Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Keepen is een ervaringsvak en de jongen is 19. Uitstraling en inzicht krijgt een keeper met de jaren. Geef hem de tijd, er komt heus nog wel een andere keeper bij volgend jaar.

sunderland

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....
ze binne compleet gek met hem en denken dat ze een topper in huis hewwe

Yellow Army

Misschien kan Richard hem nog wat leren?
Area 58

JeJe

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.

Gasgeve

Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
Hoe vaak ben jij op de training om dit te beoordelen? Hoe vaak ben jij bij wedstrijden van jong Cambuur?

Daarnaast niet met voorbeelden komen van keepers die wel geslaagd zijn op hun 20e. Want daar kun je ook een v/d Hart noemen. Die er werkelijk niks van bakt.

Yellow Army

Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.

Who the fuck is Richard? Ik wil niet ruien, maar ik had dat niet gepikt  :devil

Richard, kom er maar in...
Area 58

zeewolde

Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
lees jij al je 20 berichten eens na, alleen maar zeiken op medesupporters of spelers.je bent behoorlijk irritant en doet me denken aan ene K uit Z

dizzhead

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 00:30:50
Compleet onlogische keuze, onzeker, geen uitstraling, bang, belabberde inschatting van situaties en dat vd belt zegt dat ie al goed was toen ie binnen kwam. Hoe kan hij dat weten?
Toen zat ie nog bij Twente
, het is omdat we een derde keeper moeten hebben!!! Voor de rest
kansloos.....



:O

Drumfather SCC

Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.
Ai..... Foute woordkeuze vriend
Als je al even bij Cambuur meedraait, Iets wat ik van jou door al je posts niet verwacht, weet je wie Richard is, hoe lang hij al bij de club komt en wat voor kijk hij op het spelletje heeft
Dus voor jou Quote ik graag iets van de band Hatebreed  :clint
''Your Doom Awaits You''
Maar in jouw geval maakt dat me weinig uit  :proost
Veel plezier met de komende posts Koos Zevenaar!

richard

Citaat van: JeJe op februari 02, 2017, 12:18:41
Who the fuck is Richard??????????????????????????
Heb je een paar dagen vrij, morgen weer opname????
Hou toch eens op met dat onnozele gedoe.
Onana bij Ajax is 20, was ook vel te slecht, nu de beste.
Dus negativist Richard, mondje houden als je ergens geen verstand van hebt.

Mondje houden? Never nooit niet maar ik ga weer... vroeger was dit een leuk forum!!

richard

Citaat van: zeewolde op februari 02, 2017, 13:00:40
lees jij al je 20 berichten eens na, alleen maar zeiken op medesupporters of spelers.je bent behoorlijk irritant en doet me denken aan ene K uit Z

Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l

Collingwood

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:44:02
Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l

Hij heeft het volgens mij niet tegen jou, maar tegen Jeje hoor. Die werkt overigens iedereen behoorlijk op de zenuwen, dus om daarom niet meer op het forum te komen... Maar dat moet je natuurlijk zelf weten!  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:44:02
Vervelend? Omdat ik een andere mening heb? Realisme en kijk op het spelletje kom over 2 jaar wel terug als ie niet geslaagd is!!! l8l

Zeewolde heeft het over Jeje niet over jou :proost :proost
Henk, held, bedankt

richard


666

Citaat van: richard op februari 02, 2017, 14:51:52
Oke sorry  :_schater

Mooi dat je er weer bent,  ik was al bang dat je niet meer kwam posten  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander