man. Hij heeft het bij Vitesse verkloot inderdaad, maar er zijn wel meer trainers die om wat voor reden dan ook het ergens verkloten. Eerst maar eens zien hoe de trainingen verlopen, de oefenwedstrijden en de eerste 5 competitiewedstrijden. Als het dan 3 keer niks is ga ik meehuilen met de wolven, maar vooralsnog: welkom en maak er wat moois van!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Voorstopper op juni 17, 2016, 11:53:17
Nou hij weet in ieder geval hoe het niet moet  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op juni 17, 2016, 11:54:30
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 17, 2016, 11:47:33
Jezus wat een brok negativiteit tegenover deze man.
Ik denk dat er naast de aanstelling van een trainer die er in 6 maanden een puinhoop van maakt bij Vitesse, nog wel wat andere zaken meespelen in de negetavie reacties op het aantreden Maas.

Zoals daar bijvoorbeeld zijn de rare switch van Grim naar Maas (qua profiel tegenpolen). Of dat het weer een toevalstreffer uit het HvdV kennissenkringetje is.

Veel supporters zien dat de volksclub SCC is verworden tot een speeltuintje van een Algemeen Directeur zonder competenties en een Technisch Directeur die geen tegengas wil hebben en geen voetbalvisie heeft.

:R :R :R :R :R :R :R :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: JurjenS7 op juni 17, 2016, 11:57:32
 dit is alleen maar een verlies voor ons, of hij doet t slecht of hij is na half seizoen weg met een eredivisieclausule, maar goed misschien kunnen we dan grim losweken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 12:01:09
Citaat van: Cambuur Groningen op juni 17, 2016, 11:47:33
Jezus wat een brok negativiteit tegenover deze man. Hij heeft het bij Vitesse verkloot inderdaad, maar er zijn wel meer trainers die om wat voor reden dan ook het ergens verkloten. Eerst maar eens zien hoe de trainingen verlopen, de oefenwedstrijden en de eerste 5 competitiewedstrijden. Als het dan 3 keer niks is ga ik meehuilen met de wolven, maar vooralsnog: welkom en maak er wat moois van!

Het is niet alleen slecht presteren, hij kan ook niet met de media overweg ( google maar eens op Stef de Bont ) , zegt aanvallend voetbal te spelen, maar het voetbal onder hem is werkelijk slaapverwekkend, daarnaast heeft hij ook veel problemen met de supporters van Vitesse gehad, nou dat gaat hier dan nog gezellig worden met onze volkse kritische achterban. Op alle fronten slaat Cambuur hier volledig de plank mis.

Het zegt heel wat dat ik liever had gehad dat ze onze assistent hadden doorgeschoven.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 17, 2016, 12:07:49
Citaat van: DayDreamer op juni 17, 2016, 11:05:16
TD Henry van der Vegt: "Zijn zeer zorgvuldig te werk gegaan en hebben veel gesprekken met verschillende mensen gevoerd."

:_schater

Van der Vegt: "Bij Rob was het gevoel meteen goed. Met name door de energieke, aanvallende manier van voetballen waar hij voor staat."

Aanvallend voetbal  :_schater

Van der Vegt: "We hebben alle vertrouwen dat we er met Rob aan het roer een fantastisch seizoen van gaan maken."

Gebaseerd op wat  :_schater

Die vent die roept maar wat.. wat een idioot. Volstrekt incompetent en ongeloofwaardig.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 17, 2016, 12:10:38
Goed, nieuwe trainer is bekend. Nu de nieuwe spelers die op zijn voorspraak komen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 12:12:18
Overigens wilde Vitesse Maas wel behouden. Uiteraard niet als hoofdtrainer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:15:11
Citaat van: De Gast op juni 17, 2016, 12:07:49
Die vent die roept maar wat.. wat een idioot. Volstrekt incompetent en ongeloofwaardig.
Dan trek je bekenden aan die over dezelfde "kwaliteiten" beschikken, zodat je eigen incompetenties wat minder incompetent lijken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:25:07
Mensen die nog twijfelden om hun seizoenkaart te verlengen/aan te schaffen weten genoeg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juni 17, 2016, 12:26:56
Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:15:11
Dan trek je bekenden aan die over dezelfde "kwaliteiten" beschikken, zodat je eigen incompetenties wat minder incompetent lijken.
Dat is ook de enige reden die ik hierbij kan bedenken.
Maar hoe het ook is, we kunnen pas oordelen nadat er enige wedstrijden zijn gespeeld.
Al hoewel Maas zijn referenties op basis van het afgelopen jaar niet voor hem pleiten, maar Vitesse is geen Cambuur.
Mijn aversie tegen dit bestuur wordt zorgelijk, want als ik hun koppen zie of hun namen lees krijg ik spontane darmklachten.
Jammer dat Maas op dit forum de wind van voren krijgt, we zouden met z'n allen dit bestuur moeten afbranden. Deze nonono's zien kans om onze prachtige club met rijke historie te laten worden tot een lachertje in het betaalde voetbal.
De slapende Reus is inmiddels in coma en het is maar de vraag of hij ooit weer zal wakker worden.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:27:21
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:25:07
Mensen die nog twijfelden om hun seizoenkaart te verlengen/aan te schaffen weten genoeg.
Prima, scheidt de successupporters van de echten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:27:51
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:27:21
Prima, scheidt de successupporters van de echten.

dou hest niet verlengd zeker? :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 12:28:03
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:25:07
Mensen die nog twijfelden om hun seizoenkaart te verlengen/aan te schaffen weten genoeg.

Pff. Wat een reden om wel/geen seizoenkaart te nemen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:29:11
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:27:51
dou hest niet verlengd zeker? :_schater
Ja hoor. Mijn clubgevoel hangt niet af van een TD of trainer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:31:43
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:27:21
Prima, scheidt de successupporters van de echten.
Dan zal ik meteen zeggen dat ik geen van beide ben. Had de afgelopen 3 jaar ook geen sk :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:32:38
Citaat van: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:31:43
Dan zal ik meteen zeggen dat ik geen van beide ben. Had de afgelopen 3 jaar ook geen sk :devil
Dit is de zogenoemde ramptoerist. Jij staat zeker ook vooraan bij brandende gebouwen en auto-ongelukken?  :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: 666 op juni 17, 2016, 12:32:45
Maas was zelf verbaasd dat hij werd benaderd door Cambuur, nou Maas jij niet alleen. Heel Nederland begrijpt hier niets van.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2016, 12:34:03
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 12:28:03
Pff. Wat een reden om wel/geen seizoenkaart te nemen.

Als we dat anti voetbal te zien krijgen wat hij met Vitesse speelde en een lachwekkende selectie is samengesteld door vd Vegt....ben ik er ook snel klaar mee. Alles wat vd Belt heeft opgebouwd, word in een jaar tijd afgebroken door dit bestuur!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: pvanbuijtene op juni 17, 2016, 12:34:30
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:32:38
Dit is de zogenoemde ramptoerist. Jij staat zeker ook vooraan bij brandende gebouwen en auto-ongelukken?  :devil

Als verdachte :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCCRulez op juni 17, 2016, 12:34:50
Maas wist van een goed lopend team een drama te maken, misschien kan hij het ook andersom. Dan worden we kampioen!  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: ruubmac op juni 17, 2016, 12:35:29
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2016, 12:25:07
Mensen die nog twijfelden om hun seizoenkaart te verlengen/aan te schaffen weten genoeg.

Wie er ook voor de groep staat, welke spelers er ook spelen, ik zou altijd een seizoenkaart halen!
Zelfs met Peersman in de gelederen  :y
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 12:35:56
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:34:03
Als we dat anti voetbal te zien krijgen wat hij met Vitesse speelde en een lachwekkende selectie is samengesteld door vd Vegt....ben ik er ook snel klaar mee. Alles wat vd Belt heeft opgebouwd, word in een jaar tijd afgebroken door dit bestuur!

Als, als, als. Voor mij persoonlijk nog steeds geen goede reden om geen seizoenkaart te nemen (zou ook te laat zijn, dan  :P). Iemand anders mag daarin natuurlijk een andere overweging maken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2016, 12:36:41
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 17, 2016, 12:36:59
Jezus, wat is iedereen negatief. Maas heeft een slechte start gehad, maar ik denk dat hij ons heel goed gaat bevallen. Een trainer met visie die aanvallend voetbal wil spelen. Ik ben benieuwd |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2016, 12:38:49
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 17, 2016, 12:36:59
Jezus, wat is iedereen negatief. Maas heeft een slechte start gehad, maar ik denk dat hij ons heel goed gaat bevallen. Een trainer met visie die aanvallend voetbal wil spelen. Ik ben benieuwd |:)

Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sccambuurlwdd op juni 17, 2016, 12:39:55
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:38:49
Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.

Het is in ieder geval een belangrijke voorwaarde.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:40:16
Citaat van: El Ma-kri-niii op juni 17, 2016, 12:32:38
Dit is de zogenoemde ramptoerist. Jij staat zeker ook vooraan bij brandende gebouwen en auto-ongelukken?  :devil
Jazeker, als hulpverlener  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:40:25
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:36:41
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................
Albers en overige papiervullers stellen geen kritische vragen? Draagvlak onder de aanhang aanstelling is volgens mij minimaal. Lekker werken is anders, lijkt mij.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op juni 17, 2016, 12:40:40
Vooropgesteld, Maas was niet mijn eerste keus. Maar we hebben het er nu maar mee te doen. Wat andere clubs en hun supporters er van denken, is me om het even. Daar hebben we geen invloed op.

Laten we hopen dat Maas training geeft en inzet verwacht zoals hij als speler was en dat dat nu juist het probleem was bij die verwende Chelsea II spelers.
Verwacht dat zijn training intensiteit wel in orde zal zijn, nu hopen dat het vwb tactiek ook enigszins in de buurt komt van z'n trainer Co Adriaanse. Afwachten
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:41:44
Citaat van: SCC op juni 17, 2016, 12:40:40
Co Adriaanse
Die liet spelers paaseieren zoeken....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DCKM op juni 17, 2016, 12:42:06
Mijn hemeltje lief wat een BLUNDER om deze man trainer te maken van Cambuur.
Ik had van enkele bestuursleden verwacht dat ze die Henri terug zouden fluiten, om deze trainer trainer te maken van Cambuur.
Nee nu ben ik er wel klaar mee met dit bestuur en al die malloten die er nu rondlopen.
Er is maar 1 woord voor deze domme lui die nu op het puntje van mijn tong ligt, OPROTTEN.
Ben altijd een persoontje geweest die zegt dat iemand de voordeel van de twijfel krijgt maar bij deze heb ik dat niet meer.
Eerst een td die wereldkampioen degraderen is, en nu een trainer die niet weet hoe hij zijn team moet vormen.
Nee het geel en blauw zit dan wel in mijn bloed maar ben bang dat ik een bloedtransplantatie ga doen als deze mensen nog langer aan het
roer staan bij cambuur.

Ik stop nu met mijn betoog anders komt die Dokkumer langs opm te klagen dat ik geen tering lange stukken moet typen.
Maar ja ik kook van woede en hoop dan ook vurig, mooie woordspeling, dat een der hoge heren binnen cambuur dit leest en zijn vertrek aankondigt.

Bij deze meld ik mij aan om voorzitter van Cambuur te worden.

Ten eerste dump ik Henri bij het oud vuil, en krijgt niks mee.
Ten tweede Maas eruit en Henk & Sandor terug.
Ten derde gaat er intern ook wat op de schop, veiligheid  :thumbsup

Nou tot zover en wie weet zie ik jullie ooit maar dan met de hamer in mijn handen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op juni 17, 2016, 12:44:13
Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:41:44
Die liet spelers paaseieren zoeken....
Als dat nodig is.....
Hij deed ook hele goede dingen, dat kun je ondanks dat ei-zoeken niet ontkennen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: veteraan op juni 17, 2016, 12:45:27
Sportclub Henri   ipv  SC CAMBUUR
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:45:40
Citaat van: SCC op juni 17, 2016, 12:44:13
Als dat nodig is.....
Hij deed ook hele goede dingen, dat kun je ondanks dat ei-zoeken niet ontkennen.
Zekers. Weglopen bij Willem II na een 1-4 nederlaag tegen.......
:y ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:48:36
Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:40:25
Albers en overige papiervullers stellen geen kritische vragen? Draagvlak onder de aanhang aanstelling is volgens mij minimaal. Lekker werken is anders, lijkt mij.
Van Bos hoef je al niks te verwachten, die is omgeturnd tot verlengstuk van de directie. Albers zal ik eens even aanspreken. Altijd de grote mond open, dan nu ook :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 17, 2016, 12:50:17
Citaat van: Len Cantello op juni 17, 2016, 12:45:40
Zekers. Weglopen bij Willem II na een 1-4 nederlaag tegen.......
:y ;)
Er moest toch iemand die paaseieren verstoppen?

Overigens vind ik Adriaan(se) helemaal niet een realistische naam voor ons clubke. Die man wil niet voor een appel en en ei werken (wat volgens onze directie en TD wel zou moeten).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juni 17, 2016, 13:06:28
vorig seizoen was dat 1-2 dus oek bagger en in de competitie de laatste 50 wedstrijden 40 punten
dus we kenne zeuren maar we kenne beter voor uit zien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 17, 2016, 13:19:30
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:36:41
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................

Er zit een grens aan wat een mens aankan!

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juni 17, 2016, 13:27:58
mentaliteit is wat anders dan hard werken volgens mij.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op juni 17, 2016, 13:29:59
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:38:49
Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.
zullen we dan gewoon wat potjes in de voorbereiding gaan bekijken?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Voorstopper op juni 17, 2016, 13:33:13
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:38:49
Iedereen kan roepen dat hij aanvallend voetbal wil spelen......maar het ook doen is een tweede.
Maas is niet alleen he, er zijn ook nog Sipke en Jan
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DK op juni 17, 2016, 13:33:39
affijn.. we hebben nu een nieuwe trainer en we hebben het er maar mee te doen.. laten we er dus het beste maar van hopen en Maas een kans geven.

succes trainer! je zal het nodig hebben!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: JurjenS7 op juni 17, 2016, 13:36:03
Rob houdt van duidelijkheid "in principe"    en wil een vrij stabiele selectie  :? eventueel nog versterken :_schater :_schater :_schater :_schater

Voor de rest constateert Rob rust en realisme bij Cambuur  :? Volgens mij heerst er volledige onrust in een ieder die cambuur een warm hart toedraagt..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2016, 13:45:27
Paar maanden hoofdtrainer bij Vitesse zijn enige ervaring. Na een maand was het al crisis: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/292602/maas-ontkent-crisis-die-spelletjes-horen-erbij/ Ontevreden spelers en supporters bij Vitesse. Van een 5e plaats tijdens de winterstop naar een 9e plaats aan het eind van de competitie.

Rob Maas heeft helemaal niks goed gedaan bij Vitesse en Henry stelt hem aan.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DK op juni 17, 2016, 13:46:54
Citaat van: JurjenS7 op juni 17, 2016, 13:36:03
Rob houdt van duidelijkheid "in principe"    en wil een vrij stabiele selectie  :? eventueel nog versterken :_schater :_schater :_schater :_schater

Voor de rest constateert Rob rust en realisme bij Cambuur  :? Volgens mij heerst er volledige onrust in een ieder die cambuur een warm hart toedraagt..

ja, maar Maas leest dit forum waarschijnlijk niet...   
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 17, 2016, 13:51:05
Citaat van: JurjenS7 op juni 17, 2016, 13:36:03
Rob houdt van duidelijkheid "in principe"    en wil een vrij stabiele selectie  :? eventueel nog versterken :_schater :_schater :_schater :_schater

Voor de rest constateert Rob rust en realisme bij Cambuur  :? Volgens mij heerst er volledige onrust in een ieder die cambuur een warm hart toedraagt..

Dat is ook het grote probleem, de directie ziet het niet, supporters wel. Die lui moeten eens een grote spiegel voorhouden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vedetski op juni 17, 2016, 13:51:46
 :zucht :zucht :zucht

Veel succes bij onze club  :wall
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op juni 17, 2016, 13:53:36
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2016/06/471246-maas-opvolger-keizer
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juni 17, 2016, 13:54:15
Citaat van: JurjenS7 op juni 17, 2016, 13:36:03
Rob houdt van duidelijkheid "in principe"    en wil een vrij stabiele selectie  :? eventueel nog versterken :_schater :_schater :_schater :_schater

Voor de rest constateert Rob rust en realisme bij Cambuur  :? Volgens mij heerst er volledige onrust in een ieder die cambuur een warm hart toedraagt..

Hij zal wel binnen de club bedoelen......de directie etc. Daar buiten weet hij natuurlijk helemaal niks van af.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:19:51
Citaat van: sccambuurlwdd op juni 17, 2016, 12:36:59
Jezus, wat is iedereen negatief. Maas heeft een slechte start gehad, maar ik denk dat hij ons heel goed gaat bevallen. Een trainer met visie die aanvallend voetbal wil spelen. Ik ben benieuwd |:)
Open deuren intrappen kan hij wel. Die VI-journalist, vorig seizoen Vitesse-clubwatcher, denkt daar anders over:

CiteerStef de Bont ‏@stefdebont_vi  3 uur geleden
Maas krijgt een nieuwe kans en iedereen gunt hem het beste. Maar zeggen dat hij aangesteld is vanwege zijn aanvallende voetbal is kolder.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 14:21:48
Dat het er niet uit kwam wil niet zeggen dat hij de intentie niet heeft. Is bij Henk ook vaak genoeg gebeurd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:25:08
Citaat van: Bernardo op juni 17, 2016, 12:36:41
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  5 min.5 minuten geleden
Als het aan Maas ligt wordt er in de huidige transferperiode vooral op mentaliteit geselecteerd. (4/4) #Cambuur

Dat word een hoop Barto dit seizoen.......................
Hij is net hoofdtrainer en bepaalt nu al wat voor spelers hier komen? Ik dacht dat we daarvoor een TD hadden, wel een hele slechte helaas.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:26:23
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 14:21:48
Dat het er niet uit kwam wil niet zeggen dat hij de intentie niet heeft. Is bij Henk ook vaak genoeg gebeurd.
Vreemd dat het Peter Bosz wel lukte met dezelfde selectie.  :|

Citaat van: Montana op juni 17, 2016, 13:53:36
http://kernvancambuur.nl/nieuws/2016/06/471246-maas-opvolger-keizer
Zie weinig kritiek. Rob Maas kan goed omgaan met een kritische achterban? Is dat cynisch bedoeld?  8P

En Vd Belt komt niet, want Twente blijft in de eredivisie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 17, 2016, 14:37:21
Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:26:23
Vreemd dat het Peter Bosz wel lukte met dezelfde selectie.  :|
Zie weinig kritiek. Rob Maas kan goed omgaan met een kritische achterban? Is dat cynisch bedoeld?  8P

En Vd Belt komt niet, want Twente blijft in de eredivisie.

Ik zeg niet dat Maas een goede trainer/keus is, heb daar sterk mijn twijfels over. Maar ik sluit niet uit dat hij de intentie heeft om aanvallend te voetballen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:43:50
Citaat van: Collingwood op juni 17, 2016, 14:37:21
Ik zeg niet dat Maas een goede trainer/keus is, heb daar sterk mijn twijfels over. Maar ik sluit niet uit dat hij de intentie heeft om aanvallend te voetballen.
Hij kan moeilijk zeggen: ''we gaan met zijn allen voor de goal hangen en hopen op een counter, zeker in thuiswedstrijden''.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 17, 2016, 14:49:26
Lieve hemel, Rob Maas hier. Die was wel 1 van de laatsten die ik hier verwacht had.
Eerst zien, dan geloven  :y
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op juni 17, 2016, 14:55:23
Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:26:23
Vreemd dat het Peter Bosz wel lukte met dezelfde selectie.  :|
Zie weinig kritiek. Rob Maas kan goed omgaan met een kritische achterban? Is dat cynisch bedoeld?  8P

En Vd Belt komt niet, want Twente blijft in de eredivisie.

Tikfoutje gecorrigeerd. Thanks ?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op juni 17, 2016, 15:59:53
Our defense is terrified cause Maas is on fire.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Johan058... op juni 17, 2016, 16:23:58
welke trainer zou hier dan moeten komen? gun die man een kans.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 17, 2016, 16:29:49
Citaat van: Bascambuur op juni 17, 2016, 14:43:50
Hij kan moeilijk zeggen: ''we gaan met zijn allen voor de goal hangen en hopen op een counter, zeker in thuiswedstrijden''.

Nee want probeerde Keizer al
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: siepelsjeu op juni 17, 2016, 16:34:50
 8P 8P 8P 8P
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juni 17, 2016, 17:08:15
Welkom en veel succes. Ik verwacht dat we kampioen worden...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: veteraan op juni 17, 2016, 17:14:30
Twee miljoen schuld, geen stadion, een zwakke selectie en een trainer die hier bij lange na niet aan toe is !
De verklaring hiervoor is dat de zittende staf en bestuurgeen andere ambitie hebben dan de eeeuwige middelmaat.
Leeuwarder Zwaluwen dan maar ! of FVC
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op juni 17, 2016, 21:05:33
Nou laat het maar zien....
Straalt trouwens wel meer uit dan Keizer in interviews, maar dat is ook niet zo moeilijk.

Lopen er bij (jong)Vitesse geen leuke aanvallers rond?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op juni 17, 2016, 21:35:37
Maas absoluut een vreemde rare keuze maar geef hem een kans.
Na Keizer kan het alleen maar meevallen lijkt mij dat was pas een drama.
En hoewel ik fan ben van Henk de Jong kunnen we niet anders concluderen dat de resultaten sinds februari 2015 ook droevig waren.

Dat Henry niet wijs is weten we allemaal maar laten we Maas een kans geven wie weet...
Als voetballer had hij in ieder geval de juiste instelling
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: legeips op juni 17, 2016, 21:50:52
Potdomme mien weekend ken niet meer stuk..

Barto verlengen met god zij dank een optie op nog een seizoen en Maas de nieuwe trainer..

Nou laat dat nieuwe stadion maar komme, dacht Telstar in Enschede en Breda in een mooi stadion te mogen ballen, valt Enschede af.. Nou dan maar een tempel in de JL in het mooie Leeuwarden..

Heerlijk su het weekend starten...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Jandehulk op juni 17, 2016, 21:54:39
Ik geef maas een kans.... Hef ondanks alles veel zin in het nieuwe seizoen en ben klaar voor de eerste trip naar Venlo  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mugel op juni 17, 2016, 22:00:17
Net als iedere Cambuur-fan ben ik altijd sceptisch totdat het tegendeel is bewezen!
Toch ben ik gematigd enthousiast over Rob Maas als nieuwe trainer.
Slechte resultaten en populariteit supporters bij Vitesse zijn geen maatstaf. (Wannabe vedettes, bestuurlijk wespennest en commerciële supporters)
Maas is opgegroeid in een volksbuurt (Eindhoven, gelukkig geen Amsterdammer) en staat voor de mentaliteit zoals hij als speler was. Hoewel zijn CV als trainer nog niet bijzonder is denk ik dat hij zomaar eens succesvol zou kunnen zijn bij Cambuur. We gaan het zien..
Enige zorg is dat er nog spelers moeten komen en er geen meer weggaan. De aantrekkingskracht is met deze nieuwe trainer denk ik niet toegenomen. En die was al niet heel groot op basis van salarissen, faciliteiten, technisch management..
Reden voor spelers om bij ons te komen of te blijven ligt steeds meer in onze handen als supporters!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: carlo de leeuw op juni 17, 2016, 22:03:04
Grim leek op papier een betere keus maar dat ging niet door.
Nu Maas dus omdat Keizer is vertrokken.
M.a.w.Maas ipv Keizer.
Oftewel lood om oud ijzer, want beide worden niet gepruimd door velen hier dus veranderd er wat dat betreft niks met deze nieuwe trainer.
Ik heb geen idee of het hier ook niks word, omdat hij een slecht half jaar heeft doorgemaakt bij fiets tas.
Een " op papier" geweldige trainer zal toch niet komen bij een juup ploeg dus maar het beste ervan hopen en wie weet blijkt hij toch dat aanstormend talent van de cursus betaald voetbal en doet H vdV per ongeluk iets goeds.
De meest beslissende zaken moeten nog komen in de vorm van het aantrekken van de juiste spelers!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op juni 17, 2016, 22:54:06
Keizer was wel een overwogen keuze en dat pakte helemaal verkeerd uit. Dat het met Grim niet lukte is alleen de KNVB te verwijten.
Van het rijtje Maas, Konterman, Booij is Maas de minst slechte keus. Je had ook niet nog langer kunnen wachten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mugel op juni 17, 2016, 23:18:17
Citaat van: carlo de leeuw op juni 17, 2016, 22:03:04
Grim leek op papier een betere keus maar dat ging niet door.
Nu Maas dus omdat Keizer is vertrokken.
M.a.w.Maas ipv Keizer.
Oftewel lood om oud ijzer, want beide worden niet gepruimd door velen hier dus veranderd er wat dat betreft niks met deze nieuwe trainer.
Ik heb geen idee of het hier ook niks word, omdat hij een slecht half jaar heeft doorgemaakt bij fiets tas.
Een " op papier" geweldige trainer zal toch niet komen bij een juup ploeg dus maar het beste ervan hopen en wie weet blijkt hij toch dat aanstormend talent van de cursus betaald voetbal en doet H vdV per ongeluk iets goeds.
De meest beslissende zaken moeten nog komen in de vorm van het aantrekken van de juiste spelers!

Geen lood om oud ijzer. Keizer vanwege zijn verleden bij Cambuur, maar blijkt een onbetrouwbare Amsterdammer (pleonasme)
Maas verdient de kans en afrekening op basis van Vitesse is niet realistisch.
Dus hopelijk roestend metaal om zilver of goud..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: OuweSkeve op juni 17, 2016, 23:26:44
Welkom  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op juni 17, 2016, 23:52:28
We zullen t meemaken, maar een nieuwe trainer die in z'n eerste interview zegt: 'Ik hou van duidelijkheid. In principe'? Dan houd het bij mij al op...

Hoe dan ook:  :0= Venlo, here we come!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Whoestemen op juni 18, 2016, 00:52:51
Laten we er met z'n allen het beste van maken. Ik laat me heel graag positief verrassen. Jammer van Grim, maar dat is niet anders. Eerste positieve van Maas vind ik het interview. Komt niet vaak meer voor dat mensen in het voetbalwereldje echt oprecht gelukkig zijn met een baan of kans bij een club. Hij wel, straalde gewoon dat hij voor onze mooie club mag werken.

Dus, Rob, veel succes en laat zien wat je kunt! Supporters voor je winnen is het makkelijkste dat er is. Gewoon veel punten pakken. En een topspits halen is ook niet onbelangrijk  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: punkman op juni 18, 2016, 04:13:51
Ik zie het positieve van Maas nog niet echt.

Maurits Straatman, verslaggever bij omroep Gelderland:
CiteerVeel mensen zijn blij dat Rob Maas weg is bij Vitesse. "Het seizoen van Vitesse is volslagen mislukt" dat zegt sportverslaggever Maurits Straatman van Omroep Gelderland. Met name de tweede seizoenshelft, toen Maas aan het roer stond, was slecht. "Hij is van het type beginnende trainer. Met alle manco's die bij een beginnende trainer horen. Toen hij bij Vitesse wegging dacht ik: het gaat heel lang duren voordat we hem weer bij een club in het betaald voetbal aan het werk zien. Maar het kan gek lopen..."

Quote van Vi.nl:
CiteerDe voormalig Feyenoorder kende een valse start. Hij liet aanvoerder Guram Kashia naast het elftal staan, ruziede met Kelvin Leerdam en zette middenvelder Valeri Qazaishvili in de spits. Een deel van de spelersgroep had vervolgens moeite om de voormalig assistent vol aan te zien als hoofdtrainer. Zo werd het nooit een goed huwelijk tussen de club en Maas.

Stef de Bont:
CiteerRob Maas is vrijdag gepresenteerd als trainer van SC Cambuur. Geen logische keuze, vindt Stef de Bont. Maas werd bij Vitesse lange tijd op de voet gevolgd door de verslaggever van Voetbal International.

Compleet interview hier:
http://www.vi.nl/radio/maas-was-bij-vitesse-niet-te-betrappen-op-aanvallend-voetbal-.htm (http://www.vi.nl/radio/maas-was-bij-vitesse-niet-te-betrappen-op-aanvallend-voetbal-.htm)

Maas moet een kans krijgen, ja klopt.
Maar dit lijkt mij meer op een wanhoop poging, natuurlijk moet er zo snel mogelijk een nieuwe trainer aangetrokken worden.
Dit lijkt gewoon op een actie van een kat in het nauw, en gezien zijn beleid bij Vitesse en zijn "geweldige" optredens bij de pers heb ik mijn bedenkingen.
Heb deze man bij Vitesse nog nooit kunnen betrappen op enig technisch vernuft, wat dan wel weer past in in het plaatje van Cambuur het afgelopen jaar.
Spelers op verkeerde plekken zetten, verkeerde wissels ..
Ja dat kennen we nog van vorig jaar,  en dat pakte ook niet goed uit.

Velen begrijpen niks van deze keuze, aan jou nu om het tegendeel te bewijzen.
Laat maar zien dat je trainer waardig bent, ook voor jou een mooi moment om te laten zien wat je waard bent.


Rob Maas, welkom bij onze mooie club, hoop dat je van je fouten geleerd hebt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op juni 18, 2016, 05:13:50
Tja, Keizer viel bij ons ook zwaar tegen ondanks dat daar wel goed bij nagedacht was... verdedigend voetbal, geen punten, geen uitstraling en als klap op de vuurpijl toch minder betrokken bij ons clubje dan je gezien zijn verleden mocht verwachten... .

Maas is in potentie een talentvolle jonge trainer die nog veel moet leren. Hij heeft onder de druk van een "grote" en complexe club als Vitesse alle (beginners)fouten al gemaakt die hij kon maken. Hopelijk maakt hij dezelfde fouten niet opnieuw, hij werkt hier relatief in de luwte. Cocu begon ook vrij dramatisch maar nu succesvol. Iemand als Pastoor wordt ook het ene moment uitgekotst en het volgende gehuldigd. Het kan verkeren in het voetbal.

En als het toch een rampseizoen wordt, zijn er 2 dingen zeker:
- Henry out
- Grim of Dijkhuizen willen nog steeds graag, anders de Gier. Wellicht een rol voor Konterman of vd Heide.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 18, 2016, 07:34:06
Citaat van: Whoestemen op juni 18, 2016, 00:52:51
Laten we er met z'n allen het beste van maken. Ik laat me heel graag positief verrassen. Jammer van Grim, maar dat is niet anders. Eerste positieve van Maas vind ik het interview. Komt niet vaak meer voor dat mensen in het voetbalwereldje echt oprecht gelukkig zijn met een baan of kans bij een club. Hij wel, straalde gewoon dat hij voor onze mooie club mag werken.

Dus, Rob, veel succes en laat zien wat je kunt! Supporters voor je winnen is het makkelijkste dat er is. Gewoon veel punten pakken. En een topspits halen is ook niet onbelangrijk  |:)

Mooi voor Maas en ik hoop oprecht dat hij zijn carriere een boost kan geven via onze club, maar of dit goed uitpakt of niet......daar gaat het in deze voor mij niet over.

Even een korte vergelijking.

Stel er is een mooi bedrijf en binnen dat bedrijf ontstaat een vacature op een sleutelpositie. Hiervoor vinden zij een in hun ogen geschikte kandidaat: vacature vervuld. Vervolgens stapt deze kandidaat binnen no-time op en vertrekt naar een ander bedrijf. Nu ontstaat er een nieuwe vacature voor een andere sleutelpositie. Het bedrijf denkt direct aan de kandidaat die hun in de steek gelaten heeft en belt de oude kandidaat. Omdat zij hem zo graag willen hebben nemen ze in het contract op dat als een andere concurrent belt hij direct mag vertrekken. Hoezo een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen?

Er is dus weer een vacature en het bedrijf gaat snel op zoek, want het is een belangrijke positie. Uiteindelijk komt het bedrijf uit bij iemand met slechts een heel klein beetje ervaring en in dat beetje ervaring is hij verantwoordelijk geweest voor een bedrijf dat mooie cijfers liet zien, maar het lukt hem niet en uiteindelijk schreef het bedrijf, onder zijn half jaar, rode cijfers.

Elke recruiter zou toch adviseren om hier niet aan te beginnen? Het onvermogen spat er vanaf. En ja, het kan een keertje goed uitpakken. Maar een avondje casino kan ook goed uitpakken, dat betekent niet dat het een verstandig beleid is!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 18, 2016, 07:37:55
Citaat van: Bankzitter op juni 18, 2016, 05:13:50


En als het toch een rampseizoen wordt, zijn er 2 dingen zeker:
- Henry out
- Grim of Dijkhuizen willen nog steeds graag, anders de Gier. Wellicht een rol voor Konterman of vd Heide.

Zullen wij art de graaf ook aan dat rijtje toevoegen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 18, 2016, 07:48:47
Ik weet niet of onze trainer nou zo blij moet zijn, zoals hij gister aangaf, dat een aardig gedeelte van de selectie nog in tact is gebleken.. het is grotendeels de rokende puinhoop van onze td waar hij mee moet werken. Dit kan zo toch nooit wat worden  :zucht
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 08:12:12
Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 07:34:06
Mooi voor Maas en ik hoop oprecht dat hij zijn carriere een boost kan geven via onze club, maar of dit goed uitpakt of niet......daar gaat het in deze voor mij niet over.

Even een korte vergelijking.

Stel er is een mooi bedrijf en binnen dat bedrijf ontstaat een vacature op een sleutelpositie. Hiervoor vinden zij een in hun ogen geschikte kandidaat: vacature vervuld. Vervolgens stapt deze kandidaat binnen no-time op en vertrekt naar een ander bedrijf. Nu ontstaat er een nieuwe vacature voor een andere sleutelpositie. Het bedrijf denkt direct aan de kandidaat die hun in de steek gelaten heeft en belt de oude kandidaat. Omdat zij hem zo graag willen hebben nemen ze in het contract op dat als een andere concurrent belt hij direct mag vertrekken. Hoezo een ezel stoot zich geen twee keer aan de zelfde steen?

Er is dus weer een vacature en het bedrijf gaat snel op zoek, want het is een belangrijke positie. Uiteindelijk komt het bedrijf uit bij iemand met slechts een heel klein beetje ervaring en in dat beetje ervaring is hij verantwoordelijk geweest voor een bedrijf dat mooie cijfers liet zien, maar het lukt hem niet en uiteindelijk schreef het bedrijf, onder zijn half jaar, rode cijfers.

Elke recruiter zou toch adviseren om hier niet aan te beginnen? Het onvermogen spat er vanaf. En ja, het kan een keertje goed uitpakken. Maar een avondje casino kan ook goed uitpakken, dat betekent niet dat het een verstandig beleid is!

Als je de voetbalwereld met het bedrijfsleven kon vergelijken dan was Fc Twente allang failliet geweest
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op juni 18, 2016, 08:20:08
Citaat van: De Gast op juni 18, 2016, 07:48:47
Ik weet niet of onze trainer nou zo blij moet zijn, zoals hij gister aangaf, dat een aardig gedeelte van de selectie nog in tact is gebleken.. het is grotendeels de rokende puinhoop van onze td waar hij mee moet werken. Dit kan zo toch nooit wat worden  :zucht

Je kan ook overdrijven in teleurstelling.
Het middenveld wat er nu staat is uitstekend voor de eerste divisie. Keepers zijn redelijk waarbij ik verwacht dat Nienhuis naar Groningen gaat als tweede keeper, kan je daar een goeie vervanger voor halen en zeinstra kan ook weg maar die twijfelt. In de aanval een goeie spits en een buiten halen en dan kom je daar ook ver mee. Verdediging is zorgwekkend daar heb je helemaal gelijk in
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juni 18, 2016, 08:28:49
Wat wel jammer is, is dat hij DTD nu al als een verplicht nummer omschrijft
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 08:49:15
Sterker nog een speler als van der Streek deed het in onze eerste seizoenen eredivisie prima. Als Maas idd en goede trainer is dan moet hij van der Streek weer op zijn oude niveau te krijgen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op juni 18, 2016, 09:23:23
Citaat van: Cor op juni 18, 2016, 08:28:49
Wat wel jammer is, is dat hij DTD nu al als een verplicht nummer omschrijft

Daar gaat het wat mij betreft al fout. DTD is iets waar supporters naar uitkijken, de eerste kennismaking met nieuwe spelers, bier, enz.  waar kinderen handtekeningen krijgen van hun helden. En ik snap best dat de spelers niet heel veel leren van het openingspotje van het seizoen. Maar DTD is de jarenlange traditie van een volksclub, hoe kun je het als net aangestelde trainer dan hebben over een 'verplicht nummer'?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 18, 2016, 09:24:17
Heeft richard ook een mening of ligt hij inmiddels aan de beademing?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mescc op juni 18, 2016, 09:26:01
Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 07:37:55
Zullen wij art de graaf ook aan dat rijtje toevoegen?

Absoluut! Deze man voegt naar mijn mening echt HELEMAAL NIKS toe!
Pama (ja klopt, grote fout gemaakt) zette SCC weer op de kaart, Vd Belt ging verder met het goede werk maar die Art maakt het in razendsnel tempo weer kapot  ;(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2016, 09:28:30
Citaat van: Tanjajeah op juni 18, 2016, 09:23:23
Daar gaat het wat mij betreft al fout. DTD is iets waar supporters naar uitkijken, nieuwe spelers bekijken, bier, enz.  waar kinderen handtekeningen krijgen van hun helden. En ik snap best dat de spelers niet heel veel leren van het openingspotje van het seizoen. Maar DTD is de jarenlange traditie van een volksclub, hoe kun je het als net aangestelde trainer dan hebben over een 'verplicht nummer'?

Inderdaad een domme opmerking wat mij betreft.

Maar verder komt hij nu al veel beter over in interviews dan Keizer (wat misschien ook niet zo moeilijk is) en straalt hij wel veel enthousiasme uit om bij Cambuur te gaan werken.

We moeten maar afwachten en er het beste van hopen, hij is nu toch al aangesteld.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juni 18, 2016, 10:11:14
Citaat van: De Gast op juni 18, 2016, 09:24:17
Heeft richard ook een mening of ligt hij inmiddels aan de beademing?
soms wil je niet eens meer reageren. Ik heb gisteren er ook even aan gedacht om hier te stoppen en ook maar afstand te nemen van cambuur. Het frustreert gewoon enorm
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juni 18, 2016, 10:13:46
Citaat van: Cor op juni 18, 2016, 08:28:49
Wat wel jammer is, is dat hij DTD nu al als een verplicht nummer omschrijft
goed begin
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juni 18, 2016, 10:19:02
We kunnen alles wel willen uitvergroten, maar DTD Cambuur is voor de spelers en trainers niets anders dan een jaarlijks verplicht nummer.
Maar daarom niet minder leuk omdat het voor de supporters de eerste informele kennismaking is met de selectie.
:proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 18, 2016, 10:45:31
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 08:12:12
Als je de voetbalwereld met het bedrijfsleven kon vergelijken dan was Fc Twente allang failliet geweest

Het zijn mensen en arbeidscontracten en het lijkt mij dat hier opkomen soort van screening aan vooraf gaat. Die eeuwige dooddoener van "het is onvergelijkbaar met het bedrijfsleven" kan ik niets mee. Tuurlijk zijn er verschillen, maar er zijn ook overeenkomsten.

Een daarvan is dat gedrag uit het verleden nog steeds de beste voorspeller voor de toekomst is. (Kijk naar keizer, die ons twee keer on korte tijd verlaat, dat is geen toeval dat is een mentaliteit) Een andere dat een ervaren en bewezen trainer een grotere kans heeft op succes dan een onervaren en onsuccesvolle trainer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Jandehulk op juni 18, 2016, 10:55:11
Henk de Jong was ook onervaren!!... Toch vooral in het begin heel succesvol toch?..... Ik denk toch dat maas samen met slot en bruin er een goed elftal van kan gaan maken.... ?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 10:57:41
Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 10:45:31
Het zijn mensen en arbeidscontracten en het lijkt mij dat hier opkomen soort van screening aan vooraf gaat. Die eeuwige dooddoener van "het is onvergelijkbaar met het bedrijfsleven" kan ik niets mee. Tuurlijk zijn er verschillen, maar er zijn ook overeenkomsten.

Een daarvan is dat gedrag uit het verleden nog steeds de beste voorspeller voor de toekomst is. (Kijk naar keizer, die ons twee keer on korte tijd verlaat, dat is geen toeval dat is een mentaliteit) Een andere dat een ervaren en bewezen trainer een grotere kans heeft op succes dan een onervaren en onsuccesvolle trainer.

En er zijn ook voorbeelden dat succesvolle trainers bij hun nieuwe club door het ijs zakken. Blijkbaar zitten wij als cambuur niet in de positie om een ervaren en bewezen trainer te halen. Grim was eerste keus maar hoeveel ervaring heeft hij? Rob Maas heeft het slecht gedaan bij Vitesse maar maakt hier een nieuwe start bij een nieuwe club. En wij zullen idd moeten afwachten hoe het uitpakt. Ik heb het al eerder gezegd,  liever dit dan ver boven de stand leven en straks niet meer bestaan. We zijn niet allemaal Fc Twente dat we er zo makkelijk afkomen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: pvanbuijtene op juni 18, 2016, 11:27:25
Citaat van: Tanjajeah op juni 18, 2016, 09:23:23
Daar gaat het wat mij betreft al fout. DTD is iets waar supporters naar uitkijken, de eerste kennismaking met nieuwe spelers, bier, enz.  waar kinderen handtekeningen krijgen van hun helden. En ik snap best dat de spelers niet heel veel leren van het openingspotje van het seizoen. Maar DTD is de jarenlange traditie van een volksclub, hoe kun je het als net aangestelde trainer dan hebben over een 'verplicht nummer'?

Ach ik vind het mooi dat hij liever tegen profs speelt dan amateurs. Dat hij liever positiespel als warming up doen dan allemaal bewegingen tijdens het heen en weer lopen is ook mooi.
Misschien niet een handige opmerking, maar zo dramatisch is het ook niet.
Ik weet ook de traditiewedstrijden van NEC , NAC, Vitesse etc niet. Hij zal die van Cambuur niet weten en ik vraag me altijd de context van de citaat af, misschien is het niet zo lomp gezegd als het er staat ;).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delamere op juni 18, 2016, 11:45:38
Citaat van: Cor op juni 18, 2016, 08:28:49
Wat wel jammer is, is dat hij DTD nu al als een verplicht nummer omschrijft
Dat is het toch ook? Erg leuk als traditie, maar volkomen nutteloos als oefenwedstrijd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mulder op juni 18, 2016, 12:16:55
'Maas denkt dat het realisme heel belangrijk is, en gezien de begroting kan het een keer mis gaan'. Het maakt me echt niet uit wie hier als trainer komt, als het maar een trainer is die een beetje zelfverzekerd is en zegt 'de top 3 is realistisch, en we gaan dit jaar vol voor promotie naar de eredivisie, waar we horen'. Dan geloven de spelers en de fans er toch ook in, en strijden ze erg voor..

Nu op voorhand al stellen dat het geen probleem is als we niet promoveren, haalt net dat extra stukje motivatie weg waar je kampioen mee wordt (tenzij je een uitstekende bovenmatige selectie hebt, maar dit is niet het geval)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op juni 18, 2016, 12:37:51
Ik heb hemel en aarde vervloekt over het aanstellen van Maas!
Maar na een nacht slapen ben ik van mening dat hij een eerlijke kans moet verdienen.

Ten eerste Maas kan er niks aan doen dat Henry hem heeft benaderd.
Als Cambuur jou wil hebben zeg je natuurlijk geen nee, en allemaal na zo'n half jaar bij Vitesse.

Bij Vitesse heeft hij in spagaat gestaan.
Ga ik door in de lijn die Peter Bosz heeft ingezet.
Of wil je jezelf ontwikkelen en laten zien om het proberen anders te doen.
Achteraf gezien had hij in de lijn van Bosz door moeten zetten. En na dit seizoen zijn eigen werkwijze gaan hanteren. Dat is natuurlijk achteraf de koe in de kont kijken.

Hij is vrij onervaren en zal nog veel moeten leren, maar moet wel de kans krijgen om op 0 te beginnen ipv met een 1-0 achterstand.

Hopen dat er spoedig versterkingen komen, want daar maak ik me nu het meeste zorgen over.

Daarnaasy ben ik wel van mening dat Vd Vegt weg moet!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 12:40:33
Citaat van: mulder op juni 18, 2016, 12:16:55
'Maas denkt dat het realisme heel belangrijk is, en gezien de begroting kan het een keer mis gaan'. Het maakt me echt niet uit wie hier als trainer komt, als het maar een trainer is die een beetje zelfverzekerd is en zegt 'de top 3 is realistisch, en we gaan dit jaar vol voor promotie naar de eredivisie, waar we horen'. Dan geloven de spelers en de fans er toch ook in, en strijden ze erg voor..

Nu op voorhand al stellen dat het geen probleem is als we niet promoveren, haalt net dat extra stukje motivatie weg waar je kampioen mee wordt (tenzij je een uitstekende bovenmatige selectie hebt, maar dit is niet het geval)

Doelde hij niet op afgelopen seizoen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2016, 12:50:08
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 12:40:33
Doelde hij niet op afgelopen seizoen?

Zo begreep ik het inderdaad wel.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Viper op juni 18, 2016, 13:02:48
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2016, 12:37:51
Ten eerste Maas kan er niks aan doen dat Henry hem heeft benaderd.

Heerlijk, CO op z'n best! :D
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mulder op juni 18, 2016, 13:05:41
Citaat van: Galdiano op juni 18, 2016, 12:37:51
Ik heb hemel en aarde vervloekt over het aanstellen van Maas!
Maar na een nacht slapen ben ik van mening dat hij een eerlijke kans moet verdienen.

Ten eerste Maas kan er niks aan doen dat Henry hem heeft benaderd.
Als Cambuur jou wil hebben zeg je natuurlijk geen nee, en allemaal na zo'n half jaar bij Vitesse.

Bij Vitesse heeft hij in spagaat gestaan.
Ga ik door in de lijn die Peter Bosz heeft ingezet.
Of wil je jezelf ontwikkelen en laten zien om het proberen anders te doen.
Achteraf gezien had hij in de lijn van Bosz door moeten zetten. En na dit seizoen zijn eigen werkwijze gaan hanteren. Dat is natuurlijk achteraf de koe in de kont kijken.

Hij is vrij onervaren en zal nog veel moeten leren, maar moet wel de kans krijgen om op 0 te beginnen ipv met een 1-0 achterstand.

Hopen dat er spoedig versterkingen komen, want daar maak ik me nu het meeste zorgen over.

Daarnaasy ben ik wel van mening dat Vd Vegt weg moet!!

Dat is best wel goed verwoord en stelt ook mijn mening over Maas wel een beetje bij. Als je het zo benadert kun je Maas inderdaad niets verwijten en kan het best allemaal positief uitpakken nog, op 0 beginnen. Iets met een glas halfvol... Dankje Galdiano!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2016, 13:07:42
Inderdaad prima verwoord, zo denk ik er ook over.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op juni 18, 2016, 13:19:36
Hij krijgt de kans iets te maken van de rampselectie van vorig seizoen.. althans wat er van over is + wat aanvullingen. Eigenlijk kun je Maas daar ook niet echt op beoordelen want het wordt maar voor een klein gedeelte zijn selectie. Ondanks de versterkingen die gaan komen heb ik geen hoge verwachtingen en lijkt me de top5 niet haalbaar. Als je hem echt een kans wilt geven dan moet er nog een jaar achteraan. Je kunt komend seizoen de resultaten Maas niet volledig toerekenen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juni 18, 2016, 13:21:21
Citaat van: Delamere op juni 18, 2016, 11:45:38
Dat is het toch ook? Erg leuk als traditie, maar volkomen nutteloos als oefenwedstrijd.

