Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Groningen - Sc Cambuur 12-04-2015

Gestart door Gasgeve, maart 19, 2015, 16:36:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Groningen - Cambuur

Leonard Nienhuis
3 (8.3%)
Wout Droste
3 (8.3%)
Etiënne Reijnen
1 (2.8%)
Mart Dijkstra
10 (27.8%)
Lucas Bijker
2 (5.6%)
Sander van de Streek
1 (2.8%)
Mohamed El Makrini
1 (2.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
8 (22.2%)
Bartholomew Ogbeche
5 (13.9%)
Furdjel Narsingh
2 (5.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Stemmen gesloten: april 19, 2015, 19:22:51

Marc S

Citaat van: Nightmarelwd op april 13, 2015, 22:35:15
Toen de z-side en de fanatics nog met elkaar door één deur konden was de sfeer goed in de Euroborg.
De z-side mannen zijn niet van de trommels en de vlaggetjes die de fanatics gebruiken om sfeer te creëren.

Wij hoorden hun gisteren niet en zij ons niet.
Weet ik van mensen van ons die naast de fanatics zaten.

De akoestiek is zwaar Klote in de Euroborg.

Klopt, in het uitvak zongen we in feite tegen een plastic wand op

Scc01

Moet wel zeggen dat het carnaval gehalte wel heel erg hoog is daar. Vooral bij doelpunten. Jonge jonge. Die muziek is nog erger als bij ons. De geluidsinstallatie is wel goed trouwens, in ieder geval achter de goal z-Side.

moodygrunn

Citaat van: Scc01 op april 14, 2015, 00:29:08
Moet wel zeggen dat het carnaval gehalte wel heel erg hoog is daar. Vooral bij doelpunten. Jonge jonge. Die muziek is nog erger als bij ons. De geluidsinstallatie is wel goed trouwens, in ieder geval achter de goal z-Side.

Vind het nogal overheersend, het neemt alle creativiteit en initiatief weg bij de supporters die er dan maar op lijken te vertrouwen dat de sfeer door de boxen komt.
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

De geluidinstalatie stond veel te hard! Hele sfeer was weg, en niet te horen.
En wat een vreselijke muziek inderdaad  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Ik vind het stadion wel erg mooi, nou ja, van binnen dan! Van buiten ken ik crematoria die er beter uit zien!

Maar stoeltjes tot aan het veld en die ring achter de tribune waarvan je het veld kan zien, dat kunnen ze wat mij betreft direct koppieren naar onze nieuwe tempel

Dokkumer

Citaat van: Lore op april 14, 2015, 08:05:17
Ik vind het stadion wel erg mooi, nou ja, van binnen dan! Van buiten ken ik crematoria die er beter uit zien!

Maar stoeltjes tot aan het veld en die ring achter de tribune waarvan je het veld kan zien, dat kunnen ze wat mij betreft direct koppieren naar onze nieuwe tempel
Buitenkant, eens.
Die zogenaamde boulevard die het stadion opsplitst in 2 ringen vind ik helemaal niks op een stadion van 20.000 mensen. Als je dan zoiets wilt hebben, zorg er dan voor dat dat ding helemaal boven of beneden zit en laat het de tribunes niet "breken".
Tribunes tot op het veld, altijd voor!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 23:05:18
Klopt, in het uitvak zongen we in feite tegen een plastic wand op
Zat recht tegenover uitvak. Uitvak was eerste helft echt indrukwekkend. Veel luider dan zetje-side en galmde prachtig door het stadion. Al dat groen vervangen door geel-blauw en het stadion ziet er van binnen  al veel beter uit trouwens
Henk, held, bedankt

Vedetski

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2015, 13:14:37
Zat recht tegenover uitvak. Uitvak was eerste helft echt indrukwekkend. Veel luider dan zetje-side en galmde prachtig door het stadion. Al dat groen vervangen door geel-blauw en het stadion ziet er van binnen  al veel beter uit trouwens

Aan het geluid uit het uitvak ligt het inderdaad niet.
Heb het liefst in onze nieuwe tempel geen twee ringen, maar gewoon 4 hoge tribunes tot aan het veld. Maar daar is al genoeg over gezegd ook in het stadiontopic
:koffie

Drumfather SCC

Citaat van: Marc S op april 13, 2015, 23:05:18
Klopt, in het uitvak zongen we in feite tegen een plastic wand op
En hierdoor leek het soms ook of liepen beide vakken niet synchroon met elkaar, klonk heel erg irritant
Ooooohoo, Ooooohoo Leeuwarden, Leeuwarden is iets nieuws zeker? Werd in ons gedeelte (rechts) niet of nauwelijks opgepakt
En houd alsjeblieft op met ''Volgend jaar gaan we weer, Hoerenveen op en neer'' en Wonderwall te bléren  :zucht
Wat hebben beide liederen nou voor nut.. Vooral dat van DKV word erg voorspelbaar en kinderachtig, Je bent er voor Cambuur
Z-Side is dood vond ik ook totaal onnodig! En Galdiano heeft gelijk; Wat een klote geluid daar qua volume!

Sander Scc

Z-side is toch ook dood dus laat ze dat lekker zingen..

Sfeer van oosterpark is niks meer van over. Volksclub groningen is niet meer. Staat ons ook te wachten als wij zo'n "tempel" krijgen

Mooi aan het cambuurplein blijven! Liever weer 40 jaar jupiler league als volksclub dan straks een dertien in dozijn clubje die nergens om speelt in de ere..

Ronnie tng

Citaat van: Sander Scc op april 14, 2015, 14:01:31
Z-side is toch ook dood dus laat ze dat lekker zingen..

:X Z-side dood? 

Dokkumer


Ronnie tng

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 14:40:00
Verbaal wel, aan zondag te horen.

Ach bij welke clubs is de sfeer dan geweldig? In Nederland wordt het gewoon hard minder. Je ziet het bij Groningen, Utrecht, Twente en ook bij ons. Als ik het eerste half jaar eredivisie vergelijk met een wedstrijd nu, een wereld van verschil! Enige die me echt in positieve zin opviel was Nac.


Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op april 14, 2015, 14:31:22
:X Z-side dood?

Ik denk dat er de sfeer mee bedoeld wordt.

Zag laatst ergens foto's voorbij komen en daar leek de Z-side niet dood. Beste groep op de been.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Galdiano

Citaat van: Ronnie tng op april 14, 2015, 14:44:36
Ach bij welke clubs is de sfeer dan geweldig? In Nederland wordt het gewoon hard minder. Je ziet het bij Groningen, Utrecht, Twente en ook bij ons. Als ik het eerste half jaar eredivisie vergelijk met een wedstrijd nu, een wereld van verschil! Enige die me echt in positieve zin opviel was Nac.

NAC is ook wel logisch die spelen vol voor 15de plaats en supporters gaan er vol achter staan. Dat zou je bij menig andere club ook hebben.

Verder ben ik eens dat de meeste clubs qua sfeer inzakken.
Neem de Kuip, dat is ook niet meer wat het geweest is.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets