Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Chris Cambuur

Gvd !er konden wel een  (paar )ongesteld zijn :rodekaart
  :rodekaart :rodekaart :proost

Yellow Army

Citaat van: Chris Cambuur op februari 02, 2017, 17:14:06
Gvd !er konden wel een  (paar )ongesteld zijn :rodekaart
  :rodekaart :rodekaart :proost

Chronisch zelfs
Area 58

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Wordt tweede doelman, aldus de LC. Ibsen mogelijk derde keeper.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Hebben we het bonnetje nog?

2 blunders als ik het lees, een bal laat hij los, andere makkelijk door de benen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Sorry, garantietermijn is verstreken. Breng maar bij Estafette.

SCCdrachten

Dit kan echt niet hoor, derde vierde keeper beloften prima want je weet nooit hoe hij zich ontwikkeld...maar door hem als tweede keeper neer te zetten zet je de club voor schut en je vernield deze Jonguh.

justremco

Komt nog wel een nieuwe

666

Ik wist weinig van hem en wilde hem de kans geven, maar wat is hij slecht zeg. Gewoon niet met hem doorgaan en op zoek naar een 2e en 3e keeper.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC

Dacht, ik haal het topic van onze eerste doelman maar even omhoog, ghehe.

Vorig jaar heeft bevestigd hoe belangrijk (sportief en dus financieel) een goede 1ste keeper is. Mous keepte super, waardoor we uiteindelijk wel de P.O. halen.
Dat is sportief goed (geeft Cambuur meer aanzien ook bij het aantrekken van nieuwe spelers) en financieel (inkomsten uit de P.O., verkoop seizoenskaarten, extra/ aanblijven sponsoren, etc.).

In het interview met Omroep Leo geeft Mous aan dat, wanneer Pieter Bos het vertrouwen krijgt, hij absoluut een goede keeper voor Cambuur zal zijn. Dat zal natuurlijk deels uit beleefdheid zijn (hij wordt door zo'n vraag voor het blok gezet), maar als hij het echt niet meent, lijkt me dat hij wel met een ontwijkend antwoord komt (iets van: hij heeft tijd en ritme nodig, maar kan zich ontwikkelen etc.).
Tegen Zwolle zag ik (op basis van de beelden uiteraard) 2 knappe reddingen, maar zeker ook 2 doelpunten waar ik mijn twijfels over had.
Het moge duidelijk zijn: ik heb absoluut graag een goede (ervaren) keeper als 1e doelman, maar als het straks toch een noodgreep ala Schindler wordt, dan heb ik nog liever een regionale jonge jongen als Pieter Bos op doel.

Lore

Citaat van: SCC op juli 22, 2019, 10:40:04
Dacht, ik haal het topic van onze eerste doelman maar even omhoog, ghehe.

Vorig jaar heeft bevestigd hoe belangrijk (sportief en dus financieel) een goede 1ste keeper is. Mous keepte super, waardoor we uiteindelijk wel de P.O. halen.
Dat is sportief goed (geeft Cambuur meer aanzien ook bij het aantrekken van nieuwe spelers) en financieel (inkomsten uit de P.O., verkoop seizoenskaarten, extra/ aanblijven sponsoren, etc.).

In het interview met Omroep Leo geeft Mous aan dat, wanneer Pieter Bos het vertrouwen krijgt, hij absoluut een goede keeper voor Cambuur zal zijn. Dat zal natuurlijk deels uit beleefdheid zijn (hij wordt door zo'n vraag voor het blok gezet), maar als hij het echt niet meent, lijkt me dat hij wel met een ontwijkend antwoord komt (iets van: hij heeft tijd en ritme nodig, maar kan zich ontwikkelen etc.).
Tegen Zwolle zag ik (op basis van de beelden uiteraard) 2 knappe reddingen, maar zeker ook 2 doelpunten waar ik mijn twijfels over had.
Het moge duidelijk zijn: ik heb absoluut graag een goede (ervaren) keeper als 1e doelman, maar als het straks toch een noodgreep ala Schindler wordt, dan heb ik nog liever een regionale jonge jongen als Pieter Bos op doel.

Ik waardeer je loyaliteit aan Bos, maar hij is toch gewoon echt niet goed genoeg? Tegen Zwolle kregen wij erg veel kansen tegen, dus dan hoop je dat een keeper zich kan onderscheiden. Dan mag hij ook wel twee reddingen hebben. Bos is voor mij een echte derde keeper bij Cambuur. Maar goed, om budget voor andere spelers te houden kan ik er mee leven dat hij tweede keeper is. Dat is een te verantwoorden risico. Dat betekent dat er echt een nieuwe moet komen, daar zal jij het vast mee eens zijn.