Gaat me ook niet om de waarde van de wedstrijd, wel om het sentiment. Het is de toon die de muziek maakt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op juni 18, 2016, 13:28:11
Citaat van: De Gast op juni 18, 2016, 13:19:36
Je kunt komend seizoen de resultaten Maas niet volledig toerekenen.

geintje zeker?
hij is nu al de lul.(op dit forum dan)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: J.Abma op juni 18, 2016, 13:50:16
Deze beslissing ligt in de lijn der verwachting van van der Vegt. Het was al duidelijk dat iemand met een CV waarop alleen degradaties staan (100% score en daarnaast bijna een 90% score in het halen van miskopen/mishuurlingen), 1 enorme kwaliteit heeft en dat is netwerken, jezelf verkopen. Daar is Cambuur, Smit, ingetrapt met de aanstelling van van der Vegt, en nu zitten we met deze totaal onkundige man  ;(. Ook is duidelijk waarom Maas wordt aangesteld...niet om zijn kwaliteiten, cv, uitstraling (past totaal niet bij de club zo'n gladde, onsympathieke vent met onderdrukte agressie in de ogen) of goed trainingen kunnen geven bij een cursus bij de KNVB (hoe ingewikkeld kan het zijn...pff), NEEN, er is maar 1 reden en dat is: het zijn oude bekenden, goede kennissen, en de een gunt de ander wat, zo gaat dat helaas: quote VI "Technisch directeur Henry van der Vegt kent de trainer nog uit hun gezamenlijke tijd bij RKC Waalwijk." Vervolgens lul je er een mooi verkoop praatje omheen naar de supporters toe (iets met potentie, voetbalinzicht enzo) en dat is het dan. Triest om de vriendjespolitiek volledig te laten prevaleren boven zaken zoals wat voor een type mens nu bij de club past, wat de supporters voor een type & CV graag zien.., f#$ de supporters en onze prachtige club wat dat betreft voor deze heren... ;(

Ik vind het heel triest voor Cambuur en zijn supporters dat Y. Smit door een enorme blunder met het aanstellen van deze man, nu met deze kliek netwerkvriendjes zit opgescheept. Geen mensen met een Cambuur hart, totaal niet, baantjes jagers dat zijn ze, en niets meer. Henk de Jong, Sandor van der Heide zijn niet voor niets niet meer bij de club, die zijn niet opgewassen tegen zulke geslepen en achter de ellebogen types. Triest, juist dit zijn in hart en nieren clubmensen, dat weet ik, dat weten de supporters....

Mits er een wonder gebeurt wordt dit nog wel wat jaartjes Jupiler met deze lieden, gok (en hoop) dat beide wel binnen 2 jaar weg zijn, wie weet komt het daarna weer goed.

Een bezorgde supporter die het - net als velen -  wel (in)ziet hoe het wereldje werkt, maar met de handen op de rug gebonden staat. 

PS Een trainer die goede prestaties heeft geleverd met minder materiaal op bijv. amateur niveau en met de juiste papieren, had bijvoorbeeld goed gepast, tenminste iemand die iets heeft laten zien, zoals Henk de Jong destijds met H. Boys.

Nu maar een biertje ..of twee voor de schrik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op juni 18, 2016, 14:23:21
Het slagen van Maas staat of valt met het aantrekken van goede spelers. Komt er een goede spits en 2 goede centrale verdedigers, dan zie k het zitten. Maas belooft aanvallend voetbal, daar kunnen we hem op afrekenen. De laatste anderhalf jaar hebben we dat niet meer gezien. Dus bij mij ook voordeel van de twijfel.
Wat ik niet snap, is de constante roep om Henk de Jong. Die liep weg toen het moeilijk was. Dan is het totaal niet logisch om hem terug te halen.

Kom maar op met de topaankopen!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 18, 2016, 14:31:52
Maas begint op 0, maar bij het eerste dramatische resultaat kotst iedereen hem uit en zijn krediet is 100x minder dan bijvoorbeeld Fred Grim.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 18, 2016, 14:35:00
Citaat van: John Hiatt op juni 18, 2016, 14:23:21
Man man man. De onnozelheid viert hoogtij. Een journalist noemt een naam en iedereen weet dan zeker dat Maas kandidaat is! Ja, hij gaat morgen al tekenen.... I rest my case.
Werd uiteindelijk een dag later, maar je zat er niet ver naast.  :thumbsup
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juni 18, 2016, 14:40:59
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 14:31:52
Maas begint op 0, maar bij het eerste dramatische resultaat kotst iedereen hem uit en zijn krediet is 100x minder dan bijvoorbeeld Fred Grim.
Wat mij betreft heeft Maas net zoveel krediet als dat Grim zou hebben gehad of een Henk de Jong.
Alleen vind ik Henk een heel sympathieke vent, terwijl hij ook soms tenenkrommende opstellingen liet zien. Dus had hij, onterecht, op dat gebied wat meer krediet.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juni 18, 2016, 14:45:34
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 14:31:52
Maas begint op 0, maar bij het eerste dramatische resultaat kotst iedereen hem uit en zijn krediet is 100x minder dan bijvoorbeeld Fred Grim.

Ja, maar Grim was onhaalbaar. Zouden Booij of Konterman meer krediet hebben gekregen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op juni 18, 2016, 14:48:19
Maas hoeft geen volkslied te leren, maar kent hij het ''Woanskip''al?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: 666 op juni 18, 2016, 16:17:27
Citaat van: PePe op juni 18, 2016, 14:48:19
Maas hoeft geen volkslied te leren, maar kent hij het ''Woanskip''al?

Na het afgelopen seizoen ben ik hem ook een beetje kwijt  :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 16:32:36
Citaat van: 666 op juni 18, 2016, 16:17:27
Na het afgelopen seizoen ben ik hem ook een beetje kwijt  :devil

Gelukkig staat de tekst op de achterkant van de borden bij zuid
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 18, 2016, 21:30:16
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 10:57:41
En er zijn ook voorbeelden dat succesvolle trainers bij hun nieuwe club door het ijs zakken. Blijkbaar zitten wij als cambuur niet in de positie om een ervaren en bewezen trainer te halen. Grim was eerste keus maar hoeveel ervaring heeft hij? Rob Maas heeft het slecht gedaan bij Vitesse maar maakt hier een nieuwe start bij een nieuwe club. En wij zullen idd moeten afwachten hoe het uitpakt. Ik heb het al eerder gezegd,  liever dit dan ver boven de stand leven en straks niet meer bestaan. We zijn niet allemaal Fc Twente dat we er zo makkelijk afkomen.

Maar is de conclusie dan dat dit bestuur wel een gokje mag nemen op een belangrijke positie?

Maas kan hier helemaal niets aan doen en hij moet echt het vertrouwen hebben, maar ik blijf erbij dat er trainers zijn met minder risicos. Natuurlijk kan dit goed uitpakken en de ervaren trainers slecht. Het gaat erom dat zij de kans op een mislukking zo klein mogelijk maken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 21:38:43
Citaat van: Lore op juni 18, 2016, 21:30:16
Maar is de conclusie dan dat dit bestuur wel een gokje mag nemen op een belangrijke positie?

Maas kan hier helemaal niets aan doen en hij moet echt het vertrouwen hebben, maar ik blijf erbij dat er trainers zijn met minder risicos. Natuurlijk kan dit goed uitpakken en de ervaren trainers slecht. Het gaat erom dat zij de kans op een mislukking zo klein mogelijk maken.

Dan is de vraag waar je je geld in wil steken, de trainer of de selectie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 18, 2016, 21:40:58
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 21:38:43
Dan is de vraag waar je je geld in wil steken, de trainer of de selectie.
Dus Maas was de enige trainer die beschikbaar was voor dit geld?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 21:49:01
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 21:40:58
Dus Maas was de enige trainer die beschikbaar was voor dit geld?

Geen idee, maar de vraag was om een ervaren trainer die zich bewezen had.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 18, 2016, 22:31:20
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 21:49:01
Geen idee, maar de vraag was om een ervaren trainer die zich bewezen had.
Nee, een trainer met minder risico.

Maas is na de winterstop aangesteld bij Vitesse als hoofdtrainer. Resultaat: van de 5e naar de 9e plaats.
Jack de Gier is na de winterstop aangesteld bij Almere City als hoofdtrainer. Resultaat: van de 18e naar de 8e plaats.

Wie zou jij nemen?

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 18, 2016, 22:56:16
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 22:31:20
Nee, een trainer met minder risico.

Maas is na de winterstop aangesteld bij Vitesse als hoofdtrainer. Resultaat: van de 5e naar de 9e plaats.
Jack de Gier is na de winterstop aangesteld bij Almere City als hoofdtrainer. Resultaat: van de 18e naar de 8e plaats.

Wie zou jij nemen?

Appels en peren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 19, 2016, 00:08:38
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 22:56:16
Appels en peren.
Goed argument. Net als iedere reactie van jou hier trouwens.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op juni 19, 2016, 00:53:13
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 22:31:20
Nee, een trainer met minder risico.

Maas is na de winterstop aangesteld bij Vitesse als hoofdtrainer. Resultaat: van de 5e naar de 9e plaats.
Jack de Gier is na de winterstop aangesteld bij Almere City als hoofdtrainer. Resultaat: van de 18e naar de 8e plaats.

Wie zou jij nemen?

Guardiola
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: EdsjeSCC op juni 19, 2016, 01:30:34
Je wil een trainer die uitstraalt dat hij een visie heeft die hij naleeft, niet te veel poespas heeft en met zijn ploeg wat heeft laten zien. In dat opzicht kon Maas het bijna niet slechter doen en hebben grim/de gier een streepje voor. Ik heb hier echt geen vertrouwen in en als we kampioen worden mogen jullie me hier op afrekenen, maar top 5 vind ik al heel knap helaas
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 19, 2016, 05:06:37
Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2016, 00:53:13
Guardiola
Die kost iets teveel denk ik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 19, 2016, 08:18:23
Citaat van: Bascambuur op juni 19, 2016, 00:08:38
Goed argument. Net als iedere reactie van jou hier trouwens.

Wat ik bedoel is dat je deze situatie niet met kan vergelijken. Je weet nooit hoe de Gier het bij het wespennest Vitesse gedaan zou hebben en ook niet hoe Maas het in de luwte van Almere. Ik zeg niet dat Maas de meest ideale oplossing voor ons is maart wel de oplossing waar we het mee zullen moeten doen. En de mensen die hem hier nu afbranden nemen hem eind dit seizoen op de schouders als we kampioen zouden worden. Voel me vereerd trouwens dat je de moeite heb genomen om al mijn geplaatste reacties op dit forum na te lezen en de waarde daarvan te bepalen  :thumbsup
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 19, 2016, 11:31:38
Citaat van: hobbes op juni 18, 2016, 21:38:43
Dan is de vraag waar je je geld in wil steken, de trainer of de selectie.

Dat hoeft toch ook niet. Er zit momenteel een trainer thuis, die al iets bewezen heeft bij Cambuur. En dat ie maar 1 alternatief.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 19, 2016, 11:32:24
Citaat van: Bascambuur op juni 18, 2016, 22:31:20
Nee, een trainer met minder risico.

Maas is na de winterstop aangesteld bij Vitesse als hoofdtrainer. Resultaat: van de 5e naar de 9e plaats.
Jack de Gier is na de winterstop aangesteld bij Almere City als hoofdtrainer. Resultaat: van de 18e naar de 8e plaats.

Wie zou jij nemen?

_O_ _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 19, 2016, 11:35:57
Citaat van: hobbes op juni 19, 2016, 08:18:23
Wat ik bedoel is dat je deze situatie niet met kan vergelijken. Je weet nooit hoe de Gier het bij het wespennest Vitesse gedaan zou hebben en ook niet hoe Maas het in de luwte van Almere. Ik zeg niet dat Maas de meest ideale oplossing voor ons is maart wel de oplossing waar we het mee zullen moeten doen. En de mensen die hem hier nu afbranden nemen hem eind dit seizoen op de schouders als we kampioen zouden worden. Voel me vereerd trouwens dat je de moeite heb genomen om al mijn geplaatste reacties op dit forum na te lezen en de waarde daarvan te bepalen  :thumbsup

Klopt, het kan zo maar zijn dat de gier hier zou falen, maar het gaat om risico's en dan kan je er toch niet om heen dat Maas een enorm risico is? Hij heeft gewoon nog niets (kunnen) laten zien en hij krijgt nu Cambuur als speeltuin.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juni 19, 2016, 13:22:49
Misschien wil / kan de Gier niet eens? Waarom wordt hier altijd gedacht dat iedereen hier wel naar toe wil komen? Kijk, dat wij week in week uit onszelf willen kwellen en naar Cambuur gaan wil niet zeggen dat iedere naam die hier geroepen wordt dat ook wil. 1 jaar Maas en volgend jaar Grim, zoiets zal het wel gaan worden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Jandehulk op juni 19, 2016, 13:35:42
Maak ons gek maas......  |:) |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 19, 2016, 13:55:21
Citaat van: Cor op juni 19, 2016, 13:22:49
Misschien wil / kan de Gier niet eens? Waarom wordt hier altijd gedacht dat iedereen hier wel naar toe wil komen? Kijk, dat wij week in week uit onszelf willen kwellen en naar Cambuur gaan wil niet zeggen dat iedere naam die hier geroepen wordt dat ook wil. 1 jaar Maas en volgend jaar Grim, zoiets zal het wel gaan worden.

In mijn verhaal is de gier slechts een voorbeeld!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: pvanbuijtene op juni 19, 2016, 14:15:26
Ik denk dat kunstgras er voor ons kunnen zorgen dat veel spelers of trainers hier niet komen als ze ook nog kunnen kiezen uit een club met echt gras.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juni 19, 2016, 14:31:05
Citaat van: Lore op juni 19, 2016, 13:55:21
In mijn verhaal is de gier slechts een voorbeeld!

Alle namen zijn vaak uit de lucht gegrepen hier. De kritiek op de TS en het bestuur is enorm. Feit blijft dat absoluut niet iedereen naar Cambuur wil en onze financiële middelen nog steeds beperkt zijn.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Daddy T. op juni 19, 2016, 14:33:30
Citaat van: Lore op juni 19, 2016, 11:35:57

Klopt....maar het gaat om risico's en dan kan je er toch niet om heen dat Maas een enorm risico is? Hij heeft gewoon nog niets (kunnen) laten zien en hij krijgt nu Cambuur als speeltuin.

Eens, maar het bestuur doet de afgelopen jaren toch niets anders dan grote risico's nemen? Vd Vegt wordt hier voor onbepaalde tijd aangenomen terwijl ie een waardeloze cv heeft en hij flikt het in zijn eerste jaar om voor de 4e keer te degraderen. Men haalt voor dè dragende speler in ons team (Reijnen) geen directe vervanger maar een jeugdspeler zonder ervaring die direct als steunpilaar moeten dienen (Dammers), terwijl iedereen al weken zag aankomen dat ie weg zou. Schuift Ard de Graaf door als opvolger van vd Belt, stelt een veiligheidsmanager aan die enkel een theoretische ervaring heeft maar geen idee heeft wat er bij Cambuur speelt.

Het huidige bestuur is ons grootste risico voor falen, niet Rob Maas.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 19, 2016, 14:54:56
Citaat van: Cor op juni 19, 2016, 14:31:05
Alle namen zijn vaak uit de lucht gegrepen hier. De kritiek op de TS en het bestuur is enorm. Feit blijft dat absoluut niet iedereen naar Cambuur wil en onze financiële middelen nog steeds beperkt zijn.

Goed samengevat, dat wilde ik ook aangeven
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juni 19, 2016, 14:57:17
Rob Maas is vanaf nu verantwoordelijk voor wat er op het veld gebeurt en ik vind dat we hem vanaf nu moeten steunen.. Als we kritiek hebben dan graag richting td. Maas komt hier en verdient steun...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juni 19, 2016, 14:58:28
Citaat van: hobbes op juni 19, 2016, 14:54:56
Goed samengevat, dat wilde ik ook aangeven
ons budget is voor de eerste div heel goed dus moet je ook goede spelers kunnen halen zo simpel ist
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op juni 19, 2016, 15:37:25
Citaat van: hobbes op juni 19, 2016, 08:18:23
Wat ik bedoel is dat je deze situatie niet met kan vergelijken. Je weet nooit hoe de Gier het bij het wespennest Vitesse gedaan zou hebben en ook niet hoe Maas het in de luwte van Almere. Ik zeg niet dat Maas de meest ideale oplossing voor ons is maart wel de oplossing waar we het mee zullen moeten doen. En de mensen die hem hier nu afbranden nemen hem eind dit seizoen op de schouders als we kampioen zouden worden. Voel me vereerd trouwens dat je de moeite heb genomen om al mijn geplaatste reacties op dit forum na te lezen en de waarde daarvan te bepalen  :thumbsup
Het ging bij Vitesse ineens mis omdat Maas er zelf een bende van maakte. Verschillende opstellingen, ineens belangrijke spelers er naast zetten, gedoe met journalisten, supporters die al na een maand om ontslag vroegen. Maas is niet de meest ideale oplossing, hij is wat mij betreft de minst ideale oplossing op basis van zijn CV. Maar gelukkig is hij een vriendje van Henry, dus nu heeft hij toch nog een baan.

Ik heb het over de reacties van jou in dit topic.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juni 19, 2016, 18:49:38
Citaat van: Daddy T. op juni 19, 2016, 14:33:30
Eens, maar het bestuur doet de afgelopen jaren toch niets anders dan grote risico's nemen? Vd Vegt wordt hier voor onbepaalde tijd aangenomen terwijl ie een waardeloze cv heeft en hij flikt het in zijn eerste jaar om voor de 4e keer te degraderen. Men haalt voor dè dragende speler in ons team (Reijnen) geen directe vervanger maar een jeugdspeler zonder ervaring die direct als steunpilaar moeten dienen (Dammers), terwijl iedereen al weken zag aankomen dat ie weg zou. Schuift Ard de Graaf door als opvolger van vd Belt, stelt een veiligheidsmanager aan die enkel een theoretische ervaring heeft maar geen idee heeft wat er bij Cambuur speelt.

Het huidige bestuur is ons grootste risico voor falen, niet Rob Maas.

Inderdaad, dat is mijn punt! Maas krijgt een gouden kans en pakt diender beide handen aan, logisch! Maar het bestuur neemt continu onnodige en ernstige risico's!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sccvl op juni 19, 2016, 22:03:09
Iemand die in 4 maanden tijd een club volledig neerhaalt en spelers die zonder vertrouwen rondlopen, een spelsysteem wat volledig verdwenen is .... Hoe kun je die in vredesnaam aan nemen. Had dan voor Gert Kruys of Henkie gegaan. Kan er met me kop niet bij. Vriendjespolitiek alles uit de koker van onze TD.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op juni 19, 2016, 22:49:24
Citaat van: sunderland op juni 19, 2016, 14:57:17
Rob Maas is vanaf nu verantwoordelijk voor wat er op het veld gebeurt en ik vind dat we hem vanaf nu moeten steunen.. Als we kritiek hebben dan graag richting td. Maas komt hier en verdient steun...

Ben nog steeds van mening dat Maas verantwoordlijk is, en Vd Vegt eind verantwoordelijk.
Je kan Maas weinig kwalijk nemen als hij geen goed team krijgt. Tenzij hij Barto op 1 zet en een Nienhuis op 9.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op juni 20, 2016, 06:16:11
Dan nog, vorig seizoen ging Barto naar 7,10 of 11, of vd Streek op 9 of 2... Peersman op 2 en zelfs een keer voorin met een wanhoopsoffensief.
Maas is niet de enige trainer met rare fratsen, veel trainers kiezen "tactische vondsten" boven het simpelweg doorschuiven van de nummer 2 op een positie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: YellowBlue op juni 20, 2016, 09:07:12
Citaat van: Galdiano op juni 19, 2016, 22:49:24
Ben nog steeds van mening dat Maas verantwoordlijk is, en Vd Vegt eind verantwoordelijk.
Je kan Maas weinig kwalijk nemen als hij geen goed team krijgt. Tenzij hij Barto op 1 zet en een Nienhuis op 9.

Dat is zo'n gek idee nog helemaal niet! Nienhuis kan wel een bal aannemen en Barto moet met zijn lengte wel de corners kunnen pakken! Briljant!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juni 20, 2016, 14:32:07
Citaat van: pvanbuijtene op juni 19, 2016, 14:15:26
Ik denk dat kunstgras er voor ons kunnen zorgen dat veel spelers of trainers hier niet komen als ze ook nog kunnen kiezen uit een club met echt gras.

hele jupiler speelt bijna op kunstgras en trainen doen ze allemaal op kunstgras volgens mij.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Ronnie tng op juni 21, 2016, 12:50:13
Toch blijft het bizar dat z'n mooi oud stadion z'n lelijk kunstgras heeft. Eagles is in vele opzichten een voorbeeld, en die zijn weer terug in de Eredivisie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juni 21, 2016, 12:58:57
Citaat van: Ronnie tng op juni 21, 2016, 12:50:13
Toch blijft het bizar dat z'n mooi oud stadion z'n lelijk kunstgras heeft. Eagles is in vele opzichten een voorbeeld, en die zijn weer terug in de Eredivisie.

Dan maar weer echt gras in het nieuwe stadion. De keuze voor kunstgras was puur omdat de investering voor de verplichte veldverwarming niet verantwoord was voor zo'n korte periode.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juni 21, 2016, 13:39:10
het kunstgras op zich is prachtig toch.dat het niet de favoriete ondergrond is voor sommigen is wat anders.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op juni 21, 2016, 14:52:48
Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 13:39:10
het kunstgras op zich is prachtig toch.dat het niet de favoriete ondergrond is voor sommigen is wat anders.

De keuze tussen goed echt gras en (even) goed kunstgras is voor mij niet zo moeilijk. Dan altijd goed, echt gras.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op juni 21, 2016, 15:48:28
Er moet nog heel wat water door de Maas gaan, voordat er hier een goede spits is.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juni 21, 2016, 17:11:49
Citaat van: moodygrunn op juni 21, 2016, 14:52:48
De keuze tussen goed echt gras en (even) goed kunstgras is voor mij niet zo moeilijk. Dan altijd goed, echt gras.

zelfs op een EK kenne ze niet goed gras regelen. en je zit altijd met
weers omstandigheden. kunstgras kun je altijd in stadion trainen en
wordt bijna nooit een wedstrijd afgelast.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op juni 21, 2016, 17:24:49
Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 17:11:49
zelfs op een EK kenne ze niet goed gras regelen. en je zit altijd met
weers omstandigheden. kunstgras kun je altijd in stadion trainen en
wordt bijna nooit een wedstrijd afgelast.

http://www.nu.nl/ek-2016/4280708/franse-grasbond-wijst-uefa-kritiek-slechte-ek-velden.html
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op juni 21, 2016, 18:13:17
Sinds Maas hier is komen er goede aankopen!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Voorstopper op juni 21, 2016, 18:15:55
Citaat van: speculeter op juni 21, 2016, 18:13:17
Sinds Maas hier is komen er goede aankopen!
Zou hij Piet Velthuizen ook meenemen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op juni 21, 2016, 18:50:51
Citaat van: denistel op juni 21, 2016, 17:11:49
zelfs op een EK kenne ze niet goed gras regelen. en je zit altijd met
weers omstandigheden. kunstgras kun je altijd in stadion trainen en
wordt bijna nooit een wedstrijd afgelast.
Dan moet je wel een vaste lijn doorvoeren, of overal kunstgras of nergens, waarbij ik nog steeds voorstander van het laatste ben.
De grasmat is hier in Nederland vaak sluitpost op de begroting en wordt onderhouden door een aantal mensen met een Caparis achtergrond. Neem je een voorbeeld aan Engeland, daar liggen de matten er in de hogere divisies ook na 78 wedstrijden gewoon fantastisch bij. En in Nederland heeft Feyenoord altijd nog een van de mooiste grasmatten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:03:34
Citaat van: speculeter op juni 21, 2016, 18:13:17
Sinds Maas hier is komen er goede aankopen!

Heeft een beter netwerk dan die kale zakkenvuller!!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:04:48
Citaat van: Jandehulk op juni 19, 2016, 13:35:42
Maak ons gek maas......  |:) |:)

Kampioen juh, met 2 vingers in de neus. Nu al een beter elftal dan vorig seizoen. Beetje kenner mut dit wel aanvoelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juni 21, 2016, 20:28:05
Citaat van: wiekie1969 op juni 21, 2016, 20:04:48
Kampioen juh, met 2 vingers in de neus. Nu al een beter elftal dan vorig seizoen. Beetje kenner mut dit wel aanvoelen.

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op juni 21, 2016, 21:11:28
Nou nog een systeem waarin we veel aan Barto hebben
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op juni 21, 2016, 21:13:25
´Ik ben voor duidelijkheid. In principe.´

Wat.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op juni 27, 2016, 12:11:26
Is het een idee om de spelers in hun schaarse vrije tijd wat oefeningen met de bal te geven? De een kan slecht een bal aannemen, de andere kan geen voorzet geven en zo zijn er nog wel wat oefeningen te bedenken waarbij dat verbeterd wordt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op juni 27, 2016, 14:22:20
De trainingsintensiteit bij Cambuur is veel te laag. Daarnaast willen spelers weinig tot niet in zichzelf investeren heb ik het idee.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Voorstopper op juni 27, 2016, 14:28:37
Citaat van: Gasgeve op juni 27, 2016, 14:22:20
De trainingsintensiteit bij Cambuur is veel te laag. Daarnaast willen spelers weinig tot niet in zichzelf investeren heb ik het idee.
Er vanuit gaande dat de spelers in de paar weken rust die ze gehad hebben weinig tot niets gedaan hebben, moet je rustig aan beginnen. Voor een buitenstaander lijkt dan de intensiteit te laag, mar deze moet langzaam opgebouwd worden. Een paar weken voor de competitiestart zal deze omhoog gaan zodat de eerste wedstrijd (uit VVV, gelijk een pittige) het team er op en top moet staan zonder blessure's en in topconditie. de vorm zal zich daarna ook nog gaan ontwikkelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 01, 2016, 21:56:11
voetbal idee is wel goed denk ik ploeg geeft vroeg druk naar voren en zaten er
boven op.tis maar tegen een 2e klasser maar gaat om de intenties.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op juli 02, 2016, 09:37:40
Inderdaad, het begint met een duidelijke visie.
Wat me opvalt, ik zag op Ajax tv Peter Bosz heel helder uitleggen hoe hij wil spelen en hij gaf goed en duidelijk aan wat 10 meter naarvoren voor verandering in mindset inhoud. Dat neemt Maas volgens mij over, natuurlijk niets mis mee.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 02, 2016, 11:52:53
als je zo naar voren speelt dwing je spelers ook om scherp te zijn
anders wordt je weg getikt.wat we afgelopen jaar te veel deden daar
sus je spelers mee in slaap en gaan ze fouten maken.die zullen ze nu
ook nog wel eens maken maar wel met de drang naar voren en das minder
erg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op juli 02, 2016, 12:20:20
Absoluut. Wanneer er een verzaakt, wordt je weggecounterd.
Goed dat deze intentie er is, we hadden ook een nieuwe spelwijze nodig. Nu nog een snelle opbouw inslijpen, met vastigheden en ook ruimte voor een directe omschakeling met snelle vleugels.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op juli 02, 2016, 17:55:27
Citaat van: SCC op juli 02, 2016, 12:20:20
Absoluut. Wanneer er een verzaakt, wordt je weggecounterd.
Goed dat deze intentie er is, we hadden ook een nieuwe spelwijze nodig. Nu nog een snelle opbouw inslijpen, met vastigheden en ook ruimte voor een directe omschakeling met snelle vleugels.

Vd streek en bakker gaan verzaken let maar op, middenveld is niet gied genoeg als je druk wilt zetten denk ik maar we zullen het zien heb het ze op 1 training zien doen toen schoot ik al in de lach maar ze hebben nog even de tijd?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op juli 02, 2016, 18:06:13
We zullen zien. Monteiro zette afgelopen seizoen op de verkeerde manier druk en ook nog op de verkeerde plekken op het veld. Dan blijven er al bijna geen middenvelders meer over als zoals jij zegt Bakker en vd Streek het niet in de vingers blijken te hebben.
In dat geval hoop ik maar dat er ook een tweede strijdplan getraind wordt. Ik denk dat juist Bakker het spel goed ziet een gaat invullen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 02, 2016, 18:34:41
Boutzamar moet natuurlijk  altijd spelen , samen met Bakker. 3e positie moet nog omgestreden worden . Eerste indruk van Maas is wel goed. Zijn intenties zijn duidelijk in ieder geval. Bovendien weet hij hoe het werkt in de top , want hij heeft zelf op respectabel nivo gespeeld. Alles valt en staat met de spits die gaat komen. Ik hoop op Muhren, van Veen of Seuntjes. Bij deze 3 zijn 20+ goals gegarandeerd. Afscheid nemen van Anderson en Peersman.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op juli 02, 2016, 18:39:04
Ben benieuwd naar Masek.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 02, 2016, 18:43:18
Inderdaad, zou zo maar de 3e man op het middenveld kunnen worden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 02, 2016, 19:04:21
zoals het nu gaat dan komt vd streek gewoon op de bank toch en zelfs Monteiro oek

middenveld zou bakker bouzamar en masek kunnen zijn. ook vissie deed het goed vond
ik.dinsdag eerst maar eens afwachten
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 02, 2016, 19:06:18
Boutzamar word onze nieuwe topper. Machtige speler
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 02, 2016, 19:07:35
En streek moet heel veel mee worden gesproken. Die 30 kg moet van zijn rug want dan ist een absolute topper voor ons
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op juli 02, 2016, 19:45:01
Citaat van: denistel op juli 02, 2016, 19:04:21
zoals het nu gaat dan komt vd streek gewoon op de bank toch en zelfs Monteiro oek

middenveld zou bakker bouzamar en masek kunnen zijn. ook vissie deed het goed vond
ik.dinsdag eerst maar eens afwachten

Kansloos middenveld. Veel te licht.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 02, 2016, 19:55:18
Staan dit jaar genoeg reuzen achterin ter compensatie : N'Toko , Steenvoorden , Bosz , Blackson bijv.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juli 02, 2016, 20:17:43
Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2016, 19:45:01
Kansloos middenveld. Veel te licht.

Lijkt mij ook!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 02, 2016, 22:17:31
Citaat van: John Hiatt op juli 02, 2016, 19:45:01
Kansloos middenveld. Veel te licht.

voetballend middenveld he.de beulen staan achter in..we spelen ver voor uit hoor.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op juli 02, 2016, 23:01:44
Steenvoorden schuift toch door? Bakker is fysiek ook beter geworden en staat meestal goed.
Ik heb ook liever een echte stevige verdedigende middenvelder erbij, geeft tactisch extra keuzes voor de speelwijze.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mugel op juli 02, 2016, 23:11:41
Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2016, 23:01:44
Steenvoorden schuift toch door? Bakker is fysiek ook beter geworden en staat meestal goed.
Ik heb ook liever een echte stevige verdedigende middenvelder erbij, geeft tactisch extra keuzes voor de speelwijze.

Bosz en Steenvoorden kunnen beide doorschuiven naar het middenveld wanneer nodig. Nog een linksbenige centrale verdediger (lees: van der Laan) erbij en opgelost.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: EdsjeSCC op juli 03, 2016, 04:45:36
Blijf het grappig vinden met verdedigers die doorschuiven etc. Etc. Die hele voorbereiding is kolder en hoe je er voor staat duurt nog wel ff. Moet nog wel wat gebeuren en ben benieuwd wat er komt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 03, 2016, 08:29:57
Citaat van: denistel op juli 02, 2016, 22:17:31
voetballend middenveld he.de beulen staan achter in..we spelen ver voor uit hoor.
Helemaal mee eens.
Ons middenveld is bezet met technisch vaardige voetballers die de drive naar voren hebben.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2016, 08:39:45
Citaat van: denistel op juli 02, 2016, 22:17:31
voetballend middenveld he.de beulen staan achter in..we spelen ver voor uit hoor.

En eerder zei je dat Bakker niet in de 16 zou komen dit seizoen  :_schater snapst het nog?  :zweep
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 03, 2016, 08:53:40
Ze hoeven ook niet alle 3 in de 16 te komen he. Bakker is slot op de deur , wat hij afgelopen seizoen een paar x voorteffelijk deed. Bovendien als Bakker verkocht wordt , zet je Bosz daar neer en ziet het er fysiek al wat anders uit.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2016, 09:02:54
Citaat van: keije op juli 03, 2016, 08:53:40
Ze hoeven ook niet alle 3 in de 16 te komen he. Bakker is slot op de deur , wat hij afgelopen seizoen een paar x voorteffelijk deed. Bovendien als Bakker verkocht wordt , zet je Bosz daar neer en ziet het er fysiek al wat anders uit.

Tuurlijk wel. Wat heb je een aan een slot op de deur als wij de bal hebben? Er zal toch variatie in het spel van de middenvelders moeten zitten nietwaar?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 03, 2016, 09:14:47
Omschakeling  ?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2016, 09:20:21
Citaat van: keije op juli 03, 2016, 09:14:47
Omschakeling  ?

Wat snap je niet?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 09:35:05
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2016, 08:39:45
En eerder zei je dat Bakker niet in de 16 zou komen dit seizoen  :_schater snapst het nog?  :zweep

ik zei dat als we zo spelen als afgelopen jaar he.maar deze trainer het meer aanvallende
gedachten ja waarin ik denk bakker toch nog de meest verdedigende zal zijn ja en een
boutzamar-masek-monteiro-vd streek wie er van hun ook maar speelt meer de aanvallende
rol zullen spelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 03, 2016, 09:46:51
Precies ! |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 03, 2016, 10:01:15
Citaat van: denistel op juli 03, 2016, 09:35:05
ik zei dat als we zo spelen als afgelopen jaar he.maar deze trainer het meer aanvallende
gedachten ja waarin ik denk bakker toch nog de meest verdedigende zal zijn ja en een
boutzamar-masek-monteiro-vd streek wie er van hun ook maar speelt meer de aanvallende
rol zullen spelen.

Dus een 6 kan nooit de 8 of 10 positie innemen en vice versa? Dat is makkelijk voor een tegenstander  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 03, 2016, 10:06:00
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2016, 10:01:15
Dus een 6 kan nooit de 8 of 10 positie innemen en vice versa? Dat is makkelijk voor een tegenstander  :_schater

kan wel maar de weest toch oek wel hoe mo hier speelde en die kwam zeker niet vaak bij de 16
hoor.zal oek van de tegenstander afhangen.trouwens denk dat wat keye zegt ook nog wel eens
kan gebeuren dat Bakker nog weg gaat en Bosz daar gaat spelen en ik vond Vissie ook behoorlijk
vrijdag avond sterk in de duels en voetballend ook goed.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op juli 03, 2016, 10:31:08
Citaat van: poelie-lwd op juli 03, 2016, 10:01:15
Dus een 6 kan nooit de 8 of 10 positie innemen en vice versa? Dat is makkelijk voor een tegenstander  :_schater
Nooit is erg overdreven. Schwung moet in een elftal zitten en dat gaat ook wel goedkomen met deze jonge honden. Echter zie ik Masek liever niet teveel de positie van Bakker overnemen bijv.....Poppetjes op de juiste plaats zetten met een scorende spits erbij en we zijn al een mooi eind op stap.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op juli 03, 2016, 11:21:20
Citaat van: denistel op juli 02, 2016, 22:17:31
voetballend middenveld he.de beulen staan achter in..we spelen ver voor uit hoor.

Een sloper op het middenveld zou mij bekoren! En mocht er geen spits van allure komen, dan zou een 4-4-2 systeem een goede optie zijn.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op juli 03, 2016, 12:16:38
En dan barto in een 442?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op juli 03, 2016, 12:33:33
nee H en H
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op juli 03, 2016, 12:39:03
Citaat van: John Hiatt op juli 03, 2016, 11:21:20
Een sloper op het middenveld zou mij bekoren! En mocht er geen spits van allure komen, dan zou een 4-4-2 systeem een goede optie zijn.
Dan lever je dus in op het scorend vermogen van de ploeg EN je levert in op de veldbezetting? Laten we aub geen 442 spelen, die ellende staat me nog goed bij van de wedstrijden onder Keizer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op juli 03, 2016, 12:39:45
Citaat van: speculeter op juli 03, 2016, 12:16:38
En dan barto in een 442?

Nee, Barto als soort pinchhitter. Niet meer in de basis aub.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:39
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 04, 2016, 13:17:21
nou hevve langer ere div speelt als wij toch verder ist niet veel maar toch
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juli 04, 2016, 14:13:15
Citaat van: DayDreamer op juli 04, 2016, 13:11:39
Rob Maas: Cambuur is RKC in het groot  :insane

Zover zijn we dus al gezakt. :rodekaart

Zelfde clubkleuren
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 04, 2016, 15:07:01
Citaat van: denistel op juli 04, 2016, 13:17:21
nou hevve langer ere div speelt als wij toch verder ist niet veel maar toch
sist wat in de put. Wij voetballen in een stadion, niet op een schoolplein met fietsenhokken er om heen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 06, 2016, 10:09:31
Maas hamert eerst op defensieve organisatie

Rob Maas hield een goed gevoel over aan zijn eerste 'profzege' als Cambuur-trainer. Cambuur was gisteravond met 1-0 te sterk voor FC Emmen.

Oefenen tegen amateurs? Nee, daar houdt Rob Maas niet zo van. Hij noemde de traditionele eerste wedstrijd tegen DTD eerder al een verplicht nummertje. De nieuwe trainer van Cambuur heeft liever echte tegenstand, ook aan het begin van de voorbereiding. ,,Ik wil zo snel mogelijk op niveau spelen. Dit was een nuttige wedstrijd om te zien waar we na tien dagen staan'', zei de 46-jarige Maas.

Cambuur won gisteravond van FC Emmen door een laat doelpunt van Raymond Gyasi. De aanvaller, overgekomen van Emmen, kreeg in de 83ste minuut de bal knap aangespeeld van Rowdy van der Putten en rondde keurig af. De wedstrijd kende verder weinig hoogtepunten. De 1021 betalende supporters schuilden veelal onder de paraplu en praatten wat met elkaar. Op het veld was niet bijzonder veel te zien. Namens Cambuur maakten 22 spelers hun opwachting. Maas wisselde iedereen in de rust. ,,Dat heeft met conditionele opbouw te maken, omdat je verstandig met de jongens wilt omgaan. De jonkies krijgen 45 minuten en de 'bovenkant' van de selectie kan vaak wel wat langer spelen.''

Verdedigende organisatie

Het trainersoog van Maas zag goede dingen, vooral organisatorisch. ,,Ik heb een gretig Cambuur gezien dat direct vooruit wil verdedigen. Daar zijn we nu mee bezig. Het uitvoeren van taken wil ik zien en daar ben ik tevreden over'', aldus de geboren Eindhovenaar. ,,We zijn nu puur bezig met het verdedigende aspect. Een tegenstander de hoek in drukken en dan snel de bal veroveren. In de loop van de voorbereiding gaan we het aanvallende gedeelte afstemmen. We kunnen wel voetballen, maar het belangrijkste is voor mij de verdedigende organisatie.''

In de eerste helft viel vooral de beresterke Chiro N'Toko op, die de defensie dit seizoen moet gaan leiden. Maas: ,,Het stond achterin volwassen. Chiro hoefde alleen maar ballen op te vangen en kon van daaruit openen. Dat is een compliment voor de ploeg.'' Na rust kwam Jordy van Deelen (22) in de ploeg. Hij speelde net als Gyasi tegen zijn oude ploeg Emmen. De rechtsback is gehaald door Marcel Keizer, die op 2 juni plotseling naar Jong Ajax vertrok. ,,Ik ben niet per se vanwege Marcel bij Cambuur, maar heb wel veel gesprekken met hem gehad en hij heeft mij gehaald en weet wat ik kan. Natuurlijk is het vervelend dat hij wegging, maar ik moet het uiteindelijk deze voorbereiding zelf laten zien dat ik in de basis thuishoor'', sprak Van Deelen vol bravoure.

http://www.lc.nl/sport/Maas-hamert-eerst-op-defensieve-organisatie-21480301.html
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Voorstopper op juli 07, 2016, 17:45:34
Bruggink weet niet of Maas wel een goede keuze is.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/672203/vraagtekens-bij-bruggink-op-welke-gronden-is-hij-daar-aangesteld-als-trainer-.html
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 07, 2016, 17:51:53
Vind het wel een ironische column. Bruggink is natuurlijk ook columnist/analist omdat hij een oud-voetballer is, en niet omdat hij nou zulke interessante meningen heeft (althans, van wat ik er van heb gezien op Fox).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 07, 2016, 17:54:43
Citaat van: Voorstopper op juli 07, 2016, 17:45:34
Bruggink weet niet of Maas wel een goede keuze is.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/672203/vraagtekens-bij-bruggink-op-welke-gronden-is-hij-daar-aangesteld-als-trainer-.html
Op zich heeft hij een punt, maar Rob Maas vind ik een slecht voorbeeld. Er is nu gekozen voor een trainer met amper ervaring, de publieke opinie tegen en zonder band met de club. Ik vind het van lef getuigen (zeker van een TD onder druk), dat je toch vertrouwt op de kwaliteiten van zo'n man en hem een contract geeft. Natuurlijk zijn er veel vraagtekens te stellen bij de keuze voor Maas, maar in dit verhaal van Bruggink past hij niet.

Citeer'In Nederland wordt nog te veel geredeneerd vanuit de Wilmots-reflex. Hij was vroeger een goede voetballer, dus hij zal het wel snappen', suggereert de oud-speler van onder meer PSV en Oranje.
'Dat verschijnsel zie je ook terug in de Nederlandse trainersopleiding. Daarin worden te veel de platgetreden paden bewandeld. Nooit zie je eens een onbekende maar veelbelovende trainer uit het amateurvoetbal waarin wordt geïnvesteerd. Ons jeugdvoetbal schreeuwt om geschoolde en pedagogisch sterke opvoeders, maar die krijgen weinig kans. Er wordt vooral gekeken naar de gevestigde namen uit de praktijk.'
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op juli 07, 2016, 18:19:23
Pot/Ketel verhaal dit.

Citeer

'Rob Maas kan best een goede trainer zijn, maar op welke gronden is hij aangesteld als trainer van SC Cambuur? Is het gebaseerd op datgene wat hij bij Vitesse heeft laten zien, is het een netwerkbeslissing of is het omdat hij een goede voetballer was?', steekt Bruggink van wal in Voetbal International.

Zal ik de reactie van Maas alvast even schrijven? Komt ie:
Citeer
"Arnold Bruggink kan best een goede columnist zijn, maar op welke gronden is hij aangesteld als columnist van VI? Is het gebaseerd op datgene wat hij bij Fox heeft laten zien, is het een netwerkbeslissing of is het omdat hij een goede voetballer was?", dient Maas Bruggink van repliek in de Huis aan Huis.

Bruggink heb ik zelf nog nooit op goede teksten kunnen betrappen bij Fox, noch op een uitgesproken mening over voetbal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC-J op juli 07, 2016, 19:07:30
De vergelijking deugt echt niet in jouw pot ketel verhaal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 07, 2016, 19:39:53
Nou professor Arnold Bruggink, alias lul de behanger, moet zijn frustraties weer even kwijt.
Vd Vegt heb ik niet een turf hoog en mijn voorkeur lag ook niet bij Maas.
Maar er moet toch iemand de selectie trainen.
Toch heb ik wel stiekum vertrouwen in Maas dat hij ons het nieuwe seizoen na competitie laat spelen.
Hij lijkt erg introvert en is het tegenovergestelde van Henk, maar misschien kwalitatief niet minder.
Arnold Bruggink heb ik zowel als voetballer, als stukjes schrijver nooit hoog gehad en schenk dan ook geen aandacht aan deze azijnpisser en lariekoek verkondiger.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op juli 08, 2016, 06:42:18
Who the fuck is Bruggink
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op juli 08, 2016, 10:34:43
Mooie reacties hier. Maas werd door iedereen bestempeld als een waardeloze trainer, maar als een columnist iets negatiefs zegt wordt er massaal voor hem in de bres gesprongen. Maas is dan misschien een kuttrainer, maar het is wel ónze kuttrainer. |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: carlo de leeuw op juli 08, 2016, 11:16:36
Maas heeft als beginnend trainer een slecht half jaar gehad bij Vitesse, maar kan je op basis daarvan nog niet direkt volledig afschrijven voor de rest van zijn carriere en zeker een Bruggink zou niet zo kortzichtig moeten zijn als zgn kenner/insider binnen de voetballerij.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op juli 08, 2016, 11:34:38
Miskien hettie wel feul leerd bij Vitesse en weetie nou hoe ut mut
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op juli 08, 2016, 12:18:58
Citaat van: piene hassus op juli 08, 2016, 11:34:38
Miskien hettie wel feul leerd bij Vitesse en weetie nou hoe ut mut

Vanuit een groep, intern promotie maken heeft niet altijd succes, als de groep tegenwerkt.
Dit kan een oorzaak zijn geweest in Arnhem?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 08, 2016, 12:43:13
Citaat van: PePe op juli 08, 2016, 12:18:58
Vanuit een groep, intern promotie maken heeft niet altijd succes, als de groep tegenwerkt.
Dit kan een oorzaak zijn geweest in Arnhem?
Ja dat is denk ik mede oorzaak van zijn niet geslaagde missie bij Vitesse.
Bosz was daarbij een ervaren en keiharde trainer die zich wel staande kon houden in dat vreemdelingen legioen en Maas een beginnend trainer met te weinig ervaring om zo'n team met allemaal ego-tje te managen.
Bij Cambuur heerst een geheel andere cultuur.
Wat ik wel heb gezien, is dat Maas niet een persoon is die gemakkelijk om kan gaan met zijn omgeving.
Het zou niet verkeerd zijn dat Cambuur een PR man/vrouw aanstelt die de communicatie naar buiten verzorgt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 08, 2016, 13:45:14
Citaat van: El Ma-kri-niii op juli 08, 2016, 10:34:43
Mooie reacties hier. Maas werd door iedereen bestempeld als een waardeloze trainer, maar als een columnist iets negatiefs zegt wordt er massaal voor hem in de bres gesprongen. Maas is dan misschien een kuttrainer, maar het is wel ónze kuttrainer. |:)
Zo is dat bij Cambuur ?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Ronnie tng op juli 08, 2016, 16:56:08
Ondanks dat ik het een analist van niets vind, heeft hij wel gelijk in deze. Net zoals dat een vd Vegt is aangetrokken op basis van helemaal niets. Degradaties , slechte verhalen supporters andere clubs. Als er dan op forumavond na gevraagd wordt krijg je een standaard lul verhaal om Henri , maar vooral zichzelf te beschermen.

Verder is Maas nu de trainer en daar moeten we het mee doen. We gaan het zien, maar van mij krijgt hij (ook al is het niet mijn trainer) de voordeel van de twijfel. 
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op juli 08, 2016, 17:59:42
Citaat van: Ronnie tng op juli 08, 2016, 16:56:08
Ondanks dat ik het een analist van niets vind, heeft hij wel gelijk in deze. Net zoals dat een vd Vegt is aangetrokken op basis van helemaal niets. Degradaties , slechte verhalen supporters andere clubs. Als er dan op forumavond na gevraagd wordt krijg je een standaard lul verhaal om Henri , maar vooral zichzelf te beschermen.

Verder is Maas nu de trainer en daar moeten we het mee doen. We gaan het zien, maar van mij krijgt hij (ook al is het niet mijn trainer) de voordeel van de twijfel.

