Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: Collingwood op juni 16, 2016, 15:18:02

Titel: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op juni 16, 2016, 15:18:02
DOELMAN PIETER BOS MAAKT OVERSTAP NAAR SC CAMBUUR

SC Cambuur heeft zich met ingang van komend seizoen versterkt met Pieter Bos. De 19-jarige doelman komt over van provinciegenoot sc Heerenveen.

Bos, geboren en getogen in Buitenpost, zal direct aansluiten bij de eerste selectie. Met het aantrekken van de 1.93 meter lange sluitpost heeft SC Cambuur de selectie qua keepers rond voor komend seizoen.

http://cambuur.nl/nieuws/doelman-pieter-bos-maakt-overstap-naar-sc-cambuur/
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Montana op juni 16, 2016, 15:21:18
Hij is in ieder geval lang  8P
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: El Ma-kri-niii op juni 16, 2016, 15:22:04
Verstandige overstap van deze jongen. Maar zou hij echt zoveel beter dan Wilpstra zijn?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Hendrikscc op juni 16, 2016, 15:51:42
Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bernardo op juni 16, 2016, 15:54:05
Citaat van: Hendrikscc op juni 16, 2016, 15:51:42
Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?

Aan wie? Niemand die daar intrapt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2016, 15:54:24
Citaat van: Bernardo op juni 16, 2016, 15:54:05
Aan wie? Niemand die daar intrapt.
Emmen?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: justremco op juni 16, 2016, 15:59:13
Citaat van: Hendrikscc op juni 16, 2016, 15:51:42
Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?

Zullen wel bij moeten betalen nu hij afgelopen seizoen zo door de mand gevallen is ;(
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: moodygrunn op juni 16, 2016, 16:26:47
Citaat van: PePe op juni 16, 2016, 16:14:12
Roda?  :_schater

Ik vind eigenlijk dat De Graafschap m verplicht moet kopen, na die blunder die hij daar maakte
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Inglorious Bastard op juni 16, 2016, 22:19:02
Dat je er een keeper bij haalt voor de beloften prima. Maar dat je hem meteen posteert in de krant als 3de keeper vind ik vreemd. Lekker demotiverend voor een jongen als Wilpstra.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Galdiano op juni 16, 2016, 22:24:53
Doei Zeinstra!
Welkom Bos!

1. Nienhuis
2 en 3 maar laten uitvechten tussen Wilpstra en Bos.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op februari 01, 2017, 18:04:00
PIETER BOS ZET HANDTEKENING ONDER EERSTE PROFCONTRACT

Pieter Bos heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. De club en doelman zijn hiermee een samenwerking aangegaan voor twee seizoenen met de optie voor nog een seizoen (ingaand vanaf 1 juli 2017).

De 19-jarige Bos, geboren en getogen in Buitenpost, kwam afgelopen seizoen over van sc Heerenveen en sloot zich meteen aan bij de eerste selectie. Hier heeft hij zich het afgelopen half jaar kunnen ontwikkelen onder de hoede van keeperstrainer René Ponk. Daarnaast heeft hij meerdere wedstrijden gespeeld bij de beloften van SC Cambuur.

Technisch directeur Gerald van den Belt: "Iedereen die wel eens bij de training van het eerste kijkt of de wedstrijden van de beloften volgt kan zien dat Pieter een zeer getalenteerde keeper is. Toen hij afgelopen zomer bij de club kwam was hij al goed, maar hij is in het afgelopen half jaar nog eens een stuk beter geworden. Wij geloven dan ook dat hij een mooie toekomst voor zich heeft en zijn blij dat wij hem nu voor langere tijd aan de club hebben kunnen binden."

http://cambuur.nl/nieuws/pieter-bos-zet-handtekening-eerste-profcontract/

Lijkt me onze toekomstige tweede keeper!  :proost
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: moodygrunn op februari 01, 2017, 21:45:41
Citaat van: Collingwood op februari 01, 2017, 18:04:00
PIETER BOS ZET HANDTEKENING ONDER EERSTE PROFCONTRACT

Lijkt me onze toekomstige tweede keeper!  :proost

Hoezo niet eerste?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op februari 01, 2017, 21:52:28
Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2017, 21:45:41
Hoezo niet eerste?

Verder in de toekomst misschien, dat zie je toch zelden, een 19-/20-jarige eerste doelman. Maar als hij goed genoeg is hou ik hem niet tegen hoor.

Ik wilde maar aangeven dat dit wat mij betreft zeker het einde betekent bij Cambuur van Nienhuis. (Wat volkomen logisch lijkt, maar bij Cambuur weet je het toch maar nooit. Van den Belt ziet het goed, maar die Ponk zal hier ook wel een stem in hebben.) Want ik ga er niet vanuit dat wij drie keepers met een profcontract nemen, aangezien we ook nog een beloftenteam hebben.

Persoonlijk ben ik er ook voor om, als het mogelijk is, Zeinstra te vervangen door een echte topper, al doet hij het de laatste tijd naar behoren. Die kan dan op termijn hopelijk weer opgevolgd worden door Bos. Dat ze een groot talent in hem zien lijkt me wel duidelijk gezien de lengte van het contract.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: scc-aaron op februari 01, 2017, 22:29:20
Gefeliciteerd Pieter!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bankzitter op februari 02, 2017, 07:41:47
Keepen is een ervaringsvak en de jongen is 19. Uitstraling en inzicht krijgt een keeper met de jaren. Geef hem de tijd, er komt heus nog wel een andere keeper bij volgend jaar.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op februari 02, 2017, 12:00:47
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....
ze binne compleet gek met hem en denken dat ze een topper in huis hewwe
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2017, 12:07:31
Misschien kan Richard hem nog wat leren?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op februari 02, 2017, 12:26:20
Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
Hoe vaak ben jij op de training om dit te beoordelen? Hoe vaak ben jij bij wedstrijden van jong Cambuur?

Daarnaast niet met voorbeelden komen van keepers die wel geslaagd zijn op hun 20e. Want daar kun je ook een v/d Hart noemen. Die er werkelijk niks van bakt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2017, 12:46:47
Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.

Who the fuck is Richard? Ik wil niet ruien, maar ik had dat niet gepikt  :devil

Richard, kom er maar in...
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op februari 02, 2017, 13:00:40
Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
lees jij al je 20 berichten eens na, alleen maar zeiken op medesupporters of spelers.je bent behoorlijk irritant en doet me denken aan ene K uit Z
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: dizzhead op februari 02, 2017, 13:40:08
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente
, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....



:O
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Drumfather SCC op februari 02, 2017, 13:47:17
Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
Ai..... Foute woordkeuze vriend
Als je al even bij Cambuur meedraait, Iets wat ik van jou door al je posts niet verwacht, weet je wie Richard is, hoe lang hij al bij de club komt en wat voor kijk hij op het spelletje heeft
Dus voor jou Quote ik graag iets van de band Hatebreed  :clint
''Your Doom Awaits You''
Maar in jouw geval maakt dat me weinig uit  :proost
Veel plezier met de komende posts Koos Zevenaar!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: richard op februari 02, 2017, 14:42:36
Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.

Mondje houden? Never nooit niet maar ik ga weer... vroeger was dit een leuk forum!!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: richard op februari 02, 2017, 14:44:02
Citaat van: zeewolde op februari 02, 2017, 13:00:40
lees jij al je 20 berichten eens na, alleen maar zeiken op medesupporters of spelers.je bent behoorlijk irritant en doet me denken aan ene K uit Z

Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op februari 02, 2017, 14:44:35
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:44:02
Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l

Hij heeft het volgens mij niet tegen jou, maar tegen Jeje hoor. Die werkt overigens iedereen behoorlijk op de zenuwen, dus om daarom niet meer op het forum te komen... Maar dat moet je natuurlijk zelf weten!  :proost
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 02, 2017, 14:46:09
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:44:02
Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l

Zeewolde heeft het over Jeje niet over jou :proost :proost
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: richard op februari 02, 2017, 14:51:52
Oke sorry  :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: 666 op februari 02, 2017, 15:42:17
Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:51:52
Oke sorry  :_schater

Mooi dat je er weer bent,  ik was al bang dat je niet meer kwam posten  8)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Chris Cambuur op februari 02, 2017, 17:14:06
Gvd !er konden wel een  (paar )ongesteld zijn :rodekaart
  :rodekaart :rodekaart :proost
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op februari 02, 2017, 17:22:51
Citaat van: Chris Cambuur op februari 02, 2017, 17:14:06
Gvd !er konden wel een  (paar )ongesteld zijn :rodekaart
  :rodekaart :rodekaart :proost

Chronisch zelfs
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: okkele op februari 02, 2017, 21:50:48
Citaat van: zeewolde op februari 02, 2017, 13:00:40
ene K uit Z

ik mis hem wel.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op juni 29, 2017, 21:41:01
Wordt tweede doelman, aldus de LC. Ibsen mogelijk derde keeper.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Galdiano op juli 29, 2017, 21:48:57
Hebben we het bonnetje nog?

2 blunders als ik het lees, een bal laat hij los, andere makkelijk door de benen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Dokkumer op juli 29, 2017, 23:04:11
Sorry, garantietermijn is verstreken. Breng maar bij Estafette.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: SCCdrachten op augustus 09, 2017, 10:59:19
Dit kan echt niet hoor, derde vierde keeper beloften prima want je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld...maar door hem als tweede keeper neer te zetten zet je de club voor schut en je vernield deze Jonguh.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: justremco op augustus 09, 2017, 11:05:52
Komt nog wel een nieuwe
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: 666 op augustus 09, 2017, 11:11:27
Ik wist weinig van hem en wilde hem de kans geven, maar wat is hij slecht zeg. Gewoon niet met hem doorgaan en op zoek naar een 2e en 3e keeper.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: SCC op juli 22, 2019, 10:40:04
Dacht, ik haal het topic van onze eerste doelman maar even omhoog, ghehe.

Vorig jaar heeft bevestigd hoe belangrijk (sportief en dus financieel) een goede 1ste keeper is. Mous keepte super, waardoor we uiteindelijk wel de P.O. halen.
Dat is sportief goed (geeft Cambuur meer aanzien ook bij het aantrekken van nieuwe spelers) en financieel (inkomsten uit de P.O., verkoop seizoenskaarten, extra/ aanblijven sponsoren, etc.).

In het interview met Omroep Leo geeft Mous aan dat, wanneer Pieter Bos het vertrouwen krijgt, hij absoluut een goede keeper voor Cambuur zal zijn. Dat zal natuurlijk deels uit beleefdheid zijn (hij wordt door zo'n vraag voor het blok gezet), maar als hij het echt niet meent, lijkt me dat hij wel met een ontwijkend antwoord komt (iets van: hij heeft tijd en ritme nodig, maar kan zich ontwikkelen etc.).
Tegen Zwolle zag ik (op basis van de beelden uiteraard) 2 knappe reddingen, maar zeker ook 2 doelpunten waar ik mijn twijfels over had.
Het moge duidelijk zijn: ik heb absoluut graag een goede (ervaren) keeper als 1e doelman, maar als het straks toch een noodgreep ala Schindler wordt, dan heb ik nog liever een regionale jonge jongen als Pieter Bos op doel.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op juli 22, 2019, 11:22:02
Citaat van: SCC op juli 22, 2019, 10:40:04
Dacht, ik haal het topic van onze eerste doelman maar even omhoog, ghehe.

Vorig jaar heeft bevestigd hoe belangrijk (sportief en dus financieel) een goede 1ste keeper is. Mous keepte super, waardoor we uiteindelijk wel de P.O. halen.
Dat is sportief goed (geeft Cambuur meer aanzien ook bij het aantrekken van nieuwe spelers) en financieel (inkomsten uit de P.O., verkoop seizoenskaarten, extra/ aanblijven sponsoren, etc.).

In het interview met Omroep Leo geeft Mous aan dat, wanneer Pieter Bos het vertrouwen krijgt, hij absoluut een goede keeper voor Cambuur zal zijn. Dat zal natuurlijk deels uit beleefdheid zijn (hij wordt door zo'n vraag voor het blok gezet), maar als hij het echt niet meent, lijkt me dat hij wel met een ontwijkend antwoord komt (iets van: hij heeft tijd en ritme nodig, maar kan zich ontwikkelen etc.).
Tegen Zwolle zag ik (op basis van de beelden uiteraard) 2 knappe reddingen, maar zeker ook 2 doelpunten waar ik mijn twijfels over had.
Het moge duidelijk zijn: ik heb absoluut graag een goede (ervaren) keeper als 1e doelman, maar als het straks toch een noodgreep ala Schindler wordt, dan heb ik nog liever een regionale jonge jongen als Pieter Bos op doel.

Ik waardeer je loyaliteit aan Bos, maar hij is toch gewoon echt niet goed genoeg? Tegen Zwolle kregen wij erg veel kansen tegen, dus dan hoop je dat een keeper zich kan onderscheiden. Dan mag hij ook wel twee reddingen hebben. Bos is voor mij een echte derde keeper bij Cambuur. Maar goed, om budget voor andere spelers te houden kan ik er mee leven dat hij tweede keeper is. Dat is een te verantwoorden risico. Dat betekent dat er echt een nieuwe moet komen, daar zal jij het vast mee eens zijn.

Ik zie nu dat Stevens in gesprek is met Volendam, die aan geeft dat "een extra keeper altijd goed is". Het lijkt mij dat wij die concurrentiestrijd toch moeten kunnen winnen. Dat is dus "een extra keeper is altijd goed" tegen "zo goed als zeker eerste keeper". Het kan financieel een uitdaging zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat "een extra keeper" bij Volendam een financieel beter aanbod zou krijgen dan de eerste keeper van Cambuur.

Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: EdsjeSCC op juli 22, 2019, 11:40:45
Kan er niks van en dat ziet Henk ook wel. Komt heus een goeie
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: SCC op juli 22, 2019, 12:26:48
Citaat van: Lore op juli 22, 2019, 11:22:02
Ik waardeer je loyaliteit aan Bos, maar hij is toch gewoon echt niet goed genoeg? ........Dat betekent dat er echt een nieuwe moet komen, daar zal jij het vast mee eens zijn.

......................

Ben het zeker met je eens hoor.
Natuurlijk heb ik een zwak voor regionale jongens als Sierd vd Berg, Ale Geert, Ale de Boer, Chris de Wagt, Jurjen Bosch, Kerst Hofman, Davy, Rudy, Sandor, Jelmer Slager, Julmer Mullender, Tim Nijssen, Bob en Mark etc etc. 
Vorig seizoen zagen we allemaal al dat Mous zou gaan vertrekken (onhoudbaar) en toen hij geblesseerd uitviel hoop je (of is het gun je?) zo'n Pieter Bos toch een goed debuut: nou, dat hebben we gezien haha. Qua uitstraling (rechtop, borst vooruit.... is natuurlijk ook deels een houding mogelijk door onzekerheid/ spanning) vind ik hem nog wel wat hebben als keeper, maar hij lijkt me zeker nu (nog?) geen puntenpakker en zal de verdediging geen rust geven.

Maar ik vertrouw ook op Peter vd Vlag z'n kennis: dus dat die graag een nr 1 wil hebben, maar wel een nr 1 die duidelijk de nr 1 is. We wachten het af. Stevens had bij GAE een super goede reputatie (ken GEA supporters, die waren erg content).
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op juli 22, 2019, 13:18:29
Citaat van: SCC op juli 22, 2019, 12:26:48
Ben het zeker met je eens hoor.
Natuurlijk heb ik een zwak voor regionale jongens als Sierd vd Berg, Ale Geert, Ale de Boer, Chris de Wagt, Jurjen Bosch, Kerst Hofman, Davy, Rudy, Sandor, Jelmer Slager, Julmer Mullender, Tim Nijssen, Bob en Mark etc etc. 
Vorig seizoen zagen we allemaal al dat Mous zou gaan vertrekken (onhoudbaar) en toen hij geblesseerd uitviel hoop je (of is het gun je?) zo'n Pieter Bos toch een goed debuut: nou, dat hebben we gezien haha. Qua uitstraling (rechtop, borst vooruit.... is natuurlijk ook deels een houding mogelijk door onzekerheid/ spanning) vind ik hem nog wel wat hebben als keeper, maar hij lijkt me zeker nu (nog?) geen puntenpakker en zal de verdediging geen rust geven.

Maar ik vertrouw ook op Peter vd Vlag z'n kennis: dus dat die graag een nr 1 wil hebben, maar wel een nr 1 die duidelijk de nr 1 is. We wachten het af. Stevens had bij GAE een super goede reputatie (ken GEA supporters, die waren erg content).

Ik heb er eerlijk gezegd ook nog wel vertrouwen in, maar wel jammer dat het niet eerder is gelukt. Zou veel beter zijn als ze samen een voorbereiding draaien.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: diekhuzen op juli 22, 2019, 13:29:53
Citaat van: Gasgeve op februari 02, 2017, 12:26:20
Hoe vaak ben jij op de training om dit te beoordelen? Hoe vaak ben jij bij wedstrijden van jong Cambuur?

Daarnaast niet met voorbeelden komen van keepers die wel geslaagd zijn op hun 20e. Want daar kun je ook een v/d Hart noemen. Die er werkelijk niks van bakt.

