Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Groningen - Sc Cambuur 12-04-2015

Gestart door Gasgeve, maart 19, 2015, 16:36:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Groningen - Cambuur

Leonard Nienhuis
3 (8.3%)
Wout Droste
3 (8.3%)
Etiënne Reijnen
1 (2.8%)
Mart Dijkstra
10 (27.8%)
Lucas Bijker
2 (5.6%)
Sander van de Streek
1 (2.8%)
Mohamed El Makrini
1 (2.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
8 (22.2%)
Bartholomew Ogbeche
5 (13.9%)
Furdjel Narsingh
2 (5.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Stemmen gesloten: april 19, 2015, 19:22:51

Cambuur123

Bakker is Cambuurwaardig! Hele constante speler! :thumbsup

sunderland

Wou ook nog even kwijt dat je als 30 sec voor tijd nog een corner krijgt de bal niet te laag moet geven mister De Ridder :(Gvd

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op april 12, 2015, 22:01:14
Wou ook nog even kwijt dat je als 30 sec voor tijd nog een corner krijgt de bal niet te laag moet geven mister De Ridder :(Gvd

En zeker niet in een sukkeldrafje naar de cornervlag moet lopen  8P
Henk, held, bedankt

Galdiano

Waarom ging Nienhuis niet op middellijn staan tijdens corner?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Hebben we uberhaupt wel een schot gelost in de tweede helft? En dan heb ik het nog niet eens over een schot op goal?

jeff

#440
Citaat van: De Gast op april 12, 2015, 22:20:01
Hebben we uberhaupt wel een schot gelost in de tweede helft? En dan heb ik het nog niet eens over een schot op goal?
1 als je die trap vanaf de middenlijn naar de cornervlag van Dijkstra.
En nog een aantal op goal

piene hassus

Nienhuis en Dykstra komme uut Groningen

speculeter

Hoe vinden jullie dat stadion trouwens?
Was er voor de eerste keer.
Had niet het idee dat ik naar een stadion ging maar naar een groot kantoor toen ik aan kwam rijden.
Ben de hele middag netjes behandeld.
Maar vind het stadion verder niet bijzonder.

Marc S

Citaat van: speculeter op april 13, 2015, 12:51:18
Hoe vinden jullie dat stadion trouwens?
Was er voor de eerste keer.
Had niet het idee dat ik naar een stadion ging maar naar een groot kantoor toen ik aan kwam rijden.
Ben de hele middag netjes behandeld.
Maar vind het stadion verder niet bijzonder.

Ik vind het een redelijk stadion. Er zijn mooieren maar het is ook echt niet de lelijkste.

Casual14

Wat heb ik mij dood lopen irriteren aan de spelers op het einde, nauwelijks het uitvak bedankt. Schandalig!
Zelfs de groningen supporters om mij heen viel dit direct op. Ik zat onder het uitvak. Schaamde me kapot voor de spelers, maar wat was ik trots op het geluid dat werd geproduceerd.

Drumfather SCC

Citaat van: Casual14 op april 13, 2015, 13:21:13
Wat heb ik mij dood lopen irriteren aan de spelers op het einde, nauwelijks het uitvak bedankt. Schandalig!
Zelfs de groningen supporters om mij heen viel dit direct op. Ik zat onder het uitvak. Schaamde me kapot voor de spelers, maar wat was ik trots op het geluid dat werd geproduceerd.

Viel mij ook op ja.. Balen mag! Dat doen wij als supporters ook, maar de spelers hadden hem over de streep kunnen trekken
Aan ons heeft het zeker niet gelegen, Wees blij dat er een kleine 1000 man voor jullie meekomen (Uit + thuisvak(ken))
Ik vind dat echt bijzonder voor een club als Cambuur, Supporters om trots op te zijn  |:)

Waar ik me vooral aan ergerde waren de kansloze figuren die her en der (ook bij mij) in de bussen zaten  :zucht
En ik had de hele wedstrijd iemand naast me staan die amper de liederen kende  :zucht Steeds maar halve zinnen meebléren, OF foute teksten OF halverwege kappen omdat meneer het verder niet meer wist.. Ik ben maar in het linker vak gaan staan de laatste 15 min.

Vroeg hem ook of dit zijn eerste pot was; Moest ik mijn ''grote bek even dichthouden''  l8l voor jou vriend!

Ik dacht trouwens ook Bolle in het uitvak te zien  |:) Gaaf!

Casuals-lwd

Citaat van: speculeter op april 13, 2015, 12:51:18
Hoe vinden jullie dat stadion trouwens?
Was er voor de eerste keer.
Had niet het idee dat ik naar een stadion ging maar naar een groot kantoor toen ik aan kwam rijden.
Ben de hele middag netjes behandeld.
Maar vind het stadion verder niet bijzonder.

Lijkt wel industriele bunker, van buiten een betonblok met winkeltjes. Van binnen aardig, het mooie aan het interieur is tribunes tot aan het veld. Voor de rest ziet het er zeer droevig uit, en dan hebben we het nog niet eens over de Z-side. Had altijd wel enkele sympathie voor FCG maar dat gaat nu wel weg.

Vedetski

Citaat van: Casuals-lwd op april 13, 2015, 19:55:09
Lijkt wel industriele bunker, van buiten een betonblok met winkeltjes. Van binnen aardig, het mooie aan het interieur is tribunes tot aan het veld. Voor de rest ziet het er zeer droevig uit, en dan hebben we het nog niet eens over de Z-side. Had altijd wel enkele sympathie voor FCG maar dat gaat nu wel weg.

Precies dat  :clint
:koffie

Nightmarelwd

Toen de z-side en de fanatics nog met elkaar door één deur konden was de sfeer goed in de Euroborg.
De z-side mannen zijn niet van de trommels en de vlaggetjes die de fanatics gebruiken om sfeer te creëren.

Wij hoorden hun gisteren niet en zij ons niet.
Weet ik van mensen van ons die naast de fanatics zaten.

De akoestiek is zwaar Klote in de Euroborg.
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

#449
Citaat van: Nightmarelwd op april 13, 2015, 22:35:15
Toen de z-side en de fanatics nog met elkaar door één deur konden was de sfeer goed in de Euroborg.
De z-side mannen zijn niet van de trommels en de vlaggetjes die de fanatics gebruiken om sfeer te creëren.

Wij hoorden hun gisteren niet en zij ons niet.
Weet ik van mensen van ons die naast de fanatics zaten.

De akoestiek is zwaar Klote in de Euroborg.

Ik hoorde van een supporter (keken op Fox) dat er wel enige interactie was tussen de Z-side en t uitvak, wij zongen 'Wat zijn die boeren stil?' en de Z-side klapte ons cynisch uit en zong 'Wij zijn anti friezen' ofzo. De verslaggever benadrukte ook dat er interactie was.