Die Bruggink het un DKV verleden, dus daar hoef je niks van te verwachten wat Cambuur betreft.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 08, 2016, 18:08:21
Citaat van: vialli op juli 08, 2016, 17:59:42
Die Bruggink het un DKV verleden, dus daar hoef je niks van te verwachten wat Cambuur betreft.
Wie?  l0l
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 14, 2016, 20:38:50
Breaking news.... Rob maas per direct naar Ajax om coach te worden van de A1
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op juli 14, 2016, 20:41:43
Citaat van: sunderland op juli 14, 2016, 20:38:50
Breaking news.... Rob maas per direct naar Ajax om coach te worden van de A1


Bron?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 14, 2016, 21:18:04
Citaat van: hobbes op juli 14, 2016, 20:41:43

Bron?
Marcel ikbennieteigenwijs keizer
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op juli 14, 2016, 21:20:49
Fred Grim naar Ajax A1.
Bron KNVB :"Fred wilde zelf graag en als zo'n kans zich aanbiedt mag je hem niet tegenhouden".
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Viper op juli 14, 2016, 21:25:39
Gaat lekker hier.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 16, 2016, 19:31:25
goed bezig vast houden dit we zullen zeker eens op de bek gaan maar ook vaak
gaan winnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op juli 17, 2016, 09:04:50
Is was in eerste instantie niet blij met Maas. Maar heb nu alle oefenpotjes gezien, behalve die in Kootstertille,  maar moet zeggen dat deze man de selectie er goed op heeft staan.
Jongens zijn fit, ogen allemaal heel gretig, en spelen (zeer) goed voetbal. Nu maar hopen dat het gretige blijft op moment een paar jongens horen dat ze naast de basis komen.

:thumbsup goed bezig Maas.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op juli 17, 2016, 15:04:03
Moet zeggen dat de spelopvatting gisteren ook goed was. In de eerste helft wel 30 minuten gezien dat er continu druk naar voren was en dus op de bal. Bakker en Bosz en ook monteiro die steeds de bal verplaatsten over de breedte en vooruit
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2016, 08:53:35
Voorlopig moet ik mijn woorden inslikken. Tot nu toe zegt hij louter zinnige dingen over voetbal en weet hij het spel behoorlijk naar zijn hand te zetten met het beschikbare materiaal. Uiteraard moeten we afwachten wat er gebeurt bij tegenslagen maar vooralsnog dikke prima. Overigens is het overduidelijk dat hij dezelfde voetbal filosofie heeft als Peter Bosz (lees interview Telegraaf) alleen snappen ze het nog niet zo goed in 020  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op juli 18, 2016, 09:34:54
Je ziet ze elkaar ook coachen.
Eerste indruk is prima...
Hoog druk zetten, spel snel verplaatsen en een logische opstelling.
Dus geen rechtspoot op links.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juli 18, 2016, 09:37:54
Citaat van: speculeter op juli 18, 2016, 09:34:54
Je ziet ze elkaar ook coachen.
Eerste indruk is prima...
Hoog druk zetten, spel snel verplaatsen en een logische opstelling.
Dus geen rechtspoot op links.

Gaat wel gebeuren met Gouriye  :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op juli 18, 2016, 09:59:08
aanvallend zou dat ook wel kunnen maar wat er afgelopen seizoen met peersman gebeurde
door em steeds op rechts te zetten was een drama.
speelt nu op links krijgt vertrouwen en meteen 2 assists dus gewoon laten
staan die man.geen fratsen in de verdediging aub.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op juli 18, 2016, 13:32:22
Citaat van: Bernardo op juli 18, 2016, 09:37:54
Gaat wel gebeuren met Gouriye  :devil

En daar is niks mis mee
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 18, 2016, 15:40:48
Citaat van: DayDreamer op juli 17, 2016, 09:04:50
Is was in eerste instantie niet blij met Maas. Maar heb nu alle oefenpotjes gezien, behalve die in Kootstertille,  maar moet zeggen dat deze man de selectie er goed op heeft staan.
Jongens zijn fit, ogen allemaal heel gretig, en spelen (zeer) goed voetbal. Nu maar hopen dat het gretige blijft op moment een paar jongens horen dat ze naast de basis komen.

:thumbsup goed bezig Maas.
Ja ik heb het zelfde en kom tot de conclusie dat ik Maas waarschijnlijk volledig verkeerd heb ingeschat.
Deze man neemt waarschijnlijk revanche op zijn afgelopen seizoen en kan hopelijk onze club weer op het niveau krijgen dat alle tegenstanders met de broek vol stront in leeuwarden komen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Spine op juli 18, 2016, 15:46:59
Vorig (half) seizoen had hij te maken met overbetaalde jonge gastjes die dachten een basiplaats te kunnen claimen. Nu heeft hij te maken met een heel ander soort jongens, jongens die iets willen bereiken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2016, 16:35:21
Citaat van: Spine op juli 18, 2016, 15:46:59
Vorig (half) seizoen had hij te maken met overbetaalde jonge gastjes die dachten een basiplaats te kunnen claimen. Nu heeft hij te maken met een heel ander soort jongens, jongens die iets willen bereiken.

Dat is wel zo maar Maas was ook een hork eerste klas. Ik vond het echt een kloon van Arts. Wat dat aangaat is hij aardig opgedroogd  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op juli 18, 2016, 16:36:49
Hij mag zich wel duidelijker uitspreken voor Nienhuis. Is toch echt beter dan Zeinstra.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op juli 18, 2016, 19:21:07
Goed bezig.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 18, 2016, 19:29:28
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2016, 16:36:49
Hij mag zich wel duidelijker uitspreken voor Nienhuis. Is toch echt beter dan Zeinstra.

Het is allebei helemaal niks.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op juli 18, 2016, 19:39:13
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2016, 16:36:49
Hij mag zich wel duidelijker uitspreken voor Nienhuis. Is toch echt beter dan Zeinstra.

Lood om oud ijzer...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 19:43:36
Beide geen topkeeper, maar vind Nienhuis toch wel iets beter dan Zeinstra. Volgend jaar minimaal één van de twee laten gaan en op zoek naar een nieuwe nummer 1.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op juli 18, 2016, 20:01:42
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 19:43:36
Beide geen topkeeper, maar vind Nienhuis toch wel iets beter dan Zeinstra. Volgend jaar minimaal één van de twee laten gaan en op zoek naar een nieuwe nummer 1.

Met de huidige achterhoede hoeven we niet eens een keeper ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op juli 18, 2016, 20:31:59
Nienhuis is een klasse beter als Zeinstra. Die kan echt helemaal niks.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: carlo de leeuw op juli 18, 2016, 20:36:55
inmiddels hossanna in de hoge voor Maas op het forum?!
geldt dit dan indirekt ook voor HvdV, zeker als hij ook nog met een geweldige spits op de proppen mocht komen?!
Het kan verkeren :D
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op juli 18, 2016, 20:41:27
Citaat van: AL op juli 18, 2016, 20:01:42
Met de huidige achterhoede hoeven we niet eens een keeper ;)
Dus houden we die keeper die t minste kost;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Lore op juli 18, 2016, 20:46:13
Citaat van: carlo de leeuw op juli 18, 2016, 20:36:55
inmiddels hossanna in de hoge voor Maas op het forum?!
geldt dit dan indirekt ook voor HvdV, zeker als hij ook nog met een geweldige spits op de proppen mocht komen?!
Het kan verkeren :D

Gaat snel om hier. Ik wacht eerst de eerste tien wedstrijden in de competitie nog even af. Ik heb Cambuur eerder goede voorbereidingen zien spelen om daarna volledig door het ijs te zakken.

Daarnaast blijft zijn aanstelling een volkomen raadsel!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 20:57:00
Citaat van: Lore op juli 18, 2016, 20:46:13
Gaat snel om hier. Ik wacht eerst de eerste tien wedstrijden in de competitie nog even af. Ik heb Cambuur eerder goede voorbereidingen zien spelen om daarna volledig door het ijs te zakken.

Daarnaast blijft zijn aanstelling een volkomen raadsel!

Tsja, je kunt het ook uitleggen als visie om door de prestaties van Maas bij Vitesse heen te kijken en hem toch aan te stellen.

Verder wel met je eens dat we nu ook niet ineens moeten doorschieten in extreme positiviteit. Daarom ook erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen tegen een iets sterkere tegenstander (op papier). Maar ik ben toch blij dat de voortekenen goed zijn, heb ik liever dan dat we nu van Emmen, Telstar en Den Bosch verloren hadden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op juli 18, 2016, 22:09:38
Citaat van: Lore op juli 18, 2016, 20:46:13
Gaat snel om hier. Ik wacht eerst de eerste tien wedstrijden in de competitie nog even af. Ik heb Cambuur eerder goede voorbereidingen zien spelen om daarna volledig door het ijs te zakken.

Daarnaast blijft zijn aanstelling een volkomen raadsel!

Ach ja, gaat het slecht dan zeiken en zaniken we met zijn allen. Gaat het goed, zitten we met zijn allen weer op een roze wolk. Dat is ook Cambuur  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: ruubmac op juli 18, 2016, 23:10:28
Citaat van: Collingwood op juli 18, 2016, 20:57:00
Tsja, je kunt het ook uitleggen als visie om door de prestaties van Maas bij Vitesse heen te kijken en hem toch aan te stellen.

Verder wel met je eens dat we nu ook niet ineens moeten doorschieten in extreme positiviteit. Daarom ook erg benieuwd naar de wedstrijd van morgen tegen een iets sterkere tegenstander (op papier). Maar ik ben toch blij dat de voortekenen goed zijn, heb ik liever dan dat we nu van Emmen, Telstar en Den Bosch verloren hadden.

Volgens mij is Almere lang zo sterk niet meer als verleden seizoen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 18, 2016, 23:12:52
Citaat van: ruubmac op juli 18, 2016, 23:10:28
Volgens mij is Almere lang zo sterk niet meer als verleden seizoen.

Zijn inderdaad verzwakt, maar volgens mij wel nog beter dan de vorige tegenstanders. Een middenveld met Overtoom, Ahannach en Rijsdijk zouden Emmen, Telstar en Den Bosch graag willen hebben denk ik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 19, 2016, 08:58:07
Citaat van: Lore op juli 18, 2016, 20:46:13
Gaat snel om hier. Ik wacht eerst de eerste tien wedstrijden in de competitie nog even af. Ik heb Cambuur eerder goede voorbereidingen zien spelen om daarna volledig door het ijs te zakken.

Daarnaast blijft zijn aanstelling een volkomen raadsel!
Maas moet inderdaad zijn eerste competitie wedstrijd nog spelen, maar er lijkt veel meer structuur in het elftal te zijn dan afgelopen seizoen. Keizer was een prima technisch directeur, maar als trainer volslagen mislukt bij ons.
Dit is ook natuurlijk afhankelijk van de voorhanden zijnde spelers, want met dit materiaal waren we zonder problemen in de eredivisie gebleven.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2016, 13:14:52
Piet Jan Nauta
‏@PietJanNauta
Verder genoten van uitspraken van trainer Rob Maas. ,,Achteruitlopen is verliezen", is een van de veelzeggendste voor het spel van Cambuur.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op juli 19, 2016, 13:19:20
Citaat van: Collingwood op juli 19, 2016, 13:14:52
Piet Jan Nauta
‏@PietJanNauta
Verder genoten van uitspraken van trainer Rob Maas. ,,Achteruitlopen is verliezen", is een van de veelzeggendste voor het spel van Cambuur.

Zei hij dat?  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op juli 19, 2016, 13:21:06
Blijkbaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op juli 28, 2016, 10:40:56
Ik heb al een aantal trainingen bezocht dit jaar en heb het idee dat er harder en serieuzer wordt getraind dan de afgelopen jaren. Iemand die dit kan beamen of zit ik er naast?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op juli 28, 2016, 12:47:16
Citaat van: Gasgeve op juli 28, 2016, 10:40:56
Ik heb al een aantal trainingen bezocht dit jaar en heb het idee dat er harder en serieuzer wordt getraind dan de afgelopen jaren. Iemand die dit kan beamen of zit ik er naast?
Er wordt inderdaad anders getraind dan de voorgaande jaren.
Dat komt toch waarschijnlijk voort uit de spelwijze in de Juup Comp., die nogal wat anders is dan hoe er in de eredivisie wordt gespeeld.
De balcirculatie en aanname is op eredivisie niveau veel sneller en vergt een andere oefenstof dan nu op dit niveau.
Maar Maas is wel een trainer met een bepaalde visie op het spelletje en daar was bij Keizer weinig van te merken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2016, 19:57:25
(https://pbs.twimg.com/media/CpWpHM5WIAA-St6.jpg)

Om het nieuwe persbeleid even in perspectief te plaatsen. Maas ziet achter elke boom een beer blijkbaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: justremco op augustus 08, 2016, 19:58:31
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2016, 19:57:25
(https://pbs.twimg.com/media/CpWpHM5WIAA-St6.jpg)

Om het nieuwe persbeleid even in perspectief te plaatsen. Maas ziet achter elke boom een beer blijkbaar.

Daar stond ie bij Vitesse ook al bekend om, kon slecht met de pers én supporters door 1 deur
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op augustus 08, 2016, 19:59:06
Maas maakt op mij tot nu toe geen onaardige indruk, maar dit slaat natuurlijk drie keer nergens op...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2016, 20:07:48
Citaat van: justremco op augustus 08, 2016, 19:58:31
Daar stond ie bij Vitesse ook al bekend om, kon slecht met de pers én supporters door 1 deur

Daar had hij ook tweespalt binnen de selectie.... Je zou, zeker met dat verhaal met de pers, toch verwachten dat hij zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 08, 2016, 20:21:14
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2016, 20:07:48
Daar had hij ook tweespalt binnen de selectie.... Je zou, zeker met dat verhaal met de pers, toch verwachten dat hij zich geen twee keer aan dezelfde steen stoot?
Daar heb je helemaal gelijk in, maar Maas is extreem zeer introvert, daartegen was Henk extreem extravert.
Een club als Cambuur kan als compensatie een voorlichter aanstellen die de pers wekelijks te woord staat en de supporters regelmatig informeert.
Het bestuur lijkt geen boodschap te hebben aan de wensen van de supporters.
Al met al een ongewenste situatie voor de Club die hopelijk toch de asperaties heeft om de "Volksclub" weer naar het hoogste niveau te krijgen met behulp van de 12e man.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 08, 2016, 20:31:01
Citaat van: Vlampiep op augustus 08, 2016, 20:21:14
Daar heb je helemaal gelijk in, maar Maas is extreem zeer introvert, daartegen was Henk extreem extravert.
Een club als Cambuur kan als compensatie een voorlichter aanstellen die de pers wekelijks te woord staat en de supporters regelmatig informeert.
Het bestuur lijkt geen boodschap te hebben aan de wensen van de supporters.
Al met al een ongewenste situatie voor de Club die hopelijk toch de asperaties heeft om de "Volksclub" weer naar het hoogste niveau te krijgen met behulp van de 12e man.

Ho even, volgens mij moet Maas zelf even te rade gaan waarom iedere persmuskiet hem uitkotst. HIJ is mede/hoofdelijk verantwoordelijk voor de uitstraling van de club. HIJ moet de club verkopen naar buiten toe, mede door het behalen van resultaten. Waarom kan elke andere trainer/club gewoon normaal doen en moeten wij een voorlichter aanstellen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 08, 2016, 21:11:49
Citaat van: moodygrunn op augustus 08, 2016, 20:31:01
Ho even, volgens mij moet Maas zelf even te rade gaan waarom iedere persmuskiet hem uitkotst. HIJ is mede/hoofdelijk verantwoordelijk voor de uitstraling van de club. HIJ moet de club verkopen naar buiten toe, mede door het behalen van resultaten. Waarom kan elke andere trainer/club gewoon normaal doen en moeten wij een voorlichter aanstellen?
Maas is niet capabel om een constructief gesprek aan te gaan over de gespeelde wedstrijd of nog te spelen wedstrijd.
Dus als de club hem als trainer wil, dit met de wetenschap dat hij enigszins paranoia blijkt te zijn, moet je hierin voorzien.
Maar ik geef je helemaal gelijk dat dit een taak is en blijft van de trainer, maar het gehele bestuur blijkt verstoken te zijn van de competentie communicatie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 08, 2016, 22:08:34
we hevve 47 jaar zonder wat voor poespas van besloten trainingen of wat dan ook
vind het ook helemaal nergens op slaan.nu weer een middag de spelers uit de wind
houden wat een flauwe kul zeg,,focus zeggen ze dan die spelers gaan om 5 uur naar
huis en denk je dat ze dan al1 nog maar met de wedstrijd bezig zijn?

ophouden met die poespas binnen de hele club doe nou maar gewoon zo zijn
we groot geworden en met al die regels binnen de club wordt het allemaal niet leuker,
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 08, 2016, 22:13:24
Citaat van: denistel op augustus 08, 2016, 22:08:34
we hevve 47 jaar zonder wat voor poespas van besloten trainingen of wat dan ook
vind het ook helemaal nergens op slaan.nu weer een middag de spelers uit de wind
houden wat een flauwe kul zeg,,focus zeggen ze dan die spelers gaan om 5 uur naar
huis en denk je dat ze dan al1 nog maar met de wedstrijd bezig zijn?

ophouden met die poespas binnen de hele club doe nou maar gewoon zo zijn
we groot geworden en met al die regels binnen de club wordt het allemaal niet leuker,

De bobo's binnen de club en de ts denken nog steeds dat we eredivisie spelen.

Kest die Maas nu al toch totaal niet serieus meer nimme? Tijdens de rust zegt ie tegen zijn spelers dat ie hoopt dat ze niet zullen verliezen. Dit staat letterlijk in de abe krant van zaterdag.

Ongelooflijk wat een flapdrol.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 08, 2016, 23:52:04
Ik wil graag positief blijven maar ik hew ook grote vraagtekens. Afgelopen vrijdag misschien wel je beste speler wissel
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op augustus 09, 2016, 00:35:01
Wie dat?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op augustus 09, 2016, 01:48:13
barto.


:proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 09, 2016, 08:21:31
Gisteravond Henk de Jong gezien op omroep Abe.
Wat een verademing die man, vol passie en nog steeds vol van Cambuur.
Ja wat dat betreft is het nu dikke armoe met de huidige nonono's.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 09, 2016, 10:13:24
Dat stukje op vorige pagina is ook al veel op gereageerd door de landelijk pers, en dat was nou niet bepaald positief.
De club staat er landelijk weer mooi op,  :zucht

Deze directie stapelt fout op fout, binnenkort barst de bom wel eens.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Ronnie tng op augustus 09, 2016, 10:17:29
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2016, 08:21:31
Gisteravond Henk de Jong gezien op omroep Abe.
Wat een verademing die man, vol passie en nog steeds vol van Cambuur.
Ja wat dat betreft is het nu dikke armoe met de huidige nonono's.

Het zegt genoeg dat deze helden letterlijk zeggen: We komen graag ooit terug, maar niet met dit bestuur!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op augustus 09, 2016, 10:21:13
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2016, 08:21:31
Gisteravond Henk de Jong gezien op omroep Abe.
Wat een verademing die man, vol passie en nog steeds vol van Cambuur.
Ja wat dat betreft is het nu dikke armoe met de huidige nonono's.

In welk programma?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op augustus 09, 2016, 22:25:24
Citaat van: Yellow Army op augustus 09, 2016, 10:21:13
In welk programma?

skûtsjejournaal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 09, 2016, 22:51:37
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2016, 08:21:31
Gisteravond Henk de Jong gezien op omroep Abe.
Wat een verademing die man, vol passie en nog steeds vol van Cambuur.
Ja wat dat betreft is het nu dikke armoe met de huidige nonono's.

Helaas is dat vergane glorie ;(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 10, 2016, 12:58:44
Citaat van: DayDreamer op augustus 09, 2016, 10:13:24
Dat stukje op vorige pagina is ook al veel op gereageerd door de landelijk pers, en dat was nou niet bepaald positief.
De club staat er landelijk weer mooi op,  :zucht

Deze directie stapelt fout op fout, binnenkort barst de bom wel eens.

ze vinden het de normaalste zaak van de wereld ze zijn verder de hele week beschikbaar voor
iedereen en bij andere clubs kun je maar 1 training per week bekijken.dat geloven ze zelf ook
nog nou in de jl kun je volgens mij elke training bekijken die je zelf wilt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op augustus 10, 2016, 13:19:50
Citaat van: Vlampiep op augustus 09, 2016, 08:21:31
Gisteravond Henk de Jong gezien op omroep Abe.
Wat een verademing die man, vol passie en nog steeds vol van Cambuur.
Ja wat dat betreft is het nu dikke armoe met de huidige nonono's.

De man die wegliep toen het echt moeilijk werd! Dat was pas dikke armoe!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC-J op augustus 10, 2016, 14:09:40
Henk heeft in de afgelopen jaren wat krediet opgebouwd omdat hij qua prestaties ook wel wat heeft neergezet hier. Daarnaast krijg je nooit meer zo'n trainer die betrokken is bij de achterban en dat kan op op waardering rekenen.

Vd Vegt heeft niets gepresteerd en totaal geen binding met de club en toch hou jij hem het hand boven het hoofd.  :?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: dizzhead op augustus 10, 2016, 14:23:44
Ik ben het met je eens hoor SCC-J.

Maar buiten dat denk ik wel dat voor sommigen hier toch een bevooroordeeld beeld meespeelt. Stel dat HdJ TD was geweest en pak 'm beet Arts de trainer - dan zouden het volgens velen vast wereldaankopen geweest waar de trainer helemaal niks uit wist te halen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op augustus 10, 2016, 15:29:11
Citaat van: John Hiatt op augustus 10, 2016, 13:19:50
De man die wegliep toen het echt moeilijk werd! Dat was pas dikke armoe!
Volgens mij heb jij vooral moeite met mensen die langer dan 1 jaar bij de club zijn:

Henk de Jong
Sandor
Nienhuis
Barto en zo zijn er nog wel een paar te noemen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op augustus 10, 2016, 15:36:20
Citaat van: SCC-J op augustus 10, 2016, 14:09:40
Henk heeft in de afgelopen jaren wat krediet opgebouwd omdat hij qua prestaties ook wel wat heeft neergezet hier. Daarnaast krijg je nooit meer zo'n trainer die betrokken is bij de achterban en dat kan op op waardering rekenen.

Vd Vegt heeft niets gepresteerd en totaal geen binding met de club en toch hou jij hem het hand boven het hoofd.  :?

Volgens mij ging dit over Henk de Jong. Die verdient een standbeeld voor zijn prestaties, maar liep wel weg! Dat zit mij niet lekker.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op augustus 10, 2016, 15:39:58
Citaat van: John Hiatt op augustus 10, 2016, 15:36:20
Volgens mij ging dit over Henk de Jong. Die verdient een standbeeld voor zijn prestaties, maar liep wel weg! Dat zit mij niet lekker.
Was anders 1 of 2 weken later wel ontslagen. En doordat hij al meer dan een jaar geen resultaten meer haalde zal hij gedacht hebben dat dit het beste voor de club was. Achteraf misschien zijn meest foute beslissing, maar blijft gewoon een held.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op augustus 10, 2016, 15:43:29
Citaat van: zeewolde op augustus 10, 2016, 15:39:58
Was anders 1 of 2 weken later wel ontslagen. En doordat hij al meer dan een jaar geen resultaten meer haalde zal hij gedacht hebben dat dit het beste voor de club was. Achteraf misschien zijn meest foute beslissing, maar blijft gewoon een held.

Ik hoop dat het hele verhaal ooit naar buiten komt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 10, 2016, 15:51:14
Citaat van: John Hiatt op augustus 10, 2016, 15:43:29
Ik hoop dat het hele verhaal ooit naar buiten komt.
Ja dat hoop ik ook, want het blijft schimmig en de rol van onze bestuurders hierin geeft mij ook een nare smaak.
Te meer er tot nu toe nog steeds niets is ondernomen om Henk en Sandor een afscheid te geven die zij als boegbeelden van de club verdienen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op augustus 10, 2016, 16:41:07
Als iemand wegloopt of je in de steek laat, ik heb het idee dat John Hiatt hier op doelt, dan vind ik het erg vreemd dat deze persoon (Henk de Jong) hier alsnog de beloning voor heeft gekregen als hij Cambuur niet in de steek had gelaten.

Indien Henk de Jong officieus de laan uit is gestuurd met behoud van salaris dan mag het bestuur hem niet rond laten lopen met het predikaat 'wegloper'. En als Henk zelf is opgestapt moet het bestuur zich achter de oren krabben en aangeven waarom ze in hemelsnaam hem hebben doorbetaalt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 10, 2016, 16:56:58
Citaat van: papier op augustus 10, 2016, 16:41:07
Als iemand wegloopt of je in de steek laat, ik heb het idee dat John Hiatt hier op doelt, dan vind ik het erg vreemd dat deze persoon (Henk de Jong) hier alsnog de beloning voor heeft gekregen als hij Cambuur niet in de steek had gelaten.

Indien Henk de Jong officieus de laan uit is gestuurd met behoud van salaris dan mag het bestuur hem niet rond laten lopen met het predikaat 'wegloper'. En als Henk zelf is opgestapt moet het bestuur zich achter de oren krabben en aangeven waarom ze in hemelsnaam hem hebben doorbetaalt.

Blijft een raar verhaal met veel haken en ogen. Maar kunnen we nu alsjeblieft door met het heden en visie op de toekomst! Oude lijken uit de kast halen heeft voor de club totaal geen meerwaarde. Laten we Maas een kans geven, lets see.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 10, 2016, 17:21:36
Citaat van: maikcambuur op augustus 10, 2016, 16:56:58
Blijft een raar verhaal met veel haken en ogen. Maar kunnen we nu alsjeblieft door met het heden en visie op de toekomst! Oude lijken uit de kast halen heeft voor de club totaal geen meerwaarde. Laten we Maas een kans geven, lets see.
Helemaal waar, maar mensen die ontzettend veel voor de club hebben betekend, kun je nu eenmaal niet zo maar wegschrijven.
Daarbij wil,ik ook jog wel opmerken dat deze nonono's die nu aan het roer staan de club absoluut geen meerwaarde bezorgen, hoogstens hoon gelach vanuit het betaalde voetbal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op augustus 10, 2016, 17:28:42
Citaat van: maikcambuur op augustus 10, 2016, 16:56:58
Blijft een raar verhaal met veel haken en ogen. Maar kunnen we nu alsjeblieft door met het heden en visie op de toekomst! Oude lijken uit de kast halen heeft voor de club totaal geen meerwaarde. Laten we Maas een kans geven, lets see.

Men zegt een visie te hebben op de toekomst maar er is geen congruentie tussen wat men zegt en wat men doet. Maas is wat mij betreft daar een van de voorbeelden van, zal fantastisch hogeschool voetbal willen laten zien maar heeft hier A het materiaal niet voor en op basis van zijn prestaties bij Vitesse ook B de kwaliteiten niet.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 10, 2016, 17:39:12
Klopt allemaal wat jullie zeggen. Ik zie op dit moment ook niet dingen die ik graag wil zien. Maar wat kunnen we er op dit moment aan doen? Eerst maar eens kijken hoe we gaan preseteren. En dan kan de achterban evt tot een actie komen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 10, 2016, 18:29:32
Citaat van: John Hiatt op augustus 10, 2016, 15:36:20
Volgens mij ging dit over Henk de Jong. Die verdient een standbeeld voor zijn prestaties, maar liep wel weg! Dat zit mij niet lekker.
de spelers en vooral het bestuur hebben hem laten vallen. Ga Groningen uit nog eens terug zien dan weet je genoeg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op augustus 11, 2016, 15:49:43
Zou Rob Maas in de gaten hebben dat hij zijn kans om op het voetbal beoordeeld te worden aan het verspelen is?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op augustus 11, 2016, 16:06:42
Citaat van: sunderland op augustus 10, 2016, 18:29:32
de spelers en vooral het bestuur hebben hem laten vallen. Ga Groningen uit nog eens terug zien dan weet je genoeg.

Groningen uit was nog erger dan Heracles thuis, toen probeerden ze iig nog te voetballen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 11, 2016, 17:09:04
Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 11, 2016, 15:49:43
Zou Rob Maas in de gaten hebben dat hij zijn kans om op het voetbal beoordeeld te worden aan het verspelen is?
Maas heeft wat mij betreft het voordeel van twijfel, maar met dit soort acties is het voordeel al snel geslonken.
Volgens mij is hij behoorlijk paranoia en hier zou het bestuur of TD moeten ingrijpen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 11, 2016, 17:21:00
bestuur is het er helemaal mee eens. pers is verder de hele week welkom voor
allerlei vragen maar ja de laatste training daar gaat het toch om.

ik vind het allemaal dikke flauwe kul we spelen maar 1e div en soms gebeuren
er binnen een paar minuten dingen waardoor je hel van te voren besproken
tactiecken in het niet vallen.maak het voetbal nou niet te moeilijk.we moeten
naar voren en goals maken en het liefst 1 meer dan de tegenstander.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 11, 2016, 17:27:18
Citaat van: Vlampiep op augustus 11, 2016, 17:09:04
Maas heeft wat mij betreft het voordeel van twijfel, maar met dit soort acties is het voordeel al snel geslonken.
Volgens mij is hij behoorlijk paranoia en hier zou het bestuur of TD moeten ingrijpen.

Je kan jezelf behoorlijk wat extra tijd gunnen door een positief imago. Als HdJ dit had gedaan, had iedereen er nog steeds vreemd van op gekeken, maar was het wel sneller geaccepteerd. Maas wil zich volgens mij heel graag bewijzen als goede trainer en dat is mooi. Hij vergeet alleen dat door het negatieve beeld dat vanuit de media geschetst wordt, hij direct ook zijn houdbaarheidstermijn verkort.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 11, 2016, 18:00:44
Citaat van: moodygrunn op augustus 11, 2016, 17:27:18
Je kan jezelf behoorlijk wat extra tijd gunnen door een positief imago. Als HdJ dit had gedaan, had iedereen er nog steeds vreemd van op gekeken, maar was het wel sneller geaccepteerd. Maas wil zich volgens mij heel graag bewijzen als goede trainer en dat is mooi. Hij vergeet alleen dat door het negatieve beeld dat vanuit de media geschetst wordt, hij direct ook zijn houdbaarheidstermijn verkort.
Een trainer kan zich bewijzen met de behaalde prestaties met zijn team.
Je zou best gelijk kunnen hebben dat zijn bewijsdrang hem parten speelt, maar ook daar schort het hem aan communicatie hierin.
Als hij de komende wedstrijden het maximale aantal punten weet te behalen is hem alles weer vergeven en staan we op de banken, pardon stoeltjes.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 11, 2016, 18:53:07
nou bij mij niet ik vind die hele poepspas allemaal maar niks en het zal oek niet altijd helpen.

afgelopen maandag jong psv - d.bosch 4-0 na 40 min en d.bosch rood dat daardoor
de schroom van zich afgooit en binnen 20 min op 4-4 komt dus zeg het maar al
die opdrachten trainers met mappen vol informatie enz ik ben er niet van overtuigd
voetballers moeten zelf veel meer mee leren denken dat is volgens mij veel belangrijker.

en het geldt niet al1 voor clubs maar ook de KNVB met al hun regels de 4e man die
soms dingen schreeuwt tegen spelers en als je wilt wisselen moet je eerst een briefje
inleveren wat een gedoe allemaal zeg.
en dan soms nog een 5e of 6e man die wel op e achterlijn staan maar zich nergens
mee mogen bemoeien.
soms zijn er situaties waar een grens rechter op 70 meter staat en dan een scheids
op 5 meter maar dan kijkt de scheidsrechter naar de grensrechter en die bepaald.

hou het nou maar simpel dan is het nog te begrijpen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2016, 21:24:15
Wat een skande deze vent voor ons club
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op augustus 12, 2016, 21:29:33
Citaat van: sunderland op augustus 12, 2016, 21:24:15
Wat een skande deze vent voor ons club
Slappe dweil met z'n focus. Enige focus die er is, is een Ford Focus. Opnokken aub!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op augustus 12, 2016, 21:31:04
Wie haalt zo'n kerel zonder ervaring ook in huis. Pruts beleid.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 12, 2016, 21:46:46
Wat een dooie lul juh.. Lachwekkend
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 12, 2016, 21:50:38
Wat mij betreft mag deze totaal incapabele passant nu al vertrekken. Straalt niks uit.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op augustus 12, 2016, 22:03:59
Pffffff!!!!!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: D.H.Skolten op augustus 12, 2016, 22:09:47
Citaat van: maikcambuur op augustus 12, 2016, 21:50:38
Wat mij betreft mag deze totaal incapabele passant nu al vertrekken. Straalt niks uit.
Gaat niet helpen, dan halen ze de volgende klaploper!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 00:32:02
Lever aub je contact in, jij snapt er helemaal niks van.

Na zo'n 1e helft niet wisselen is 1 ding, maar na die tegengoal gewoon zo blijven spelen  l8l

Na de tegengoal nog een kwartier blijven aanmodderen. en dan aanvallers wisselen ipv middenvelders waar het probleem ligt.

Met een kop als een oorworm het hertje verlaten wetende dat je al je krediet na 2 wedstrijden al verloren bent, jij bent de zwakste schakel, doei  l0l
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 00:37:12
Het spel was goed. Gvd!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 00:38:11
Sjezus alfons maas.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 00:38:28
Triest figuur
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 13, 2016, 00:43:07
Citaat van: DayDreamer op augustus 13, 2016, 00:32:02
Lever aub je contact in, jij snapt er helemaal niks van.

Na zo'n 1e helft niet wisselen is 1 ding, maar na die tegengoal gewoon zo blijven spelen  l8l

Na de tegengoal nog een kwartier blijven aanmodderen. en dan aanvallers wisselen ipv middenvelders waar het probleem ligt.

Met een kop als een oorworm het hertje verlaten wetende dat je al je krediet na 2 wedstrijden al verloren bent, jij bent de zwakste schakel, doei  l0l

Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat HdJ ook vaak rare wissels had, of te lang wachtte met wisselen. Alleen bij hem hadden we vaak wel resultaat. En nu betreft het jong pisvee... Om te huilen. Er moeten koppen gaan rollen, ons als club zo te kijk zetten vind ik echt verschrikkelijk!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Raaf op augustus 13, 2016, 01:57:32
Ik dacht dat het niet kon, maar deze vent is nog erger dan Arts.
En de spelers moeten wennen aan aanvallende stijl?
Flikker op met die prietpraat.
Heel snel wegwezen met die kakkerlak en sien plukje touge op sien hasses
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 02:08:56
Er zal straks hier wel meer staan straks als iedereen Maas zijn visie op de wedstrijd leest. Het is dieptriest als onze nieuwe trainer zo over voetbal denkt. Ik heb zonet nog met iemand gesproken die met maas had gesproken. Maas vind dat wij goed hebben gespeeld en dat wij steeds op hun helft hebben gespeeld. Echt waar... Tis triest maar we hebben weer een alfons arts in huis maar dan zonder passie
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 13, 2016, 02:25:03
Rob maas is tevreden over het vertoonde spel en hij heeft zijn spelers een compliment gemaakt...
Wij worden allemaal voor de gek gehouden. Ik weet niet meer wat ik hier op moet zeggen..... Echt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op augustus 13, 2016, 06:54:11
Wat mij betreft per direct oprotten!!
Complimenten voor het spel....dan snap je er echt niets van!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 07:28:23
1 grote schande zulke uitspraken ook na vorige week al spelers
ook dat we de boven liggende partij waren.wat hek er aan

ik wil actie voor de goal zien spelers die een actie durven maken
en van elkaar weten wat ze moeten doen,

gisteravond wast fc los zand en hard werken dat moet je altijd
doen hoe kun je daar nou een compliment voor geven.

aan de bak moeten ze en meer trainen ipv 2 uurtjes in de week.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op augustus 13, 2016, 08:46:11
Zoals voorspelt, Maas zijn krediet is al (bijna) op.
Begin oktober gaat hij weg, en heeft jong oranje kwalificatie klaar.

Ik zeg win win situatie!  :0= Fred Grim !!  |:)

Wat een arogantie ook richting Van Tuinen bij Omroep Abe.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op augustus 13, 2016, 09:09:02
Heb een beetje te doen met deze man eigenlijk.. kan er niks aan doen dat onze leiding in hem de beste kandidaat zag en zit bovendien met een selectie opgescheept die, behalve veel te armoedig, grotendeels niet de zijne is.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 09:23:07
Citaat van: sunderland op augustus 13, 2016, 02:25:03
Rob maas is tevreden over het vertoonde spel en hij heeft zijn spelers een compliment gemaakt...
Wij worden allemaal voor de gek gehouden. Ik weet niet meer wat ik hier op moet zeggen..... Echt

Vertelde in het Hertje tegen Richard dat er 15 ploegen slechter waren dan Jong Psv :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op augustus 13, 2016, 09:34:09
Citaat van: Galdiano op augustus 13, 2016, 08:46:11
Zoals voorspelt, Maas zijn krediet is al (bijna) op.
Begin oktober gaat hij weg, en heeft jong oranje kwalificatie klaar.

Ik zeg win win situatie!  :0= Fred Grim !!  |:)

Wat een arogantie ook richting Van Tuinen bij Omroep Abe.

Hij laat richting van Tuinen blijken slecht met kritiek om te kunnen gaan, waarbij van Tuinen nog niet eens kritisch was.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 09:56:50
Citaat van: sunderland op augustus 12, 2016, 21:24:15
Wat een skande deze vent voor ons club


_O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 09:58:25
die vent steekt ons compleet de gek aan man.van mij mag je verliezen en je mag
slecht spelen dat kan gebeuren maar wees dan eerlijk.

constant op hun helft en hij telde 13 kansen voor cambuur...dus dan zuig je het uit je duim
5 kansen dan houdt het op.

een links buiten die geen links buiten is een aanvallende middenvelder die al
een jaar uit vorm is spelers die3 km met de bal aan de fout lopen naar geen
rendement. 

maar ja als maas dit goed vind dan wordt het een heeeeeeeeeel lang seizoen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 09:59:13
Citaat van: De Raaf op augustus 13, 2016, 01:57:32
Ik dacht dat het niet kon, maar deze vent is nog erger dan Arts.
En de spelers moeten wennen aan aanvallende stijl?
Flikker op met die prietpraat.
Heel snel wegwezen met die kakkerlak en sien plukje touge op sien hasses


:_schater :_schater :_schater |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 10:01:41
Citaat van: denistel op augustus 13, 2016, 09:58:25
die vent steekt ons compleet de gek aan man.van mij mag je verliezen en je mag
slecht spelen dat kan gebeuren maar wees dan eerlijk.

constant op hun helft en hij telde 13 kansen voor cambuur...dus dan zuig je het uit je duim
5 kansen dan houdt het op.

een links buiten die geen links buiten is een aanvallende middenvelder die al
een jaar uit vorm is spelers die3 km met de bal aan de fout lopen naar geen
rendement. 

maar ja als maas dit goed vind dan wordt het een heeeeeeeeeel lang seizoen

Slot, Bruin en die krullenbol vinden dit toch ook goed? Zitten 4 man in de ts.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 10:17:25
Er zal wel Wat moeten gaan veranderen anders wordt het wel heeeeeeeeel Lang seizoen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 10:19:14
Citaat van: denistel op augustus 13, 2016, 09:58:25
die vent steekt ons compleet de gek aan man.van mij mag je verliezen en je mag
slecht spelen dat kan gebeuren maar wees dan eerlijk.

constant op hun helft en hij telde 13 kansen voor cambuur...dus dan zuig je het uit je duim
5 kansen dan houdt het op.

een links buiten die geen links buiten is een aanvallende middenvelder die al
een jaar uit vorm is spelers die3 km met de bal aan de fout lopen naar geen
rendement. 

maar ja als maas dit goed vind dan wordt het een heeeeeeeeeel lang seizoen

Er is niet goed getraind Denistel. Er zijn geen goede afspraken in het veld en geen automatismen. Die Maas snapt er niks van!!!!!!!!!!! :zucht :zucht :zucht
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op augustus 13, 2016, 10:20:39
Er is binnen de club niemand die zonder gezichtsverlies kan ingrijpen. Dus modderen we maar lekker door......

Sponsoren en supportersverenigingen moeten gezamenlijk naar de RvC stappen en eisen dat er schoon schip wordt gemaakt.

Wat een oeverloze kutzooi!

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 11:09:15
Citaat van: Len Cantello op augustus 13, 2016, 10:20:39
Er is binnen de club niemand die zonder gezichtsverlies kan ingrijpen. Dus modderen we maar lekker door......

Sponsoren en supportersverenigingen moeten gezamenlijk naar de RvC stappen en eisen dat er schoon schip wordt gemaakt.

Wat een oeverloze kutzooi!

Er is nu al weer een kopie ontstaan van het dramatische afgelopen seizoen.
Iedereen behalve ons onnozel bestuur kon weten dat Maas paranoia is en een elftal met topspelers bij Vitesse wist te demotiveren en slecht te laten spelen.
Met deze wetenschap heeft onze TD het toch gepresteerd hem hier aan te stellen als trainer, dit met steun van het bestuur.
Het lijkt mij dat de sponsoren hier ook niet van gediend zullen zijn.
De RvC heeft volgens mij nu wel genoeg aanleiding om dit niet functionerende bestuur lopende het seizoen te ontslaan.
Als dit zo doorgaat zal ook bij de supporters de grote passie voor het blauw gele gaan vervagen en zijn we verworden tot bloedeloze club zonder daadwerkelijke ambities.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 11:25:51
Dat interview met Omrop Abe  :_schater Had de neiging om die na de eerste zin van Maas al uit te zetten. Die man heeft dus gewoon complimenten uitgedeeld aan de spelers en is tevreden over de inzet en vertoonde spel  :?

LOL, dat gaat een lang seizoen voor ons supporters worden. Was al kritisch met een plaats tussen 5 en 8 dit seizoen, maar dat gaat zo nog heel lastig worden.

Cambuur het nieuwe RKC  :X
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op augustus 13, 2016, 11:38:30
Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor opbrengen.

Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 11:51:41
zeker goed dat ie langs komt maar dan moet je geen onzin gaan verkopen toch.

laat die lui toch gewoon eerlijk wese..das waar ik mie aan dood erger.hard werken
en hoe we gespeeld hebben.
maar hoe waren we voetballend welk id zat er achter hoe ging het op het middenveld
daar hoor ik hem niet over helaas.

nogmaals slecht spelen verliezen kan maar ga nou niet doe of we zo goed waren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op augustus 13, 2016, 12:06:24
Citaat van: Montana op augustus 13, 2016, 11:38:30
Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor opbrengen.

Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!
Ja mooi om dit te zien nou komen ze ook van clubs waar geen echte supporters zijn.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op augustus 13, 2016, 15:22:12
CiteerMaas zei ,,wel dertien kansen'' geteld te hebben.

Citeer,,Dit is wel de manier waarop ik mijn elftal wil zien spelen: aanvallend en dominant'', vervolgde Maas.

:_schater

Wordt tijd dat deze arrogante kwal vertrekt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 16:40:44
Citaat van: wiekie1969 op augustus 13, 2016, 10:19:14
Er is niet goed getraind Denistel. Er zijn geen goede afspraken in het veld en geen automatismen. Die Maas snapt er niks van!!!!!!!!!!! :zucht :zucht :zucht
Dat er iets fundamenteel fout zit met de trainingen is absoluut waar.
De spelers zijn veel te weinig met hun sport bezig zouden dagelijks van 10 tot 16.00 uur in het stadion aanwezig moeten zijn om gericht te kunnen werken aan het verbeteren van hun spelinzicht, techniek en kracht.
Toen Maas het van Bosz had overgenomen presteerde hij het om de beste spelers buiten de basis te houden en maar roepen dat hij over de inzet tevreden was, terwijl het resultaat dramatisch was.
Ik weet dat het gemakkelijk praten is en de beste stuurlui aan wal staan, maar iedereen die het voetbal een beetje heeft kunnen volgen heeft kennis kunnen nemen van Maas die als trainer bij Vitesse volledig is mislukt.
En wie trekt hem aan, juist ......................


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: V-man op augustus 13, 2016, 17:04:41
>Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en >een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor >opbrengen.
>Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!

Een oase, deze berichtgeving, op dit forum!!!!
(Vooropgesteld) Ik snap alle emotie hier vanwege de 2 dramatische resultaten. Jeetje Maas heeft echter maar 2 competitiewedstrijden op zijn conto en mag opflikkeren. Henk de Jong verliest er "100" achterelkaar en het publiek scandeert tot in eeuwigheid en vervelens toe zijn naam. Leg mij dit eens uit?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 13, 2016, 17:19:45
Citaat van: V-man op augustus 13, 2016, 17:04:41
>Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en >een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor >opbrengen.
>Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!

Een oase, deze berichtgeving, op dit forum!!!!
(Vooropgesteld) Ik snap alle emotie hier vanwege de 2 dramatische resultaten. Jeetje Maas heeft echter maar 2 competitiewedstrijden op zijn conto en mag opflikkeren. Henk de Jong verliest er "100" achterelkaar en het publiek scandeert tot in eeuwigheid en vervelens toe zijn naam. Leg mij dit eens uit?

Ik zal het je uitleggen: betrokkenheid.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 13, 2016, 17:30:45
Citaat van: V-man op augustus 13, 2016, 17:04:41
>Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en >een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor >opbrengen.
>Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!

Een oase, deze berichtgeving, op dit forum!!!!
(Vooropgesteld) Ik snap alle emotie hier vanwege de 2 dramatische resultaten. Jeetje Maas heeft echter maar 2 competitiewedstrijden op zijn conto en mag opflikkeren. Henk de Jong verliest er "100" achterelkaar en het publiek scandeert tot in eeuwigheid en vervelens toe zijn naam. Leg mij dit eens uit?

Onder HdJ hebben we in ieder geval nog attractief geprobeerd te voetballen. Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Ik zag een ploeg die steriel de bal van back naar back schuift in een grote U-vorm. Dat we ternauwernood nog gelijk spelen tegen een bijzonder zwak jong PSV mag een wonder heten. We hebben nog geen enkel velddoelpunt gemaakt, alleen uit standaardsituaties. Dat je een dramapot op de mat legt, prima. Kan gebeuren. Maar iedereen heeft gezien dat het kut was. Dat de nieuwbakken trainer beweert dat dit is wat hij voor ogen heeft en dat hij ze een compliment heeft gemaakt....sorry, daar kan ik niet tegen.

In onze nieuwe speelwijze worden onze backs een soort spelbepalers. Laat dat nou net onze achilleshiel zijn. Die moeten zich eerst maar eens bezighouden met verdedigen. Onze buitenspelers krijgen te weinig ruimte, doordat er steeds zo'n back een mannetje meeneemt. Hierdoor ontstaat geen 1-tegen-1 maar een 2-tegen-2. Dat is gewoon onlogisch.
Het middenveld helpt hier ook niet bij. Monteiro trok bij balbezit van Anderson/Peersman steeds naar de zijlijn. Hierdoor valt je hele rugdekking weg en creëer je een gat op je middenveld. Of het is Monteiro zn eigen gedachte en dan moet je m wisselen of het is tactiek en dan deugt er geen hol van.
Streek z'n kracht is diep gaan, het moment kiezen. Als je hem dan als een klassieke '10' gaat gebruiken zie je dat hij techniek tekort komt. Ik vind hem veel gevaarlijker als hij er 'komt' in plaats van 'staat'. Ook is hij een van de eersten die aangeeft of er druk gezet gaat worden. Door met je '10' druk te zetten ontstaan de gaten in de as op je middenveld.
De buitenspelers komen steeds naar binnen, waardoor ze op 5 meter van Hemmen komen te voetballen. Daarmee creëer je geen ruimte, maar juist drukte in de kleine ruimte. Dat is nadelig voor zowel de buitenspelers als voor de spits en de 10.
Daarnaast spelen we in balbezit een 2-5-3. De ruimte tussen beide centrumverdedigers is zo verschrikkelijk groot, dat is voor geen mens te belopen. Ook de afstand tussen de backs en de centrumverdedigers is veel te groot.

Nu is het nog afgelopen met een gelijkspel, maar dit gaat gruwelijk mis tegen ploegen die wel elke dag met elkaar trainen en een vaste kern hebben.

Dat is wat ik tegen heb op de speelwijze van Maas. Daarbij komt nog zijn waardeloze omgang met de media, het gelul over focus en zijn verleden bij Vitesse waar hij alles wat opgebouwd was door Bosz in 2 maanden heeft afgebroken. Daarom moet hij weg. Zijn speelwijze levert je waarschijnlijk 1-1.5 punt per wedstrijd op met buitengewoon onaantrekkelijk voetbal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op augustus 13, 2016, 17:35:56
Citaat van: V-man op augustus 13, 2016, 17:04:41
>Vooropgesteld ik ben geen fan van Maas maar heb wel respect voor het feit dat hij in 't Hertje kwam, benaderbaar was en >een dialoog aan wilde gaan. Van een afstandje 'boe' roepen en niet het gesprek aan gaan kan ik minder respect voor >opbrengen.
>Overigens zijn N'Toko en Gyasi helemaal gek van en trots op Cambuur. Mooi om te zien!