Net alsof Richard een expert is. Volgens mij een supporter met(veel)  emoties en hij zal soms gelijk hebben, maar zit er ook vaak genoeg naast (zoals velen).
Iedereen mag een mening op dit forum uiten. Ik vind het persoonlijk een keeper een lastig verhaal. Ik gun hem wel een kans, maar ervaring heeft hij niet echt, daarentegen is iedereen zo begonnen. Verder vind ik dat we een smalle basis hebben, maar wel een ploeg dat kan stunten. Tweede worden , en dus promoveren, is niet onmogelijk. De afgelopen jaren is het een circus en iedereen kan stunten.

Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: speculeter op juli 22, 2019, 13:30:03
Piet Velthuizen  :y
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: okkele op juli 22, 2019, 15:37:40
Citaat van: speculeter op juli 22, 2019, 13:30:03
Piet Velthuizen  :y
moeten we iets opmaken uit die  :y ?
vind het altijd lastige nietszeggende posts dit,piet heeft getekend?piet heeft jouw voorkeur?je vind piet leuk?
wat bedoel je.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: okkele op juli 22, 2019, 15:39:19
stanley menzo.  |:)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op juli 22, 2019, 15:42:40
Citaat van: okkele op juli 22, 2019, 15:37:40
moeten we iets opmaken uit die  :y ?
vind het altijd lastige nietszeggende posts dit,piet heeft getekend?piet heeft jouw voorkeur?je vind piet leuk?
wat bedoel je.

Helemaal met je eens, maar ik zou net dan maar opmaken uit zijn naam en zijn vorige posts. Hij brengt meer geruchten die niet uitkomen, Dan die wel uitkomen .
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Treb op juli 22, 2019, 16:19:31
Citaat van: Lore op juli 22, 2019, 15:42:40

Helemaal met je eens, maar ik zou net dan maar opmaken uit zijn naam en zijn vorige posts. Hij brengt meer geruchten die niet uitkomen, Dan die wel uitkomen .

10000 posts met gebakken lucht.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Cor op juli 22, 2019, 22:39:04
Citaat van: Treb op juli 22, 2019, 16:19:31
10000 posts met gebakken lucht.

10777
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: speculeter op juli 22, 2019, 23:46:03
Citaat van: okkele op juli 22, 2019, 15:37:40
moeten we iets opmaken uit die  :y ?
vind het altijd lastige nietszeggende posts dit,piet heeft getekend?piet heeft jouw voorkeur?je vind piet leuk?
wat bedoel je.
Kreeg berichtje dat Velthuizen voor ons had gekozen.
Vandaar.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Chipke op juli 23, 2019, 00:08:21
Citaat van: speculeter op juli 22, 2019, 23:46:03
Kreeg berichtje dat Velthuizen voor ons had gekozen.
Vandaar.

Wordt een spannende dag. Geruchten over Velthuizen, Stevens, maar ook Doke Schmidt. Wie zal het worden ?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: okkele op juli 23, 2019, 00:41:51
Citaat van: speculeter op juli 22, 2019, 23:46:03
Kreeg berichtje dat Velthuizen voor ons had gekozen.
Vandaar.
je kan zelf het best inschatten of de zender geloofwaardig is.
je mag van mij gelijk hebben,sterker nog ik hoop dat we beide gelijk hebben,veldhuizen EN stevens zou ook gewoon kunnen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Stiens op juli 23, 2019, 12:38:00
Citaat van: speculeter op juli 22, 2019, 23:46:03
Kreeg berichtje dat Velthuizen voor ons had gekozen.
Vandaar.

Mooi betrouwbare bron  :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op juli 23, 2019, 12:56:05
Citaat van: speculeter op juli 22, 2019, 13:30:03
Piet Velthuizen  :y

Weer niet hè  :zweep
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: speculeter op juli 23, 2019, 13:16:18
Moet mijn naam maar veranderen
Of mijn bron ontslaan. :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op juli 23, 2019, 13:24:30
Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 13:16:18
Moet mijn naam maar veranderen
Of mijn bron ontslaan. :_schater

Nee hoor! Lekker door gaan. Zonder geruchten wordt het dodelijk saai hier.  :koffie
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op juli 23, 2019, 13:37:36
Citaat van: speculeter op juli 23, 2019, 13:16:18
Moet mijn naam maar veranderen
Of mijn bron ontslaan. :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: el haj op augustus 01, 2020, 20:35:51
Moet toch gezegd worden; deze beer uit Buitenpost heeft vandaag heel behoorlijk gekeept.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: gobo op augustus 01, 2020, 23:51:12
Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 09:47:13
Citaat van: gobo op augustus 01, 2020, 23:51:12
Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.
Dat is volgens v/d Vlag zijn grootste probleem...
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Tanjajeah op augustus 02, 2020, 11:57:51
Citaat van: gobo op augustus 01, 2020, 23:51:12
Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.

Toch ziet het er niet naar uit dat hij uitgroeit tot 1e keeper. Benieuwd hoe hij daar zelf tegenaan kijkt, aangezien hij zijn 5e seizoen bij Cambuur ingaat. Geen zicht op een basisplaats, 23 jaar, al jaren reservekeeper. Hoe lang accepteer je dat? Er komt een moment dat je aan spelen toe wilt komen lijkt me, desnoods op een lager niveau.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: speculeter op augustus 02, 2020, 13:46:03
Desnoods op een lager niveau??
Dkv zoekt nog een keeper....
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:51:29
Citaat van: speculeter op augustus 02, 2020, 13:46:03
Desnoods op een lager niveau??
Dkv zoekt nog een keeper....
Was u niet de gene die iets in de trend zei van, laten we het leuk houden?  :zucht
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op augustus 02, 2020, 13:57:54
Was er trouwens een reden dat Stevens niet mee deed?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:59:09
Citaat van: Lore op augustus 02, 2020, 13:57:54
Was er trouwens een reden dat Stevens niet mee deed?
Nee, speelt vrijdag de hele wedstrijd, gaat om en om in de voorbereiding.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: speculeter op augustus 02, 2020, 14:03:12
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:51:29
Was u niet de gene die iets in de trend zei van, laten we het leuk houden?  :zucht
Een Grapje moet kunnen meneer.
Elkaar steeds afzeiken vind ik heel wat anders
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 14:09:43
Citaat van: speculeter op augustus 02, 2020, 14:03:12
Een Grapje moet kunnen meneer.
Elkaar steeds afzeiken vind ik heel wat anders
Als u dat vindt dan zal het wel zo zijn...
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lore op augustus 02, 2020, 14:25:28
Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:59:09
Nee, speelt vrijdag de hele wedstrijd, gaat om en om in de voorbereiding.

Thanks, dat had ik even gemist
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op augustus 04, 2020, 17:44:18
Geblesseerd? Weet iemand wat er mis is?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2021, 13:39:15
PIETER BOS OOK DE KOMENDE TWEE SEIZOENEN ONDER DE LAT

Na Alex Bangura heeft vandaag ook Pieter Bos (24) besloten om langer in geel-blauwe dienst te blijven. De in Buitenpost geboren doelman heeft zijn contract verlengd met twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Bos maakte in de zomerse onderbreking van 2016 de overstap naar SC Cambuur en verdiende binnen een jaar al zijn eerste profcontract. In de seizoenen daarna ontwikkelde hij zich gestaag en mocht hij aan het einde van het seizoen 2018/2019 tot tweemaal toe zijn opwachting maken. Ook verdedigde hij veelvuldig het doel bij de wedstrijden van Jong SC Cambuur.

