Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Pieter Bos

Gestart door Collingwood, juni 16, 2016, 15:18:02

Vorige topic - Volgende topic

gobo

Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Grijskijkert

Citaat van: gobo op augustus 01, 2020, 23:51:12
Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.
Dat is volgens v/d Vlag zijn grootste probleem...
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: gobo op augustus 01, 2020, 23:51:12
Is een degelijke keeper. Vind hem alleen erg onzeker in balbezit. Duurt te lang voordat hij de bal ver weg trapt waardoor er penibele situaties ontstaan.

Toch ziet het er niet naar uit dat hij uitgroeit tot 1e keeper. Benieuwd hoe hij daar zelf tegenaan kijkt, aangezien hij zijn 5e seizoen bij Cambuur ingaat. Geen zicht op een basisplaats, 23 jaar, al jaren reservekeeper. Hoe lang accepteer je dat? Er komt een moment dat je aan spelen toe wilt komen lijkt me, desnoods op een lager niveau.

speculeter

Desnoods op een lager niveau??
Dkv zoekt nog een keeper....

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 02, 2020, 13:46:03
Desnoods op een lager niveau??
Dkv zoekt nog een keeper....
Was u niet de gene die iets in de trend zei van, laten we het leuk houden?  :zucht
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Was er trouwens een reden dat Stevens niet mee deed?

Grijskijkert

Citaat van: Lore op augustus 02, 2020, 13:57:54
Was er trouwens een reden dat Stevens niet mee deed?
Nee, speelt vrijdag de hele wedstrijd, gaat om en om in de voorbereiding.
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:51:29
Was u niet de gene die iets in de trend zei van, laten we het leuk houden?  :zucht
Een Grapje moet kunnen meneer.
Elkaar steeds afzeiken vind ik heel wat anders

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op augustus 02, 2020, 14:03:12
Een Grapje moet kunnen meneer.
Elkaar steeds afzeiken vind ik heel wat anders
Als u dat vindt dan zal het wel zo zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 02, 2020, 13:59:09
Nee, speelt vrijdag de hele wedstrijd, gaat om en om in de voorbereiding.

Thanks, dat had ik even gemist

Grijskijkert

Geblesseerd? Weet iemand wat er mis is?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

PIETER BOS OOK DE KOMENDE TWEE SEIZOENEN ONDER DE LAT

Na Alex Bangura heeft vandaag ook Pieter Bos (24) besloten om langer in geel-blauwe dienst te blijven. De in Buitenpost geboren doelman heeft zijn contract verlengd met twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Bos maakte in de zomerse onderbreking van 2016 de overstap naar SC Cambuur en verdiende binnen een jaar al zijn eerste profcontract. In de seizoenen daarna ontwikkelde hij zich gestaag en mocht hij aan het einde van het seizoen 2018/2019 tot tweemaal toe zijn opwachting maken. Ook verdedigde hij veelvuldig het doel bij de wedstrijden van Jong SC Cambuur.

"In de eerste plaats omdat het een hele talentvolle keeper is", zo licht technisch manager Foeke Booy de verlenging toe. "Pieter heeft natuurlijk nog niet heel veel vlieguren gemaakt in het eerste elftal, maar we zien dagelijks op de training wat zijn capaciteiten en mogelijkheden zijn. Bovendien is het een hele prettige jongen in de groep en zijn we blij dat hij langer bij ons blijft."

https://cambuur.nl/nieuws/pieter-bos-ook-de-komende-twee-seizoenen-onder-de-lat/
Kalmte alleen kan u redden.

Inferno-058

Onnodig geld weggooien, jammer.

Grijskijkert

In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op maart 19, 2021, 14:15:54
In de eredivisie gewoon 3e keeper.. ;)

Mag je hopen ja, als tweede keeper kan het echt niet.