Een oase, deze berichtgeving, op dit forum!!!!
(Vooropgesteld) Ik snap alle emotie hier vanwege de 2 dramatische resultaten. Jeetje Maas heeft echter maar 2 competitiewedstrijden op zijn conto en mag opflikkeren. Henk de Jong verliest er "100" achterelkaar en het publiek scandeert tot in eeuwigheid en vervelens toe zijn naam. Leg mij dit eens uit?
Prima en respect dat Maas In het Hertje met de supporters de dialoog aan wilde gaan.
Maar je kunt de persoonlijkheden Henk en Maas niet vergelijken.
Daarnaast heeft Henk ons gouden tijden weten te bezorgen, tot er een TD werd aangesteld die kans ziet om een mooie club binnen de korst mogelijke tijd naar de filistijnen te helpen.
Daarbij had Henk een blind vertrouwen in zijn spelers en bestuur, die hem op ongenadige manier hebben laten vallen.
Als ik Henk hoor of zie gaat mijn blauw gele bloed sneller stromen en dat lijkt niet alleen bij mij zo te zijn.
Henk ademt Cambuur en dat straalt hij uit, bij dit bestuur en trainers is dat niet te merken.
En wat mij steeds meer begint te steken, is dat zowel Henk als Sandor nog steeds geen mooi afscheid is gegund door dit falende bestuur.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mugel op augustus 13, 2016, 18:16:39
Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2016, 17:30:45
Onder HdJ hebben we in ieder geval nog attractief geprobeerd te voetballen. Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Ik zag een ploeg die steriel de bal van back naar back schuift in een grote U-vorm. Dat we ternauwernood nog gelijk spelen tegen een bijzonder zwak jong PSV mag een wonder heten. We hebben nog geen enkel velddoelpunt gemaakt, alleen uit standaardsituaties. Dat je een dramapot op de mat legt, prima. Kan gebeuren. Maar iedereen heeft gezien dat het kut was. Dat de nieuwbakken trainer beweert dat dit is wat hij voor ogen heeft en dat hij ze een compliment heeft gemaakt....sorry, daar kan ik niet tegen.

In onze nieuwe speelwijze worden onze backs een soort spelbepalers. Laat dat nou net onze achilleshiel zijn. Die moeten zich eerst maar eens bezighouden met verdedigen. Onze buitenspelers krijgen te weinig ruimte, doordat er steeds zo'n back een mannetje meeneemt. Hierdoor ontstaat geen 1-tegen-1 maar een 2-tegen-2. Dat is gewoon onlogisch.
Het middenveld helpt hier ook niet bij. Monteiro trok bij balbezit van Anderson/Peersman steeds naar de zijlijn. Hierdoor valt je hele rugdekking weg en creëer je een gat op je middenveld. Of het is Monteiro zn eigen gedachte en dan moet je m wisselen of het is tactiek en dan deugt er geen hol van.
Streek z'n kracht is diep gaan, het moment kiezen. Als je hem dan als een klassieke '10' gaat gebruiken zie je dat hij techniek tekort komt. Ik vind hem veel gevaarlijker als hij er 'komt' in plaats van 'staat'. Ook is hij een van de eersten die aangeeft of er druk gezet gaat worden. Door met je '10' druk te zetten ontstaan de gaten in de as op je middenveld.
De buitenspelers komen steeds naar binnen, waardoor ze op 5 meter van Hemmen komen te voetballen. Daarmee creëer je geen ruimte, maar juist drukte in de kleine ruimte. Dat is nadelig voor zowel de buitenspelers als voor de spits en de 10.
Daarnaast spelen we in balbezit een 2-5-3. De ruimte tussen beide centrumverdedigers is zo verschrikkelijk groot, dat is voor geen mens te belopen. Ook de afstand tussen de backs en de centrumverdedigers is veel te groot.

Nu is het nog afgelopen met een gelijkspel, maar dit gaat gruwelijk mis tegen ploegen die wel elke dag met elkaar trainen en een vaste kern hebben.

Dat is wat ik tegen heb op de speelwijze van Maas. Daarbij komt nog zijn waardeloze omgang met de media, het gelul over focus en zijn verleden bij Vitesse waar hij alles wat opgebouwd was door Bosz in 2 maanden heeft afgebroken. Daarom moet hij weg. Zijn speelwijze levert je waarschijnlijk 1-1.5 punt per wedstrijd op met buitengewoon onaantrekkelijk voetbal.

Uitstekende analyse! Zo heb ik het gisteren ook moeten aankijken helaas...
Daar komt nog bij dat het Maas lijkt te ontbreken aan inzicht of vermogen om de speelwijze te veranderen als het niet blijkt te werken. Zelfs na de 0-1 had hij nog 13 minuten nodig om het tactisch slecht werkende plan nog verder door te voeren, en nota bene de beste verdediger daarvoor te offeren.
Hoe somber en sober het er nu ook uitziet, denk ik dat we toch nog even moeten afwachten voordat we echt kunnen oordelen. Misschien is er door dit soort wedstrijden nog het inzicht dat er voor 1 september spelers met cruciale kwaliteiten bij moeten komen...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 13, 2016, 18:24:53
Citaat van: moodygrunn op augustus 13, 2016, 17:30:45
Onder HdJ hebben we in ieder geval nog attractief geprobeerd te voetballen. Heb je de wedstrijd gisteren gezien? Ik zag een ploeg die steriel de bal van back naar back schuift in een grote U-vorm. Dat we ternauwernood nog gelijk spelen tegen een bijzonder zwak jong PSV mag een wonder heten. We hebben nog geen enkel velddoelpunt gemaakt, alleen uit standaardsituaties. Dat je een dramapot op de mat legt, prima. Kan gebeuren. Maar iedereen heeft gezien dat het kut was. Dat de nieuwbakken trainer beweert dat dit is wat hij voor ogen heeft en dat hij ze een compliment heeft gemaakt....sorry, daar kan ik niet tegen.

In onze nieuwe speelwijze worden onze backs een soort spelbepalers. Laat dat nou net onze achilleshiel zijn. Die moeten zich eerst maar eens bezighouden met verdedigen. Onze buitenspelers krijgen te weinig ruimte, doordat er steeds zo'n back een mannetje meeneemt. Hierdoor ontstaat geen 1-tegen-1 maar een 2-tegen-2. Dat is gewoon onlogisch.
Het middenveld helpt hier ook niet bij. Monteiro trok bij balbezit van Anderson/Peersman steeds naar de zijlijn. Hierdoor valt je hele rugdekking weg en creëer je een gat op je middenveld. Of het is Monteiro zn eigen gedachte en dan moet je m wisselen of het is tactiek en dan deugt er geen hol van.
Streek z'n kracht is diep gaan, het moment kiezen. Als je hem dan als een klassieke '10' gaat gebruiken zie je dat hij techniek tekort komt. Ik vind hem veel gevaarlijker als hij er 'komt' in plaats van 'staat'. Ook is hij een van de eersten die aangeeft of er druk gezet gaat worden. Door met je '10' druk te zetten ontstaan de gaten in de as op je middenveld.
De buitenspelers komen steeds naar binnen, waardoor ze op 5 meter van Hemmen komen te voetballen. Daarmee creëer je geen ruimte, maar juist drukte in de kleine ruimte. Dat is nadelig voor zowel de buitenspelers als voor de spits en de 10.
Daarnaast spelen we in balbezit een 2-5-3. De ruimte tussen beide centrumverdedigers is zo verschrikkelijk groot, dat is voor geen mens te belopen. Ook de afstand tussen de backs en de centrumverdedigers is veel te groot.

Nu is het nog afgelopen met een gelijkspel, maar dit gaat gruwelijk mis tegen ploegen die wel elke dag met elkaar trainen en een vaste kern hebben.

Dat is wat ik tegen heb op de speelwijze van Maas. Daarbij komt nog zijn waardeloze omgang met de media, het gelul over focus en zijn verleden bij Vitesse waar hij alles wat opgebouwd was door Bosz in 2 maanden heeft afgebroken. Daarom moet hij weg. Zijn speelwijze levert je waarschijnlijk 1-1.5 punt per wedstrijd op met buitengewoon onaantrekkelijk voetbal.

Zo dan  _O_, kan dit ook op het prikbord in de kleedkamer van de heren die zogenaamd betaald voetbal spelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 13, 2016, 18:36:17
Als rob nog vragen heeft kan ie een pb sturen  ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op augustus 13, 2016, 19:23:34
Prima analyse inderdaad.|

Nederlandse trainers noemen 65% balbezit dominant voetbal. En denken dat je aanvallend speelt als iedereen "meedoet" op de helft van de tegenstander maar in de praktijk elkaar alleen maar voorin in de wegloopt.

Maas wil zich misschien te graag bewijzen en maakt het allemaal veel moeilijker dan het is.
Alle ballen op Hemmen en vd Streek en achterin de beuk erin als er eentje doorglipt.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 21:27:32
helemaal mee eens.er was gister even een fase van een paar minuten dat
we even er tegen aan gingen en die lui stonden op instorten.dan staat het
publiek er ook meteen wel achter hoor,.

dan eindeloze getik tussen verdedigers pffff hemmen inspelen mensen
er onder komen en knallen of van daar uit verder spelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op augustus 13, 2016, 21:35:56
Ben nog steeds woest!!
Goed spel......Hoe haalt die gek het in zijn hoofd zeg.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: ruubmac op augustus 13, 2016, 22:26:13
1. Waarom speelt bosz niet, terwijl hij juist de hele voorbereiding in de basis stond. Toch?
Zet hem anders eens op bakker zijn positie en bakker op vd streek zijn positie. Vd streek is echt slecht op dit moment en bakker moet meer bij de goal van de tegenstander.
2. Waarom ging n'Toko eruit en niet Steenvoorden?
3. Maas speelt nu precies als bij Vitesse. Trage trage opbouw,om van de janken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 22:31:47
is geblesseerd he
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op augustus 13, 2016, 22:57:24
Citaat van: denistel op augustus 13, 2016, 22:31:47
is geblesseerd he

Wie? Tokkie?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 13, 2016, 22:58:20
nee Bosz
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op augustus 18, 2016, 16:06:55
Focus, veldoverwicht, focus, veldoverwicht, bladiebladieblablabla. Wat een trieste trainer hebben we toch. Om je kapot te lachen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 18, 2016, 16:45:59
wakker worden man weer de zelfde opstelling kun je toch niet menen sommigen
raken nog geen knikker goed...kan het bijna niet geloven.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 19, 2016, 22:06:11
je 1e officieele zege met de club hopelijk volgen er veel meer,, :proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2016, 23:11:30
Citaat van: denistel op augustus 19, 2016, 22:06:11
je 1e officieele zege met de club hopelijk volgen er veel meer,, :proost
Nou nou wat knap.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 20, 2016, 01:08:55
Ik geef m nog n paar wedstrijden maar heb er n hard hoofd in..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 20, 2016, 07:15:31
ach de hele jl stelt weinig voor we zullen het zien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op augustus 20, 2016, 13:23:17
Aan de ene kant goed dat je als trainer spelers vertrouwen geeft en na een of twee slechte wedstrijden niet direct afrekent, maar wat mij betreft de invulling op het middenveld nu maar aanpassen. Of een andere controleur neerzetten zodat Bakker een positie omhoog kan en vd Streek wel op 10 blijft (Bosz als controleur?).
Of een Masek of Boutzamar er in, maar wat mij betreft nu Monteiro maar even banken. Zoveel krediet kan die nu ook weer niet opgebouwd hebben.
Overigens moet Boutzamar ook even bij zichzelf ten rade gaan: als je op dit niveau als 22 jarige speler nog niet een onbetwiste basisspeler bent, mag en kun je het natuurlijk niet alleen gooien op het uitblijven van kansen (bij 3 trainers!). Maar van wat ik heb gezien, zou ik deze jongen nu eens 3-4 wedstrijden de kans geven, laat het hem dan maar waarmaken.

Gouriye heeft ook nog te weinig kunnen overtuigen om hem direct nu op 10 te zetten, al verwacht ik daar van hem ook een hoger rendement dan op links. Opvallend trouwens dat Houtkoop als linksbuiten juist naar binnen trok om de assist op vd Streek te leveren, dus wat dat betreft bewijst Maas daar mij mn ongelijk om wel een rechtspoot op links te zetten met Gouriye (die naar binnen wil trekken).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 20, 2016, 13:31:05
boutzamar vorig seizoen pas tegen exelsior een kans gehad en nu weer
bankzitter hoe kan je je zelf dan bewijzen? ze moeten het gewoon durven
hem er in te zetten en dan zal ie het laten zien.

en is met blackson het zelfde die zou je eens op de back moeten proberen.

maar dan wel idd voor meerdere wedstrijden en niet zoals vorig jaar wel
eens gebeurde een helft endan weer afserveren terwijl anderen 20 wedstrijden
op rij er niks van maken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op augustus 20, 2016, 14:20:25
Ik weet dat jij bewijzen op de trainingen maar een slecht argument vindt, maar toch spat kennelijk daar zijn klasse er niet af, anders zou je toch zeggen dat in ieder geval een van de 3 trainers het zou aandurven.
Ook in de voorbereiding heeft hij de nodige wedstrijden gespeelt en juist daarin had ik gehoopt dat hij de TS kon overtuigen om hem hoger dan Monteiro in de pikorde te zetten.
Maar we zijn het er in ieder geval over eens dat hij zeker voetballend (aan de bal) beter is dan Monteiro. Maar helaas is het trainerseigen (kennelijk) om te kijken naar de "rest-organisatie" (om maar weer z'n laf trainerspraatje aan te halen) en de balans in het team.
In mijn optiek moet je, zeker nu in de JL uitgaan van eigen kracht én balbezit, dus kun je beter Boutzamar opstellen (zeker eens een serie wedstrijden). Want met Bakker, Monteiro en vd Streek is het gewoon teveel van hetzelfde. Zal verdedigend wellicht stabieler staan met deze 3 dan wanneer je een vervangt voor Boutzamar of Masek (of Gouriye op het middenveld), maar zoals gezegd zijn wij de degradant van vorig jaar dus mag je er vanuit gaan dat je in 80% van de gevallen de bovenliggende partij bent én dus wat moet creëren aan de bal
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 20, 2016, 14:29:05
beter kan ik het niet verwoorden hoor.

dat ik het niet belangrijk vind wat je door de week op het trainingveld laat zien
is niet helemaal waar maar je moet het ook terug koppelen naar kwaliteiten.

afgelopen seizoen na cambuur-willem 2 zei ik tegen 1 van de trainers dat ik
niet snapte waarom barto altijd speelde ipv v veen die toch echt beter is.
toen werd er gezegd jullie moeten eens kijken wat barto op de trainingen
laat zien die staat er volle 100% en dat klopt ook wel maar
in 12 wedstrijden niet 1 x scoren dat zijn keiharde cijfers en daar gaat het
om toch.
zelfde dat ze twijfelden over kip pff die heeft er 15 gemaakt zei ik maar ja
ze kijken er dan naar dat hij verdedigend zeker niet sterk genoeg is.
voor mij de omgekeerde wereld als je een middnvelder hebt die er 15 maakt
dan moeten de andere 2 middenvelders maar een stapje extra verdedigend werk doen
zou ik zeggen.
en zo zal het met Boutzamar misschien ook wel zijn dat die verdedigend misschien minder
is maar ja aanvallend brengt ie meer dan de anderen maar das mijn mening. we spelen 1e
div dus wat heb je te verliezen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op augustus 20, 2016, 15:57:23
Die trainers zijn tegenwoordig compleet doorgeslagen maar met name bij onze BVO is het kommer en kwel. Sipke die twijfelt of Kip wel een versterking is, van Veen oppe bank zetten omdat Barto zo goed traint  :_schater de basisplaats van Peersman, de keepersoap incl het gezeik met de keeperstrainer, het ontbreken van creativiteit, scorend vermogen maar ook ontbreekt er een echte controleur. M.a.w selectie is niet in balans.....

Je blijft lachen in Lwd  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op augustus 20, 2016, 17:47:09
miskien us un 1 op 1 gesprek mette selectie wat er oppe beoogde positie ferlangd wudt. Bij de wissel 3 a4tjes deurnimme hoeft dan niet meer
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 20, 2016, 18:41:47
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2016, 15:57:23
Die trainers zijn tegenwoordig compleet doorgeslagen maar met name bij onze BVO is het kommer en kwel. Sipke die twijfelt of Kip wel een versterking is, van Veen oppe bank zetten omdat Barto zo goed traint  :_schater de basisplaats van Peersman, de keepersoap incl het gezeik met de keeperstrainer, het ontbreken van creativiteit, scorend vermogen maar ook ontbreekt er een echte controleur. M.a.w selectie is niet in balans.....

Je blijft lachen in Lwd  :_schater
nou ik word er ziek van. En dit gebeurt allemaal nadat vd belt weg is. Ik dacht altijd dat het wel wat mee zou vallen dat ie wegging maar juist het tegenovergestelde gebeurt. We zijn in een jaar verprutst.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 21, 2016, 11:32:54
Citaat van: poelie-lwd op augustus 20, 2016, 15:57:23
Die trainers zijn tegenwoordig compleet doorgeslagen maar met name bij onze BVO is het kommer en kwel. Sipke die twijfelt of Kip wel een versterking is, van Veen oppe bank zetten omdat Barto zo goed traint  :_schater de basisplaats van Peersman, de keepersoap incl het gezeik met de keeperstrainer, het ontbreken van creativiteit, scorend vermogen maar ook ontbreekt er een echte controleur. M.a.w selectie is niet in balans.....

Je blijft lachen in Lwd  :_schater

Van Veen is trouwens lekker bezig in Engeland, hebben de heren dus weer goed gezien.  :zucht
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 21, 2016, 11:41:04
Rosheuvel gevaarlijkste speler bij Roda en Lachman wint in Arena ?.. Nee gekkigheid, Van Veen was een prima zet van Vegt, helaas hadden we een trainer die presteren op de training belangrijker vond.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op augustus 22, 2016, 22:57:49
Waarom wissel je nu nooit. Je ziet dit allemaal aankomen.Dan wil je eindelijk wisselen en stuur je de wissel weer weg en ga je op de bank zitten. Je wist gewoon totaal niet wat je moest doen. Waarom jut je jou ploeg niet op. Je hebt toch gezien hoe de supporters er achter gingen staan. Ga dan door voor die 2-0. Ik begrijp daar helemaal niks van want de graafschap was zo vreselijk slecht in de eerste helft
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op augustus 22, 2016, 23:21:10
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 22:57:49
Waarom wissel je nu nooit. Je ziet dit allemaal aankomen.Dan wil je eindelijk wisselen en stuur je de wissel weer weg en ga je op de bank zitten. Je wist gewoon totaal niet wat je moest doen. Waarom jut je jou ploeg niet op. Je hebt toch gezien hoe de supporters er achter gingen staan. Ga dan door voor die 2-0. Ik begrijp daar helemaal niks van want de graafschap was zo vreselijk slecht in de eerste helft

Dat Cambuur niet scoort kan je hem toch niet aanrekenen. Scherper in de afwerking en je hebt de wedstrijd in de pocket.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:25:24
Citaat van: Cor op augustus 22, 2016, 23:21:10
Dat Cambuur niet scoort kan je hem toch niet aanrekenen. Scherper in de afwerking en je hebt de wedstrijd in de pocket.

Eigenlijk de samenvatting van vanavond. Simpelweg duur puntverlies dit...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 22, 2016, 23:29:51
Heel slecht wisselbeleid. :zucht
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 22, 2016, 23:33:55
je mag 3 x wisselen en er zaten er een paar totaal door heen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 22, 2016, 23:36:23
Citaat van: sunderland op augustus 22, 2016, 22:57:49
Waarom wissel je nu nooit. Je ziet dit allemaal aankomen.Dan wil je eindelijk wisselen en stuur je de wissel weer weg en ga je op de bank zitten. Je wist gewoon totaal niet wat je moest doen. Waarom jut je jou ploeg niet op. Je hebt toch gezien hoe de supporters er achter gingen staan. Ga dan door voor die 2-0. Ik begrijp daar helemaal niks van want de graafschap was zo vreselijk slecht in de eerste helft

Om positief te beginnen zat er in de eerste helft zowaar lijn in het spel van Cambuur , middenveld (met name monteiro) zette volop druk en de buitens veelal gebruikt en in stelling gebracht met mooie steekpasses.
Tweede helft moest er inderdaad vaker gewisseld worden omdat met name hoefdraad (ook Gyasi) er behoorlijk doorheen zaten.
gyasi speelt erg goed, het zou helemaal mooi zijn als hij meer rendement uit zijn spel kan halen, vele eindpasses kwamen niet aan.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op augustus 22, 2016, 23:42:21
Citaat van: Cor op augustus 22, 2016, 23:21:10
Dat Cambuur niet scoort kan je hem toch niet aanrekenen. Scherper in de afwerking en je hebt de wedstrijd in de pocket.

Maar dat gebeurt niet dus mag je wel wat doen op de bank volgens mij....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:44:11
Citaat van: richard op augustus 22, 2016, 23:42:21
Maar dat gebeurt niet dus mag je wel wat doen op de bank volgens mij....

In dit geval met name bij onze technische held vd Vegt denk je niet?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op augustus 22, 2016, 23:45:40
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 23:44:11
In dit geval met name bij onze technische held vd Vegt denk je niet?

Dramatische keepers dramatisch middenveld en 2 slechte spitsen maar de as was prioriteit 1, wat een beleid!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:47:00
Citaat van: richard op augustus 22, 2016, 23:45:40
Dramatische keepers dramatisch middenveld en 2 slechte spitsen maar de as was prioriteit 1, wat een beleid!!!

1 slechte spits en 1 uit vorm... Middenveld (creatief!!) en keeperprobleem 100% eens...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: maikcambuur op augustus 22, 2016, 23:49:14
Citaat van: Bolle op augustus 22, 2016, 23:47:00
1 slechte spits en 1 uit vorm... Middenveld (creatief!!) en keeperprobleem 100% eens...

En welke keeper moet dan komen volgens jouw die meer kwaliteit heeft??
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 22, 2016, 23:50:40
Citaat van: maikcambuur op augustus 22, 2016, 23:49:14
En welke keeper moet dan komen volgens jouw die meer kwaliteit heeft??

Een type te Loeke, Coremans of zelfs vd Vlag hadden hier niet misstaan...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: justremco op augustus 23, 2016, 00:07:05
Citaat van: maikcambuur op augustus 22, 2016, 23:49:14
En welke keeper moet dan komen volgens jouw die meer kwaliteit heeft??

Waren deze zomer zeker 3/4 keepers transfervrij op te halen, maar spelen inmiddels elders
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op augustus 23, 2016, 00:12:18
Citaat van: justremco op augustus 23, 2016, 00:07:05
Waren deze zomer zeker 3/4 keepers transfervrij op te halen, maar spelen inmiddels elders

Cambuur had waarschijnlijk wel iets gedaan, als we geen keepers meer onder contract hadden staan.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 23, 2016, 07:21:21
daar zit de grootste fout natuurlijk we hebben ze te lang onder contract staan
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op augustus 23, 2016, 07:32:26
 :O

4 goals tegen. Waar hebben we het over..

Met het huidige scorend vermogen voegt een nieuwe keeper alleen wat toe als hij wekelijks de 0 houdt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 23, 2016, 08:01:47
gaat oek om de hele uitstraling toch,,man man zag em die bal op peersman geven
gister en dan weer een duim omhoog waar gaat het over.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op augustus 23, 2016, 08:06:25
Irriteer me mateloos aan de houding van Nienhuis. Die bal over de zijlijn ging ook weer helemaal nergens over.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op augustus 23, 2016, 08:25:19
Citaat van: De Gast op augustus 23, 2016, 07:32:26
:O

4 goals tegen. Waar hebben we het over..

En dat komt door Leo? :_schater

Hij mag z'n handen dichtknijpen met N'Toko, Steenvoorden en een op dreef zijnde Anderson voor zich.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op augustus 23, 2016, 08:49:08
Nienhuis ging in eerste helft weer onder een bal door, vanaf links. Het is niks, en gaat ook nooit wat worden. En dan hebben we als standin die kwibus van een Zeinstra  ;(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op augustus 23, 2016, 08:58:12
Citaat van: Galdiano op augustus 23, 2016, 08:49:08
Nienhuis ging in eerste helft weer onder een bal door, vanaf links. Het is niks, en gaat ook nooit wat worden. En dan hebben we als standin die kwibus van een Zeinstra  ;(
Dan moet Hemmen maar op de goal. Win/win
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op augustus 23, 2016, 11:18:36
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 23, 2016, 08:58:12
Dan moet Hemmen maar op de goal. Win/win

En Nienhuis in de spits. Problem solved  8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op augustus 26, 2016, 21:50:10
Doei Rob.  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op augustus 26, 2016, 21:52:06
Optyften  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op augustus 26, 2016, 21:56:38
5 punten uit 5 wedstrijden, daarmee doe je mee voor degradatie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 26, 2016, 22:13:28
 :rodekaart

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op augustus 26, 2016, 22:31:53
Maas Helaas l0l l0l l0l l0l l0l
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op augustus 26, 2016, 22:45:24
U bent de zwakste schakel. Tot ziens!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 26, 2016, 22:51:07
wakker worden man en stel de besten op en hou sommigen die er niks
van bakken ook vorig seizoen al niet niet de hand boven het hoofd,

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op augustus 26, 2016, 22:52:37
Citaat van: denistel op augustus 26, 2016, 22:51:07
wakker worden man en stel de besten op en hou sommigen die er niks
van bakken ook vorig seizoen al niet niet de hand boven het hoofd,

Jij wil dat die man NOG een wedstrijd gaat coachen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Jandehulk op augustus 26, 2016, 22:56:19
Heel heel snel optyfe die prutser!!!.....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op augustus 26, 2016, 23:56:04
Tot ziens Maas  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op augustus 27, 2016, 00:18:24
CiteerRob 'focus' Maas zijn mannen staan na dit verlies op reeds 10 verliespunten na slechts 5 competitieduels. Een triest feit.

http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/62341/cambuur-blameert-zich-in-helmond/
:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: oost op augustus 27, 2016, 01:29:13
 :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op augustus 27, 2016, 08:49:17
Kan de beste man weinig kwalijk nemen! Zit grotendeels opgescheept met een selectie samengesteld door zn voorgangers en vd Vegt. Selectie ontbeert simpelweg bepaalde kwaliteiten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op augustus 27, 2016, 09:46:45
Citaat van: De Gast op augustus 27, 2016, 08:49:17
Kan de beste man weinig kwalijk nemen! Zit grotendeels opgescheept met een selectie samengesteld door zn voorgangers en vd Vegt. Selectie ontbeert simpelweg bepaalde kwaliteiten.

Van Maas ben ik niet echt een fan, eigenwijze kerel. Desalniettemin ben ik blij verrast dat het niet meer standaard hij en Bakker zijn die beschikbaar zijn voor interviews maar zo nu en dan ook een tweetal anderen. Dit toont in ieder geval aan dat hij reflecteert op zijn eigen acties. Moet het seizoen in principe gewoon afmaken in Leeuwarden, maar ik hoop ook dat hij het vertrouwen dat hij geeft aan bepaalde spelers tzt reflecteerd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sccvl op augustus 29, 2016, 23:54:31
In een half jaar tijd heel Vitesse naar de klote geholpen door zijn tactisch inzicht en gerommel met de media. Wat gebeurt er nu bij Cambuur? Precies hetzelfde! Man wat een anti voetbal ... Totaal geen band met de supporters vind het een eigenwijze drol.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op augustus 30, 2016, 07:37:03
anti voetbal is niet zo toch? dat het allemaal nog niet draait is wat anders maar
maar hij wil wel voor uit spelen toch.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op augustus 30, 2016, 07:57:02
Gelukkig waren Henk en Sandor verre van eigenwijs.

Ik ben niet zo'n fan van dit systeem met de backs veel in balbezit. Ik vond het inschuiven van de centrale verdedigers wel mooi voetbal opleveren.
Het is wel een nieuwe selectie en nieuwe speelwijze, heeft blijkbaar tijd nodig om te laten draaien. Ik had liever simpeler gespeeld met minder opdrachten en direct resultaat.
Er moet gescoord gaan worden, desnoods wat meer risico op een tegentreffer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op augustus 30, 2016, 08:18:14
Citaat van: sccvl op augustus 29, 2016, 23:54:31
In een half jaar tijd heel Vitesse naar de klote geholpen door zijn tactisch inzicht en gerommel met de media. Wat gebeurt er nu bij Cambuur? Precies hetzelfde! Man wat een anti voetbal ... Totaal geen band met de supporters vind het een eigenwijze drol.

Anti voetbal? Ik vond Cambuur-de Graafschap 1 van de leukste wedstrijden van de laatste tijd. Het resultaat was nog niet goed, maar er was iig inzet, we hebben weer spelers die een actie maken. Het moet wel beter, maar anti voetbal is wat jong PSV liet zien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sccvl op augustus 30, 2016, 09:22:49
Cambuur de graafschap was inderdaad een leuke pot ben ik wel met jou eens. Als je kijkt naar Helmond sport, de meest recente wedstrijd denk ik dat de spelers met veel te veel opdrachten het veld worden ingestuurd. We zijn niet bij de wedstrijden aanwezig natuurlijk, maar ik vond dat echt anti voetbal. Wij zijn Cambuur hebben een selectie en moeten het vermogen hebben in elke wedstrijd de bovenliggende partij te zijn.

Het is zo dat de spitsen de kansen moeten afmaken tegen de graafschap staat meneer hemmen een aantal keer gewoon naar de bal te kijken deze wedstrijd hadden we met 4-1 moeten winnen. Waarom word er niet op dezelfde manier aangevallen tegen Helmond? Die doelpunten komen vanzelf wel.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op augustus 30, 2016, 10:14:22
Citaat van: sccvl op augustus 30, 2016, 09:22:49
Cambuur de graafschap was inderdaad een leuke pot ben ik wel met jou eens. Als je kijkt naar Helmond sport, de meest recente wedstrijd denk ik dat de spelers met veel te veel opdrachten het veld worden ingestuurd. We zijn niet bij de wedstrijden aanwezig natuurlijk, maar ik vond dat echt anti voetbal. Wij zijn Cambuur hebben een selectie en moeten het vermogen hebben in elke wedstrijd de bovenliggende partij te zijn.

Het is zo dat de spitsen de kansen moeten afmaken tegen de graafschap staat meneer hemmen een aantal keer gewoon naar de bal te kijken deze wedstrijd hadden we met 4-1 moeten winnen. Waarom word er niet op dezelfde manier aangevallen tegen Helmond? Die doelpunten komen vanzelf wel.

Omdat Helmond met 10 man voor de eigen 16 stond, bij elk wissewasje op de grond bleef liggen en tijdrekte bij elke spelhervatting misschien? Dat is anti-voetbal. Wij spelen geen anti-voetbal met 70% balbezit, opbouw van achteruit en hoog druk zetten. Dat het allemaal heel matig was is een andere discussie, maar nogmaals, dat is geen anti-voetbal wat we op de mat leggen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op augustus 30, 2016, 10:21:25
Er zit ook nog steeds te veel angst in de ploeg en daardoor gaat alles erg moeizaam.

Misschien denk ik te simpel maar waarom tegen zwakke tegenstanders niet Bosz ipv Steenvoorden erbij op het middenveld. Overal een op een dan kun je niet risicoloos spelen maar moet je vol gaan. Als er op vrijwel iedere positie een betere speler sta, moet je dan toch altijd meer goals maken dan de tegenstander. Barto voor Steenvoorden is ook wel een optie maar dan wordt het voorin alleen maar drukker.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op september 01, 2016, 16:14:44
Onze backs hebben in dit systeem veel balbezit en kunnen behoorlijk diep spelen dus heb stille hoop dat Maas dhr Schilder toch zo ver krijgt om linksback te gaan spelen. Dan een middenveld met Bakker – vd Streek – Kip en ik heb er zo waar weer een beetje vertrouwen in.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 01, 2016, 16:20:30
Citaat van: Agy op september 01, 2016, 16:14:44
Onze backs hebben in dit systeem veel balbezit en kunnen behoorlijk diep spelen dus heb stille hoop dat Maas dhr Schilder toch zo ver krijgt om linksback te gaan spelen. Dan een middenveld met Bakker – vd Streek – Kip en ik heb er zo waar weer een beetje vertrouwen in.

Volgens mij benoem je hier direct het grootste probleem van de speelwijze. De backs zijn namelijk het makkelijkst onder druk te zetten in balbezit, omdat ze maar 180 graden aan keuzemogelijkheden hebben. In de as heb je 360 graden aan mogelijkheden en is dus moeilijker onder druk te zetten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op september 01, 2016, 16:22:58
Citaat van: moodygrunn op september 01, 2016, 16:20:30
Volgens mij benoem je hier direct het grootste probleem van de speelwijze. De backs zijn namelijk het makkelijkst onder druk te zetten in balbezit, omdat ze maar 180 graden aan keuzemogelijkheden hebben. In de as heb je 360 graden aan mogelijkheden en is dus moeilijker onder druk te zetten.

Klopt, daarom snap ik ook niet waarom Bosz niet speelt (net als in de voorbereiding) want dan heb je centraal ook iemand die kan opbouwen en weet wanneer in te schuiven. Bovendien kan  hij ook een goaltje maken en heeft een goede vrije trap.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 01, 2016, 16:32:06
misschien omdat hij te aanvallend is? en ze voor 2 echte verdedigers in het centrum kiezen?
das dus wel iets wat angst betekend.
maar nogmaals wat hier al eerde benoemd werd als je overal een betere speler hebt
moet je vol op de aanval spelen en win je regelmatig met 2-4 of 2-3 maar dan win
je wel.
aansluiting achter de spitsen moet veel beter maar dat zal met kip wel lukken
die moet gewoon op de juiste momenten komen.
en wat agy zegt als onze backs de vrijheid krijgen dan moet je daar betere spelers
neerzetten zodat je daar de boel kan openen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 01, 2016, 16:42:17
Ik snap de gedachtegang achter het inzetten van Bosz en denk er ook zo over. Maar hij maakt toch ook de nodige fouten, o.a. in de oefenwedstrijden van vandaag en de Grieken in de voorbereiding scoorde de tegenstander na een fout van Bosz in de opbouw.

Naar aanleiding van de beelden die ik heb gezien van Steenvoorden bij met name Dordrecht kan hij ook best wel voetballen. Zou het niet gewoon een opdracht van Maas zijn om achterin te blijven en niet het middenveld in te dribbelen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op september 01, 2016, 16:49:17
Citaat van: Collingwood op september 01, 2016, 16:42:17
Zou het niet gewoon een opdracht van Maas zijn om achterin te blijven en niet het middenveld in te dribbelen?

Dat zou kunnen en ik moet zeggen dat ik verdedigend wel erg onder de indruk ben van de driehoek N'Koto - Steenvoorden - Bakker. En tegen ploegen als de Graafschap snap ik het ook wel dan komt er toch wel ruimte. Maar tegen Dort en Helmond kun je toch rustig Bosz daar neerzetten. Je zult dan toch iets moeten forceren om het gaatje te vinden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 01, 2016, 17:06:51
Citaat van: Agy op september 01, 2016, 16:49:17
Dat zou kunnen en ik moet zeggen dat ik verdedigend wel erg onder de indruk ben van de driehoek N'Koto - Steenvoorden - Bakker. En tegen ploegen als de Graafschap snap ik het ook wel dan komt er toch wel ruimte. Maar tegen Dort en Helmond kun je toch rustig Bosz daar neerzetten. Je zult dan toch iets moeten forceren om het gaatje te vinden.

Helemaal mee eens, dat brengt verrassing in het spel, zoals dat ook het geval was bij Leeuwin en Reijnen. Vraag me alleen af of ook Steenvoorden dit niet zou kunnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op september 01, 2016, 18:34:59
Is er straks nog wel ruimte voor Monteiro enz. Als deze jongens niet opgesteld worden leren ze het nooit. Je kunt de JL ook zien als een leerschool.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op september 01, 2016, 19:13:23
Citaat van: Agy op september 01, 2016, 16:49:17
Dat zou kunnen en ik moet zeggen dat ik verdedigend wel erg onder de indruk ben van de driehoek N'Koto - Steenvoorden - Bakker. En tegen ploegen als de Graafschap snap ik het ook wel dan komt er toch wel ruimte. Maar tegen Dort en Helmond kun je toch rustig Bosz daar neerzetten. Je zult dan toch iets moeten forceren om het gaatje te vinden.

Vind dat bakker weg moet blijven bij verdedigend duo, ophouden met ballen te halen. Tegen jong PSV tegen 1 spits met 4 man achterin blijven spelen.....moet veel meer afwisseling komen. Hopelijk met kip en schilder dat dit nu gaat gebeuren, vond het wel vreemd dat schilder maar 20 minuten speelde vandaag!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op september 01, 2016, 19:14:30
Citaat van: Collingwood op september 01, 2016, 16:42:17
Ik snap de gedachtegang achter het inzetten van Bosz en denk er ook zo over. Maar hij maakt toch ook de nodige fouten, o.a. in de oefenwedstrijden van vandaag en de Grieken in de voorbereiding scoorde de tegenstander na een fout van Bosz in de opbouw.

Naar aanleiding van de beelden die ik heb gezien van Steenvoorden bij met name Dordrecht kan hij ook best wel voetballen. Zou het niet gewoon een opdracht van Maas zijn om achterin te blijven en niet het middenveld in te dribbelen?

Wat heeft ie vandaag fout gedaan? Heb je radio verslag gehoord of ben je geweest?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 01, 2016, 19:19:44
Citaat van: richard op september 01, 2016, 19:14:30
Wat heeft ie vandaag fout gedaan? Heb je radio verslag gehoord of ben je geweest?

Las dit op meerdere Twitter-accounts (o.a. van de LC) en ook op het radioverslag van Omroep Leo.

Sportredactie LC ‏@LC_Sport  4h4 hours ago
2-0 voor Utrecht. Wederom Barazite, die profiteert van een fout van Gino Bosz. #utrcam
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op september 01, 2016, 21:45:03
Citaat van: Collingwood op september 01, 2016, 19:19:44
Las dit op meerdere Twitter-accounts (o.a. van de LC) en ook op het radioverslag van Omroep Leo.

Sportredactie LC ‏@LC_Sport  4h4 hours ago
2-0 voor Utrecht. Wederom Barazite, die profiteert van een fout van Gino Bosz. #utrcam

?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: D.H.Skolten op september 01, 2016, 22:18:39
Citaat van: piene hassus op september 01, 2016, 18:34:59
Is er straks nog wel ruimte voor Monteiro enz. Als deze jongens niet opgesteld worden leren ze het nooit. Je kunt de JL ook zien als een leerschool.
Voor jong psv, jong ajax en jong Utrecht is de JL een leerschool, niet voor Cambuur. Cambuur moet zo snel mogelijk weer in de eredivisie zien te geraken, en als dat ten koste gaat van spelers als Monteiro dan is dat hun probleem. De spelers horen Cambuur te dienen en niet andersom.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op september 02, 2016, 14:47:21
Als je deze jongens wat ervaring laat opdoen kun je daar later misschien de vruchten van plukken, en betere speler en meer opbrengst bij verkoop. Met deze ploeg heb je niets te zoeken in de eredivisie
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 06, 2016, 16:45:43
was weer niet best op de training vandaag hoorde ik wel die spelers die doen maar
wat met zijn allen maar ze zullen wel weer zeggen we trainen goed.
wordt nou eens wakker met zijn allen en geef  elkaar eens schop onder
de belig als je maar wat doet. slappe hap gedoe zullen we in wedstrijden ook
steeds weer terug zien ben ik bang.kest wel 100 spelers halen maar wat doen
je er mee daar gaat het om.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 06, 2016, 17:21:17
Staan drie trainers bij met een uitstraling van 0.0000.
Wie moet ze dan een schop onder hun rest geven?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 06, 2016, 19:20:04
Henry :O
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 06, 2016, 19:58:18
Al vaker gezegd, er heerst hier geen topsportmentaliteit.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op september 06, 2016, 21:10:57
Citaat van: DayDreamer op september 06, 2016, 19:58:18
Al vaker gezegd, er heerst hier geen topsportmentaliteit.

Dat Cambuur wedstrijden verliest van betere ploegen dat kan, dat een wedstrijd net de verkeerde kant uitvalt dat kan.
Maar aan een lakse mentaliteit en een air aan de kont heb ik gruwelijk de pest.
Als het werkelijk zo beroerd is op de trainingen zoals omschreven en je gaat weer onderuit vrijdag dan mag je je doodschamen als speler zijnde.
Onze meeste supporters moeten het doen met 1500 of minder euries per maand.
Moeten daar verdomme een hele week keihard voor werken en zien dan hun weekend verprutst door goedbetaalde voetballers die op de training er al een potje van maken.
Dit kan toch niet waar zijn......

Ik hoop op een mooie wedstrijd vrijdag, en Maas optreden op die trainingen dan.
Jij bent verantwoordelijk geef eerst je hulpjes maar op hun flikker en verlang inzet van je spelers.
Fritz Korbach draait zich om in zn graf.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC-J op september 06, 2016, 21:12:58
Citaat van: DayDreamer op september 06, 2016, 19:58:18
Al vaker gezegd, er heerst hier geen topsportmentaliteit.
Heerlijke dooddoener.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: E.F. op september 06, 2016, 21:33:46
Citaat van: DayDreamer op september 06, 2016, 19:58:18
Al vaker gezegd, er heerst hier geen topsportmentaliteit.
[/quote

Er heerst hier een zeikmentaliteit
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cambuur Groningen op september 06, 2016, 21:54:35
Ik was gewoon aan het werk vandaag dus kon er niet bin zijn, maar het lijkt net alsof ik hier ook mn werk zit. Het is werkelijk ook alleen maar gezeik hier.. Richard heeft de training gezien, het stond hem niet aan en iedereen die er niet bij was loopt leeg ???
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Spine op september 06, 2016, 22:04:25
Het kan allemaal nog veeuuuul erger zie ik op NPO3.
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 07, 2016, 09:03:03
Citaat van: Cambuur Groningen op september 06, 2016, 21:54:35
Ik was gewoon aan het werk vandaag dus kon er niet bin zijn, maar het lijkt net alsof ik hier ook mn werk zit. Het is werkelijk ook alleen maar gezeik hier.. Richard heeft de training gezien, het stond hem niet aan en iedereen die er niet bij was loopt leeg ???

als die lui su slap als wat trainen mutte we dan complimenten geven pfff su mutte eerst maar eens zorgen
dat er minder te zeiken is toch. we hevve in anderhalf jaar amper een wedstrijd wonnen hoor.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2016, 09:29:26
Als Cambbur vrijdag avond wederom niet weet te winnen, lijkt mij dat Maas gelijk,op non actief gezet moet worden.
Deze trainer heeft net als Danny Blind veel te weinig ervaring om van spelers winnaars te maken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op september 07, 2016, 09:47:16
Citaat van: Spine op september 06, 2016, 22:04:25
Het kan allemaal nog veeuuuul erger zie ik op NPO3.
:_schater :_schater :_schater

Het deed me erg aan Cambuur-de Graafschap denken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 07, 2016, 09:55:03
1 iemand denkt wat te zien en de rest papegaai hem wel na...  :wall
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2016, 10:49:53
Citaat van: Yellow Army op september 07, 2016, 09:55:03
1 iemand denkt wat te zien en de rest papegaai hem wel na...  :wall
Je hoeft natuurlijk niet bestudeerd te hebben om tot de conclusie te komen dat Maas te kort komt als hoofdtrainer.
Dit had natuurlijk ons bestuur ook kunnen weten en toch wordt zo'n trainer aangesteld.
Zegt overigens ook veel over dit bestuur.  Maas kan ik dit niet kwalijk nemen, die heeft gewoon een baan geaccepteerd als hoofdtrainer en doet zijn best, maar hij komt hierin nogmaals veel te kort.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 07, 2016, 11:23:37
Heeft er nu met schilder bakker en kip goede versterking bij gekregen.
Laat het hem nu maar bewijzen.
Mochten we er in de winterstop nog zo slecht voorstaan dan word het een ander verhaal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2016, 13:10:54
Citaat van: speculeter op september 07, 2016, 11:23:37
Heeft er nu met schilder bakker en kip goede versterking bij gekregen.
Laat het hem nu maar bewijzen.
Mochten we er in de winterstop nog zo slecht voorstaan dan word het een ander verhaal.
Ik denk dat Maas bij Vitesse over heel wat beter materiaal beschikte, maar wist er ook niet van te maken.
Maar de wedstrijd tegen Almere met de versterkte selectie kan wel een meetpunt zijn hoe het zich verder zal gaan ontwikkelen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op september 07, 2016, 14:05:02
Bij Henk werd er altijd zo goed getraind zei men, maar daarmee verloren we ook vrijwel. Ik heb liever dat het op de training kut is en dat we weer eens een serie wedstrijden gaan winnen. Dat heeft deze ploeg nodig.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: gewoon een fan op september 07, 2016, 14:35:56
Citaat van: Gasgeve op september 07, 2016, 14:05:02
Bij Henk werd er altijd zo goed getraind zei men, maar daarmee verloren we ook vrijwel. Ik heb liever dat het op de training kut is en dat we weer eens een serie wedstrijden gaan winnen. Dat heeft deze ploeg nodig.

Maar dit was in de eredivisie waar het waarschijnlijker was dat Cambuur verloor, in deze divisie mag toch wel wat meer van Cambuur verwacht worden  ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op september 07, 2016, 14:41:10
Citaat van: gewoon een fan op september 07, 2016, 14:35:56
Maar dit was in de eredivisie waar het waarschijnlijker was dat Cambuur verloor, in deze divisie mag toch wel wat meer van Cambuur verwacht worden  ;)
We zijn nog maar 5 wedstrijden onderweg met een elftal wat voor 50/70% is gewijzigd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2016, 15:47:33
Citaat van: Gasgeve op september 07, 2016, 14:41:10
We zijn nog maar 5 wedstrijden onderweg met een elftal wat voor 50/70% is gewijzigd.
Volgens mij hebben we papier hebben we echt geen slechte selectie en deze zou echt in staat moeten worden geacht alle tegenstanders in de bier competitie thuis van de mat te spelen.
Natuurlijk is de keeper niet solide en de spitsen wat over de datum, maar toch voldoende potentie in de ploeg.
Je moet als trainer bij machte zijn de juiste samenstelling te creëren en dat is volgens mij nu juist de zwakte van Maas en zullen we waarschijnlijk nog vele wedstrijden met gekromde tenen zitten, totdat hij tot inkeer komt of er uit wordt geflikkerd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op september 07, 2016, 17:48:05
Volgens mij is alles wel gezegd. Tijd voor een dikke overwinning lijkt me.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op september 07, 2016, 18:15:11
Zet ze neer gvd pruukje tauge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Keira op september 07, 2016, 18:31:29
Citaat van: Geelblauwstiens op september 07, 2016, 17:48:05
Volgens mij is alles wel gezegd. Tijd voor een dikke overwinning lijkt me.

Ben al blij als we er 2 scoren en winnend kunnen afsluiten!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 07, 2016, 18:55:23
Citaat van: Geelblauwstiens op september 07, 2016, 17:48:05
Volgens mij is alles wel gezegd. Tijd voor een dikke overwinning lijkt me.
Su ist nou mar krekt. :proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 07, 2016, 21:25:21
Citaat van: Gasgeve op september 07, 2016, 14:41:10
We zijn nog maar 5 wedstrijden onderweg met een elftal wat voor 50/70% is gewijzigd.

alle teams binne 5 wedstrijden onderweg. graafschap psv helmond had je gewoon
moeten winnen toch. net ff dat tikje extra er tegen aan man.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 08, 2016, 14:10:42
Citaat van: denistel op september 07, 2016, 21:25:21
alle teams binne 5 wedstrijden onderweg. graafschap psv helmond had je gewoon
moeten winnen toch. net ff dat tikje extra er tegen aan man.