"In de eerste plaats omdat het een hele talentvolle keeper is", zo licht technisch manager Foeke Booy de verlenging toe. "Pieter heeft natuurlijk nog niet heel veel vlieguren gemaakt in het eerste elftal, maar we zien dagelijks op de training wat zijn capaciteiten en mogelijkheden zijn. Bovendien is het een hele prettige jongen in de groep en zijn we blij dat hij langer bij ons blijft."

https://cambuur.nl/nieuws/pieter-bos-ook-de-komende-twee-seizoenen-onder-de-lat/
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Inferno-058 op maart 19, 2021, 14:02:29
Onnodig geld weggooien, jammer.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:15:54
In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bernardo op maart 19, 2021, 14:21:03
Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:15:54
In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)

Mag je hopen ja, als tweede keeper kan het echt niet.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2021, 14:34:50
Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:15:54
In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)
dit is jouw schuld, jij wilde meer contractnieuws :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Galdiano op maart 19, 2021, 14:39:36
Ongekend  :_schater

Talent? HIj is 24 en heeft zelden tot noiit gekeept. Mag hopen als 3de keeper. Dit kun je toch niet serieus nemen? Wat weet hij van de directie dat hij elke keer verlenging krijgt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2021, 14:44:15
Lijkt me logisch dat Van der Vlag hier (ook) een belangrijke stem in heeft, die ziet dan toch iets in Bos blijkbaar. Tot nu toe maakte hij in de weinige (oefen)wedstrijden die hij heeft meegedaan in ieder geval veel te veel fouten om voor Cambuur een betrouwbare reservekeeper te zijn.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Vlampiep op maart 19, 2021, 14:44:29
Als ik de wedstrijden van de eerste en eredivisie wekelijks voorbij zie komen is Pieter een prima 2e keeper en zou ook niet als eerste misstaan bij sommige club's
Ik heb hem in J Cambuur prima wedstrijden zien spelen.
Twee keepers van gelijke kwaliteit geeft  alleen maar gedoe binnen de selectie.
Goede keuze van Foeke en TS.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 19, 2021, 14:47:21
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2021, 14:44:15
Lijkt me logisch dat Van der Vlag hier (ook) een belangrijke stem in heeft, die ziet dan toch iets in Bos blijkbaar. Tot nu toe maakte hij in de weinige (oefen)wedstrijden die hij heeft meegedaan in ieder geval veel te veel fouten om voor Cambuur een betrouwbare reservekeeper te zijn.

Wat Vlampiep over de wedstrijden bij Jong Cambuur zegt klopt trouwens wel. Die werden een tijdje uitgezonden bij omroep Leo en heb toen een paar potjes gezien met Bos op goal, toen maakte hij best een prima indruk.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:49:25
Citaat van: Galdiano op maart 19, 2021, 14:39:36
Ongekend  :_schater

Talent? HIj is 24 en heeft zelden tot noiit gekeept. Mag hopen als 3de keeper. Dit kun je toch niet serieus nemen? Wat weet hij van de directie dat hij elke keer verlenging krijgt.
Met 1e haal je het 2e mee onderuit, je hebt hem nooit zien keepen maar wel een oordeel.. :zweep Maar het is een beslissing van de gehele TS heb ik gehoord...en aan de duur van het contract te zien zit er misschien wel een verhuurperiode in..en anders 3e keeper.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:50:28
Citaat van: Collingwood op maart 19, 2021, 14:47:21
Wat Vlampiep over de wedstrijden bij Jong Cambuur zegt klopt trouwens wel. Die werden een tijdje uitgezonden bij omroep Leo en heb toen een paar potjes gezien met Bos op goal, toen maakte hij best een prima indruk.
Dit en maakt op de training ook een prima indruk!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bankzitter op maart 19, 2021, 14:53:55
We kunnen de 'twijfelgevallen' ook niet verlengen en doorselecteren. Maar dan moet Booij er weer een stuk ook 15 halen waar ook niet alles zal slagen. Ik vind het prima om de kern te behouden en dan in alle rust extra kwaliteit te halen. Als er nog wat overblijft voor een extra keeper, dan kan dat ook nog wel tijdens de voorberreiding.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 15:01:54
Citaat van: Bankzitter op maart 19, 2021, 14:53:55
We kunnen de 'twijfelgevallen' ook niet verlengen en door selecteren. Maar dan moet Booij er weer een stuk ook 15 halen waar ook niet alles zal slagen. Ik vind het prima om de kern te behouden en dan in alle rust extra kwaliteit te halen. Als er nog wat overblijft voor een extra keeper, dan kan dat ook nog wel tijdens de voorbereiding.
Van de 'slechtste' 7 spelers afscheid nemen en daar betere spelers dan je nu hebt voor terughalen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 15:05:48
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2021, 14:34:50
dit is jouw schuld, jij wilde meer contractnieuws :_schater
:zweep :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op maart 19, 2021, 18:29:59
mooi als bankzitter maar zeker geen ere div keeper is mijn mening.
talentvol en 24 dan moet je al lang ergens 1e keeper zijn toch?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 18:48:11
Citaat van: denistel op maart 19, 2021, 18:29:59
mooi als bankzitter maar zeker geen ere div keeper is mijn mening.
talentvol en 24 dan moet je al lang ergens 1e keeper zijn toch?
Als hij talentloos zou zijn, zou hij dan bij een b.v.o. actief zijn?

En aantal Cambuur supporters praten hier en op twitter elkaar na de bek en lekker Bos af te zeiken terwijl de meesten hem niet eens hebben zien keepen. Heb een beetje respect voor Bos, het is een Cambuur speler.


Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op maart 19, 2021, 18:53:15
Ik heb hem ook te weinig zien keepen. Maar ben blij met een keeper die zich al jaren opoffert als reservekeeper en waar iedere ts het in ziet zitten. Blij dat hij bijgetekend heeft
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 19, 2021, 18:54:20
Citaat van: zeewolde op maart 19, 2021, 18:53:15
Ik heb hem ook te weinig zien keepen. Maar ben blij met een keeper die zich al jaren opoffert als reservekeeper en waar iedere ts het in ziet zitten. Blij dat hij bijgetekend heeft
_O_
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op maart 19, 2021, 19:00:26
Ik weet alleen welke slecht en welke goed zijn wat keepers betreft. Ik weet wel dat veel ervaring opdoen keepers goed maakt. Heb hier al heel wat keepers voorbij zien komen. Ik heb vertrouwen in ons ts en in Peter vd vlag . Gefeliciteerd pieter en succes
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Josli op maart 19, 2021, 22:16:27
Mooi toch. Komt uit de regio. Zeurt niet. Ligt goed in de groep. Beetje de cultuur bewaren. Alleen maar voordelen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op maart 20, 2021, 13:10:17
Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 18:48:11
Als hij talentloos zou zijn, zou hij dan bij een b.v.o. actief zijn?

En aantal Cambuur supporters praten hier en op twitter elkaar na de bek en lekker Bos af te zeiken terwijl de meesten hem niet eens hebben zien keepen. Heb een beetje respect voor Bos, het is een Cambuur speler.

tussen talentvol en talent loos zit wel een heel verschil toch.de keeper van eagles is
in mij ogen talentvol die is nog maar 19 en keept in het 1e dat bedoel ik er mee te
zeggen ik kraak bos helemaal niet af of wat dan ook maar.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 20, 2021, 13:20:58
Citaat van: denistel op maart 20, 2021, 13:10:17
tussen talentvol en talent loos zit wel een heel verschil toch.de keeper van eagles is
in mij ogen talentvol die is nog maar 19 en keept in het 1e dat bedoel ik er mee te
zeggen ik kraak bos helemaal niet af of wat dan ook maar.
Jay Gorter is bijna 21 en heeft talent ja en is door een gelukje(blessures) 1e keeper geworden, als Stevens geblesseerd raakt en Bos doet het vervolgens goed blijft hij ook staan..zoals jij wel weet werkt het in het voetbal zo..

En nog een persoonlijke mening... Talent is leeftijdsloos. Koppel het dus niet aan leeftijd!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op maart 20, 2021, 13:26:42
Citaat van: Grijskijkert op maart 20, 2021, 13:20:58
Jay Gorter is bijna 21 en heeft talent ja en is door een gelukje(blessures) 1e keeper geworden, als Stevens geblesseerd raakt en Bos doet het vervolgens goed blijft hij ook staan..zoals jij wel weet werkt het in het voetbal zo..

En nog een persoonlijke mening... Talent is leeftijdsloos. Koppel het dus niet aan leeftijd!