Ik zie nu dat Stevens in gesprek is met Volendam, die aan geeft dat "een extra keeper altijd goed is". Het lijkt mij dat wij die concurrentiestrijd toch moeten kunnen winnen. Dat is dus "een extra keeper is altijd goed" tegen "zo goed als zeker eerste keeper". Het kan financieel een uitdaging zijn, maar ik kan mij niet voorstellen dat "een extra keeper" bij Volendam een financieel beter aanbod zou krijgen dan de eerste keeper van Cambuur.


EdsjeSCC

Kan er niks van en dat ziet Henk ook wel. Komt heus een goeie

SCC

Citaat van: Lore op juli 22, 2019, 11:22:02
Ik waardeer je loyaliteit aan Bos, maar hij is toch gewoon echt niet goed genoeg? ........Dat betekent dat er echt een nieuwe moet komen, daar zal jij het vast mee eens zijn.

......................

Ben het zeker met je eens hoor.
Natuurlijk heb ik een zwak voor regionale jongens als Sierd vd Berg, Ale Geert, Ale de Boer, Chris de Wagt, Jurjen Bosch, Kerst Hofman, Davy, Rudy, Sandor, Jelmer Slager, Julmer Mullender, Tim Nijssen, Bob en Mark etc etc. 
Vorig seizoen zagen we allemaal al dat Mous zou gaan vertrekken (onhoudbaar) en toen hij geblesseerd uitviel hoop je (of is het gun je?) zo'n Pieter Bos toch een goed debuut: nou, dat hebben we gezien haha. Qua uitstraling (rechtop, borst vooruit.... is natuurlijk ook deels een houding mogelijk door onzekerheid/ spanning) vind ik hem nog wel wat hebben als keeper, maar hij lijkt me zeker nu (nog?) geen puntenpakker en zal de verdediging geen rust geven.

Maar ik vertrouw ook op Peter vd Vlag z'n kennis: dus dat die graag een nr 1 wil hebben, maar wel een nr 1 die duidelijk de nr 1 is. We wachten het af. Stevens had bij GAE een super goede reputatie (ken GEA supporters, die waren erg content).

Lore

Citaat van: SCC op juli 22, 2019, 12:26:48
Ben het zeker met je eens hoor.
Natuurlijk heb ik een zwak voor regionale jongens als Sierd vd Berg, Ale Geert, Ale de Boer, Chris de Wagt, Jurjen Bosch, Kerst Hofman, Davy, Rudy, Sandor, Jelmer Slager, Julmer Mullender, Tim Nijssen, Bob en Mark etc etc. 
Vorig seizoen zagen we allemaal al dat Mous zou gaan vertrekken (onhoudbaar) en toen hij geblesseerd uitviel hoop je (of is het gun je?) zo'n Pieter Bos toch een goed debuut: nou, dat hebben we gezien haha. Qua uitstraling (rechtop, borst vooruit.... is natuurlijk ook deels een houding mogelijk door onzekerheid/ spanning) vind ik hem nog wel wat hebben als keeper, maar hij lijkt me zeker nu (nog?) geen puntenpakker en zal de verdediging geen rust geven.

Maar ik vertrouw ook op Peter vd Vlag z'n kennis: dus dat die graag een nr 1 wil hebben, maar wel een nr 1 die duidelijk de nr 1 is. We wachten het af. Stevens had bij GAE een super goede reputatie (ken GEA supporters, die waren erg content).

Ik heb er eerlijk gezegd ook nog wel vertrouwen in, maar wel jammer dat het niet eerder is gelukt. Zou veel beter zijn als ze samen een voorbereiding draaien.

diekhuzen

Citaat van: Gasgeve op februari 02, 2017, 12:26:20
Hoe vaak ben jij op de training om dit te beoordelen? Hoe vaak ben jij bij wedstrijden van jong Cambuur?

Daarnaast niet met voorbeelden komen van keepers die wel geslaagd zijn op hun 20e. Want daar kun je ook een v/d Hart noemen. Die er werkelijk niks van bakt.

Net alsof Richard een expert is. Volgens mij een supporter met(veel)  emoties en hij zal soms gelijk hebben, maar zit er ook vaak genoeg naast (zoals velen).
Iedereen mag een mening op dit forum uiten. Ik vind het persoonlijk een keeper een lastig verhaal. Ik gun hem wel een kans, maar ervaring heeft hij niet echt, daarentegen is iedereen zo begonnen. Verder vind ik dat we een smalle basis hebben, maar wel een ploeg dat kan stunten. Tweede worden , en dus promoveren, is niet onmogelijk. De afgelopen jaren is het een circus en iedereen kan stunten.