Als ik zie wat voor kansen er in die wedstrijden verprutst zijn zou ik dat niet op het conto van de trainer willen schrijven.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: dizzhead op september 08, 2016, 16:21:11
Citaat van: Cor op september 08, 2016, 14:10:42
Als ik zie wat voor kansen er in die wedstrijden verprutst zijn zou ik dat niet op het conto van de trainer willen schrijven.
_O_ 't lijkt hier soms  wel of sommigen cambuur alleen via teletekst en het forum volgen...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 09, 2016, 23:15:40
Goeie opstelling, mooie pot pik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 10, 2016, 00:15:02
Mooi voor hem, ga zo door!  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 10, 2016, 01:05:02
Klasse gedaan. Dit maar even vasthouden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 10, 2016, 03:36:52
We kunnen lullen wat we willen, maar dit was verrassend en vooral (grotendeels) goed!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 10, 2016, 07:21:19
Goeie pot, paar heerlijk lopende aanvallen gezien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 07:26:12
en hoe komt dat omdat ze voor voetballers kiezen.hoefdraad wat een partij
zette andere constant vrij en was zelf ook gevaarlijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 10, 2016, 08:57:36
Verrassende keuzes die over het algemeen goed uitpakten. Getuigt ook wel van lef van de trainer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 10, 2016, 11:00:16
Complimenten hoor.
Prima beslissing wb hoefdraad.
Nou kip nog op de plek van streek.
Of anders barto daar neer zetten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delamere op september 10, 2016, 13:32:08
Goede opstelling en prima spelopvatting. En echt uitstekend gezien vwb Hoefdraad.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 10, 2016, 17:00:30
Ze moeten dus maar vaker "slecht" trainen dus
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op september 10, 2016, 17:19:40
Citaat van: John Hiatt op september 10, 2016, 08:57:36
Verrassende keuzes die over het algemeen goed uitpakten. Getuigt ook wel van lef van de trainer.

Lef? 4-4-2 in een thuiswedstrijd? hou toch op juh.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 10, 2016, 18:27:19
Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2016, 17:19:40
Lef? 4-4-2 in een thuiswedstrijd? hou toch op juh.

Heb je niet een mooie pot gezien dan? Wat een flauwekul om alleen maar 4-3-3 te verwachten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 10, 2016, 18:51:38
Een dubbele 10, zoals Maas het noemde. Dus niet gekozen tussen Kip of Streek maar beide opgesteld. Blackson voor Peersman was ook een aanvallende keuze.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 10, 2016, 19:17:07
het pakte goed uit idd en nu weer een tactiek bedenken om sittard te verslaan
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 11, 2016, 07:52:32
De complimenten voor het lef om beide spitsen op de bank te houden en te kiezen voor de jongens die er stonden  _O_

Maar oh oh oh na vorig seizoen blijkbaar nu zelfs geen spits meer die goed genoeg is om te starten. Vrees dat dit nog veel punten gaat kosten.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2016, 08:38:52
Citaat van: wiekie1969 op september 10, 2016, 17:19:40
Lef? 4-4-2 in een thuiswedstrijd? hou toch op juh.
Nou ik ken Maas hierin goead folge.
Omdat Hemmen niet foldeed an sien verwachtingen en Barto oek nog niks sien laten had, was disse  opstelling dan oek de enige mogelukhied.
Ut het dan denk ik niks met lef of wat oek te maken, maar met logica.
Dus het Maas mij hierin verrast en mut ik mien mening over hem toch wel bijstelle, want hij het mij en feul anderen toch best wel vermaakt en daar kom ik toch voor, of niet dan. :koffie
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2016, 10:17:11
Citaat van: Vlampiep op september 11, 2016, 08:38:52
Nou ik ken Maas hierin goead folge.
Omdat Hemmen niet foldeed an sien verwachtingen en Barto oek nog niks sien laten had, was disse  opstelling dan oek de enige mogelukhied.
Ut het dan denk ik niks met lef of wat oek te maken, maar met logica.
Dus het Maas mij hierin verrast en mut ik mien mening over hem toch wel bijstelle, want hij het mij en feul anderen toch best wel vermaakt en daar kom ik toch voor, of niet dan. :koffie

442 heeft niks te maken met de wissel Hoefdraad-Hemmen  :_spank
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 11, 2016, 10:37:33
Citaat van: Yellow Army op september 11, 2016, 10:17:11
442 heeft niks te maken met de wissel Hoefdraad-Hemmen  :_spank

Ik dnk dat vlampiep bedoelt dat 4-3-3 met de huidige centrumspitsen niet voldoet. En dat Maas daarom kiest voor 4-4-2 en er dus geen plek is voor Hemmen. Middenvelder erbij, Hemmen eraf. Dus eigenlijk Kip erbij en Hemmen eraf.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Spine op september 11, 2016, 11:46:55
Iedereen die hier altijd loopt te janken over vaste systemen, moet dit stukje over Julian Nagelsmann maar even lezen.
Julian wie?? Ja die.
https://decorrespondent.nl/5213/zeven-voetballessen-van-julian-nagelsmann-de-jongste-duitse-trainer-ooit/397033069004-d8b0c37a
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 11, 2016, 12:17:34
Citaat van: Spine op september 11, 2016, 11:46:55
Iedereen die hier altijd loopt te janken over vaste systemen, moet dit stukje over Julian Nagelsmann maar even lezen.
Julian wie?? Ja die.
https://decorrespondent.nl/5213/zeven-voetballessen-van-julian-nagelsmann-de-jongste-duitse-trainer-ooit/397033069004-d8b0c37a

Volgens mij waren er vorig seizoen hier heel veel mensen die HdJ vervloekten omdat hij maar 1 systeem speelde  8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2016, 13:10:12
Citaat van: Cor op september 11, 2016, 10:37:33
Ik dnk dat vlampiep bedoelt dat 4-3-3 met de huidige centrumspitsen niet voldoet. En dat Maas daarom kiest voor 4-4-2 en er dus geen plek is voor Hemmen. Middenvelder erbij, Hemmen eraf. Dus eigenlijk Kip erbij en Hemmen eraf.
Juust, want as de spitsen ut af weete late, mut je wat anders bedenke en dat het ie daan.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 11, 2016, 13:12:30
Citaat van: Yellow Army op september 11, 2016, 10:17:11
442 heeft niks te maken met de wissel Hoefdraad-Hemmen  :_spank
Reken ik oek goead. 8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 16, 2016, 20:57:53
Ik haal dit topic maar vast omhoog... :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2016, 21:13:10
Ik ben bang dat het hem niet gaat worden Maas.

Hier nog een stukje op VI http://www.vi.nl/radio/cambuur-moet-nog-wennen-aan-rob-maas.htm (http://www.vi.nl/radio/cambuur-moet-nog-wennen-aan-rob-maas.htm)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 16, 2016, 21:38:50
De eerste trainer die dit seizoen word ontslagen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2016, 21:40:01
Citaat van: speculeter op september 16, 2016, 21:38:50
De eerste trainer die dit seizoen word ontslagen.

Denk het niet hoor, dit bestuur wil absoluut geen gezichtsverlies. Het is hopen dat hij zelf de handdoek gooit, en dan Sipke ook weg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 16, 2016, 21:42:46
Citaat van: DayDreamer op september 16, 2016, 21:40:01
Denk het niet hoor, dit bestuur wil absoluut geen gezichtsverlies. Het is hopen dat hij zelf de handdoek gooit, en dan Sipke ook weg.

En H vd V.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 16, 2016, 21:43:48
Wanneer komt vd Belt?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2016, 21:56:59
Wat een blamage, 3 - 0 tegen Fortuna  :(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op september 16, 2016, 21:59:51
Citaat van: PePe op september 16, 2016, 21:43:48
Wanneer komt vd Belt?

Iemand zijn telefoonnummer? Bellen we hem op!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op september 16, 2016, 22:05:07
Die besloten trainingen hebben wel succes. :(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 16, 2016, 22:06:07
Misschien moet er nog meer focus komen, helemaal geen interviews meer!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op september 16, 2016, 22:07:48
Citaat van: Bernardo op september 16, 2016, 22:06:07
Misschien moet er nog meer focus komen, helemaal geen interviews meer!

Misschien moet er gewoon niet meer getraind worden !
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op september 16, 2016, 22:10:47
A.s. dinsdag het lachertje van de beker???? Dat kan d'r ook nog wel bij.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 16, 2016, 22:12:43
Citaat van: Destroyer op september 16, 2016, 22:07:48
Misschien moet er gewoon niet meer getraind worden !
Misschien geen focus, maar en schop onder zijn tokes.
Het zelfde als bij Vitesse, 1 winnen en dan weer 4 verliezen.
Dikke doei.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2016, 22:14:01
We hebben allemaal praatjes à.s. Zondag of maandag ff naar training toe :0= :0= :0=
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 16, 2016, 22:16:13
Lijkt me een prima idee.
Maar even zingen....iets met doodschamen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2016, 22:18:07
Maar dan ook met z'n allen mannen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 16, 2016, 22:35:46
helpt allemaal niks man,,hoorde die peersman vanavond nog zeggen dat alle wedstrijden dit seizoen
goed voetbal werd gespeeld die mensen van buiten af zien dat niet zo. ppffffff eigenwijze lui,
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 16, 2016, 22:40:59
Citaat van: denistel op september 16, 2016, 22:35:46
helpt allemaal niks man,,hoorde die peersman vanavond nog zeggen dat alle wedstrijden dit seizoen
goed voetbal werd gespeeld die mensen van buiten af zien dat niet zo. ppffffff eigenwijze lui,
ook na vanavond denistel komop wij zijn de club niet deze kwast
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 16, 2016, 22:41:46
De kansen worden niet afgemaakt, dat is het grote probleem. Nog aanvallender spelen kan haast niet (3 man achterin?) en meer behoudend wil niemand... voor Maas ook lastig iets te wijzigen zo.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 16, 2016, 22:52:34
veel harder aan pakken die hele selectie man
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: scc-aaron op september 16, 2016, 23:00:59
Deze man raakt zijn geloofwaardigheid kwijt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Spine op september 16, 2016, 23:03:23
Citaat van: scc-aaron op september 16, 2016, 23:00:59
Deze man raakt zijn geloofwaardigheid kwijt.
Ik snap er niets van. Tegen de Graafschap en Almere meer voetbal idee gezien dan onder HdJ het laatste anderhalf seizoen ere. Dan nu weer dit....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op september 16, 2016, 23:22:13
Citaat van: Spine op september 16, 2016, 23:03:23
Ik snap er niets van. Tegen de Graafschap en Almere meer voetbal idee gezien dan onder HdJ het laatste anderhalf seizoen ere. Dan nu weer dit....

Lag aan zwakte tegenstanders, als je realistisch kijkt zie je gewoon hoe middelmatig we zijn!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Spine op september 16, 2016, 23:43:15
Citaat van: richard op september 16, 2016, 23:22:13
Lag aan zwakte tegenstanders, als je realistisch kijkt zie je gewoon hoe middelmatig we zijn!!
Eensch hoor, straks de ultieme vernedering als we zo door blijven prutsen: spelen tegen Jong DKV.  :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 17, 2016, 00:16:10
Citaat van: scc-aaron op september 16, 2016, 23:00:59
Deze man raakt zijn geloofwaardigheid kwijt.

Nu pas?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mugel op september 17, 2016, 00:24:08
Wordt een gezellige forumavond op 3 oktober zo.. al heb ik de stiekeme hoop dat deze 'no know' en zijn hoofdpiet er dan niet meer zijn..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 07:17:10
Citaat van: richard op september 16, 2016, 23:22:13
Lag aan zwakte tegenstanders, als je realistisch kijkt zie je gewoon hoe middelmatig we zijn!!

almere -eindhoven 4-0 almere- dbosch 4-1 em hier konden die lui idd niks.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 07:26:01
wakker worden kerel en pak de boel eens aan spelers die niet kunnen
of willen zet ze er naast ook al hebbeb ze qua naam of contract de status
van toppers te zijn hier.
en ga spelen zonder te veel opdrachten..ik zei het al voor sittard
uit jij ging de sterke punten benoemen van sittard wat hebben we
er mee te maken we moeten veel meer in ons zelf geloven en uitstralen.

en kunnen schakelen tussen bepaalde speelwijze,s gister zat er wel
dik in dat het systeem van vorige week niet weer zo makkelijk zou
werken omdat tegenstanders ook niet gek zijn natuurlijk.

en zet spelers op de plaats waar ze horen dus kip met loopacties
vanaf met middenveld en niet vanaf links bijvoorbeeld.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 10:01:55
hest het net over de afronding dat die te wensen over laat.dus lekker elke middag
de middenvelders en aanvallers een uur daar aan werken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: koosZevenaar op september 17, 2016, 10:16:18
Hoe kun je ook presteren als iedereen elkaar de hand boven het hoofd houdt.
Het zijn allemaal vriendjes van elkaar, RKC of PEC verleden.
Er is maar één oplossing, maar het geld zal ontbreken, iedereen er uit.
Vd Belt en de Jong terg halen en het komt allemaal weer goed.
De selectie is veel beter dan dat er nu uitgehaald wordt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 17, 2016, 11:46:39
Heb te doen met deze man. Interview net aangehoord.. ja als de kansen nu eens werden benut. Allemaal kwaliteit beste vent.. En de tegenstander heeft ook nog wel kansen die niet benut worden. Zoals je zegt: blijven hopen.

Kan hem weinig kwalijk nemen. Selectie grotendeels samengesteld door andere brokkenpiloten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op september 17, 2016, 11:50:00
Citaat van: De Gast op september 17, 2016, 11:46:39
Heb te doen met deze man. Interview net aangehoord.. ja als de kansen nu eens werden benut. Allemaal kwaliteit beste vent.. En de tegenstander heeft ook nog wel kansen die niet benut worden. Zoals je zegt: blijven hopen.

Kan hem weinig kwalijk nemen. Selectie grotendeels samengsteld door andere brokkenpiloten.

De selectie is in potentie niet eens zo slecht. Instelling en de echte wil om te winnen ontbreken. Dat kun je Maas ook aanrekenen. Die moet daar bovenop zitten. Wie niet mee wil, kan vertrekken. Dat riep De Jong altijd. Maas komt niet verder dan bidden en hopen. Hij kan beter op zondag gaan preken ipv langs de lijn te te gaan staan.....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 17, 2016, 12:21:02
Citaat van: Len Cantello op september 17, 2016, 11:50:00
Wie niet mee wil, kan vertrekken. Dat riep De Jong altijd. Maas komt niet verder dan bidden en hopen. Hij kan beter op zondag gaan preken ipv langs de lijn te te gaan staan.....

En wat heeft de Jong ons in zijn laatste seizoen dan gebracht. Niks ten nadele van Henk, ik vind hem een fantastisch mens, maar in de ere was het toch een jaar niet om aan te gluren?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DMS78 op september 17, 2016, 12:21:55
Hij durft niet in te grijpen. Spelers op hun donder te geven. Allemaal weer een aai over de bol geven en zeggen dat t wel goed komt. Hij heeft helemaal nog niks gepresteerd en zo'n iemand stellen ze aan, echt onbegrijpelijk gewoon.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 12:41:51
Citaat van: DMS78 op september 17, 2016, 12:21:55
Hij durft niet in te grijpen. Spelers op hun donder te geven. Allemaal weer een aai over de bol geven en zeggen dat t wel goed komt. Hij heeft helemaal nog niks gepresteerd en zo'n iemand stellen ze aan, echt onbegrijpelijk gewoon.

juistum als hij verder alles wel goed vind alleen de afwerking niet dan komen we er nooit
hoeveel ballen gingen er weer verkeerd gister maar daar hoor ik niemand over. zelfkritiek
is er niet bij en idd pak lui eens aan.als je maar wat aanmodderd maar je staat er toch steeds
weer in dan is er iets goed mis vind ik ik kan er soms niet bij wat er allemaal gebeurd bij mijn
club.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 17, 2016, 12:47:55
en kip is een middenvelder geen hangende linksbuiten WAKKER WORDEN
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op september 17, 2016, 17:32:52
Miskien mutte we af fan dat hokjesdenken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op september 17, 2016, 18:11:13
Citaat van: DMS78 op september 17, 2016, 12:21:55
Hij durft niet in te grijpen. Spelers op hun donder te geven. Allemaal weer een aai over de bol geven en zeggen dat t wel goed komt. Hij heeft helemaal nog niks gepresteerd en zo'n iemand stellen ze aan, echt onbegrijpelijk gewoon.

:clint Kopie Henk dus
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 17, 2016, 20:35:08
Je bent weer tevreden las ik .Jij bent verantwoordelijk voor ons team .Cijfers liegen niet !!!!!!!!!!!!!!!!!!Je hebt in totaal 90 min goed voetbal gebracht .Tis een schande wat jij hier presteerd met deze selectie .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 17, 2016, 20:39:07
Citaat van: De Gast op september 17, 2016, 11:46:39
Heb te doen met deze man. Interview net aangehoord.. ja als de kansen nu eens werden benut. Allemaal kwaliteit beste vent.. En de tegenstander heeft ook nog wel kansen die niet benut worden. Zoals je zegt: blijven hopen.

Kan hem weinig kwalijk nemen. Selectie grotendeels samengesteld door andere brokkenpiloten.
Hou toch op juh .Hest zelf toch ook ogen .We hebben voor eerste div begrippen een heel aardige selectie .Hij presteerd er heel slecht mee .Waar is die winnaarsmentaliteit bij iedereen .Tis een slappe zooi.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 17, 2016, 20:40:43
En iedere x dat gelul over kansen .We hebben er 3 tegen gekregen en we hadden er zo nog 3 tegen kunnen krijgen of zijn we dat vergeten .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 17, 2016, 23:12:32
Die Henry vd Vegt luistert niet naar ons, een goeie spits ontbreekt, dat ziet toch iedereen.
Ik heb nog een beetje hoop dat Schilder het team op de rails krijgt.
Zoals het nu lijkt, wordt het de winterschilder.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op september 17, 2016, 23:20:14
Eerst mar us sien om un keeper sonder loood in e pooten :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op september 18, 2016, 08:08:54
Misschien dat ik het niet begrijp, maar waarom is Maas zijn krediet nu al op?
Ook ik heb als eerste gereageerd dat hij weg moest en Grim moest komen.

Maar nu ik er langer over nadenk waarom?

Het spel is opzich helemaal niet zo slecht, cambuur heeft meeste doelpogingen en minste tegen, daarnaast veel balbezit.
Selectie is prima uitgezonderd spits en keeper, maar is Maas daar verandwoordelijk voor?

Ik denk dat het allemaal met vertrouwen te maken heeft.
Als er straks 2 keer gewonnen gaat worden, is de druk toch grotendeels weg, en komt het vanzelf. Ben er dan ook van overtuigd dat we nog gewoon top 5 eindigen wellicht top 3.  |:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op september 18, 2016, 08:12:01
Citaat van: Galdiano op september 18, 2016, 08:08:54
Misschien dat ik het niet begrijp, maar waarom is Maas zijn krediet nu al op?
Ook ik heb als eerste gereageerd dat hij weg moest en Grim moest komen.

Maar nu ik er langer over nadenk waarom?

Het spel is opzich helemaal niet zo slecht, cambuur heeft meeste doelpogingen en minste tegen, daarnaast veel balbezit.
Selectie is prima uitgezonderd spits en keeper, maar is Maas daar verandwoordelijk voor?

Ik denk dat het allemaal met vertrouwen te maken heeft.
Als er straks 2 keer gewonnen gaat worden, is de druk toch grotendeels weg, en komt het vanzelf. Ben er dan ook van overtuigd dat we nog gewoon top 5 eindigen wellicht top 3.  |:)
Een mooi nuchter begin van de zondag. De emotie even geparkeerd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op september 18, 2016, 09:16:16
Citaat van: Geelblauwstiens op september 18, 2016, 08:12:01
Een mooi nuchter begin van de zondag. De emotie even geparkeerd.

De verwachtingen zijn gewoon weer gestegen na de overwinning op Almere en dan is vrijdag weer een domper. Dan heeft iedereen weer een uitlaatklep nodig. Het moet gewoon stabieler worden. Deze week maar eens twee overwinningen op rij halen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op september 18, 2016, 09:26:11
Het voetbal (over het algemeen) vind ik ook best goed.
Probleem is dat er voorin totaal geen scorend vermogen is.
Feit is dat er spelers zijn aangetrokken die tot de best betaalden behoren die echt werkelijk niets toevoegen(Hemmen en Gouriye).
Schilder wordt ook zo'n gevalletje(niet fit en over de top).
Kortom vd Vegt heeft gefaald!!

Het enige wat je Maas kan verwijten is dat hij met Kip op links speelt terwijl hij juist op 10 moet.
Verder zou ik toch Barto op 9 zetten.  De enige speler voorin waarvan ik denk dat hij 10 of meer zou kunnen maken(ondanks ook zijn beperkingen).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 18, 2016, 09:56:40
Barto - Kip dat kan toch helemaal niet man.. dat kun je publiek en elftal toch niet aandoen. Het is geen cabaret toch.

Een topspelersbudget en je staat 13de. Wat moet je er verder over zeggen? Het gaat dezelfde kant op als vorig seizoen.. een gebrek aan klasse voorin zorgde er toen ook voor dat de ommekeer niet meer kwam.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 18, 2016, 10:17:23
Ik neem Maas niet kwalijk dat 'ie niet direct de ideale 11 heeft gevonden. Tegenwoordig kun je dat ook niet meer in de voorbereiding doen en heb je met half-fitte transfervrije spelers te maken. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er genoeg goede voetballers in de selectie zitten maar dat ze nog even op de juiste plaats moeten komen.

Probleem zit in de aanval. Het blijft allemaal te voorspelbaar. We scoren niet of nauwelijks van afstand, uit corners, uit counters. Meer variatie in de aanvallen en buitens niet elke keer naar binnen laten komen. Misschien een echte spitsentrainer a la Harry vd Laan inhuren, maar daar zal geen geld voor zijn.

Ik ga er ook maar even vanuit dat spelers wel gemotiveerd zijn maar we missen al een hele tijd karakter... beetje branie en bluf, onverzettelijkheid, je teamgenoten eens verrot schelden als het nodig is, lekker zuigen bij de tegenstander. De echte winnaarsmentaliteit mist. Ik hoop echt dat Kip en Schilder dat gaan toevoegen. Misschien dat nog wat nieuwelingen de schroom van zich af kunnen gooien en de oude kliek op scherp zetten.

Het is ook lastig om genuanceerd te blijven.  Selectie is niet slecht en spel is "statistisch" ook positief.
Maar wel schandalig van Fortuna en Helmond verliezen. Het moet even gaan lopen, maar is enorm lastig omdat het in details zit.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 18, 2016, 10:25:28
Citaat van: De Gast op september 18, 2016, 09:56:40
Barto - Kip dat kan toch helemaal niet man.. dat kun je publiek en elftal toch niet aandoen. Het is geen cabaret toch.

Een topspelersbudget en je staat 13de. Wat moet je er verder over zeggen? Het gaat dezelfde kant op als vorig seizoen.. een gebrek aan klasse voorin zorgde er toen ook voor dat de ommekeer niet meer kwam.

Niet om je af te zeiken, maar heb je dit seizoen al een wedstrijd gezien?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 18, 2016, 10:35:47
Citaat van: Cor op september 18, 2016, 10:25:28
Niet om je af te zeiken, maar heb je dit seizoen al een wedstrijd gezien?
Zodra de Gast de naam Barto hoort zit hij al op de Kast.. Reageer daar maar niet meer op. Denk juist dat het wél gaat werken met die tandem, omdat Kip dan meer als aanspeelpunt gebruikt kan worden en Barto als eindstation voor het netje.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 18, 2016, 10:51:08
Citaat van: PePe op september 17, 2016, 23:12:32
Die Henry vd Vegt luistert niet naar ons, een goeie spits ontbreekt, dat ziet toch iedereen.
Ik heb nog een beetje hoop dat Schilder het team op de rails krijgt.
Zoals het nu lijkt, wordt het de winterschilder.
Weet je, Vd Vegt luistert naar niemand.
Hij is verantwoordelijk voor het feit dat er geen spits is aangetrokken met een killers mentaliteit.
Spelers zoals Gouryire en Schilder die nog niets toegevoegd hebben komen hier het laatste geld even ophalen en hiervoor is niet Maas maar Vd Vegt verantwoordelijk.
Dit blijft doorgaan totdat Vd Vegt de club volledig naar de afgrond heeft weten te brengen.
En daar kan dan weer de RvC voor verantwoordelijk worden gesteld, want hun controlerende functie is nihil.
Het is om kotsmisselijk van te worden, maar ondanks dat ik absoluut geen fan ben van Maas heeft hij nog wel mijn vertrouwen om in een driekwart seizoen zich te kunnen bewijzen.
Hopelijk overstijgen de sportieve prestaties het bestuurlijke onbenul van onze club.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 18, 2016, 10:56:33
Citaat van: Dokkumer op september 18, 2016, 10:35:47
Zodra de Gast de naam Barto hoort zit hij al op de Kast.. Reageer daar maar niet meer op. Denk juist dat het wél gaat werken met die tandem, omdat Kip dan meer als aanspeelpunt gebruikt kan worden en Barto als eindstation voor het netje.
Hopelijk gaat dit inderdaad werken en kunnen we weer werken aan de stand op de ranglijst. :koffie
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 18, 2016, 10:58:35
Citaat van: Cor op september 18, 2016, 10:25:28
Niet om je af te zeiken, maar heb je dit seizoen al een wedstrijd gezien?

Niet om mn gelijk te halen hoor.. maar heb je wel eens gedacht: verrek, heeft ie het voor aanvang seizoen toch goed gezien?

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Ronnie tng op september 18, 2016, 11:04:17
Citaat van: Vlampiep op september 18, 2016, 10:51:08
Weet je, Vd Vegt luistert naar niemand.
Hij is verantwoordelijk voor het feit dat er geen spits is aangetrokken met een killers mentaliteit.
Spelers zoals Gouryire en Schilder die nog niets toegevoegd hebben komen hier het laatste geld even ophalen en hiervoor is niet Maas maar Vd Vegt verantwoordelijk.
Dit blijft doorgaan totdat Vd Vegt de club volledig naar de afgrond heeft weten te brengen.
En daar kan dan weer de RvC voor verantwoordelijk worden gesteld, want hun controlerende functie is nihil.
Het is om kotsmisselijk van te worden, maar ondanks dat ik absoluut geen fan ben van Maas heeft hij nog wel mijn vertrouwen om in een driekwart seizoen zich te kunnen bewijzen.
Hopelijk overstijgen de sportieve prestaties het bestuurlijke onbenul van onze club.

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 18, 2016, 11:26:53
Citaat van: De Gast op september 18, 2016, 10:58:35
Niet om mn gelijk te halen hoor.. maar heb je wel eens gedacht: verrek, heeft ie het voor aanvang seizoen toch goed gezien?
Niet om te stoken hoor, maar beantwoord je altijd een vraag met een wedervraag? :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 18, 2016, 13:43:16
Citaat van: Geelblauwstiens op september 18, 2016, 08:12:01
Een mooi nuchter begin van de zondag. De emotie even geparkeerd.

zal allemaal wel maar goed verdedigen en kansen afmaken zijn wel heel belangrijk en daar
falen we tot nu toe. dus ga er wat mee doen zou ik zo zeggen en niet het komt van zelf wel.

en meeste doelpogingen zegt niks natuurlijk kest wel 30 x schiete in een wedstrijd
maar het gaat er om hoe je schiete.

en vertrouwen ja vorige week 4-1 gewonnen en dan volgt er weer sun slappe hap partij
op dus hoe moet je dan zelfvertrouwen krijgen,

al onze bank zitters zouden bij sittard basis spelers zijn denk ik,.

dus alle smoesjes weg gooien en stomen nu
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: whimpy op september 18, 2016, 14:47:44
...3-0 en 1-0 op je kloten krijgen van helmond en sittard is helemaal niet onoverkomelijk, als je ze maar onder je houdt en achtste wordt....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 18, 2016, 15:25:48
Citaat van: De Gast op september 18, 2016, 10:58:35
Niet om mn gelijk te halen hoor.. maar heb je wel eens gedacht: verrek, heeft ie het voor aanvang seizoen toch goed gezien?

Nee, en heb je ook antwoord op mijn vraag?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op september 18, 2016, 17:23:01
Citaat van: De Gast op september 18, 2016, 10:58:35
Niet om mn gelijk te halen hoor.. maar heb je wel eens gedacht: verrek, heeft ie het voor aanvang seizoen toch goed gezien?
lekker negatief zijn voor het seizoen en als het dan wat minder gaat roepen dat je gelijk hebt is wel heel makkelijk. Voor het seizoen had je het oa over de ontzettend sterke teams van VVV en de graafschap. Staan ook geen 1 en 2
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op september 18, 2016, 18:45:43
Doelpunten tellen jongens..... dit was te voorzien. Heb dit begin augustus ook aangegeven. ...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 18, 2016, 20:09:22
Anders beginnen jullie even een "zie je nou wel" topic ofzo. Zucht...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op september 18, 2016, 20:31:22
Jij had het toendertijd in van der vegt topic (pag.191) over " puur speculatief en onderbuikgevoelens"....... Hest er wel aardig kijk op mut ik zeggen !!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 18, 2016, 21:10:22
Citaat van: keije op september 18, 2016, 20:31:22
Jij had het toendertijd in van der vegt topic (pag.191) over " puur speculatief en onderbuikgevoelens"....... Hest er wel aardig kijk op mut ik zeggen !!

Och jonkje, wat heeft dat er nou weer mee te maken. Deze reactie bewijst idd exact dat jij en de gast beter samen in een topic kunnen gaan zitten "ik zei toch" roepen ipv hier iedereen lopen te vermoeien.

Nu even terugkomend over jouw speculaties en onderbuikgevoelens: Hemmen 20 goals?  :_schater :_schater :_schater waar was die voorspelling op gebaseerd? Juist ja, onderbuikgevoel en ik moet zeggen dat jij degene bent die er aardig kijk op heeft  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 18, 2016, 21:32:31
Citaat van: denistel op september 18, 2016, 13:43:16
zal allemaal wel maar goed verdedigen en kansen afmaken zijn wel heel belangrijk en daar
falen we tot nu toe. dus ga er wat mee doen zou ik zo zeggen en niet het komt van zelf wel.

en meeste doelpogingen zegt niks natuurlijk kest wel 30 x schiete in een wedstrijd
maar het gaat er om hoe je schiete.

en vertrouwen ja vorige week 4-1 gewonnen en dan volgt er weer sun slappe hap partij
op dus hoe moet je dan zelfvertrouwen krijgen,

al onze bank zitters zouden bij sittard basis spelers zijn denk ik,.

dus alle smoesjes weg gooien en stomen nu
Nistel jij hebt hier steeds gelijk gekregen jammer genoeg .En ik ben het meestal volledig met jou eens .Nu weer een paar die weer een ander napraten .De hele tijd dat goedgepraat hier ....bah .7 weds 8 pnt is toch om je dood te schamen .Dat zijn de feiten .Iedere x dat gelul over kansen .We hebben simpelweg ook heel veel minuten [lees 5 wedst ]gewoon slecht gespeelt .Graafschap 45 min en Almere 45 min hebben we goed gespeeld .De rest vd wedstr is gewoon onder de maat of ver onder de maat .Ik denk dat dat te maken heeft met mentaliteit en professionaliteit. Veel trainen en veel extra trainen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 18, 2016, 21:38:30
Maas houd maar vast aan zijn team maar moet eens een paar een schop onder hun reet geven en duidelijke keuzes maken .Dus bijv Kip op zijn eigen goede positie zetten .De in mijn ogen beste speler moet je ook laten functioneren op zijn beste plek .Dat is ook het beste voor het team
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 18, 2016, 21:59:44
Je kunt wel goals tellen maar de topscorers van vorig jaar scoorden de jaren ervoor ook minder. Dat is ook geen garantie.
Seuntjens 28, 17 ,5
De Kogel 24, 3 , 14
Thomas Verhaar 24, 4

Ricardo Kip 16 , 5, 4

Als het lekker draait en er is vertrouwen dan vliegen ze er gewoon makkelijk in. Er zijn veel wedstrijden en hoge scores in de Jupiler League, een speler in vorm haalt makkelijk 15+ goals.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 18, 2016, 22:05:02
Citaat van: Bankzitter op september 18, 2016, 21:59:44
Je kunt wel goals tellen maar de topscorers van vorig jaar scoorden de jaren ervoor ook minder. Dat is ook geen garantie.
Seuntjens 28, 17 ,5
De Kogel 24, 3 , 14
Thomas Verhaar 24, 4

Ricardo Kip 16 , 5, 4

Als het lekker draait en er is vertrouwen dan vliegen ze er gewoon makkelijk in. Er zijn veel wedstrijden en hoge scores in de Jupiler League, een speler in vorm haalt makkelijk 15+ goals.
gaat mij niet eens om de goals .Je ziet aan kip zijn handelingssnelheid en goede trap al dat ie beter is dan wie er nu op 10 speelt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 18, 2016, 23:00:49
Mee eens, je moet de potentie van de spelers zien en hoe ze elkaar aanvullen. vd Streek er maar even uit.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DMS78 op september 19, 2016, 05:10:25
Citaat van: sunderland op september 18, 2016, 21:38:30
Maas houd maar vast aan zijn team maar moet eens een paar een schop onder hun reet geven en duidelijke keuzes maken .Dus bijv Kip op zijn eigen goede positie zetten .De in mijn ogen beste speler moet je ook laten functioneren op zijn beste plek .Dat is ook het beste voor het team

Heb je helemaal gelijk in, de juiste poppetjes op de juiste plaats. En degene die hopeloos uit vorm zijn gewoon er naast zetten ipv te laten doormodderen iedere keer. En gewoon geen Peersman in de basis zetten, daar kan je gewoon helemaal niks mee...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 19, 2016, 07:56:14
Citaat van: Cor op september 18, 2016, 15:25:48
Nee, en heb je ook antwoord op mijn vraag?

Ja, Cor.

Maar als jij denkt dat bepaalde bepaalde personen zitten te wachten op weer een dramavoorstelling om hier weer los te gaan heb je het mis. Denk je dat nou serieus?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 19, 2016, 08:18:22
Citaat van: De Gast op september 19, 2016, 07:56:14
Ja, Cor.

Maar als jij denkt dat bepaalde bepaalde personen zitten te wachten op weer een dramavoorstelling om hier weer los te gaan heb je het mis. Denk je dat nou serieus?

Het drama maak jij met je wedervragen. Was gewoon een serieuze vraag want als je wedstrijden gezien hebt dan weet je dat het vaak zo slecht niet is. Volgens mij heeft Maas na 5 wedstrijden de ploeg op twee plaatsen omgegooid en is hij naar 4-4-2 gegaan. Hemmen heeft 5 wedstrijden de tijd gekregen en het niet laten zien. Misschien moet Barto wel samen met Kip spelen, wie zal het zeggen. En ja, ik geloof nog steeds in een top 3 positie.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op september 19, 2016, 11:38:46
Dat het niet alleen slecht is weet ik ook wel. En ik heb ook niks tegen Maas. Mag van mij ongeacht de resultaten het seizoen uitzitten. Sterker nog, vind dat hij minimaal nog een seizoen aan moet blijven om een selectie samen te stellen waar hij helemaal achter staat.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:21:11
"We hebben Fc Rijnvogels een aantal keren bekeken".
" Fortuna Sittard is een gevaarlijke ploeg"
"Er zijn nog 15 clubs slechter dan Jong Psv"
''We hadden een punt verdiend tegen Helmond Sport''.
''Graafschap is kampioenskandidaat nummer 1"

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: kickandrush op september 21, 2016, 15:50:41
Citaat van: wiekie1969 op september 21, 2016, 15:21:11
"We hebben Fc Rijnvogels een aantal keren bekeken".
" Fortuna Sittard is een gevaarlijke ploeg"
"Er zijn nog 15 clubs slechter dan Jong Psv"
''We hadden een punt verdiend tegen Helmond Sport''.
''Graafschap is kampioenskandidaat nummer 1"

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

Dat Maas voor de buhne een sociaal gewenst praatje houdt wordt em nu ook al kwalijk genomen? Als hij alleen maar over onze kwaliteiten zou lullen dan wordt hem dat weer verweten na een tegenvallend resultaat.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 21, 2016, 16:18:30
Citaat van: kickandrush op september 21, 2016, 15:50:41
Dat Maas voor de buhne een sociaal gewenst praatje houdt wordt em nu ook al kwalijk genomen? Als hij alleen maar over onze kwaliteiten zou lullen dan wordt hem dat weer verweten na een tegenvallend resultaat.

Bij sommige mensen is de wereld grijs en overwegend negatief. Dus maak je er niet druk om.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 21, 2016, 22:14:39
Citaat van: Cor op september 21, 2016, 16:18:30
Bij sommige mensen is de wereld grijs en overwegend negatief. Dus maak je er niet druk om.
sommige mensen zijn ook blind voor de feiten
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:21:19
Citaat van: sunderland op september 21, 2016, 22:14:39
sommige mensen zijn ook blind voor de feiten

Ast een andere mening hest wut gelijk dien kop eraf hakt.   :thumbsup :y
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 22, 2016, 14:40:40
Citaat van: sunderland op september 21, 2016, 22:14:39
sommige mensen zijn ook blind voor de feiten

Sommige mensen weten het dan weer beter dan diegenen die blind zijn voor de feiten. Kom eens met oplossingen in plaats van alleen commentaar op alles en iedreen te hebben.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op september 22, 2016, 14:51:19
Feitelijk is er maar 1 oplossing en dat is geld. Als draait om geld in het voetbal tegenwoordig. Binnen Nederland en binnen Europa.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op september 22, 2016, 15:08:20
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:21:19
Ast een andere mening hest wut gelijk dien kop eraf hakt.   :thumbsup :y
alleen op internet wiekie.
hier mag iedere tokkie typen zoals hij thuis praat.


ik besef nu dat dit wel een briljant tegeltje is.
:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 22, 2016, 15:21:26
Citaat van: okkele op september 22, 2016, 15:08:20
alleen op internet wiekie.
hier mag iedere tokkie typen zoals hij thuis praat.


ik besef nu dat dit wel een briljant tegeltje is.
:_schater

:y :y :y
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2016, 21:58:51
Citaat van: okkele op september 22, 2016, 15:08:20
alleen op internet wiekie.
hier mag iedere tokkie typen zoals hij thuis praat.


ik besef nu dat dit wel een briljant tegeltje is.
:_schater
Juust, het is hier gien IS forum!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Grijskijkert op september 22, 2016, 22:13:40
Citaat van: wiekie1969 op september 22, 2016, 12:21:19
Ast een andere mening hest wut gelijk dien kop eraf hakt.   :thumbsup :y
Het is maar net hoe je het brengt.. Ik wil je af en toe wel een enkeltje naar een ver land geven, Brazilië of zo ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op september 23, 2016, 09:02:45
Citaat van: Grijskijkert op september 22, 2016, 22:13:40
Het is maar net hoe je het brengt.. Ik wil je af en toe wel een enkeltje naar een ver land geven, Brazilië of zo ;)
zolang het maar een land is met enorm veel donkere medemensen.
:thumbsup
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 23, 2016, 14:23:25
Citaat van: kickandrush op september 21, 2016, 15:50:41
Dat Maas voor de buhne een sociaal gewenst praatje houdt wordt em nu ook al kwalijk genomen? Als hij alleen maar over onze kwaliteiten zou lullen dan wordt hem dat weer verweten na een tegenvallend resultaat.

must in ieder geval wel van eigen kwaliteiten uit gaan.als je je selectie steeds verteld
wat de sterke punten van de tegenstander zijn dat ze goed counteren enz hest
niks aan dan gaan die spelers van ons alleen maar voorzichtiger van spelen en maken
ze fouten omdat ze er te veel aan denken.

alle respect voor een achilles vanavond maar als wij 90 min gas geven dan maken
we er 5 en als we dan 2 tegen krije wat ken mij dat nou skele.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 23, 2016, 14:24:42
Die twee tegen zijn dan voor de amusementswaarde.
Onder Korbach wonnen we ook wedstrijden met 4-3, 5-4 en 6-5 terwijl die met grotere cijfers gewonnen hadden moeten worden. Niemand die daar om maalde.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 23, 2016, 22:51:34
Ik heb genoten vanavond, zoals je beloofd had. Bedankt.  :X
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: rvw op september 23, 2016, 23:50:32
waarom hebben wij buitenspelers, ze willen allemaal naar binnen????
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 24, 2016, 00:06:14
Heb 90 minuten op de banken gestaan. Bedankt!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 24, 2016, 00:14:23
Maas wanneer rot je eens op  :_spank
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 07:30:29
Maas weer tevreden over zijn jongens ,,,man man man zo komen we er toch nooit
dan blijf je lekker zo aanmodderen pfffff nog nooit na een 3-1 winst sun kutgevoel gehad
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 24, 2016, 07:58:24
Citaat van: denistel op september 24, 2016, 07:30:29
Maas weer tevreden over zijn jongens ,,,man man man zo komen we er toch nooit
dan blijf je lekker zo aanmodderen pfffff nog nooit na een 3-1 winst sun kutgevoel gehad
Nou die Maas lijkt echt niet goed bij zijn kokosnoot, want ruim 6000 toeschouwers waren niet te vreden over zijn jongens.
Wat een autist.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 24, 2016, 08:16:08
4-3-3 met naar binnentrekkende spelers leidt tot kluitjesvoetbal tegen dit soort ploegen. Hebben we geprobeerd, werkt dus niet.

Er zal toch anders gespeeld moeten gaan worden tegen verdedigende tegenstanders. Misschien een 5-3-2 waarbij Anderson/Houtkoop de flank belopen, drie man achterin houden, Bakker(Schilder?)voor de balans, 2 creatieve middenvelders en de twee aanvallers met de beste vorm.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op september 24, 2016, 08:29:04
5-3-2 tegen een Achilles?  :_schater

Je had vanaf minuut 1, 3-4-3 moet spelen!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 24, 2016, 08:36:50
De Duitse variant bedoel ik...met Houtkoop/Anderson heel hoog. Dus 3 man achterin, een-op-een.
3-4-3 kan ook heel goed.

Zolang er maar niet te veel spelers lucht staan te dekken en er altijd twee spelers voor de voorzet aan de buitenkant blijven. Volgens mij bedoelen we dat beide.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 24, 2016, 08:57:30
Kip, Hoefdraad, Streek en Houtkoop stonden allemaal op de 10. De buitens moeten verdomme krijt aan hun schoenen hebben man.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 24, 2016, 09:11:18
Ga gewoon 433 of 343 spelen man, met echte buitenspelers. Dit is niet om aan te zien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 10:16:33
Citaat van: Yellow Army op september 24, 2016, 08:57:30
Kip, Hoefdraad, Streek en Houtkoop stonden allemaal op de 10. De buitens moeten verdomme krijt aan hun schoenen hebben man.

zit immers maar 1 buiten bij
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 10:18:00
het lag aan Achilles die speelden te verdedigend ,,,,,tuurlijk kerel
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op september 24, 2016, 10:23:43
plukje haar  :0= OUT
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 24, 2016, 10:37:05
Dat interview bij Omrop Fryslan, man man. Deze man snapt er helemaal geen klote van!! :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op september 24, 2016, 10:51:44
Citaat van: Bernardo op september 24, 2016, 10:37:05
Dat interview bij Omrop Fryslan, man man. Deze man snapt er helemaal geen klote van!! :_schater :_schater
Tenenkrommend arrogant. Deze clown past niet bij de club.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 24, 2016, 11:10:00
Inderdaad slecht interview. In dit geval mag de hand meer in eigen boezem worden gestoken. Leek hij ook wel te doen met de twee wissels in de rust, maar blijkbaar toch niet. Het publiek stond ook achter de ploeg, zegt hij. Nou, dat heb ik toch anders ervaren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 24, 2016, 12:00:11
Citaat van: Len Cantello op september 24, 2016, 10:51:44
Tenenkrommend arrogant. Deze clown past niet bij de club.

Echt verschrikkelijk die vent. Gisteravond vol verbazing naar de wedstrijd zitten kijken. Vanochtend vol verbazing naar het interview geluisterd.
Dit is gedoemd om te mislukken, dit gaat hem niet worden. Past totaal niet bij de club deze man.

Volgende week weer keihard op je bek in Maastricht.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 24, 2016, 12:38:39
Interview nog niet gehoord.
Maar wij zeiden met zijn allen al toen de wedstrijd was afgelopen dat het vast weer een mooi interview ging worden.
In de trend van:goed aangevallen, rustig onze kansen afgewacht en wat kunnen wij er aan doen dat ze zo verdedigend spelen.
En twee geweldige wissels in de rust die de wedstrijd deden kantelen :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 12:56:24
staat gewoon te liegen voor de microfoon man.het publiek stond er achter whoeaaaaaa

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 24, 2016, 13:51:23
Wat een waardeloos interview. Eerst al die achterdocht richting Van Tuinen. Constateren dat het centrum overvol is, maar pas in de rust ingrijpen. En het publiek stond erachter..... Ik ben klaar met deze man, ongeschikt voor Cambuur. Wat verlang ik terug naar een type Lodeweges!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Keira op september 24, 2016, 14:14:50
Citaat van: denistel op september 24, 2016, 10:18:00
het lag aan Achilles die speelden te verdedigend ,,,,,tuurlijk kerel

Die hadden inderdaad een muur opgetrokken!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 24, 2016, 15:18:03
Citaat van: Yellow Army op september 24, 2016, 08:57:30
Kip, Hoefdraad, Streek en Houtkoop stonden allemaal op de 10. De buitens moeten verdomme krijt aan hun schoenen hebben man.
Dit is Maas zijn spelvariant, wat gelijk is aan zijn glorieuze 2e seizoenshelft bij Vitesse.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: 666 op september 24, 2016, 15:58:30
Tijdens de hele warming-up zat hij wat starend in het hoekje van de dug-out. Ik begrijp deze man niet zo goed, blijf dan gewoon lekker binnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 24, 2016, 16:08:12
Citaat van: Keira op september 24, 2016, 14:14:50
Die hadden inderdaad een muur opgetrokken!

ja en dat weet je van te voren toch beginnen we met 4 verdedigers en het
opjagen wat er zou gebeuren was er amper.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op september 24, 2016, 16:57:34
Al zo vaak gezegd, de man is een kloon van Alfons Arts. Hangt van achterdocht aan elkaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Keira op september 24, 2016, 17:12:09
Citaat van: denistel op september 24, 2016, 16:08:12
ja en dat weet je van te voren toch beginnen we met 4 verdedigers en het
opjagen wat er zou gebeuren was er amper.

Opjagen wordt lastig als je eerste helft 90% balbezit hebt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op september 24, 2016, 17:13:36
Citaat van: Keira op september 24, 2016, 17:12:09
Opjagen wordt lastig als je eerste helft 90% balbezit hebt.

:_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op september 24, 2016, 17:33:56
Citaat van: John Hiatt op september 24, 2016, 13:51:23
Wat een waardeloos interview. Eerst al die achterdocht richting Van Tuinen. Constateren dat het centrum overvol is, maar pas in de rust ingrijpen. En het publiek stond erachter..... Ik ben klaar met deze man, ongeschikt voor Cambuur. Wat verlang ik terug naar een type Lodeweges!

Mwhoaaaa, dan wel zijn technische kijk op voetbal maar niet zijn ruggengraat. Ik hou niet zo van trainers die overstappen naar de aartsvijand  :_spank
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 25, 2016, 08:42:45
Een heel aardig stuk op vi.nl voor op de zondagmorgen over statistiek en hoe Wenger dit gebruikt in de tactiek van Arsenal. Statistisch komen er weinig goals uit voorzetten (2%) en afstandschoten (3%), vanuit de 16 heeft een poging de meeste kans. Dus kiest Wenger voor door combineren tot in de 16 meter en probeert tegenstanders te verleiden tot afstandsschoten en voorzetten.

Het grappige is nu dat de resultaten niet kloppen met die statistiek: Arsenal scoort minder vaak dan verwacht mag worden. Hetzelfde wat we de laatste weken bij  Cambuur zien: veel doelpogingen nodig voor een goal, waar de tegenstander met een lucky afstandschot scoort.