dan is ie 20 ok. nou als stevens weer fit is keept hij dan toch gewoon weer maar das mijn
mening en talent vol is wel aan leeftijd gebonden vind ik
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op maart 20, 2021, 13:46:28
Talent van 32 ? Nou een talent is bij mij beneden de 22
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Tanjajeah op maart 20, 2021, 14:04:42
Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat hij wederom bijgetekend heeft, terwijl hij 2e keeper is en geen uitzicht heeft of krijgt op een basisplaats. Hij is 24, je zou zeggen; op een gegeven moment kom je op een punt in je carriere dat je elke week wil spelen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 20, 2021, 14:14:56
Citaat van: Tanjajeah op maart 20, 2021, 14:04:42
Wat ik vooral opmerkelijk vind is dat hij wederom bijgetekend heeft, terwijl hij 2e keeper is en geen uitzicht heeft of krijgt op een basisplaats. Hij is 24, je zou zeggen; op een gegeven moment kom je op een punt in je carriere dat je elke week wil spelen.
Kiezen voor zekerheid bij Cambuur en we weten niet wat hij naast het voetbal doet en/of hij regio gebonden is.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 21, 2021, 15:29:36
Is wel degelijk toegezegd dat hij tweede keeper wordt, ook in de eredivisie, zegt hij bij OF.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 21, 2021, 16:26:47
Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 15:29:36
Is wel degelijk toegezegd dat hij tweede keeper wordt, ook in de eredivisie, zegt hij bij OF.
Nou prima toch hoeft er ook geen keeper meer bij te komen, scheelt weer kunnen die centen anders besteed worden.. En de TS heeft natuurlijk veel beter zicht op zijn ontwikkeling dan wij doen, vind zijn fysiek in vergelijk met een paar jaar terug ontzettend verbeterd van een kippennekje naar een stierennek en veel breder..
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 21, 2021, 17:10:24
Ik ben hier ook wel voor. Bos gewoon de kans geven in de voorbereiding met als insteek dat hij tweede doelman wordt en als hij niet voldoet kun je altijd nog een extra keeper aantrekken. Als je dat al niet ziet zitten had je hem helemaal geen contractverlenging moeten geven.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op maart 21, 2021, 17:16:19
Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 17:10:24
Ik ben hier ook wel voor. Bos gewoon de kans geven in de voorbereiding met als insteek dat hij tweede doelman wordt en als hij niet voldoet kun je altijd nog een extra keeper aantrekken. Als je dat al niet ziet zitten had je hem helemaal geen contractverlenging moeten geven.
En mocht hij er nog niet aan toe zijn, kan je hem eventueel verhuren om 'vlieguren' te laten maken..
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op maart 21, 2021, 17:23:07
Citaat van: Collingwood op maart 21, 2021, 17:10:24
Ik ben hier ook wel voor. Bos gewoon de kans geven in de voorbereiding met als insteek dat hij tweede doelman wordt en als hij niet voldoet kun je altijd nog een extra keeper aantrekken. Als je dat al niet ziet zitten had je hem helemaal geen contractverlenging moeten geven.
in de voorbereiding spelen ze om en om tegen de amateurs. Ik vind helemaal niet dat hij de voorbereiding moet keepen. Ritme is voor de eerste keeper belangrijk en de kans is ook dat er nieuwe spelers achterin staan die moeten wennen. Ik ben erg van vastigheid omdat dat het meeste opbrengt
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op maart 21, 2021, 17:25:09
Kan mij er ook niet druk om maken. Bangura kon niks en is door spelen een prima speler geworden. Bos heeft tot nu daar geen kans voor gehad.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: el haj op mei 07, 2021, 22:13:03
Lekker hoor, goed gekeept met een clean sheet als resultaat. Gefeliciteerd Pieter.  |:)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op mei 08, 2021, 00:05:13
Citaat van: el haj op mei 07, 2021, 22:13:03
Lekker hoor, goed gekeept met een clean sheet als resultaat. Gefeliciteerd Pieter.  |:)

Prima wedstrijd, met een prima reflex, was bij een hoop keepers een doelpunt geweest.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Scc4-ever op mei 08, 2021, 00:11:31
Goed gekeept  |:).
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Grijskijkert op mei 08, 2021, 07:46:24
Citaat van: hobbes op mei 08, 2021, 00:05:13
Prima wedstrijd, met een prima reflex, was bij een hoop keepers een doelpunt geweest.
100% mee eensch! |:)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Yellow Army op mei 08, 2021, 11:50:53
100% clean sheets in 20-21
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 08, 2021, 13:24:52
Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2021, 11:50:53
100% clean sheets in 20-21
19-21 ?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op maart 11, 2022, 22:04:44
Viel me niks tegen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Geelblauwstiens op maart 11, 2022, 22:33:58
Citaat van: J.v.G. op maart 11, 2022, 22:04:44
Viel me niks tegen.
Prima gekeept gewoon. Had die laatste ff moeten pakken ivm mijn k-gevoel
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Tanjajeah op maart 12, 2022, 11:29:28
Speelde prima. En toch denk ik dat de laatste goal, van die afstand, houdbaar was.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2022, 11:31:21
Citaat van: Tanjajeah op maart 12, 2022, 11:29:28
Speelde prima. En toch denk ik dat de laatste goal, van die afstand, houdbaar was.
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2022, 11:32:02
Bos heeft een geweldige wedstrijd gespeeld en is een goede stand in voor Stevens.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op maart 12, 2022, 12:46:23
Houdt hij dit niveau 4 ? 5 wedstrijden vast dan is hij voor ons gewoon een prima tweede keeper.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Vlampiep op maart 12, 2022, 16:04:40
Citaat van: Collingwood op maart 12, 2022, 12:46:23
Houdt hij dit niveau 4 ? 5 wedstrijden vast dan is hij voor ons gewoon een prima tweede keeper.
Zou mij niet verbazen dat andere clubs dit ook gaan  vinden.
Er zijn veel clubs die een mindere doelman onder contract hebben staan en Pieter zal ook best wel trek hebben in een basis plaats.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op maart 13, 2022, 06:02:58
Citaat van: Vlampiep op maart 12, 2022, 16:04:40
Zou mij niet verbazen dat andere clubs dit ook gaan  vinden.
Er zijn veel clubs die een mindere doelman onder contract hebben staan en Pieter zal ook best wel trek hebben in een basis plaats.

eerst maar zien of stevens blijft he knappe pot gekeept pieter ga zo door
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: AL op april 10, 2022, 17:06:55
Uitmuntend gekeept.
Maakt sowieso een goede en rustige indruk.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bankzitter op april 10, 2022, 17:11:30
Nog wat te voorbarig om hem als opvolger van Stevens te zien na deze wedstrijd  maar als hij dit niveau kan vasthouden hebben we een probleem minder.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:16:22
Wordt nooit onze eerste keeper ja dan in de KKD.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op april 10, 2022, 17:29:15
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:16:22
Wordt nooit onze eerste keeper ja dan in de KKD.
Omdat?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Destroyer op april 10, 2022, 17:35:17
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:16:22
Wordt nooit onze eerste keeper ja dan in de KKD.

Het laatste flesje azijn ook leeg gedronken?!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op april 10, 2022, 17:43:13
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:16:22
Wordt nooit onze eerste keeper ja dan in de KKD.

Goal 1 op 1 kan hij weinig aan doen en verder ons voor een grote nederlaag behoed.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:49:02
Citaat van: Gasgeve op april 10, 2022, 17:29:15
Omdat?
heeft nog teveel foutjes in de wedstrijden maar vandaag ruime voldoende.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:50:11
Citaat van: Destroyer op april 10, 2022, 17:35:17
Het laatste flesje azijn ook leeg gedronken?!
er was nog een druppeltje over klopt :_schater
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: PePe op april 10, 2022, 17:50:13
Voor zo weinig wedstrijden in de benen, geweldig gekeept.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:53:58
Citaat van: hobbes op april 10, 2022, 17:43:13
Goal 1 op 1 kan hij weinig aan doen en verder ons voor een grote nederlaag behoed.
klopt zeg ik ook maar heb hem meerdere wedstrijden zien keepen maar bij mij eerste keus Stevens :thumbsup

Of wil je volgend seizoen met deze verdediging spelen.

Doel: Bos

Verd: Schmidt,Schouten,Mac en Bangura.

Nu hebben we al 61 tegen hoeveel wil je er volgend jaar hebben.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op april 10, 2022, 17:57:31
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:53:58
klopt zeg ik ook maar heb hem meerdere wedstrijden zien keepen maar bij mij eerste keus Stevens :thumbsup

Of wil je volgend seizoen met deze verdediging spelen.

Doel: Bos

Verd: Schmidt,Schouten,Mac en Bangura.

Nu hebben we al 61 tegen hoeveel wil je er volgend jaar hebben.

Natuurlijk is Stevens eerste keus, maar Bos is tot nu toe prima vervanger die nu eindelijk wat wedstrijdritme krijgt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 18:05:17
Citaat van: hobbes op april 10, 2022, 17:57:31
Natuurlijk is Stevens eerste keus, maar Bos is tot nu toe prima vervanger die nu eindelijk wat wedstrijdritme krijgt.
ik snap het helemaal.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op april 10, 2022, 18:10:36
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 17:53:58
klopt zeg ik ook maar heb hem meerdere wedstrijden zien keepen maar bij mij eerste keus Stevens :thumbsup

Of wil je volgend seizoen met deze verdediging spelen.

Doel: Bos

Verd: Schmidt,Schouten,Mac en Bangura.

Nu hebben we al 61 tegen hoeveel wil je er volgend jaar hebben.
Bangura wordt verkocht en de rest van de verdedigers zitten volgend seizoen op de bank...onthoud wat ik zeg!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 18:17:47
Citaat van: J.v.G. op april 10, 2022, 18:10:36
Bangura wordt verkocht en de rest van de verdedigers zitten volgend seizoen op de bank...onthoud wat ik zeg!
nou waarom verlengen ze de kontrakten dan van de spelers J.v.G.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Montana op april 10, 2022, 18:27:23
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 18:17:47
nou waarom verlengen ze de kontrakten dan van de spelers J.v.G.

