Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fc Groningen - Sc Cambuur 12-04-2015

Gestart door Gasgeve, maart 19, 2015, 16:36:18

Vorige topic - Volgende topic

MotM Fc Groningen - Cambuur

Leonard Nienhuis
3 (8.3%)
Wout Droste
3 (8.3%)
Etiënne Reijnen
1 (2.8%)
Mart Dijkstra
10 (27.8%)
Lucas Bijker
2 (5.6%)
Sander van de Streek
1 (2.8%)
Mohamed El Makrini
1 (2.8%)
Erik Bakker
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
8 (22.2%)
Bartholomew Ogbeche
5 (13.9%)
Furdjel Narsingh
2 (5.6%)
Daniël de Ridder
0 (0%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 36

Stemmen gesloten: april 19, 2015, 19:22:51

666

Citaat van: Eewal op april 12, 2015, 18:45:01
ik zat op de thuistribune. Aantal geel-blauwen om me heen.. Vond het uitvak nou niet echt aanwezig!

Ik stond er tussen en ik vond het top...  Heerlijke sfeer
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Eewal

Citaat van: 666 op april 12, 2015, 18:50:41
Ik stond er tussen en ik vond het top...  Heerlijke sfeer
zo kwam het niet over, maar ik geloof je meteen hoor!!

mugel

Citaat van: legeips op april 12, 2015, 18:26:19
Het was niet best... We hadden een punt kunnen stelen, maar veel speelden erg zwak. We wonnen weinig 2e ballen, Makrini en ogbeche leverde een aantal malen bizar de bal in. De wissel van droste begrijpelijk, maar zet dan Pereirra op die plek. We kwamen niet aan voetballen toe. Het leek wel of wij een doordeweekse wedstrijd in de benen hadden.

De Ridder, moeten we zien te houden. Technisch gezien, samen met streek een creatieve voetballer.

Dijkstra is geen vd laan helaas. Het aanvallend opkomen gaat hem moeizaam af.

Het was gewoon niet best.
En wat onze ambitieuze mannen betreft. (Droste, bijker en Makrini) het zal de druk zijn, waardoor jullie onder je kunnen spelen, maar een stap naar een andere club, wordt hooguit een kleine zoals het nu gaat, al gun ik alle 3 het aller beste.

Grotendeels eens, maar De Ridder voegt niets toe.

speculeter

Mooi tussen veel Cambuursupporters op vak nn.
Net naast uitvak.Prima sfeertje hoor.
Die Henk de jong. ..prima vent hoor maar weer onbegrijpelijke wissel.
De ridder is een prima voetballer maar met hem op middenveld werden we wel overlopen.
En ging de tweede helft helemaal hun kant op.
En punt was toch wel terecht geweest hoor.
Ik vond Dijkstra trouwens een goede pot spelen.
Vrijdag er maar weer vol tegenaan. |:)

PePe

Een verkeerde wissel van Henk: De  Ridder voor Bakker had niet gemoeten!! Vandaag totaal geen spirit, het leek Ajax wel. (maar die pakken met slecht spel, wel 3 punten)

De Gast

Citaat van: PePe op april 12, 2015, 20:02:42
Een verkeerde wissel van Henk: De  Ridder voor Bakker had niet gemoeten!! Vandaag totaal geen spirit, het leek Ajax wel. (maar die pakken met slecht spel, wel 3 punten)

Dat was inderdaad het breekpunt. Totaal mislukte wissel. Aanvallend ingestelde wissel die als enig effect had dat we compleet werden overlopen en niks meer hadden in te brengen.

En speceleter.. puntje terecht? jonge jonge het was niveau Fortuna Sittard man..

Lore

Citaat van: speculeter op april 12, 2015, 19:20:44
En punt was toch wel terecht geweest hoor.

Echt? Op basis waarvan dan?

666

Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Collingwood

Het was bar en boos vandaag, maar er zijn veel mensen die toch echt (behoorlijk) te ver doorschieten in het negatieve.

Het is heel normaal dat een club als Cambuur een uitwedstrijd tegen Groningen verliest. Als je alleen al ziet wat zij er in de winterstop even bij halen (Tibbling en Rusnak), daar kunnen wij alleen van dromen.

Ondertussen hebben we gezien ons programma nog alle kans om boven datzelfde Groningen te eindigen op de ranglijst. Bij de aanvang van dit seizoen werd gevreesd voor een zwaar jaar en was directe handhaving de doelstelling. Nu zijn we zelfs nog in de race om mee te doen aan de play-offs voor Europees voetbal. Iedereen zou hebben getekend voor hoe we er nu voor staan. Een enorm knappe prestatie.