Er worden drie argumenten gegeven die we ook op dit forum regelmatig terug zien komen. Het is pech en komt vanzelf goed als we zo doorgaan. De tweede, spelers ronden slecht af en moeten harder trainen of zijn simpelweg niet goed genoeg. En de derde, het spel wordt zo voorspelbaar dat een tegenstander zich hierop in kan stellen.

Ik denk zelf dat het een combinatie van die drie is. De goals tegen Achilles kwamen niet uit combinatie spel, maar enigszins gelukkig uit een onterechte penalty, balletje wat goed viel en een solo actie. Aan de andere kant heeft het 40 wedstrijden geduurd voor we een penalty cadeau kregen, dat mag je pech noemen.

De kwaliteit van spelers wordt hier ook regelmatig in twijfel getrokken net als de trainingen. Extra trainen op afronden en dode spelmomenten is geen overbodige luxe . Het resultaat uit corners is bedroevend en alleen tegen VV een ingestudeerde variant gezien. Een echte spitsentrainer als Harry vd Laan hebben we helaas ook niet.

En als laatste gevarieerd aanvallen. Meer creativiteit op het middenveld,  positiewisselingen, niet steeds binnendoor maar ook buiten om gaan ect. ect.

Het is in ieder geval duidelijk dat de huidige tactiek niet genoeg punten oplevert tegen ploegen die zich ingraven en we tot toe alleen in de statistieken goed scoren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 25, 2016, 11:08:52
Bankzitter: Een echte spitsentrainer als Harry vd Laan hebben we helaas ook niet.

Maar wij hebben toch Jantje Bruin?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op september 25, 2016, 11:23:16
Leuke verhaal van bankzitter.
Arsenal zal ook veel tegenstanders hebben die houden van loopgraven spitten, aan ons de eer om een antwoord te verzinnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 25, 2016, 12:34:47
Veel respect voor Bruin, maar als trainer en speler een ander type dan vd Laan. Harry was erg uitgekookt in het veld en nu ook gespecialeerd in afwerken, looplijnen, slimmer in duels zijn. Voor aanvallende spelers als Kip, Streek, Gyasi en Gouriye valt nog veel te leren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 26, 2016, 15:13:12
 dat zijn mooie stukjes maar wat doen ze er bij cambuur mee?? zitten 6 uur in na werk toch dus dan
kunnen ze zelf ook wel zien waar het aan schort toch.

geloof het of niet maar al onze selectie 5 uren echt voetbal trainend bezig is dan is het
veel he,de warming up en rondo dan buiten beschouwing latend,

volgens mij zouden dit gewoon veel meer uren moeten zijn zeker aan standaard situatie,s
afronden op de goal en  spelers die weten van elkaar wat ze doen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 26, 2016, 15:41:42
Citaat van: denistel op september 26, 2016, 15:13:12
dat zijn mooie stukjes maar wat doen ze er bij cambuur mee?? zitten 6 uur in na werk toch dus dan
kunnen ze zelf ook wel zien waar het aan schort toch.

geloof het of niet maar al onze selectie 5 uren echt voetbal trainend bezig is dan is het
veel he,de warming up en rondo dan buiten beschouwing latend,

volgens mij zouden dit gewoon veel meer uren moeten zijn zeker aan standaard situatie,s
afronden op de goal en  spelers die weten van elkaar wat ze doen.
Wat dat betreft was Obeche een echte prof en liefhebber.
Die oefende dikwijls alleen buiten de trainingen, om bepaalde vaardigheden te verfijnen.
We hebben nu broodvoetballers die allang zijn vergeten waarom ze vroeger voetballen zo leuk vonden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op september 26, 2016, 18:41:45
Pff... Ogbeche was de ideale man om jonge aanvallers op te leiden, zo zonde hoe dat allemaal gelopen is vorig seizoen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 26, 2016, 18:57:50
Citaat van: Bankzitter op september 26, 2016, 18:41:45
Pff... Ogbeche was de ideale man om jonge aanvallers op te leiden, zo zonde hoe dat allemaal gelopen is vorig seizoen.

Was een goede speler idd. Aan de andere kant is 4 ton voor een 31-jarige spits een aardig bedrag. Zeker als je in ogenschouw neemt dat men bij Afrikaanse paspoorten niet altijd even nauwkeurig de geboortedatum noteert.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op september 26, 2016, 19:08:09
Citaat van: moodygrunn op september 26, 2016, 18:57:50
Was een goede speler idd. Aan de andere kant is 4 ton voor een 31-jarige spits een aardig bedrag. Zeker als je in ogenschouw neemt dat men bij Afrikaanse paspoorten niet altijd even nauwkeurig de geboortedatum noteert.

Wel zonde dat hij nu bij WII op de bank zit te verpieteren
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 26, 2016, 19:16:49
Citaat van: hobbes op september 26, 2016, 19:08:09
Wel zonde dat hij nu bij WII op de bank zit te verpieteren

net als rusnak en vd laan bij groningen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 26, 2016, 20:20:09
Citaat van: denistel op september 26, 2016, 19:16:49
net als rusnak en vd laan bij groningen.

Zelfs Reijnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op september 26, 2016, 21:08:20
Citaat van: PePe op september 26, 2016, 20:20:09
Zelfs Reijnen.
Ze waren schijt benauwd dat wij hoger zouden eindigen, dus koop je gewoon de sterkhouders weg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op september 26, 2016, 21:28:35
Alle vier zouden we ze goed kunnen gebruiken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op september 30, 2016, 21:47:49
Doei!!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 30, 2016, 21:52:41
Over en uit.
Je krijgt het niet aan de praat.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 30, 2016, 21:52:45
Wegwezen!!!  :(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 30, 2016, 22:00:33
Jammer...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 30, 2016, 22:02:25
Oprotten kerel l8l
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op september 30, 2016, 22:04:09
Krijgt het met dit materiaal niet op de rit.
Veel te veel wisselingen!

:0= #EXIT !!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op september 30, 2016, 22:04:49
Vuile rat :R :R :R :R :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op september 30, 2016, 22:06:20
Ben niet snel (erg) negatief, maar ben bang dat Maas zijn positie nu (terecht) onder druk komt te staan.

Wij zijn eigenlijk het Ajax of PSV van de eerste divisie (als je kijkt naar budget). Wat zou er gebeuren als die ploegen zo zouden presteren als wij? Juist...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op september 30, 2016, 22:11:42
Opnokken, Maas. En VdVegt idem dito. Stelletje slappe zakken, bah  :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 30, 2016, 22:19:36
Maandag eruit met Maas kunnen we Henk de jong halen als nieuwe trainer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 30, 2016, 22:20:46
Hebben 2 weken aan tijd dat we naar den Bosch moeten. :_spank
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 30, 2016, 22:20:58
Henk komt niet terug zolang deze slappe zakken in het bestuur zitten .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op september 30, 2016, 22:21:44
Citaat van: sunderland op september 30, 2016, 22:20:58
Henk komt niet terug zolang deze slappe zakken in het bestuur zitten .

Geef hem groot gelijk. Wat een bende!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cambuur Groningen op september 30, 2016, 22:21:55
Citaat van: Noordcambuur op september 30, 2016, 22:19:36
Maandag eruit met Maas kunnen we Henk de jong halen als nieuwe trainer.
eens, nog 29 wedstrijden, punten genoeg te halen. Als je een keer een serie van 4-5 eedstrijden winst neerzet sta je bovenin. Dat lukt niet met deze man. Moet overigens ook een spits bij, Henk heeft er ook een handje van om Barto op te stellen, dat kan ook niet meer
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op september 30, 2016, 22:26:49
Citaat van: Cambuur Groningen op september 30, 2016, 22:21:55
eens, nog 29 wedstrijden, punten genoeg te halen. Als je een keer een serie van 4-5 eedstrijden winst neerzet sta je bovenin. Dat lukt niet met deze man. Moet overigens ook een spits bij, Henk heeft er ook een handje van om Barto op te stellen, dat kan ook niet meer
klopt maar we moeten nu er wat aan doen anders gaat onze club naar de bliksem.
Wil Henk niet dan maar Slot voor de ploeg gooien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 30, 2016, 22:27:53
Citaat van: sunderland op september 30, 2016, 22:20:58
Henk komt niet terug zolang deze slappe zakken in het bestuur zitten .

HvdV heeft de verhuisdozen ook al klaarstaan. Of moet er nog iemand weg?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 22:28:44
Ineens wordt de forumavond wel erg interessant... Of voelt onze trainert spontaan n griepje aankomen? Allemachtig wat een draak juh!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 30, 2016, 22:30:16
Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:28:44
Ineens wordt de forumavond wel erg interessant... Of voelt onze trainert spontaan n griepje aankomen? Allemachtig wat een draak juh!

Ik heb ook wel zin in de forumavond! Heeft iemand nog vervoer vanuit Groningen? Misschien een treincombi?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op september 30, 2016, 22:31:41
henk de jong gaat het zeker niet doen.

maas is met zien 6 uur sessie begonnen complimentjes uitdelen denk ik :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 22:33:47
Citaat van: denistel op september 30, 2016, 22:31:41
henk de jong gaat het zeker niet doen.

maas is met zien 6 uur sessie begonnen complimentjes uitdelen denk ik :_schater

Die uitspraken en 'lichtpuntjes' van die walg, zum kotsen!  :R

Overigens zijn er ook maar weinig spelers die het waard zijn in ons shirt te spelen op deze wijze... Laat staan in zo'n bus te stappen...  :0= LOPEN MAAR!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Keira op september 30, 2016, 22:35:19
Krediet verspeeld lekker in Limburg blijven Maas
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 30, 2016, 22:35:41
zie nu weer de trainer van vvv waarvan ik al zei dat we hem moesten halen .Redelijk team met maximaal resultaat en spirit
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op september 30, 2016, 22:36:33
Citaat van: Keira op september 30, 2016, 22:35:19
Krediet verspeeld lekker in Limburg blijven Maas
huh ....pas op ze hebben goed gespeeld
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 30, 2016, 22:49:10
Ben wel nieuwsgierig naar persconferentie.
Hij zal het wel weer een prima pot hebben gevonden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 22:51:36
We hadden de wedstrijd onder controle, individuele fouten deden ons de das om :R

In het land der blinden is eenoog koning, dus Maas blijft nog wel even zitten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op september 30, 2016, 22:56:10
Ja hoor....
In de persconferentie:
We hadden de wedstrijd volledig onder controle.
Verloren door individuele fouten :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op september 30, 2016, 22:58:00
Tja, ik heb de papieren niet, dus ik mag niet meepraten... Maas heeft de papieren, dus hij heeft er verstand van. Hij heeft gelijk.

Mimo, graag uw mening als trainer!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:01
Mimo is witheet..... Maar heeft zelf ook nog geen punt gepakt....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:48
Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 23:01:40
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:48
Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!

Lijkt mij ook de beste oplossing! Zeker om de kosten nog enigszins te drukken...

En laat Henry m AUB naar een plek brengen waarna de navigatie t plots begeeft en ook hij de weg terug nooit meer kan vinden!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op september 30, 2016, 23:03:49
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 22:59:48
Exit Maas! Sipke als stroman met diploma voor de bühne, Arne de leiding!

Sipke dr achteraan...wat die man toevoegt staat me nog helder voor ogen... FC Utrecht thuis. 0-2. 5-3-2 op de proppen. 3 blessures en een aantal kaarten verder...zit ook al sinds het vertrek van Sandor. Bruin en Slot maar mooi assistent. Sandor hoofdtrainer? Konterman oid als nieuwe assistent?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op september 30, 2016, 23:04:33
Citaat van: speculeter op september 30, 2016, 22:56:10
Ja hoor....
In de persconferentie:
We hadden de wedstrijd volledig onder controle.
Verloren door individuele fouten :_schater

Was toch ook zo? Hij vergeet alleen te vertellen dat die "controle" ee was omdat de tegenstander er nog minder van kon en niet omdat wij zulk oogstrelend voetbal speelden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op september 30, 2016, 23:08:40
Citaat van: moodygrunn op september 30, 2016, 23:03:49
Sipke dr achteraan...wat die man toevoegt staat me nog helder voor ogen... FC Utrecht thuis. 0-2. 5-3-2 op de proppen. 3 blessures en een aantal kaarten verder...zit ook al sinds het vertrek van Sandor. Bruin en Slot maar mooi assistent. Sandor hoofdtrainer? Konterman oid als nieuwe assistent?

Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op september 30, 2016, 23:10:08
Citaat van: Yellow Army op september 30, 2016, 23:04:33
Was toch ook zo? Hij vergeet alleen te vertellen dat die "controle" ee was omdat de tegenstander er nog minder van kon en niet omdat wij zulk oogstrelend voetbal speelden.

Wedstrijd onder controle? Ik heb t niet gezien... Was drama van beide zijden, maar controle is er nooit geweest...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op september 30, 2016, 23:26:04
Rob Maas is verantwoordelijk, maar de jongens in het veld moeten het doen.
Kan Maas het helpen, dat Andersen die bal niet een rot schop geeft, de tribune in?
En dat er 3 MVV'ers voor de goal staan, en 3 Cambuur spelers er omheen, die niet ingrijpen?
Rob hoort wel voor resultaat te zorgen, dit valt momenteel idd erg tegen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2016, 23:28:21
Optieften, vieze eigenheimer, met totaal geen respect voor andermans mening.
Ga lekker coach van Achilles worden ofzo, kun je daar lekker complimentjes uitdelen na de wedstrijd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op oktober 01, 2016, 00:52:15
 _O_
Citaat van: Bolle op september 30, 2016, 22:28:44
Ineens wordt de forumavond wel erg interessant... Of voelt onze trainert spontaan n griepje aankomen? Allemachtig wat een draak juh!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2016, 00:52:47
Heeft, denk ik, aardige ideeen over voetbal. Misschien komt het er nog niet helemaal uit.

Maar heeft totaal gefaald om een echt team op het veld te zetten. Er is niemand die op het juiste moment temporiseert of versnelt. Er is niemand die de leiding neemt. Het is gezapig en slaapverwekkend. Er is geen gretigheid. Het allemaal netjes, of zoals iemand anders al zei: hier win je geen oorlog mee. En een team creëren dat wel een oorlog wil en ook wint is de belangrijkste taak van de trainer... En daar hoef je ook geen periode over te doen, zoals bij het inslijpen van een spelsysteem. Dat is hem niet gelukt en zal ook niet meer lukken vrees ik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 07:35:34
Er is een bepaalde matheid, gelatenheid in het elftal. Er zit veel meer in dit elftal dan dat er tot nu toe uitkomt.

Straal gvd nou eens uit dat je een pot wilt winnen. Ik zie het niet bij cambuur. Plichtmatigheid troef.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 01, 2016, 08:10:12
Citaat van: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 07:35:34
Er is een bepaalde matheid, gelatenheid in het elftal. Er zit veel meer in dit elftal dan dat er tot nu toe uitkomt.

Straal gvd nou eens uit dat je een pot wilt winnen. Ik zie het niet bij cambuur. Plichtmatigheid troef.

Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang. Er is geen motivatie bij de selectie, en we denken overal wel even te winnen het is pure arrogantie en onderschatting. Luister maar eens naar de interviews op omrop abe... we moeten voetballen tegen zulke ploegen.

Maas is eindverantwoordelijk, heeft een meer dan uitstekende selectie maar kan de ploeg niet motiveren. Ga je zo door dan eindig je in de grijze middenmoot, gaan we volgend jaar weer een stapje terug doen en weg is Cambuur. Nu ingrijpen ype
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 01, 2016, 08:25:45
Als je wilt ingrijpen zul je dat bij de wortels moeten doen. Maas elimineren los je weinig mee op. Het is blijkbaar niet veel meer dan dit. Leg je er gewoon maar bij neer!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:28:15
Citaat van: De Gast op oktober 01, 2016, 08:25:45
Als je wilt ingrijpen zul je dat bij de wortels moeten doen. Maas elimineren los je weinig mee op. Het is blijkbaar niet veel meer dan dit. Leg je er gewoon maar bij neer!

Mwhaa, denk dat ze ons maar voor de gek houden en dit als een overbrugging seizoen zien. Ze zullen wel dag en nacht met dat nieuwe stadion bezig zijn.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:29:01
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 23:08:40
Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!

Ik gok erop dat dat hem niet wordt...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:29:49
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2016, 23:28:21
Optieften, vieze eigenheimer, met totaal geen respect voor andermans mening.
Ga lekker coach van Achilles worden ofzo, kun je daar lekker complimentjes uitdelen na de wedstrijd.

Achilles? Man, laat hem in de derde klasse beginnen te presteren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2016, 08:31:24
Citaat van: Oosttribune op oktober 01, 2016, 08:10:12
Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang. Er is geen motivatie bij de selectie, en we denken overal wel even te winnen het is pure arrogantie en onderschatting. Luister maar eens naar de interviews op omrop abe... we moeten voetballen tegen zulke ploegen.

Maas is eindverantwoordelijk, heeft een meer dan uitstekende selectie maar kan de ploeg niet motiveren. Ga je zo door dan eindig je in de grijze middenmoot, gaan we volgend jaar weer een stapje terug doen en weg is Cambuur. Nu ingrijpen ype
Als Ype het heeft gesnapt dan ontslaat hij Vd Vegt op grond van zijn falen als TD.
Daarna zet hij Maas op non actief en stelt Arne Slot aan als interim.
Als het mogelijk is laat hij Vd Belt eerder in dienst treden om samen met hem te informeren of Henk de Jong bereid is de club te reanimeren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:31:51
Citaat van: Vlampiep op oktober 01, 2016, 08:31:24
Als Ype het heeft gesnapt dan ontslaat hij Vd Vegt op grond van zijn falen als TD.
Daarna zet hij Maas op non actief en stelt Arne Slot aan als interim.
Als het mogelijk is laat hij Vd Belt eerder in dienst treden om samen met hem te informeren of Henk de Jong bereid is de club te reanimeren.

Even zonder de Jong proberen lijkt me ook voldoende.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: AL op oktober 01, 2016, 09:24:15
Al weg?
Samen met vd Vegt vertrekken per direct.
Ik blijf voortaan wel thuis zolang deze 2 het hier voor het zeggen hebben.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2016, 09:32:44
Citaat van: Destroyer op oktober 01, 2016, 08:31:51
Even zonder de Jong proberen lijkt me ook voldoende.
Hij is de persoon die deze selectie het  zelfvertrouwen weer terug kan geven en er een eenheid van kan maken, zodat de sterke punten van onze spelers weer tot uiting gaan komen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 09:42:21
Citaat van: John Hiatt op september 30, 2016, 23:08:40
Sandor hoofdtrainer? Dan trainen ze nog minder!

Maar wel met plezier en daar gaat het om!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:03:38
Citaat van: Oosttribune op oktober 01, 2016, 08:10:12
Precies, plichtmatigheid!! Het juiste woord Wiekie dat is het probleem

Niemand heeft zin in de eerste divisie, iedereen wil terug naar de eredivisie. Dit straalt de hele club uit inclusief de aanhang.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:16:26
Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op oktober 01, 2016, 10:58:20
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:16:26
Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.

Eens. Wat een vreselijk eigengereid mannetje... Jasses!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 01, 2016, 11:16:56
Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 10:58:20
Eens. Wat een vreselijk eigengereid mannetje... Jasses!

Dat is jouw waarheid
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 01, 2016, 11:17:12
Citaat van: DayDreamer op oktober 01, 2016, 10:16:26
Ik vind zijn interviews zo verschrikkelijk om te zien/horen, ik wordt daar echt moedeloos van, kun je nagaan wat spelers hebben.

Je schrijft maar
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op oktober 01, 2016, 11:26:01
Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 11:16:56
Dat is jouw waarheid

Inhoudelijke post zeg!

Dat is idd mijn waarheid ja. Gebaseerd op een gesprek in het stadion en alles wat ik op de radio en tv voorbij hoor en zie komen.

Jij bent een andere mening toebedeeld begrijp ik?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 01, 2016, 11:33:19
Citaat van: Bolle op oktober 01, 2016, 11:26:01
Inhoudelijke post zeg!

Dat is idd mijn waarheid ja. Gebaseerd op een gesprek in het stadion en alles wat ik op de radio en tv voorbij hoor en zie komen.

Jij bent een andere mening toebedeeld begrijp ik?

Nee, is een zinnetje van die maffe Maas in een interview toen hij nog in dienst was bij Vites. Vreemde vogel wel is het dus ben het met je eens hoor. Zie hier het interview: http://www.vi.nl/nieuws/maas-over-kritiek-ik-lees-helemaal-niets.htm

CiteerJe kunt het ook omdraaien: als op meerdere plaatsen een bepaald geluid naar voren  komt, dan kan er ook een kern van waarheid in zitten.
'Dat is jullie waarheid. Dat is wat je wilt zien in plaats van dé waarheid. Jouw waarheid hoeft ook niet de waarheid te zijn. Ik zeg: ik heb mijn verhaal, ik werk met die jongens.'
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op oktober 01, 2016, 11:36:43
Citaat van: papier op oktober 01, 2016, 11:33:19
Nee, is een zinnetje van die maffe Maas in een interview toen hij nog in dienst was bij Vites. Vreemde vogel wel is het dus ben het met je eens hoor. Zie hier het interview: http://www.vi.nl/nieuws/maas-over-kritiek-ik-lees-helemaal-niets.htm

Ok! ?

Zelfs hier weet die eigenheimer z'n negatieve gevoel over te brengen...?

Ps. Als ie dat nog eens zegt, douw ik m hoogstpersoonlijk z'n topic uitgeprint onder ogen. Kan ie daar 'de 6 uren van Maas' aan spenderen...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oetseuuh op oktober 01, 2016, 13:21:57
Hest maandag wat uut te leggen, ouwe.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 01, 2016, 16:10:03
Dijkhuizen staat ook onder druk bij NAC misschien ff ruilen _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 01, 2016, 18:19:51
Citaat van: wiekie1969 op oktober 01, 2016, 09:42:21
Maar wel met plezier en daar gaat het om!!!!!!!!!!!!!

Wel eens trainingen van Henk en Sandor gezien? Dat deed zeer aan de ogen.... Tactisch beneden niveau.... Nee met die twee komen we er zeker niet. De zweep moet erover!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 01, 2016, 18:21:32
Citaat van: Oetseuuh op oktober 01, 2016, 13:21:57
Hest maandag wat uut te leggen, ouwe.

Het is een proces naar volwassenheid aldus Maas.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 01, 2016, 18:30:57
Maas kan ik niet meer serieus nemen. Lang voordeel van de twijfel van mij gekregen maar dat voordeel is na gister wel weg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op oktober 01, 2016, 18:38:00
Als zelfs Cor geen vertrouwen meer heeft in Maas dan kan het niet lang meer duren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op oktober 01, 2016, 19:20:24
Citaat van: Cor op oktober 01, 2016, 18:30:57
Maas kan ik niet meer serieus nemen. Lang voordeel van de twijfel van mij gekregen maar dat voordeel is na gister wel weg.
respect dat je de lange reis gemaakt hebt. Nog wat positiefs te melden?

Dat het bier goed smaakte en Maastricht leuke kroegen heeft weet ik wel.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 01, 2016, 19:38:25
Citaat van: zeewolde op oktober 01, 2016, 19:20:24
respect dat je de lange reis gemaakt hebt. Nog wat positiefs te melden?

Dat het bier goed smaakte en Maastricht leuke kroegen heeft weet ik wel.

Eerste helft was aardig, MVV geen kans gehad. Na de blunder van Anderson was het voorbij. Onmachtig en ideeloos. Wissel Barto bracht iets meer power.ik heb me enorm geërgerd aan het laten warmlopen van Houtkoop zonder de intentie hem in te brengen. Streek was zo slecht op links, dekte verkeerd en er kwam totaal geen gevaar van. Hemmen in de rust even gesproken, knie was nog niet 100%. Maas gaat hier geen schwung in krijgen denk ik.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2016, 20:06:24
Citaat van: Cor op oktober 01, 2016, 19:38:25
Eerste helft was aardig, MVV geen kans gehad. Na de blunder van Anderson was het voorbij.

Was na de rust met een heel klein beetje druk van MVV al paniek achterin. Dieptepunt was dat Peersman het uitvak 'opzweepte' om achter het team te gaan staan. Met zijn 15'en...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 01, 2016, 20:22:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 01, 2016, 20:06:24
Was na de rust met een heel klein beetje druk van MVV al paniek achterin. Dieptepunt was dat Peersman het uitvak 'opzweepte' om achter het team te gaan staan. Met zijn 15'en...

Peersman... Tsja. Ze kunnen beter eens heel goed en kritisch naar zichzelf kijken en zich oprecht afvragen of ze voetbal nog wel leuk vinden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 01, 2016, 21:00:30
Citaat van: Cor op oktober 01, 2016, 20:22:09
Peersman... Tsja. Ze kunnen beter eens heel goed en kritisch naar zichzelf kijken en zich oprecht afvragen of ze voetbal nog wel leuk vinden.
Toen ze nog klein waren en van hun ouders op voetballen mochten, droomden ze ervan dat ze later als betaald voetballer het spelletje mochten gaan spelen.
Er zijn maar weinig die deze droom kunnen verwezenlijken, maar vele van deze jongens kunnen de weelde niet aan en verworden tot nietszeggende broodvoetballers.
Monteiro is bv zo'n jongen die nog steeds kan genieten van het spelletje en ik hoop dat dit bij hem niet gaat verdwijnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 01, 2016, 21:24:10
het binne bijna allemaal van die grijze muizen man er zit niks in die lui
en dat zie je in het veld terug we misse echte vuurvreters.

hoe die anderson die 1e goal weg geeft man man je magge em niet
veroordelen omdat ie piano speelt nou volgens mij was ie in gedachten
aant spelen pfffff
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 01, 2016, 21:28:17
Heb de samenvatting nog even bekeken. Die eerste goal mag inderdaad op het conto van Anderson worden geschreven. Die tweede, tja. Op het moment dat die voorzet gegeven wordt staan er 3 man van mvv in het strafschopgebied en 6 van Cambuur. Daar staan daar minimaal 3 lucht te dekken. Ongelofelijk.
Barto had inderdaad minimaal 1 keer moeten scoren, met name die kans die hij vanaf een meter of 5 krijgt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 02, 2016, 15:31:02
Anderson maakt een blunder maar ik zie die rooie wuttel hem ook niet coachen! Die staat met zijn gezicht er naartoe. Vind ik net zo erg.

Hoe dan ook, opdonderen Maas! Wat een vogelverschrikker is dat zeg!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 02, 2016, 17:50:28
Hoorde gisteren op de radio een interview met Baker van Vitesse. De verslaggever vroeg hem hoe het kwam dat hij zulke goede vrije trappen nam. Het antwoord: practice, practice and practice! Dus wil je beter worden moet je meer en intensiever trainen.......
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 02, 2016, 18:01:23
Citaat van: John Hiatt op oktober 02, 2016, 17:50:28
Hoorde gisteren op de radio een interview met Baker van Vitesse. De verslaggever vroeg hem hoe het kwam dat hij zulke goede vrije trappen nam. Het antwoord: practice, practice and practice! Dus wil je beter worden moet je meer en intensiever trainen.......
Wil je alles uit je sport carrière halen, moet je inderdaad veel trainen.
Maar de zwaarte en intensiviteit moet vooral in de voorbereiding en winterstop plaats vinden en tijdens de competitie dit op verantwoorde wijze onderhouden. Hier voor zijn schema's die t
De vaardigheden moet je door steeds herhalen verbeteren en kan afloop van de dagelijkse training. Een mooi voorbeeld hiervan was Obeche die oefende iedere dag op zijn traptechniek.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op oktober 02, 2016, 20:45:09
Citaat van: Vlampiep op oktober 02, 2016, 18:01:23
Wil je alles uit je sport carrière halen, moet je inderdaad veel trainen.
Maar de zwaarte en intensiviteit moet vooral in de voorbereiding en winterstop plaats vinden en tijdens de competitie dit op verantwoorde wijze onderhouden. Hier voor zijn schema's die t
De vaardigheden moet je door steeds herhalen verbeteren en kan afloop van de dagelijkse training. Een mooi voorbeeld hiervan was Obeche die oefende iedere dag op zijn traptechniek.

Je hebt wel gelijk hoor maar het gaat om de energie die je in de wedstrijd steekt. Je kunt technisch wel beter zijn maar je zult toch 120% moeten geven eer dit tot zijn recht komt. Het is net als Otto al zegt dit zie je niet terug in de wedstrijden. Iedereen heeft het hier altijd veel kritiek op Peersman en Barto maar als die zogenaamde goede voetballers net zo veel energie in de wedstrijden zouden steken wonnen we elke wedstrijd gewoon met minimaal 2 doelpunten verschil. Kijk naar het huidige Feyenoord, zonder die inzet is het een modale ploeg, met de inzet gewoon 8 gespeeld 0 verliespunten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 02, 2016, 22:09:37
Citaat van: Agy op oktober 02, 2016, 20:45:09
Je hebt wel gelijk hoor maar het gaat om de energie die je in de wedstrijd steekt. Je kunt technisch wel beter zijn maar je zult toch 120% moeten geven eer dit tot zijn recht komt. Het is net als Otto al zegt dit zie je niet terug in de wedstrijden. Iedereen heeft het hier altijd veel kritiek op Peersman en Barto maar als die zogenaamde goede voetballers net zo veel energie in de wedstrijden zouden steken wonnen we elke wedstrijd gewoon met minimaal 2 doelpunten verschil. Kijk naar het huidige Feyenoord, zonder die inzet is het een modale ploeg, met de inzet gewoon 8 gespeeld 0 verliespunten.
Je helemaal gelijk dat niet alle spelers spelen met meer dan 100% inzet. Tevens is er een gebrek aan een instelling van kom maar op jongens want hier valt niets te halen en anders over mijn lijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: richard op oktober 02, 2016, 23:07:35
Citaat van: poelie-lwd op oktober 02, 2016, 15:31:02
Anderson maakt een blunder maar ik zie die rooie wuttel hem ook niet coachen! Die staat met zijn gezicht er naartoe. Vind ik net zo erg.

Hoe dan ook, opdonderen Maas! Wat een vogelverschrikker is dat zeg!

Die rooie zei voor omroep abe, ja dat Anderson die man niet ziet of doorheeft dat ie eraan kwam dan is dat niet best....gewoon aancoachen...MAN!!!????
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2016, 08:42:42
Citaat van: richard op oktober 02, 2016, 23:07:35
Die rooie zei voor omroep abe, ja dat Anderson die man niet ziet of doorheeft dat ie eraan kwam dan is dat niet best....gewoon aancoachen...MAN!!!????
Het beroerde is dat hijzelf gecoacht moet worden en het veel te druk met zich zelf heeft.
Er mankeert niets aan zijn reflexen, maar een situatie inschatten en overzien is voor Leonard een onmogelijke zaak.
Deze tekortkomingen zijn fataal voor een keeper op dit niveau.
Onze 2e keeper is mentaal niet bestand tegen de wedstrijd druk en ook ongeschikt.
Met dit gegeven zullen we het in ieder geval tot de winterstop moeten doen.
De enige die iets te verwijten valt is de de TD en TS, want Nienhuis doet stinkend zijn best maar is gewoon niet beter en dat is toch al een tijdje duidelijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 03, 2016, 09:59:12
Als Anderson daar niet door heeft dat er natuurlijk een man uit zijn rug komt dan zet ik vraagtekens bij zijn verstandelijke vermogen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op oktober 03, 2016, 10:29:47
Kunt u Bruin en evt nog een assistent verzoeken om een paar beoogde spelers ( welke dat weet u beter dan ik) extra laten trainen voor een spitspositie?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op oktober 03, 2016, 12:53:24
Vragen voor vanavond:

Waarom niet met spelers spelen op hun beste positie? Voorbeeld: vd streek op linksbuiten terwijl je houtkoop hebt. Kip moet op 10. Wat zijn redenen om hiervan af te wijken? Houtkoop bv had geen blessure.

Waarom niet elke wedstrijd van eigen kracht uitgaan? Dat moet met deze selectie toch kunnen?

En als Henri vandaag of morgen wordt ontslagen ben je dan solidair en zo nee waarom niet?


Laatste vraag ga je je in de winter hard maken voor een nieuwe spits en/of keeper?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2016, 13:22:10
Citaat van: zeewolde op oktober 03, 2016, 12:53:24
Vragen voor vanavond:

Waarom niet met spelers spelen op hun beste positie? Voorbeeld: vd streek op linksbuiten terwijl je houtkoop hebt. Kip moet op 10. Wat zijn redenen om hiervan af te wijken? Houtkoop bv had geen blessure.

Waarom niet elke wedstrijd van eigen kracht uitgaan? Dat moet met deze selectie toch kunnen?

En als Henri vandaag of morgen wordt ontslagen ben je dan solidair en zo nee waarom niet?


Laatste vraag ga je je in de winter hard maken voor een nieuwe spits en/of keeper?
Nou succes.
Maas heeft mij bij Vitesse en nu bij Cambuur voldoende inzicht van zijn kunnen gegeven waarbij ik geen behoefte meer zou hebben om hem hierin vragen te stellen. :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:17:55
Citaat van: Vlampiep op oktober 03, 2016, 13:22:10
Nou succes.
Maas heeft mij bij Vitesse en nu bij Cambuur voldoende inzicht van zijn kunnen gegeven waarbij ik geen behoefte meer zou hebben om hem hierin vragen te stellen. :rodekaart
Dan weet ik er eentje voor je:

Beste Alfhond Rob,
Wanneer hang je je papiertje boven je bed?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 03, 2016, 16:44:39
Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:17:55
Dan weet ik er eentje voor je:

Beste Alfhond Rob,
Wanneer hang je je papiertje boven je bed?
:_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 03, 2016, 16:47:03
Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2016, 16:17:55
Dan weet ik er eentje voor je:

Beste Alfhond Rob,
Wanneer hang je je papiertje boven je bed?

geplastificeerd denk ik  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DK op oktober 03, 2016, 16:48:27
Vragen voor vanavond:

wanneer komt er een nieuwe keeper en en een nieuwe spits????
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 03, 2016, 21:09:53
Citaat van: moodygrunn op oktober 03, 2016, 16:47:03
geplastificeerd denk ik  :_schater
Regel ik met alle liefde.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 21:53:27
nienhuis is een stabiele keeper...zegt genoeg
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op oktober 03, 2016, 21:54:32
Citaat van: denistel op oktober 03, 2016, 21:53:27
nienhuis is een stabiele keeper...zegt genoeg
ik lees dat er weinig zinnigs is gemeld, maar zijn er ook echt kritische vragen gesteld?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC-J op oktober 03, 2016, 21:57:56
Veel kritische vragen, alleen geen antwoorden.

Houding van Maas was niet best en gaat niet handig met supporters om.
Presentator was ook weer een drama
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 21:59:37
Citaat van: SCC-J op oktober 03, 2016, 21:57:56
Veel kritische vragen, alleen geen antwoorden.

Houding van Maas was niet best en gaat niet handig met supporters om.
Presentator was ook weer een drama

schandalig toch als je geen antwoorden geeft.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: thankyou op oktober 03, 2016, 22:03:40
De heer Sytse maakt als opmerking geef mij 3 weken en de ballen vliegen het net in en er zullen punten worden gepakt! Vervolgens antwoord Maas met het volgende " mooi verhaal misschien moet je eens naast ons komen zitten op de bank ". Het is toch een onvolwassen arrogante k*t reactie. Totaal non inhoudelijk antwoord met weinig respect. (Kan toch niet)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 03, 2016, 22:08:14
Deze man kan niet tegen kritiek, presenteert zich als een amateur, is communicatief een wrak!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 22:12:43
Citaat van: thankyou op oktober 03, 2016, 22:03:40
De heer Sytse maakt als opmerking geef mij 3 weken en de ballen vliegen het net in en er zullen punten worden gepakt! Vervolgens antwoord Maas met het volgende " mooi verhaal misschien moet je eens naast ons komen zitten op de bank ". Het is toch een onvolwassen arrogante k*t reactie. Totaal non inhoudelijk antwoord met weinig respect. (Kan toch niet)

met de handen in of buiten de zakken??? blij dat ik niet ben gegaan
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op oktober 03, 2016, 22:13:20
Ik ben er vanavond niet geweest, maar dat hij niet om kan gaan met kritiek is al een tijd duidelijk. Werd door journalisten in zijn tijd bij Vitesse ook al over geklaagd.

Het zou mij bijzonder verbazen als deze man in de winterstop hier nog trainer is.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 03, 2016, 22:15:31
Ik moet zeggen dat er ook een paar vragen bij waren  :X  :_schater

Maar het is wel duidelijk geworden dat Maas en Cambuur geen gelukkig huwelijk zijn.

Op bijna alle vragen is eigenlijk niet een inhoudelijke reactie gegeven / of een ontwijkend antwoord gegeven.
Maas vind dat wij een stabiele keeper hebben  8P
Wij spelen aanvallend en dominant voetbal  8P ( we hebben veel balbezit, is wat anders dan dominant voetbal )

Maas heeft totaal geen zelfreflectie, is heel vol van zichzelf, kan niet tegen kritiek.

De manier waarop zijn volgelingen naast hem zaten zegt wel genoeg, deze man duld totaal geen tegenspraak, spelers zijn bang voor hem, durven de confrontatie niet aan, spelen om geen fouten te maken, spelen niet met hun hart en hebben geen spelvreugde.

Deze man gaat hier echt niet zijn contract uitzitten, daar geloof ik niks van. Voorlopig blijft het aanmodderen, want zie voorlopig niks veranderen, want het gaat eigenlijk best goed volgens meneer Maas.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: V-man op oktober 03, 2016, 22:17:05
Ik zal de beelden eerst moeten zien en horen. Op zich vind ik het wel humor die reactie van Maas :proost. Het scorend vermogen is het probleem en eerdere trainers Henk, Sipke, Sandor, Marcel en nu ook Maas lopen hier tegenaan. De td faalt hopeloos en treedt niet naar buiten wat buitengewoon kwalijk is! (respectloos naar de hondstrouwe aanhang!)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 03, 2016, 22:25:55
Jah het gaat prima ja, geweldig zelfs  :(
Man elke thuiswedstrijd present, uitwedstrijden voor radio of stream en het gaat goed.
Elke vrijdagavond stinksjagerijnig het weekend in dat gaat goed ja .....
Lijkt me duidelijk,
alhoewel.... deze beste man, ik weet niet of hij er wat aan kon doen, we hebben geen gevaarlijke spits.
Kip maakt zn doelpuntjes wel, maar een echte gevaarlijke targetman hebben we dit jaar niet.
Kost je gauw 5 plaatsjes in de eindstand.
Moraal van het verhaal, weet ik niet zeker of alles wel is af te schuiven op deze trainer.
Ik zeg niet goed ingekocht, 20 middenvelders en niks om doelpunten te maken
Chef inkoop....... wegwezen!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 22:49:36
of ie er nou wel of niet wat aan kan doen je kan altijd mormaal en met
repsect antwoorden geven.

wat sytse vroeg over de graafschap klopte toch er waren toen
2 die totaal er door heen zaten en toch laat ie ze staan
maar waarom kan ie dan niet verklaren

intervieuws met de pers zijn toch ook schandalig.

lekker blijven geloven in je eigen dingen zou ik zo zeggen,

over 11 dagen horen we weer in de 86e min laat cambuur het
toch weer gebeuren de punten blijven in d.bosch

maar wej hadden we 80% balbezit enz pfff.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 03, 2016, 22:49:45
Ik zie het straks goedkomen, als Schilder fit is en mee gaat doen.
Ik zie Maas straks glunderen, dat hij het vertrouwen heeft gehouden in deze selectie.

Ik vind Maas een goede spreker, hij weet wel wat hij kan zeggen, en wat niet kan zeggen.
De vuile was buiten hangen doe je niet.

Cambuur was goed vertegenwoordigd op de forum avond.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 22:51:54
vuile was?? gewoon de waarheid dat wat 7.000 mensen kenne zien.

hij heeft een contract bij cambuur dus lat em proffesioneel reageren
sytse die vlieg overal naar toe dan ken je toch wel normaal antwoorden
en zelfs als je al thuis komen dan ken ie nog wel normaal antwoorden toch.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 03, 2016, 23:01:35
Citaat van: denistel op oktober 03, 2016, 22:51:54
vuile was?? gewoon de waarheid dat wat 7.000 mensen kenne zien.

Met vuile was bedoel ik, dat hij niet op een forumavond over spelers en interne zaken spreekt.
Daar ga je op een forumavond echt geen antwoordt op krijgen, hoe graag je dit ook zou willen.
Een verstandige man: Soms is zwijgen beter.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 03, 2016, 23:18:55
dan hoef je zo,n avond ook niet te organiseren

als er gevraagd wordt waarom wisselde je niet tegen de graafschap
en dan antwoorden geven als van je moet maar eens bij ons op de
bank komen zitten..sorry maar heeft niks met vuile was te maken.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 03, 2016, 23:44:24
Citaat van: denistel op oktober 03, 2016, 23:18:55
dan hoef je zo,n avond ook niet te organiseren

als er gevraagd wordt waarom wisselde je niet tegen de graafschap
en dan antwoorden geven als van je moet maar eens bij ons op de
bank komen zitten.
.sorry maar heeft niks met vuile was te maken.

Dan moeten we dat misschien maar eens regelen :)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Hoekieom op oktober 04, 2016, 00:11:25
Nou Denistel. Altijd maar commentaar maar als je iets face to face kunt vragen kom je niet opdagen.  :_spank
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 04, 2016, 00:14:05
Heb het filmpje even gezien, maar Maas maakt daar geen sterke indruk. Natuurlijk weten alle supporters het altijd allemaal beter, en ik snap dat dat voor Maas irritant kan zijn. Maar deze vraag/opmerking was helemaal niet raar volgens mij. En als je dan niet verder komt dan 'Dat mag jij vinden, Sytse', dan vind ik dat niet bepaald sterk. Je kunt toch gewoon uitleggen waarom je niet vaker hebt gewisseld tegen De Graafschap en MVV? Daar lijkt me zo'n forumavond nou juist voor bedoeld.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2016, 00:54:50
Citaat van: Collingwood op oktober 04, 2016, 00:14:05
Heb het filmpje even gezien,

Waar staat dat filmpje?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 04, 2016, 05:39:15
Nienhuis is gewoon een stabiele keeper, alleen niet goed genoeg voor betaald voetbal (en tweede en derde divisie)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 04, 2016, 05:42:30
Citaat van: Hoekieom op oktober 04, 2016, 00:11:25
Nou Denistel. Altijd maar commentaar maar als je iets face to face kunt vragen kom je niet opdagen.  :_spank
En Alfons Maas hoe vind jij dan dat het gaat? Ik zie je commentaar leveren op denistel en het (vermeende) weglopen vsn Henk, maar waar blijven de inhoudelijke reacties?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 07:24:47
Citaat van: Hoekieom op oktober 04, 2016, 00:11:25
Nou Denistel. Altijd maar commentaar maar als je iets face to face kunt vragen kom je niet opdagen.  :_spank

en waarom dacht je dat dat was omdat je toch geen antwoorden krijgt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 04, 2016, 07:35:59
Citaat van: denistel op oktober 04, 2016, 07:24:47
en waarom dacht je dat dat was omdat je toch geen antwoorden krijgt.
Dat wist je van te voren niet.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 04, 2016, 08:04:29
Citaat van: Gasgeve op oktober 04, 2016, 07:35:59
Dat wist je van te voren niet.

Dat is jouw waarheid.

Dit kunstje heeft hij toch al eerder geflikt, bij journalisten notabene. Iedere vorm van zelfreflectie lijkt te ontbreken bij deze man. Men kan van Henk de Jong vinden wat men wil, maar hij keek naar aanleiding van prestaties wel in de spiegel. Ondanks dat er in zijn tijd nog wel wat positiviteit terug te zien was op het veld. Het apathische spel en de arrogante zelfingenomen coach die hiermee gepaard gaat past niet bij Cambuur waar ook de dialoog met supporters van belang is.

Verliezen oké. Verkeerde keuzes maken oké. Maar durf het te onderkennen en laat zien dat eraan wordt gewerkt. Er wordt ook veel gezeurd op Alfons Arts maar die gaf tenminste nog antwoord op een vraag of probeerde het.

Ik had goede hoop dat Maas ruimte gaf voor verandering, doordat hij al eerder in het hertje was geweest en doordat er is teruggekomen van alleen hem en bakker kunnen interviewen rondom een wedstrijd. Maar op basis van wat ik nu lees en zie kan ik (vooralsnog) niet anders concluderen dat Maas niet alleen speltechnisch de kwaliteiten ontbeert om punten te halen. Maar ook geen punten gaat scoren op andere vlakken.

Topcoach Henry, prachtige manier van aanvallend voetbal. Wat genieten we toch met elkaar en wat brengt hij z'n visie toch duidelijk over.

Een verloren seizoen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Utekleitrokken op oktober 04, 2016, 08:06:07
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 04, 2016, 00:54:50
Waar staat dat filmpje?

https://mobile.twitter.com/Roelofdevries83/status/783028520725389312/video/1 



Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 04, 2016, 08:13:41
Zodra dkv-loopjongetje Roelof de Vries Cambuur negatief in het nieuws kan brengen, is hij er als de kippen bij! Walgelijk gewoon van hem. Dit filmpje is ook niet door hem gemaakt, maar bronvermelding? Daar doet meneer niet aan. Een nepjournalist!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 04, 2016, 08:32:55
Dat Maas zijn spelers niet afvalt tijdens een forum avond is prima en zo hoort het ook.
Maar daar houdt bij mij dan ook alle begrip op.
Deze man is totaal omgeschikt voor de functie als trainer in het betaalde voetbal en heeft niet het vermogen iemand te woord te staan die vragen heeft op zijn keuzes en speelwijze.
Dit is niet alleen naar buiten maar intern zijn houding zodat er dan ook absoluut geen chemie is tussen Maas en de spelersgroep.
Iedereen is inmiddels overtuigd van het feit dat onze TD sinds zijn aanstelling zo veel onkunde heeft laten zien, dat zijn houdbaarheid al lange tijd is verstreken, maar het bestuur is horend doof en ziende blind en laat de club steeds verder afglijden.
Als er niets gebeurd is een nieuw stadion niet meer nodig want dan kan in  oude stadion de Oost tribune en Zuid worden afgebroken en daar ruimte voor parkeer plaatsen worden gemaakt.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 04, 2016, 08:35:31
Citaat van: John Hiatt op oktober 04, 2016, 08:13:41
Zodra dkv-loopjongetje Roelof de Vries Cambuur negatief in het nieuws kan brengen, is hij er als de kippen bij! Walgelijk gewoon van hem. Dit filmpje is ook niet door hem gemaakt, maar bronvermelding? Daar doet meneer niet aan. Een nepjournalist!
Nou Roelof de Vries is echt niet nodig om Cambuur negatief in het nieuws te brengen hoor, daar zorgt het bestuur en trainer zelf wel voor.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 04, 2016, 08:59:29
is iedereen hier niet trots op die zogenaamde liwwadder negativiteit?
cambuur word zo langzamerhand het lachertje van het nederlandse voetbal zoals het nederlands voetbal allang het lachertje is in europa,je schaamt je toch dood man.
ik heb de forumavond maar overgeslagen en dat heb ik goed ingeschat.
1 ludieke actie,een "leuk"supportersfilmpje,verkeerd geformuleerde vragen waar dan sowieso geen serieus antwoord op komt,lui achter de tafel waar ik totaal geen cambuurgevoel bij heb,zinloos is het !
net als de rest van dit seizoen.
hou maar gewoon op met forumavonden,0% resultaat als je dat al verwachtte.
we zijn van niveau spelers als rusnak,lukoki,manu,ogbeche met een trainer als lodewijks gekelderd naar niveau peersman,monteiro,anderson,hemmen met het persiflage-trio rob,sipke en rene.
leg je er maar bij neer,dit is het.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: weestwel op oktober 04, 2016, 09:57:45
Citaat van: Utekleitrokken op oktober 04, 2016, 08:06:07
https://mobile.twitter.com/Roelofdevries83/status/783028520725389312/video/1

  :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 04, 2016, 10:07:47
Citaat van: denistel op oktober 04, 2016, 07:24:47
en waarom dacht je dat dat was omdat je toch geen antwoorden krijgt.