Zo?n 80% van de basis blijft in tact en er komen echt een paar toppers voor ons bij.
Misschien word je wel heel blij van onze toekomstige ?6? en linksbuiten..  ;)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Cambuur Groningen op april 10, 2022, 18:35:18
Citaat van: Montana op april 10, 2022, 18:27:23
Zo?n 80% van de basis blijft in tact en er komen echt een paar toppers voor ons bij.
Misschien word je wel heel blij van onze toekomstige ?6? en linksbuiten..  ;)
vertel? Heb je iets opgevangen?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: okkele op april 10, 2022, 18:45:09
Citaat van: Montana op april 10, 2022, 18:27:23
Zo?n 80% van de basis blijft in tact en er komen echt een paar toppers voor ons bij.
Misschien word je wel heel blij van onze toekomstige ?6? en linksbuiten..  ;)
hier hebben we nu dus helemaal niks aan.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op april 10, 2022, 18:46:58
Citaat van: Noordcambuur op april 10, 2022, 18:17:47
nou waarom verlengen ze de contracten dan van de spelers J.v.G.
Omdat je ook een goede bank nodig bent ;)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Montana op april 10, 2022, 18:51:33
Citaat van: Cambuur Groningen op april 10, 2022, 18:35:18
vertel? Heb je iets opgevangen?

Dat is het plan.
Wat ik bedoel is dat de wereld er straks ook weer heel anders uit kan zien.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 19:03:43
Citaat van: Montana op april 10, 2022, 18:27:23
Zo?n 80% van de basis blijft in tact en er komen echt een paar toppers voor ons bij.
Misschien word je wel heel blij van onze toekomstige ?6? en linksbuiten..  ;)
Montana ik hou je er aan :zweep
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 10, 2022, 19:15:12
Citaat van: J.v.G. op april 10, 2022, 18:46:58
Omdat je ook een goede bank nodig bent ;)
haha bist ek een toppertje  :thumbsup
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op april 10, 2022, 23:14:09
Citaat van: Montana op april 10, 2022, 18:27:23
Zo?n 80% van de basis blijft in tact en er komen echt een paar toppers voor ons bij.
Misschien word je wel heel blij van onze toekomstige ?6? en linksbuiten..  ;)
Lekker man Pfl?cke en monteiro :devil
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op april 11, 2022, 08:18:06
Beloning voor uitstekend keeperswerk Pieter Bos blijft uit bij Cambuur: 'Ik tink dat ik wol in prima pot keept ha'

In een wedstrijd die werd overschaduwd door een woekerend buikgriepvirus in de selectie van SC Cambuur, bleef doelman Pieter Bos fier overeind. Hij kocht er weinig voor. ,,Want we steane wer mei lege hannen.??


Door Johan Stobbe

Het statistiekje dat Cambuur-trainer Dennis Haar kort na de wedstrijd tegen Vitesse onder ogen kreeg, was duidelijk. ,,Ze hebben 31 doelpogingen gedaan??, wist Haar. Daarvan ging er dus maar eentje in. Liefst dertien keer stond doelman Pieter Bos een Arnhemse treffer in de weg.

De 25-jarige Buitenposter was een van de spelers die overeind bleef, sinds zich zaterdagochtend een onzichtbare vijand in de spelersgroep wurmde. Buikgriep, het heerst overal en het bleef de selectie van Cambuur niet bespaard.

De ene na de andere speler viel om met klachten als overgeven en diarree. Het strijdplan dat Haar had, kon overboord toen de beoogde basisklanten Mees Hoedemakers en Robin Maulun ten prooi vielen aan het virus.

Daar bleef het niet bij. Tijdens de warming-up haakte Doke Schmidt af en Jhondly van der Meer, Michael Breij en Sekou Sylla werden eveneens geveld. Een paar anderen hadden wel klachten, maar speelden toch. De spoeling was immers al zo dun geworden.

?Je kunt niet echt spreken van een goede voorbereiding?

In de bus op weg naar het stadion kwamen geruchten dat de wedstrijd wellicht zou worden afgelast de nog fitte spelers ook ter ore. ,,Je kunt niet echt spreken van een goede voorbereiding??, concludeerde Erik Schouten.

Hij wist dat er niets anders op zat dan de mouwen opstropen en knokken tot het laatste restje energie echt was opgebruikt. ,,Op karakter zijn we een eind gekomen??, wist de aanvoerder. ,,Alleen levert dat geen punten op en dat is jammer.??

Een punt was zo welkom geweest. Cambuur zit in een lastige fase. De resultaten na de winterstop (5 puntjes) zijn ronduit slecht. ,,Etsenien by Cambuur hunkert nei punten??, zei doelman Pieter Bos in aanloop naar de wedstrijd. Hij vormt daarop geen uitzondering. Bij zijn vierde wedstrijd in de basis wilde Bos ook wel eens wat anders dan een nederlaag.

Aan hem lag het niet. De Buitenposter was er hoogst persoonlijk verantwoordelijk voor dat Cambuur tot de laatste seconde mocht hopen op een gelijkspel. De goede reddingen volgden elkaar op. ,,Ik tink dat ik wol in prima pot keept ha??, erkende Bos bescheiden.

Strafschop ingetrokken


Al na twee minuten leek hij aan de bak te moeten, toen Lo?s Openda met de bal in de hand rond de penaltystip drentelde in afwachting van het oordeel van de VAR. Scheidsrechter Edwin van de Graaf zag als een van de weinigen een strafschop in de schouderduw van Alex Bangura. Het was uiteindelijk buitenspel dat ervoor zorgde dat de strafschop werd ingetrokken.

Bos kreeg het daarna druk zat, want Cambuur werd naar achteren gedrongen. De doelman dook met gevaar voor lijf en leden voor de op hem afstormende Openda, tikte een kopbal van Jacob Rasmussen naast zijn doel en was attent toen Eli Dasa hem met een schot in de korte hoek wilde verrassen.

Drie minuten voor de pauze was Openda Bos toch de baas. Een steekbal van Matus Bero bereikte door de benen van Calvin Mac-Intosch de vrijstaande spits, die alleen op Bos af kon gaan en de 1-0 binnen schoof.

Uldrikis stond met maagklachten op het veld

Cambuur bleef knokken. Ook al raakten de energietankjes langzaam leeg. Roberts Uldrikis stond bijvoorbeeld met maagklachten op het veld, maar bleef knokken voor elke bal. ,,Tijdens de warming-up voelde ik me niet zo lekker??, erkende de Letse spits. ,,Maar met een paar pillen erin ging het wel.??

Hij weigerde toe te geven aan het buikgriepvirus. Uldrikis wilde dolgraag zijn uitblinkende doelman terugbetalen met een doelpunt. Want ook na de pauze onderscheidde Pieter Bos zich met een handvol prima reddingen. ,,Hij houdt ons in de wedstrijd??, wist Haar.

Aan de andere kant bleven echte kansen uit voor Cambuur. Mogelijkheden waren er wel. Met iets meer rust had er wellicht meer ingezeten. ,,Ik had in het veld het gevoel dat we ?m nog gingen maken??, zei Schouten, die zelf ook met een leeg tankje kampte, nadat hij deze week vijf dagen ziek thuis zat. ,,Het moest op karakter en dat deden we. Daar ben ik trots op.??

Telkens net niet

Het ontbrak Cambuur voorin echter aan stootkracht. Met name Alex Bangura en Issa Kallon leverden matige voorzetten af, nadat ze over links waren opgestoomd. En Mac-Intosch kreeg vlak voor het vijandelijke doel een bal net niet goed onder controle. Het was telkens net niet.

Gezien het spelbeeld was een punt wellicht ook wat te veel geweest, maar gezien de strijdlust die de Leeuwarders ondanks de waardeloze voorbereiding toonden, was het wel een mooie beloning geweest. Ook de aanvallende wissels die Haar in de slotfase toepaste, hadden een beter lot verdiend. Het mocht allemaal niet baten.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op april 11, 2022, 10:29:50
Mooi tot het einde van het seizoen laten staan. Dan weet je (na 9 gekeepte wedstrijden) wel of je het met hem aan durft als eerste keeper, idealiter dan met een ervaren tweede man die moeiteloos in kan vallen. Dit ervan uitgaande dat Stevens weggaat.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Montana op april 11, 2022, 10:42:44
Idd laten staan nu. Stevens vertrekt toch.
(En hetzelfde geldt voor Jacobs en Joosten; mooi op het bankje).
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op april 11, 2022, 10:56:17
Citaat van: Montana op april 11, 2022, 10:42:44
Idd laten staan nu. Stevens vertrekt toch.