Nogmaals, deze wedstrijd was enorm slecht. En het is absoluut terecht om kritiek op het spel van vandaag te hebben. Daar heb ik niks op tegen. Maar trek dat niet te ver door naar de rest van het seizoen. Opmerkingen als 'El Makrini hoeft zijn kop niet meer te vertonen' en 'het is maar goed dat we al veilig zijn' slaan werkelijk helemaal nergens op.
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

Citaat van: Collingwood op april 12, 2015, 20:39:36
Het was bar en boos vandaag, maar er zijn veel mensen die toch echt (behoorlijk) te ver doorschieten in het negatieve.

Het is heel normaal dat een club als Cambuur een uitwedstrijd tegen Groningen verliest. Als je alleen al ziet wat zij er in de winterstop even bij halen (Tibbling en Rusnak), daar kunnen wij alleen van dromen.

Ondertussen hebben we gezien ons programma nog alle kans om boven datzelfde Groningen te eindigen op de ranglijst. Bij de aanvang van dit seizoen werd gevreesd voor een zwaar jaar en was directe handhaving de doelstelling. Nu zijn we zelfs nog in de race om mee te doen aan de play-offs voor Europees voetbal. Iedereen zou hebben getekend voor hoe we er nu voor staan. Een enorm knappe prestatie.

Nogmaals, deze wedstrijd was enorm slecht. En het is absoluut terecht om kritiek op het spel van vandaag te hebben. Daar heb ik niks op tegen. Maar trek dat niet te ver door naar de rest van het seizoen. Opmerkingen als 'El Makrini hoeft zijn kop niet meer te vertonen' en 'het is maar goed dat we al veilig zijn' slaan werkelijk helemaal nergens op.
_O_

Sonnema

Over de gehele wedstrijd gezien hebben we terecht verloren de 1-1 was het enige waarvan ik zeg prachtig om na te zien. Ook in de eerste helft was het middenveld een groot probleem bij cambuur en mochten we van geluk spreken dat wij 1-2 voorstonden. En als je in de rust deze wissel plaats om meer via de buitens te voetballen, dan moet je wel buitens hebben die een man voorbij komen en een actie durven maken. Heb ze niet gezien de 2e helft, maar we mogen trots zijn dat we nog steeds meedoen om plaats 8 en volgend jaar weer eredivisie spelen.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op april 12, 2015, 20:39:36
Het was bar en boos vandaag, maar er zijn veel mensen die toch echt (behoorlijk) te ver doorschieten in het negatieve.

Het is heel normaal dat een club als Cambuur een uitwedstrijd tegen Groningen verliest. Als je alleen al ziet wat zij er in de winterstop even bij halen (Tibbling en Rusnak), daar kunnen wij alleen van dromen.

Ondertussen hebben we gezien ons programma nog alle kans om boven datzelfde Groningen te eindigen op de ranglijst. Bij de aanvang van dit seizoen werd gevreesd voor een zwaar jaar en was directe handhaving de doelstelling. Nu zijn we zelfs nog in de race om mee te doen aan de play-offs voor Europees voetbal. Iedereen zou hebben getekend voor hoe we er nu voor staan. Een enorm knappe prestatie.

Nogmaals, deze wedstrijd was enorm slecht. En het is absoluut terecht om kritiek op het spel van vandaag te hebben. Daar heb ik niks op tegen. Maar trek dat niet te ver door naar de rest van het seizoen. Opmerkingen als 'El Makrini hoeft zijn kop niet meer te vertonen' en 'het is maar goed dat we al veilig zijn' slaan werkelijk helemaal nergens op.

Ik denk dat de meesten dit morgen ook vinden, het is wel zo dat je in een "burenruzie" het gras op moet vreten en vechten voor iedere bal en meter. Daar begint het mee als het voetballend niet loopt, ik heb het niet gezien. Ben benieuwd of het volgende week beter gaat, het lijkt erop dat de pijp leeg is.

speculeter

Citaat van: Lore op april 12, 2015, 20:32:37
Echt? Op basis waarvan dan?
MS zie ik het teveel door een blauw gele bril :_schater

De Gast

Normaal gesproken denk je bij 3-2: nou kom op nog even het gas open en vol voor de gelijkmaker maar het leek inderdaad wel of de pijp leeg was. En dat terwijl we niks van Cambuur hebben gezien de tweede helft.

Ik vond het echt onthutsend.

michello

Eerste helft ging nog wel met een gelukkige voorsprong. Tweede helft echt overlopen maar ook zeker geen schande want die lui hebben een geweldig middenveld. Wissels waren wat dubieus maar dat is achteraf altijd makkelijk praten bij een nederlaag.
Mooi trouwens dat er veel cambuurfans op de thuisvakken zaten, waren echt heel veel.

Vrijdag gewoon weer knallen. Thuis en uit is tenslotte nogal een verschil in 2015  ;)