Dit is wel een hele slappe reactie voor iemand met een duidelijke mening over het huidige beleid. Veel van je reacties zijn goed maar dit is wel een beetje makkelijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 04, 2016, 10:08:08
Citaat van: okkele op oktober 04, 2016, 08:59:29
we zijn van niveau spelers als rusnak,lukoki,manu,ogbeche met een trainer als lodewijks gekelderd naar niveau peersman,monteiro,anderson,hemmen met het persiflage-trio rob,sipke en rene.
leg je er maar bij neer,dit is het.

Helaas  ;( , maar zo is het wel. Niveau begin zero's. Zowel op als naast het veld.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 04, 2016, 10:09:27
Citaat van: Oosttribune op oktober 04, 2016, 10:07:47
Dit is wel een hele slappe reactie voor iemand met een duidelijke mening over het huidige beleid. Veel van je reacties zijn goed maar dit is wel een beetje makkelijk.

Nou ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en ben er geweest, maar had na een half uur al spijt dat ik ben gegaan, mij zie je er niet meer.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: justremco op oktober 04, 2016, 10:15:43
Citaat van: Oosttribune op oktober 04, 2016, 10:07:47
Dit is wel een hele slappe reactie voor iemand met een duidelijke mening over het huidige beleid. Veel van je reacties zijn goed maar dit is wel een beetje makkelijk.

Als je denistel z'n persoonlijke situatie zou kennen had je waarschijnlijk wel anders gereageerd. Maakt verder ook niet uit. Ben zelf ook niet geweest omdat ik al uit ging van een avondje om de hete brei heen draaien, mooi weer spelen en supporters totaal niet serieus nemen!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 10:21:45
Citaat van: Oosttribune op oktober 04, 2016, 10:07:47
Dit is wel een hele slappe reactie voor iemand met een duidelijke mening over het huidige beleid. Veel van je reacties zijn goed maar dit is wel een beetje makkelijk.

misschien wel maar als ik daar was en ik ging vragen waarom vd streek altijd speelt ook
al is het als links buiten en waarom we niet gewoon met een echte spits spelen ipv hoefdraad
waarom we steeds met 4 verdedigers beginnen terwijl dat niet hoeft en hij kan daar niet normaal
op reageren zoals ie nu ook deed wat heb ik er dan aan.

en hij hoeft zijn team niet onder uit te halen en zeker geen speler apart want het gaat toch om
het hele team. hij kan toch wel zeggen dat de prestaties beter moeten dat ze er alles aan moeten
doen om de boel scherper te krijgen dat de trainings intensiteit en gerichtheid op zo,n training omhoog moet
is dat nou zou moeilijk. maar hij doet net of alles goed gaat en zegt dan tegen een supporter dan moet je maar
eens bij ons op de bank komen zitten..lachwekkend toch.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 10:23:05
Citaat van: justremco op oktober 04, 2016, 10:15:43
Als je denistel z'n persoonlijke situatie zou kennen had je waarschijnlijk wel anders gereageerd. Maakt verder ook niet uit. Ben zelf ook niet geweest omdat ik al uit ging van een avondje om de hete brei heen draaien, mooi weer spelen en supporters totaal niet serieus nemen!

heeft daar nu niks mee te maken maar net als wat jij al zegt ik laat me daar niet voor joker zetten
door die man.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op oktober 04, 2016, 10:35:18
Citaat van: denistel op oktober 04, 2016, 10:21:45
...maar als ik daar was en ik ging vragen waarom vd streek altijd speelt ook
al is het als links buiten en waarom we niet gewoon met een echte spits spelen ipv hoefdraad
waarom we steeds met 4 verdedigers beginnen terwijl dat niet hoeft en hij kan daar niet normaal
op reageren zoals ie nu ook deed wat heb ik er dan aan.
Precies.. dat zijn hele normale vragen... mede omdat hij toch ook de hele voorbereiding zo heeft gespeeld.
We hebben al eerder zo'n eigenwijze geitenbreier gehad.. mijn grote vriend Roy Wesseling..  :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op oktober 04, 2016, 12:17:58
Verslag forumavond: http://www.kernvancambuur.nl/nieuws/2016/10/495688-verslag-forumavond-scs-kern-van-cambuur-3-oktober-2016
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 12:36:43
dus als je donderdag ochtend gewoon anderhalf uur traint dan kun je vrijdagavond
niet vol uit gaan??
maar in de voorbereiding trainen ze soms in de ochtend of middag en spelen
ze in de avond een wedstrijd.
komt allemaal heel logisch over :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 04, 2016, 12:46:07
Ik lees het nog even met stijgende verbazing. Interviews zouden de 'focus' van de spelers verstoren. Nou Rob, als dat zo was, waarom kan het in de Formule 1 dan wel. Daar zijn 2 a 3 persmomenten voor een raceweekend, soms nog in de paddock voor de kwalificatie of de race en sowieso een persconferentie van een half uur op donderdag. Hou toch op.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 12:59:21
Citaat van: moodygrunn op oktober 04, 2016, 12:46:07
Ik lees het nog even met stijgende verbazing. Interviews zouden de 'focus' van de spelers verstoren. Nou Rob, als dat zo was, waarom kan het in de Formule 1 dan wel. Daar zijn 2 a 3 persmomenten voor een raceweekend, soms nog in de paddock voor de kwalificatie of de race en sowieso een persconferentie van een half uur op donderdag. Hou toch op.

zelfde bij wielrennen toch,,,het wut hier allemaal veel te moeilijk maakt en als je dan soms
ziet wat voor fouten ze maken zoals anderson vrijdag dan schiet het niet op met de focus.
spelers gaan op donderdag om 2 uur het stadion uit en gaan dan eerst weer 24 uur ergens anders
mee bezig en dat moet ook kunnen maar zeg dan niet dat ze de focus moeten hebben en niet met
de pers kunnen praten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: koosZevenaar op oktober 04, 2016, 13:38:21
Citaat van: moodygrunn op oktober 04, 2016, 12:46:07
Ik lees het nog even met stijgende verbazing. Interviews zouden de 'focus' van de spelers verstoren. Nou Rob, als dat zo was, waarom kan het in de Formule 1 dan wel. Daar zijn 2 a 3 persmomenten voor een raceweekend, soms nog in de paddock voor de kwalificatie of de race en sowieso een persconferentie van een half uur op donderdag. Hou toch op.
Ik ben het hier niet zo vaak eens met de posters, maar hier kan ik mij volledig achter zetten.
Ik heb net het filmpje gezien waarvan een link op Voetbalprimeur stond.
Schandalig hoe men reageerde op die smeekbede van Sietze.
Ze hadden dat zootje achter de tafel weg moeten meppen en een stadionverbod moeten geven van minimaal einde competitie.
Als het bestuur nu nog niet ziet wat een armoedige trainer we hebben, dan is het wel hee; slecht gesteld met onze club.
We zijn bijna het lachertje van het betaalde voetbal.
Het wordt tijd dat Derksen en Co hier aandacht aan gaan besteden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 04, 2016, 13:41:26
Citaat van: Agy op oktober 04, 2016, 10:35:18
Precies.. dat zijn hele normale vragen... mede omdat hij toch ook de hele voorbereiding zo heeft gespeeld.
We hebben al eerder zo'n eigenwijze geitenbreier gehad.. mijn grote vriend Roy Wesseling..  :R

:y en vergeet Alfons Arts niet  :proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 04, 2016, 13:42:46
Citaat van: koosZevenaar op oktober 04, 2016, 13:38:21
Ik ben het hier niet zo vaak eens met de posters, maar hier kan ik mij volledig achter zetten.
Ik heb net het filmpje gezien waarvan een link op Voetbalprimeur stond.
Schandalig hoe men reageerde op die smeekbede van Sietze.
Ze hadden dat zootje achter de tafel weg moeten meppen en een stadionverbod moeten geven van minimaal einde competitie.
Als het bestuur nu nog niet ziet wat een armoedige trainer we hebben, dan is het wel hee; slecht gesteld met onze club.
We zijn bijna het lachertje van het betaalde voetbal.
Het wordt tijd dat Derksen en Co hier aandacht aan gaan besteden.

Verdikkeme Koos, we zijn het eens man!  _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Unify op oktober 04, 2016, 15:29:23
Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2016, 13:42:46
Verdikkeme Koos, we zijn het eens man!  _O_

Hebben we toch nog iets positiefs gezien dit seizoen! :thumbsup :P
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Nightmarelwd op oktober 04, 2016, 17:42:58
Citaat van: DayDreamer op oktober 04, 2016, 10:09:27
Nou ik heb toch de stoute schoenen aangetrokken en ben er geweest, maar had na een half uur al spijt dat ik ben gegaan, mij zie je er niet meer.

Ik heb een geweldige avond gehad. De borrelnoten waren verrukkelijk   8P
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 04, 2016, 18:58:23
Citaat van: koosZevenaar op oktober 04, 2016, 13:38:21
Ik ben het hier niet zo vaak eens met de posters, maar hier kan ik mij volledig achter zetten.
Ik heb net het filmpje gezien waarvan een link op Voetbalprimeur stond.
Schandalig hoe men reageerde op die smeekbede van Sietze.
Ze hadden dat zootje achter de tafel weg moeten meppen en een stadionverbod moeten geven van minimaal einde competitie.
Als het bestuur nu nog niet ziet wat een armoedige trainer we hebben, dan is het wel hee; slecht gesteld met onze club.
We zijn bijna het lachertje van het betaalde voetbal.
Het wordt tijd dat Derksen en Co hier aandacht aan gaan besteden.
Koos jongen,ik ben het ook volledig met jou eens .Dit is echt een skande .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 04, 2016, 19:05:08
Ik was er ook niet om de zelfde reden als Denistel .We worden absoluut niet serieus genomen en dat vind ik nog het ergste .Ik denk er ook sterk aan dat ik niet meer ga zollangdeze walgen het hier voor het zeggen hebben .En dat na 36 jaar .Door mijn werk kom ik heel veel bij mensen thuis hier in de stad en ik heb nu al een tiental gesproken die niet meer komen vooral om het beleid .Een paar kwamen zelfs al sinds 1968 .Mensen voelen zich gewoon in de maling genomen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 04, 2016, 19:09:04
Citaat van: poelie-lwd op oktober 04, 2016, 13:41:26
:y en vergeet Alfons Arts niet  :proost
Wesseling had gewoon een slechte selectie .Bij Alfons [ook een vuilak]was er in iedergeval wel inzet
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 04, 2016, 22:26:18
Citaat van: sunderland op oktober 04, 2016, 19:05:08
Ik was er ook niet om de zelfde reden als Denistel .We worden absoluut niet serieus genomen en dat vind ik nog het ergste .Ik denk er ook sterk aan dat ik niet meer ga zollangdeze walgen het hier voor het zeggen hebben .En dat na 36 jaar .Door mijn werk kom ik heel veel bij mensen thuis hier in de stad en ik heb nu al een tiental gesproken die niet meer komen vooral om het beleid .Een paar kwamen zelfs al sinds 1968 .Mensen voelen zich gewoon in de maling genomen

ze lezen alles mee als club zijnde en als ze zulke dingen niet serieus nemen dan spelen we straks weer
voor 4.000 man
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op oktober 05, 2016, 14:06:18
Ook ik heb dat filmpje bekeken en ik heb me wild geërgerd. Sietze mag dan geen debater zijn van universitair nivo maar hij verwoordde wel het gevoel van zo'n 5000 supporters. Jammer dat ipv steunbetuigingen aan Sietze, gejoel was te horen van anderen. Daardoor verloor de boodschap van Sietze aan kracht en kwam Maas er met een dooddoener van af. Een scherp protest was beter op zijn plaats geweest.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 05, 2016, 14:12:02
Citaat van: denistel op oktober 04, 2016, 22:26:18
ze lezen alles mee als club zijnde en als ze zulke dingen niet serieus nemen dan spelen we straks weer
voor 4.000 man
Dat is over een maand ofzo al.. Mogen ze wel eens gaan opschieten!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 05, 2016, 17:47:05
Citaat van: piene hassus op oktober 05, 2016, 14:06:18
Ook ik heb dat filmpje bekeken en ik heb me wild geërgerd. Sietze mag dan geen debater zijn van universitair nivo maar hij verwoordde wel het gevoel van zo'n 5000 supporters. Jammer dat ipv steunbetuigingen aan Sietze, gejoel was te horen van anderen. Daardoor verloor de boodschap van Sietze aan kracht en kwam Maas er met een dooddoener van af. Een scherp protest was beter op zijn plaats geweest.

zeker omdat de vraag die hij stelde een normale was en tegen graafschap zaten
een paar er idd door heen maar werden niet gewisseld,als die maas dan zo,n antwoord
geeft dan weet je dus genoeg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2016, 18:38:19
Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2016, 14:12:02
Dat is over een maand ofzo al.. Mogen ze wel eens gaan opschieten!
Hoorde gisteren dat het bezoekers aantal in de zaken club ook met de week terug loopt.
Slechte zaak want het lijkt er op dat sponsoren hun compassie met de club kwijt raken.
Het enige goede en verstandige besluit wat kan worden genomen is Vd Vegt en Maas direct op non actief te zetten.




Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 05, 2016, 18:53:17
Wat kost dat wel niet Vlampiep.. en wat voor beeld geef je de buitenwacht daarmee..

Geef beide tot eind dit seizoen...voetbal wordt er toch niet beter op en zorg in de winter nu goddomme eens voor een fatsoenlijke spits (of 2..).. daar is dan hopelijk nog wat budget voor en wie weet dan in de play offs knallen, er vanuit gaande dat die tenminste worden gehaald.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2016, 18:54:48
Citaat van: denistel op oktober 05, 2016, 17:47:05
zeker omdat de vraag die hij stelde een normale was en tegen graafschap zaten
een paar er idd door heen maar werden niet gewisseld,als die maas dan zo,n antwoord
geeft dan weet je dus genoeg.
De bezoekers van de forum avond hebben de kans laten lopen om de super supporter Sietse te steunen door na het onwaardige antwoord van Maas op de reële vraag massaal te vertrekken.
Ik begrijp dat er ook niet door andere leden van de club of supporters is ingegrepen op deze kwetsende wijze van communiceren van Maas, dus wordt dit in mijn beleving gewoon getolereerd. :R

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 05, 2016, 19:05:13
Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2016, 18:38:19
Hoorde gisteren dat het bezoekers aantal in de zaken club ook met de week terug loopt.
Slechte zaak want het lijkt er op dat sponsoren hun compassie met de club kwijt raken.
Het enige goede en verstandige besluit wat kan worden genomen is Vd Vegt en Maas direct op non actief te zetten.
Het probleem zit niet alleen daar, maar ook dieper in de club. Als je wat wilt dan moet je compleet schoon schip maken en de juiste mensen er neerzetten, geen voetbalnono's
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2016, 19:05:35
Citaat van: De Gast op oktober 05, 2016, 18:53:17
Wat kost dat wel niet Vlampiep.. en wat voor beeld geef je de buitenwacht daarmee..

Geef beide tot eind dit seizoen...voetbal wordt er toch niet beter op en zorg in de winter nu goddomme eens voor een fatsoenlijke spits (of 2..).. daar is dan hopelijk nog wat budget voor en wie weet dan in de play offs knallen, er vanuit gaande dat die tenminste worden gehaald.
Ik denk dat het afhaken van sponsoren en seizoenkaarthouders de club veel schade gaat opleveren. En het beeld wat de buitenwacht heeft van ons bestuur en TS is gelijk aan wat ik er van heb, namelijk niet capabel voor het betaalde voetbal.
En wat de play offs betreft, dromen mag maar ik denk dat dit seizoen in een nachtmerrie eindigd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2016, 19:07:56
Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2016, 19:05:13
Het probleem zit niet alleen daar, maar ook dieper in de club. Als je wat wilt dan moet je compleet schoon schip maken en de juiste mensen er neerzetten, geen voetbalnono's
Er zou begonnen kunnen worden met het directe in functie treden van Vd Belt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 05, 2016, 19:09:18
Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2016, 19:07:56
Er zou begonnen kunnen worden met het directe in functie treden van Vd Belt.
vd Belt heeft wel degelijk kennis van zaken en ook van het wereldje. Nadeel is dat hij (intern) niet zoveel op heeft met de fanatieke aanhang en deze wel snel eens over 1 kam wil scheren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 05, 2016, 19:30:12
Citaat van: Dokkumer op oktober 05, 2016, 19:09:18
vd Belt heeft wel degelijk kennis van zaken en ook van het wereldje. Nadeel is dat hij (intern) niet zoveel op heeft met de fanatieke aanhang en deze wel snel eens over 1 kam wil scheren.
Ja generaliseren is nooit goed gebleken.



Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 05, 2016, 20:36:15
Citaat van: De Gast op oktober 05, 2016, 18:53:17
Wat kost dat wel niet Vlampiep.. en wat voor beeld geef je de buitenwacht daarmee..

Geef beide tot eind dit seizoen...voetbal wordt er toch niet beter op en zorg in de winter nu goddomme eens voor een fatsoenlijke spits (of 2..).. daar is dan hopelijk nog wat budget voor en wie weet dan in de play offs knallen, er vanuit gaande dat die tenminste worden gehaald.

Nou, ik mag toch hopen dat de resultaten daar dan ook aanleiding toe geven. Mensen laten zitten die niet functioneren, wat voor beeld geef je de buitenwacht daarmee dan?

Ik vertrouw de centjes niet meer toe aan V/dV en Maas, gebaseerd op wat ze tot nu toe hebben bereikt. Met name de onbalans in de selectie (9 middenvelders voor 3 posities) doet bij mij de wenkbrouwen fronsen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 05, 2016, 20:54:39
heeft wel een duidelijke mening en gaat tenminste het gesprek met je aan iets wat
nu amper zo is bij de club zeker als het ze te warm onder de voeten wordt.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:18:36
Citaat van: Vlampiep op oktober 05, 2016, 19:05:35
Ik denk dat het afhaken van sponsoren en seizoenkaarthouders de club veel schade gaat opleveren. En het beeld wat de buitenwacht heeft van ons bestuur en TS is gelijk aan wat ik er van heb, namelijk niet capabel voor het betaalde voetbal.
En wat de play offs betreft, dromen mag maar ik denk dat dit seizoen in een nachtmerrie eindigd.

De club is voor mij op dit moment niet de club waar ik zo'n 18 jaar geleden voor gevallen ben, zelfs in de jaren dat we in de marge van de eerste divisie voetbalden was het voor mij persoonlijk niet zo erg. Ik ben juist voor het "rauwe" van de club gaan houden, iets wat er op dit moment totaal niet meer is. Ik zeg niet dat de pleuris moet uitbreken, maar merk dat alles heel soft is binnen de club. Begin zero's was de sfeer op de tribunes beter dat dat het nu is, en dat met maar 4000 - 4500 supporters. Er moet heel wat veranderen binnen de club, er zullen bepaalde mensen weg moeten. Ik zie het liefst Gerald weer terug in de functie van AD, Ard weer terug in de rol van CD, Henry weg, Maas weg en een trainer halen die affiniteit heeft met de club, liefst 1 met ervaring binnen onze club, maar zeker iemand die goed past bij een "volksclub". Ik zeg niet dat Henk moet terug komen, maar dat zal misschien voor een overbruggingsperiode niet zo gek zijn, die weet de club wel weer te verkopen, en geloof me dat is wel nodig, zeker naar sponsoren. Verder is Henkie iemand die spelvreugde kan brengen, dat is op dit moment het grootste probleem binnen deze selectie is mijn idee.

Helaas zie ik voorlopig ( winterstop ?  ) niks gebeuren en blijven we maar wat aanmodderen in de marge, zowel op sportief als zakelijk gebied, af en toe wat winnen en af en toe wat verliezen, mensen die afhaken omdat het voetbal niet om aan te gluren is op een paar spaarzame momenten na. Maas kan wel roepen dat we veel balbezit hebben en dominant zijn, het gaat erom wat je in balbezit doet, wat wij zien is verre van aanvallend voetbal, tikkie breed, tikkie terug. Maas roept dan als excuus dat de tegenstander 3 bussen parkeert, waarom begin je dan in godsnaam met 4 verdedigers als die lui maar met 2 aanvallers spelen. Ik heb niet veel verstand van het technische gedeelte hoor, maar is het niet zo dat als je een tegenstander kapot wilt spelen , je buitenspelers krijt aan de schoenen moeten hebben en dus breed moeten houden, en het liefst buitenom hun actie maken, de spitsen die we hebben zijn ook op hun best als die de bal vanaf de zijkanten krijgen, met name Barto is dan op zijn sterkst, daarnaast kunnen middenvelders dan toch makkelijker bijsluiten en in de "16" verschijnen?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op oktober 05, 2016, 22:24:47
Niks aan toe te voegen! :thumbsup
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 05, 2016, 22:30:24
keurig verhaal al 1 henk komt niet terug die zit goed bij groningen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:33:45
Citaat van: denistel op oktober 05, 2016, 22:30:24
keurig verhaal al 1 henk komt niet terug die zit goed bij groningen.

Dat weet ik Denistel, ik zeg alleen dat in mijn ogen op de korte termijn dit een goed idee kan zijn.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2016, 22:35:27
Heel goed verhaal .De waarheid.Voor mij voelt het precies hetzelfde .Hef daar ook enorm veel moeite mee .En Denistel dit gaat meer om een persoon zoals Henk .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 05, 2016, 22:37:41
En oja dagdromer jij geeft aan dat je niet verstand hebt van het voetbaltechnische maar wat je zegt klopt als een bus .3/4 van ons tegenstanders tot nu zijn halve amateurs
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:43:58
Citaat van: sunderland op oktober 05, 2016, 22:37:41
En oja dagdromer jij geeft aan dat je niet verstand hebt van het voetbaltechnische maar wat je zegt klopt als een bus .3/4 van ons tegenstanders tot nu zijn halve amateurs

Het klinkt misschien gek, maar zo'n goal die die spits van Feyenoord dit weekend maakte, zo'n goal kan Barto ondanks zijn beperkte kwaliteiten ook maken, in de 5 meter heb je misschien niet een betere spits in de JL dan Barto. Barto is een pure afmaker, aanvallend koppend ook heel sterk, maar dan moet hem wel zo gaan gebruiken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 05, 2016, 22:45:56
Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:18:36
De club is voor mij op dit moment niet de club waar ik zo'n 18 jaar geleden voor gevallen ben, zelfs in de jaren dat we in de marge van de eerste divisie voetbalden was het voor mij persoonlijk niet zo erg. Ik ben juist voor het "rauwe" van de club gaan houden, iets wat er op dit moment totaal niet meer is. Ik zeg niet dat de pleuris moet uitbreken, maar merk dat alles heel soft is binnen de club. Begin zero's was de sfeer op de tribunes beter dat dat het nu is, en dat met maar 4000 - 4500 supporters. Er moet heel wat veranderen binnen de club, er zullen bepaalde mensen weg moeten. Ik zie het liefst Gerald weer terug in de functie van AD, Ard weer terug in de rol van CD, Henry weg, Maas weg en een trainer halen die affiniteit heeft met de club, liefst 1 met ervaring binnen onze club, maar zeker iemand die goed past bij een "volksclub". Ik zeg niet dat Henk moet terug komen, maar dat zal misschien voor een overbruggingsperiode niet zo gek zijn, die weet de club wel weer te verkopen, en geloof me dat is wel nodig, zeker naar sponsoren. Verder is Henkie iemand die spelvreugde kan brengen, dat is op dit moment het grootste probleem binnen deze selectie is mijn idee.

Helaas zie ik voorlopig ( winterstop ?  ) niks gebeuren en blijven we maar wat aanmodderen in de marge, zowel op sportief als zakelijk gebied, af en toe wat winnen en af en toe wat verliezen, mensen die afhaken omdat het voetbal niet om aan te gluren is op een paar spaarzame momenten na. Maas kan wel roepen dat we veel balbezit hebben en dominant zijn, het gaat erom wat je in balbezit doet, wat wij zien is verre van aanvallend voetbal, tikkie breed, tikkie terug. Maas roept dan als excuus dat de tegenstander 3 bussen parkeert, waarom begin je dan in godsnaam met 4 verdedigers als die lui maar met 2 aanvallers spelen. Ik heb niet veel verstand van het technische gedeelte hoor, maar is het niet zo dat als je een tegenstander kapot wilt spelen , je buitenspelers krijt aan de schoenen moeten hebben en dus breed moeten houden, en het liefst buitenom hun actie maken, de spitsen die we hebben zijn ook op hun best als die de bal vanaf de zijkanten krijgen, met name Barto is dan op zijn sterkst, daarnaast kunnen middenvelders dan toch makkelijker bijsluiten en in de "16" verschijnen?

:y  _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: legeips op oktober 06, 2016, 00:55:38
Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:43:58
Het klinkt misschien gek, maar zo'n goal die die spits van Feyenoord dit weekend maakte, zo'n goal kan Barto ondanks zijn beperkte kwaliteiten ook maken, in de 5 meter heb je misschien niet een betere spits in de JL dan Barto. Barto is een pure afmaker, aanvallend koppend ook heel sterk, maar dan moet hem wel zo gaan gebruiken.

Dou doest dien skuilnaam wel eer aan. Door het behouden van Barto en het het halen van Hemmen, hebben we geen dodelijke spits. Bizar om te lezen dat de hele wereld nu schreeuwt om een spits, terwijl een aantal van die schreeuwers des tijds zeer content met het aanblijven van Barto waren..

Visieloos spelersbeleid noem je dat. Masek, Berisha lekker weg sturen en hiermee doorgaan. Nee het wordt een top jaar..

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 06, 2016, 01:02:01
Citaat van: piene hassus op oktober 05, 2016, 14:06:18
Ook ik heb dat filmpje bekeken en ik heb me wild geërgerd. Sietze mag dan geen debater zijn van universitair nivo maar hij verwoordde wel het gevoel van zo'n 5000 supporters. Jammer dat ipv steunbetuigingen aan Sietze, gejoel was te horen van anderen. Daardoor verloor de boodschap van Sietze aan kracht en kwam Maas er met een dooddoener van af. Een scherp protest was beter op zijn plaats geweest.

Maar waar was je zelf? (om Sietze te steunen)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 06, 2016, 01:13:51
Citaat van: sunderland op oktober 05, 2016, 22:37:41
3/4 van ons tegenstanders tot nu zijn halve amateurs

En wij zijn er zelf ook lid van momenteel.
Dus zullen we volgens dit schema 1/4 van de ploegen boven ons houden. 8P
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 06, 2016, 01:16:47
Citaat van: legeips op oktober 06, 2016, 00:55:38
Dou doest dien skuilnaam wel eer aan. Door het behouden van Barto en het het halen van Hemmen, hebben we geen dodelijke spits. Bizar om te lezen dat de hele wereld nu schreeuwt om een spits, terwijl een aantal van die schreeuwers des tijds zeer content met het aanblijven van Barto waren..

Visieloos spelersbeleid noem je dat. Masek, Berisha lekker weg sturen en hiermee doorgaan. Nee het wordt een top jaar..

Ik was helemaal niet blij, had gehoopt op muhren of een andere goede spits, maar iedereen schreeuwt hier wel in het belang van Cambuur.
We kunnen niet allemaal gelijk hebben.
Daarom is dit ook een heerlijk forum.
:proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 06, 2016, 08:14:22
Ik ben het grotendeels eens met Day Dreamer.  Wat betreft sponsoring kijk ik er wel anders tegenaan. Ard is geen AD hij heeft het geprobeerd maar je ziet dat hij niet gelukkig is. Commercieel gezien heeft hij grote stappen gemaakt, de zakenclub was leeg en zit nu weer vol. Ondanks degradatie hebben veel sponsoren verlengd en uiteraard er haken een aantal af maar dat zie je ook bij de seizoenskaarten. Je hebt succes supporters en succes sponsoren. Natuurlijk zijn er ook sponsoren ontevreden maar dat zijn wij ook.

De sfeer op de tribune is veranderd maar daar kunnen we wel iets aan doen. Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden... we laten onze wel heel erg inpakken door die twee passanten.. de spelers steunen en de sfeer terug brengen zit ook bij ons tussen de oren we hebben namelijk geen zin in de juup... maar we spelen er wel
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 06, 2016, 08:29:56
Citaat van: DayDreamer op oktober 05, 2016, 22:18:36
De club is voor mij op dit moment niet de club waar ik zo'n 18 jaar geleden voor gevallen ben, zelfs in de jaren dat we in de marge van de eerste divisie voetbalden was het voor mij persoonlijk niet zo erg. Ik ben juist voor het "rauwe" van de club gaan houden, iets wat er op dit moment totaal niet meer is. Ik zeg niet dat de pleuris moet uitbreken, maar merk dat alles heel soft is binnen de club. Begin zero's was de sfeer op de tribunes beter dat dat het nu is, en dat met maar 4000 - 4500 supporters. Er moet heel wat veranderen binnen de club, er zullen bepaalde mensen weg moeten. Ik zie het liefst Gerald weer terug in de functie van AD, Ard weer terug in de rol van CD, Henry weg, Maas weg en een trainer halen die affiniteit heeft met de club, liefst 1 met ervaring binnen onze club, maar zeker iemand die goed past bij een "volksclub". Ik zeg niet dat Henk moet terug komen, maar dat zal misschien voor een overbruggingsperiode niet zo gek zijn, die weet de club wel weer te verkopen, en geloof me dat is wel nodig, zeker naar sponsoren. Verder is Henkie iemand die spelvreugde kan brengen, dat is op dit moment het grootste probleem binnen deze selectie is mijn idee.

Helaas zie ik voorlopig ( winterstop ?  ) niks gebeuren en blijven we maar wat aanmodderen in de marge, zowel op sportief als zakelijk gebied, af en toe wat winnen en af en toe wat verliezen, mensen die afhaken omdat het voetbal niet om aan te gluren is op een paar spaarzame momenten na. Maas kan wel roepen dat we veel balbezit hebben en dominant zijn, het gaat erom wat je in balbezit doet, wat wij zien is verre van aanvallend voetbal, tikkie breed, tikkie terug. Maas roept dan als excuus dat de tegenstander 3 bussen parkeert, waarom begin je dan in godsnaam met 4 verdedigers als die lui maar met 2 aanvallers spelen. Ik heb niet veel verstand van het technische gedeelte hoor, maar is het niet zo dat als je een tegenstander kapot wilt spelen , je buitenspelers krijt aan de schoenen moeten hebben en dus breed moeten houden, en het liefst buitenom hun actie maken, de spitsen die we hebben zijn ook op hun best als die de bal vanaf de zijkanten krijgen, met name Barto is dan op zijn sterkst, daarnaast kunnen middenvelders dan toch makkelijker bijsluiten en in de "16" verschijnen?
Je hebt exact omschreven wat er aan schort.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 06, 2016, 09:55:44
daydreamer,vanaf nu hoor jij bij de forummers waar ik alle tekst van lees.
wel triest ,al die constateringen.
spreek geregeld 1 van de (bijna - ex) sponsoren,het is toch ongehoord dat ONZE club het moet hebben van onnozelen als wijzelf die retedure seizoenskaarten kopen terwijl we vantevoren weten dat het een rampseizoen word.
de sponsorstoelen hebben ook een prijs die niet lang meer geaccepteerd word.
ik word behoorlijk verdrietig als ik besef dat we van bijna europees  ;) voetbal naar een scenario rkc/rbc/veendam toegeloodst worden door mensen die absoluut niet goed functioneren maar toch mogen aanblijven.

typisch ook dat dit staat in een topic gewijd aan onze hoofdcoach,maas en ellende zijn aan elkaar gelinkt.
ik sluit me zo langzamerhand aan bij wiekie,arrogant pruukje tauge is het!

ONZE club gaat naar de klote en we kunnen er alleen maar naar kijken.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op oktober 06, 2016, 10:10:19
En we kunnen er niks aan doen.
Want ze luisteren toch niet.
Mijn hoop is gevestigd op Gerald en hoop dat die wel in durft te grijpen.
Spanning voor een wedstrijd is helemaal weg bij mij.
Als er weer eens verloren word..   slaap er niet minder om.
Nog maar 3 jaar geleden man....4uur s nachts je bed uit om kaartjes te scoren voor de derby.
De hele week pinne bilg van de spanning voor een wedstrijd.
Verneukt door met name vd vegt in mijn ogen.
En dan een plukje taugé aanstellen als trainer.
Iemand die al net zo goed met kritiek om kan gaan als Henry.

Maar ze krijgen mij niet klein.
Wat er ook gebeurt.
Ik blijf supporter en ik blijf komen..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: 666 op oktober 06, 2016, 10:39:12
Weet je wat ik mis... Het gevoel van oppermachtig zijn. Na een lange periode van onmacht kwam de periode 2008 2009, met bijvoorbeeld een Ruud ter Heide. Dat gevoel wat je destijds had en de jaren erna is volledig weg.

Dat hebben ze maar mooi voor mekaar gekregen  :R
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 06, 2016, 11:25:31
omdat het in alle geledingen slappe hap is niemand durft elkaar aan te pakken
bang zijnde voor hun eigen plekje.
en dat zie je op het veld terug zit immers amper iemand met gif in het team.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 06, 2016, 11:42:42
Citaat van: denistel op oktober 06, 2016, 11:25:31
omdat het in alle geledingen slappe hap is niemand durft elkaar aan te pakken
bang zijnde voor hun eigen plekje.
en dat zie je op het veld terug zit immers amper iemand met gif in het team.

Naar nu blijkt zit mogelijk het gif in het veld.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 06, 2016, 11:47:03
De technische problemen van het veld, zijn nu inmiddels ook al over geslagen naar de webshop.  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 06, 2016, 11:49:26
Citaat van: PePe op oktober 06, 2016, 11:42:42
Naar nu blijk zit mogelijk het gif in het veld.

haha nee wij hebben geen rubber toch
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 06, 2016, 11:55:02
Citaat van: denistel op oktober 06, 2016, 11:49:26
haha nee wij hebben geen rubber toch
De vader van Henry gebruikte jammer genoeg ook geen rubber.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 06, 2016, 13:08:15
Maas kan vanmiddag weer een grote stap richting de uitgang zetten in de oefenpot tegen zwolle.
Zeinstra, Blackson, van deelen, Steenvoorden Peersman, bakker, bakker, hoefdraad, houtkoop, Gourye, Barto

dubbele cijfers in een oefenpot is niet erg kan er volgende week een ander op de bank zitten
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 06, 2016, 13:27:44
Citaat van: 666 op oktober 06, 2016, 10:39:12
Weet je wat ik mis... Het gevoel van oppermachtig zijn. Na een lange periode van onmacht kwam de periode 2008 2009, met bijvoorbeeld een Ruud ter Heide. Dat gevoel wat je destijds had en de jaren erna is volledig weg.

Dat hebben ze maar mooi voor mekaar gekregen  :R

Ruud ter Heide? Die scoorde ook meer buiten het veld dan er binnen....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 06, 2016, 14:59:54
Citaat van: Oosttribune op oktober 06, 2016, 13:08:15
Maas kan vanmiddag weer een grote stap richting de uitgang zetten in de oefenpot tegen zwolle.
Zeinstra, Blackson, van deelen, Steenvoorden Peersman, bakker, bakker, hoefdraad, houtkoop, Gourye, Barto

dubbele cijfers in een oefenpot is niet erg kan er volgende week een ander op de bank zitten

rust 0-0 hoor en cambuur de beste kansen maar die worden helaas weer niet benut
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 06, 2016, 15:24:38
Citaat van: denistel op oktober 06, 2016, 14:59:54
rust 0-0 hoor en cambuur de beste kansen maar die worden helaas weer niet benut
Nog sterker: 0-1 Het lek is boven ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DK op oktober 06, 2016, 15:25:08
Citaat van: Oosttribune op oktober 06, 2016, 13:08:15
Maas kan vanmiddag weer een grote stap richting de uitgang zetten in de oefenpot tegen zwolle.
Zeinstra, Blackson, van deelen, Steenvoorden Peersman, bakker, bakker, hoefdraad, houtkoop, Gourye, Barto

dubbele cijfers in een oefenpot is niet erg kan er volgende week een ander op de bank zitten

shit... 1-0 voor...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 06, 2016, 15:30:43
zul je beleven dat we aan pruukje tauge vastzitten en ron jans de eerste is die er uit vliegt.
:(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 06, 2016, 15:35:01
Alweer traditionele fout achterin 1-1
En alweer 1-2
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 06, 2016, 15:47:32
1-2 gewonnen, toch wel knap. Jammer dat je er niets aan hebt.
Goal en assist (wederom op Hoefdraad) van Barto trouwens.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 06, 2016, 22:41:32
Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 06, 2016, 15:35:01
Alweer traditionele fout achterin 1-1
En alweer 1-2

van wie was die terug speelbal eigenlijk
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 06, 2016, 23:22:42
ik gok op bosz.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Yellow Army op oktober 06, 2016, 23:37:58
Citaat van: denistel op oktober 06, 2016, 22:41:32
van wie was die terug speelbal eigenlijk

Was van Bakker
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Dokkumer op oktober 07, 2016, 06:51:17
Zeg louche autoverkoper, als jij ons gaat vergelijken met de club uit Amsterdam dan snap je er dus echt helemaal geen drol van.
Kom vanmiddag even langs dan krijg je van mij een op maat gemaakte lijst voor je papiertje zodat je deze een mooie plaats op de schoorsteenmantel kunt geven. Gooien we ook meteen je contract even in de papierversnipperaar.   
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 07:16:26
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 06, 2016, 01:16:47
Ik was helemaal niet blij, had gehoopt op muhren of een andere goede spits, maar iedereen schreeuwt hier wel in het belang van Cambuur.
We kunnen niet allemaal gelijk hebben.
Daarom is dit ook een heerlijk forum.
:proost
Onhaalbaar zulke spelers voor een Cambuur in de Juup!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op oktober 07, 2016, 07:40:06
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 07:16:26
Onhaalbaar zulke spelers voor een Cambuur in de Juup!

Wat kost het, als je slechts 7-9de eindigt ipv 1-3 en hierdoor mogelijk promotie misloopt?
Klein percentage tv geld, minder toeschouwers, minder vaak op Fox. Minder shirtjes en merchandise. Minder sponsoren met relaties. En je moet een extra ronde in playoffs waardoor kans kleiner gaat worden dat je promoveert.

Dan spreek je al snel over een paar ton, over een jaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 07, 2016, 08:10:47
Citaat van: Galdiano op oktober 07, 2016, 07:40:06
Wat kost het, als je slechts 7-9de eindigt ipv 1-3 en hierdoor mogelijk promotie misloopt?
Klein percentage tv geld, minder toeschouwers, minder vaak op Fox. Minder shirtjes en merchandise. Minder sponsoren met relaties. En je moet een extra ronde in playoffs waardoor kans kleiner gaat worden dat je promoveert.

Dan spreek je al snel over een paar ton, over een jaar.

Volgens mij onhaalbaar omdat de speler in kwestie niet wil spelen in de Juup. Dus geen kwestie van niet willen betalen door Cambuur.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 07, 2016, 08:53:21
Citaat van: Dokkumer op oktober 07, 2016, 06:51:17
Zeg louche autoverkoper, als jij ons gaat vergelijken met de club uit Amsterdam dan snap je er dus echt helemaal geen drol van.
Kom vanmiddag even langs dan krijg je van mij een op maat gemaakte lijst voor je papiertje zodat je deze een mooie plaats op de schoorsteenmantel kunt geven. Gooien we ook meteen je contract even in de papierversnipperaar.
Miskien ken ik nog un goead woordsje foor um doean, su dat hij stage lope ken bij ut instituut foor slechthorenden en zienden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 09:24:04
Citaat van: Cor op oktober 07, 2016, 08:10:47
Volgens mij onhaalbaar omdat de speler in kwestie niet wil spelen in de Juup. Dus geen kwestie van niet willen betalen door Cambuur.
Precies dit. Wij supporters denken dat Cambuur het walhalla is. Voor spelers is dat niet het geval.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 07, 2016, 10:32:22
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 09:24:04
Precies dit. Wij supporters denken dat Cambuur het walhalla is. Voor spelers is dat niet het geval.

Spelers/trainers moeten zich eerst bewijzen, voordat ze überhaupt aan het voetbal walhalla kunnen/mogen denken.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: justremco op oktober 07, 2016, 11:06:34
#RobMaas, trainer #Cambuur; "We zitten in een tijd dat iedereen maar kan roepen wat hij wil, terwijl het kant noch wal raakt".

Volgens mij spoort ie niet helemaal...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op oktober 07, 2016, 11:08:03
Totaal geen zelfkritiek die man....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:22:52
Citaat van: PePe op oktober 07, 2016, 10:32:22
Spelers/trainers moeten zich eerst bewijzen, voordat ze überhaupt aan het voetbal walhalla kunnen/mogen denken.
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.
Waar slaat dit op?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:25:13
Citaat van: Bernardo op oktober 07, 2016, 11:08:03
Totaal geen zelfkritiek die man....
Dit heeft niks met zelfkritiek te maken. Hij heeft gelijk dat iedereen tegenwoordig maar kan roepen wat ze willen, terwijl ze er niks van af weten.
Dat het Maas ontbeert aan zelfkritiek is overigens wel duidelijk, maar dat blijkt niet uit dit punt. Daarnaast ben ik het er ook mee eens dat Maas de uitstraling van een banaan heeft en totaal niet bij onze club past.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: justremco op oktober 07, 2016, 11:27:54
Alles roepen? Hoor voornamelijk dat het voetbal niet om aan te gluren is en de resultaten behoorlijk tegenvallen. Dat zijn gewoon feiten en vind ik niet zomaar wat roepen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:30:14
Citaat van: justremco op oktober 07, 2016, 11:27:54
Alles roepen? Hoor voornamelijk dat het voetbal niet om aan te gluren is en de resultaten behoorlijk tegenvallen. Dat zijn gewoon feiten en vind ik niet zomaar wat roepen.
Er wordt zoveel meer geroepen. Zie bericht dat men hier een Muhren verwacht ipv Hemmen, terwijl Muhren duidelijk aangegeven heeft hier niet te willen spelen. Dat is 'alles roepen, maar nergens van af weten.'
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 07, 2016, 11:36:03
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:25:13
Dit heeft niks met zelfkritiek te maken. Hij heeft gelijk dat iedereen tegenwoordig maar kan roepen wat ze willen, terwijl ze er niks van af weten.
Dat het Maas ontbeert aan zelfkritiek is overigens wel duidelijk, maar dat blijkt niet uit dit punt. Daarnaast ben ik het er ook mee eens dat Maas de uitstraling van een banaan heeft en totaal niet bij onze club past.

Je beledigt de banaan! Die vrucht heeft juist wel uitstraling....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 07, 2016, 11:51:58
Citaat van: justremco op oktober 07, 2016, 11:27:54
Alles roepen? Hoor voornamelijk dat het voetbal niet om aan te gluren is en de resultaten behoorlijk tegenvallen. Dat zijn gewoon feiten en vind ik niet zomaar wat roepen.

Dat is wel zomaar iets roepen. Je kunt best beargumenteren waarom je het voetbal niet om aan te gluren vindt. Maas roept nu echter zelf dat er 'een gebrek aan nuance' is maar zelf heeft hij afgelopen maandag de kans gebracht om nuance aan te brengen door uit te leggen waarom er bijvoorbeeld tegen de Graafschap niet is gewisseld maar verder dan; 'dat mag jij vinden' komt hij niet. Dat is simpelweg niet congruent.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 07, 2016, 11:55:57
Citaat van: justremco op oktober 07, 2016, 11:06:34
#RobMaas, trainer #Cambuur; "We zitten in een tijd dat iedereen maar kan roepen wat hij wil, terwijl het kant noch wal raakt".

Volgens mij spoort ie niet helemaal...

tis maar net wat ie bedoelt maar er zijn genoeg supporters die ook weten hoe het spelletje werkt en kijk
hebben op voetbal.

als hij zelf niet eens een normaal antwoord kan geven waarom hij een speler niet wisselt terwijl
die met de tong op de schoenen loopt dan moet ie niet zeggen dat iedereen maar wat zegt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Gasgeve op oktober 07, 2016, 12:15:27
Citaat van: denistel op oktober 07, 2016, 11:55:57
tis maar net wat ie bedoelt maar er zijn genoeg supporters die ook weten hoe het spelletje werkt en kijk
hebben op voetbal.

als hij zelf niet eens een normaal antwoord kan geven waarom hij een speler niet wisselt terwijl
die met de tong op de schoenen loopt dan moet ie niet zeggen dat iedereen maar wat zegt.
Er zijn er nog meer die niet weten hoe het werkt en die maar wat roepen, dus hij heeft gewoon een punt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 07, 2016, 12:17:38
Citaat van: denistel op oktober 07, 2016, 11:55:57
tis maar net wat ie bedoelt maar er zijn genoeg supporters die ook weten hoe het spelletje werkt en kijk
hebben op voetbal.

als hij zelf niet eens een normaal antwoord kan geven waarom hij een speler niet wisselt terwijl
die met de tong op de schoenen loopt dan moet ie niet zeggen dat iedereen maar wat zegt.

Sietze had gelijk, Maas wist ook dat hij gelijk had.
En ja, dan ga je er maar wat om heen draaien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 07, 2016, 13:01:51
hij maakt er nogal wat ophef over,,zijn dochter had em gezed hoe ie bejegend wordt op sm

hij zegt ook weer dan moeten ze eens een dag met ons mee lopen dan kunnen ze
zien dat we er alles aan doen om het beter te krijgen.

nou 55 min trainen op een dag is niet alles er aan doen volgens mij.

spelers op verkeerde positie,s neer zetten ook niet.

spelers die kapot zitten laten staan ook niet dus ja zeg het maar.

natuurlijk zullen ze naar een beter niveau willen maar voorlopig
zien we daar nog weinig van terug.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 07, 2016, 15:43:44
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:30:14
Er wordt zoveel meer geroepen. Zie bericht dat men hier een Muhren verwacht ipv Hemmen, terwijl Muhren duidelijk aangegeven heeft hier niet te willen spelen. Dat is 'alles roepen, maar nergens van af weten.'

Ik schreef.... "had gehoopt op muhren of een andere goede spits"
Zie niet in wat daar mis mee is.
Maar ik roep altijd maar wat en ben zo dom als een ezel en ik weet ook nergens wat van af. 8P
Alleen dat ik Cambuur supporter ben.
Gelukkig zijn hier mensen genoeg met wel een heel zelfstandig volledig vermogen die wel overal kijk op hebben
en alles begrijpen.
Fijne dag verder :zweep
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 07, 2016, 17:54:37
muhren werd door mensen binnen de club toch ook genoemd maar hij wou geen
jl spelen dus dan was de tijd die je er instak verloren tijd.

stuk van maas in de lc gelezen en dan zegt ie dat supporters te snel
kritisch zijn en zegt ze moeten maar eens mee lopen.
maar in het zelfde stuk zegt ie zelf ook dat het nog niet draait
en dat die domme fouten er uit moeten en dat ie de boel harder
aan gaat pakken dus ja de kritiek is er niet voor niks toch.
voordat ie hier heen ging wist ie toch dat de achterban er boven op zit.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op oktober 07, 2016, 18:06:39
Ik mis zelfreflectie bij de spelers en TS.
De resultaten zijn zwaar onder de maat.

Er zijn wat verschillen van mening over hoe slecht het spel is en wat er moet veranderen , maar alle supporters zijn het volgens mij wel eens over een aantal zaken:
- deze tactiek werkt niet goed, alle ruimtes worden dichtgelopen
- de juiste  poppetjes staan niet op de juiste plaatsen
- er zit te weinig karakter in de ploeg, mentaal niet sterk

Het kan toch niet zo zijn dat de supporters het allemaal verkeerd zien...

Daarbij willen we niks meer horen over een "proces", alleen het resultaat telt nu.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 07, 2016, 18:24:31
Citaat van: Bankzitter op oktober 07, 2016, 18:06:39
Ik mis zelfreflectie bij de spelers en TS.
De resultaten zijn zwaar onder de maat.