Precies, en Stevens lekker op de tribune zetten.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2022, 11:04:33
Vond hem goed keepen, vooral op de lijn en bij uitkomen bij uitbraken, heel attent. In het meevoetballen in de opbouw is stevens echt nog veel beter
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op april 11, 2022, 11:08:45
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2022, 11:04:33
Vond hem goed keepen, vooral op de lijn en bij uitkomen bij uitbraken, heel attent. In het meevoetballen in de opbouw is stevens echt nog veel beter
Kwestie van wedstrijdritme, ik vind dat Bos makkelijke trap heeft en soepeler beweegt in de goal.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 11, 2022, 11:55:13
Citaat van: J.v.G. op april 11, 2022, 11:08:45
Kwestie van wedstrijdritme, ik vind dat Bos makkelijke trap heeft en soepeler beweegt in de goal.
Zou kunnen, hij is nu soms gewoon te laat/ traag en niet scherp in de plaatsing
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Viper op april 23, 2022, 22:51:57
Ondanks de tegengoals weer een prima pot van onze tweede keeper.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 23, 2022, 22:58:14
Dikke blunder zat er helemaal naast ik hoop niet dat we hem als eerste keeper halen.
Dan kunnen we direct naar KKD.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: De Gast op april 23, 2022, 23:24:34
Tsja heeft het nadeel in een dramatisch draaiend elftal te spelen waarin hij ondanks zijn vele reddingen de punten ook niet kan pakken.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: AL op april 23, 2022, 23:27:17
Nou ik vond hem prima keepen.
Het enige lichtpunt in een armoedig Cambuur.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bernardo op april 23, 2022, 23:32:17
Tweede goal is gewoon een fout.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: papier op april 23, 2022, 23:47:04
Citaat van: Bernardo op april 23, 2022, 23:32:17
Tweede goal is gewoon een fout.

Dat Hotze vrij staat was niet zijn schuld
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Tanjajeah op april 24, 2022, 00:32:42
Keepte prima. Benieuwd waar ze zondag voor kiezen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op april 24, 2022, 08:47:25
Citaat van: papier op april 23, 2022, 23:47:04
Dat Hotze vrij staat was niet zijn schuld
ja hoor was wel zijn schuld liep onder de bal door en hij sprong niet eens.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op april 24, 2022, 08:49:01
Geef hem volgend seizoen maar het vertrouwen regel een degelijke reservekeeper en investeer maar in posities waar we het veel meer nodig hebben.

Bos heeft mij wel overtuigd dat hij het kan en os beter dan menig andere eredivisie keeper
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op april 24, 2022, 08:55:04
Citaat van: papier op april 23, 2022, 23:47:04
Dat Hotze vrij staat was niet zijn schuld

We kwamen een man te kort
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op april 24, 2022, 09:30:15
Citaat van: Noordcambuur op april 24, 2022, 08:47:25
ja hoor was wel zijn schuld liep onder de bal door en hij sprong niet eens.
hij laat um idd gaan en schrikt dat ie word geraakt. Ik vind overigens ook dat ie het prima doet
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Huizen op april 24, 2022, 09:32:45
Verbaasd mij! Prima keeper!! Net als Schmidt totaal niet verwacht. Doke heeft zich dit jaar ook super bewezen in de eredivisie.  |:)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op april 30, 2022, 14:03:01
Citaat van: zeewolde op april 24, 2022, 08:49:01
Geef hem volgend seizoen maar het vertrouwen regel een degelijke reservekeeper en investeer maar in posities waar we het veel meer nodig hebben.

Bos heeft mij wel overtuigd dat hij het kan en os beter dan menig andere eredivisie keeper

ff komende week afwachten misschien gaan stevens en bos beide wel weg

waarvan akte
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Inferno-058 op mei 18, 2022, 12:02:58
https://cambuur.nl/nieuws/doelman-pieter-bos-beeindigt-per-direct-zijn-profcarriere/

Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op mei 18, 2022, 12:03:57
Wat zonde voor de jongen, heeft dit seizoen laten zien dat hij echt wel wat kan. Wens hem alle gezondheid toe.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Drumfather SCC op mei 18, 2022, 12:04:42
DOELMAN PIETER BOS BE?INDIGT PER DIRECT ZIJN PROFCARRI?RE

Na alle vreugde rondom het behalen van de hoogste eindklassering ooit in de Eredivisie voor SC Cambuur is er deze week ook slecht nieuws te melden vanaf het Cambuurplein.

Op nadrukkelijk verzoek van medisch specialisten is Pieter Bos namelijk genoodzaakt om zijn topsportcarri?re per direct te be?indigen. Medisch onderzoek heeft uitgewezen dat Pieter Bos kampt met hartproblemen, waardoor het niet mogelijk is om topsport op een veilige en verantwoorde manier uit te oefenen.

Bos (25) maakte in de zomer van 2016 de overstap naar SC Cambuur en is daarmee de speler uit het eerste elftal die het langst actief is voor de club. Naast veelvuldige optredens voor Jong SC Cambuur en SC Cambuur Onder 21 kwam hij inmiddels negen keer uit in een officieel duel voor de hoofdmacht, waarin hij bij zijn recente optreden in de uitwedstrijd bij Vitesse ook in de Eredivisie indruk wist te maken.

Technisch manager Foeke Booy is aangeslagen door het nieuws: ?Dit is vooral een persoonlijk drama voor Pieter zelf. Zo?n nieuwsbericht ontvangen als topsporter en dat ook nog eens op zo?n jonge leeftijd is ronduit verschrikkelijk en het mag voor zich spreken dat we hem als club en team zullen steunen waar we maar kunnen.?

Heel veel sterkte, Pieter!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Collingwood op mei 18, 2022, 12:06:40
Sowieso uitzonderlijk vervelend natuurlijk, maar al helemaal nu hij (bij Cambuur of elders) op het punt van doorbreken leek te staan. Veel sterkte gewenst!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Inferno-058 op mei 18, 2022, 12:07:53
Hartproblemen op zo'n jonge leeftijd, bizar.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: zeewolde op mei 18, 2022, 12:13:38
Citaat van: Drumfather SCC op mei 18, 2022, 12:04:42
DOELMAN PIETER BOS BE?INDIGT PER DIRECT ZIJN PROFCARRI?RE

Na alle vreugde rondom het behalen van de hoogste eindklassering ooit in de Eredivisie voor SC Cambuur is er deze week ook slecht nieuws te melden vanaf het Cambuurplein.

Op nadrukkelijk verzoek van medisch specialisten is Pieter Bos namelijk genoodzaakt om zijn topsportcarri?re per direct te be?indigen. Medisch onderzoek heeft uitgewezen dat Pieter Bos kampt met hartproblemen, waardoor het niet mogelijk is om topsport op een veilige en verantwoorde manier uit te oefenen.

Bos (25) maakte in de zomer van 2016 de overstap naar SC Cambuur en is daarmee de speler uit het eerste elftal die het langst actief is voor de club. Naast veelvuldige optredens voor Jong SC Cambuur en SC Cambuur Onder 21 kwam hij inmiddels negen keer uit in een officieel duel voor de hoofdmacht, waarin hij bij zijn recente optreden in de uitwedstrijd bij Vitesse ook in de Eredivisie indruk wist te maken.

Technisch manager Foeke Booy is aangeslagen door het nieuws: ?Dit is vooral een persoonlijk drama voor Pieter zelf. Zo?n nieuwsbericht ontvangen als topsporter en dat ook nog eens op zo?n jonge leeftijd is ronduit verschrikkelijk en het mag voor zich spreken dat we hem als club en team zullen steunen waar we maar kunnen.?

Heel veel sterkte, Pieter!

Wat een engelooflijk sneu bericht.
Juist nadat hij eindelijk kon laten zien wat hij in zijn mars heeft en aantoonde dat als hij bij Cambuur geen basisplaats zou krijgen hij zeker BVO waardig is.
Heel veel sterkte!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: moodygrunn op mei 18, 2022, 12:15:52
Ik zag in hem voor volgend jaar wel een 1e keeper met een vertrek van sonny. Sneu dat het zo eindigt.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bens op mei 18, 2022, 12:20:25
Ongelofelijk verdrietig nieuws dat zo?n jonge vent moet stoppen met voetballen. Veel sterkte toegewenst.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Galdiano op mei 18, 2022, 12:23:42
Wat een ongelooflijk kut bericht! Zo zonde!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: J.v.G. op mei 18, 2022, 12:29:13
Verdomme.. Heel veel sterkte Pieter!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2022, 12:36:44
Wat een dramatisch nieuws voor die jongen. Heel veel sterkte. Hoop dat ie geen andere problemen krijgt en het alleen topsport betreft
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Dreet op mei 18, 2022, 12:38:44
Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.

