Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

DOELMAN PIETER BOS MAAKT OVERSTAP NAAR SC CAMBUUR

SC Cambuur heeft zich met ingang van komend seizoen versterkt met Pieter Bos. De 19-jarige doelman komt over van provinciegenoot sc Heerenveen.

Bos, geboren en getogen in Buitenpost, zal direct aansluiten bij de eerste selectie. Met het aantrekken van de 1.93 meter lange sluitpost heeft SC Cambuur de selectie qua keepers rond voor komend seizoen.

http://cambuur.nl/nieuws/doelman-pieter-bos-maakt-overstap-naar-sc-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

Montana

Hij is in ieder geval lang  8P

El Ma-kri-niii

Verstandige overstap van deze jongen. Maar zou hij echt zoveel beter dan Wilpstra zijn?

Hendrikscc

Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?

Bernardo

Citaat van: Hendrikscc op juni 16, 2016, 15:51:42
Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?

Aan wie? Niemand die daar intrapt.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

justremco

Citaat van: Hendrikscc op juni 16, 2016, 15:51:42
Zou hij meteen de 2e keeper worden ? Misschien Zeinstra proberen te slijten voor een paar centen nu ?

Zullen wel bij moeten betalen nu hij afgelopen seizoen zo door de mand gevallen is ;(

moodygrunn

Citaat van: PePe op juni 16, 2016, 16:14:12
Roda?  :_schater

Ik vind eigenlijk dat De Graafschap m verplicht moet kopen, na die blunder die hij daar maakte
In Henk en Sandor we trust

Inglorious Bastard

Dat je er een keeper bij haalt voor de beloften prima. Maar dat je hem meteen posteert in de krant als 3de keeper vind ik vreemd. Lekker demotiverend voor een jongen als Wilpstra.

Galdiano

Doei Zeinstra!
Welkom Bos!

1. Nienhuis
2 en 3 maar laten uitvechten tussen Wilpstra en Bos.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Collingwood

#10
PIETER BOS ZET HANDTEKENING ONDER EERSTE PROFCONTRACT

Pieter Bos heeft vanmiddag zijn handtekening gezet onder zijn eerste profcontract. De club en doelman zijn hiermee een samenwerking aangegaan voor twee seizoenen met de optie voor nog een seizoen (ingaand vanaf 1 juli 2017).

De 19-jarige Bos, geboren en getogen in Buitenpost, kwam afgelopen seizoen over van sc Heerenveen en sloot zich meteen aan bij de eerste selectie. Hier heeft hij zich het afgelopen half jaar kunnen ontwikkelen onder de hoede van keeperstrainer René Ponk. Daarnaast heeft hij meerdere wedstrijden gespeeld bij de beloften van SC Cambuur.

Technisch directeur Gerald van den Belt: "Iedereen die wel eens bij de training van het eerste kijkt of de wedstrijden van de beloften volgt kan zien dat Pieter een zeer getalenteerde keeper is. Toen hij afgelopen zomer bij de club kwam was hij al goed, maar hij is in het afgelopen half jaar nog eens een stuk beter geworden. Wij geloven dan ook dat hij een mooie toekomst voor zich heeft en zijn blij dat wij hem nu voor langere tijd aan de club hebben kunnen binden."

http://cambuur.nl/nieuws/pieter-bos-zet-handtekening-eerste-profcontract/

Lijkt me onze toekomstige tweede keeper!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op februari 01, 2017, 18:04:00
PIETER BOS ZET HANDTEKENING ONDER EERSTE PROFCONTRACT

Lijkt me onze toekomstige tweede keeper!  :proost

Hoezo niet eerste?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

#12
Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2017, 21:45:41
Hoezo niet eerste?

Verder in de toekomst misschien, dat zie je toch zelden, een 19-/20-jarige eerste doelman. Maar als hij goed genoeg is hou ik hem niet tegen hoor.

Ik wilde maar aangeven dat dit wat mij betreft zeker het einde betekent bij Cambuur van Nienhuis. (Wat volkomen logisch lijkt, maar bij Cambuur weet je het toch maar nooit. Van den Belt ziet het goed, maar die Ponk zal hier ook wel een stem in hebben.) Want ik ga er niet vanuit dat wij drie keepers met een profcontract nemen, aangezien we ook nog een beloftenteam hebben.

Persoonlijk ben ik er ook voor om, als het mogelijk is, Zeinstra te vervangen door een echte topper, al doet hij het de laatste tijd naar behoren. Die kan dan op termijn hopelijk weer opgevolgd worden door Bos. Dat ze een groot talent in hem zien lijkt me wel duidelijk gezien de lengte van het contract.
Kalmte alleen kan u redden.

scc-aaron

Gefeliciteerd Pieter!

richard

Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....