Er zijn wat verschillen van mening over hoe slecht het spel is en wat er moet veranderen , maar alle supporters zijn het volgens mij wel eens over een aantal zaken:
- deze tactiek werkt niet goed, alle ruimtes worden dichtgelopen
- de juiste  poppetjes staan niet op de juiste plaatsen
- er zit te weinig karakter in de ploeg, mentaal niet sterk

Het kan toch niet zo zijn dat de supporters het allemaal verkeerd zien...

Daarbij willen we niks meer horen over een "proces", alleen het resultaat telt nu.

niks aan toe te voegen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bolle op oktober 07, 2016, 19:50:30
Citaat van: denistel op oktober 07, 2016, 18:24:31
niks aan toe te voegen.

De meesten niet. Maar een zekere heer Maas, aka 'the Scarecrow', ziet het wel anders...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 07, 2016, 21:50:12
Bij verlies komende wedstrijd maar  bij Cambuur - Oss het stadion maar leeg houden tot de 12e minuut. Zonder supporters geen voetbal, vd vegt en co. out!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 07, 2016, 22:56:18
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 07, 2016, 21:50:12
Bij verlies komende wedstrijd maar  bij Cambuur - Oss het stadion maar leeg houden tot de 12e minuut. Zonder supporters geen voetbal, vd vegt en co. out!
Flikker op joh.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 07, 2016, 23:20:11
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 07, 2016, 22:56:18
Flikker op joh.

:proost
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 08, 2016, 00:36:40
Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 07, 2016, 22:56:18
Flikker op joh.
Want? Volgens mij vinden jullie het allemaal wel best en spelen we over een paar jaar weer in de kelder vd jupiler met 4000 man lijkt t wel.  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 08, 2016, 07:58:11
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 08, 2016, 00:36:40
Want? Volgens mij vinden jullie het allemaal wel best en spelen we over een paar jaar weer in de kelder vd jupiler met 4000 man lijkt t wel.  :rodekaart

Nee hoor
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 08, 2016, 11:14:54
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 08, 2016, 00:36:40
Want? Volgens mij vinden jullie het allemaal wel best en spelen we over een paar jaar weer in de kelder vd jupiler met 4000 man lijkt t wel.  :rodekaart
we zijn de lieverdjes van de jl klopt,ach ja weer verloren geeft niks hoor volgende keer weer beter.
Dit seizoen zijn er al veel supporters afgehaakt en geloof spelen we volgend seizoen nog in jl dan moet je blij zijn met 6000 man.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: El Ma-kri-niii op oktober 08, 2016, 13:04:04
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 08, 2016, 00:36:40
Want? Volgens mij vinden jullie het allemaal wel best en spelen we over een paar jaar weer in de kelder vd jupiler met 4000 man lijkt t wel.  :rodekaart
Jij denkt dat het helpt om het stadion leeg te houden?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op oktober 08, 2016, 14:57:34
Uit het artikel in de lc maak ik op dat u niets begrepen hebt van wat er onder de supporters leeft. U legt de nadruk op het behalen van punten maar duizenden supporters  willen een leuke wedstrijd zien (dan komen de punten vanzelf). En lul nou niet dat er 2 ploegen moeten zijn voor een leuke wedstrijd. Als een team voor de goal blijft hangen trek je de verdediging maar uit elkaar door de vleugelspitsen op de vleugel te laten, dan ontstaat er vanzelf meer ruimte in het centrum om er door heen te komen. U hebt er voor doorgeleerd om een systeem te bedenken, ik ben een supporter van een leuke wedstrijd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 08, 2016, 16:28:35
idd echte vleugels opstellen en niet vd streek op de buiten
die steeds naar binnen komt en gouriye doet dan van rechts
dan kip er nog bij en Monteiro en hoefdraad staat er al en 6
verdedigers van de tegenpartij komst nooit door heen.
dus gewoon buitens opstellen die buiten om gaan dan maar
van iets minder niveau maar wel met de bedoeling het veld
zo breed mogelijk te houden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2016, 17:34:39
Citaat van: denistel op oktober 08, 2016, 16:28:35
idd echte vleugels opstellen en niet vd streek op de buiten
die steeds naar binnen komt en gouriye doet dan van rechts
dan kip er nog bij en Monteiro en hoefdraad staat er al en 6
verdedigers van de tegenpartij komst nooit door heen.
dus gewoon buitens opstellen die buiten om gaan dan maar
van iets minder niveau maar wel met de bedoeling het veld
zo breed mogelijk te houden.
Het ks te gek voor woorden dat Maas zich vast houdt aan het systeem waarmee hij ook Vitesse wist te verkloten.
Zoals je al zegt, breed houden dan kan een spits ook in stelling komen.
Als trainer dien je vanuit de kwaliteiten van je spelers een systeem te spelen.
Maas stelt daartegen zijn systeem boven de kwaliteiten van de spelers.
Het Verbaasd mij ook dat er van uit de TS niet meer  weesrstand komt op de wijze waarop Maas Cambuur laat spelen.







Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 08, 2016, 17:42:11
die komt er misschien wel maar wat doet hij er mee.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 08, 2016, 18:12:33
Citaat van: denistel op oktober 08, 2016, 17:42:11
die komt er misschien wel maar wat doet hij er mee.
Hij steekt het denk ik in een gat waar de zon niet schijnt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 08, 2016, 18:45:53
Stop eerst eens met dat hoog druk zetten. Laat de tegenstander maar wat komen en dan pas drukzetten. Dan komt er veel meer ruimte.

Maar ja, ik heb er niet voor geleerd....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op oktober 08, 2016, 19:39:05
Citaat van: Vlampiep op oktober 08, 2016, 18:12:33
Hij steekt het denk ik in een gat waar de zon niet schijnt.
:X  :X  :X
:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 08, 2016, 19:40:30
Citaat van: John Hiatt op oktober 08, 2016, 18:45:53
Stop eerst eens met dat hoog druk zetten. Laat de tegenstander maar wat komen en dan pas drukzetten. Dan komt er veel meer ruimte.

Maar ja, ik heb er niet voor geleerd....

Dat is niet conform de Cambuur filosofie..
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 08, 2016, 22:51:03
nee en de tegenstander doet dat oek niet natuurlijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op oktober 09, 2016, 07:54:29
Als je denkt dat je fitter bent dan de tegenstander is het misschien een goed idee de tegenstander meer te laten lopen, ipv van de ruimtes klein houden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 09, 2016, 10:15:06
Citaat van: Gasgeve op oktober 07, 2016, 11:25:13
Dit heeft niks met zelfkritiek te maken. Hij heeft gelijk dat iedereen tegenwoordig maar kan roepen wat ze willen, terwijl ze er niks van af weten.
Dat het Maas ontbeert aan zelfkritiek is overigens wel duidelijk, maar dat blijkt niet uit dit punt. Daarnaast ben ik het er ook mee eens dat Maas de uitstraling van een banaan heeft en totaal niet bij onze club past.

Niks van afweten? Jij wil beweren dat het vak wat Maas uitoefent gelijk staat aan hogere wiskunde?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 09, 2016, 10:18:20
Citaat van: Bankzitter op oktober 09, 2016, 07:54:29
Als je denkt dat je fitter bent dan de tegenstander is het misschien een goed idee de tegenstander meer te laten lopen, ipv van de ruimtes klein houden.

:_schater Ik denk dat Maas op jou doelt  :zweep
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 09, 2016, 17:46:31
Citaat van: poelie-lwd op oktober 09, 2016, 10:15:06
Niks van afweten? Jij wil beweren dat het vak wat Maas uitoefent gelijk staat aan hogere wiskunde?

zo benaderen ze het wel denk ik...6 uur na werk en dan nog zoveel uur voorwerk
wissels die er in komen moet eerst 4 pagina,s met opdrachten -looplijnen enz
doornemen.pfff.

en dan staan ze zoals tegen sittard te slapen bij een snelle korte corner en tegen
zwolle een snel genomen vrije trap.

gewoon simpel houden dat voetbal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: poelie-lwd op oktober 10, 2016, 10:56:33
Ik durf te beweren dat het voor een 'goeie' trainert beter is dat je goed met mensen kunt omgaan en in begrijpelijke taal je verhaaltje verkondigd dan dat je de beste was op de trainerscursus.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 10, 2016, 11:23:07
Citaat van: poelie-lwd op oktober 10, 2016, 10:56:33
Ik durf te beweren dat het voor een 'goeie' trainert beter is dat je goed met mensen kunt omgaan en in begrijpelijke taal je verhaaltje verkondigd dan dat je de beste was op de trainerscursus.

Eigenlijk hetzelfde als in het bedrijfsleven. De wereld is veranderd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 10, 2016, 14:49:20
Citaat van: Cor op oktober 10, 2016, 11:23:07
Eigenlijk hetzelfde als in het bedrijfsleven. De wereld is veranderd.
Was het dan eerst anders?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 10, 2016, 15:11:18
We zijn inmiddels 16 pagina's verder sinds MVV uit en Maas is nog steeds trainer. Het is zeker niet mijn favoriet maar wat hoop ik we vrijdag overtuigend winnen en daarna een serie gaan neerzetten. Ben klaar met Maas en v/d Vegt maar al helemaal met het algehele chagrijn over de club.

Zou fijn zijn als we wat positiviteit terugkrijgen met zijn allen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 10, 2016, 15:50:32
Citaat van: Oosttribune op oktober 10, 2016, 15:11:18
We zijn inmiddels 16 pagina's verder sinds MVV uit en Maas is nog steeds trainer. Het is zeker niet mijn favoriet maar wat hoop ik we vrijdag overtuigend winnen en daarna een serie gaan neerzetten. Ben klaar met Maas en v/d Vegt maar al helemaal met het algehele chagrijn over de club.
Zou fijn zijn als we wat positiviteit terugkrijgen met zijn allen
De positieve gedachte wordt weer verknalt door het negatieve resultaat en het gewauwel van het bestuur en trainer.
Het is dus een kwestie van oorzaak en gevolg.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 10, 2016, 17:19:42
ik denk dat iedereen hier wel wil dat we winnen ik zit in ieder geval niet op een
nederlaag te wachten om dan weer kritiek te gaan leveren.
maar due overwinning en serie moeten er dan wel eens komen en dat
is dit seizoen nog niet zo geweest.

ik had echt niet verwacht dat wij zo maar even kampioen zouden worden
hoor.maar we mogen toch wel meer verwachten dan wat we nu zien en
vooral uit is het gewoon niet goed.en waar ik me het meest aan stoor
is dat de ts en spelers er zo rustig over doen en op zich vinden dat het
wel goed gaat enz. daar moet zsm verandering in komen vind ik het moet
allemaal veel scherper en uitstralen dat wij gewoon bij de top horen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 10, 2016, 19:25:34
Als je zo domineert op het veld, dan moeten er ook punten worden gepakt.
Henk riep vorig jaar ook: de punten komen er aan, we zitten er dicht bij.
Ik moet er niet aandenken dat we met de kerst nog op 12e plaats staan.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: brambo3004 op oktober 10, 2016, 19:50:07
Citaat van: PePe op oktober 10, 2016, 19:25:34
Als je zo domineert op het veld, dan moeten er ook punten worden gepakt.
Henk riep vorig jaar ook: de punten komen er aan, we zitten er dicht bij.
Ik moet er niet aandenken dat we met de kerst nog op 12e plaats staan.

Maar we domineren niet, we hebben alleen veel balbezit. We spelen een spelletje dat door tegenstanders relatief makkelijk te verdedigen is. En door de vele breedtepasses is het juist voor ons gevaarlijk, omdat een tegenstander aan één of twee kansen (vaak uit snelle counters) genoeg kan hebben terwijl wij alle moeite hebben om een handjevol kansen te creëeren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: janou op oktober 10, 2016, 20:23:19
ik kan echt gek worden van alle mensen die roepen dat de spelers er niet alles aan doen. zulke mensen doelt maas op dat ze maar wat zitten te lullen. spelers zijn gewoon fit maar resultaat en spel is nog niet constant geweest. steun je ploeg nou gewoon.

ook ben ik een voorstander om wat realistischer en nuchterder te praten over onze club. want als maas nu ons kampioen zou maken dan zou iedereen hier zeggen dat maas een toptrainer is. verder is de kritiek soms wel terecht over maas want hij presteert nog niet goed maar geef hem een eerlijke kans, want dat heeft hij vanaf moment 1 niet gehad, beoordeel hem over een half seizoen ipv de eerste 10 wedstrijden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: diekhuzen op oktober 10, 2016, 21:21:22
Citaat van: janou op oktober 10, 2016, 20:23:19
ik kan echt gek worden van alle mensen die roepen dat de spelers er niet alles aan doen. zulke mensen doelt maas op dat ze maar wat zitten te lullen. spelers zijn gewoon fit maar resultaat en spel is nog niet constant geweest. steun je ploeg nou gewoon.

ook ben ik een voorstander om wat realistischer en nuchterder te praten over onze club. want als maas nu ons kampioen zou maken dan zou iedereen hier zeggen dat maas een toptrainer is. verder is de kritiek soms wel terecht over maas want hij presteert nog niet goed maar geef hem een eerlijke kans, want dat heeft hij vanaf moment 1 niet gehad, beoordeel hem over een half seizoen ipv de eerste 10 wedstrijden.


Eens!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 10, 2016, 21:48:54
Citaat van: janou op oktober 10, 2016, 20:23:19
ik kan echt gek worden van alle mensen die roepen dat de spelers er niet alles aan doen. zulke mensen doelt maas op dat ze maar wat zitten te lullen. spelers zijn gewoon fit maar resultaat en spel is nog niet constant geweest. steun je ploeg nou gewoon.

ook ben ik een voorstander om wat realistischer en nuchterder te praten over onze club. want als maas nu ons kampioen zou maken dan zou iedereen hier zeggen dat maas een toptrainer is. verder is de kritiek soms wel terecht over maas want hij presteert nog niet goed maar geef hem een eerlijke kans, want dat heeft hij vanaf moment 1 niet gehad, beoordeel hem over een half seizoen ipv de eerste 10 wedstrijden.
We hebben het hier over betaald voetbal, dus topsport.
Hij diskwalificeert zich zelf vanwege het absolute gebrek aan zelfkritiek in de behaalde resultaten.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 10, 2016, 21:54:51
Citaat van: janou op oktober 10, 2016, 20:23:19
ik kan echt gek worden van alle mensen die roepen dat de spelers er niet alles aan doen. zulke mensen doelt maas op dat ze maar wat zitten te lullen. spelers zijn gewoon fit maar resultaat en spel is nog niet constant geweest. steun je ploeg nou gewoon.

ook ben ik een voorstander om wat realistischer en nuchterder te praten over onze club. want als maas nu ons kampioen zou maken dan zou iedereen hier zeggen dat maas een toptrainer is. verder is de kritiek soms wel terecht over maas want hij presteert nog niet goed maar geef hem een eerlijke kans, want dat heeft hij vanaf moment 1 niet gehad, beoordeel hem over een half seizoen ipv de eerste 10 wedstrijden.

Dan ga jij toch juichen na een 1-1 tegen Telstar? Ik hou je niet tegen. De resultaten zijn alles behalve hoopgevend, net als het spel. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat we (een van) de hoogste begrotingen van de divisie hebben. Dat je dan niet in de buurt van een top 3 notering komt, is schandelijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op oktober 10, 2016, 23:34:58
Wen d'r mar an want ut is allemaal des  Cambuurs. Om de soveultiet loopt ut bij de club voor geen meter en as je daar niet tegenkenne mut je un andere hobby soeke.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 11, 2016, 10:14:14
niet tegen kenne gaat het niet om er zit meer in en dan moet
je alles er aan doen om dat er uit te halen zoals die maas vorige
week zelf ook al aan gaf toch.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: janou op oktober 11, 2016, 15:46:56
Citaat van: moodygrunn op oktober 10, 2016, 21:54:51
Dan ga jij toch juichen na een 1-1 tegen Telstar? Ik hou je niet tegen. De resultaten zijn alles behalve hoopgevend, net als het spel. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat we (een van) de hoogste begrotingen van de divisie hebben. Dat je dan niet in de buurt van een top 3 notering komt, is schandelijk.

de afgelopen 10 jaar heb ik 7 jaar tegen telstar gejuicht na een doelpunt. dat zal nu na de degradatie niet anders zijn. en tuurlijk presteren we onder kunnen, maar los van een aantal slechte wedstrijden zie ik sommige wedstrijden ook wel mooi voetbal en dat word dan weer niet gezegd. en tuurlijk is slecht dat je niet in buurt van top 3 komt maar dat is zoals hiervoor gezegt is des cambuurs en ookal is het kut, ik blijf mn clubje ook steunen tegen respectievelijke clubjes als achilles en telstar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: janou op oktober 11, 2016, 15:50:22
Citaat van: Vlampiep op oktober 10, 2016, 21:48:54
We hebben het hier over betaald voetbal, dus topsport.
Hij diskwalificeert zich zelf vanwege het absolute gebrek aan zelfkritiek in de behaalde resultaten.

tuurlijk hebben we het over topsport en maas weet zelf donders goed dat de resultaten nog niet best zijn en het spel regelmatig ook niet, en dat geeft hij ook eerlijk aan. en tuurlijk is het zo dat we af en toe graag eens willen horen dat het niet om aan te zien was maar er zijn niet 1000 henk de jongs die dat wel doen. frank de boer zei ook bijna nooit dat ajax slecht speelde terwijl de supporters in slaap vielen.


Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 13, 2016, 22:39:23
Mooi verhaaltje weer.. heb 'm twee keer moeten luisteren want na 10sec zat ik alweer elders met mn gedachten maar goed..

..stappen maken qua concentratie.. de weg naar volwassenheid.. de rol die wij (allang niet meer) vertolken..

We zullen het weer zien morgen.. uiteraard wederom zonder echte spits.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 14, 2016, 10:32:30
doet weer geheimzinnig over de opstelling man man hou het simpel zou ik zeggen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 14, 2016, 14:48:26
Citaat van: denistel op oktober 14, 2016, 10:32:30
doet weer geheimzinnig over de opstelling man man hou het simpel zou ik zeggen.
Wie niet geheimzinnig doet is Henk de Jong.
Hoorde zo juist dat hij blij is met zijn huidige baan, maar dat het trainerschap weer begint te kriebelen.  8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42
Citaat van: Vlampiep op oktober 14, 2016, 14:48:26
Wie niet geheimzinnig doet is Henk de Jong.
Hoorde zo juist dat hij blij is met zijn huidige baan, maar dat het trainerschap weer begint te kriebelen.  8)

Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: michello op oktober 14, 2016, 16:25:26
Citaat van: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42
Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.

Zodra het nieuwe stadion geopend is, moet hij weer bij ons zitten. In welke functie maakt me nog niet eens uit maar Henk hoort bij Cambuur  ;)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op oktober 14, 2016, 21:48:37
Doei.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 21:53:16
Gaat er niks gebeuren voor à.s. Vrijdag dan actie mannen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: R-member op oktober 14, 2016, 21:54:49
Citaat van: Agy op oktober 14, 2016, 14:55:42
Vorige week nog even met hem gesproken en hij wil kruipend wel weer terug maar begrijpt, net als wij, dat het beter is om er even een periode tussen te laten. Ook nog even over Sandor gehad en daar is niet zo heel veel gebeurt behalve dan dat Sandor en Ype twee botsende ego's zijn en op zijn zachst gezegd elkaar niet echt pruimen.

pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 21:55:17
Maas ga weg man je maakt onze club kapot.
Ik eis punten nou  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Galdiano op oktober 14, 2016, 21:55:50
Citaat van: R-member op oktober 14, 2016, 21:54:49
pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op oktober 14, 2016, 22:04:45
Citaat van: R-member op oktober 14, 2016, 21:54:49
pruimen?

Sandor en Ype houden van dezelfde pruimen!  8)
Dat is het ook het probleem.  :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: moodygrunn op oktober 14, 2016, 22:04:59
Nou Rob, dit wordt niks meer. Jouw carriere kun je elders misschien nog leven inblazen. Hier niet.  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: DayDreamer op oktober 14, 2016, 22:09:01
6 uitwedstrijden, 5 verloren en 1 met alle moeite weten te winnen tegen 10 man.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 14, 2016, 22:16:11
Zolang deze strontlul met die andere oetlul er nog zit zie je mij niet meer in het stadion. Heeft niks met clubliefde te maken maar mij houdt je niet meer voor de gek  :R :R

oprotten  :(
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 22:20:56
Dan zitten er volgende week er geen 5000 man meer
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 14, 2016, 22:21:46
Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 22:20:56
Dan zitten er volgende week er geen 5000 man meer

Misschien een goed actie dat het licht echt eens gaat branden bij het bestuur. Wij worden toch niet gezien...
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 22:22:24
Volgende week is het herfstvakantie NU met z'n allen naar de training komop mannen er moet NU wat gebeuren.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Montana op oktober 14, 2016, 22:23:01
Er moet nu ingegrepen worden. Ik bleef lang positief en echt wel, soms tegen beter weten in, kansen zien voor Maas en de spelers maar dit kán gewoon niet meer. Directie kan dit gewoon niet meer handhaven. Hand geven en afscheid van Maas nemen. Vd Vegt moet conclusies trekken. Had trouwens al verwacht dat er van hem al afscheid was genomen 14 dagen geleden. Posities lijken nu echt onhoudbaar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 14, 2016, 22:39:01
afgezien van een domme wissel met n toko kan maas hier verder weinig aan
doen als je zo veel kansen mist...ja het enige is er veel en veel meer op te trainnen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2016, 22:43:31
Citaat van: Montana op oktober 14, 2016, 22:23:01
Er moet nu ingegrepen worden. Ik bleef lang positief en echt wel, soms tegen beter weten in, kansen zien voor Maas en de spelers maar dit kán gewoon niet meer. Directie kan dit gewoon niet meer handhaven. Hand geven en afscheid van Maas nemen. Vd Vegt moet conclusies trekken. Had trouwens al verwacht dat er van hem al afscheid was genomen 14 dagen geleden. Posities lijken nu echt onhoudbaar.
zo zie ik het ook ....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 14, 2016, 22:51:24
Wie was onze targetman vandaag?
Dat we geen spits hebben maar 12 middenvelders.....
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 14, 2016, 22:52:44
Daar is een technisch directeur verantwoordelijk voor.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: mindra op oktober 14, 2016, 22:58:24
Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 22:22:24
Volgende week is het herfstvakantie NU met z'n allen naar de training komop mannen er moet NU wat gebeuren.

Denkt toch niet dat wij allemaal op skool ziten? Op mijn werk hewwe we geen herfstvakantie l8l
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 14, 2016, 23:02:26
Citaat van: Noordcambuur op oktober 14, 2016, 22:20:56
Dan zitten er volgende week er geen 5000 man meer
idd maar ook heel logisch .We worden compleet voor de gek gehouden .
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Casuals-lwd op oktober 14, 2016, 23:09:14
Ik zei het al eerder: tot de 12e minuut het stadion leeg houden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 14, 2016, 23:18:18
Citaat van: denistel op oktober 14, 2016, 22:39:01
afgezien van een domme wissel met n toko kan maas hier verder weinig aan
doen als je zo veel kansen mist...ja het enige is er veel en veel meer op te trainnen.

Geloof je het zelf?

Het is sneu voor Maas maar zn carriere is dankzij Henri straks definitief geruineerd.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tukker op oktober 14, 2016, 23:22:22
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 14, 2016, 23:09:14
Ik zei het al eerder: tot de 12e minuut het stadion leeg houden.
Jammer alleen dat je nooit het hele stadion meekrijgt. Desnoods alleen heel Noord.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 14, 2016, 23:23:20
Citaat van: De Gast op oktober 14, 2016, 23:18:18
Geloof je het zelf?

Het is sneu voor Maas maar zn carriere is dankzij Henri straks definitief geruineerd.

ik geloof wel dat maas er weinig aan kan doen dat 7 open kansen gemist worden
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 14, 2016, 23:27:13
Maas had een goede SPITS moeten eisen!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op oktober 14, 2016, 23:29:44
Next !!  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SaVaGe op oktober 14, 2016, 23:31:32
Citaat van: Tukker op oktober 14, 2016, 23:22:22
Jammer alleen dat je nooit het hele stadion meekrijgt. Desnoods alleen heel Noord.

Gaat niet lang meer duren voordat het stadion 2 wekelijks bijna leeg is  :wall
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 08:43:22
Maas in het nauw na nieuwe dreun met Cambuur


Maas in het nauw na nieuwe dreun met Cambuur
SC Cambuur-trainer Rob Maas is flink aangeslagen na de 3-1 nederlaag van zijn ploeg bij FC Den Bosch. De Eredivisie-degradant bungelt na het verlies onderin de Jupiler League.
Daardoor klinkt onder supporters de roep om het vertrek van Maas, die afgelopen zomer werd aangesteld als opvolger van de naar Jong Ajax vertrokken Marcel Keizer. 'Dit is moeilijk voor me. Ik ben hier goed ziek van', reageerde Maas tegenover Voetbal International op de nieuwe dreun voor Cambuur.

'Moedeloos, dat is wel het goede woord. Dit is gewoon ongelooflijk. Ruim een uur was er niks aan de hand. We kregen zes, zeven kansen en scoorden maar een keer. Dan vraag je erom. Bij 1-1 denk je: het zal toch niet weer. En je verliest gewoon met 3-1. Dan kun je tachtig procent balbezit hebben en kans op kans krijgen, maar staat er gewoon weer dat Maas verliest.'

Maas is niet van plan zijn tactieken aan te passen. 'Wie zegt mij dat ik met defensief voetbal wel win? Wij hebben de spelers om dit te doen, alleen maken we de goals niet.' De voormalige trainer van Vitesse weet dat de druk op hem toeneemt. 'Ik blijf vertrouwen houden, maar we moeten wel een keer punten gaan pakken.'

VI
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 08:47:57
Moeten we ook even een polletje opstellen?

Hoe lang denken jullie dat Maas nog blijft zitten:

A: een week
B: 2 weken
C: een maand
D: Hij maakt het seizoen af
E: Hij blijft all-time fafourit en vormt samen met Henry het gouden koppel

Ik denk onder de huidige omstandigheden antwoordt E  :zweep
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op oktober 15, 2016, 08:49:25
Kan niet anders dat hij er deze week uit vliegt. Er is echt geen andere optie meer. Enige wat kan is dat vd Vegt er voor gaat liggen, want die weet ook wel, ook deze trainer weg is het voor mij einde verhaal
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: wiekie1969 op oktober 15, 2016, 09:02:14
Citaat van: Bernardo op oktober 15, 2016, 08:49:25
Kan niet anders dat hij er deze week uit vliegt. Er is echt geen andere optie meer. Enige wat kan is dat vd Vegt er voor gaat liggen, want die weet ook wel, ook deze trainer weg is het voor mij einde verhaal

Vergeet die andere stumper ook niet, Ard de Graaf. Holmaatje van Henri.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Oosttribune op oktober 15, 2016, 09:47:07
Maas haalt de maandagochtend training niet en Henri ook niet

Welkom Gerald en welkom Henk

Ard mag blijven maar onder toezicht van Gerald en Ype mag de zakenclub vermaken en verder zijn klep houden

Top 3 gaat lukken

Blijven ze zitten dan weet iedereen wat er vrijdag gaat gebeuren
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: piene hassus op oktober 15, 2016, 10:03:31
Intressant die reacties allemaal, maar as Maas eruut fliegt mu er un ander foor de groep, WIE? Miskien kenne jim ut bestuur helpe met un naam.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op oktober 15, 2016, 10:04:43
Citaat van: Oosttribune op oktober 15, 2016, 09:47:07
Maas haalt de maandagochtend training niet en Henri ook niet

Welkom Gerald en welkom Henk

Ard mag blijven maar onder toezicht van Gerald en Ype mag de zakenclub vermaken en verder zijn klep houden

Top 3 gaat lukken

Blijven ze zitten dan weet iedereen wat er vrijdag gaat gebeuren

Benieuwd of de spitsen dan wel gaan scoren. Gisteren 375 kansen verknald.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 10:31:16
Rob ben je al weg of moeten we helpen met inpakken
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 10:33:16
maas blijft gewoon tot einde seizoen denk ik. blijf er bij dat je met andere trainers
die kansen ook niet had benut gister gewoon kwaliteit te kort.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: speculeter op oktober 15, 2016, 10:36:23
Met een goede spits hadden we nu top 3 gespeeld.
Daar kan Maas niks aan doen natuurlijk.
Aan de andere kant lijkt het of er totaal geen chemie is tussen Maas en team.
Nieuwe trainer?
Haal jack de gier maar.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op oktober 15, 2016, 10:38:13
Vanmorgen ontslagen volgens Albers...
Titel: Re:
Bericht door: diekhuzen op oktober 15, 2016, 10:43:08
Rob Maas ontslaan is geen oplossing. Gaan de spitsen met een andere trainer wel scoren? We hebben een sterke selectie op een goede spits na en bijna elk jaar speelt de topscorer bij de kampioen van de Jupiler League. Het aantrekken van Hemmen en ook Schilder is niet handig. Waarom niet investeren in een goede transfervrije spits? Cas Peters bijvoorbeeld. Henk de Jong terug is leuk en aardig, maar hij heeft zelf een zinkend schip verlaten. Natuurlijk heeft hij veel betekend voor Cambuur!  Wat mij betreft Henri exit en vd Belt terug en in de winterstop een goede spits huren. Henri is wel verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie en het ontbreken van een echte spits mag je hem kwalijk nemen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 10:43:53
henk komt niet terug hoor.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op oktober 15, 2016, 10:47:20
Citaat van: speculeter op oktober 15, 2016, 10:36:23
Met een goede spits hadden we nu top 3 gespeeld.
Daar kan Maas niks aan doen natuurlijk.
Aan de andere kant lijkt het of er totaal geen chemie is tussen Maas en team.
Nieuwe trainer?
Haal jack de gier maar.

Of Dijkhuizen, die zit ook op de wip.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Marc S op oktober 15, 2016, 10:47:42
Situatie werd onthoudbaar, heb het idee dat de forum avond meer meespeelde dan de resultaten. (Het is in Nederland namelijk vrij ongekend zo snel al een trainer te ontslaan) Beetje jammer voor hem dat zijn aanvallers 17 kansen nodig hebben om er 1 in te prikken. En voor de mensen die Henk willen. We hebben een geweldige tijd met hem gehad.. maar hij is nu niet de oplossing.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bernardo op oktober 15, 2016, 10:47:52
Volgens HaH vliegt hij er uit vandaag.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op oktober 15, 2016, 10:50:33
Rob Maas en Cambuur. Het was een huwelijk dat vanaf het begin gedoemd was te mislukken.
Titel: Re:
Bericht door: hobbes op oktober 15, 2016, 10:51:13
Citaat van: diekhuzen op oktober 15, 2016, 10:43:08
Rob Maas ontslaan is geen oplossing. Gaan de spitsen met een andere trainer wel scoren? We hebben een sterke selectie op een goede spits na en bijna elk jaar speelt de topscorer bij de kampioen van de Jupiler League. Het aantrekken van Hemmen en ook Schilder is niet handig. Waarom niet investeren in een goede transfervrije spits? Cas Peters bijvoorbeeld. Henk de Jong terug is leuk en aardig, maar hij heeft zelf een zinkend schip verlaten. Natuurlijk heeft hij veel betekend voor Cambuur!  Wat mij betreft Henri exit en vd Belt terug en in de winterstop een goede spits huren. Henri is wel verantwoordelijk voor de samenstelling van de selectie en het ontbreken van een echte spits mag je hem kwalijk nemen.

Op zich een sterke selectie en zijn ze niet in staat om 90 minuten 100% geconcentreerd te blijven. De ballen vliegen er altijd in het laatste kwartier in.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Tanjajeah op oktober 15, 2016, 10:53:27
Nu duimen dat Sipke geen interim wordt. Dan veel liever Arne Slot, die lijkt me sowieso al heel capabel. Kent de club, goede uitstraling en doet normaal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 10:55:16
Maas en Vd Vegt weg bij Cambuur | UPDATE

Artikel is geplaatst door Redactie op 15-10-2016 - 10:35
LEEUWARDEN – De dagen van Rob Maas als eindverantwoordelijke zijn geteld bij Cambuur.

Meerdere betrouwbare bronnen melden dat op dit moment de selectie van de Leeuwarder eerstedivisionist daaromtrent wordt geïnformeerd.

UPDATE
Ook Henry van der Vegt is niet langer aan de club verbonden. De technisch directeur heeft zelf zijn ontslag aangeboden.

Daarmee komt een zeer vroegtijdig einde aan het dienstverband van de oefenmeester die in tien competitieduels slechts elf punten wist te vergaren bij de club die de ambitie heeft om in de top van de Jupiler League mee te draaien.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: EdsjeSCC op oktober 15, 2016, 10:55:52
Die man zal toch nooit weer een club krijgen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 10:57:00
ROB MAAS EN HENRY VAN DER VEGT VERTREKKEN PER DIRECT BIJ SC CAMBUUR
15 oktober 2016, 10:47
De samenwerking tussen SC Cambuur en hoofdtrainer Rob Maas is per direct ten einde gekomen. Aanleiding zijn de tegenvallende resultaten onder de oefenmeester, die het stokje in juni van dit jaar overnam van de naar Ajax vertrokken Marcel Keizer.

Technisch Directeur Henry van der Vegt heeft naar aanleiding van deze beslissing zijn positie ter beschikking gesteld. De club heeft dit besluit gerespecteerd.

Ype Smid, voorzitter van de Raad van Commissarissen, over het besluit: "Na tien wedstrijden staan we met slechts elf punten op een voorlopige veertiende plek. Daarbij gingen vijf van de zes uitwedstrijden verloren en hebben we dus al negentien verliespunten. Dat mag je zonder overdrijven een zeer teleurstellende start noemen. Als RvC en Directie hebben we er na meerdere evaluaties  geen vertrouwen meer in dat Rob Maas dit proces gaat keren. Het besluit van Henry van der Vegt om hierop zijn positie ter beschikking te stellen kunnen we alleen maar respecteren. Leuk of makkelijk is dat zeker niet, maar het zijn beslissingen die in het belang van de club moeten worden genomen."

Assistent-trainers Sipke Hulshoff en Arne Slot zullen voorlopig de taken waarnemen. De club zal zich de komende periode beraden over de invulling van het technisch kader.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 15, 2016, 11:00:40
Slotje!  :devil
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Destroyer op oktober 15, 2016, 11:01:52
Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 11:00:40
Slotje!  :devil

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: hobbes op oktober 15, 2016, 11:03:43
Citaat van: John Hiatt op oktober 15, 2016, 11:00:40
Slotje!  :devil

Arne?  :D
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: John Hiatt op oktober 15, 2016, 11:07:40
Citaat van: hobbes op oktober 15, 2016, 11:03:43
Arne?  :D

:D :D :D
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 15, 2016, 11:17:39
Dit doet me denken aan de periode Dick de Boer, mooi voetbal, geen goals.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:18:20
Triest dat er alweer een trainer vertrekt.
Wel terecht natuurlijk, hopelijk wordt er een goede opvolger gevonden.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 15, 2016, 11:26:28
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:18:20
Triest dat er alweer een trainer vertrekt.
Wel terecht natuurlijk, hopelijk wordt er een goede opvolger gevonden.

Het was onvermijdelijk.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 11:31:55
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:18:20

Wel terecht natuurlijk,

je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.

ik verwacht geen verbetering(in de groep dan,in prestaties heeft iedere nieuwe man een eitje.slechter dan het nu gaat kan gewoon niet,ik hoop dat ze mij bellen).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 15, 2016, 11:37:49
Hebben de spelers Rob Maas laten vallen?
Alle spelers wisten uiteraard wel, als Cambuur had gewonnen, dat Maas dan niet was ontslagen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:38:51
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:31:55
je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.

ik verwacht geen verbetering(in de groep dan,in prestaties heeft iedere nieuwe man een eitje.slechter dan het nu gaat kan gewoon niet,ik hoop dat ze mij bellen).

Ik vond het gisteren niet aan Maas liggen inderdaad. Bij rust had het gewoon 0-5 moeten/kunnen staan en dan had Maas er vandaag gewoon nog gezeten (Vd Vegt trouwens ook).

Maar over het algemeen genomen vind ik het spel ook onder de maat. Alleen gisteren, tegen Almere en tegen De Graafschap aardig spel laten zien. Met heel veel goede wil Jong PSV er nog bij. En daarvan win je dan maar één wedstrijd! Ik vind dat gewoon niet kunnen voor een club die in de JL samen met NAC de hoogste spelersbegroting heeft. En het spelersmateriaal is helemaal niet slecht op de spitspositie na (dat laatste breekt ons wel steeds lelijk op natuurlijk).

Dus zijn zowel Maas als Van de Vegt verantwoordelijk in mijn ogen en dus terecht dat beide moeten vertrekken. Maas wordt natuurlijk niet alleen op basis van gisteren ontslagen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 11:41:55
er is maar 1 verantwoordelijk voor de laatste jaren collingwood.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Unknown op oktober 15, 2016, 11:43:12
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:31:55
je spreekt jezelf tegen,je eigen mening mag je best hebben hoor.
vd vegt een schop onder zn reet is terecht en veel te laat natuurlijk maar maas is het slachtoffer van deze onkundige lul.
maas was gisteren het slachtoffer van 11 onkundige/onwilige klootzakken.
alsof er nu een man voor de groep gaat staan die duidelijk gaat maken dat je kansen moet benutten.

de verrotting is allang ingetreden en dat is begonnen bij het aanstellen van vd vegt door hoofdman YPE.



Helemaal mee eens. Maas kan we weinig aan doen dat er gisteren niet meer werd gescoord.
Niet dat ik een maas fan ben of zo. Maar spelers valt ook wel wat te verwijten!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2016, 11:46:12
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:41:55
er is maar 1 verantwoordelijk voor de laatste jaren collingwood.

Klopt en daarom is die nu ook weg, maar dat wil niet zeggen dat Maas alles goed heeft gedaan. Als dit bij Ajax of PSV zou gebeuren (hoogste begrotingen in de eredivisie) was de trainer natuurlijk ook ontslagen. Als je iets wilt doen is het nu ook het goede moment, de achterstand is nu nog niet onoverbrugbaar (7 punten).
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 11:48:03
nee jonguh,ype is er nog.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bascambuur op oktober 15, 2016, 13:23:51
De eerste pagina's van dit topic beloofden niet veel goeds en dat was volledig terecht.

Maas.  :rodekaart
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 15, 2016, 13:32:47
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 11:48:03
nee jonguh,ype is er nog.
Ik hoop dat ie nog lang mag blijven
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2016, 13:35:14
http://www.omropfryslan.nl/nijs/672024-update-maas-en-van-der-vegt-direkt-fuort-cambuur

Reacties van Bakker en Smid.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 13:35:31
ik hoop dat ie niet weer een droplul aanstelt met een cv als dat van henri.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: CamLeeuw op oktober 15, 2016, 13:37:22
Hoe dan ook. Dit had ook niet nog langer moeten duren. Plek 14 is Cambuur onwaardig. Hopen dat er nu een ommekeer komt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 13:38:06
Citaat van: Collingwood op oktober 15, 2016, 13:35:14
http://www.omropfryslan.nl/nijs/672024-update-maas-en-van-der-vegt-direkt-fuort-cambuur

Reacties van Bakker en Smid.

slipke !

:_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Collingwood op oktober 15, 2016, 13:41:43
Citaat van: okkele op oktober 15, 2016, 13:38:06
slipke !

:_schater

Mooie verspreking inderdaad  :_schater
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: whimpy op oktober 15, 2016, 13:56:33
Trainer weg, TD weg....nu nog een paar slecht presterende spelers en kansenmissers weg en een paar bestuursleden en het lek is boven.

Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 14:17:44
die bakker praat net su als ie voetbald zonder enige overtuiging
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:19:30
En eindelijk weer weg. Dit zag je vanaf 17 juni al aankomen. Next!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:20:48
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 14:17:44
die bakker praat net su als ie voetbald zonder enige overtuiging
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Ravnajuv op oktober 15, 2016, 14:35:04
Als je met deze selectie zó weinig punten pakt, dan zal dat echt niet alleen aan de trainer liggen. Ik zou eerst eens een keeper gaan zoeken die geen punten kost, een spits zien te vinden die minder slecht is dan Barto en dan pas een trainer aanstellen. Pas dan mag je een trainer afrekenen op slechte prestaties
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Delamere op oktober 15, 2016, 14:42:40
Een betere spits dan Barto en een betere keeper dan Nienhuis. Hoe gemakkelijk kan het zijn?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Noordcambuur op oktober 15, 2016, 14:43:32
Mooi Maas is weg maar de spelers moeten nu ook een spiegel voor hun kop houden 8P
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: PePe op oktober 15, 2016, 14:44:34
Foeke Booij  _O_ :_schater _O_ :_schater :_schater _O_
NOOIT !!!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 15, 2016, 14:49:20
Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 14:44:34
Foeke Booij  _O_ :_schater _O_ :_schater :_schater _O_
NOOIT !!!
Nou Vd Vegt fut is wurd dur een trainer aanstelt en geen omkoal.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: CamLeeuw op oktober 15, 2016, 15:15:02
Citaat van: PePe op oktober 15, 2016, 14:44:34
Foeke Booij  _O_ :_schater _O_ :_schater :_schater _O_
NOOIT !!!
8)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: papier op oktober 15, 2016, 18:07:09
Natuurlijk is Maas een vreemde vogel maar dit ontslag komt wel erg vroeg. De laatste wedstrijden thuis vond ik niet super, zijn riedeltjes "80% balbezit dit dat 100miljoen miljard kansen" kon ik me niet in vinden want die kansen zag ik maar zelden. Gisteren was Cambuur wel een ploeg die kansen kreeg als ik het twitter verslag mag geloven en een Bosschenaar die aangaf nog nooit zo onverdiend te hebben gewonnen. Dan is het raar dat Maas wordt ontslagen, want is er in mijn optiek verbetering zichtbaar.

Aan de andere kant heeft Henry vd Vegt te lang gezeten dus overall gezien is het gemiddeld genomen waarschijnlijk wel een prima beslissing.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 15, 2016, 18:08:34
Citaat van: papier op oktober 15, 2016, 18:07:09
Natuurlijk is Maas een vreemde vogel maar dit ontslag komt wel erg vroeg. De laatste wedstrijden thuis vond ik niet super, zijn riedeltjes "80% balbezit dit dat 100miljoen miljard kansen" kon ik me niet in vinden want die kansen zag ik maar zelden. Gisteren was Cambuur wel een ploeg die kansen kreeg als ik het twitter verslag mag geloven en een Bosschenaar die aangaf nog nooit zo onverdiend te hebben gewonnen. Dan is het raar dat Maas wordt ontslagen, want is er in mijn optiek verbetering zichtbaar.

Aan de andere kant heeft Henry vd Vegt te lang gezeten dus overall gezien is het gemiddeld genomen waarschijnlijk wel een prima beslissing.

Misschien was het ontslaan van Maas de goedkoopste manier om van vd V af te komen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Vlampiep op oktober 15, 2016, 18:32:33
Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:08:34
Misschien was het ontslaan van Maas de goedkoopste manier om van vd V af te komen
Dat zou best eens kunnen, maar dan kan ik het niet rijmen dat ze gelijk bij Kruys informeren, want deze discrepantie in hun slimheid is voor mij niet te rijmen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 15, 2016, 18:39:00
Citaat van: Vlampiep op oktober 15, 2016, 18:32:33
Dat zou best eens kunnen, maar dan kan ik het niet rijmen dat ze gelijk bij Kruys informeren, want deze discrepantie in hun slimheid is voor mij niet te rijmen.

Aangenomen dat dat verhaal klopt
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: SCC op oktober 15, 2016, 18:39:24
Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:20:48
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?
Voetbal inhoudelijk zit ik vaak met Denistel op een lijn, maar iedere mogelijkheid aangrijpen om Bakker te kleineren of er negatief uit te lichten vind ik inderdaad ook kinderachtig en erg je gelijk ergens in willen halen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: koosZevenaar op oktober 15, 2016, 19:13:55
Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:39:00
Aangenomen dat dat verhaal klopt
Ze hoeven hier maar een geruchtje te horen waarin een naam voor komt en heel het forum staat in brand.
Getuigt van een heel hoog NIVO hier.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: zeewolde op oktober 15, 2016, 19:24:20
Citaat van: koosZevenaar op oktober 15, 2016, 19:13:55
Ze hoeven hier maar een geruchtje te horen waarin een naam voor komt en heel het forum staat in brand.
Getuigt van een heel hoog NIVO hier.
geruchten komt van de LC. Niet blaten zonder goede info meneer koos
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: okkele op oktober 15, 2016, 19:33:51
niveau.

w:)
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Cor op oktober 15, 2016, 22:04:48
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2016, 19:24:20
geruchten komt van de LC. Niet blaten zonder goede info meneer koos

Om helemaal correct te zijn. Gerucht kwam van het AD
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 22:06:45
Citaat van: Cor op oktober 15, 2016, 18:39:00
Aangenomen dat dat verhaal klopt

ze zeggen zelf van niet is uit de lucht gegrepen
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 22:09:26
Citaat van: Len Cantello op oktober 15, 2016, 14:20:48
Heeft Bakker jou vroeger gepest, of zo?

wat dan kerel of vind jij het een goed interview?ken toch niet.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: keije op oktober 15, 2016, 22:11:38
Is dit de kortstzittende trainer ooit geweest ? Buiten de ad- interims?
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: denistel op oktober 15, 2016, 22:12:00
Citaat van: SCC op oktober 15, 2016, 18:39:24
Voetbal inhoudelijk zit ik vaak met Denistel op een lijn, maar iedere mogelijkheid aangrijpen om Bakker te kleineren of er negatief uit te lichten vind ik inderdaad ook kinderachtig en erg je gelijk ergens in willen halen.

vind het gewoon een slecht intervieuw zoals bij de meesten die voor die camera staan
dat lieve slomme gedoe zie je ook terug in het veld. die lui mutte elkaar eens de waarheid
zegge ipv altijd elkaar te beschermen.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Geelblauwstiens op oktober 15, 2016, 22:32:58
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 22:12:00
vind het gewoon een slecht intervieuw zoals bij de meesten die voor die camera staan
dat lieve slomme gedoe zie je ook terug in het veld. die lui mutte elkaar eens de waarheid
zegge ipv altijd elkaar te beschermen.
Bakker: "de selectie is blij dat ie weg is, de angst regeerde, we mochten geen interviews houden en de trainingen waren kut, daarnaast waren de wissels onbegrijpelijk en hebben we met elkaar ons best gedaan in het missen van kansen zodat ie snel werd ontslagen"
Denk je echt dat er ook maar 1 aanvoerder is die dat zo zou zeggen???? Kom op man!
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: vialli op oktober 15, 2016, 23:17:17
Citaat van: denistel op oktober 15, 2016, 22:12:00
vind het gewoon een slecht intervieuw zoals bij de meesten die voor die camera staan
dat lieve slomme gedoe zie je ook terug in het veld. die lui mutte elkaar eens de waarheid
zegge ipv altijd elkaar te beschermen.

Helemaal mee eens.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: sunderland op oktober 16, 2016, 02:13:31
hoi en succes eigenwijze harlekijn
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: De Gast op oktober 16, 2016, 09:21:39
Jammer Rob.. je had nooit aan deze klus moeten beginnen. Misschien ben je een prima trainer maar je bent hier gewoon op het verkeerde moment ingestapt.
Titel: Re: Rob Maas
Bericht door: Bankzitter op oktober 16, 2016, 09:36:54
Het is geen goede hoofdtrainer, nu bij 2 clubs ondermaats gepresteerd. Deze resultaten waren onacceptabel, dus terecht exit,.

Maar het is ook wat sneu als jonge trainers sneuvelen. Hij begint ook vol ideeën hoe hij het team wil laten spelen en hoe hij het team wil voorbereiden op de wedstrijd.
Hij zal ook revanche hebben willen nemen op een slechte start en hier kampioen willen worden. Maar zijn aanpak en tactiek werkte niet in de praktijk. Den Bosch was een kopie van de wedstrijd tegen MVV.  Dan niet blijven aanmodderen en hopen dat het ineens wel goed komt.