Met Lukoki ook al idd, berichten van die weerzinwekkende Willem Engel. Het enige wat je kan doen is massaal aangifte doen bij de politie. Net zoals in voorgaande zaken  met die misselijke etterstraal.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2022, 12:40:59
Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.

Helemaal mee eens, walgelijk. Maar de pro vaxers doen dat natuurlijk ook al twee jaar met de gemanipuleerde sterftecijfers. Maar laten we aandacht besteden aan deze jongen. Had zich zo mooi (en geduldig) ontwikkeld bij onze club, had hem veel meer gegund.

Ik verwacht trouwens dat het best ernstig is, want normaal kun je nog best doorsporten (Eriksen, Blind)
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Specuveter op mei 18, 2022, 12:45:36
Wat een rotnieuws.
Zo lang wachten om zijn kans te pakken en dan dit.
Gezondheid gaat voor alles natuurlijk
Maar wat is er veel binnen onze club gebeurt qua gezondheidsproblemen echt niet normaal!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 18, 2022, 12:47:29
Citaat van: Specuveter op mei 18, 2022, 12:45:36
Maar wat is er veel binnen onze club gebeurt qua gezondheidsproblemen echt niet normaal!
En met zulke historische prestaties
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: veteraan op mei 18, 2022, 12:59:54
Vreselijk, zo?n jong talent. Hoop dat het verder goed te doen is !

Sterkte
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: sunderland op mei 18, 2022, 13:20:04
Tis vreselijk rot voor hem. Gelukkig hebben ze het op tijd geconstateerd en is het niet te laat. Dat zal pas later bij hemzelf binnenkomen
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Lowieke op mei 18, 2022, 13:44:04
Wat sneu. Heel veel sterkte Pieter. Voor wat het waard is, je hebt ons aangenaam verrast met je prestaties in de wedstrijden die je gekeept heb.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: piene hassus op mei 18, 2022, 14:04:21
freseluk, sterkte Pieter.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: nee,wel? op mei 18, 2022, 14:16:26
triest nieuws veel sterkte Pieter :zucht
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: el haj op mei 18, 2022, 16:31:45
Tering.. Z? lang op je kans moeten wachten terwijl je (blijkbaar, dat is inmiddels wel aangetoond) zoveel talent hebt en dan gebeurt dit...
Goed, v??l liever dat je er zo achter komt dan bij een incident natuurlijk maar jezus, wat kut voor die arme jongen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Scc4-ever op mei 18, 2022, 16:56:05
Wat ontzettend sneu voor Pieter dit. Dat je op z'on jonge leeftijd moet stoppen is zo jammer. Een getalenteerde keeper was hij. Veel sterkte pieter. En bedankt voor je inzet bij cambuur. 
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Citaat van: hobbes op mei 18, 2022, 12:30:27
En de anti vax aasgieren zijn er opgedoken, triest volk om hun gelijk te halen met het leed van anderen. Net zoals bij Lukoki.
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: hobbes op mei 18, 2022, 17:11:51
Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Grootste probleem wat ik er mee heb is dat iemand die al in een moeilijke situatie zit wordt gebruikt om een eigen gelijk te halen.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Shar op mei 18, 2022, 17:52:24
Wat vind ik dit ontzettend sneu voor hem. Veel sterkte toegewenst!!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: justremco op mei 18, 2022, 18:05:51
Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Precies dit ja. Het enige feit wat nu bekend is is dat de hartproblemen aan het licht zijn gekomen bij een controle nav de protocollen omtrent een Corona besmetting bij profvoetballers?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Bankzitter op mei 18, 2022, 18:13:16
Ontzettend sneu voor Pieter die zichzelf juist had bewezen deze competitie en toch de twijfelaars wel de mond snoerde met een aantal sterke optredens.

Sterkte !!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op mei 18, 2022, 21:39:42
sterkte pieter
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: AL op mei 18, 2022, 22:05:32
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg!
Sterkte Pieter en gezondheid gaat voor!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Geelblauwstiens op mei 18, 2022, 22:11:06
Sterkte Pieter!!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Destroyer op mei 18, 2022, 22:29:47
Man man wat verschrikkelijk voor Pieter. Sterkte.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: weestwel op mei 19, 2022, 00:03:21
Citaat van: Inferno-058 op mei 18, 2022, 16:57:08
Dat het door vaccinatie komt kan je niet zeggen, moet je eerst bewijs voor hebben maar dat wegkijken telkens van het pro kamp moet ook eens stoppen.

Kunnen ze dan wel bewijzen dat het niet met de vaccinaties te maken heeft? Volgens mij valt er van beide kanten niets te bewijzen. En dat het aantal hartproblemen bij volledig gevaccinerde(jong)volwassen personen opeens met 73% is gestegen zal ook vast wel toeval zijn. Ik houd alle opties voorlopig nog maar even open. Maar het is vreselijk om te zien dat zoveel jonge levens opeens compleet verwoest worden. Niet in de eerste plaats door covid, maar door hele andere zaken. Sterkte Pieter het ga je goed.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: veteraan op juni 29, 2022, 20:35:11
Ik wist niet dat er zoveel geweldig accurate medische kennis op de tribune zat.
Schandalig !!
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Pisvlek op juni 30, 2022, 00:27:19
Net zoveel als op dit forum dus 0.10% kennis dus?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Noordcambuur op oktober 16, 2022, 10:12:53
Mooi Spandoek voor Pieter en een geweldig ere ronde.

          Pieter bedankt en het ga je goed.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Arno A op mei 19, 2025, 14:56:56
Zou hij geen opvolger van vd Vlag kunnen worden? Of toch Wichert de Wit?

en we zoeken nog steeds naar een laptoptrainer  ;

Duivenvoorden (QB)

Hoofdtrainer in het betaald voetbal kan Duivenvoorden nog niet worden. De benodigde papieren wil hij komend seizoen halen. Eerder gaf hij al aan dat hij op zoek is naar een club met perspectief. 'Wellicht een assistentschap, waarbij ik kan doorgroeien naar hoofdtrainer.'

De Graafschap? In Doetinchem zou hij de rechterhand moeten worden van hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen. Of toch Ajax.... of of zou het?




Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op mei 19, 2025, 15:20:44
Citaat van: Arno A op mei 19, 2025, 14:56:56
Zou hij geen opvolger van vd Vlag kunnen worden? Of toch Wichert de Wit?

en we zoeken nog steeds naar een laptoptrainer  ;

Duivenvoorden (QB)

Hoofdtrainer in het betaald voetbal kan Duivenvoorden nog niet worden. De benodigde papieren wil hij komend seizoen halen. Eerder gaf hij al aan dat hij op zoek is naar een club met perspectief. 'Wellicht een assistentschap, waarbij ik kan doorgroeien naar hoofdtrainer.'

De Graafschap? In Doetinchem zou hij de rechterhand moeten worden van hoofdtrainer Marinus Dijkhuizen. Of toch Ajax.... of of zou het?
Heeft allang bij de Graafschap getekend.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: denistel op mei 19, 2025, 22:16:56
we zoeken toch ook iemand die de papieren al heeft.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:53:39
Citaat van: denistel op mei 19, 2025, 22:16:56
we zoeken toch ook iemand die de papieren al heeft.
Is niet meer een harde eis volgens Lambooij.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: YellowBlue op mei 21, 2025, 08:56:37
Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:53:39
Is niet meer een harde eis volgens Lambooij.
waarom is Van der Vlag dan niet gebleven?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:59:46
Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2025, 08:56:37
waarom is Van der Vlag dan niet gebleven?
Omdat hij niet het juiste keepersdiploma bezat voor zijn functie volgens de KNVB regels.
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: YellowBlue op mei 21, 2025, 09:27:26
Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 08:59:46
Omdat hij niet het juiste keepersdiploma bezat voor zijn functie volgens de KNVB regels.
ja weet ik, maar als Pieter Bos die ook niet heeft, kan dat toch niet?
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: Gasgeve op mei 21, 2025, 09:29:25
Citaat van: YellowBlue op mei 21, 2025, 09:27:26
ja weet ik, maar als Pieter Bos die ook niet heeft, kan dat toch niet?
Ik had het qua papieren en de eis van Lambooij over onze assistent trainer
Titel: Re: Pieter Bos
Bericht door: YellowBlue op mei 24, 2025, 15:37:30
Citaat van: Gasgeve op mei 21, 2025, 09:29:25
Ik had het qua papieren en de eis van Lambooij over onze assistent trainer
ah ok